Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(94)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(93)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(14)
E-booki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(71)
dostępne
(68)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(72)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(6)
Kokoszczyński Ryszard
(4)
Sierpińska Maria (1950- )
(4)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Rusiński Michał
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Brigham Eugene F
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Malewska Kamila
(2)
Marks Stephen G
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Samuelson William F
(2)
Supernat Jerzy (1951- )
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Agor Weston H
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Biela Adam
(1)
Bielecki Witold Tomasz
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brobst Stephen
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Cywoniuk Mirosława
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dawson Roger
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duhigg Charles
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Grzega Urszula
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Górecka Dorota
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Halama Henryk
(1)
Hiam Alexander
(1)
Hołubko Wiktor
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Ingram Marian
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jachna Tomasz
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jeżak Jan
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kieżun Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(57)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(101)
Rosja
(1)
Język
polski
(101)
rosyjski
(1)
Temat
Decyzje
(81)
Zarządzanie
(45)
Przedsiębiorstwo
(28)
Organizacja
(20)
Menedżerowie
(18)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Przywództwo
(12)
Kadry
(8)
Zarządzanie finansami
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Decyzje finansowe
(7)
Marketing
(7)
Motywacja pracy
(7)
Rynek finansowy
(7)
Motywacja
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Informacja dla zarządzania
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(5)
Innowacje
(4)
Konkurencja
(4)
Kontrola
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Praca
(4)
Produkcja
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Analiza SWOT
(3)
Bilans księgowy
(3)
Globalizacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Planowanie
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Płynność finansowa
(3)
Teoria organizacji
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Badania operacyjne
(2)
Finanse
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość
(2)
Kapitał
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Logistyka
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Negocjacje
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Prawa człowieka
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Ryzyko
(2)
Styl kierowania
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Teoria decyzji
(2)
Administracja
(1)
Analiza systemowa
(1)
Apelacja
(1)
Autorytet
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
Blockchain
(1)
Branża TSL
(1)
COVID-19
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Decyzja administracyjna
(1)
Decyzje administracyjne
(1)
Degradacja środowiska
(1)
Demokracja pośrednia
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dyskryminacja ze względu na orientację seksualną
(1)
Dywidenda
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomia eksperymentalna
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Epidemie
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Geologia
(1)
Gry kierownicze
(1)
Grywalizacja
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Chiny
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Irlandia
(1)
Norwegia
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Podręcznik
(29)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(27)
Psychologia
(5)
Matematyka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
102 wyniki Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XX. Zeszyt 2)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Zawiera: Zagadnienia prawnokonstytucyjne i teoretycznoprawne: Prawne podstawy wolności mediów w Irlandii; Zmiany w systemie polskiej administracji wyborczej a problem zaufania obywateli do rzetelności i uczciwości procedur wyborczych (kilka refleksji w kontekście świadomości konstytucyjnej wyborców); Zakaz dyskryminacji ze względu na orientację seksualną w prawie UE po wyroku TSUE w sprawie Egenberger. Zagadnienia z zakresu ochrony praw człowieka: Prawo do życia rodzinnego z perspektywy europejskich oraz międzyamerykańskich organów ochrony praw człowieka. Zakaz dyskryminacji; Nadzwyczajna skuteczność prawa norweskiego w egzekwowaniu praw dziecka. Z problematyki funkcjonowania administracji publicznej: Decentralizacja a problem federalizacji Ukrainy w kontekście potencjalnych zagrożeń terytorialnych; Wybory samorządowe 2018 (przykład Dąbrowy Górniczej); Wygaśnięcie mandatu radnego – wybrane zagadnienia; Zarządzanie kryzysowe w gminie – wybrane zagadnienia; Konkurencyjność zamówień publicznych do 30 000 euro (na przykładzie Gminy Dąbrowa Górnicza). Zagadnienia proceduralne: Orzeczenia pierwszoinstancyjne w postępowaniu dyscyplinarnym nauczycieli akademickich; Przedstawicielstwo w postępowaniu petycyjnym i w postępowaniu w sprawie skarg i wniosków; Instytucja zrzeczenia się prawa odwołania w ogólnym postępowaniu administracyjnym (art. 127a k.p.a.). Prawne aspekty ochrony środowiska: Kilka uwag dotyczących ocen oddziaływania na środowisko w geologii i górnictwie; Fees governed by the Geological and Mining Law in the light of the principle of sustainable development. Z problematyki prawa prywatnego: The Role of the Communist Bloc in the ILO During the Cold War – Selected Issues; Wkłady wspólników spółki komandytowej w kontekście odpowiedzialności wspólników za zobowiązania spółki; Definicja siedziby spółki handlowej a procedura jej transgranicznego przeniesienia na terytorium UE; Obowiązek informacyjny oraz obowiązek terminowego powiadomienia ubezpieczyciela o wypadku w umowie ubezpieczenia dóbr kultury. Glosy, opinie i komentarze: Glosa do wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 20 grudnia 2017 r., sygn. akt: II GSK 3377/17 (wydanie zezwolenia na utworzenie banku spółdzielczego); Glosa do wyroku Sądu Najwyższego z dnia 7 lutego 2018 r., II UK 673/16; Ustawa konstytucyjna Republiki Tadżykistanu o Górskobadachszańskim Wilajecie Autonomicznym z 30 lipca 2007 roku ze zmianami z 2 stycznia 2018 roku (tłumaczenie); Stanisław Grodziski (1929-2020). In memoriam. Sprawozdania: Sprawozdanie z Jubileuszu prof. zw. dr. hab. Adama Lityńskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Przedsiębiorstwo jako system, 3. Zakładanie nowej firmy, 4. Organizacja kierownictwa, 5. Struktury sieciowe-wirtualna organizacja, 4. Praca kierownika, 7. Odpowiedzialność w przedsiębiorstwie, 8. Kierownik jako przywódca, 9. Techniki kierowania ludźmi, 10. Organizowanie pracy własnej, 11. Podejmowanie decyzji, 12. Innowacyjność w przedsiębiorstwie, 13. Kierownik a funkcje zarządcze, 14. Postęp ekonomiczny w przedsiębiorstwie, 15. Zarządzanie wiedzą, 16. Metody zarządzania oraz techniki pracy kierowniczej, 17. Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowoczesna organizacja i jej atrybuty, 2. Menedżerowie w nowoczesnej organizacji, 3. Umiejętności podejmowania trafnych decyzji, 4. Umiejętności tworzenia przyszłości firmy, 5. Umiejętności współdziałania z ludźmi, 6. Umiejętności doskonalenia kultury, wizerunku i reputacji firmy, 7. Samodoskonalenie menedżera i kreowanie kariery
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Nowoczesne koncepcje i tendencje oraz dyskusja wokół podstaw zarządzania strategicznego: Otoczenie biznesu a współczesny marketing; O wyborach strategicznych w sferze organizacji i zarządzania oraz ich przesłankach; Od wzrostu do rozwoju przedsiębiorstwa; Mechanistyczna i organiczna perspektywa patrzenia na strategię przedsiębiorstwa - ujęcie ewolucyjne; Kontekst interdyscyplinarny "Zarządzania strategicznego" i jego konsekwencje poznawcze i aplikacyjne; Zarządzanie strategiczne w organizacji uczącej się; Cele proekologiczne w systemowym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Strategiczny wymiar doskonałości w zarządzaniu; Przewodzenie jako element zarządzania strategicznego; Kierunki rozwoju zarządzania strategicznego; Zarządzanie strategiczne w firmach rodzinnych; Kształtowanie atrakcyjności sektora przez jego uczestników; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; Rachunkowość zarządcza w praktyce światowej i polskiej na początku XXI w. - aspekty strategiczne; Strategiczna szkoła kultury organizacyjnej; Regionalność w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Myślenie strategiczne w małych i średnich firmach Górnego Śląska; Niektóre kontrowersyjne problemy dotyczące przedsiębiorstwa jako instytucji; Wymiar myślenia strategicznego w praktyce polskich przedsiębiorstw; Równowaga w zarządzaniu strategicznym; Rozdział II: Procesy zarządzania strategicznego oraz procesy podejmowania decyzji strategicznych: Cele strategiczne jako czynnik zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Problemy komunikowania w procesach transformacji przedsiębiorstw; Operacjonizacja celów strategicznych; Kaskadowanie Strategicznej Karty Wyników; Dwa wymiary zarządzania strategicznego jako wyznaczniki strategicznych sytuacji przedsiębiorstw - prezentacja wyników badań; Wybrane problemy operacjonalizacji zasobowego podejścia do strategii przedsiębiorstwa; Wartość nie tylko dla właścicieli; Warunki skutecznego wdrażania strategii; Problemy z wdrażaniem strategii w praktyce polskich przedsiębiorstw; Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie z perspektywy VBM; Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z interesariuszami; Wdrażanie strategii poprzez procesową strukturę zarządzania; Kryzys w przedsiębiorstwie - ujęcie diagnostyczne; Motywy decyzji strategicznej dotyczącej fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa - teoria a praktyka; Dynamiczna strategia jako kluczowy czynnik sukcesu polskich przedsiębiorstw; Planowanie strategiczne na przykładzie Powszechnych Towarzystw Emerytalnych; Fazy procesu zarządzania strategicznego w małych przedsiębiorstwach; Zarządzanie projektami rozwojowymi przedsiębiorstwa; Strategiczne aspekty profesjonalizacji zarządzania firmą rodzinną w rozwiniętej gospodarce rynkowej; Wybrane aspekty komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu strategicznym; Wspomaganie informacyjne zarządzania strategicznego; Rozdział III: Metody analizy i planowania strategicznego: Łańcuch wartości jako koncepcja zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna SWOT w opracowaniu strategii grupy kapitałowej- analiza przypadku; Modelowanie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa wspomagane analitycznym systemem doradczym opartym na eksperckich bazach danych; Słabości i problemy metodologiczne wybranych metod analizy strategicznej; Identyfikacja grup strategicznych z wykorzystaniem wielowymiarowych metod statystycznych (na przykładzie polskiego sektora bankowego); Modyfikacja wybranych metod analizy strategicznej przedsiębiorstwa; Produktywność kapitału w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Metoda dwustopniowej oceny wariantów planów strategicznych; Koncepcja usprawnień analizy SPACE; Metody wyceny czynników strategicznych w inwestycjach kapitałowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
Wstęp; I Metody podejmowania decyzji; 1 Umiejętność podejmowania trafnych decyzji a nasze życie prywatne; 2 Nasze decyzje świadczą o nas; 3 Podejmowanie trafnych decyzji może pozytywnie wpłynąć na całe nasze życie; 4 Dlaczego ludzie podejmują ewidentnie złe decyzje?; 5 Cechy charakterystyczne osób wprawionych w podejmowaniu trafnych decyzji; 6 Przejście od intuicyjnego do logicznego podejmowania decyzji; 7 Przykłady najgorszych decyzji na świecie; 8 Przykłady najlepszych decyzji na świecie; II Definiowanie problemu; 9 Klasyfikowanie problemu i podejmowanie decyzji; 10 Planowanie strategii działania; III Zbieranie i ocena informacji; 11 Zbieranie informacji; 12 Błędy i zniekształcenia informacji; 13 Właściwa ocena zebranych informacji; 14 Trudności w planowaniu strategii działania; IV Intuicyjne podejmowanie decyzji; 15 Czy podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję to przeżytek?; 16 Zdolność szybkiego wnioskowania; 17 Intuicja czy szybkie wnioskowanie?; 18 Ile jest warta twoja intuicja?; 19 Rozwijanie umiejętności szybkiego wnioskowania; 20 Emocje a asertywność; 21 Kontrolowanie prawej i lewej półkuli mózgu; 22 Dystans do problemu; 23 Wynajdywanie różnych rozwiązań; 24 Podejmowanie decyzji przez przedsiębiorców; V Podejmowanie decyzji w oparciu o logikę; 25 Decyzje typu „tak lub nie”; 26 Wybór pomiędzy dwiema możliwościami; 27 Ocena indywidualna; 28 Tabela reakcji; 29 Wielostopniowe podejmowanie decyzji; 30 Rachunek prawdopodobieństwa; 31 Jak uzyskiwać dokładne prognozy od pracowników; 32 Schemat błędów; VI Grupowe podejmowanie decyzji; 33 Grupowe podejmowanie decyzji; 34 Zalety grupowego podejmowania decyzji; 35 Zorganizowane działanie grupowe; 36 Ile osób powinna liczyć grupa?; 37 Kiedy grupa przysparza więcej problemów niż korzyści; 38 Japońskie metody podejmowania decyzji; VII Bariery w podejmowaniu trafnych decyzji; 39 Nie podejmujmy decyzji zbyt szybko; 40 Nie podejmujmy decyzji zbyt wolno; 41 Jak szybko należy podjąć decyzję?; 42 Bądźmy gotowi przyznać się do błędu; 43 Decyzje autokratyczne; VIII Osobowość a podejmowanie decyzji; 44 Style podejmowania decyzji; 45 Dziewięć cech typowych dla ekspertów w podejmowaniu trafnych decyzji; Postscriptum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Systemy i procesowe podejście do zarządzania: Systemy zarządzania jakością i mechanizmy systemowe; Podejście procesowe w systemach zarządzania jakością; Miejsce procesu w strukturze organizacyjnej; 2. Skuteczność i efektywność procesów: Aspekty i mierniki skuteczności; Pomiar skuteczności; Skuteczność działań złożonych; Koszty strat; Efektywność procesów; Wskaźniki procesowe w SIX Sigma; 3. Analiza zdolności procesów: Zdolność procesu; Zdolność procesu - przypadek I; Zdolność procesu - przypadek II; Zdolność procesu - przypadek III; Zdolność procesu - uzupełnienie do przypadku III; 4. Ilościowe metody i narzędzia wspomagające zarządzanie: Proste diagnozy skuteczności i efektywności działań; Analiza Pareto-Lorenza; Diagram drzewa; 5. Narzędzia i metody wspomagające zarządzanie niekorzystające z danych liczbowych: Określanie i porządkowanie przyczyn problemów; Analiza przyczynowo-skutkowa; Metoda FMEA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analityczne systemy informatyczne : Cele i funkcje systemów informatycznych, Analityczne systemy decyzyjne, System wspomagania decyzji, Proces projektowania systemu wspomagania decyzji. 2. Analityczny symulator firmy - metoda budowy : Abstrakcja, Konkretyzacja, Weryfikacja, Wdrożenie, Analityczny system decyzyjny EK_AN. 3. Sztuczna inteligencja w analitycznych systemach wspomagania decyzji : Wprowadzenie do systemów ekspertowych, Proces nabywania wiedzy, Zastosowanie systemów ekspertowych w analizie decyzyjnej, Wdrażanie systemów ekspertowych do praktyki decyzyjnej. 4. Analityczne systemy handlowe : Algorytmy ewolucyjne i sieci neuronowe w analizie decyzyjnej, Systemy hybrydowe jako narzędzie analityczne, Odmiany hybrydowe systemu decyzyjnego EK_AN
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka kierowania / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości, 2001. - 324, [4] s. : tab, rys. ; 23 cm.
1. Kierowanie jako sztuka. Podstawowe terminy: Dlaczego kierowanie stało się sztuką?; Zarządzanie-kierowanie -przywództwo. Kierownik-menedżer-lider.; Ważniejsze konkluzje. 2. Role kierownicze: Role organizacyjne; Specyfika różnych poziomów kierowania i związanych z nimi kompetencji; Ważniejsze konkluzje. 3. Zarządzanie czasem: Strategiczne znaczenie czasu; Zarządzanie czasem jako interdyscyplinarna dziedzina wiedzy; Jak oszczędzać i lepiej wykorzystywać czas? 4. Wybrane techniki (metody) zarządzania: Model kierowniczy i techniki zarządzania; Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez wyniki; Zarządzanie ofensywne; Zarządzanie przez jakość; Zarządzanie przez marketing; Zarządzane przez wyjątki; Zarządzanie przez animację; Ważniejsze konkluzje. 5. Style kierowania (przywództwa); Ważniejsze konkluzje. 6. Tworzenie zespołów: Dobór ludzi do zespołu; Integracja, Rozwój zawodowy i społeczny zespołu; Reorganizacja zespołów i restrukturyzacja zatrudnienia; Rozpiętość kierowania; Ważniejsze konkluzje. 7. Kierowanie rozwojem: Rozwój zawodowy kierownika; Rozwój zawodowy pracowników; Ważniejsze konkluzje. 8. Sztuka decydowania: Proces podejmowania decyzji; Centralizacja, czy decentralizacja decyzji?; Bariery w podejmowaniu racjonalnych decyzji; Decyzje indywidualne czy grupowe?; Metody decyzyjne w rozwiązywaniu trudnych problemów; Ważniejsze konkluzje. 9. Kształtowanie misji, tożsamości i kultury organizacji: Misja organizacji; Misja a uniwersalne cele przedsiębiorstw; Misja a strategia firmy i techniki zarządzania; Tożsamość organizacji; Kultura organizacji; Ważniejsze konkluzje. 10. Kierowanie zmianami: Podstawowe pytania dot. zmian polityka i proces zmian; Bariery zmian i ich pokonywa nie; Ważniejsze konkluzje. 11. Sztuka postępowania z pracownikami; Ważniejsze konkluzje. 12. Sztuka komunikacji: Istota i zasady komunikacji; Komunikacja formalna i nieformalna; Mowa ciała; Ważniejsze konkluzje. 13. Sztuka motywacji: Istota i znaczenie motywowania; Motywowanie a wynagradzanie. Struktura i ranga motywatorów; Systemy motywacyjne i systemy wynagradzania; Godziwe wynagrodzenie- wielkie wyzwanie; Kilka rad na temat skutecznego i etycznego motywowania; Ważniejsze konkluzje. 14. Etyk a w kierowaniu: Czy cel uświęca środki?; Czego należy się wystrzegać?; Kilka powodów, dla których warto być etycznym kierownikiem; Bez zbędnej retoryki i hipokryzji; Kodeksy etycznego postępowania; Etyka a dobre obyczaje i etykieta; Ważniejsze konkluzje. 15. Specyfika narodowych cech kierowania: Postawy etnocentryczne, policentryczne i geocentryczne; Amerykanie a Europejczycy; Specyfika japońskiego zarządza nie; Ważniejsze konkluzje. 16. Wyzwania globalizacji: Istota i geneza globalizacji; Globalizacja czy regionalizacja? Megafirmy i ich strategie; Blaski i cienie oraz perspektywy globalizacji; Wyzwania dla zarządzających, związane z globalizacją; Ważniejsze konkluzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kierowanie jako sztuka. Podstawowe terminy: Dlaczego kierowanie stało się sztuką?; Zarządzanie-kierowanie -przywództwo. Kierownik-menedżer-lider.; Ważniejsze konkluzje. 2. Role kierownicze: Role organizacyjne; Specyfika różnych poziomów kierowania i związanych z nimi kompetencji; Ważniejsze konkluzje. 3. Zarządzanie czasem: Strategiczne znaczenie czasu; Zarządzanie czasem jako interdyscyplinarna dziedzina wiedzy; Jak oszczędzać i lepiej wykorzystywać czas? 4. Wybrane techniki (metody) zarządzania: Model kierowniczy i techniki zarządzania; Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez wyniki; Zarządzanie ofensywne; Zarządzanie przez jakość; Zarządzanie przez marketing; Zarządzane przez wyjątki; Zarządzanie przez animację; Ważniejsze konkluzje. 5. Style kierowania (przywództwa); Ważniejsze konkluzje. 6. Tworzenie zespołów: Dobór ludzi do zespołu; Integracja, Rozwój zawodowy i społeczny zespołu; Reorganizacja zespołów i restrukturyzacja zatrudnienia; Rozpiętość kierowania; Ważniejsze konkluzje. 7. Kierowanie rozwojem: Rozwój zawodowy kierownika; Rozwój zawodowy pracowników; Ważniejsze konkluzje. 8. Sztuka decydowania: Proces podejmowania decyzji; Centralizacja, czy decentralizacja decyzji?; Bariery w podejmowaniu racjonalnych decyzji; Decyzje indywidualne czy grupowe?; Metody decyzyjne w rozwiązywaniu trudnych problemów; Ważniejsze konkluzje. 9. Kształtowanie misji, tożsamości i kultury organizacji: Misja organizacji; Misja a uniwersalne cele przedsiębiorstw; Misja a strategia firmy i techniki zarządzania; Tożsamość organizacji; Kultura organizacji; Ważniejsze konkluzje. 10. Kierowanie zmianami: Podstawowe pytania dot. zmian polityka i proces zmian; Bariery zmian i ich pokonywa nie; Ważniejsze konkluzje. 11. Sztuka postępowania z pracownikami; Ważniejsze konkluzje. 12. Sztuka komunikacji: Istota i zasady komunikacji; Komunikacja formalna i nieformalna; Mowa ciała; Ważniejsze konkluzje. 13. Sztuka motywacji: Istota i znaczenie motywowania; Motywowanie a wynagradzanie. Struktura i ranga motywatorów; Systemy motywacyjne i systemy wynagradzania; Godziwe wynagrodzenie- wielkie wyzwanie; Kilka rad na temat skutecznego i etycznego motywowania; Ważniejsze konkluzje. 14. Etyk a w kierowaniu: Czy cel uświęca środki?; Czego należy się wystrzegać?; Kilka powodów, dla których warto być etycznym kierownikiem; Bez zbędnej retoryki i hipokryzji; Kodeksy etycznego postępowania; Etyka a dobre obyczaje i etykieta; Ważniejsze konkluzje. 15. Specyfika narodowych cech kierowania: Postawy etnocentryczne, policentryczne i geocentryczne; Amerykanie a Europejczycy; Specyfika japońskiego zarządza nie; Ważniejsze konkluzje. 16. Wyzwania globalizacji: Istota i geneza globalizacji; Globalizacja czy regionalizacja? Megafirmy i ich strategie; Blaski i cienie oraz perspektywy globalizacji; Wyzwania dla zarządzających, związane z globalizacją; Ważniejsze konkluzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Organizacja i jej właściwości; 2. Środowisko działania organizacji; 3. Proces i funkcje zarządzania; 4. Decydowanie w procesie zarządzania; 5. Kierowanie ludźmi w organizacji; 6. Zarządzanie z myślą o przyszłości; 7. Zarządzanie w interesie klienta; 8. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 9. Zarządzanie zmianami i innowacjami; 10. Zarządzanie w służbie środowiska; 11. Zarządzanie międzynarodowe; 12. Menedżerowie w nowoczesnej organizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki decyzyjne i organizatorskie / Jerzy Supernat. - Wyd. 2 popr. i uzupeł. - Wrocław : Kolonia Limited, 2003. - 273 s. : wykr., tab. ; 25 cm.
Cz. I Organizacyjne aspekty decydowania: 1. Pojęcia podstawowe, 2. Delegowanie uprawnień decyzyjnych, 3. Udział konsultantów w procesie decydowania, 4. Udział podwładnych w procesie decydowania, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. Decydowanie a systemy normatywne. Cz. II Techniki decydowania w warunkach niepewności: 7. Struktura problemu decyzyjnego, 8. Mierzenie niepewności, 9. Kryteria decydowania w warunkach niepewności. Cz. III Techniki organizatorskie w procesie decyzyjnym: 10. Struktura procesu decyzyjnego, 11. Analiza sytuacji decyzyjnej, 12. Wypracowanie kierunków działania, 13. Ocena kierunków działania, 14. Wybór kierunków działania, 15. Realizacji wybranego kierunku działania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki decyzyjne i organizatorskie / Jerzy Supernat. - Wrocław : Kolonia Limited, 2000. - 247 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Cz. I Organizacyjne aspekty decydowania: 1. Pojęcia podstawowe, 2. Delegowanie uprawnień decyzyjnych, 3. Udział konsultantów w procesie decydowania, 4. Udział podwładnych w procesie decydowania, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. Decydowanie a systemy normatywne. Cz. II Techniki decydowania w warunkach niepewności: 7. Struktura problemu decyzyjnego, 8. Mierzenie niepewności, 9. Kryteria decydowania w warunkach niepewności. Cz. III Techniki organizatorskie w procesie decyzyjnym: 10. Struktura procesu decyzyjnego, 11. Analiza sytuacji decyzyjnej, 12. Wypracowanie kierunków działania, 13. Ocena kierunków działania, 14. Wybór kierunków działania, 15. Realizacji wybranego kierunku działania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy organizowania, 2. Badanie metod pracy administracyjno-biurowej, 3. Mierzenie czasu pracy administracyno-biurowej, 4. Normowanie prac administracyjno-biurowych, 5. Wartościowanie pracy, 6. Koordynowanie pracy w czasie, 7. Analiza wartości, 8. 5 S jako metoda kształtowanie organizacji stanowisk pracy, 9. Podejmowanie decyzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. 1. Wartość w procesie decyzyjnym: 1.1. Wartość - jakość a wartość relatywna; 1.1.1. Transformata przestrzenna a ambiwalencja funkcji estymowanej przepływu; 1.1.2. Nowe wprowadzenie, czyli parę słów o strukturze wszystkiego; 1.2. Przestrzeń decyzji na podstawie funkcji celu; 1.3. Rozkład Gaussa i tworzona wartość estymowana; 1.3.1. Poziomy optymalizacyjne; 1.3.2. Tworzenie i przechwytywanie wartości. 2. Topologia przestrzeni zarządzania: 2.1. Topologia przestrzeni a optymalizacja decyzji; 2.2. Kwantyfikacja cech nieparametrycznych; 2.2.1. Organizacja przyszłości a strategie tworzenia wartości logistycznej; 2.2.2. Nonkonformizm, czyli radykalizm poznawczy; 2.2.3. Radykalizm fundamentalny; 2.3. Model wartości zarządczej; 2.3.1. Kryterium optymalności; 2.3.2. Radykalizm fundamentalny a funkcja barierowa; 2.3.3. Modelowe odniesienie do strategii łańcuchów dostaw i przejmowania w nich wartości; 2.3.4. Tautologia binarna a modelowanie hybrydowe jako odpowiedź na przechwytywanie wartości; 2.3.5. Ontologia systemu poznania; 2.4. Kryzys, czyli wojna emocji; 2.4.1. Dysfunkcja egzystencjalna jako wartość dodana; 2.5. Zarządzanie miękkie w logistyce przepływu; 2.5.1. Jakość procesu i produktu a ECR; 2.5.2. Marketingowo-logistyczny wymiar produktu; 2.5.3. Logistyka produkcji a pole strategiczne. 3. Klaster i konfiguracja sieci: 3.1. Projektowanie sieci w zarządzaniu logistycznym; 3.1.1. Dobrostan emocji, czyli trochę o szczęściu; 3.1.2. Inżynieria zarządzania siecią; 3.2. Mapowanie procesu poprzez układ jednostek skumulowanych; 3.2.1. Niehierarchiczna analiza skupień; 3.2.2. Odpowiedź systemu informacji - transfer rozwiązań w sieci; 3.3. Produkt potencjalny a efektywność kosztowa łańcucha wartości. 4. Sieci lameralne w zarządzaniu: 4.1. Korytarze decyzyjne - tautologia empiryczna w procesie regresji; 4.2. Kompozycja sieci logistycznej; 4.3. Struktura klastrowa. 5. Przedsiębiorstwo fraktalne: 5.1. Morał małej dziewczynki; 5.2. Sieci lameralne a teoria decyzji; 5.2.1. Struktury lameralne i sandwiczowe; 5.2.2. Problemy podejmowania decyzji, czyli problemy zarządzania; 5.2.3. Poszukiwanie rozwiązań; 5.3. Zarządzanie miękkie wartością niematerialną; 5.4. Jakość w sieci jako wartość dodana; 5.5. Dziewczynka z zapałkami; 5.6. Strategia zarządzania wartością logistyczną. 6. Modelowanie przestrzeni logitu: 6.1. Systemowe podejście do zaburzeń równowagi; 6.1.1. Założenia budowy intuicyjnej; 6.1.2. Dylatacja a rozkład logitu można podejść na kilka sposobów; 6.2. Sieci lameralne a teoria decyzji; 6.3. Kompozycja sieci logistycznej; 6.4. Konkurencja w sieci a kształtowanie przepływu. 7. Struktury holonowo-rozmyte jako odpowiedź na znaki zapytania w sieci: 7.1. Architektura sieci w rozkładzie nieparametrycznym; 7.2. Kontekst - wartość a sieciowanie; 7.2.1. Sieci Hopfielda, kategoryzacja warstwowa; 7.2.2. Teoria decyzji a koszty alternatywne; 7.2.3. Konformizm poznawczy; 7.2.4. Radykalizm fundamentalny; 7.3. Koszty ukryte jako kryterium oceny efektywności działań organizacji; 7.3.1. Teoria góry lodowej jako sposób na ekstrapolację pola szacowań; 7.3.2. Aplikacje matematyki intuicjonistycznej w strategii zarządzania siecią. Bibliografia. Spis rysunków. Spis wzorów. Podsumowanie. Eksplikacje autorskie - precesja teorii zarządzania. Topologia przestrzeni. Morał małej dziewczynki. Morał dziewczyny z kwiatami, czyli co z układem relacyjnym [?]. Streszczenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcia i technologie, Architektura i infrastruktury, Czynniki zapewniające osiągnięcie sukcesu, Cykl życia wspomagania podejmowania decyzji, Rozpoczynamy budowę hurtowni danych, Zbieranie wymagań na dane, Integracja danych, Projektowanie bazy danych dla hurtowni danych, Dostęp do danych, Szkolenie, wsparcie i rozruch, Metadane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Doktoraty Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu)
1. Wdrażanie funduszy unijnych w Polsce; 2. Charakterystyka wielokryterialnych metod wspomagania decyzji; 3. Metody wielokryterialne z dominacjami stochastycznymi; 4. Zastosowanie metod wielokryterialnych we wspomaganiu wyboru projektów europejskich z zakresu infrastruktury ochrony środowiska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Specyfika pracy na stanowisku kierowniczym; Wyznaczniki czynności informacyjnej w sytuacjach decyzyjnych menedżera; Modele poszukiwania informacji i ich przydatność w analizie decyzji menedżerskich; Metody i wyniki badań modelowo-eksperymentalnych nad czynnością informacyjną menedżera w sytuacji decyzyjnej; Decyzja optymalnego poszukiwania przez menedżera nowej informacji; Możliwość wykorzystania wielowymiarowego w analizach decyzyjnych menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Wstęp; 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji 1.1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne 1.2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu 1.3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta 2. Trendy w zachowaniach konsumentów 2.1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta 2.2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) 2.3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja 2.4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw 3.1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów 3.2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów 3.3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów 3.4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 3.4.1. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie 3.4.1.1. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka 3.4.1.2. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie 3.4.2. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe 3.5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej 4.1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań 4.2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań 4.3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta 4.4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta 4.5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra 5. E-commerce a zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, 5.1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu 5.2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe 5.3. Od e-commerce do mobile i social commerce 5.4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego 6. Media spotecznościowe w zachowaniach konsumentów 6.1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych 6.2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów 6.3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych 6.4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych - AISAS 6.5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych 6.6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów 7. Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu 7.1. Kryzys gospodarczy 7.1.1. Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia 7.1.2. Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.1.3. Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej 7.2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.3. Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw 8.1. Zachowania konsumenckie seniorów 8.1.1. Pojęcie osoby starszej 8.1.2. Styl życia seniorów 8.1.3. Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów 8.1.4. Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów 8.2. Zachowania konsumenckie singli 8.2.1. Definicja pojęcia singiel 8.2.2. Styl życia singli 8.2.3. Charakterystyka singli jako konsumentów 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) 9.1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów 9.2. Konsument na rynku usług kulturalnych 9.3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie 9.4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna 10.1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych 10.2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania 10.3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości 10.4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach 10.5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej