Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(214)
Forma i typ
Książki
(207)
Poradniki i przewodniki
(49)
Publikacje fachowe
(43)
Publikacje naukowe
(9)
Audiobooki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(146)
tylko na miejscu
(118)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(151)
Czytelnia
(118)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
German Janusz (1974- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Marciniak Jarosław
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Lipa Michał
(3)
Zatorska Joanna
(3)
Appelo Jurgen
(2)
Blanchard Marjorie (1940- )
(2)
Carew Donald
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gałach Adam
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kostera Monika
(2)
Kulczycka Luiza
(2)
Lany Magdalena
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Tertelis Maciej
(2)
Tkaczyk Paweł
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Zigarmi Drea
(2)
Zigarmi Patricia
(2)
Zook Chris
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adams Scott
(1)
Albigowski Marek
(1)
Albright Mary
(1)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Apgar David
(1)
Babin Leif
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barrow Colin
(1)
Bartnicka Małgorzata
(1)
Bekas Robert
(1)
Benton Debra
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielińska Inga
(1)
Binda Albert
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Scott
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bończak-Kucharczyk Ewa
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brobst Stephen
(1)
Bruch Heike
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąkiewicz Tomasz
(1)
Camp Richaurd
(1)
Carr Clay
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Conley Randy
(1)
Contiego Dave
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(100)
1990 - 1999
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(52)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(211)
Stany Zjednoczone
(3)
Kanada
(1)
Język
polski
(212)
angielski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Zarządzanie
(54)
Przedsiębiorstwo
(28)
Menedżerowie
(25)
Kadry
(22)
Zarządzanie projektami
(19)
Przywództwo
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Marketing
(14)
Praca zespołowa
(13)
Zatrudnienie
(12)
Motywacja pracy
(11)
Praca
(11)
Organizacja
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Marketing cyfrowy
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Mentoring
(7)
Reklama
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Coaching
(6)
Decyzje
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Fundusze strukturalne UE
(5)
Kariera
(5)
Nieruchomości
(5)
Organizacja pracy
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Sukces
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Obsługa klienta
(4)
Polityka zatrudnienia
(4)
Produktywność pracy
(4)
Programowanie zwinne
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Rozmowa kwalifikacyjna
(4)
Rynek (ekonomia)
(4)
Samorealizacja
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Dobre praktyki
(3)
Google
(3)
Innowacje
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość produktu
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Motywacja
(3)
Normalizacja
(3)
Poszukiwanie pracy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Projektowanie
(3)
Psychologia pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Płaca
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Urzędnicy
(3)
Wspólnota mieszkaniowa
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie informacją
(3)
Zespół projektowy
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Biznesplan
(2)
Bogactwo
(2)
Controlling
(2)
Dyrektor
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Image
(2)
Informatyka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mieszkania
(2)
Negocjacje
(2)
Outplacement
(2)
Plan marketingowy
(2)
Planowanie
(2)
Poradnictwo
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo reklamy
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Programy pomocowe UE
(2)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(139)
Wzory dokumentów
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(128)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(46)
Informatyka i technologie informacyjne
(16)
Psychologia
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Transport i logistyka
(1)
214 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vademecum sekretarza jednostki samorządu terytorialnego / pod red. Adama Grytnera. - Stan prawny grudzień 2014. - Warszawa : C.H.Beck , 2014. - 447 s. ; 24 cm.
Część 1 Zadania i kompetencje sekretarza: Zadania i kompetencje sekretarza wynikające z ustaw ustrojowych oraz z innych aktów normatywnych i wewnętrznych; Kompetencje sekretarza w zakresie realizacji przepisów o dostępie do informacji publicznej; Nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków; Zadania i kompetencje sekretarza JST w zakresie budżetu oraz WPF; Kompetencje i zadania sekretarza JST w zakresie udzielania zamówień publicznych; Część 2 Status prawny i umiejscowienie sekretarza w strukturze urzędu: Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec szefów organów wykonawczych JST; Powierzenie prowadzenia spraw wójta; Sekretarz reprezentantem pracodawcy; Pozycja sekretarza jako pracownika na stanowisku kierowniczym urzędniczym; Łączenie funkcji sekretarza z innymi stanowiskami w gminie; Sprawowanie nadzoru nad ochroną danych osobowych znajdujących się w zbiorach gminy; Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem wyborów - funkcja urzędnika wyborczego; Część 3 Sekretarz gminy jako pracownika: Wynagrodzenia dla osób zatrudnionych na stanowisku sekretarza; Charakter i elementy stosunku pracy sekretarza; zakaz przyjmowania korzyści majątkowej przez sekretarza; Oświadczenie majątkowe sekretarza JST; Odpowiedzialność sekretarza JST za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; Ograniczenia podejmowania dodatkowych zajęć (działalności) przez osobę zajmująca stanowisko sekretarza JST; Część 4 Organizacja i funkcjonowanie urzędu: Struktura organizacyjna urzędu; Reorganizacja urzędu; Pełnomocnictwa i upoważnienia udzielane sekretarzowi; Opisy stanowisk pracy; Polityka kadrowa w urzędzie; Instrukcja kancelaryjna i archiwum zakładowe; Załatwianie spraw w urzędzie; Organizacja i funkcjonowanie audytu oraz kontroli zarządczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse i Przedsiębiorstwo)
Tworzenie wartości dla akcjonariuszy a cel przedsię- biorstwa; Wady wykorzystywania danych księgowych; Polityka tworzenia wartości dla akcjonariuszy; Formu- łowanie strategii; Ocena strategii; Sygnały wysyłane kierownictwu firmy przez rynek kapitałowy; Ocena wyników przedsiębiorstwa a wynagradzanie kadry kiero- wniczej; Fuzje i przejęcia; Wdrażanie polityki tworzenia wartości dla akcjonariuszy; Kontrolowanie wyników firmy przez akcjonariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział 1. Bezpieczeństwo informacji. Czym jest bezpieczeństwo informacji? Jaki jest cel zarządzania bezpieczeństwem informacji? Czy warto zarządzać bezpieczeństwem informacji? Jakie zasoby będą potrzebne, by zarządzać bezpieczeństwem informacji? Czy warto starać się o certyfikat ISO/IEC 27001? Rozdział 2. Przygotowanie do wdrożenia SZBI. Terminy i definicje – jak je rozumieć? Identyfikacja kontekstu organizacji. Planowanie ról i odpowiedzialności. Tworzenie dokumentacji SZBI. Ciągłe doskonalenie SZBI. Rozdział 3. Cele stosowanych zabezpieczeń. Polityka bezpieczeństwa. Organizacja bezpieczeństwa informacji. Bezpieczeństwo zasobów ludzkich. Zarządzanie aktywami. Kontrola dostępu. Kryptografia. Bezpieczeństwo fizyczne i środowiskowe. Bezpieczna eksploatacja. Bezpieczeństwo komunikacji. Pozyskiwanie, rozwój i utrzymanie systemów. Relacje z dostawcami. Zarządzanie incydentami związanymi z bezpieczeństwem informacji. Aspekty bezpieczeństwa informacji w zarządzaniu ciągłością działania. Zgodność SZBI. Rozdział 4. Ryzyko w bezpieczeństwie informacji. Inwentaryzacja aktywów informacyjnych. Wybór metody przeprowadzania analizy ryzyka. Szacowanie ryzyka w bezpieczeństwie informacji. Postępowanie z ryzykiem w bezpieczeństwie informacji. Ocena skuteczności postępowania z ryzykiem. Rozdział 5. Wdrożenie SZBI. Dostosowanie zabezpieczeń. Zatwierdzenie i ogłoszenie dokumentacji SZBI. Szkolenie personelu z bezpieczeństwa informacji. Zapewnienie bezpieczeństwa informacji z dostawcami. Deklaracja stosowania. Rozdział 6. Utrzymanie SZBI. Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa informacji. Najczęściej występujące incydenty. Rejestrowanie i raportowanie incydentów bezpieczeństwa informacji. Testowanie zabezpieczeń. Raportowanie wyników testów. Rozdział 7. Audyt wewnętrzny SZBI. Kompetencje audytorów wewnętrznych. Program audytu wewnętrznego. Planowanie audytów. Raportowanie wyników audytu. Działania korekcyjne i korygujące. Rozdział 8. SZBI a zgodność z prawem. SZBI a zgodność z RODO. SZBI a ochrona informacji niejawnych. SZBI a Krajowe Ramy Interoperacyjności (KRI). SZBI a Krajowy System Cyberbezpieczeństwa (KSC). Praktyka implementacji przepisów prawa do SZBI. Rozdział 9. Wyzwania dla bezpieczeństwa informacji. Nowe technologie a stare przyzwyczajenia. Poziom świadomości personelu a socjotechniki. Internet rzeczy (IoT) a standardowe zabezpieczenia. Metody działania i tendencje w cyberprzestępczości. Kierunki rozwoju bezpieczeństwa informacji. Rozdział 10. Doskonalenie SZBI. Rodzina norm ISO 27000. Bezpieczeństwo informacji a inne systemy zarządzania. Przegląd SZBI. Planowanie doskonalenia SZBI. Ciągłe doskonalenie SZBI w praktyce. Podsumowanie. Wykaz aktów prawnych i norm. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp: Twój wewnętrzny atut jest kluczem do wzrostu; 1. Sali klienci. Kto to taki?: Najważniejsze słowo w biznesie; Nie do wszystkich klientów pasuje jedna miara; Skup uwagę na swoich klientach; 2. Rozpoznawalne ofert. Co możesz zaoferować klientom?: Czym się rzeczywiście zajmujesz?; Gdzie materialne styka się z emocjonalnym; Szukaj swojego atutu w głębi; 3. Strategie perswazji. Jak przekonać klientów?: Twoja własna platforma; Wyróżniaj się , stojąc z boku; Stwórz strategię perswazji, której trudno się oprzeć; 4. Działania kreatywne. Wyraź to: Nie przestawaj podkreślać swojego atutu; Działanie powszechnie stosowane i nieprzeciętne; Bądź znany ze swojego wewnętrznego atutu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: Jak i dlaczego powstała ta książka; 1. Kiedy projekt tak naprawdę się zaczyna: Wybór dostawcy; Narodziny problemów; Podsumowanie; 2. Dlaczego sprzedawcy nie powinni sprzedawać samodzielnie: Sprzedaż od kuchni - aktorzy i ich cele; Cele sprzedażowe a przyszłość projektu; Podejście holistyczne; Podsumowanie; 3. Opóźnienie jako problem etapu sprzedaży: Opóźnienia sprzedane versus opóźnienia powstałe podczas prac; W praktyce; Podsumowanie; 4. Zakres jako problem etapu sprzedaży: Macierz zgodności (compliance matrix); Warsztaty; Dlaczego zakres "wybucha"; Dobre praktyki; Podsumowanie; 5. Kalendarz płatności a późniejsza kondycja projektu: Dlaczego regularne płatności są korzystne; Fakturowanie z góry; Agresywne kalendarze płatności; On-premise versus SaaS; Podsumowanie; 6. Dlaczego nastawienie jest ważniejsze niż rezultaty: Twarde rezultaty to za mało; Waga nastawienia i oddania klientowi; Projekt a relacja z klientem; Podsumowanie; 7. Dlaczego obecność u klienta jest ważniejsza niż rezultaty: Wartość dodana obecności lokalnej; Obecność lokalna jako model biznesowy; Podsumowanie; 8. Komitet sterujący jako narzędzie kierownika projektu: Jak powinna wyglądać prezentacja na komitet sterujący; Sterowanie przebiegiem dyskusji; Wybór adresatów wypowiedzi; Podsumowanie; 9. Dyskusje z klientem - jedyne, co się liczy, to postępy i dlaczego nie warto mieć racji: Klasyka dyskusji; Dlaczego nie warto mieć racji; Postępy - nadrzędny cel dyskusji; Podsumowanie; 10. Jak i kiedy komunikować niewygodne informacje, czyli o czym klient powinien wiedzieć: Kiedy można i trzeba być całkiem szczerym; Dlaczego czasem trzeba wybierać pomiędzy byciem kłamcą a byciem idiotą; Kiedy bycie całkiem szczerym jest szkodliwe dla projektu; Poziom szczerości zależy od typu klienta; Podsumowanie; 11. Zawsze bądź gotowy na najgorsze: Etap 1. Sygnały poprzedzające zatrzymanie projektu; Etap 2. Powiadomienie przez klienta o zatrzymaniu projektu; Etap 3. Przesłanie żądań ze strony klienta; Etap 4. Przygotowanie strategii obrony; Etap 5. Negocjacje; Etap 6. Postępowanie procesowe; Podsumowanie; 12. Kary - wiele hałasu o nic: Jak i za co nalicza się kary; Dlaczego naliczanie kar nie ma sensu; Obrona przed formalnym naliczaniem kar; Do czego klienci najczęściej wykorzystują mechanizm kar; Podsumowanie; 13. Metodologie zarządzania projektami - akademickie dyskusje kontra prawdziwe życie: MeNajczęstsze błędy i nieporozumienia; Jak definiować metodologię zarządzania dla naszego projektu; Podsumowanie; 14. Strategia zarządzania zależy od etapu projektu: Sprzedaż oraz inicjacja projektu; Analiza; Produkcja; Testy akceptacyjne; Stabilizacja systemu po uruchomieniu produkcyjnym; Utrzymanie; Podsumowanie; 15. Dostępność ludzi w poszczególnych fazach projektu: Sprzedaż; Inicjacja oraz rozpędzanie projektu; Dopóki projekt ma priorytet; Kiedy projekt "ma brodę"; Podsumowanie; 16. Kontrola wewnętrznego statusu projektu: Dwa równoległe wymiary raportowania; Liczy się informacja, a nie jej format; Dobre praktyki, o których wiecznie zapominamy; Komu właściwie potrzebne są informacje statusowe oraz raporty; Podsumowanie; 17. Estymaty niskiego poziomu - źródło ciągłych opóźnień i podstawa planowania: Skala problemu; Źródło problemu; Budowa solidnych podstaw planowania; Podsumowanie; 18. Poprawa błędów - planowanie skazane na porażkę: Podsumowanie; 19. Zarządzanie opóźnieniem: Po czyjej stronie leży wina; Kształtowanie percepcji klienta; Dokumentowanie okoliczności opóźnienia; Akceptacja opóźnienia; Zmiana priorytetów oraz przeplanowanie projektu; Redukcja zakresu; Podział etapów na mniejsze oraz wydłużanie projektu; Podsumowanie; 20. Cała prawda o testach akceptacyjnych: Dlaczego powinniśmy rozpoczynać testy akceptacyjne najszybciej, jak to możliwe; Jak pragmatycznie planować testy akceptacyjne; Opieka nad testującym klientem; Formalne kryteria akceptacji - teoria a praktyka; Podsumowanie; 23. Jeśli chcesz oszczędzać, inwestuj w ludzi: Analiza projektowa i współpraca z klientem; Produkcja; Dać podwyżkę czy pozwolić odejść?; Obsadzanie kluczowych ról; Podsumowanie; 22. Kiedy nadeszła pora na renegocjacje lub zerwanie kontraktu: Kiedy kontynuacja projektu nie ma sensu; Renegocjacja warunków kontraktowych; Zatrzymywanie projektu; Podsumowanie; 23. Zawsze warto być w grze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy. 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google. 2.1. Typy stron Google+. 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google. Rozdział 3. Tworzenie konta Google. 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail. 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail. Rozdział 4. Konto marki w Google. Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google. 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę. 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google. 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google. 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google. 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google. 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google. Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google. 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy). 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym. 6.3. Działania naprawcze i długofalowe. Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma. 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma. 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma. 7.3. Nazwa firmy. 7.4. Adres i znacznik na Mapie. 7.5. Godziny otwarcia. 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW. 7.7. Kategorie. 7.8. Usługi. 7.9. Atrybuty. 7.10. Opis firmy. 7.11. Data otwarcia. 7.12. Zdjęcia. 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer. 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów. 7.15. Kanał YouTube. 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma. 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma. 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords). 7.19. Czat. 7.20. Produkty. Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma. 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie). 8.2. Wpisy Google Moja Firma. 8.3. Opinie Google. 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google. 8.5. Statystyki wizytówki Google. 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+. 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma. Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google. 9.1. Analiza słów kluczowych. 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych. 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma. 9.4. Optymalizacja strony internetowej. 9.5. Opinie – reputacja. 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google. Rozdział 10. Twój plan działania. Koniec... albo początek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zanim rozpoczniesz działalność gospodarczą, Cz.II Prowadzenie działalności gospodarczej, Cz.III Twoje rozliczenia, Cz.IV Twoja firma w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ogólne informacje o projektach 2. Na początku zawsze jest potrzeba 3. Budżetowanie i określenie efektywności projektu 4. Harmonogramowanie projektu - narzędzia kierownika projektu wspomagające zarządzanie przedsięwzięciami 5. Zarys metodyk stosowanych od zarządzania przedsięwzięciami informatycznymi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja zakupów; Strategie zakupów; Jakość w zakupach; Zakupy a ekologia; Controlling zakupów; Proces zakupu; Import; Negocjacje; Umowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział 1. Dlaczego rzeczy nie są łatwe. Przyczynowość. Złożoność. Nasze liniowe umysły. Redukcjonizm. Holizm. Zarządzanie hierarchiczne. Zarządzanie zwinne. Moja teoria wszystkiego. Książka i model. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 2. Programowanie zwinne. Preludium do programowania zwinnego. Księga programowania zwinnego. Podstawy programowania zwinnego. Konkurencja programowania zwinnego. Przeszkoda w przyjęciu programowania zwinnego. Zarządzanie bezpośrednie a zarządzanie projektem. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 3. Teoria systemów złożonych. Nauki interdyscyplinarne. Ogólna teoria systemów. Cybernetyka. Teoria systemów dynamicznych. Teoria gier. Teoria ewolucji. Teoria chaosu. Korpus wiedzy o systemach. Prostota: nowy model. Prostota zrewidowana. Systemy nieadaptacyjne i adaptacyjne. Czy nie nadużywamy nauki? Nowa era: myślenie w kategoriach złożoności. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 4. System informacyjno-innowacyjny. Kluczem do przetrwania jest innowacja. Wiedza. Kreatywność. Motywacja. Zróżnicowanie. Osobowość. Tylko ludzie spełniają warunki, by stać się kontrolerami. Od pomysłów do implementacji. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 5. Jak motywować ludzi. Fazy kreatywności. Zarządzanie środowiskiem twórczym. Techniki kreatywne. Motywacja zewnętrzna. Motywacja wewnętrzna. Demotywacja. Dziesięć potrzeb członków zespołu. Co motywuje ludzi: znajdź równowagę. Niech Twoje nagrody będą wewnętrzne. Zróżnicowanie? Masz na myśli relacje! Ocena osobowości. Cztery kroki w stronę oceny osobowości zespołu. Zestaw do samodzielnego wyznaczania wartości zespołu. Zdefiniuj swoje wartości osobiste. Polityka braku drzwi. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 6. Podstawy samoorganizacji. Kontekst samoorganizacji. Samoorganizacja w kierunku wartości. Samoorganizacja kontra anarchia. Samoorganizacja kontra emergencja. Emergencja w zespołach. Samoorganizacja kontra samokierowanie kontra samowybieralność. Zasada ciemności. Twierdzenie Conanta-Ashby'ego. Kontrola rozproszona. Empowerment jako koncepcja. Empowerment jako konieczność. Jesteś ogrodnikiem. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 7. Empowerment zespołów. Nie twórz długu motywacyjnego. Noś czapkę czarodzieja. Wybierz czarodzieja, nie polityka. Empowerment kontra delegacja. Zmniejsz swoje obawy, zwiększ swój status. Wybierz odpowiedni poziom dojrzałości. Wybierz odpowiedni poziom władzy. Wyznaczaj zespoły albo osoby. Lista kontrolna delegowania. Jeśli chcesz, aby coś było zrobione, ćwicz swoją cierpliwość. Sprzeciwiaj się sprzeciwowi swojego kierownika. Miej na względzie dziesięć wewnętrznych potrzeb człowieka. Delikatnie "masuj" środowisko. Zaufanie. Szacunek. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 8. Przywództwo i kierownictwo zorientowane na cel. Gra w życie. Klasy powszechności. Fałszywa metafora. Nie jesteś projektantem gier. Ale... samoorganizacja nie wystarczy. Zarządzaj systemem, nie ludźmi. Menedżerowie czy przywódcy? Właściwe rozróżnienie: przywództwo kontra rządzenie. Sens życia. Cel zespołu. Wyznaczanie celu zewnętrznego. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 9. Definiowanie ograniczeń. Daj ludziom wspólny cel. Lista kontrolna celów zwinnych. Komunikuj swoje cele. Wizja kontra misja. Przykłady celów organizacyjnych. Pozwól swojemu zespołowi na stworzenie autonomicznego celu. Pogódź swój cel z celem swojego zespołu. Opracuj listę ograniczeń władzy. Wybierz właściwą perspektywę zarządzania. Chroń ludzi. Chroń wspólne zasoby. Ograniczaj jakość. Opracuj umowę społeczną. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 10. Sztuka ustanawiania reguł. Systemy uczące się. Reguły kontra ograniczenia. Słaby punkt programowania zwinnego. Co jest ważne: kunszt. Pętle dodatniego sprzężenia zwrotnego. Pętle ujemnego sprzężenia zwrotnego. Dyscyplina × umiejętności = kompetencja. Różnorodność reguł. Zasada subsydiarności. Sposób postrzegania ryzyka i fałszywe bezpieczeństwo. Memetyka. Teoria rozbitych okien. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 11. Jak rozwijać kompetencje. Siedem elementów rozwijania kompetencji. Optymalizacja całości na wielu poziomach. Optymalizacja całości w wielu wymiarach. Wskazówki dotyczące miar wydajności. Cztery składniki rozwoju osobistego. Zarządzanie kontra coaching kontra mentoring. Zastanów się nad certyfikatami. Wykorzystaj presję otoczenia. Użyj dopasowujących się narzędzi. Zastanów się nad przełożonym. Organizuj spotkania w cztery oczy. Organizuj spotkania 360 stopni. Rozwijaj standardy. Pracuj nad systemem, a nie nad regułami albo ludźmi. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 12. Komunikacja w strukturze. Czy to błąd, czy funkcja? Komunikacja oraz informacje zwrotne. Błędy w komunikacji są normą. Możliwości komunikatorów. Efekty sieci. Dostrajanie łączności. Konkurencja i kooperacja. Grupy i granice. Hiperproduktywność albo autokataliza. Tworzenie się wzorców. Symetria skali - wzorce duże i małe. Jak rosnąć: wzwyż czy wszerz? Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 13. Jak tworzyć strukturę. O środowisku, produktach, wielkości i ludziach. Najpierw zastanów się nad specjalizacją... ...a potem nad generalizacją. Poszerzaj nazwy stanowisk pracy. Propaguj ideę nieformalnego przywództwa. Pilnuj granic zespołu. Optymalna wielkość zespołu to 5 osób (chyba). Zespoły funkcjonalne kontra zespoły multifunkcjonalne. Dwie zasady projektowe. Wybierz swój styl organizacyjny. Przekształć każdy zespół w małą jednostkę wartości. Przenoś zadania do odrębnych zespołów. Przenoś zadania do odrębnych warstw. Ilu menedżerów potrzeba, żeby zmienić organizację? Utwórz organizację hybrydową. Anarchia umarła, niech żyje panarchia. Nie miej tajemnic. Niech wszystko będzie widoczne. Twórz więzi międzyludzkie. Niech Twoim celem będzie elastyczność. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 14. Krajobraz zmiany. Środowisko nie jest "gdzieś tam". Strach przed niepewnością. Prawa zmiany. Każdy produkt jest udany... Do momentu, gdy zawiedzie. Sukces i dostosowanie - wszystko jest względne. Jak wykorzystać zmianę. Adaptacja, eksploracja, antycypacja. Wyścig Czerwonej Królowej. Czy można zmierzyć złożoność? Czy produkty stają się coraz bardziej złożone? Kształt rzeczy: przestrzeń fazowa. Atraktory i konwergencja. Stabilność i zakłócenia. Krajobrazy dostosowania. Kształtowanie krajobrazu. Adaptacja ukierunkowana kontra adaptacja nieukierunkowana. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 15. Jak ulepszać wszystko. Ulepszanie liniowe kontra ulepszanie nieliniowe. Wiedza o tym, gdzie jesteś. Wskazówki dla podróżujących po niepewnych okolicach. Zmień środowisko, przywołaj górę. Spraw, by zmiana była pożądana. Niech stagnacja będzie bolesna. Honoruj błędy. Strategia hałasu. Strategia krzyżowania. Strategia transmisji. Nie ulepszajmy metodą kopiuj-wklej. Na koniec kilka praktycznych wskazówek dotyczących ciągłej zmiany. Nie przestawaj. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 16. Wszystko jest błędne, chociaż coś z tego jest przydatne. Sześć perspektyw zarządzania 3.0. Tak, mój model jest "błędny". Ale inne modele też są "błędne". Wzlot i upadek agilistów. Broszurka na temat złożoności. Podsumowanie. Refleksje i działania. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bilbioteka Biznesmena)
Przedmowa; 0. Wprowadzenie; Dlaczego zarządzanie czasem; Znaczenie czasu; Czy macie wystarczająco dużo czasu?; Czym jest dla Was czas?; Jak się obchodzicie ze swoim czasem; Ile czasu Wam pozostaje; Remanent czasu – czyli jaki styl pracy praktykujesz; Analiza wykorzystanego czasu; Analiza straconego czasu; Analiza pożeraczy czasu; Rola zarządzania własnym czasem; Rola podręcznika (umowa z użytkownikiem); 1. Określanie celu; Znaczenie określania celu; Określenie celu; Opracujcie pożądaną wizję swego Życia; Zróżnicowanie życzeń i celów życiowych według kryterium czasu; Stwórzcie własny obraz pożądanej kariery zawodowej; Zestawienie zbioru celów; Analiza sytuacji; Podstawowe pytania do osobistej i zawodowej analizy sytuacji; Największe sukcesy zawodowe i prywatne; Mocne i słabe strony mojej osobowości; Analiza celów i środków; Formułowanie celu; Podsumowanie i analiza; 2. Planowanie; Podstawy planowania; Zasady i reguły planowania czasu; System planowania czasu; Plan wieloletni; Plan roczny; Plan kwartalny; Plan miesięczny; Plan tygodniowy; Plan dzienny; Planowanie czasu za pomocą metody ALPEN; Zarządzanie za pomocą książki planowania czasu; Podsumowanie i ocena; 3. Podejmowanie decyzji; Konieczność podejmowania decyzji; Zasada Pareto; Wyznaczanie priorytetów za pomocą analizy ABC; Szybka analiza według zasady Eisenhowera; Podstawowe zasady delegowania; Podsumowanie i ocena; 4. Realizacja i organizacja; Organizacyjne zasady kształtowania przebiegu dnia; Naturalny rytm dnia; Zarządzanie za pomocą biorytmów; Indywidualny styl pracy – samoodciążenie; Ramowy plan dnia; Podsumowanie i ocena; 5. Kontrola; Funkcje kontroli; Kontrole przebiegu pracy; Kontrola wyników; Przegląd dnia (samokontrola); Ocena; 6. Informacja i komunikacja; Znaczenie informacji i komunikacji; Racjonalne czytanie; Metody stosowane przed czytaniem; Metody stosowane podczas czytania; Metody stosowane po przeczytaniu; Metoda SQ 3R; Racjonalne odbywanie narad; Przed naradą; Podczas narady; Po naradzie; Racjonalne rozmowy dwustronne; Odizolowanie się od odwiedzających; Planowani i przygotowanie się do zapowiedzianych odwiedzin; Traktowanie niezapowiedzianych gości; Kończenie rozmów; Racjonalne telefonowanie; Telefon jako środek racjonalizacji; Odizolowanie się; Załatwianie natychmiastowe; Oddzwanianie; Bloki telefoniczne; Przygotowanie się do rozmowy; Prowadzenie rozmowy; Racjonalne prowadzenie korespondencji; Racjonalizacja pracy za pomocą list kontrolnych i arkuszy roboczych; Podsumowanie i ocena; 7. Wdrażanie; Spojrzenie wstecz i plan przedsięwzięć; Umowa o zmianie; Wskazówki odnośnie wdrażania; Strategie ucieczki i oporu; Podsumowanie; Dziesięć złotych wskazówek uzyskania dodatkowego czasu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Podstawy polityki spójności Unii Europejskiej; Rozdział 2. Europejskie fundusze strukturalne i inwestycyjne oraz instrumenty finansowe UE w perspektywie 2014-2020; Rozdział 3. Programy europejskie; Rozdział 4. Wniosek o dofinansowanie projektu - kluczowe narzędzia i wskazówki; Rozdział 5. Przygotowanie i zarządzanie projektowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Bliskie spotkania z innym sortem Część I. Zjawisko milenialsów. 1. Milenialsi i ty: Pokolenia w pracy; Co się tu właściwie dzieje?; Nadchodząca luka na rynku pracy; Jesteś taki wyjątkowy; Wypełnienie luki. 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami?: I co z tego? Czyż wszystkie pokolenia nie są takie same?; Kto ma znaleźć sens i określić zasady? 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni: Nastawienie; Kontynuacja współpracy z działem personalnym. 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami: Pozycje percepcyjne; Konsekwencje braku doświadczenia. Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami. 5. Bądź elastyczny – kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec autonomicznych: Wartości milenialsów: Połączenie pracy i życia; Zniekształcenia wynikające z doświadczenia; Kontrakt psychologiczny; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Najlepsze praktyki; Podsumowanie. 6. Twórz właściwe nagrody – nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie roszczeniowych: Wartość milenialsów: Nagroda; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Właściwe nagradzanie; Nagradzanie odpowiednich rzeczy; Niech mają bieżące informacje; Uczenie się na sukcesach; Podsumowanie. 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie pomysłowych: Wartość milenialsów: Wyrażanie siebie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Kreatywność i przewaga konkurencyjna; Najlepsze praktyki; Niech wiedzą, co się dzieje z ich pomysłami; Pozwól im się bawić; Podsumowanie. 8. Buduj relację – najpierw oni, potem ty. Angażowanie zajętych sobą: Wartość milenialsów: Uwaga; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Co jest barierą w budowaniu zaangażowania?; Materiał do przemyśleń; Nie ma transferu wiedzy niejawnej bez zbudowania relacji; Podsumowanie. 9. Bądź pozytywny podczas korygowania – ostrożnie, kruche! Rozbrajanie obronnych: Wartość milenialsów: Osiągnięcia; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 10. Nie bierz tego do siebie – nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących: Wartość milenialsów: Nieformalność; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Samoróżnicowanie dotyczy ciebie; Wiedz, gdzie oni się kończą, a zaczynasz ty; Odrębność i wspólnota; Znaj różnice między twoją rolą a twoją osobą; Wystrzegaj się wciągania osób postronnych; Pomyśl o swojej obecności; Wyznania; Podsumowanie. 11. Pokaż im pełny obraz – szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz im jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy krótkowzrocznych: Wartość milenialsów: Prostota; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Zacznij od czegoś prostego; Model myślenia o konsekwencjach; Pięć „dlaczego”; Proszę, podziel się; Podsumowanie. 12. Włączaj szczegóły – wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie nieskupionych: Wartość milenialsów: Wielozadaniowość; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Ukierunkowywanie? Myślałem, że chcą autonomii; Ukierunkowywanie; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie – chcą wiedzieć „po co”, zanim dowiedzą się „co”. Motywowanie obojętnych: Wartość milenialsów: Znaczenie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Hierarchia możliwości; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. Część III. Twoja przewaga konkurencyjna. 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y: Dostrzeż swoje gwiazdy i stwórz dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń; Włącz swoich menedżerów do rozmowy; Pytaj milenialsów; Ogranicz zniekształcenia panujące w organizacji; Promuj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami; Inwentarz porozumienia międzypokoleniowego. 15. Mentoring dla milenialsów: Wyzwania, przed którymi stają milenialsi w pracy; Strategie pokonywania blokad w pracy; 7 umiejętności pokonywania blokad; Na koniec.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości / C.H.BECK)
1. Podmiot i przedmiot zarządzania nieruchomościami; 2. Zarządca a właściciel nieruchomości komercyjnej; 3. Zarządca a najemca; 4. Zarządca a budynek; 5. Zarządca a podwykonawcy i dostawcy mediów; 6. Różne role zarządcy nieruchomości komercyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nieruchomości / C.H.BECK)
Cz. I Zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi : 1.Skomplikowana sytuacja prawna, 2.Specyfika lokalu mieszkalnego i ich wpływ na zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi, 3.Prawa i obowiązki użytkowników nieruchomości mieszkaniowych, 4.Prawa i obowiązki zarządcy nieruchomości mieszkalnych, 5.Specyfika zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi w odróżnieniu od innych rodzajów nieruchomości, 6.Posiadanie, używanie i obrót nieruchomościami mieszkalnymi w świetle przepisów podatkowych i o rachunkowości - w odróżnieniu od przepisów obowiązujących dla innych rodzajów nieruchomości. Cz. II Wzory dokumentów, Cz. III Wykaz pomocniczych aktów prawnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Gmina jako właściciel nieruchomości gruntowych i zasobów mieszkaniowych; 2. Gmina jako członek wspólnoty mieszkaniowej; 3. Gmina - szczególne zadania własne gminy w zakresie tworzenia warunków do zaspokajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej; 4. Gmina jako zarządca; 5. Praktyka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Kultura organizacyjna; Polityka personalna i strategiczne zarządzanie potencjałem społecznym; Planowanie zatrudnienia; Rekrutacja i selekcja pracowników; Ocena pracowników; Wynagrodzenia; Kształcenie i rozwój personelu; Organizacja działu personalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej