Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
tylko na miejscu
(25)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(25)
Autor
Godawa Grzegorz
(2)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Buchelt Beata
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cisek Sabina
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hallada Marek
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Kacperczyk Katarzyna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Kocór Maria
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krajewska Anna (1956- )
(1)
Krejner-Nowecka Anna
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kukuła Magdalena
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lewicki Jacek
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Matukin-Szumlińska Aleksandra
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Mielczarek-Taica Anna
(1)
Miś Alicja
(1)
Morawski Antoni
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowk Marta
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Pachura Aneta
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pauli Urban
(1)
Pawłowska Anna
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Poszytek Paweł (1968- )
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sielska Alicja
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stachowska Sylwia
(1)
Stoczkiewicz Anna
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(9)
Zarządzanie
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Badania naukowe
(4)
Kadry
(4)
Rynek pracy
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Organizacja
(3)
Płaca
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zatrudnienie
(3)
COVID-19
(2)
Dobre praktyki
(2)
E-learning
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Epidemie
(2)
Internet
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Menedżerowie
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Polityka regionalna
(2)
Praca
(2)
Produktywność pracy
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Studenci
(2)
Umiędzynarodowienie nauki i edukacji
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Barwy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Decyzje
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Egalitaryzm
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Fonoholizm
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Infobrokerzy
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Inżynierowie
(1)
Jakość
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Kampania wyborcza samorządowa
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(7)
1901-2000
(5)
1989-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(35)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(21)
Monografia
(9)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Materiały pomocnicze
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Nauka i badania
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań: 1.1. Komunikacja marketingowa - podejście procesowe i systemowe; 1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej - próba identyfikacji; 1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej. Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej: 2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych. Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych: 3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów; 3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach; 3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach - próba oceny. Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej - na podstawie badań ilościowych: 4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej; 4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej; 4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej; 4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcyjno-relacyjne problemy wartości w zarządzaniu organizacjami 1.1. Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie relacji kapitałowych 1.2. Zarządzanie wartością przedsiębiorstw 2. Zagadnienia łańcuchów wartości w zarządzaniu organizacjami 2.1. Przesłanki kreowania łańcuchów wartości i ich identyfikacja 2.2. Integracyjno-funkcjonalne uwarunkowania zarządzania łańcuchami wartości 3. Innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwami i łańcuchami wartości 3.1. Koncepcje innowacyjności w wyzwaniach decyzyjnych przedsiębiorstw 3.2. Uwarunkowania i klasyfikacja innowacji w zarządzaniu 3.3. Innowacje wartości a łańcuchy wartości 4. Problematyka zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach i łańcuchach wartości 4.1. Kryzysogenne determinanty w działalności przedsiębiorstw i łańcuchów wartości 4.2. Istota i uwarunkowania procesów zarządzania kryzysowego w organizacjach 4.3. Planowanie i koncepcje strategiczne zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach i łańcuchach wartości 5. Zarządzanie łańcuchami wartości w kontekście innowacji i kryzysów — analiza empiryczna 5.1. Metodyka postępowania badawczego 5.2. Wyniki badań empirycznych w zarządzaniu łańcuchami wartości 5.3. Synteza wyników badań: weryfikacja hipotez, rekomendacje dla praktyki gospodarczej i kierunki dalszych badań; Podsumowanie; Załącznik; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tablic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie procesem produkcji / Ewa Kulińska, Adam Busławski. - Warszawa : Difin SA, 2019. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wprowadzenie; ROZDZIAŁ I. Proces produkcji jako obiekt zarządzania 1.1. Struktura procesów przedsiębiorstwa produkcyjnego 1.2. Zdefiniowanie istoty i determinant procesów produkcyjnych 1.3. Klasyfikacja procesów produkcyjnych 1.4. Cykl produkcyjny, przebieg produkcji, typy produkcji 1.5. Przegląd wybranych mierników produkcji ROZDZIAŁ 2. Q, C, D, S, M jako system narzędzi w procesie produkcji 2.1. Istota wskaźników Q, C, D, S, M jako systemu zarządzania procesem produkcyjnym 2.2. Monitoring pracy zespołu produkcyjnego 2.2.1. Q – Jakość jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.2. C – Koszt jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.3. D – Dostawy jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.4. S – Bezpieczeństwo jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.5. M – Morale jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.6. Q, C, D, S, M ‒ ocena zbiorcza 2.3. Audyt procesów produkcyjnych na potrzeby analizy wskaźników Q, C, D, S, M 2.4. Plan akcji wyznaczony systemem wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 3. Procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.1. Reakcja na problemy – procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.2. Ocena procesu rozwiązywania problemów 3.3. Komunikacja – spotkania kierownictwa z pracownikami ROZDZIAŁ 4. Analiza modelowa narzędzi Q, C, D, S, M 4.1. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu matematycznym 4.2. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu obiektowym 4.2.1. Analiza procesu rozwiązywania problemów w produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.2. Analiza procesu audytu procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.3. Analiza działań zapobiegawczych procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.4. Analiza działań korygujących procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 5. Wskaźnik Q jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 5.1. Analiza wskaźnika jakości Q – kontrola procesu 5.2. Analiza wskaźnika Q – monitoring odpadu i reject line 5.3. Analiza wskaźnika jakości Q – rejestracja kart Q, C, D, S, M 5.4. Analiza wskaźnika jakości Q – realizacja akcji naprawczych 5.5. Analiza wskaźnika jakości Q – szkolenia i ocena pracowników na liniach produkcyjnych ROZDZIAŁ 6. Wskaźnik C jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 6.1. Analiza wskaźnika kosztów C jako składowej modelu 6.2. Analiza wskaźnika kosztów C – kontrola procesu zużycia materiałów na linii głównej ROZDZIAŁ 7. Wskaźnik D jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 7.1. Analiza wskaźnika dostaw D jako składowej modelu 7.2. Analiza wskaźnika dostaw D – całkowita efektywność O.E.E ROZDZIAŁ 8. Wskaźnik S jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 8.1. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S jako składowej modelu 8.2. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony zbiorowej badanych podmiotów 8.3. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony indywidualnej badanych podmiotów gospodarczych 8.4. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza oznaczeń materiałów chemicznych i niebezpiecznych 8.5. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza przechowywania materiałów i narzędzi 8.6. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza dotycząca zagrożeń – rejestr zagrożeń 8.7. Podsumowanie dotyczące wskaźnika S ‒ bezpieczeństwo badanych podmiotów gospodarczych za 2017 rok ROZDZIAŁ 9. Wskaźnik M jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 9.1. Analiza wskaźnika morale M jako składowej modelu 9.2. Analiza wskaźnika morale M – absencje chorobowe 9.3. Analiza wskaźnika morale M – housekeeping (gospodarność) 9.4. Analiza wskaźnika morale M – rozwiązywanie problemów, akcje naprawcze 9.5. Analiza wskaźnika morale M – zespoły usprawniające – QIT 9.6. Analiza wskaźnika morale M – nowe szkolenia stanowiskowe, procesowe i BHP 9.7. Analiza wskaźnika morale M – opracowanie materiałów szkoleniowych 9.8. Analiza wskaźnika morale M – szkolenia przypominające 9.9. Podsumowanie wyników analizy wskaźnika morale M ROZDZIAŁ 10. Przykład zastosowania 10.1. System Q, C, D, S, M – plan 10 kroków eliminacji i problemu w procesie produkcji; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich w kontekście zmian otoczenia organizacji: 1.1. Zmiany w otoczeniu jako wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi; 1.2. Różnorodność w organizacjach i skutki; 1.3. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich; 1.4. Zarządzanie wiekiem a zarządzanie pracownikami w różnym wieku – ustalenia terminologiczne. Rozdział 2. Jednostkowe i organizacyjne charakterystyki funkcjonowania pracowników w różnym wieku: 2.1. Postrzeganie pracowników w różnym wieku i jego konsekwencje; 2.2. Pokolenia na rynku pracy – diagnoza różnic; 2.3. Zarządzanie wiekiem – poziom jednostki; 2.4. Zarządzanie pracownikami w różnym wieku – poziom organizacyjny. Rozdział 3. Wymiana pracownik-organizacja w odniesieniu do pracowników w różnym wieku: 3.1. Transakcyjny wymiar relacji pracownik-organizacja; 3.2. Kontrakt psychologiczny jako egzemplifikacja relacji pracownik-organizacja; 3.3. Uczestnictwo w organizacji – konceptualizacja pojęcia; 3.4. Uczestnictwo w organizacji – operacjonalizacja pojęcia w kontekście funkcjonowania pracowników w różnym wieku. Rozdział 4. Uczestnictwo w organizacji pracowników w różnym wieku – weryfikacja empiryczna: 4.1. Metodyka badań; 4.2. Dobór i struktura próby badawczej; 4.3. Ocena zachęt organizacyjnych i ich użyteczności przez pracowników w różnym wieku; 4.4. Wpływ zachęt organizacyjnych na poziom uczestnictwa w organizacji pracowników w różnym wieku; 4.5. Wnioski z badań. Zakończenie i rekomendacje: Kierunki przyszłych badań; Rekomendacje dla praktyki zarządzania zasobami ludzkimi. Bibliografia. Załączniki: Z.1. Ankieta badawcza; Z.2. Charakterystyki próby badawczej. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Znaczenie wartości dla klienta 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 1.3. Obszary kreowania wartości 2. Jakość w kształtowaniu wartości dla klienta 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 3. Kreatywność a wartość dla klienta 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 3.3. Cechy produktu kreatywnego 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 4. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 4.2. Charakterystyka badanych 4.3. Hipotezy i pytania badawcze 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ISSN 2084-6193 ; Nr 266)
Zawiera: Rozdział 1. Rozwój lokalny i jego ponadlokalne własności; Fordyzm i jego kryzys; Postfordyzm, lokalizm i nowy lokalizm; Lokalność, obszar i układ lokalny; Pojęcie rozwoju społeczno-gospodarczego; Rozwój lokalny w perspektywie lokalnej jako wzorzec procesu; Rozwój lokalny w perspektywie lokalnej jako rzeczywisty proces i jego stan; Rozwój lokalny w perspektywie ponadlokalnej jako wzorzec procesu; Rozwój lokalny w perspektywie ponadlokalnej jako rzeczywisty proces i jego stan; Typologia ponadlokalnych relacji układu lokalnego warunkujących rozwój lokalny. Rozdział 2. Implementacja koncepcji rozwoju lokalnego; i jej ponadlokalna perspektywa; Lokalna polityka rozwoju lokalnego i jej podmioty; Ponadlokalne polityki rozwoju lokalnego i ich podmioty; Gminne zarządzanie rozwojem lokalnym; Procesy gminnego zarządzania rozwojem lokalnym; Motywy i koncepcja podejścia strategicznego do zarządzania rozwojem lokalnym; Cechy gminnego zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym związane z ponadlokalnymi relacjami układu lokalnego; Pojęcie i znaczenie ponadlokalnej perspektywy gminnego zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym. Rozdział 3. Przesłanki i przebieg badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Stan i przesłanki badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania rozwojem lokalnym oraz motywy badań dziedzinowych; Małe miasta i ponadlokalne przyczyny ich współczesnej sytuacji; Zainteresowanie ponadlokalnymi relacjami małych miast; Cele, obiekty, strategia, metody i techniki badań oraz źródła informacji; Próba i alokacja ilościowych metod badań.; Pytania i narzędzia badawcze oraz przebieg badań. Rozdział 4. Wyniki badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Postrzeganie relacji waloryzacji oraz egzogeniczna utylitarność i pozycjonalność zarządzania; Postrzeganie relacji animacji i neoendogeniczna absorpcyjność zarządzania; Postrzeganie relacji supresji i protekcyjność zarządzania; Postrzeganie relacji deprecjacji i retencyjność zarządzania; Służebność ponadlokalna zarządzania; Ogólne postrzeganie otoczenia i własnej roli w kształtowaniu ponadlokalnych relacji miasta; Rozdział 5. Wnioski, zalecenia i dalsze badania; Ogólna charakterystyka ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Doskonalenie ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Przydatność i warunki wykorzystania wybranych źródeł informacji, metod i technik badań w diagnozowaniu ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym; Kierunki i cele dalszych badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Key Concepts Series ; vol. 13)
Introduction; Functioning and Change of Polish Universities within European Universities Initiative; Management and Legal Perspectives on the Participation of Polish Universities in the European Universities Initiative; Development of Innovation Culture. Teaching Experiences of European University Alliance Members. A Case Study from Poland; Digital Transformation of Universities Associated in the European Universities Initiative – Attempt at a Diagnosis; Assessment of Readiness of Polish Universities to Implement Flexible Learning Pathways, with Particular Reference to the Implementation of Micro-Credentials; Transition into Becoming European Universities – Conclusions and Recommendations; Appendices; List of Abbreviations; Authors; Editors.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział I Pojęcie, źródła oraz mechanizmy redukujące lęk menadżerów w Polsce i w Chinach: 1.1. Człowiek jako podmiot odczuwanego lęku w kulturach zachodniej i chińskiej. 1.2. Źródła lęku. 1.3. Mechanizmy redukujące lęk menadżerów. Rozdział II Lęk decyzyjny menadżerów z Polski i z Chin w realizacji funkcji zarządzania: 2.1. Działanie menadżera w realizacji funkcji zarządzania. 2.2. Proces decydowania oraz rodzaje decyzji menadżerskich. 2.3. Istota decyzji menadżerskich oraz radzenie sobie z lękiem decyzyjnym na podstawie wywiadów z menadżerami z Polski i z Chin. Rozdział III Radzenie sobie z lękiem decyzyjnym menadżerów polskich i chińskich w świetle badań: 3.1. Problem badawczy, hipotezy, metody badawcze oraz przebieg badań. 3.2. Wyniki badań menadżerów polskich i chińskich w zakresie lęku jako stanu i jako cechy. 3.3. Propozycje działań redukujących lęk decyzyjny menadżerów oraz ich rezultaty. Zakończenie. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: O Autorach. Wprowadzenie. Część I – Uwarunkowania internacjonalizacji uczelni. 1. Internacjonalizacja w strategiach rozwojowych instytucji szkolnictwa wyższego. Analiza na przykładzie wybranych uczelni w Polsce. 2. Realizacja projektów jako sposób wspierania internacjonalizacji uczelni. 3. Centrum umiędzynarodowienia czy dział obsługi studenta (zagranicznego)? Rola biura współpracy z zagranicą w strukturze uczelni. 4. Rola szkoleń międzykulturowych w procesie internacjonalizacji polskich uczelni. 5. Doświadczenia i dobre praktyki związane z umiędzynarodowieniem uczelni – analiza na podstawie zagranicznych wizyt studyjnych, realizowanych w ramach projektu #SGH4U Część II – Umiędzynarodowienie poprzez zagraniczne programy dydaktyczne. 6. Od transgranicznego do transformatywnego uczenia się w programach mobilności akademickiej. 7. Studenci programu Erasmus a nabywanie kompetencji wymaganych na rynku pracy. 8. Dobre praktyki w ustanawianiu i realizacji programów podwójnego dyplomu w świetle dziesięcioletnich doświadczeń ich oferowania w SGH. 9. CEMS – globalny program dla globalnych obywateli. 10. Bezpieczeństwo studentów podczas wymiany zagranicznych – doświadczenia amerykańskie na przykładzie rozwiązań programu Council on International Educational Exchange (CIEE). Część III – Studenci zagraniczni w Polsce. 11. O problemach i wyzwaniach w zakresie procesu rekrutacji na studia wyższe studentów zagranicznych w kontekście zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych. 12. Ubezpieczenie zdrowotne studentów w kontekście wymiany międzynarodowej. 13. Studenci zagraniczni w Polsce w kontekście różnic międzykulturowych. 14. Studenci z państw afrykańskich na globalnych rynku usług edukacyjnych. Szanse i wyzwania dla Polski. Spis rysunków. Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp; 1. Specyfika zarządzania systemem pomocy społecznej: 1.1. Geneza systemu pomocy społecznej; 1.2. Pojęcie i zakres pomocy społecznej; 1.3. Identyfikacja struktury pomocy społecznej w Polsce; 1.4. Systemy pomocy społecznej w wybranych państwach Unii Europejskiej; 1.5. Problemy i wyzwania zarządzania jednostkami pomocy społecznej; 1.6. Idea menedżerskiego zarządzania pomocą społeczną; 1.7. Dobre praktyki w zakresie zarządzania jednostkami pomocy społecznej w wybranych państwach Unii Europejskiej. 2. New Public Management jako koncepcja menedżerskiego zarządzania w sektorze publicznym: 2.1. Ewolucja zarządzania w sektorze publicznym; 2.2. Geneza i rozwój nowego zarządzania publicznego; 2.3. Założenia nowego zarządzania publicznego; 2.4. Klasyfikacja instrumentów nowego zarządzania publicznego; 2.5. Wdrażanie reform nowego zarządzania publicznego w wybranych państwach; 2.6. Nowe zarządzanie publiczne w Polsce. 3. Diagnoza zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej: 3.1. Metody badawcze w zakresie diagnozy zarządzania jednostkami pomocy społecznej; 3.2. Założenia metodyczne badań kooperatywnych; 3.3. Metodyka badań własnych; 3.4. Przebieg procesy badawczego; 3.5. Zastosowanie metody statystyczne i weryfikacja hipotez; 3.6. Porównawcza analiza wyników badań dla OPS i PCPR. 4. Koncepcja menedżerskiego zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w aspekcie badań empirycznych: 4.1. Status instytucjonalny jednostek pomocy społecznej; 4.2. Świadczenia i usługi społeczne; 4.3. System organizacyjny jednostek pomocy społecznej; 4.4. Menedżer pomocy społecznej; 4.5. Zarządzanie wynikami w jednostkach pomocy społecznej; 4.6. Ocena możliwości wdrożenia koncepcji; 4.7. Przebieg procesy wdrożenia koncepcji; 4.8. Spodziewane korzyści wdrożenia koncepcji. Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Zarządzanie instytucjami publicznymi w świetle badań ekonomii instytucjonalnej: 1.1. Pojęcie zarządzania publicznego 1.2. Zarządzanie publiczne a teoria instytucjonalna 1.3. Koncepcja Good Public Governance w naukach ekonomicznych 1.4. Przedmiot zarządzania publicznego 1.5. Behawioralne interwencje publiczne Rozdział 2. Analiza polskiego systemu celnego w świetle badań dokumentów i regulacji dotyczących Służby Celnej: 2.1. Podział ról w kształtowaniu polityki celnej w Polsce 2.2. Rola unii celnej w obrocie towarowym 2.3. Funkcje administracji celnej 2.4. Służba Celna w 28 krajach Unii Europejskiej - jej status i kompetencje 2.5. Struktura organizacyjna Służby Celnej w Polsce 2.6. Krajowa Administracja Skarbowa 2.7. Struktura Krajowej Administracji Skarbowej 2.8. Informatyzacja Służby Celnej - systemy celne 2.9. Działania usprawniające kontakt przedsiębiorców z administracją celną Rozdział 3. Postawy funkcjonariuszy celnych wobec istniejących procedur celnych i zarządzania publicznego: 3.1. Cel badania i hipotezy badawcze 3.2. Metodologia badań 3.3. Analiza wyników badań przeprowadzonych wśród pracowników Służby Celnej 3.4. Podsumowanie. Wyniki weryfikacji hipotez badawczych Rozdział 4. Oceny procedur celnych w świetle badań przedsiębiorców: 4.1. Charakterystyka badanej grupy 4.2. Podsumowanie badań obsługi celnej przedsiębiorców Rozdział 5. Jak przywrócić polską gestię celną? Wnioski dla funkcjonowania Służby Celnej: 5.1. Rekomendacje - wytyczne dla administracji celnej 5.2. Wpływ Służby Celnej na funkcjonowanie polskiego handlu zagranicznego Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola akredytacji w zarządzaniu szpitalem / Paweł Dzięcioł. - Warszawa : CeDeWu , 2015. - 110, [1] s. : il. ; 24 cm.
Percepcja jakości w usługach medycznych; Uwarunkowania wdrożenia orientacji projakościowej w usługach medycznych; Rola centrum Monitorowania Jakością w Ochronie Zdrowia w podnoszeniu jakości świadczeń medycznych; Rola znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w zarządzaniu szpitalem w świetle badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Ekonomiczna teoria dyskryminacji - wprowadzenie: Dyskryminacja i jej rodzaje; Prezentacja wybranych neoklasycznych teorii dyskryminacji i modeli ekonomicznych; Ekonomiczna analiza dyskryminacji kobiet na rynku pracy. R. 2 Sytuacja kobiet na polskim rynku pracy dawniej i dziś: Dyskryminacja kobiet w Polsce przed i po transformacji ustrojowej z 1989 r.; Kobieta na polskim rynku pracy współcześnie; Polka na europejskim rynku pracy - analiza porównawcza. R. 3 Problem równości płci w świetle prawa stanowionego: Równość płci na rynku pracy w prawie wspólnotowym; Równość płci na rynku pracy w polskim prawodawstwie; Ochrona pracy zawodowej kobiet w prawie międzynarodowym. Dokumenty ratyfikowane przez Polskę - zarys ogólny. R. 4 Przyczyny dyskryminacji kobiet na polskim rynku pracy - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej: Prezentacja wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczących kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Analiza ekonomiczna wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczącej kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Przyczyny dyskryminacji kobiet na rynku pracy w Polsce - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał intelektualny w polskich powiatach / Jan Fazlagić. - Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , 2018. - 496 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Część I Narracje o kapitale intelektualnym powiatów. Rozdział I. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania powiatu w Polsce Wprowadzenie: 1.1. Kontekst historyczny polskich powiatów; 1.2. Powiat jako jednostka administracyjna; 1.3. Typy powiatów; 1.4. Definicja kapitału intelektualnego powiatu. Rozdział II. Funkcjonowanie powiatu z perspektywy procesów gospodarczych Wprowadzenie: 2.1. Powiat jako system innowacji - innowacyjność na terenie powiatu; 2.2. Aktywność naukowa na terenie powiatu; 2.3. Konkurencyjność i produktywność; 2.4. Przedsiębiorczość na terenie powiatu; 2.5. Dostępność komunikacyjna i transportowa; 2.6. Rynek pracy. Rozdział III. Funkcjonowanie powiatu z perspektywy procesów społecznych Wprowadzenie: 3.1. Kapitał społeczny i aktorzy powiatowi; 3.2. Jakość życia i dobrobyt; 3.3. Znaczenie tolerancji dla rozwoju społeczno-gospodarczego; 3.4. Sektory (branże) kreatywne; 3.5. Kapitał kreatywny i pomiar kreatywności na poziomie jednostek terytorialnych; 3.6. Kultura w jednostkach terytorialnych; 3.7. Edukacja; 3.8. Wizerunek i tożsamość powiatu. Część II Pomiar i rozwój kapitału intelektualnego powiatów. Rozdział IV. Problematyka definiowania i pomiaru kapitału intelektualnego jednostek terytorialnych: 4.1. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa a kapitał intelektualny jednostki terytorialnej; 4.2. Kapitał intelektualny a kapitał materialny powiatu; 4.3. Przegląd modeli pomiaru kapitału intelektualnego w jednostkach terytorialnych; 4.5. Specyfika kapitału intelektualnego powiatów. Rozdział V. Determinanty rozwoju powiatów Wprowadzenie: 5.1. Ogólne uwarunkowania rozwoju powiatów; 5.2. Uwarunkowania historyczne i geograficzne rozwoju kapitału intelektualnego powiatu; 5.3. Inwestycje zagraniczne jako determinanty rozwoju powiatów; 5.4. Dostępność kultury a migracje; 5.5. Determinanty rozwoju powiatów z perspektywy kapitału intelektualnego; 5.6. Potencjał społeczno-gospodarczy i kulturowy powiatów - studia przypadków. Rozdział VI. Kapitał intelektualny polskich powiatów w świetle badań ankietowych Wprowadzenie: 6.1. Konstrukcja badania i opis próby badawczej; 6.2. Kapitał intelektualny jako czynnik prorozwojowy w przeszłości i przyszłości; 6.3. Nastawienie PNTL/PTW a znaczenie czynników rozwoju powiatu w przeszłości; 6.4. Deficyty kapitału intelektualnego - hamulce wzrostu; 6.5. Środowisko dla biznesu i ludzi kreatywnych jako komponent kapitału intelektualnego; 6.6. Zarządzanie sprawami samorządowymi na terenie miasta na prawach powiatu i przywództwo lokalne jako komponenty kapitału intelektualnego. Rozdział VII. Model pomiaru kapitału intelektualnego powiatu: Wprowadzenie 7.1. Rozważania wstępne związane z opracowaniem modelu opisowego; 7.2. Raport o kapitale intelektualnym powiatu - podstawy teoretyczne; 7.3. Kwestia dostępności i obiektywności danych źródłowych; 7.4. Wzorzec pomiaru kapitału intelektualnego powiatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Logistyczna obsługa klientów w kontekście literaturowym 1.1. Zakres definicyjny logistycznej obsługi klienta 1.2. Teoretyczne podstawy logistycznej obsługi klienta 1.2.1. Paradygmat sieciowy w logistycznej obsłudze klienta 1.2.2. Kapitał społeczny a logistyczna obsługa klienta 1.2.3. Implikacje ekonomii behawioralnej w logistycznej obsłudze klienta 1.3. Elementy logistycznej obsługi klienta 1.4. Mierniki i wskaźniki obsługi klienta 1.5. Koszty logistycznej obsługi klienta 2. Istota, formy i rozwój handlu elektronicznego 2.1. Początki handlu elektronicznego 2.2. Zakres definicyjny handlu elektronicznego 2.3. Rozwój handlu elektronicznego w Polsce i na świecie 2.4. Modele obsługi logistycznej w handlu elektronicznym 2.5. Regulacje prawne handlu elektronicznego 2.6. Handel hybrydowy wyzwaniem dla kanału elektronicznego 3. Podmioty wzorcowe branży "odzież i obuwie" funkcjonujące w internecie - studium jakościowe 3.1. Cele i kryteria doboru podmiotów do badań jakościowych 3.2. Sklep odzieżowy Ąnswear.com 3.3. Największa oferta obuwia - eobuwie.pl 3.4. Więcej niż aukcje -Allegro.pl 4. Metodologia badań logistycznej obsługi klienta 4.1. Charakter zrealizowanych badań 4.2. Dobór próby do badań 4.3. Narzędzia analizy statystycznej 5. Logistyczna obsługa e-klienta - badania empiryczne 5.1. Zróżnicowanie pokoleniowe klientów handlu elektronicznego 5.2. Logistyczna obsługa e-klienta na europejskim rynku 5.3. Postrzeganie przez klienta logistycznej obsługi w handlu elektronicznym 5.4. Czynniki kształtujące logistyczną obsługę klienta handlu elektronicznego; Zakończenie; Aneks; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Raport IPiSS / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych ; Zeszyt nr 24)
Cz. I Zatrudnienie i bezrobocie w okresie przedakcesyjnym: A. Szczebel ogólnokrajowy: Wskaźniki zatrudnienia Polska - Unia Europejska - kraje aspirujące; Elastyczność i stopień regulacji rynku pracy; Bezrobocie; Rynek pracy - wieś i rolnictwo. B. Zatrudnienie a zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach gospodarczych: Modele zarządzania zasobami ludzkimi; Europejskie podejście do zarządzania zasobami ludzkimi; główne cechy; Zarządzanie zasobami ludzki mi w organizacjach gospodarczych w Polsce. Cz. II Polski rynek pracy a integracja: Wpływ swobody przepływu dóbr i usług na rynek pracy; Wpływ swobody przepływu kapitału na polski rynek pracy; Przekształcenia struktury gospodarczej; System edukacji wobec nowych wyzwań; Wyzwania akcesji - dialog społeczny w stosunkach pracy; Polityka rynku pracy w perspektywie integracji europejskiej. Cz. III Bilans szans i zagrożeń. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania. 1. Tożsamość wizualna jednostki samorządu terytorialnego jako problem badawczy; Wprowadzenie; Pojęcia i terminy - definicje i relacje; Pojęcia: miejsca, marki i marki miejsca; Tożsamość i tożsamość wizualna; "Logo", "logotyp", "sygnatura" - definicje i znaczenie w komunikacji marketingowej; Metoda badawcza; Analiza treści; Etapy analizy treści; Poszukiwanie przedstawień; Kategorie wykorzystane w procesie kodowania sygnatur; Charakterystyka poszczególnych typologii wykorzystanych w procesie kodowania sygnatur; Proces kodowania; Przedstawienie wyników. 2. Tożsamość wizualna polskich województw; Tożsamość wizualna marki "Polska" - wprowadzenie; Identyfikacja (tożsamość) wizualna województw; Województwo dolnośląskie; Województwo kujawsko-pomorskie; Województwo lubelskie; Województwo lubuskie; Województwo łódzkie; Województwo małopolskie; Województwo mazowieckie; Województwo opolskie; Województwo podkarpackie; Województwo podlaskie; Województwo pomorskie; Województwo śląskie; Województwo świętokrzyskie; Województwo warmińsko-mazurskie; Województwo wielkopolskie; Województwo zachodniopomorskie; Podsumowanie. 3. Sygnatury miast i powiatów. Przegląd według województw; Województwo dolnośląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa dolnośląskiego; Województwo kujawsko-pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa kujawsko-pomorskiego; Województwo lubelskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubelskiego; Województwo lubuskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubuskiego; Województwo łódzkie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa łódzkiego; Województwo małopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa małopolskiego; Województwo mazowieckie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa mazowieckiego; Województwo opolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa opolskiego; Województwo podkarpackie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podkarpackiego; Województwo podlaskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podlaskiego; Województwo pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa pomorskiego; Województwo śląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa śląskiego; Województwo świętokrzyskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa świętokrzyskiego; Województwo warmińsko-mazurskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa warmińsko-mazurskiego; Województwo wielkopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa wielkopolskiego; Województwo zachodniopomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa Zachodniopomorskiego. 4. Podsumowanie statystyczne. Miasta i powiaty; Statystyka sygnatur promocyjnych miast i powiatów; Statystyka systemów identyfikacji wizualnej; Formalne typy sygnatur; Źródła inspiracji; Typologia sygnatur według taksonomii Pera Mollerupa; Klasyfikacja według Beyrowa i Vogt; Typologia sygnatur według M. Florek, E. Glińskiej, A. Kowalewskiej. 5. Praktyka sygnatury miejsca w Polsce. Sytuacje kontrowersyjne. 6. Podsumowanie. Teoria i praktyka sygnatury miejsca w polskich miastach i powiatach; Wprowadzenie; Herb a logo; Wnioski teoretyczne; Proponowane kierunki dalszych badań nad znakami promocyjnymi województw, miast i powiatów. 7. Zalecenia praktyczne; Zalecenia dotyczące procesu zarządzania marką terytorialną; Zalecenia wykonawcze: jak zamawiać i wdrażać SIW?; Zalecenia zarządcze: projekt struktury departamentu (wydziału) marki terytorialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej