Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(166)
IBUK Libra
(12)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(164)
Publikacje naukowe
(47)
Publikacje fachowe
(19)
E-booki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(117)
tylko na miejscu
(114)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(121)
Czytelnia
(117)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Godawa Grzegorz
(2)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Mazur Stanisław
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Poszytek Paweł (1968- )
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Święch Andrzej
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Becker Brian E
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Brittain Paul
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Buchelt Beata
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cisek Sabina
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cox Roger
(1)
Cravens David W
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Czopek Jakub
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dusza Bożena
(1)
Duszak Anna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fairclough Norman
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Feder-Sempach Ewa
(1)
Frączek Renata
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gejmo Beder
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górska Grażyna
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hallada Marek
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huselid Mark A
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(89)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(176)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(176)
rosyjski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(43)
Badania marketingowe
(40)
Marketing
(31)
Zarządzanie
(22)
Kadry
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Zarządzanie jakością
(12)
Szkolnictwo wyższe
(11)
Badania rynku
(10)
Organizacja
(9)
Praca
(9)
Segmentacja rynku
(9)
Marketing strategiczny
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Promocja handlowa
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Badania naukowe
(5)
Jakość
(5)
Kanały marketingowe
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Menedżerowie
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Płaca
(5)
Turystyka
(5)
Badania operacyjne
(4)
Banki
(4)
Decyzje
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Internet
(4)
Obsługa klienta
(4)
Reklama
(4)
Rynek
(4)
Rynek pracy
(4)
System informacji marketingowej
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zachowania konsumentów
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Analiza danych
(3)
COVID-19
(3)
Controlling
(3)
Ekonomia
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Innowacje
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Metodologia
(3)
Metody badawcze
(3)
Motywacja pracy
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Polityka regionalna
(3)
Produkcja
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Public relations
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zatrudnienie
(3)
Badania internetowe
(2)
Ceny
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Digitalizacja
(2)
Dobre praktyki
(2)
E-learning
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Epidemie
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Gospodarka
(2)
Handel
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Infobrokerzy
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Język
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Marka*
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Odzież
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
1989-2000
(8)
1901-2000
(6)
1989-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(35)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(34)
Podręcznik
(32)
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(20)
Monografia
(13)
Materiały pomocnicze
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(88)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(28)
Nauka i badania
(18)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Psychologia
(4)
Matematyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
179 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 10)
Cz. I Etyczne i humanistyczne wartości zarządzania organizacją: Wartości etyczne i humanistyczne w zarządzaniu - niektóre problemy i wyzwania; Etyka organizacji globalnych; Problemy etyki na tle działalności administracji publicznej i samorządowej; Zarządzanie przez wartość; Efekty humanistyczno -etyczne w zarządzaniu czynnikami wytwórczymi; Charakter a psychologiczne prawo Kopernika-Greshama; Etyczne kwestie ewaluacji w zarządzaniu; etyczne dylematy PR-owca; Mobbing i inne grzechy menedżerów. Cz. II Psychospołeczne i metodologiczne aspekty badań rynkowych: Co zyskują "szczury"? Odwrócona perspektywa korzystania z badań rynku; Rozwój badań rynkowych w Polsce a efekt "świadomego respondenta". Uwagi badacza praktyka; Niektóre etyczne, metodologiczne i pragmatyczne aspekty badań statystycznych; Poznanie biografii pracownika jako element polityki personalnej; Projekcyjny obraz siebie i świata społecznego u przyszłych menedżerów; Wartościowanie a kreatywność menedżerów; System wartości prywatnych przedsiębiorców - raport z badań; Symbole w reklamie a preferencje konsumentów; Oczekiwania edukacyjne uczniów kończących gimnazjum, poziom ich realizmu i zgodności z rynkiem pracy. Raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Key Concepts Series ; vol. 13)
Introduction; Functioning and Change of Polish Universities within European Universities Initiative; Management and Legal Perspectives on the Participation of Polish Universities in the European Universities Initiative; Development of Innovation Culture. Teaching Experiences of European University Alliance Members. A Case Study from Poland; Digital Transformation of Universities Associated in the European Universities Initiative – Attempt at a Diagnosis; Assessment of Readiness of Polish Universities to Implement Flexible Learning Pathways, with Particular Reference to the Implementation of Micro-Credentials; Transition into Becoming European Universities – Conclusions and Recommendations; Appendices; List of Abbreviations; Authors; Editors.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1 Współzarządzanie rozwojem regionalnym w Polsce - zarys problematyki; 1.1. Problematyka badawcza ze szczególnym uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego; 1.2. Koncepcja i metodologia badań nad współzarządzaniem rozwojem regionalnym w Polsce; 1.3. Potencjał województw: dolnośląskiego, łódzkiego, pomorskiego i śląskiego dla wdrażania innowacji we współzarządzaniu rozwojem regionalnym. Rozdział 2Koncepcyjny wymiar badań nad innowacyjnością we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 2.1. Kluczowe pojęcia dla badania innowacyjności we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 2.2. Stan badań nad innowacyjnością we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 2.3. Ocena potrzeb badań nad innowacjami we współzarządzaniu rozwojem regionalnym ze szczególnym uwzględnieniem wymiaru terytorialnego. Rozdział 3 Modelowy wymiar innowacyjności we ws półzarządzaniu rozwojem regionalnym w Polsce; 3.1. Model badania innowacji we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 3.2. Teoria zmiany w procesach związanych z innowacjami we współzarządzaniu rozwojem regionalnym w Polsce; 3.3. Śledzenie procesów w ewaluacji innowacji we współzarządzaniu rozwojem regionalnym. Rozdział 4 Działanie LEADER jako innowacyjny instrument zarządzania rozwojem obszarów wiejskich na poziomie lokalnym i regionalnym w Polsce; 4.1. Innowacyjny charakter działania LEADER; 4.2. Śledzenie procesu jako metoda analizy mechanizmów przyczynowych innowacji w zarządzaniu rozwojem obszarów wiejskich w wybranych polskich regionach; 4.3. Wpływ jakości i skali działania LEADER na osiągane rezultaty; 4.4. Stymulatory i bariery innowacji we współzarządzaniu rozwojem obszarów wiejskich w polskich regionach. Rozdział 5 Zintegrowane inwestycje terytorialne jako innowacje we współzarządzaniu miastami w kontekście rozwoju regionalnego; 5.1. Wprowadzenie w problematykę funkcjonowania zintegrowanych inwestycji terytorialnych; 5.2. Śledzenie procesu jako metoda analizy mechanizmów przyczynowo-skutkowych innowacji w zarządzaniu rozwojem miast w wybranych polskich regionach; 5.3. Rezultaty: jakość i skala interwencji zintegrowanych inwestycji terytorialnych; 5.4. Stymulatory i bariery innowacji we współzarządzaniu miastami w regionie. Rozdział 6 Proces przedsiębiorczego odkrywania: innowacyjna metoda współzarządzania gospodarczo-społecznym rozwojem polskich regionów; 6.1. Wprowadzenie w problematykę procesu przedsiębiorczego odkrywania; 6.2. Śledzenie efektów procesu przedsiębiorczego odkrywania w kontekście regionalnym; 6.3. Wpływ jakości i skali procesu przedsiębiorczego odkrywania na osiągane rezultaty interwencji; 6.4. Stymulatory i bariery innowacji we wspołzarządzaniu rozwojem przedsiębiorczości w polskich regionach; Przyczynek do teorii zmiany w procesach związanych z innowacjami we współzarządzaniu rozwojem regionalnym w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 382 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Geneza, rozwój, pojęcie i zakres zastosowania marketingu. 2. Produkt i jego nabywca. 3. Ceny w działalności marketigowej przedsiębiorstw. 4. Kanały dystrybucji. 5. Promocja marketingowa. 6. Otoczenie marketingowe. 7. Badania marketingowe. 8. Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. : Miejsce badań w marketingu - czyli po co nam badania jakościowe ; R. 2. : Ewolucja w rozumieniu konsumenta : od świadomości do nieświadomości ; R. 3. : Ewolucja w badaniach jakościowych : od zbierania informacj do poszukiwania zrozumeinia ; R. 4. : Najważniejszy pierwszy krok : od pytań marketnigowych do ptań badawczych ; R. 5. : Najtrudniejszy drugi krok : planowanie schematu badania ; R. 6. : Decyzje organizacyjne - proza badań jakościowych ; R. 7. : Scenariusz wywiadu , czyli czego chcemy się dowiedzieć , a o co możemy zapytać ; R. 8. : Techniki projekcyjne i techniki wspomagające - sposób na wyjście poza deklaracje ; R. 9. : Prowadzenie wywiadu , czyli co każdy moderator wiedzieć powinien ; R. 10. : Analiza i interpretacja badań jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2371)
1. Deklaracja misji w świetle teorii zarządzania przedsiębiorstwem. 2. Deklaracja misji jako akt komunikacji. 3. O czym mówią deklaracje misji. 4. Rejestr i styl deklaracji misji. 5. Deklaracja misji - cechy generyczne. 6. Slogan jako generyczna forma deklaracji misji przedsiębiorstwa. 7. Our credo, czyli najsłynniejsza deklaracja misji. 8. Modelowa deklaracja misji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Teoretyczne podstawy kapitału intelektualnego w świetle literatury przedmiotu; 2. Pomiar i analiza efektywności kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; 3. Wycena kapitału intelektualnego a wartość rynkowa przedsiębiorstw; 4. Ocena efektywności wykorzystania kapitału intelektualnego a wartość rynkowa przedsiębiorstw; 5. Ocena możliwości wykorzystania metody KCE i VAIC w przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcja personalna w przedsiębiorstwie, 2. Budowanie kapitału strukturalno-organizacyjnego przedsiębiorstwa, 3. Zacieranie granicy miedzy przedsiębiorstwem a otoczeniem - wybrane narzędzia uelastyczniania struktury organizacyjnej i zarządzania, 4. Źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa: kapitał intelektualny i kapitał ludzki (w świetle badań)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał intelektualny w polskich powiatach / Jan Fazlagić. - Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , 2018. - 496 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Część I Narracje o kapitale intelektualnym powiatów. Rozdział I. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania powiatu w Polsce Wprowadzenie: 1.1. Kontekst historyczny polskich powiatów; 1.2. Powiat jako jednostka administracyjna; 1.3. Typy powiatów; 1.4. Definicja kapitału intelektualnego powiatu. Rozdział II. Funkcjonowanie powiatu z perspektywy procesów gospodarczych Wprowadzenie: 2.1. Powiat jako system innowacji - innowacyjność na terenie powiatu; 2.2. Aktywność naukowa na terenie powiatu; 2.3. Konkurencyjność i produktywność; 2.4. Przedsiębiorczość na terenie powiatu; 2.5. Dostępność komunikacyjna i transportowa; 2.6. Rynek pracy. Rozdział III. Funkcjonowanie powiatu z perspektywy procesów społecznych Wprowadzenie: 3.1. Kapitał społeczny i aktorzy powiatowi; 3.2. Jakość życia i dobrobyt; 3.3. Znaczenie tolerancji dla rozwoju społeczno-gospodarczego; 3.4. Sektory (branże) kreatywne; 3.5. Kapitał kreatywny i pomiar kreatywności na poziomie jednostek terytorialnych; 3.6. Kultura w jednostkach terytorialnych; 3.7. Edukacja; 3.8. Wizerunek i tożsamość powiatu. Część II Pomiar i rozwój kapitału intelektualnego powiatów. Rozdział IV. Problematyka definiowania i pomiaru kapitału intelektualnego jednostek terytorialnych: 4.1. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa a kapitał intelektualny jednostki terytorialnej; 4.2. Kapitał intelektualny a kapitał materialny powiatu; 4.3. Przegląd modeli pomiaru kapitału intelektualnego w jednostkach terytorialnych; 4.5. Specyfika kapitału intelektualnego powiatów. Rozdział V. Determinanty rozwoju powiatów Wprowadzenie: 5.1. Ogólne uwarunkowania rozwoju powiatów; 5.2. Uwarunkowania historyczne i geograficzne rozwoju kapitału intelektualnego powiatu; 5.3. Inwestycje zagraniczne jako determinanty rozwoju powiatów; 5.4. Dostępność kultury a migracje; 5.5. Determinanty rozwoju powiatów z perspektywy kapitału intelektualnego; 5.6. Potencjał społeczno-gospodarczy i kulturowy powiatów - studia przypadków. Rozdział VI. Kapitał intelektualny polskich powiatów w świetle badań ankietowych Wprowadzenie: 6.1. Konstrukcja badania i opis próby badawczej; 6.2. Kapitał intelektualny jako czynnik prorozwojowy w przeszłości i przyszłości; 6.3. Nastawienie PNTL/PTW a znaczenie czynników rozwoju powiatu w przeszłości; 6.4. Deficyty kapitału intelektualnego - hamulce wzrostu; 6.5. Środowisko dla biznesu i ludzi kreatywnych jako komponent kapitału intelektualnego; 6.6. Zarządzanie sprawami samorządowymi na terenie miasta na prawach powiatu i przywództwo lokalne jako komponenty kapitału intelektualnego. Rozdział VII. Model pomiaru kapitału intelektualnego powiatu: Wprowadzenie 7.1. Rozważania wstępne związane z opracowaniem modelu opisowego; 7.2. Raport o kapitale intelektualnym powiatu - podstawy teoretyczne; 7.3. Kwestia dostępności i obiektywności danych źródłowych; 7.4. Wzorzec pomiaru kapitału intelektualnego powiatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki do badań kapitału intelektualnego: Tendencje zmian w wartościowaniu czynników produkcji; Wiedza jako czynnik przemian organizacyjnych; 2. Koncepcje kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa: Zarys chronologii badań dotyczących istoty kapitału intelektualnego; Marketingowa koncepcja kapitału intelektualnego; Holistyczno- statyczna interpretacja kapitału intelektualnego; Socjologiczne ujęcie kapitału intelektualnego; Rachunkowe podejście do kapitału intelektualnego; Społeczny model kapitału intelektualnego; Wnioski z analizy koncepcji kapitału intelektualnego; 3. Diagnozowanie i wartościowanie kapitału intelektualnego: Metodologiczne i pragmatyczne aspekty pomiaru kapitału intelektualnego; Finansowe metody wartościowania kapitału intelektualnego; Jakościowe koncepcje mierzenia kapitału intelektualnego; Ocena metod wartościowania kapitału intelektualnego; 4. Kreowanie kapitału intelektualnego we współczesnym przedsiębiorstwie: Postulowany obraz kapitału intelektualnego; Proces kreowania kapitału intelektualnego; Kreatywna organizacja jako wzór warunków rozwoju kapitału intelektualnego; Funkcje zarządzania w kreatywnej organizacji; Kompetencje i role menedżerów w kreowaniu przedsiębiorczego kapitału intelektualnego; Przedsiębiorczy styl zarządzania jako czynnik rozwoju kapitału intelektualnego; 5. Instytucjonalno- koncepcyjne uwarunkowania rozwoju kapitału intelektualnego w Polsce: Udział aktywów intelektualnych w budowaniu konkurencyjności współczesnych gospodarek; Rozwój aktywów niematerialnych w Polsce jako przedmiot oddziaływania OECD i Komisji Europejskiej; Postulowane i przyjęte kierunki działań na rzecz wzmocnienia kapitału intelektualnego w kraju
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Organizacja handlowa w gospodarce rynkowej; 2. Powstanie i działalność spółki handlowej; 3. Kierowanie handlem i marketingiem; 4. Efektywność rynkowa spółek handlowych; 5. System mierników efektywności spółek handlowych; 6. System pozakapitałowych mierników efektywności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Naukowa ; Tom 12)
Podziękowania; Przedmowa do wydania polskiego; Wstęp; 1 Kompetencje w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej; 1.1. Model kompetencji liderów projektów; 1.2. Czwarta rewolucja przemysłowa i jej implikacje; 1.3. W kierunku kompetencji 4.0; 1.4. Podsumowanie; 2 Wkład programu Erasmus+ w rozwój umiejętności i innowacji; 2.1. Program Erasmus+ w czasach pandemii COVID-19; 2.2. Badania związane z pomiarem doskonalenia kompetencji; 2.2.1. Liderzy umiędzynarodowienia: ankieta przeprowadzona wśród szkolnych koordynatorów projektów europejskich; 2.2.2. Jak nauczyciele biorący udział w mobilnościach zmienili swoje szkoły? Raport z badania długoterminowego wpływu międzynarodowej mobilności na kadrę pedagogiczną polskich szkół; 2.2.3. Nauczyciele online: badanie użytkowników platformy eTwinning podczas pandemii COVID-19; 2.2.4. Erasmus... i co dalej? Badanie losów edukacyjnych i zawodowych polskich studentów uczestniczących w projektach mobilności w programie Erasmus+; 2.2.5. Mobilność polskich studentów w programie Erasmus+ w latach 2014–2016; 2.2.6. Analiza programu „Młodzież w działaniu” oraz sektora Młodzież w programie Erasmus+. Rezultaty współpracy badawczej w ramach sieci RAY; 2.2.7. Wolontariat Europejski – kompetencje na rzecz rynku pracy; 2.2.8. Zagraniczni wolontariusze w polskich przedszkolach i szkołach; 2.2.9. Ankieta przeprowadzona w ramach programu Fundusz Stypendialny i Szkoleniowy; 2.2.10. Badanie uczestników programu SCIEX; 2.2.11. Badanie dotyczące karier absolwentów mobilności realizowanych w ramach sektora Kształcenie i szkolenia zawodowe programu Erasmus+; 2.2.12. Międzynarodowe badanie uczestników mobilności w ramach programów kształcenia i szkolenia zawodowego; 2.2.13. Panelowe badanie kompetencji beneficjentów programów Erasmus i Erasmus+ po zakończeniu studiów; 2.3. Uwagi końcowe; 3 Realizacja projektów Erasmusa+ w dobie pandemii COVID-19; 3.1. Przegląd teorii zarządzania w kontekście projektów Erasmusa+; 3.2. Projekty Erasmusa+ w kontekście aktualnych paradygmatów i praktyki zarządzania; 3.2.1. Projekty Erasmusa+ jako organizacje; 3.2.2. Organizacje projektów Erasmusa+ w kontekście paradygmatu sieciowego i podejścia relacyjnego; 3.2.3. Zarządzanie strategiczne; 3.2.4. Zwinne zarządzanie projektami; 3.3. Czynnik stresu oraz cechy osobowości jako determinanty trwałości projektu i jego efektów; 3.4. Uwagi końcowe; 4 Cele i procedury badawcze; 4.1. Kontekst, cele i pytania badawcze; 4.2. Charakterystyka badanej grupy; 4.3. Metoda i narzędzie badawcze; 4.4. Informacje udzielone w kwestionariuszu; 4.5. Projekt badania oraz podejście badawcze; 5 Analiza danych; 5.1. Analiza czynnikowa; 5.2. Analiza rzetelności skal; 5.3. Profile kompetencji liderów projektów realizowanych w ramach programu Erasmus+; 5.4. Trwałość projektów Erasmusa+ w odniesieniu do kompetencji liderów projektów oraz wybranych czynników kontekstowych; 5.5. Trwałość projektów Erasmusa+ a cechy osobowości; 5.6. Dyskusja wyników; 6 Wnioski i zalecenia; 6.1. Profesjonalizacja oraz kształcenie liderów w kontekście bieżących potrzeb społeczno-gospodarczych; 6.2. Wkład programu Erasmus+ w rozwój kompetencji 4.0; 6.3. Kierunki przyszłych badań; Załączniki; Załącznik I: Kwestionariusz – narzędzie badawcze; Załącznik II: Macierze modelowe wykorzystane do analizy czynnikowej poszczególnych kompetencji; Załącznik III: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do wieku; Załącznik IV: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do doświadczenia zawodowego; Załącznik V: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do płci; Załącznik VI: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do wykształcenia formalnego; Załącznik VII: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do typu instytucji; Załącznik VIII: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do liczby partnerów; Załącznik IX: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do budżetu projektu; Załącznik X: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do liczby koordynowanych projektów; Załącznik XI: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do sektora Erasmusa+; Załącznik XII: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu; Załącznik XIII: Ocena jakości modelu badawczego w odniesieniu do predykcji; Załącznik XIV: Ocena modelu badawczego: prognozowanie zawieszenia projektu; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Zarządzanie oparte na kompetencjach; R.2 Opracowanie kompetencyjnych systemów ocen - działania przygotowawcze; R.3 Wprowadzenie kompetencyjne systemu ocen; R.4 360-stopniowa ocena kompetencji; R.5 Rozmowa oceniająca; R.6 Błędy w procesie tworzenia i stosowania kompetencyjnych systemów ocen; R.7 Zarządzanie kompetencjami a rekrutacja i selekcja pracowników; R.8 Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników; R.9 Zarządzanie kompetencjami a kształtowanie systemów wynagrodzeń; R.10 Zarządzanie kompetencjami a restrukturyzacja organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koszty pracy w Polsce w latach 1993-2004, 2. Obciążenia kosztów pracy składkami na ubezpieczenie społeczne. Porównania międzyanrodowe i wnioski dla Polski, 3. Sektorowe zróżnicowanie płac w Poslce w latach 1995-2005, 4. Determinanty regionalengo zróżnicowania płac w Polsce, 5. Gospodarowanie zasobami pracy w przedsiębiorstwach przemysłowych. Wyniki badań empirycznych, 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Studia sześciu przypadków, 7. Produktywność pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej. Trajektorie rozwojowe w latach 1990-2004 oraz przewidywania na przyszłość, 8. Kontrowersje dotyczące kosztów pracy w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Znaczenie wartości dla klienta 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 1.3. Obszary kreowania wartości 2. Jakość w kształtowaniu wartości dla klienta 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 3. Kreatywność a wartość dla klienta 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 3.3. Cechy produktu kreatywnego 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 4. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 4.2. Charakterystyka badanych 4.3. Hipotezy i pytania badawcze 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej