Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(69)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(68)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(62)
dostępne
(37)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(62)
Autor
Gołaczyński Jacek (1966- )
(5)
Dąbrowska Anna
(3)
Rogala Elżbieta
(3)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(2)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(2)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(2)
Grabowski Michał
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Arkuszewska Aneta
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bekas Robert
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borek Marcin
(1)
Brylak-Hudyma Kamila
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciechomska Małgorzata
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drozdek Adam
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Frań Aneta
(1)
Froń Karol
(1)
Fryźlewicz Zbigniew
(1)
Fursa Svìtlana Âroslavìvna
(1)
Fursa Êvgen Ìvanovìč
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Gogołek Włodziemierz
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarmakiewicz Jacek
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Konarski Xawery
(1)
Korona Błażej
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(71)
Rosja
(1)
Język
polski
(71)
rosyjski
(1)
Temat
Usługi elektroniczne
(45)
Handel elektroniczny
(21)
Internet
(15)
Gospodarka elektroniczna
(12)
Banki
(11)
Banki internetowe
(11)
Pieniądz elektroniczny
(10)
Bankowość elektroniczna
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Marketing elektroniczny
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Podpis elektroniczny
(7)
Usługi
(7)
Bankowe usługi detaliczne
(6)
Karty płatnicze
(6)
Elektroniczna wymiana danych
(5)
Marketing
(5)
Dane osobowe
(4)
Handel
(4)
Kredyt
(4)
Prawo Unii Europejskiej
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Telekomunikacja
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Aukcja internetowa
(3)
Informacja
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Przetwarzanie w chmurze
(3)
Administracja
(2)
Amazon (platforma internetowa)
(2)
Analiza ekonomiczna
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo systemów
(2)
E-sądy
(2)
Ekonomika
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Informatyka
(2)
Informatyzacja
(2)
Kapitał
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Prawo bankowe
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Sądownictwo
(2)
Transmisja danych
(2)
Transport
(2)
Umowa elektroniczna
(2)
Usługi finansowe
(2)
Usługi publiczne
(2)
Usługi płatnicze
(2)
Administracja publiczna
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon Web Services
(1)
Bank centralny
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Czek
(1)
Czynności procesowe
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-logistyka
(1)
E-zdrowie
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Karty inteligentne
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komputery
(1)
Komputeryzacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
M-płatności
(1)
Marka*
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Maszynowe nośniki informacji
(1)
Mała instytucja płatnicza (MIP)
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nadzór finansowy
(1)
Obrot pieniężny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pamięci komputerowe
(1)
Platforma internetowa
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
72 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polce w 2003 roku, 2. Analiza sektorowa rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce : Społeczeństwo informacyjne, E-biznes, E-administracja, 3. Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza bankowości elektronicznej, 2. Uwarunkowania organizacyjne bankowości elektronicznej, 3. Bezpieczeństwo bankowości elektronicznej, 4. Produkty i usługi bankowe w bankowości elektronicznej, 5. Rynek usług bankowości elektronicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Geneza Internetu, 2. W poszukiwaniu autonomiznego prawa Internetu, 3. Handel elektroniczny w Polsce, 4. Umowy elektroniczne, 5. Wybór prawa właściwego dla zobowiązań z umów elektornicznych, 6. Prawo właściwe dla umów elektronicznych w braku wyboru prawa, 7. Konwencja ONZ o zastosowaniu elektronicznej komunikacji w zawieraniu umów międzynarodowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Serverless na platformie Azure / Zbigniew Fryźlewicz, Dariusz Parzygnat, Łukasz Przerada. - Gliwice : Helion , cop. 2015. - 256 s. : rys., zdjęcia, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Serverless: 1.1. Bezserwerowy; 1.2. Od monolitu do funkcji; 1.3. Od architektury klient-serwer do sterowanej zdarzeniami; 1.4. FaaS świat bez wad?; 1.5. Historia FaaS; 1.6. FaaS od różnych dostawców; 1.7. Podsumowanie; Rozdział 2. Azure Functions zacznijmy!: 2.1. Pierwsza funkcja Hello Azure!; 2.2. JavaScript i funkcje; 2.3. C# script i funkcje; 2.4. Wyzwalacze, wiązania i gotowe szablony; 2.5. Podsumowanie; Rozdział 3. Azure CLI, Azure Function Tools for VS: 3.1. Azure CLI; 3.2. Azure Function Tools dla Visual Studio; 3.3. Podsumowanie; Rozdział 4. Durable Functions: 4.1. Kluczowe pojęcia; 4.2. Durable Functions pod maską; 4.3. Event sourcing; 4.4. Ograniczenia związane z Durable Functions; 4.5. Podsumowanie; Rozdział 5. FaceAggregator wizja i architektura: 5.1. Założenia projektowe; 5.2. Usługi i komponenty wsparcia; 5.3. Architektura aplikacji; 5.4. Projekt interfejsu użytkownika; 5.5. Podsumowanie; Rozdział 6. Zarządzanie zdjęciami: 6.1. Frontend aplikacji FaceAggregator; 6.2. Konfiguracja narzędzi i uruchomienie aplikacji; 6.3. Funkcja pobierająca zasoby użytkownika; 6.4. Funkcja dodająca zdjęcia do kontenera; 6.5. Funkcja tworząca miniaturki zdjęć; 6.6. Funkcje zwracające zdjęcia; 6.7. Funkcja usuwająca i funkcja zmieniająca nazwę zdjęcia; 6.8. Podsumowanie; Rozdział 7. CI/CD z Azure DevOps w tle: 7.1. Przygotowanie; 7.2. Continuous deployment; 7.3. Azure DevOps; 7.4. Udostępnienie frontendu za pomocą Azure Function Proxy; 7.5. Podsumowanie; Rozdział 8. Integracja aplikacji z Face API: 8.1. Zakładka Face Recognition; 8.2. Funkcja pobierająca drzewo katalogów użytkownika; 8.3. Funkcja przyjmująca zlecenia użytkownika; 8.4. Utworzenie usługi Face API; 8.5. Sprawdzanie zgodności zdjęć z wymaganiami; 8.6. Funkcja trenująca model; 8.7. Funkcja przetwarzająca wybrane zdjęcia; 8.8. Wdrożenie projektu; 8.9. Podsumowanie; Rozdział 9. Autoryzacja i uwierzytelnianie: 9.1. Skonfigurowanie dostawcy tożsamości; 9.2. Konfiguracja uwierzytelniania w Azure; 9.3. Pobieranie tożsamości w kodzie; 9.4. Atrybut filtrujący; 9.5. Podsumowanie; Rozdział 10. Łączenie z zewnętrznymi serwisami: 10.1. Utworzenie aplikacji Logic App; 10.2. Pierwszy wyzwalacz i akcja; 10.3. Wyrażenia warunkowe i pętla; 10.4. Testowanie przepływu i widok tekstowy; 10.5. Podsumowanie; Rozdział 11. Testowanie: 11.1. Testowanie logiki biznesowej; 11.2. Testowanie metod funkcji; 11.3. Wdrożenie testów do chmury; 11.4. Podsumowanie; Rozdział 12. Monitoring: 12.1. Application Insights; 12.2. Application Insights Analytics; 12.3. Podsumowanie; Podsumowanie; Bibliografia;; Książki Źródła internetowe1; Załącznik A. Portal Azure: A.1. Elementy pulpitu nawigacyjnego; A.2. Wyszukiwanie zasobów i usług; A.3. Grupy zasobów; A.4. Konto usługi Storage; A.4.1. Punkty końcowe konta usługi Storage; A.4.2. Tworzenie i usuwanie konta magazynu; A.5. Podsumowanie; Załącznik B. Azure Cosmos DB: B.1. Utworzenie konta Cosmos DB; B.2. Skonfigurowanie bazy danych i kolekcji;; B.3. Podsumowanie Załącznik C. Słownik terminów;; Załącznik D. Narzędzia i systemy użyte w przykładach Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz.A: Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polsce w 2005 roku. Cz.B: Analiza rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce.Cz.C:Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość elektroniczna : istota - stan - perspektywy / Michał Polasik. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 191 s. : wykresy, tab. ; 24 cm.
R.1 Pojęcie i klasyfikacja bankowości elektronicznej; R.2 Rozwój elektronicznych kanałów dystrybucji w bankowości; R.3 Bańkowość elektroniczna w Polsce w opinii przedstawicieli banków; R.4 Opinie użytkowników Internetu na temat bankowości elektronicznej; R.5 Ekonomiczne skutki oferowania bankowości elektronicznej; R.6 Perspektywy rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce; Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wprowadzenie; Rozdział 1. Ramy prawne handlu elektronicznego Rozdział 2. Podstawowe pojęcia 2.1. Świadczenie usług drogą elektroniczną 2.2. Umowa zawarta na odległość 2.3. Usługodawca 2.4. Usługobiorca 2.5. Konsument 2.6. Przedsiębiorca jednoosobowy, do którego stosuje się część ochrony konsumenckiej Rozdział 3. Zasada państwa pochodzenia 3.1. Istota zasady 3.2. Siedziba 3.3. Charakter prawny zasady 3.4. Odstępstwa od zasady państwa pochodzenia 3.5. Zasada państwa pochodzenia a rozstrzyganie sporów Rozdział 4. Ograniczenia dotycz¹ce handlu elektronicznego 4.1. Napoje alkoholowe 4.2. Wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne i pojemniki zapasowe 4.3. Produkty lecznicze Rozdział 5. Ogólne obowiązki informacyjne każdego usługodawcy 5.1. Wprowadzenie 5.2. Adres elektroniczny 5.3. Imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwa lub firma oraz siedziba i adres us³ugodawcy, numer NIP 5.4. Informacja o posiadaniu zezwoleń na wykonywanie usług drogą elektroniczną 5.5. Informacja o spełnieniu ustawowych wymagań do wykonywania zawodu Część I. Kontraktowanie w e-handlu Rozdział 1. Formy zawierania umów w handlu elektronicznym 1.1. Uwagi ogólne 1.2. Forma dokumentowa 1.3. Forma elektroniczna 1.4. Skutki niezachowania formy dokumentowej lub elektronicznej Rozdział 2. Regulamin 2.1. Uwagi ogólne 2.2. Obowiązkowa treść regulaminu 2.3. Problematyka niedozwolonych postanowień umownych 2.4. Dodatkowe wymogi wobec platform internetowych (rozporządzenie 2019/1150) Rozdział 3. Ochrona konsumentów w umowach zawieranych na odległość 3.1. Obowiązki informacyjne 3.2. Prawo odstąpienia Część II. Dane osobowe i pliki cookies Rozdział 1. Dane osobowe w handlu internetowym 1.1. Kluczowe pojęcia 1.2. Zasady przetwarzania 1.3. Przesłanki legalizujące przetwarzanie istotne w e-handlu 1.4. Prawa podmiotów danych 1.5. Polityka prywatności jako centralny dokument dotyczący ochrony danych osobowych i prywatności Rozdział 2. Pliki cookies 2.1. Istota plików cookies i innych zbliżonych technologii 2.2. Przesłanki legalizujące stosowanie plików cookies 2.3. Pliki cookies a dane osobowe 2.4. Projektowane zmiany dotyczące zasad korzystania z cookies Rozdział 3. Regulacja antyspamowa 3.1. Dualizm regulacji 3.2. Zakaz przesyłania niezamówionej informacji handlowej – art. 10 u.ś.u.d.e. 3.3. Zakaz używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego – art. 172 p.t. 3.4. Projekt ustawy – Prawo komunikacji elektronicznej w kontekście nowych regulacji antyspamowych Część III. Ochrona własności intelektualnej w internecie oraz wyłączenia odpowiedzialności usługodawców internetowych Rozdział 1. Ochrona własności intelektualnej w Internecie 1.1. Prawo ochronne na znak towarowy 1.2. Prawa autorskie 1.3. Prawa sui generis do baz danych Rozdział 2. Wyłączenia odpowiedzialności usługodawców internetowych 2.1. Istota regulacji i przyczyny jej wprowadzenia 2.2. Przegląd możliwych podstaw odpowiedzialności usługodawców internetowych 2.3. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługi zwykłego przekazu 2.4. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługę cachingu 2.5. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługę hostingu 2.6. Monitorowanie treści; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-usługi a RODO / Małgorzata Ciechomska. - Stan prawny na 20.05.2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 375 s. ; 21 cm.
Zawiera: Część I. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH USŁUGOBIORCÓW USŁUG SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO – PODSTAWOWE POJĘCIA I ZAGADNIENIA Rozdział 1. Geneza rozwoju prawnej ochrony danych osobowych w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 1.2. Pojęcie prywatności 1.3. Ewolucja unijnego modelu ochrony danych osobowych 1.4. Relacja między prawem do ochrony danych osobowych a prawem do prywatności Rozdział 2. Specyfika pojęcia „dane osobowe” w kontekście świadczenia usług społeczeństwa informacyjnego 2.2. Definicja danych osobowych – kryterium identyfikowalności a problematyka danych posiadających „charakter” osobowy 2.3. Przykłady szczególnych kategorii danych w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 2.4. Anonimizacja danych osobowych 2.5. Pseudonimizacja 2.6. Przetwarzanie danych osobowych 2.7. Przetwarzanie danych niewymagających identyfikacji 2.8. Dane nieosobowe Rozdział 3. Podstawowe pojęcia z zakresu świadczenia usług społeczeństwa informacyjnego 3.2. Definicja usług społeczeństwa informacyjnego 3.3. Usługa łączności elektronicznej 3.4. Strony usługi społeczeństwa informacyjnego 3.5. Podmioty przetwarzające dane w ramach świadczenia usług społeczeństwa informacyjnego 3.6. Odbiorca 3.7. Podmiot danych Część II. ZAGROŻENIA DLA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH USŁUGOBIORCÓW NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH E-USŁUG Rozdział 4. Wybrane usługi społeczeństwa informacyjnego – analiza zagrożeń 4.2. Chmura obliczeniowa – definicja 4.3. Portale społecznościowe – zarys usługi 4.4. Zagrożenia dla ochrony danych osobowych usługobiorców Rozdział 5. Profilowanie oraz podejmowanie zautomatyzowanych decyzji jako szczególny sposób przetwarzania danych w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 5.2. Charakterystyka zjawiska profilowania w dobie ery big data 5.3. Definicja profilowania i jego istota 5.4. Profilowanie a podejmowanie zautomatyzowanych decyzji 5.5. Zagrożenia związane z wykorzystaniem technik profilowania i podejmowania zautomatyzowanych decyzji 5.6. Koncepcja danetyzacji (ang. datafication) Część III. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH USŁUGOBIORCÓW USŁUG SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO NA PODSTAWIE RODO Rozdział 6. Instrumenty ochrony danych osobowych w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 6.2. Podstawowe zasady przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 6.3. Bezpieczeństwo danych osobowych w kontekście świadczenia e-usług 6.4. Koncepcja neutralności technologicznej RODO 6.5. Zakres terytorialny zastosowania rozporządzenia ogólnego Rozdział 7. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych i uprawnienia usługobiorców usług społeczeństwa informacyjnego 7.2. Przesłanki legalizacyjne przetwarzania danych osobowych 7.3. Prawa usługobiorców w związku z przetwarzaniem danych osobowych w ramach usług społeczeństwa informacyjnego Rozdział 8. Środki ochrony prawnej podmiotu danych, odpowiedzialność i sankcje w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 8.2. Środki ochrony prawnej – uprawnienia podmiotu danych 8.3. Administracyjne kary pieniężne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Bankowość elektroniczna w usługach finansowych, 2.Zarządzania środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie, 3.Rola systemu office banking w obsłudze finansowej przedsiębiorstwa, 4.Bezpieczeństwo w bankowości elektronicznej, 5.Bankowe usługi elektroniczne wśród przedsiębiorstw w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych, 2. Informacja hnadlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych, 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej, 4. Zagadnienia dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektorniczną, 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektornicznych, 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstępienia od umowy, 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektornicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektornicznychBibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 548)
1. Usługa jako kategoria ekonomiczna i przedmiot badań, 2. -usługi jako efekt informatyzacji usług, 3. Charakterystyka rynku usług przed i po 1990 r., 4. Funkcjonowanie przedsiębiorstw usługowych w warunkach tworzącej się gospodarki rynkowej, 5. Rola i znaczenie usług dla współczesnego konsumenta i jego gospodarstwa domowego, 6. Rynek usług związanych z kapitałem ludzkim, 7. Rynek usług związanych z czasem wolnym, 8. Rynek usług związanych z finansami gospodarstwa domowego, 9. Rynek usług związanych z komunikowaniem się i przemieszczaniem, 10. Szanse rozwoju rynku usług w dobie integracji i globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
Wykaz skrótów Wykaz tabel i rysunków Wstęp Podziękowania Rozdział I Chmura obliczeniowa - opis zjawiska, geneza, definicje, rodzaje usług i ich kwalifikacje, modele świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Geneza terminu "chmura obliczeniowa" 2.1. Cloud computing a utility computing 2.2. Cloud computing a grid computing 2.3. Cloud computing a outsourcing zasobów i usług teleinformatycznych 3. Definicja chmury obliczeniowej 4. Cechy chmury obliczeniowej 5. Klasyfikacja usług oferowanych w chmurze obliczeniowej 5.1. Uwagi wstępne 5.2. Infrastruktura jako usługa w chmurze obliczeniowej (model IaaS) 5.3. Platforma jako usługa w chmurze obliczeniowej (model PaaS) 5.4. Oprogramowanie jako usługa (ang. Software as a Service, w skrócie SaaS) 5.5. Pozostałe usługi oferowane w chmurze obliczeniowej (XaaS - Everything as a Service) 6. Zasięg usług oferowanych w chmurze obliczeniowej 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Chmura publiczna (ang. public cloud) 6.3. Chmura prywatna (ang. private cloud) 6.4. Chmura wewnętrzna (ang. internal cloud) 6.5. Chmura hybrydowa (ang. hybride cloud) 6.6. Chmura społecznościowa (ang. community cloud) 6.7. Wirtualna chmura prywatna 7. Inicjatywy administracji publicznej na rzecz rozwoju chmury obliczeniowej 7.1. Tworzenie scentralizowanych projektów rozwoju chmury obliczeniowej z udziałem administracji publicznej 7.2. Jednolity rynek cyfrowy a rozwój chmury obliczeniowej 7.3. Inicjatywy państw członkowskich Unii Europejskiej w zakresie rozwoju chmury obliczeniowej 7.3.1. Projekt "Trusted Cloud" w Niemczech 7.3.2. Projekt "G-Cloud" w Wielkiej Brytanii 7.3.3. Projekt "Andromede" we Francji 7.4. Inicjatywy rządowe na rzecz rozwoju chmury obliczeniowej w Stanach Zjednoczonych 8. Chmura obliczeniowa - podsumowanie analizy zjawiska, rodzaju usług oraz modeli ich świadczenia Rozdział II Ramy prawne prowadzenia działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 1. Rozproszony charakter przepisów mających zastosowanie do chmury obliczeniowej 2. Model przedstawiający źródła prawa odnoszące się do chmury obliczeniowej z perspektywy zasobów niezbędnych do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 3. Model przedstawiający źródła prawa odnoszące się do chmury obliczeniowej z perspektywy stron umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 4. Wnioski z analizy modelu źródeł prawa odnoszących się do dostawcy usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 5. Wnioski z analizy modelu źródeł prawa dotyczących użytkownika (klienta) usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 6. Międzynarodowy aspekt usług świadczonych w chmurze obliczeniowej a wybór prawa właściwego 7. Miejsce wykonania zobowiązania w chmurze obliczeniowej Rozdział III Normy techniczne i ich zastosowanie do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Ramy prawne normalizacji w Unii Europejskiej i w Polsce 3. Norma - znaczenie terminu 3.1. Norma - definicja 3.2. Jednostki normalizacyjne 3.3. Norma, norma prawna a standard - różnice pojęciowe 4. Charakter prawny norm dotyczących chmury obliczeniowej 4.1. Uwagi wstępne 4.2. Normy dotyczące chmury obliczeniowej a prawo publiczne 4.2.1. Bezpośrednie odwołanie do norm w aktach prawa unijnego 4.2.2. Pośrednie odwołanie do norm w aktach prawa unijnego 4.3. Normy dotyczące chmury obliczeniowej a prawo prywatne 5. Rodzaje norm dotyczących chmury obliczeniowej 6. Zastosowanie norm do chmury obliczeniowej 6.1. Interoperacyjność chmury obliczeniowej a normalizacja 6.2. Przenoszalność oraz odwracalność danych w chmurze obliczeniowej 6.3. Normy dotyczące bezpieczeństwa w chmurze obliczeniowej 6.4. Normy dotyczące ochrony danych osobowych 6.5. Normalizacja dotycząca umów o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 6.6. Znaczenie prawne certyfikacji Rozdział IV Model regulacji prawnej odnoszącej się do stosunków prawnych dotyczących świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Dodatkowa regulacja prawna odnosząca się do stosunków prawnych dotyczących świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 3. Przedmiot przyszłej regulacji dotyczącej stosunków prawnych związanych ze świadczeniem usług w chmurze obliczeniowej 3.1. Model reglamentacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej 3.2. Model reglamentacji w zakresie wykonywania działalności gospodarczej 4. Rodzaj źródła prawa dotyczącego stosunków prawnych związanych ze świadczeniem usług w chmurze obliczeniowej Rozdział V Informacja jako przedmiot usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Informacja jako przedmiot regulacji 3. Informacja jako dane osobowe i ich wpływ na usługi świadczone w chmurze obliczeniowej 3.1. Uwagi wstępne 3.2. Informacje jako dane osobowe 3.2.1. Informacje jako dane osobowe w świetle ustawy o ochronie danych osobowych 3.2.2. Informacja jako dane osobowe w świetle rozporządzenia 2016/679 3.3. Granice zastosowania przepisów o ochronie danych osobowych 3.3.1. Uwagi wstępne 3.3.2. Anonimizacja - przedmiot regulacji 3.3.3. Techniki anonimizacji 3.3.3.1. Randomizacja 3.3.3.2. Pseudonimizacja 4. Problem interoperacyjności chmur obliczeniowych a rozporządzenie 2016/679 5. Informacja jako tajemnica telekomunikacyjna 6. Zabezpieczenie informacji w systemie teleinformatycznym 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Bezpieczeństwo teleinformatyczne w zakresie przetwarzania danych osobowych 6.3. Wymogi dotyczące systemów informatycznych określone w ustawie o informatyzacji oraz w przepisach wykonawczych 6.4. Wymogi systemu teleinformatycznego w zakresie uwierzytelniania 6.5. Wymogi bezpieczeństwa określone w rozporządzeniu 2016/679 6.6. Wymogi bezpieczeństwa określone w dyrektywie NIS 6.7. Mechanizm certyfikacji w projektach aktów prawnych w Polsce 6.8. Bezpieczeństwo sieci telekomunikacyjnych Rozdział VI Charakter prawny umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umowami określonymi w Kodeksie cywilnym 2.1. Umowa o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej a nazwane umowy o świadczenie usług - uwagi wstępne 2.2. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o dzieło 2.3. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową agencyjną 2.4. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową przechowania i umową składu 2.5. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową komisu 2.6. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z pozostałymi umowami nazwanymi w Kodeksie cywilnym 3. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych 4. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową licencyjną 5. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o przetwarzanie danych osobowych 6. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z innymi umowami uregulowanymi poza Kodeksem cywilnym 6.1. Umowa o świadczenie usługi konta poczty elektronicznej i umowa przekazywania poczty elektronicznej 6.2. Umowa o świadczenie usługi medialnej 6.3. Umowa o usługi przesyłowe oraz umowa o świadczenie usług turystycznych 7. Wnioski z analizy porównawczej umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umowami nazwanymi w Kodeksie cywilnym oraz w innych aktach prawnych 8. Cechy umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 8.1. Charakter konsensualny 8.2. Charakter odpłatny (wzajemny) 8.3. Inne cechy umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9. Treść umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9.1. Uwagi wstępne 9.2. Zasada swobody umów w odniesieniu do umów o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9.3. Zagadnienia uregulowane w umowie o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 10. Forma umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 11. Charakter prawny umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej - podsumowanie analizy Rozdział VII Rola i charakter prawny podmiotów uczestniczących w świadczeniu usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Dostawca usług w chmurze obliczeniowej 2.1. Definicja 2.2. Prawne problemy w zakresie dynamicznego wykorzystania zasobów teleinformatycznych do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 2.2.1. Uwagi wstępne 2.2.2. Prawne kryteria ustalenia statusu administratora danych i przetwarzającego w chmurze obliczeniowej 2.2.3. Powierzenie przetwarzania danych osobowych 2.2.4. Zakres terytorialny przepisów o ochronie danych osobowych 2.2.5. Dostawca usług w chmurze obliczeniowej jako podmiot publiczny 3. Klient usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 4. Broker w chmurze obliczeniowej 4.1. Geneza 4.2. Definicja brokera w chmurze obliczeniowej 4.3. Broker w chmurze obliczeniowej a enabler usług brokera w chmurze obliczeniowej 4.4. Zakres podejmowanych przez brokera czynności faktycznych i prawnych 4.5. Działalność brokera w chmurze obliczeniowej jako działalność gospodarcza 4.6. Rola brokera w chmurze obliczeniowej w procesie przetwarzania danych osobowych 4.7. Broker w chmurze obliczeniowej jako zawód zaufania publicznego - wnioski de lege ferenda 4.7.1. Zawód zaufania publicznego - definicja 4.7.2. Cechy brokera w chmurze obliczeniowej jako zawodu zaufania publicznego 4.7.3. Konsekwencje uznania brokera w chmurze obliczeniowej za zawód zaufania publicznego 4.7.3.1. Uwagi wstępne 4.7.3.2. Określenie wymogów prawnych związanych z podejmowaniem działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.1. Definicja legalna "brokera w chmurze obliczeniowej" 4.7.3.2.2. Obowiązek wpisu brokera do rejestru publicznego jako podstawa prowadzenia działalności gospodarczej 4.7.3.2.3. Budowa modelowego rejestru publicznego 4.7.3.2.3.1. Uwagi wstępne 4.7.3.2.3.2. Księga I Rejestru - Podmioty objęte wymogiem wpisu do rejestru 4.7.3.2.3.2.1. Budowa Księgi I Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.3. Księga II Rejestru - Rodzaj świadczonych usług przez brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.3.3.1. Usługi pośrednictwa przy zawarciu umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej jak również zawierania takich umów w imieniu i na rzecz zleceniodawcy 4.7.3.2.3.3.2. Usługi dodatkowe 4.7.3.2.3.3.3. Budowa Księgi II Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.4. Księga III Rejestru - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 4.7.3.2.3.4.1. Budowa Księgi III Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.5. Docelowa struktura Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.4. Opis postępowania w sprawach rejestrowych 4.7.3.2.5. Bezczynność a przewlekłość ministra właściwego do spraw informatyzacji jako organu rejestrowego 4.7.3.2.6. Przesłanki odmowy wpisu do rejestru 4.7.3.2.7. Postępowanie w przypadku decyzji odmownej 4.7.3.2.8. Skutki prawne wpisu do rejestru brokerów w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.9. Przesłanki wykreślenia z rejestru brokerów w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.10. Opłaty w postępowaniu w sprawach rejestrowych 4.7.3.2.11. Sposoby uwierzytelniania osób korzystających z rejestru prowadzonego w formie elektronicznej 4.7.3.2.12. Analiza wymagań prawnych dotyczących publikacji formularzy rejestrowych jako formularzy elektronicznych 4.7.3.2.12.1. Obowiązki ministra właściwego do spraw informatyzacji w zakresie tworzenia i udostępniania formularzy 4.7.3.2.12.2. Lokalne Repozytorium 4.7.4. Określenie wymogów prawnych związanych z wykonywaniem działalności gospodarczej przez brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.4.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.4.2. Niezależność od dostawców usług w chmurze obliczeniowej 4.7.4.3. Zachowanie informacji w poufności 4.7.4.4. Przepisy karne 5. Audytor chmury obliczeniowej 6. Dostawca usługi dostępu do internetu Rozdział VIII Audyt chmury obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Przyczyny prowadzenia audytu w chmurze obliczeniowej 3. Przedmiot audytu w chmurze obliczeniowej 4. Podmioty wymagające audytowania 4.1. Uwagi wstępne 4.2. Wskazanie podmiotów zobowiązanych do poddania się audytowi - analiza na podstawie zobowiązań użytkownika usług w chmurze obliczeniowej 4.3. Wskazanie podmiotów zobowiązanych do poddania się audytowi na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów 5. Sposób prowadzenia audytu 5.1. Uwagi wstępne 5.2. Audyt w chmurze obliczeniowej oparty na analizie ryzyka 5.3. Metody oceny ryzyka w trakcie audytu zgodności 6. Bariery prowadzenia audytu 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Bariery funkcjonalne 6.3. Bariery prawne 6.4. Bariery techniczne 6.5. Bariery edukacyjne Rozdział IX Nadzór nad działalnością w chmurze obliczeniowej 1. Wskazanie właściwego organ nadzoru nad działalnością w chmurze obliczenioweJ 2. Status prawny ministra właściwego do spraw informatyzacji 3. Cele polityki regulacyjnej ministra właściwego do spraw informatyzacji w obowiązujących przepisach prawa 4. Określenie zadań ministra właściwego do spraw informatyzacji w przyszłej ustawie dotyczącej prowadzenia działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 5. Współdziałanie ministra właściwego do spraw informatyzacji z innymi organami administracji publicznej 6. Dostęp do informacji publicznej będącej w dyspozycji organu nadzoru nad działalnością w chmurze obliczeniowej 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Charakter prawny udostępnianej informacji publicznej 6.3. Zakres udostępnianej informacji publicznej 6.4. Zakres prawa strony wglądu do akt 6.5. Ograniczenia dostępu do informacji publicznej 6.6. Podmioty zobowiązane do zapewnienia dostępu do informacji publicznej 6.7. Podmiot uprawniony do uzyskania informacji publicznej 6.8. Forma prawna udostępniania informacji publicznej 6.9. Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego Rozdział X Portal rejestrowo-informacyjny dotyczący usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Zakres przedmiotowy portalu 2.1. Dostarczanie informacji dla obecnego i przyszłego klienta usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 2.2. Wspomaganie działań obecnych i przyszłych dostawców usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 2.3. Zbieranie i udostępnianie danych o brokerach w chmurze obliczeniowej 2.4. Funkcje informacyjno-edukacyjne 3. Sposoby uwierzytelniania osób korzystających z portalu Podsumowanie Bibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. PIERWSZE KROKI. Rozdział 1. Czym jest platforma Amazon Web Services? 1.1. Czym jest chmura obliczeniowa? 1.2. Co da się zrobić na platformie AWS? 1.3. Jakie korzyści płyną z użycia platformy AWS? 1.4. Ile to kosztuje? 1.5. Porównanie z alternatywnymi rozwiązaniami. 1.6. Odkrywanie usług AWS. 1.7. Interakcja z platformą AWS. 1.8. Tworzenie konta AWS. 1.9. Tworzenie alarmu dotyczącego płatności w celu kontroli rachunków z platformy AWS. Podsumowanie. Rozdział 2. Prosty przykład: aplikacja WordPress w pięć minut. 2.1. Tworzenie infrastruktury. 2.2. Poznawanie infrastruktury. 2.3. Ile to kosztuje? 2.4. Usuwanie infrastruktury. Podsumowanie. CZĘŚĆ II. BUDOWANIE WIRTUALNEJ INFRASTRUKTURY KOMPUTERÓW I SIECI. Rozdział 3. Korzystanie z maszyn wirtualnych - usługa EC2. 3.1. Badanie maszyny wirtualnej. 3.2. Monitorowanie i debugowanie maszyny wirtualnej. 3.3. Wyłączanie maszyny wirtualnej. 3.4. Zmiana rozmiaru maszyny wirtualnej. 3.5. Uruchamianie maszyny wirtualnej w innym centrum danych. 3.6. Przydzielanie publicznego adresu IP. 3.7. Dodawanie do maszyny wirtualnej dodatkowego interfejsu sieciowego. 3.8. Optymalizowanie kosztów maszyn wirtualnych. Podsumowanie. Rozdział 4. Programowanie infrastruktury: wiersz poleceń, zestawy SDK i usługa CloudFormation. 4.1. Infrastruktura jako kod. 4.2. Korzystanie z interfejsu wiersza poleceń. 4.3. Programowanie przy użyciu zestawu SDK. 4.4. Uruchamianie maszyny wirtualnej przy użyciu strategii. Podsumowanie. Rozdział 5. Automatyzacja wdrażania: usługi CloudFormation, Elastic Beanstalk i OpsWorks. 5.1. Wdrażanie aplikacji w elastycznym środowisku chmury. 5.2. Porównanie narzędzi do wdrażania. 5.3. Tworzenie maszyny wirtualnej w usłudze AWS CloudFormation i uruchamianie podczas rozruchu skryptu wdrożeniowego. 5.4. Wdrażanie prostej aplikacji internetowej w usłudze AWS Elastic Beanstalk. 5.5. Wdrażanie aplikacji wielowarstwowej za pomocą usługi AWS OpsWorks Stacks. Podsumowanie. Rozdział 6. Bezpieczeństwo systemu: usługa IAM, grupy zabezpieczeń i sieci VPC. 6.1. Kto odpowiada za bezpieczeństwo? 6.2. Utrzymywanie aktualności oprogramowania. 6.3. Zabezpieczanie konta AWS. 6.4. Kontrola ruchu sieciowego przychodzącego do maszyny wirtualnej i z niej wychodzącego. 6.5. Tworzenie sieci prywatnej w chmurze: usługa Amazon Virtual Private Cloud (VPC). Podsumowanie. Rozdział 7. Automatyzacja zadań eksploatacyjnych dzięki usłudze Lambda. 7.1. Wykonywanie kodu w usłudze AWS Lambda. 7.2. Budowanie rozwiązania do kontroli kondycji witryny internetowej w usłudze AWS Lambda. 7.3. Automatyczne dodawanie tagu z właścicielem instancji EC2. 7.4. Co jeszcze można zrobić za pomocą usługi AWS Lambda? Podsumowanie. CZĘŚĆ III. PRZECHOWYWANIE DANYCH W CHMURZE. Rozdział 8. Przechowywanie obiektów: usługi S3 i Glacier 1. Czym jest magazyn obiektów? 8.2. Usługa Amazon S3. 8.3. Tworzenie kopii zapasowej danych w usłudze S3 za pomocą interfejsu CLI platformy AWS. 8.4. Archiwizacja obiektów w celu optymalizacji kosztów. 8.5. Magazynowanie obiektów w sposób programowy. 8.6. Użycie usługi S3 do hostingu statycznej strony WWW. 8.7. Dobre praktyki przy korzystaniu z usługi S3. Podsumowanie. Rozdział 9. Przechowywanie danych na dyskach twardych: usługa EBS i magazyn instancji. 9.1. Usługa EBS: trwały magazyn blokowy dołączany za pośrednictwem sieci. 9.2. Magazyn instancji: tymczasowy magazyn blokowy. Podsumowanie. Rozdział 10. Współdzielenie woluminów danych przez maszyny wirtualne: usługa EFS. 10.1. Tworzenie systemu plików. 10.2. Tworzenie punktu docelowego montowania. 10.3. Montowanie udziału EFS w instancjach EC2. 10.4. Współdzielenie plików przez różne instancje EC2. 10.5. Poprawianie wydajności. 10.6. Monitorowanie systemu plików. 10.7. Tworzenie kopii zapasowych danych. Podsumowanie. Rozdział 11. Korzystanie z usługi relacyjnych baz danych: RDS. 11.1. Uruchamianie bazy danych MySQL. 11.2. Importowanie danych do bazy. 11.3. Tworzenie kopii zapasowej bazy i przywracanie z niej danych. 11.4. Kontrola dostępu do bazy danych. 11.5. Opieranie się na bazach danych o wysokiej dostępności. 11.6. Poprawianie wydajności bazy danych. 11.7. Monitorowanie bazy danych. Podsumowanie. Rozdział 12. Buforowanie danych w pamięci: usługa Amazon ElastiCache. 12.1. Tworzenie klastra pamięci podręcznej. 12.2. Opcje wdrażania pamięci podręcznej. 12.3. Kontrola dostępu do pamięci podręcznej. 12.4. Instalacja przykładowej aplikacji Discourse za pomocą usługi CloudFormation. 12.5. Monitorowanie pamięci podręcznej. 12.6. Poprawianie wydajności pamięci podręcznej. Podsumowanie. Rozdział 13. Programowanie z użyciem usługi bazy danych NoSQL: DynamoDB. 13.1. Eksploatacja usługi DynamoDB. 13.2. Usługa DynamoDB dla programistów. 13.3. Programowanie aplikacji z listą zadań. 13.4. Tworzenie tabel. 13.5. Dodawanie danych. 13.6. Pobieranie danych. 13.7. Usuwanie danych. 13.8. Modyfikowanie danych. 13.9. Skalowanie wydajności. Podsumowanie. CZĘŚĆ IV. ARCHITEKTURA OPROGRAMOWANIA W CHMURZE AWS. Rozdział 14. Osiąganie wysokiej dostępności: strefy dostępności, skalowanie automatyczne i usługa CloudWatch. 14.1. Odzyskiwanie sprawności po awarii instancji EC2 dzięki usłudze CloudWatch. 14.2. Przywracanie sprawności po awarii całego centrum danych. 14.3. Analiza wymogów dotyczących przywracania po awarii. Podsumowanie. Rozdział 15. Odłączanie - usługi ELB i SQS. 15.1. Odłączanie synchroniczne za pomocą modułów równoważenia obciążenia. 15.2. Asynchroniczne odłączanie za pomocą kolejek komunikatów. Podsumowanie. Rozdział 16. Projektowanie pod kątem odporności na błędy. 16.1. Wykorzystanie nadmiarowych instancji EC2 w celu poprawy dostępności. 16.2. Uwagi dotyczące zapewnienia w kodzie odporności na błędy.16.3. Budowa odpornej na błędy aplikacji internetowej: Imagery. Podsumowanie. Rozdział 17. Skalowanie w górę i w dół: skalowanie automatyczne i usługa CloudWatch. 17.1. Zarządzanie dynamiczną pulą instancji EC2. 17.2. Wyzwalanie skalowania na podstawie wskaźników lub harmonogramów. 17.3. Odłączanie dynamicznej puli instancji EC2. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. E-konsument: Zjawiska i procesy kształtujące rozwój społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej w Polsce; Konsument w świecie wirtualnym; Wybrane problemy konsumenta na wspólnym rynku cyfrowym; Wpływ nowych przepisów dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na postępowanie przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Część II. E-zdrowie: Doświadczenia z realizacji regionalnych projektów e-zdrowie w Polsce – wyzwania, bariery, problemy, korzyści i rekomendacje; Świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem telemedycyny – stan obecny i perspektywy; Telemedycyna w świetle rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych; MHealth a wybrane prawa pacjenta o charakterze informacyjnym; Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) w świetle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z 23.7.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (tzw. eIDAS); Przechowywanie elektronicznej dokumentacji medycznej – wybrane problemy; Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej – zagadnienia praktyczne. Część III. E-wymiar sprawiedliwości: Informatyzacja postępowania cywilnego w orzecznictwie sądów powszechnych i Sądu Najwyższego; Nowelizacja przepisów postępowania cywilnego dotycząca postępowań rozpoznawczych; Identyfikacja stron i uczestników postępowania – wybrane zagadnienia informatyzacji postępowania cywilnego; Dowód z dokumentu prywatnego w formie elektronicznej w sądowym postępowaniu cywilnym – wybrane zagadnienia; Problem dowodów nielegalnych na przykładzie środków dowodowych pozyskanych z Internetu w sprawach rodzinnych; Perspektywy pełnego zautomatyzowania elektronicznego postępowania upominawczego; Informatyzacja postępowania wieczystoksięgowego; Informatyzacja postępowania o nadanie klauzuli wykonalności; Ochrona tajemnicy komornika sądowego w elektronicznym sądowym postępowaniu egzekucyjnym; Wszczęcie elektronicznej licytacji ruchomości; Elektroniczna licytacja ruchomości czyli komorniczy portal aukcyjny; Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w postępowaniu upadłościowym i restrukturyzacyjnym. Część IV. E-usługi publiczne: Zagrożenia prywatności i bezpieczeństwa w Internecie w kontekście kompetencji cyfrowych; Elektroniczne usługi publiczne w wymiarze europejskim – na wybranych przykładach; E-usługi w praktyce radcy prawnego; Obowiązek korzystania przez zamawiających z systemu e-Certis – aspekty prawne i praktyczne. Część V. IT i e-commerce: Prawo z rejestracji domeny i piractwo domenowe w orzecznictwie sądowym; Odpowiedzialność za hiperlinki: pierwsze refleksje; Marketing elektroniczny. Istota, bariery i perspektywy rozwoju w Polsce; Marketing bezpośredni prowadzony za pomocą środków komunikacji elektronicznej w świetle planowanej reformy prawa europejskiego; Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu; Przetwarzanie danych publicznych kołem zamachowym dla spółek e-commerce? – wyzwania prawne; Wpływ handlu elektronicznego na zasady podatkowe; Cyberprzestępstwa związane z treścią pornograficzną z udziałem małoletnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
System bankowy i jego otoczenie, Rynki finansowe, Rynek pieniądza, Nadzór bankowy i gwarantowanie depozytów, Operacje bankowe, Leasing, Rachunki bankowe, Operacje płatnicze, Operacje bankowości elektronicznej, bank - organizacja i zarządzanie, Controlling bankowy, Ryzyko bankowe, Zarządzanie płynnością, Ryzyko stopy procentowej, Ryzyko walutowe, Modelowanie portfele papierów wartościowych, Instrumenty pochodne, Swap procentowy, Forward, Future, Opcje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej