Sprzedaż konsumencka
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Autor
Czerniawski Michał
(1)
Franke Mateusz
(1)
Gumularz Mirosław
(1)
Izydorczyk Tomasz
(1)
Kowal Jakub
(1)
Kozieł Karol
(1)
Kozik Patrycja
(1)
Leboff Grant
(1)
Mencel Agnieszka
(1)
Rokita Karolina
(1)
Widła Bohdan
(1)
Włodarska-Dziurzyńska Karolina
(1)
Ząbecka Iwona
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Sprzedaż konsumencka
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Prawo w Praktyce / Wydawnictwo C. H. Beck)
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział I. Zakres przedmiotowy regulacji RODO – rozumienie danych osobowych i ich przetwarzania w kontekście marketingu i sprzedaży: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Dane osobowe dostępne publicznie; 3. Dane osobowe jednoosobowych przedsiębiorców; 4. Dane osobowe wynikające z Krajowego Rejestru Sądowego; 5. Korzystanie zdanych zawartych w rejestrach publicznych do celów komercyjnych; 6. Firma przedsiębiorstwa/przedsiębiorcy jako dane osobowe; 7. Dane osobowe pełnomocników i pracowników; 8. Informacje trudno identyfikowalne; 8.1. Granica możliwości przypisania informacji osobie fizycznej; 8.2. Identyfikacja vs weryfikacja tożsamości; 8.3. Możliwość zidentyfikowania osoby fizycznej przez administratora i osoby trzecie; 8.4. Intencja identyfikacji osoby fizycznej; 8.5. Dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację; 8.6. Problem identyfikacji danych – przykład; 9. Dane „wygenerowane” przez administratora danych (np. poprzez profilowanie); 10. Podsumowanie. Rozdział II. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w marketingu i sprzedaży: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Cel przetwarzania danych osobowych; 3. Analiza wybranych podstaw przetwarzania danych istotnych z perspektywy marketingu i sprzedaży; 3.1. Zgoda jako podstawa przetwarzania danych osobowych; 3.1.1. Kryteria skuteczności zgody; 3.1.2. Zgoda na przetwarzanie danych zwykłych i danych wrażliwych; 3.1.3. Uzależnienie wykonania świadczenia od wyrażenia zgody; 3.1.4. Zgoda wyrażona przez dziecko; 3.1.5. Jedna zgoda wyrażona na wiele celów przetwarzania danych; 3.1.6. Zgoda a rozliczalność; 3.1.7. Ważność zgód uzyskanych przed wejściem w życie RODO; 3.2. Uzasadniony interes administratora danych jako podstawa przetwarzania danych osobowych; 3.2.1. Uzasadniony interes a inne przesłanki legalizujące przetwarzanie danych; 3.2.2. Powoływanie się na przesłankę uzasadnionego interesu; 3.2.3. Cele przetwarzania na podstawie uzasadnionego interesu; 3.2.4. Uzasadniony interes a prawa osób, których dane dotyczą; 3.2.5. Uzasadniony interes a identyfikowalność danych; 3.3. Zmiana celu przetwarzania danych; 4. Opis wybranych procesów w marketingu i sprzedaży; 4.1. Przygotowanie do zawarcia umowy; 4.2. Wykonywanie umowy; 4.3. Realizacja marketingu bezpośredniego na bazie danych aktualnych kontrahentów; 4.4. Realizacja marketingu bezpośredniego na bazie danych byłych kontrahentów; 4.5. Realizacja marketingu bezpośredniego na rzecz podmiotów trzecich; 4.6.Realizacja marketingu bezpośredniego przez odbiorców danych; 4.7. Pozyskiwanie danych osobowych potencjalnych kontrahentów (lub ich pracowników/współpracowników) ze źródeł powszechnie dostępnych na potrzeby realizacji marketingu bezpośredniego; 4.8. Pozyskiwanie danych osobowych potencjalnych kontrahentów za ich dobrowolną zgodą. Rozdział III. Role podmiotów przetwarzających dane osobowe na gruncie RODO: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Administrator danych osobowych; 2.1. Status administratora danych osobowych; 2.2. Decydowanie o celach i sposobach przetwarzania; 2.3. Administrator fanpage’a w portalu społecznościowym; 2.4. Konsekwencje uznania podmiotu za administratora danych osobowych; 3. Współadministratorzy danych osobowych; 3.1. Współadministrowanie a prawnie uzasadniony interes jako podstawa przetwarzania danych osobowych; 3.2. Współadministrowanie a wspólne ustalanie celów i sposobów przetwarzania; 3.3. C-210/16 –wyrok o współadministrowaniu; 3.4. Konsekwencje przyjęcia współadministrowania; 4. Podmiot przetwarzający dane w imieniu administratora; 4.1. Powierzenie a udostępnienie danych osobowych; 4.2. Konsekwencje przyjęcia powierzenia; 4.2.1. Wybór podmiotu dającego gwarancję przestrzegania wymogów RODO; 4.2.2. Zawarcie umowy powierzenia; 4.2.3. Korzystanie z dalszego podmiotu przetwarzającego; 4.2.4. Przyjęcie powierzenia a samodzielne obowiązki procesora. Rozdział IV. Profilowanie: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Profilowanie w RODO; 2.1. Profilowanie nadanych osobowych; 2.2. Profilowanie w sposób zautomatyzowany; 2.3. Wykorzystanie danych osobowych do oceny czynników osobowych; 3.Konsekwencje przyjęcia, że dochodzi do profilowania; 4. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji a zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie na gruncie RODO; 4.1. Decyzja oparta wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu; 4.2. Decyzja wywołująca skutki prawne wobec osoby, której dane dotyczą, lub istotnie na nią wpływająca; 5. Konsekwencje przyjęcia, że dochodzi do profilowania prowadzącego do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Rozdział V. RODO a regulacje szczególne w zakresie marketingu –ustawa oświadczeniu usług drogą elektroniczną i ustawa – Prawo telekomunikacyjne: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Relacja RODO i regulacji implementujących dyrektywę 2002/58/WE; 3. Porównanie art. 10 ŚwiadUsłElektU oraz art. 172 PrTelekom; 4. Projekt zmian w przepisach ŚwiadUsłElektU i PrTelekom; 5. Marketing B2B i względem obecnych klientów; 6. Używanie automatów wywołujących (automated call/live call); 7. Używanie wyskakujących okienek (pop-up); 8. Marketing podmiotów trzecich (third party marketing) a marketing realizowany na rzecz podmiotów trzecich; 9. Zgoda na otrzymywanie komunikatów marketingowych od konkretnego podmiotu a zgoda na otrzymywanie informacji o konkretnych towarach/usługach; 10. Badania satysfakcji klienta i badanie rynku; 11. Sposób zbierania zgód na gruncie RODO i regulacji szczególnych; 12. Uzasadniony interes administratora danych a zgoda z ŚwiadUsłElektU i PrTelekom; 13. Wysłanie zapytania z prośbą o zgodę na marketing; 14. Sposób oznaczenia informacji handlowej; 15. Spam jako usługa świadczona drogą elektroniczną; 16. Organy chroniące przed spamem; 17. Marketing a zgoda na stosowanie cookies. 18. Podsumowanie. Rozdział VI. Zapłata danymi osobowymi: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Studia przypadków; 2.1. Świadczenie w zamian za zgodę [Model A]; 2.2. Wykonanie umowy w zamian za wykorzystanie danych winnych celach [Model B]. Rozdział VII. Bazy marketingowe w transakcjach zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Specyfika transakcji zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części; 3. Badanie due diligence w transakcji zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części; 4. Pojęcie bazy danych; 5.Pojęcie bazy marketingowej; 6. Baza marketingowa jako przedmiot obrotu prawnego; 6.1. Baza danych – zasady ochrony prawnej/ochrony sui generis; 6.2. Baza danych jako know-how/tajemnica przedsiębiorstwa; 6.3. Baza danych jako utwór; 6.4. Przypadki mieszane; 6.4.1. Podmiot korzystający z bazy marketingowej jako administrator danych osobowych; 6.4.2. Rodzaje danych przetwarzanych w bazie marketingowej; 6.4.3. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w bazie marketingowej; 7.Podsumowanie. Rozdział. VIII. Ochrona baz danych zawierających dane osobowe: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Baza danych a zbiór danych osobowych; 3. Administrator i podmiot przetwarzający a producent bazy danych; 4. Przetwarzanie danych osobowych a zakres prawa do bazy danych; 5. Umowy dotyczące baz danych a podstawy przetwarzania danych osobowych; 5.1. Producent bazy danych udziela licencji; 5.2. Licencjobiorca powierza przetwarzanie danych znajdujących się w bazie; 5.3. Podmiot przetwarzający będący licencjobiorcą dokonuje dalszego powierzenia. 6. Podsumowanie. Rozdział IX. Prawo ochrony danych osobowych a prywatnoprawna ochrona wizerunku: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Pojęcie wizerunku; 2.1. Wizerunek wprawie prywatnym; 2.2. Wizerunek jako dane osobowe; 3. Status poszczególnych czynności dotyczących wizerunku; 3.1. Sporządzenie wizerunku: zasady ogólne; 3.1.1. Sporządzanie wizerunku z punktu widzenia prawa prywatnego; 3.1.2. Sporządzenie wizerunku z punktu widzenia RODO; 3.2. Eksploatacja wizerunku; 3.2.1.Eksploatacja wizerunku z punktu widzenia prawa prywatnego; 3.2.2. Eksploatacja wizerunku z punktu widzenia RODO; 4. Studia przypadków; 4.1. Wykorzystanie wizerunku modeli i modelek przez fotografa; 4.2. Wykorzystanie wizerunku w filmie promocyjnym; 4.3. Nagranie z imprezy sportowej; 4.3.1. Monitoring wizyjny; 4.3.2. Transmisja z imprezy. Rozdział X. Przetwarzanie danych osobowych w akcjach promocyjnych: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Akcje promocyjne – próba definicji; 3. Rodzaje akcji promocyjnych; 3.1. Konkurs; 3.2. Sprzedaż premiowa; 3.3. Loteria promocyjna; 3.4. Program lojalnościowy i motywacyjny; 4. Konstrukcja prawna akcji promocyjnej; 4.1. Akcja promocyjna jako przyrzeczenie publiczne; 4.2. Akcja promocyjna jako umowa; 4.3. Zobowiązanie do wydania nagrody; 5. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych w przypadku akcji promocyjnych; 5.1. Zgoda (art.6 ust.1 lit. a RODO); 5.1.1. Problemy związane z pozyskiwaniem zgody; 5.1.2. Przetwarzanie opcjonalnie pozyskiwanych danych osobowych; 5.1.3. Przetwarzanie danych osobowych szczególnych kategorii; 5.1.4. Publikowanie danych osobowych laureatów; 5.1.5. Marketingowy charakter akcji promocyjnej a zgoda; 5.1.6.Zbieranie zgód marketingowych; 5.2.Umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); 5.2.1.Umowa uczestnictwa w akcji promocyjnej; 5.2.2. Przetwarzanie danych osobowych przedstawicieli; 5.3.Obowiązek prawny (art.6 ust.1 lit. c RODO); 5.3.1. Podatki i rachunkowość; 5.3.2. Obowiązki organizatora loterii promocyjnej; 5.3.3. Wykonanie zobowiązania a obowiązek prawny; 5.3.4. Reklamacje; 5.4. Prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust.1 lit. f RODO); 5.4.1. Przyrzeczenie publiczne; 5.4.2. Inne cele. 6. Wybrane zagadnienia podatkowe a przetwarzanie danych osobowych; 6.1. Zryczałtowany podatek dochodowy od osób fizycznych; 6.2. Przychód z innych źródeł; 6.3. Przychód z działalności gospodarczej; 6.4. Protokoły wydania nagród; 6.5. Ewidencja prezentów o małej wartości; 7. Administrator i podmiot przetwarzający w akcji promocyjnej; 7.1. Pojęcie „administratora” i podmiotu przetwarzającego”; 7.2. Samodzielna realizacja akcji promocyjnej; 7.3. Model współpracy z agencją marketingową; 7.3.1. Agencja marketingowa w roli koordynatora; 7.3.2. Agencja marketingowa w roli organizatora; 7.4. Współadministrowanie; 8. Wybrane zagadnienia szczegółowe; 8.1. Akcje promocyjne a obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych; 8.2. Akcje promocyjne a ocena skutków dla ochrony danych; 8.3. Okres przechowywania danych osobowych. Rozdział XI. Screen scraping w działalności marketingowej a ochrona danych osobowych: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Definicja screen scrapingu; 3. Przykłady użycia screen scrapingu; 4. Modele biznesowego wykorzystania screen scrapingu; 5. Problemy prawne związane ze scrapowaniem danych; 5.1. Ochrona baz danych a ochrona danych osobowych; 5.2. Określenie rodzaju pozyskiwanych informacji; 5.3. Warunki korzystania z serwisów internetowych a możliwość kopiowania danych za pomocą scrapowania – wybrane orzecznictwo; 6. Scrapowanie danych a zasady dotyczące zwalczania nieuczciwej konkurencji; 6.1. Przesłanki legalnego wykorzystania informacji zawartych w cudzych bazach danych; 6.2. Definicja pojęcia istotnej części bazy danych; 7. Wykorzystywanie publicznie dostępnych danych a ochrona danych osobowych; 7.1. Podstawa prawna zbierania publicznie dostępnych danych osobowych za pomocą screen scrapingu; 7.2. Kategoryzowanie danych pozyskiwanych w wyniku screen scrapingu w celu marketingowym; 7.3. Przetwarzanie danych osobowych w celu marketingowym na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; 7.4. Związanie celem zebrania danych osobowych; 7.5. Spełnienie obowiązku informacyjnego wobec podmiotu danych; 8. Działania marketingowe prowadzone z wykorzystaniem danych pozyskanych w wyniku scrapowania; 9. Podsumowanie. Rozdział XII. Media społecznościowe a ochrona danych osobowych: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Wykorzystywanie mediów społecznościowych do celów marketingowych i sprzedażowych; 3. Elementy mediów społecznościowych w kontekście ochrony danych osobowych; 4. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w mediach społecznościowych; 5. Działanie fanpage’a w serwisie Facebook jako przykład przetwarzania danych osobowych w mediach społecznościowych; 6. Międzynarodowy charakter mediów społecznościowych; 7. Podsumowanie. Rozdział XIII. Zagrożenia i ryzyka w marketingu: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Pojęcie ryzyka naruszenia praw i/lub wolności osób; 3. Źródła ryzyka; 3.1. Ryzyko o podłożu organizacyjnym; 3.2. Ryzyko o podłożu technicznym; 4. Podsumowanie. Rozdział XIV. Zastosowanie funkcji haszujących w marketingu: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Przykładowe wyniki funkcji haszującej; 3. Cechy funkcji haszującej; 4. Haszowanie a szyfrowanie; 5. Haszowanie a anonimizacja; 6. Wykazywanie zgodności przetwarzania z wymogami RODO dzięki stosowaniu funkcji haszującej; 7. Wykorzystanie funkcji haszującej w marketingu; 7.1. Budowanie i zarządzanie bazami danych osobowych; 7.2. Rozliczalność w zakresie zgód i klauzul informacyjnych; 7.3.Rozliczalność w zakresie doręczanych regulaminów i innych dokumentów; 8. Pewność usuwania danych; 9. Zapewnienie odpowiedniego stanu wiedzy technicznej; 10. Zagrożenia związane ze stosowaniem funkcji haszujących lub szyfrujących; 11. Podsumowanie. Rozdział XV. ePrivacy w kontekście marketingu: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Założenia projektu rozporządzenia o e-prywatności; 3. Definicje i podstawy przetwarzania danych w projekcie rozporządzenia o e-prywatności; 4. Relacje pomiędzy dyrektywą 2002/58/WE a RODO; 5. Kwestia tzw. cookie wall; 6. Rozporządzenie o e-prywatności a marketing bezpośredni; 7. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.72/.73 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Odchodząc od modelu transakcyjnego; 2. Sprzedawanie śniegu Eskimosom; 3. Najpierw relacja; 4. Burząc mit o sprzedawaniu korzyści; 5. Zapomnij o korzyściach- pora na mapy problemów; 6. Dlaczego unikalna propozycja sprzedaży powstrzymuje Twoją sprzedaż; 7. Emocjonalny punkt sprzedaży i dostarczanie wartości; 8. Budujemy rurociąg; 9. Drogi do rynku; 10. Przekaż władzę klientowi; 11. Zrozumieć nabywcę; 12. Zadajemy pytania- stawimy diagnozę; 13. Kiedy przyjdzie czas, żeby zacząć mówić; 14. Obawy i obiekcje; 15. Tradycyjnie nazywa się to finalizacją; 16. Następny krok- kontynuacja relacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta / Karolina Rokita. - Warszawa : LexisNexis Polska Sp. z o.o., 2009. - 225, [1] s. ; 21 cm.
(Poradniki / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Sprzedaż konsumencka, 2. Sprzedaż na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. Kredyt konsumencki, 5. Nieuczciwe praktyki rynkowe, 6. Spory z udziałem konsumentów, 7. Niedozwolone postanowienia umowne (klauzule abuzywne), 8. Upadłość konsumencka, 9. Prawo karne też chroni konsumenta, 10. Kto pomoże konsumentowi?, 11. Przyszłośc prawa konsumenckiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i funkcje sankcji w prawie cywilnym; Pojęcie sankcja; Sankcje w prawie konsumenckim; Tradycyjne sankcje cywilnoprawne jako instrument ochrony konsumenta; Funkcje sankcji; 2. Problematyka ochrony konsumenta w prawie polskim i w prawie wspólnotowym- uwagi ogólne: Przyczyny szczególnej ochrony konsumenta; Problematyka ochrony konsumenta w Unii Europejskiej; 3. Sankcje mające zapewnić efektywną realizację obowiązków informacyjnych i ochronę konsumenta na wypadek ich niedopełnienia: O obowiązkach informacyjnych w ogólności; Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym jako instrument ochrony konsumenta przed naruszeniem przez przedsiębiorców obowiązków informacyjnych; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w przypadku umów o imprezę turystyczną; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w przypadku umów timesharingu; ; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w przypadku umowy sprzedaży konsumenckiej; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w umowie o kredyt konsumencki; 4. Instrumenty zapewniające realizację praw konsumenta, charakterystyczne dla poszczególnych umów: Problem realnego wykonania zobowiązania i pełnej rekompensaty szkody w przypadku umów o imprezę turystyczną; Umowa timesharingu; Sankcje na wypadek niezgodności towaru z umową sprzedaży konsumenckiej; 5. Wnioski końcowe: Przyczyny deficytu realności sankcji; Działania na poziomie prawodawczym w celu zmniejszenia deficytu realności sankcji; Granice swobody działań państw członkowskich w zakresie konstruowania sankcji; Instrumenty ochrony interesów konsumenta na etapie wykonania umowy; Problem rekompensaty uszczerbku niemajątkowego, doznanego przez konsument w przypadku nienależytego wykonania zadania przed przedsiębiorcę; Działania zwiększające świadomość prawa przedsiębiorcę.8. Wykorzystanie sankcji innych niż sankcje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej