Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(801)
ebookpoint BIBLIO
(17)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(784)
Publikacje naukowe
(215)
Publikacje fachowe
(150)
E-booki
(25)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Poradniki i przewodniki
(18)
Czasopisma
(13)
Audiobooki
(5)
Publikacje informacyjne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(565)
dostępne
(538)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(565)
Czytelnia
(574)
Autor
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Huczek Marian (1939-2023)
(14)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(13)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Grabiec Olimpia (1975- )
(12)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(10)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(10)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Nowak Edward (1951- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Antonowicz Paweł
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Szymonik Andrzej (1952- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Sierpińska Maria (1950- )
(6)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(6)
Trocki Michał (1945- )
(6)
Bakonyi Jadwiga
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(5)
Chodyński Andrzej
(5)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(5)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(5)
Klimek Jan (1952- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Suchar Marek (1954- )
(5)
Borowiecki Ryszard
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Gajewska Paulina
(4)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Hamrol Adam (1952- )
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Machała Robert
(4)
Michalski Grzegorz
(4)
Monkiewicz Jan (1949- )
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(4)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Bryx Marek
(3)
Bylok Felicjan
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Dylewski Marek (1965- )
(3)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Janczewski Jerzy
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kinowska Hanna
(3)
Kramer Józefa (1930- )
(3)
Madyda Aneta
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Sitek Marcin
(3)
Supernat Jerzy (1951- )
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Wierzbicka Ewa
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aluchna Maria
(2)
Andrzejczyk Paweł
(2)
Antczak Zbigniew
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bangs David H. Jr
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Buzek Ludgarda (1935- )
(2)
Bławat Franciszek (1945- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(62)
2010 - 2019
(209)
2000 - 2009
(414)
1990 - 1999
(141)
Okres powstania dzieła
2001-
(148)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(813)
Rosja
(6)
Wielka Brytania
(2)
nieznany (a)
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(815)
rosyjski
(7)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(263)
Zarządzanie
(150)
Kadry
(66)
Zarządzanie strategiczne
(65)
Organizacja
(54)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(51)
Marketing
(47)
Zarządzanie jakością
(47)
Banki
(40)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(39)
Innowacje
(37)
Zarządzanie finansami
(36)
Finanse przedsiębiorstwa
(35)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(35)
Finanse
(33)
Zarządzanie ryzykiem
(33)
Zarządzanie wiedzą
(31)
Zatrudnienie
(31)
Motywacja pracy
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
Planowanie strategiczne
(26)
Płaca
(26)
Decyzje
(24)
Polityka zatrudnienia
(23)
Analiza strategiczna
(22)
Inwestycje
(22)
Kultura organizacyjna
(22)
Ocena pracowników
(22)
Teoria organizacji
(22)
Menedżerowie
(21)
Rachunkowość zarządcza
(21)
Rynek finansowy
(21)
Controlling
(20)
Konkurencja
(20)
Konkurencyjność
(20)
Otoczenie firmy
(20)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(19)
Kapitał
(19)
Zarządzanie projektami
(19)
Globalizacja
(18)
Praca
(18)
Rachunkowość
(18)
Ryzyko
(18)
Wartość ekonomiczna
(18)
Informacja gospodarcza
(17)
Koszty
(17)
Usługi
(17)
Jakość produktu
(16)
Rynek pracy
(16)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(15)
Organizacja ucząca się
(15)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(15)
Rekrutacja pracowników
(15)
Rynek kapitałowy
(15)
Systemy informatyczne zarządzania
(14)
Turystyka
(14)
Efektywność ekonomiczna
(13)
Gospodarka oparta na wiedzy
(13)
Logistyka
(13)
Produkcja
(13)
Przedsiębiorczość
(13)
Marketing strategiczny
(12)
Polityka płacowa
(12)
Przedsiębiorczość (postawa)
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(12)
Jakość usług
(11)
Kapitał ludzki
(11)
Sprawozdawczość finansowa
(11)
Fundusze strukturalne UE
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Przedsiębiorstwo usługowe
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(10)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Łańcuch dostaw
(10)
Analiza SWOT
(9)
Analiza finansowa
(9)
Audyt wewnętrzny
(9)
Badania marketingowe
(9)
Bilans księgowy
(9)
Etyka biznesu
(9)
Finanse publiczne
(9)
Holdingi
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Jakość
(9)
Konsumenci
(9)
Marketing cyfrowy
(9)
Przywództwo
(9)
Public relations
(9)
Ryzyko finansowe
(9)
Siła robocza
(9)
Służba zdrowia
(9)
Ubezpieczenia
(9)
Zarządzanie kryzysowe
(9)
Gospodarka
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Innowacje organizacyjne
(8)
Internet
(8)
Leasing
(8)
Temat: czas
2001-
(135)
1989-2000
(46)
1901-2000
(21)
1945-1989
(6)
1989-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(147)
Kraje Unii Europejskiej
(25)
Europa
(3)
Niemcy
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Czechy
(2)
Japonia
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(271)
Opracowanie
(134)
Praca zbiorowa
(105)
Monografia
(50)
Poradnik
(45)
Case study (studium przypadku)
(15)
Raport z badań
(13)
Materiały pomocnicze
(12)
Czasopismo naukowe
(11)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Materiały konferencyjne
(9)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Encyklopedia
(5)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Artykuły
(1)
Dane statystyczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Tezaurus
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(626)
Zarządzanie i marketing
(522)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(31)
Transport i logistyka
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Filozofia i etyka
(6)
Psychologia
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Matematyka
(2)
Nauka i badania
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
826 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Decyzje w zarządzaniu / Józef Penc. - Wyd.2 uzup.i popr. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1997. - 238 s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Wprowadzenie. Problemy w organizacji i sposoby ich rozwiązywania. Procesy decydowania w zarządzaniu. Systemy wspomagania decyzji. Partnerstwo w procesach decydowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Generatory wartości przedsiębiorstwa w różnych fazach cyklu koniunkturalnego Rozdział II. Rozwój start-upu – uwarunkowania legislacyjne i prawne Rozdział III. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw funkcjonujących w specjalnych strefach ekonomicznych w Polsce Rozdział IV. Kondycja finansowa polskich przedsiębiorstw handlowych Rozdział V. Teoria agencji i polityka wypłat dywidend na przykładzie spółek indeksu WIG20 Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Rozdział VI. Zintegrowany controlling finansowy w grupie kapitałowej Rozdział VII. Ujawnienia niefinansowe w obszarze pracowniczym na przykładzie sprawozdań spółek Respect Index Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział VIII. Polskie modele dyskryminacyjne w prognozowaniu zagrożenia upadłością spółek z rynku New Connect Rozdział IX. Ocena skuteczności modeli dyskryminacyjnych w prognozowaniu upadłości polskich sieci marketów i delikatesów Rozdział X. Zarządzanie przedsiębiorstwem komunalnym w warunkach kryzysowych Rozdział XI. Motywacja do służby publicznej pracowników organizacji publicznych na przykładzie urzędów gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Rozdział XII. Innowacje w komunikacji miejskiej – rozwiązania w polskich miastach Rozdział XIII. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw branży numizmatycznej w Polsce Rozdział XIV. Wpływ wdrażania innowacyjnych systemów bikesharingowych na przedsiębiorstwo na przykładzie Nextbike Polska Rozdział XV. Agile jako metoda tworzenia innowacyjnych projektów w banku - przykład ING Banku Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział XVI. Wykorzystanie zielonych obligacji przez przedsiębiorstwa w Polsce i we Francji Rozdział XVII. Ocena kontroli jakości instrumentem nadzoru realizacji projektów ERASMUS+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Społeczna odpowiedzialność w działalności przedsiębiorstw: 1. Główne czynniki zmian w upowszechnianiu koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Geneza i pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu; 2.1. Definiowanie społecznej odpowiedzialności w środowisku; akademickim; 2.2. Definiowanie społecznej odpowiedzialności przez organizacje międzynarodowe; 3. Modele społecznej odpowiedzialności. II. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ: 1. Specyfika funkcjonalna i zarządcza przedsiębiorstw sektora PMMŚ; 2. Istota zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ; 3. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym; 3.1. Obszary społecznej odpowiedzialności; 3.2. Teoria interesariuszy: zarządzanie zgodne z CSR w kontekście "wielorakich aktorów"; 3.3. Systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR. III. Identyfikacja czynników determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ oraz perspektywy badawcze: 1. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w PMMŚ; 1.1. Czynniki zewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 1.2. Czynniki wewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 2. Stan dotychczasowych badań na temat CSR w sektorze PMMŚ na świecie; 3. Polski dorobek w zakresie badań na temat CSR w sektorze PMMŚ. IV. Metodyka badań empirycznych: 1. Cel oraz zakres badań empirycznych; 2. Charakterystyka badania przygotowawczego; 3. Charakterystyka badania właściwego; 4. Przetwarzanie i analiza danych; 5. Charakterystyka badanej zbiorowości. V. Ocena czynników wpływających na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w badanych przedsiębiorstwach: 1. Koncepcja CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.1. Znajomość pojęcia CSR oraz sposoby jego definiowania przez PMMŚ; 1.2. Ocena ważności i charakter przesłanek wdrażania CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.3. Podejmowane działania w obszarach CSR w badanym sektorze przedsiębiorstw; 2. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.1. Analiza i ocena czynników zewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.2. Analiza i ocena czynników wewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 3. Eksploracyjna analiza czynnikowa determinant zarządzania społecznie odpowiedzialnego w badanym sektorze PMMŚ; 4. Analiza współzależności między czynnikami wpływającymi na zarządzanie społecznie odpowiedzialne a wybranymi cechami; 5. Analiza współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi systemami zarządzania a zaangażowaniem organizacji w inicjatywy CSR; 6. Korzyści wynikające z realizacji CSR w badanych przedsiębiorstwach. VI. Doskonalenie zarządzania społecznie odpowiedzialnego w sektorze PMMŚ: 1. Ocena podstawowych obszarów CSR przez badany segment PMMŚ; 2. Wnioski z przeprowadzonych badań; 3. Kierunki doskonalenia procesu zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ oraz nowe wyzwania badawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Organizacja jako system otwarty orientowany na otoczenie: Pojęcie systemu; Systemowe ujęcie organizacji; Otoczenie organizacji - ogólna ch-ka; Powinności organizacji względem grup interesariuszy i ich oczekiwania; Fundamentalne elementy składowe organizacji; 2.Systemowe zarządzanie jakością funkcjonowania organizacji: Ewolucja systemowego zarządzania jakością; Próba zdefiniowania pojęcia jakość obiektu; Podejście jakościowe do zarządzania organizacją; Istota i zasady projakościowego zarządzania organizacją; Wybrane znormalizowane systemy zarządzania organizacją i ich integracja; 3. Rozwój organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie rozwoju organizacji; Projakościowe zarządzanie a zdolność rozwojowa organizacji; Trwały i zrównoważony rozwój organizacji efektem projakościowego zarządzania; Społeczna odpowiedzialność organizacji projakościowo zarządzanej; 4. Dojrzałość organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie i istota dojrzałości organizacji; Dojrzałość jakościowa organizacji; Kluczowe kompetencje dojrzałej jakościowo organizacji; Poziom dojrzałości jakościowej organizacji; 5. Ch-ka badanej branży: Branża kruszyw w Polsce; Funkcjonowanie organizacji wydobywczej; Kierunki rozwoju obszarów poeksploatacyjnych; 6. Dojrzałość jakościowa organizacji i projakościowe zarządzanie w praktyce jej funkcjonowania: Poziom dojrzałości jakościowej organizacji funkcjonujących w branży kruszyw (badania ankietowe); Proces kształtowania dojrzałości organizacji projakościowo zarządzanej; Dojrzałość jakościowa organizacji - przykład empiryczny; Symptomy doskonałości projakościowego zarządzania organizacją; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja dominującej logiki; Problem, model i metoda badań; Dominująca logika SMG/KRC Poland Media SA; Dominująca logika Laboratorium Kosmetycznego Irena Eris SA; Dominująca logika Alpinus SA; Strategia i do minująca logika firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie personelu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 2. oczekiwania pracowników wobec pracodawcy; 3. Podstawowe kwestie związane z motywacją; 4. Znaczenie sytemu motywacyjnego; 5. Robocza efektywności; 6. Ocena efektywności pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie jakości w bankach / red. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 163 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Jakość jako podstawa reorganizacji firmy; Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne; Zarządzanie jakością; Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości; Procesowe zarządzanie organizacją; Statystyczne metody kontroli procesu; Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Cz. I. Podstawy metodologiczne badania struktur organizacyjnych przedsiębiorstw: 1. Koncepcja sformalizowanej struktury organizacyjnej; 2. Modele strukturalne organizacji uczącej się; 3. Ramowy tok postępowania w metodyce doskonalenia struktur organizacyjnych przedsiębiorstw; 4. Przegląd metod badania struktur organizacyjnych przedsiębiorstw; 5. Podstawy teoretyczne gospodarki opartej na wiedzy; Cz. II. Analiza empiryczna: 6. Koncepcja i przebieg badań; 7. Metoda kategoryzacji przedsiębiorstw ze względu na stopień spełniania funkcji gospodarki opartej na wiedzy; 8. Wyniki analizy struktur organizacyjnych przedsiębiorstw w kontekście gospodarki opartej na wiedzy; 9. Programowanie zmian strukturalnych przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; 10. Organizacja systemów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 11. Synteza wyników badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i modele doskonalenia jakości procesów i produktów; 2. Metody doskonalenia jakości produktów i procesów; 3. Narzędzia doskonalenia jakości produktów i procesów; 4. Przykłady zastosowania narzędzi doskonalenia zarządzania jakością; 5. Propozycje doboru modeli i narzędzi doskonalenia jakości procesów i produktów. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Formalne rozpoczęcie; Przygotowanie dokumentacji systemu jakości; Audit i działania poauditowe; Procedura certyfikacyjna; Certyfikat i co dalej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Publikacja powstała w szczególnym okresie. Rzeczywistość okazuje się trudna do oszacowania. Niewielu z nas spodziewało się, że zdarzenia ostatnich lat wymuszą szereg decyzji strategicznych, często decydujących o zamknięciu działalności gospodarczej. Pokazały również słabość wielu obszarów funkcjonowania organizacji, w których zabrakło strategicznego myślenia.

Monografia stanowi zbiór prac, w których poruszone zostały istotne kwestie dotyczące dylematów i warunków funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Opisano w niej zagadnienia związane z:

  • zarządzaniem projektami,
  • analizą strategiczną,
  • motywacją pracowników,
  • zrównoważoną przedsiębiorczością,
  • ryzykiem finansowym,
  • zachowaniami konsumenckimi
  • czy marketingiem.

Ten szeroki przekrój tematyki pokazuje, jak wieloaspektowo należy traktować współczesne organizacje.

Przedstawione w monografii zagadnienia i sposób ich opisu wskazują na aktualność i złożoność problemów podjętych w publikacji. Tematyka rozdziałów nie tworzy całościowej listy czynników wpływających na warunki funkcjonowania przedsiębiorstw. Należy mieć nadzieję, że monografia będzie źródłem inspiracji do późniejszych analiz i dyskusji.

Zachęcamy do zapoznania się z publikacją.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Monografia zawiera wybrane wątki odnoszące się do szeroko rozumianej informatyki ekonomicznej, przedstawione przez 36 autorów, którzy zgłosili chęć podzielenia się swoją wiedzą i przemyśleniami. Wspomniane wątki złożyły się na 20 rozdziałów.

Poruszono tematy zastosowania określonych narzędzi technologicznych, w tym wypadku maszynowego uczenia się i elektronicznej innowacyjności. Odniesiono się do wykorzystania narzędzi internetowych w działalności biznesowej. Zaprezentowano przykłady zastosowania narzędzi internetowych m.in. do: budowania i badania dojrzałości cyfrowej organizacji, oceny bankowych systemów internetowych, budowania zaufania i reputacji w sieci, korzystania ze wspólnych danych, budowy ekosystemu prosumpcji w sieci, budowy e-wizerunku przedsiębiorstwa i oceniono skuteczność e-mailingu jako narzędzia sprzedaży. Poruszono problematykę zastosowania narzędzi ICT w dobie pandemii COVID-19 w zakresie zarządzania wizerunkiem firm z wykorzystaniem social media marketingu, stosowania funkcji komunikatorów sieciowych w czasach pandemii, wykorzystania narzędzi pracy zdalnej oraz usługi biometrii w jednym z banków. Omówiono temat zastosowania narzędzi ICT bezpośrednio do zarządzania przedsiębiorstwami – opisano systemy klasy ERP/BI jako podstawowe narzędzie ICT wspierające zarządzanie przedsiębiorstwami, poruszono problematykę możliwości wykorzystania chmury obliczeniowej w zwinnym zarządzaniu procesami w przedsiębiorstwie, miar stosowanych w podsystemie controllingu oraz wspierania zarządzania projektami.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dyrektor finansowy / Jae K. Shim, Joel G. Siegel ; przeł. Jerzy Juruś. - Wyd.3 uaktual. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 599 s. : tab., wykresy ; 24 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Sprawozdawczość finansowa; Rachunkowość finansowa; Rachunkowość zarządcza; Zarządzanie kapitałem obroto- wym; Finansowanie biznesu; Analiza finansowa; Inwesto- wanie nadwyżek finansowych przedsiębiorstwa; Opodatko- wanie; Fuzje, sprzedaż majątku, kryzys finansowy i re- organizacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Sprawozdawczość finansowa; Rachunkowość finansowa; Rachunkowość zarządcza; Zarządzanie kapitałem obroto- wym; Finansowanie biznesu; Analiza finansowa; Inwesto- wanie nadwyżek finansowych przedsiębiorstwa; Opodatko- wanie; Fuzje, sprzedaż majątku, kryzys finansowy i re- organizacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Akcesja Polski w struktury Unii Europejskiej a działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw, 2. Działalność marketingowa w obszarze agrobiznesu, 3. Działalność marketingowa w obszarze jakości dóbr żywnościowych, 4. Działalność marketingowa w obszarze organizacji non-profit, 5. Działalność marketingowa w obszarze organizacji politycznych, 6. Działalność marketingowa w obszarze przedsiębiorstw produkcyjnych, 7. Działalność marketingowa w obszarze firm ubezpieczeniowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Firma w niedostatecznym stopniu skupia sie na rynku i nastawia na klinetów, 2. Firma nie w pełni rozumie swoich klientów docelowych, 3. Firma powinna lepiej definiować i obesrwować swoich klientów, 4. Firma nieskutecznie kieruje swoimi relacjami z zainteresowanymi stronami, 5. Firma nie umie wyszukiwać nowych okazji, 6. Planowanie marketingowe w firmie jest niewystarczające, 7. Polityka wyrobów i usług wymaga uściślenia, 8. Firma ma niewielkie umiejętności budowania marki i komunikacji, 9. Firma nie jest należycie zorganizowana, żeby prowadzić skuteczny marketing, 10. Firma nie wykorzystuje w maksymalnym stopniu techniki informacyjnej, Epilog: Dziesięć przykazań skutecznego marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wyd 1 - 6 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 149 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Od Autorki; Rozdział 1. Definicja, rynek, trendy: 1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) 1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie 1.3. Trendy w e-commerce Rozdział 2. Strategie, modele, KPI 2.1. Podejście strategiczne 2.2. Budowanie modelu biznesowego 2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu 2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie 2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności – KPI w e-commerce Rozdział 3. E-konsument, procesy e-commerce, omnichannel 3.1. E-konsument 3.2. Nowy proces zakupowy 3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel 3.4. Procesy i organizacja pracy Rozdział 4. Sprzedaż, marketing, usability 4.1. Sprzedaż a marketing 4.2. E-marketing – przegląd 4.3. Usability w e-commerce 4.4. Projektowanie user experience 4.5. Projektowanie end-to-end Rozdział 5. Konwersja, online merchandising, BIG Data 5.1. Konwersja, czyli sprzedaż 5.2. Online merchandising 5.3. Data – Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych Rozdział 6. Finanse, planowanie przychodów 6.1. Finanse – budowanie business case dla e-biznesu; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Dług sektora samorządu terytorialnego w polskim systemie finansów publicznych; 2. Zarządzanie długiem jako element zarządzania finansami j.s.t.; 3. Uwarunkowania prawne zarządzania długiem j.s.t.; 4. Zarządzanie ryzykiem zadłużenia w j.s.t.; 5. Instrumenty zarządzania długiem lokalnym; 6. Model efektywnego zarządzania długiem w świetle badań jednostek samorządu terytorialnego w województwie podlaskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej