Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(69)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(68)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(62)
dostępne
(37)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(62)
Autor
Gołaczyński Jacek (1966- )
(5)
Dąbrowska Anna
(3)
Rogala Elżbieta
(3)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(2)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(2)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(2)
Grabowski Michał
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Arkuszewska Aneta
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bekas Robert
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borek Marcin
(1)
Brylak-Hudyma Kamila
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciechomska Małgorzata
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drozdek Adam
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Frań Aneta
(1)
Froń Karol
(1)
Fryźlewicz Zbigniew
(1)
Fursa Svìtlana Âroslavìvna
(1)
Fursa Êvgen Ìvanovìč
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Gogołek Włodziemierz
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarmakiewicz Jacek
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Konarski Xawery
(1)
Korona Błażej
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(71)
Rosja
(1)
Język
polski
(71)
rosyjski
(1)
Temat
Usługi elektroniczne
(45)
Handel elektroniczny
(21)
Internet
(15)
Gospodarka elektroniczna
(12)
Banki
(11)
Banki internetowe
(11)
Pieniądz elektroniczny
(10)
Bankowość elektroniczna
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Marketing elektroniczny
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Podpis elektroniczny
(7)
Usługi
(7)
Bankowe usługi detaliczne
(6)
Karty płatnicze
(6)
Elektroniczna wymiana danych
(5)
Marketing
(5)
Dane osobowe
(4)
Handel
(4)
Kredyt
(4)
Prawo Unii Europejskiej
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Telekomunikacja
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Aukcja internetowa
(3)
Informacja
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Przetwarzanie w chmurze
(3)
Administracja
(2)
Amazon (platforma internetowa)
(2)
Analiza ekonomiczna
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo systemów
(2)
E-sądy
(2)
Ekonomika
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Informatyka
(2)
Informatyzacja
(2)
Kapitał
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Prawo bankowe
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Sądownictwo
(2)
Transmisja danych
(2)
Transport
(2)
Umowa elektroniczna
(2)
Usługi finansowe
(2)
Usługi publiczne
(2)
Usługi płatnicze
(2)
Administracja publiczna
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon Web Services
(1)
Bank centralny
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Czek
(1)
Czynności procesowe
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-logistyka
(1)
E-zdrowie
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Karty inteligentne
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komputery
(1)
Komputeryzacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
M-płatności
(1)
Marka*
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Maszynowe nośniki informacji
(1)
Mała instytucja płatnicza (MIP)
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nadzór finansowy
(1)
Obrot pieniężny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pamięci komputerowe
(1)
Platforma internetowa
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bankowość elektroniczna / Beata Świecka. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 136 s. : wykr., tab. ; 23 cm.
1.Istota bankowości elektronicznej, 2.Wybrane narzędzia, usługi bankowości elektronicznej, 3.Bankowość internetowa i wirtualna, 4.Elektroniczne instrumenty płatnicze, 5.Karty płatnicze na świecie i w Polsce, 6.Elektroniczne płatności, 7.Bankowść elektroniczna naświecie i w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A cóż to takiego jest, ten Internet?, Wadze cele komunikacji przez Internet, czym sie rózni Internet od innych mediów marketingu bezpośredniego, Sprawcie, żeby łatwo było was odnaleźć, Przyciąganie uwagi internauty, Co (prawie) zawsze działa. Długość teksty reklamowego i związane z tym czynniki, Dostosowywanie waszych ofert do sieci, Prezentacja projekt i wizerunek w sieci web, Handel w Internecie, Przyszłość Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ustawa o usługach płatniczych : komentarz / Michał Grabowski. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - XXXI, [1], 356 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
Ustawa o usługach płatniczych z dnia 19 sierpnia 2011 r.; 1. Przepisy ogólne; 2. Obowiązki informacyjne w zakresie świadczenia usług płatniczych; 3. Prawa i obowiązki w zakresie dostarczania usług płatniczych i korzystania z nich; 4. Krajowe instytucje płatnicze; 5. Podejmowanie i prowadzenie przez instytucje płatnicze działalności na terytorium państwa goszczącego; 6. Nadzór nad krajowymi instytucjami płatniczymi oraz oddziałami unijnych instytucji płatniczych; 7. Biura usług płatniczych i kasy oszczędnościowo-kredytowe; 8. Rejestr krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców; 9. Odpowiedzialność cywilna i karna; 10. Zmiany w przepisach obowiązujących; 11. Przepisy przejściowe i końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurowanie wartościami dla klienta, 2. Zarządzanie klientem w Internecie, 3. Budowa strategii marketingowe j w Internecie, 4. Elementy strategii e-marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bankowość internetowa / Tomasz Koźliński. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 128 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1.Geneza i istota bankowości internetowej, 2.Usługi bankowości internetowej, 3.Bezpieczeństwo transakcji i ochrona danych w Internecie; 4. Badanie jakości obsługi potencjalnych klientów bankowości internetowej w Polsce i Finlandii; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość / Zbigniew Dobosiewicz. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 315 s. : rys. ; 24 cm.
R.1 Polski system bankowy; R.2 Przedsiębiorstwo bankowe; R.3 Polityka aktywów i pasywów banku; R.4 Kapitały własne banku; R.5 Kapitały obce wykorzystywane przez bank; R.6 Aktywa bankowe; R.7 Udzielanie i spłata kredytów; R.8 Rodzaje kredytów; R.9 Operacje rozliczeniowe; R.10 Pośrednictwo banków w obrocie papierami wartościowymi; R.11 Inne operacje pośredniczące banków; R.12 Nowe technologie a praca banków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Wykaz skrótów; Literatura; Informatyzacja postępowania cywilnego po nowelizacji Kodeksu postępowania cywilnego z 7.7.2019 r.; Elektroniczne posiedzenia oraz e-protokół sądu arbitrażowego E-mediacja transgraniczna; E-justice in Ukraine: modern practice and perspective Information technologies in enforcement proceedings of Ukraine: current state and development prospects; Zarząd sukcesyjny a spadkobranie dóbr cyfrowych; Problematyka prawna tzw. e-składki; Odszkodowanie i zadośćuczynienie za uszczerbek na zdrowiu oraz śmierć osoby najbliższej w dobie mind uploading’u; Nowe kategorie danych osobowych na podstawie RODO i ustawy z 28.4.2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia w elektronicznej dokumentacji medycznej; „E-finanse publiczne”. Teoretyczne i praktyczne uzasadnienie funkcji systemów informatycznych służących do obsługi i zarządzania procesami budżetowymi; FinTech jako nowy paradygmat regulacji i nadzorowania jednolitego rynku finansowego UE; Bankowość mobilna jako rodzaj bankowości elektronicznej. E-bankowość ‒ współczesny wymiar rynku usług bankowych; Poprawa efektywności poboru należności celnych na przykładzie programu e-Cło; Media elektroniczne na rynku turystycznym w aspekcie regulacji Unii Europejskiej; Prywatność w e-pracy – formy, narzędzia i granice dopuszczalnego kontrolowania pracowników świadczących pracę przez Internet; Profilowanie w zatrudnieniu w erze Big Data. Szanse i wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Wprowadzenie do zarządzania bezpieczeństwem informacji i usług, 3. Normy, standardy i zalecenia, 4. Ryzyko w sensie ogólnym i technicznym, 5. Analiza ryzyka i strategie zarządzania nim w teleinformatyce, 6. Wybrane metody i komputerowe narzędzia wspomagające, 7. Trójpoziomowy model odniesienia, 8. System bezpieczeństwa instytucji, 9. Bezpieczeństwo w instytucji, 10. Ogólne zasady bezpieczeństwa teleinformatycznego, 11. Wysokopoziomowa (ogólna) analiza ryzyka i wyznaczenie obszarów wymagających ochrony, 12. Koncepcja hierarchii zasobów, 13. Przebieg szczegółowej; 14. Wzorce wymagań dotyczących zabezpieczeń, 15. Wypracowanie strategii wyboru zabezpieczeń, 16. Ogólne zasady tworzenia architektury bezpieczeństwa na poziomie II i III, 17.Dobór zabezpieczeń na podstawie zdefiniowanych wymagań, 18. Polityka bezpieczeństwa teleinformatycznego - ogółu systemu teleinformatycznych w instytucji (poziom II), 19. Polityka dotycząca bezpieczeństwa poszczególnych systemów (poziomu III) i plany zabezpieczeń, 20. Procesy wdrożeniowe, 21. Czynności powdrożeniowe, 22. Wnioski i uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Transformacje organizacji w cyberprzestrzeni, 2. Kierunki kształtowania strategii organizacji wirtualnej i handlu elektronicznego, 3. Rozwój społeczeństwa globalnej informacji, 4. Nowe formy pracy w cyberprzestrzeni, 5. Analiza koncepcji interorganizacyjnego systemu informatycznego, 6. Infrastruktura sieciowa dla potrzeb funcjonowania organizacji w cybeprzestrzeni, 7.System zarządzania łańcuchem dostaw, 8.Bazy danych w internecie, 9.Inteligentna komputerowa gra strategiczna w internecie IKGwi AE 2000 - od koncepcji do realizacji, 10. Systemy informacyjne marketingu. Marketing w cyberprzestrzeni, 11. Wpływ systemów informatycznych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
VAT 2006 / Elżbieta Rogala. - Warszawa : Difin, 2006. - 234, [1] s. ; 21 cm.
(Vademecum Podatnika ; 249)
1. Podstawowe obowiązki podatnika VAT w 2006 r. 2. Podatnik VAT; 3. Przedmiot opodatkowania VAT 4. Stawki i zwolnienia podatkowe VAT 5. Dokumentacja podatkowa VAT 6. Kasy rejestrującye w 2006 r. 7. Nowe rozporządzenie wykonawcze do VI dyrektywy VAT - wchodzące w życie w 2006 r. 8. Aktualne orzecznictwo sądowe dotyczące Vat: NSA, WSA i ETS; 9. Szczegółowe uzasadnienia kilku wybranych orzeczeń ETS 10. Nakaz interpretacji prawa podatkowego VAT z uwzględnieniem orzecznictwa ETS 11. Inne ważne zmiany związane z podatkiem Vat wchodzące w życie w 2006 r. 12. Propozycje zmian do ustawy o VAT na 2006 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Zarządzanie strategiczne organizacjami pozarządowymi; Konkurenci jako istotny czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie klastrów; Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w ramach programów wsparcia środkami Unii Europejskiej; Realizacja procesów innowacyjnych w mikoroprzedsiębiorstwach w sektorze MŚP; Problematyka zarządzania mikro przedsiębiorstwem na rynku usług transportowych; Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim metodą budowy wartości przedsiębiorstwa; Czynniki determinujące strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa; Budowanie zaufania w handlu elektronicznym; Wpływ cen na kształtowanie preferencji klientów biura turystycznego; Efekty rynkowe i marketingowe działania grup kapitałowych w Polsce; Pozycja kadry urzędniczej na przykładzie rozwiązań ustrojowych; Partycypacja jako element rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji; Zdolność kontynuacji działalności jednostki gospodarczej; Ekonomiczne konsekwencje edukacji przyrodniczno-leśniej i ochrony przyrody w nadleśnictwie Janów Lubelski; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie (cz.1- założenia teoretyczne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Podatnika ; 248)
CZ.I komentarz. Ogólnie o elektronicznych dokumentach : 1.To co najważniejsze o elektronicznym podpisie potrzebnym na elektronicznych dokumentach, 2.Wszystko o elektronicznych fakturach, 3.Przydatne informacjie, 4.Inne możliwości w sprawie e-dokumentów podatkowych. Cz.II Komunikaty, opinie i akty prawne: 1.Komunikaty i opinie dotyczące rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie e-faktur, 2.Polskie przepisy dotyczące faktur i e-faktur, 3.Unijne przepisy dotyczące faktur i e-faktur, 4.Polskie przepisy dotyczące zastosowania bezpiecznego podpisu elektronicznego w prawie cywilnym, 5.Polskie przepisy dotyczące bezpiecznego podpisu elektronicznego, 6.Unijne przepisy dotyczące bezpiecznego podpisu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czynności bankowe, 2.Rachunki babkowe, 3.Przyjmowanie depozytów, 4.Udzielanie kredytów, 5.Kredyty konsumenckie, 6.Gwaranecje bankowe, akredytywy, poręczenia, 7.Przeprowadzanie bankowych rozliczeń pieniężnych, 8.Pieniądz elektroniczny, 9.Operacje czekowe i wekslowe, warranty, 10.Terminowe operacje finansowe, 11.Nabywanie wierzytelności pieniężnych. Przechowywanie przedmiotów, 12.Czynności obrotu dewizowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia porusza wybrane zagadnienia dotyczące korzystania z bankowości mobilnej przez klientów indywidualnych banków, wskazując na moderującą rolę wieku użytkownika w akceptacji mobilnego kanału dostępu do usług bankowych. Odmienne podejście do technologii konsumentów różniących się wiekiem powoduje, że głównym celem pracy jest zidentyfikowanie podobieństw i różnic występujących w zachowaniach na rynku bankowości mobilnej klientów banków należących do trzech kohort pokoleniowych - generacji X, Y i Z. W publikacji usystematyzowano dotychczasowy stan wiedzy na temat korzystania z bankowości mobilnej przez osoby fizyczne, dokonano diagnozy i porównania zachowań konsumentów z pokolenia X, Y i Z w zakresie korzystania z BLIKA i usług dostępnych przez aplikacje mobilne banków oraz określono różnice międzypokoleniowe w postawach wobec bezpieczeństwa i zagrożeń związanych z realizacją usług bankowych kanałem mobilnym. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych problematyką zachowań konsumentów na rynku bankowości mobilnej, w tym środowiska naukowego oraz studentów kierunków: ekonomia, finanse, zarządzanie i geografia społeczno-ekonomiczna. W przekonaniu autorki publikacja może być także przydatnym źródłem wiedzy na temat funkcjonowania bankowości mobilnej dla konsumentów, którzy jeszcze nie zdecydowali się z niej skorzystać.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W monografii zidentyfikowano i scharakteryzowano zjawisko wykluczenia finansowego wielu grup społecznych, przedstawiono ideę nowoczesnych technologii finansowych wspomagających proces zarządzania finansami osobistymi i minimalizację wykluczenia finansowego, a także najważniejsze nurty w literaturze na temat wykluczenia finansowego (ekskluzji finansowej) i włączenia finansowego (inkluzji finansowej). Autorka zaprezentowała też wyniki własnych badań ankietowych poświęconych identyfikacji tego zjawiska oraz badania dotyczącego zarządzania finansami osobistymi przez młode pokolenie. Zagadnienia zawarte w monografii mogą się okazać szczególnie przydatne dla praktyków z obszaru finansów osobistych i nowoczesnych technologii, pracowników banków i wszystkich instytucji świadczących usługi finansowe, a także dla studentów oraz wykładowców finansów, ekonomii, zarządzania oraz pokrewnych dyscyplin.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Osiągnięcia technologiczne i informatyczne gospodarki 4.0 stały się motywacją do wprowadzania na rynku finansowym nowych produktów i usług finansowych oferowanych w świecie cyfrowym i odpowiadających na potrzeby zmieniającego się rynku finansowego. W ten sposób narodziły się innowacje finansowe w gospodarce 4.0. Z jednej strony dają one duże możliwości rozwoju, z drugiej są nowym wyzwaniem, z którym muszą się zmierzyć zarówno instytucje nadzorujące i organizujące ten rynek, jak i jego uczestnicy. W książce dokonano charakterystyki i oceny wybranych innowacji finansowych powstałych dzięki osiągnięciom gospodarki 4.0, której dynamiczny rozwój stał się istotnym elementem obecnych czasów. Autorzy, pracownicy Instytutu Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, skupili się kolejno na: wykorzystaniu technologii blockchain w finansach, obrocie i opodatkowaniu kryptowalut, emisji cyfrowych tokenów, pozyskiwaniu kapitału za pomocą crowdfundingu z nagrodami, oferowaniu usług w bankowości cyfrowej i za pomocą aplikacji PFM wspierającej zarządzanie domowym budżetem, porównaniu doradcy 2.0 i robodoradcy oraz wykorzystaniu algorytmów uczenia maszynowego w budowie i zarządzaniu portfelem inwestycyjnym, a także na zmianach technologicznych w audycie finansowym. Przy tym poszukiwali odpowiedzi na pytanie o to, w którym kierunku podąża współczesny rynek finansowy działający w środowisku nowoczesnych technologii. Odpowiedź tę znaleźli dzięki opartej na najnowszej literaturze przedmiotu charakterystyce i analizie mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń rozwoju różnych innowacji finansowych. Zachęcamy do sięgnięcia po tę pozycję wszystkie osoby zainteresowane problematyką gospodarki 4.0, szczególnie w aspekcie ekonomicznym i prawnym, podejmujące różnego rodzaju wyzwania związane ze współczesnymi finansami. Mamy nadzieję, że przedstawione przez nas treści pozwolą Czytelnikowi rozwinąć horyzonty i staną się inspiracją do kolejnych żywych dyskusji na temat zmieniającego się świata finansów i przyszłości gospodarki światowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej