Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
tylko na miejscu
(25)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(25)
Autor
Godawa Grzegorz
(2)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Buchelt Beata
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cisek Sabina
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hallada Marek
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Kacperczyk Katarzyna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Kocór Maria
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krajewska Anna (1956- )
(1)
Krejner-Nowecka Anna
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kukuła Magdalena
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lewicki Jacek
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Matukin-Szumlińska Aleksandra
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Mielczarek-Taica Anna
(1)
Miś Alicja
(1)
Morawski Antoni
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowk Marta
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Pachura Aneta
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pauli Urban
(1)
Pawłowska Anna
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Poszytek Paweł (1968- )
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sielska Alicja
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stachowska Sylwia
(1)
Stoczkiewicz Anna
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(9)
Zarządzanie
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Badania naukowe
(4)
Kadry
(4)
Rynek pracy
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Organizacja
(3)
Płaca
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zatrudnienie
(3)
COVID-19
(2)
Dobre praktyki
(2)
E-learning
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Epidemie
(2)
Internet
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Menedżerowie
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Polityka regionalna
(2)
Praca
(2)
Produktywność pracy
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Studenci
(2)
Umiędzynarodowienie nauki i edukacji
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Barwy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Decyzje
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Egalitaryzm
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Fonoholizm
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Infobrokerzy
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Inżynierowie
(1)
Jakość
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Kampania wyborcza samorządowa
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(7)
1901-2000
(5)
1989-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(35)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(21)
Monografia
(9)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Materiały pomocnicze
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Nauka i badania
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
47 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Geneza crowdsourcingu naukowego; 2. Crowdsourcing naukowy; 3. Crowdsourcing naukowy w świetle badań empirycznych; 4. Wyzwania w zakresie rozwoju crowdsourcingu naukowego; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Załączniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Cel, zakres i metodologia badań; 3. Struktura gospodarki województwa śląskiego; 4. Innowacyjność przedsiębiorstw województwa śląskiego; 5. Analiza zatrudnienia i rozwoju kadr inżynierskich w przedsiębiorstwach województwa śląskiego; 6. Analiza krzyżowa czynników charakteryzujących przedsiębiorstwa pod względem kadr inżynierskich; 7. Diagnoza rynku pracy kadr inżynierskich; 8. Ocena studiów na kierunkach inżynierskich; 9. Rekomendacja i scenariusze porgnostyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
1. Przedsiębiorstwo oparte na wiedzy pracowników; 2. Realizacja strategii zarządzania wiedzą pracowników w przedsiębiorstwach; 3. Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą; Pracowników; 4. Wykorzystanie platform e-learningowych w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badania; 5. Studium przypadku - model wdrożenia platformy e-learningowej jako trzonu systemu zarządzania wiedzą pracowników na przykładzie Orange Polska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoretyczne aspekty ekspansji zagranicznej firm i strategii firm loklanych, 2.Badanie empirycznej strategii firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych, 3.Implikacje praktyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Uczelnie a rynek pracy: System szkolnictwa wyższego w Polsce; Cele kształcenia akademickiego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Udział pracodawców w zarządzaniu uczelnią; oczekiwania rynku pracy wobec absolwentów szkół wyższych. R. 2 Program „Uczelnia Liderów” w systemie akredytacyjnym szkolnictwa wyższego w Polsce: Rola akredytacji w systemie szkolnictwa wyższego; Jakość kształcenia na uczelniach; Akredytacja „Uczelnia Liderów” i jej rola w zarządzaniu szkołami wyższymi. R. 3 Dobre praktyki w zarządzaniu dydaktyką i budowaniu relacji z otoczeniem społeczno-gospodarczym z perspektywy ekspertów Programu „Uczelnia Liderów”. Recenzje wybranych szkół wyższych, które uzyskały certyfikat akredytacyjny: Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie; Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi; Akademia Polonijna w Częstochowie; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie; Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim; Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie; Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna; Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia; Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu; Olsztyńska Szkoła Wyższa imienia Józefa Rusieckiego z siedzibą w Olsztynie; Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu; Szkoła Główna Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie; Uniwersytet Medyczny w Lublinie; Uniwersytet Łódzki; Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie; Politechnika Śląska; Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu; Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego; Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej; Wydział Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku; Wydział Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi / Jerzy Kisielnicki. - Wyd. 2 zm. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media , 2017. - 392 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Rozdział I. Projekty badawczo-rozwojowe oraz ich charakterystyka i znaczenie; Rozdział II. Koncepcja, decyzje, ryzyko i procedury; Rozdział III. Modele w prezentacji projektów badawczo-rozwojowych; Rozdział IV. Modele w wybranych etapach zarządzania projektami naukowo-badawczymi; Rozdział V. Realizatorzy projektu; Rozdział VI. Narzędzia wspomagania; Rozdział VII. Ocena i komercjalizacja wyników w zarządzaniu projektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Tradycyjne koncepcje instytucji akademickiej, 2.Założenia ustrojowe publicznej instytucji akademickiej, 3. System źródeł prawa w szkolnictwie wyższym, 4.Struktur a i organizacja szkoły wyższej, 5.Zasoby szkoły wyższe j, 6.Rola finansów, mienia i budżetu w zarządzaniu sz kołą wyższą, 7.Rola banków w realizacji strategii fina nsowej instytucji akademickiej, 8.Dyscyplina finansowa w publicznej szkole wyższej, 9.Załozenia systemów zad aniowych i płacowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi w publicznej szkole wyższej, 10.Pożądane instrumenty p olityki zatrudnienia w zarządzaniu publiczną szkołą wy ższą, 11.Podatki i opłaty obciążające szkoły wyzsze or az ich pracowników i studentów, 12.Kryteria efektywnoś ci instytucji akademickich, 13.Zapewnienie elastyczno ści systemu kształcenia akademickiego, 14.Organizacja systemu i jakość badań naukowych w instytucji akademi ckiej, 15.Związki uczelni z partnerami zewnętrznymi, 1 6.Współpraca międzynarodowa oraz mobilność pracowników i studentów jako czynniki stymulujące rozwój i jakość dzieła instytucji akademickiej, 17.Zapewnienie jakość kształcenia w systemie szkolnictwa wyższego, 18.Zało żenia wewnętrznych systemów jakości kształcenia, 19.Mi sje i strategie szkół wyzszych, 20.Organizacja i zadan ia administracji uczelni, 21.Systemy informacyjne w za rządzaniu szkołą wyższą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; COVID-19 na uczelniach: Zarządzanie uczelnią w warunkach COVID-19. Perspektywa pracowników niebędących nauczycielami akademickimi; Realizacja administracyjnej obsługi toku studiów i jej ocena przez studentów w czasie pandemii COVID-19; Praktyki zawodowe w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania uczelni w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Uwagi krytyczne wobec stanowiska; Polskiej Komisji Akredytacyjnej w sprawie osiągania i weryfikacji efektów uczenia się przypisanych do praktyk zawodowych. Techniki informatyczne w służbie szkolnictwa wyższego: Cyfryzacja obsługi procesu dydaktycznego na uczelniach: konieczność czy skutek uboczny pandemii COVID-19?; Szkolnictwo wyższe wobec wyzwań związanych z rozwojem sztucznej inteligencji; Cyfryzacja procesu komunikacji ze studentami na uczelni; Sprawy pracownicze - wyzwania i trudności: Lider w administracji uczelni - doskonalenie stylu przywództwa za pomocą koncepcji Lean Leadership; Znaczenie zaufania wśród pracowników administracyjnych uczelni; Mobbing w środowisku akademickim - próba definicji zjawiska i charakterystyki jego uwarunkowań. Dobre praktyki w zarządzaniu procesami administracyjnymi: Wykorzystanie i rozwój kapitału ludzkiego jako działanie wspomagające kształtowanie wizerunku publicznych uczelni zawodowych; Uczelniane Forum Dziekanatów Politechniki Warszawskiej jako przykład zinstytucjonalizowanej współpracy dziekanatów; Zapewnianie jakości kształcenia w szkołach doktorskich - wybrane zagadnienia; Noty o Autorkach i Autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy. Wizerunek uczelni jako element strategii marketingowej 1.1. Wizerunek społeczny uczelni niepublicznej jako czynnik motywujący jej pracowników. 1.2. Zastosowanie zasad społecznej odpowiedzialności uczelni jako metoda kształtowania wizerunku. 1.3. Działania marketingowe i działania wspierające rozwój uczelni niepublicznej na przykładzie Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie. 1.4. Profesjonalna obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni niepublicznej. 1.5. Sposoby podnoszenia funkcjonalności strony WWW. 1.6. Marketing wydawnictw szkół wyższych. Rozdział drugi. Problematyka jakości usług edukacyjnych 2.1. Odpowiedzialność społeczna uczelni a problematyka jakości kształcenia. 2.2. Jakość kształcenia w szkole wyższej w dobie masowej edukacji. 2.3. Wpływ warunków i wyposażenia uczelni na jakość kształcenia. 2.4. Biblioteka uczelniana - stereotypy, realia, perspektywy. 2.5. Sztuka komunikacji z klientem w dziale windykacji uczelni niepublicznej. 2.6. Zastosowanie podstaw NLP w obsłudze studenta prywatnej uczelni wyższej. 2.7. Praktyki zawodowe dobrym początkiem kariery. 2.8. Mobilność studentów uczelni niepublicznych w Polsce. 2.9. Przedsiębiorczość akademicka w Polsce. Rozdział trzeci. Czynniki sprawnego zarządzania uczelniami 3.1.Społeczna odpowiedzialność uczelni niezbędnym czynnikiem jej rozwoju. 3.2.Rola komunikacji w procesie motywowania pracowników w uczelniach niepublicznych. 3.3. Wdrażanie Total Quality Management w warunkach konkurencyjności usług edukacyjnych w odniesieniu do modelu organizacji inteligentnej - uczelni niepublicznej. 3.4. Rola analizy finansowej w sprawnym zarządzaniu uczelnią niepubliczną. 3.5. Rola SOA w procesie integracji Systemów Informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do infobrokeringu. Wybrane aspekty; Etyka w firmie infobrokerskiej; Prawo w działalności infobrokerskiej; Jak zostać brokerem informacji? Wybrane aspekty praktyczne; Klient agencji infobrokerskiej - informacje praktyczne; Mediacyjny wymiar dialogu infobrokera z klientem; Infobrokerstwo systemowe - kontekst niezbędności infobrokerskiej roboty; Kwant wiedzy jako optymalny komunikat. Metodologiczna geneza infobrokerstwa systemowego; Audyt Wstępny Zarządzania Wiedzą. Studium przypadku; Jakość informacji; Architektura informacji - krótki przewodnik; Informacja tworzywem przekazów infobrokerskich. Wybrane zagadnienia; Raporty, analizy, bazy danych, prezentacje - czyli jak opakować informację; Podstawy poszukiwania informacji w Internecie. Wybrane aspekty; Praktyczny OSINT z wykorzystaniem technologii internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań: 1.1. Komunikacja marketingowa - podejście procesowe i systemowe; 1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej - próba identyfikacji; 1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej. Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej: 2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych. Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych: 3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów; 3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach; 3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach - próba oceny. Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej - na podstawie badań ilościowych: 4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej; 4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej; 4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej; 4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcyjno-relacyjne problemy wartości w zarządzaniu organizacjami 1.1. Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie relacji kapitałowych 1.2. Zarządzanie wartością przedsiębiorstw 2. Zagadnienia łańcuchów wartości w zarządzaniu organizacjami 2.1. Przesłanki kreowania łańcuchów wartości i ich identyfikacja 2.2. Integracyjno-funkcjonalne uwarunkowania zarządzania łańcuchami wartości 3. Innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwami i łańcuchami wartości 3.1. Koncepcje innowacyjności w wyzwaniach decyzyjnych przedsiębiorstw 3.2. Uwarunkowania i klasyfikacja innowacji w zarządzaniu 3.3. Innowacje wartości a łańcuchy wartości 4. Problematyka zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach i łańcuchach wartości 4.1. Kryzysogenne determinanty w działalności przedsiębiorstw i łańcuchów wartości 4.2. Istota i uwarunkowania procesów zarządzania kryzysowego w organizacjach 4.3. Planowanie i koncepcje strategiczne zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach i łańcuchach wartości 5. Zarządzanie łańcuchami wartości w kontekście innowacji i kryzysów — analiza empiryczna 5.1. Metodyka postępowania badawczego 5.2. Wyniki badań empirycznych w zarządzaniu łańcuchami wartości 5.3. Synteza wyników badań: weryfikacja hipotez, rekomendacje dla praktyki gospodarczej i kierunki dalszych badań; Podsumowanie; Załącznik; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tablic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie procesem produkcji / Ewa Kulińska, Adam Busławski. - Warszawa : Difin SA, 2019. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wprowadzenie; ROZDZIAŁ I. Proces produkcji jako obiekt zarządzania 1.1. Struktura procesów przedsiębiorstwa produkcyjnego 1.2. Zdefiniowanie istoty i determinant procesów produkcyjnych 1.3. Klasyfikacja procesów produkcyjnych 1.4. Cykl produkcyjny, przebieg produkcji, typy produkcji 1.5. Przegląd wybranych mierników produkcji ROZDZIAŁ 2. Q, C, D, S, M jako system narzędzi w procesie produkcji 2.1. Istota wskaźników Q, C, D, S, M jako systemu zarządzania procesem produkcyjnym 2.2. Monitoring pracy zespołu produkcyjnego 2.2.1. Q – Jakość jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.2. C – Koszt jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.3. D – Dostawy jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.4. S – Bezpieczeństwo jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.5. M – Morale jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.6. Q, C, D, S, M ‒ ocena zbiorcza 2.3. Audyt procesów produkcyjnych na potrzeby analizy wskaźników Q, C, D, S, M 2.4. Plan akcji wyznaczony systemem wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 3. Procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.1. Reakcja na problemy – procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.2. Ocena procesu rozwiązywania problemów 3.3. Komunikacja – spotkania kierownictwa z pracownikami ROZDZIAŁ 4. Analiza modelowa narzędzi Q, C, D, S, M 4.1. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu matematycznym 4.2. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu obiektowym 4.2.1. Analiza procesu rozwiązywania problemów w produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.2. Analiza procesu audytu procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.3. Analiza działań zapobiegawczych procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.4. Analiza działań korygujących procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 5. Wskaźnik Q jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 5.1. Analiza wskaźnika jakości Q – kontrola procesu 5.2. Analiza wskaźnika Q – monitoring odpadu i reject line 5.3. Analiza wskaźnika jakości Q – rejestracja kart Q, C, D, S, M 5.4. Analiza wskaźnika jakości Q – realizacja akcji naprawczych 5.5. Analiza wskaźnika jakości Q – szkolenia i ocena pracowników na liniach produkcyjnych ROZDZIAŁ 6. Wskaźnik C jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 6.1. Analiza wskaźnika kosztów C jako składowej modelu 6.2. Analiza wskaźnika kosztów C – kontrola procesu zużycia materiałów na linii głównej ROZDZIAŁ 7. Wskaźnik D jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 7.1. Analiza wskaźnika dostaw D jako składowej modelu 7.2. Analiza wskaźnika dostaw D – całkowita efektywność O.E.E ROZDZIAŁ 8. Wskaźnik S jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 8.1. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S jako składowej modelu 8.2. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony zbiorowej badanych podmiotów 8.3. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony indywidualnej badanych podmiotów gospodarczych 8.4. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza oznaczeń materiałów chemicznych i niebezpiecznych 8.5. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza przechowywania materiałów i narzędzi 8.6. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza dotycząca zagrożeń – rejestr zagrożeń 8.7. Podsumowanie dotyczące wskaźnika S ‒ bezpieczeństwo badanych podmiotów gospodarczych za 2017 rok ROZDZIAŁ 9. Wskaźnik M jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 9.1. Analiza wskaźnika morale M jako składowej modelu 9.2. Analiza wskaźnika morale M – absencje chorobowe 9.3. Analiza wskaźnika morale M – housekeeping (gospodarność) 9.4. Analiza wskaźnika morale M – rozwiązywanie problemów, akcje naprawcze 9.5. Analiza wskaźnika morale M – zespoły usprawniające – QIT 9.6. Analiza wskaźnika morale M – nowe szkolenia stanowiskowe, procesowe i BHP 9.7. Analiza wskaźnika morale M – opracowanie materiałów szkoleniowych 9.8. Analiza wskaźnika morale M – szkolenia przypominające 9.9. Podsumowanie wyników analizy wskaźnika morale M ROZDZIAŁ 10. Przykład zastosowania 10.1. System Q, C, D, S, M – plan 10 kroków eliminacji i problemu w procesie produkcji; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich w kontekście zmian otoczenia organizacji: 1.1. Zmiany w otoczeniu jako wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi; 1.2. Różnorodność w organizacjach i skutki; 1.3. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich; 1.4. Zarządzanie wiekiem a zarządzanie pracownikami w różnym wieku – ustalenia terminologiczne. Rozdział 2. Jednostkowe i organizacyjne charakterystyki funkcjonowania pracowników w różnym wieku: 2.1. Postrzeganie pracowników w różnym wieku i jego konsekwencje; 2.2. Pokolenia na rynku pracy – diagnoza różnic; 2.3. Zarządzanie wiekiem – poziom jednostki; 2.4. Zarządzanie pracownikami w różnym wieku – poziom organizacyjny. Rozdział 3. Wymiana pracownik-organizacja w odniesieniu do pracowników w różnym wieku: 3.1. Transakcyjny wymiar relacji pracownik-organizacja; 3.2. Kontrakt psychologiczny jako egzemplifikacja relacji pracownik-organizacja; 3.3. Uczestnictwo w organizacji – konceptualizacja pojęcia; 3.4. Uczestnictwo w organizacji – operacjonalizacja pojęcia w kontekście funkcjonowania pracowników w różnym wieku. Rozdział 4. Uczestnictwo w organizacji pracowników w różnym wieku – weryfikacja empiryczna: 4.1. Metodyka badań; 4.2. Dobór i struktura próby badawczej; 4.3. Ocena zachęt organizacyjnych i ich użyteczności przez pracowników w różnym wieku; 4.4. Wpływ zachęt organizacyjnych na poziom uczestnictwa w organizacji pracowników w różnym wieku; 4.5. Wnioski z badań. Zakończenie i rekomendacje: Kierunki przyszłych badań; Rekomendacje dla praktyki zarządzania zasobami ludzkimi. Bibliografia. Załączniki: Z.1. Ankieta badawcza; Z.2. Charakterystyki próby badawczej. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Znaczenie wartości dla klienta 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 1.3. Obszary kreowania wartości 2. Jakość w kształtowaniu wartości dla klienta 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 3. Kreatywność a wartość dla klienta 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 3.3. Cechy produktu kreatywnego 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 4. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 4.2. Charakterystyka badanych 4.3. Hipotezy i pytania badawcze 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ISSN 2084-6193 ; Nr 266)
Zawiera: Rozdział 1. Rozwój lokalny i jego ponadlokalne własności; Fordyzm i jego kryzys; Postfordyzm, lokalizm i nowy lokalizm; Lokalność, obszar i układ lokalny; Pojęcie rozwoju społeczno-gospodarczego; Rozwój lokalny w perspektywie lokalnej jako wzorzec procesu; Rozwój lokalny w perspektywie lokalnej jako rzeczywisty proces i jego stan; Rozwój lokalny w perspektywie ponadlokalnej jako wzorzec procesu; Rozwój lokalny w perspektywie ponadlokalnej jako rzeczywisty proces i jego stan; Typologia ponadlokalnych relacji układu lokalnego warunkujących rozwój lokalny. Rozdział 2. Implementacja koncepcji rozwoju lokalnego; i jej ponadlokalna perspektywa; Lokalna polityka rozwoju lokalnego i jej podmioty; Ponadlokalne polityki rozwoju lokalnego i ich podmioty; Gminne zarządzanie rozwojem lokalnym; Procesy gminnego zarządzania rozwojem lokalnym; Motywy i koncepcja podejścia strategicznego do zarządzania rozwojem lokalnym; Cechy gminnego zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym związane z ponadlokalnymi relacjami układu lokalnego; Pojęcie i znaczenie ponadlokalnej perspektywy gminnego zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym. Rozdział 3. Przesłanki i przebieg badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Stan i przesłanki badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania rozwojem lokalnym oraz motywy badań dziedzinowych; Małe miasta i ponadlokalne przyczyny ich współczesnej sytuacji; Zainteresowanie ponadlokalnymi relacjami małych miast; Cele, obiekty, strategia, metody i techniki badań oraz źródła informacji; Próba i alokacja ilościowych metod badań.; Pytania i narzędzia badawcze oraz przebieg badań. Rozdział 4. Wyniki badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Postrzeganie relacji waloryzacji oraz egzogeniczna utylitarność i pozycjonalność zarządzania; Postrzeganie relacji animacji i neoendogeniczna absorpcyjność zarządzania; Postrzeganie relacji supresji i protekcyjność zarządzania; Postrzeganie relacji deprecjacji i retencyjność zarządzania; Służebność ponadlokalna zarządzania; Ogólne postrzeganie otoczenia i własnej roli w kształtowaniu ponadlokalnych relacji miasta; Rozdział 5. Wnioski, zalecenia i dalsze badania; Ogólna charakterystyka ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Doskonalenie ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Przydatność i warunki wykorzystania wybranych źródeł informacji, metod i technik badań w diagnozowaniu ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym; Kierunki i cele dalszych badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Key Concepts Series ; vol. 13)
Introduction; Functioning and Change of Polish Universities within European Universities Initiative; Management and Legal Perspectives on the Participation of Polish Universities in the European Universities Initiative; Development of Innovation Culture. Teaching Experiences of European University Alliance Members. A Case Study from Poland; Digital Transformation of Universities Associated in the European Universities Initiative – Attempt at a Diagnosis; Assessment of Readiness of Polish Universities to Implement Flexible Learning Pathways, with Particular Reference to the Implementation of Micro-Credentials; Transition into Becoming European Universities – Conclusions and Recommendations; Appendices; List of Abbreviations; Authors; Editors.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej