Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(19)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(21)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Anderson James C
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bryła Paweł
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dietl Jerzy. Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży (pol.)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domański Tomasz
(1)
Durand Barbara
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Futrell Charles M
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Hopkins Tom
(1)
Juszkis Agnieszka. Shopper marketingu: sposób na zwiększenie sprzedaży (pol.)
(1)
Klepacki Laura
(1)
Konrath Jill
(1)
Koszewski Mirosław. Zaufanie: tajna broń sprzedawcy (pol.)
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Leboff Grant
(1)
Lees Dan
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Patten Dave
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Płonka Michał
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Salmon Michael
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Scheitlin Victor
(1)
Siemianowski Roch
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Thornely Nick
(1)
Wieczorek Emilia
(1)
Wilpert Damian
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Ząbecka Iwona
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(26)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(26)
Obsługa klienta
(10)
Handel
(6)
Marketing
(6)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing partnerski
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Negocjacje
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Mentoring
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja
(1)
Perswazja
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Rynek
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Sprzedaż
(1)
Sprzedaż konsumencka
(1)
Targi i wystawy
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Specjalne opracowanie redakcyjne Harvard Business Review Polska idei zawartych w artykułach: 1. Zaufanie: tajna broń sprzedawcy / Mirosław Koszewski. 2. Shopper marketingu: sposób na zwiększenie sprzedaży / Agnieszka Juszkis, Justyna Pospychała. 3. Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży / Marek Dietl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Accept the challenge; 2. Build the foundation; 3. Launch the campaign; 4. Break through the barriers; 5. Advance the sale.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Skąd przychodzimy, gdzie jesteśmy i dokąd podążamy, czyli krótka jistoria rekalmy w Polsce w latach 1989-2004, 2.Marketing bezpośredni - co to jest?, 3.Najciekawsze przypadki Marketingu Bezpośredniego czyli samo życie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości; 2. Pojecie wartości. Skupianie się na tym, co ważne; 3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania; 4. Uzasadnienie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości; 5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań a opcjami uzupełniającymi; 6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości. Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny; 7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku; 8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Najpierw sprawdź, czy słone, czyli jak korzystać z tej książki, 2.Ja sprzedaję, ty sprzedajesz, on, ona, ono sprzedaje, czyli co to jest sprzedaż, 3.Kim będziesz jak dorośniesz, czyli dlaczego jesteś sprzedawcą, 4.To se ne vrati, pane havranek, czyli czasy się zmieniają, 5.Tylko dla orłów, czyli zapomnij o przeciętności, 6.Wlepianie wzroku i areobik, czyli nie tylko techniki, 7."To jest za drogie", czyli potrzeby i motywy klientów, 8.Czy jesteś taki jak Frank Woddwoard, czyli charakter przede wszystkim, 9.Kto jest kurą, czyli co to znaczy działać skutecznie, 10.Reguła P10, czli niezawodny przepis na sukces, 11.Podróż w głąb lodowca, czyli przyjaźń z podświadomością, 12.Weź łopatę, czyli pracować trzeba, 13."Cóż, jestem genialna", czyli o poczuciu własnej wartości, 14.Modlitwa światego Franciszka, czyli bądź proaktywny, 15."Mam mieć", czyli poczucie obfitości, 16.Spraw sobie kompas, czyli poczucie spójności wewnętrznej, 17.Co łączy Edisona z Pollyanns, czyli myśl pozytywnie, 18.Duże i małe patelnie, czyli po pierwsz : program, 19.Mów do mnie jeszcze, czyli kilka zasad dobrej komunikacji, 20.Za pięć dwunasta, czyli jak zarządzać sobą w czasie, 21.Nie sprzedawajmy duszy, czyli harmonia na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1178 ze zm.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Dla Opornych)
Wstęp; Sztuka sprzedawania; Zwycięzcy odrabiają pracę domową; Niezbędne umiejętności; Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów; Nie zawsze wygrywasz; Dekalogi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Przedmowa; Wstęp. Ale przecież mam tylko 4 minuty; 1. Jak zarządzać czasem; kontrola rozpędu; 2. Jak się przedstawiać; sprzedaż w zajawkach; 3. Jak nawigować; unikanie bezów; 4. Jak zadawać pytania; budowanie zaufania, jedno pytania naraz; 5. Jak słuchać; pożegnanie z założeniami; 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; 7. Jak prezentować; kurtyna w górę; 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami; dawać mi tu je!; 9. Jak finalizować: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.czym są techniki sprzedaży. 2.Porozumiewać się lepiej. 3.Ty jako sprzedawca. 4.działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta. 5.Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją. 6.Wyznacz sobie cel. 7.Zaczynamy rozmowę. 8.Mowa ciała. 9.Przygotuj rozpoznanie. 10.Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji. 11.Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby. 12.Przygotuj argumentację. 13.Twoja propozycja. 14.Argumentacja. 15. Mów. 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw. 17.Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady. 18.Obrona oceny. 19.Targowanie się. 20.Jak zakończyć sprawę. Zakończenie. W centrum skukcesu. Posłowie. Czy sprzedaż uzyska kiedyś w naszych krajach prawo obywatelstwa?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Kredo optymisty; Wstęp; Umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami (rola pierwszego wrażenia, kontakt wzrokowy, język dłoni i rąk, umiejętne przygotowanie się do spotkania z klientem); Budowanie potrzeb klienta (pytania otwarte, pytania zamknięte, aktywne słuchanie); Rozmowy telefoniczne (jak przygotować się do rozmowy telefonicznej, trening głosu, prawidłowe oddychanie); Poszukiwanie klientów (własna strona www, budowanie sieci kontaktów, aktywność w sieci i środowisku branżowym, udział w szkoleniach i konferencjach); Sposoby na stres; Motywacja (pozytywne myślenie, inwestycja w siebie, dobre zarządzanie czasem, cytaty motywacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 215 s. : wykr. ; 23 cm.
1.Podstawowe zaganienia związane ze sprzedażą osobista, 2.Profesjonalny model rozmowy handlowej, 3.Zaawansowane techniki rozmów handlowych, 4.Analiza procesu sprzedaży osobistej w świetle badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Odchodząc od modelu transakcyjnego; 2. Sprzedawanie śniegu Eskimosom; 3. Najpierw relacja; 4. Burząc mit o sprzedawaniu korzyści; 5. Zapomnij o korzyściach- pora na mapy problemów; 6. Dlaczego unikalna propozycja sprzedaży powstrzymuje Twoją sprzedaż; 7. Emocjonalny punkt sprzedaży i dostarczanie wartości; 8. Budujemy rurociąg; 9. Drogi do rynku; 10. Przekaż władzę klientowi; 11. Zrozumieć nabywcę; 12. Zadajemy pytania- stawimy diagnozę; 13. Kiedy przyjdzie czas, żeby zacząć mówić; 14. Obawy i obiekcje; 15. Tradycyjnie nazywa się to finalizacją; 16. Następny krok- kontynuacja relacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Personel sprzedaży jego rola i znaczenie, 2. Formułowanie strategii sprzedaży, 3. Organizowanie procesu sprzedaży, 4. Kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, 5. Kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Wprowadzenie: "Klient nasz pan"; 2. Maksymalizacja zyskowości; 3. Wskaźniki wyboru klienta; 4. Zarządzanie zyskowością klientów; 5. Maksymalizacja zyskowości klientów; 6. Jednoczesne zarządzanie lojalnością i zyskownościa; 7. Optymalna alokacja zasobów pomiędzy strategie marketingowe i strategie komunikacji; 8. Kierowanie właściwych produktów do właściwych klientów we właściwym czasie; 9. Zapobieganie odpływowi klientów; 10. Zarządzanie klientami wielokanałowymi; 11. Powiązanie inwestycji w budowę marki z zyskownością klientów; 12. Pozyskiwanie klientów przynoszących zyski; 13. Zarządzanie referencjami klientów; 14. Trudności organizacyjne i wdrożeniowe; 15. Przyszłość dyscypliny zarządzania klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejścia do pomiaru wartości klienta: Istota i pomiar wartości klienta; Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klientów; Metody ilościowe w badaniach klientów firmy; Wartość a rentowność klienta; Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty; Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym; Pomiar rentowności w działania marketingowe przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie: Znaczenie informacji o kliencie; Modele zarządzania wiedzą o kliencie; Badanie wiarygodności klientów detalicznych; Satysfakcja i lojalność klienta- ujęcie modelowe i wyniki badań; Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług; 3. Tworzenie wartości dla klienta: Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie innowacji w budowie kapitału klienta; Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością; Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych; Czas wolny jako źródło wartości dla klienta; Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw; Wartość dla klienta- nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym; 4. Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta: Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta; Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem; Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej; 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji: Podwyższenie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów; Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu; Wartość dodana w marketingu relacji; Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta; Marka jako źródło wartości dla klienta; Władza i umiejętności klienta źródłem jego wartości; Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii; Wzrost i znaczenie wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu; Zarządzanie doświadczeniem klienta; Społeczności internetowe w budowie wartości klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej