Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
IBUK Libra
(7)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(45)
E-booki
(9)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(30)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(33)
Autor
Bednarski Lech
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Bramley Peter (1934- )
(2)
Duraj Jan
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Brache Alan P
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brol Ryszard
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Buchelt Beata
(1)
Carew Donald
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Duhigg Charles
(1)
Edmonds Chris
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Finch Fred
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Geryk Marcin
(1)
Glaser Robert
(1)
Good Lael
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Górniewicz Józef
(1)
Halsey Victoria
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kandarian Fay
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Klimiuk Ewa
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kozłowska Irena
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krajewski Mirosław
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krzos Grzegorz
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Leary-Joyce Judith
(1)
Lis Marcin
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Ludwicki Tomasz
(1)
Lupa Iwona
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Maślanka Tomasz
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michalski Krzysztof
(1)
Miller Linda G. (1953- )
(1)
Miś Alicja
(1)
Molek-Winiarska Dorota
(1)
Motylski Maciej
(1)
Mądry Jan
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Parisi-Carew Eunice
(1)
Pauli Urban
(1)
Piocha Stanisław (1941- )
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Plewka Czesław (1947- )
(1)
Randolph W. Alan (1946- )
(1)
Raszkowski Andrzej
(1)
Ripley Jane
(1)
Rummler Geary A
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siemieniuk Nina
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Temat
Przedsiębiorstwo
(19)
Efektywność ekonomiczna
(18)
Zarządzanie
(10)
Organizacja
(5)
Efektywność nauczania
(4)
Informacja dla zarządzania
(4)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Gospodarka materiałowa
(3)
Innowacje
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przywództwo
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Banki
(2)
Decyzje
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja pracy
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rachunek ekonomiczny
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Analiza ekonomiczna
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Branża TSL
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Controlling
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Efektywność
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informatyka
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Koszty
(1)
Koszty pracy
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Likwidacja przedsiębiorstwa
(1)
Logistyka
(1)
Majątek trwały
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Następstwo prawne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Oragnizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Poczta
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Popyt
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Pracodawcy
(1)
Produkcja -- a obrót towarowy
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie -- planowanie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(8)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Edukacja i pedagogika
(2)
Nauka i badania
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
54 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Idea nowego przedsiębiorstwa, 2. Zarys koncepcji systemów e-biznesu, 3. Analiza potrzeb informacyjnych i wybór obszarów zastosowania systemów e-biznesu, 4. Miejsce przepływu pracy w systemach e-biznesu, 5. Technologia informatyczna w e-biznesie, 6. Determinanty i bariery sukcesu wdrożenia systemów e-biznesu, 7. Realizacja systemów e-biznesu, 8. Bezpieczeństwo w systemach e-biznesu, 9. Efektywność systemów informatycznych e-biznesu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Analizy na poziomie produktu : 1.Modele rozwoju produktu, 2.Struktury i opcje organizacyjne rozwoju produkty. Cz. II Analizy na poziomie przedsiębiorstwa : 1.Znaczenie marki w budowaniu wizerunku i wartości przedsiębiorstwa usługowego, 2.Elementy promocji i jej zadania w przedsiębiorstwie, 3.Funkcje strategii logistycznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4.Rola czynnika ludzkiego w osiąganiu przez firmę przewagi konkurencyjnej na rynku, 5.Warunki wzrostu efektywności przedsiębiorstwa "Poczta Polska" w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej. Cz. III Analiza na poziomie samorządu terytorialnego : 1.Zróżnicowanie regionalne w Polsce w okresie transformacji systemu społeczno-gospodarczego, 2.Rola jednostek samorządu terytorialnego w finansowaniu rozwoju lokalnego (na przykładzie miasta Łomża), 3.Źródła finansowania zadań własnych samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu w Ełku. CZ.IV Analizy na poziomie sektora : 1.Konsolidacja sektora bankowego a istota spółdzielczości, 2.Rola i funkcje banków w systemie finansowym państwa, 3.Zastosowanie metod taksonomicznych w wyznaczaniu mierników rozwoju gospodarczego, 5.Eduukacyjne uwarunkowania rozwoju MŚP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia; 2. Strategia jako kultura zarządzania – od strategii do działania; 3. Sukcesja i Kaizen. Przypadek firmy wielorodzinnej w firmie rodzinnej; 4. Wsparcie transformacji cyfrowej firm małych i średnich poprzez klastry i huby innowacji cyfrowych; 5. Rola Lean Management w strategicznym podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Budowanie kultury Kaizen w firmie usługowej na przykładzie studium przypadku firmy PROFES; 7. Job crafting a Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia; 8. Ewolucja wskaźnika pomiaru efektywności w obliczu transformacji Kaizen; 9. Transformacja Kaizen – jak zrobić to dobrze? 10. Budowanie kultury lean oraz Kaizen w firmie produkcyjnej na przykładzie studium przypadku Flextronics International Poland Sp. z o. o. w Tczewie; 11. KION League w działaniu; 12. Transformacja Lean w siedmiu krokach Model transformacji Lean/Kaizen – całościowe praktyczne podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Relacje transakcyjne i kooperacyjne z interesariuszami a rozwój przedsiębiorstwa. 2. Uwarunkowania prawne (regulacje) a możliwości zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. 3. Uwarunkowania (relacje) finansowe jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw. 4. Aspekty społeczne, etyczne i ekologiczne w relacjach przedsiębiorstwa z jego interesariuszami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zasady zarządzania finansowego w przedsiębiorstwach. 2. Zarządzanie efektywnością finansową w przedsiębiorstwach. 3. Narzędzia zarządzania finansowego w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Przedmowa. Lepsze zarządzanie dla każdego; Wprowadzenie. Czym jest Zarządzanie 3.0? 1. Pudełko na kudo i karty kudo. Motywuj ludzi lepszymi sposobami 2. Osobiste mapy. Popraw komunikację i zrozumienie 3. Tablice delegowania i gra delegation poker. Daj ludziom władzę w ramach jasnych granic 4. Historie o wartościach i culture booki. Opisz swoją kulturę, opowiadając historie 5. Dni na eksplorację i wewnętrzny crowdfunding. Wygospodaruj czas na eksplorację i własną edukację 6. Gildie i narady taktyczne. Dzielcie się wiedzą, narzędziami i praktykami 7. "Feedbackowe wrapy" i nieograniczone wakacje. Naucz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej 8. Ekosystem mierników i tablica wyników. Mierz efektywność właściwymi sposobami 9. "Merit money", czyli inne podejście do wynagradzania. Płać ludziom zgodnie z ich zaangażowaniem 10. Moving motivators, czyli zmienna motywacja. Odkryj, co naprawdę angażuje pracowników 11. Drzwi szczęścia. Dąż do większego poczucia szczęścia w organizacji 12. Ważne pytania i celebration grids, czyli okazje do świętowania. Ucz się dzięki sukcesom i porażkom; Podsumowanie. Nigdy nie przestawaj eksperymentować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W kolejnym, 33. numerze „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” publikujemy prace autorów wywodzących się z różnych ośrodków naukowych i praktyki gospodarczej, a w szczególności Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Rzeszowskiego, Politechniki Poznańskiej, Politechniki Gdańskiej oraz Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Wprawdzie problematyka artykułów jest dość zróżnicowana, niemniej jednak w większości z nich przyjęto założenie, że to właśnie dobra organizacja zarządzania i organizacja pracy przedsiębiorstwa czy instytucji w wymiarze operacyjnym warunkują wzrost produktywności i innowacyjności organizacji, a w ostatecznym rozrachunku osiągnięcie nakreślonych celów strategicznych, ekonomicznych i społecznych. W przedłożonych pracach dominowało podejście diagnostyczne i decyzyjne, ograniczone w swym zakresie do wybranych obszarów działalności przedsiębiorstwa lub instytucji. W treści publikacji można wyróżnić kilka nurtów i wątków badawczych, a mianowicie: ewaluacja efektywności kontraktów menedżerskich w sektorze przedsiębiorstw komunalnych; zarządzanie wiedzą i kooperacja zewnętrznych aliansów wiedzy w stymulowaniu innowacji w przedsiębiorstwie; kształtowanie nowych form pracy w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi; wpływ regulacji prawnych i audytu środowiskowego na poprawę jakości produktów; ocena efektywności działalności administracji podatkowej w Polsce i prowadzonej przez nią polityki podatkowej w ostatnich miesiącach.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zamieszczone w zeszycie artykuły, które są efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych w różnych ośrodkach akademickich, zawierają wiele ciekawych poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W zgromadzonych tu publikacjach Czytelnik może znaleźć sporo oryginalnych ujęć teoretycznych dotyczących prawnych aspektów promocji zatrudnienia osób bezrobotnych, metod poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy, zasad i przepisów prawnych ochrony własności intelektualnej oraz kierunków rozwoju edukacji w zakresie ergonomii i ochrony środowiska w sektorze turystycznym i energetycznym. Głównym celem tej publikacji jest zebranie wybranych, ważniejszych elementów, które decydują o efektywnym i kreatywnym zarządzaniu zasobami materialnymi i niematerialnymi w przedsiębiorstwie. Zeszyt ten może posłużyć jako skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń podręcznik i przewodnik po zagadnieniach produktywności, ergonomii oraz ochrony pracy. Problematyka zawarta w artykułach ergonomicznych została zaprezentowana na II Międzynarodowym Kongresie Ergonomii w Poznaniu w 2015 roku, zorganizowanym przez Polskie Towarzystwo Ergonomiczne i Politechnikę Poznańską. Teksty te są rezultatem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, jak również stanowią pokłosie ożywionej dyskusji odbywającej się w trakcie obrad Kongresu, prezentując wiele interesujących informacji. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej