Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(82)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(80)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(55)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(56)
Czytelnia
(57)
Autor
Panowicz-Lipska Janina (1944-2022)
(5)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Kawałko Agnieszka (1973- )
(3)
Kozielski Robert
(3)
Witczak Hanna (1972- )
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Dzieciuchowicz Jerzy
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Rosell Lennart
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Anderson James C
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bajan Bartłomiej
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Bańka Michał
(1)
Bereżnicka Joanna
(1)
Bettger Frank
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bieda Agnieszka
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Biskup Józef
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brittain Paul
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Cegielska Katarzyna
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Cox Roger
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czekaj Marta
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czerniawski Michał
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czubak Wawrzyniec
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dawson Roger
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Deptuła Rafał
(1)
Dietl Jerzy. Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży (pol.)
(1)
Dittman Paweł (1950- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domański Tomasz
(1)
Doroszczak Jan
(1)
Drabik Ewa
(1)
Durand Barbara
(1)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fischer Ewa
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Franke Mateusz
(1)
Futrell Charles M
(1)
Girard Joe
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Grubalska Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzelak Maria M
(1)
Gumularz Mirosław
(1)
Guzek Marian
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górski Marcin
(1)
Halamska Maria
(1)
Hopkins Tom
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Izydorczyk Tomasz
(1)
Jacyszyn Jerzy
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Juszkis Agnieszka. Shopper marketingu: sposób na zwiększenie sprzedaży (pol.)
(1)
Jędruchniewicz Andrzej
(1)
Kadyszewski Borys
(1)
Kalinowski Sławomir
(1)
Kil Jan
(1)
Klepacki Laura
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kociuba Dagmara
(1)
Kocot Wojciech (1968- )
(1)
Kokoszka Katarzyna
(1)
Kolupa Michał
(1)
Konrath Jill
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Koszewski Mirosław. Zaufanie: tajna broń sprzedawcy (pol.)
(1)
Kowal Jakub
(1)
Kozieł Karol
(1)
Kozik Patrycja
(1)
Kołodziej Anastazja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(85)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(86)
angielski
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(26)
Sprzedaż
(24)
Marketing
(17)
Obsługa klienta
(15)
Konsumenci (ekon.)
(14)
Kupno i sprzedaż
(14)
Umowa kupna i sprzedaży
(10)
Handel
(8)
Najem
(8)
Leasing
(5)
Obligacje
(5)
Papiery wartościowe
(5)
Prawo zobowiązań
(5)
Promocja handlowa
(5)
Przyrzeczenie publiczne
(5)
Reklama
(5)
Ubezpieczenia gospodarcze
(5)
Umowa
(5)
Umowa sprzedaży
(5)
Umowa użyczenia
(5)
Weksle
(5)
Zabezpieczenie wierzytelności
(5)
Artykuły konsumpcyjne
(4)
Marketing partnerski
(4)
Negocjacje
(4)
Promocja sprzedaży
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Sprzedaż konsumencka
(4)
Bezpodstawne wzbogacenie
(3)
Darowizna
(3)
Dzierżawa
(3)
Dług
(3)
Gwarancja jakości
(3)
Internet
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing sieciowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo zobowiązaniowe
(3)
Usługi
(3)
Wierzytelność
(3)
Badania marketingowe
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Mentoring
(2)
Nieruchomości
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Zakupy
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
CISG (umowa międzynarodowa)
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Coaching
(1)
Dozwolony użytek
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dyskrecjonalność sędziowska
(1)
E-sądy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Europejska Konwencja Praw Człowieka
(1)
Europejski Urząd ds. Pracy
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grunty rolne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Innowacje
(1)
Inspekcja pracy
(1)
Instytucje kultury
(1)
Jakość
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klauzule abuzywne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka
(1)
Lokata
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Menedżerowie
(1)
Mieszkania
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obywatelstwo
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Organizacja
(1)
Oskarżony
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Kosowo
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(1)
87 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Zawód "sprzedawca" : 1.Profesjonalny sprzedawca, 2.Społeczne, etyczne i prawne problemy związane ze sprzedażą. Cz.II Przygotowanie do sprzedaży relacyjnej : 3.Psycho logia sprzedaży : dlaczego ludzie kupują?, 4.Komunikac ja podstawą tworzenia relacji, 5.Wiedza sprzedawcy na temat klientów, produktów i technologii. Cz.III Proces sprzedaży relacyjnej : 6.Poszukiwanie po tencjalnych klientów, 7.Planowanie rozmowy z klientem, 8.Wybór metody prezentacji, 9.Strategia rozpoczęcia prezentacji, 10.Elementy prezentacji, 11.Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta, 12.Zamknięcie sprzedaży, 13. Obsługa i kontakty po sprzedaży. Cz.IV Klucz do sukcesu - zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży : 14.Zarządzanie czasem i obszarem sprzeda ży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139, 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prawo w Praktyce / Wydawnictwo C. H. Beck)
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział I. Zakres przedmiotowy regulacji RODO – rozumienie danych osobowych i ich przetwarzania w kontekście marketingu i sprzedaży: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Dane osobowe dostępne publicznie; 3. Dane osobowe jednoosobowych przedsiębiorców; 4. Dane osobowe wynikające z Krajowego Rejestru Sądowego; 5. Korzystanie zdanych zawartych w rejestrach publicznych do celów komercyjnych; 6. Firma przedsiębiorstwa/przedsiębiorcy jako dane osobowe; 7. Dane osobowe pełnomocników i pracowników; 8. Informacje trudno identyfikowalne; 8.1. Granica możliwości przypisania informacji osobie fizycznej; 8.2. Identyfikacja vs weryfikacja tożsamości; 8.3. Możliwość zidentyfikowania osoby fizycznej przez administratora i osoby trzecie; 8.4. Intencja identyfikacji osoby fizycznej; 8.5. Dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację; 8.6. Problem identyfikacji danych – przykład; 9. Dane „wygenerowane” przez administratora danych (np. poprzez profilowanie); 10. Podsumowanie. Rozdział II. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w marketingu i sprzedaży: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Cel przetwarzania danych osobowych; 3. Analiza wybranych podstaw przetwarzania danych istotnych z perspektywy marketingu i sprzedaży; 3.1. Zgoda jako podstawa przetwarzania danych osobowych; 3.1.1. Kryteria skuteczności zgody; 3.1.2. Zgoda na przetwarzanie danych zwykłych i danych wrażliwych; 3.1.3. Uzależnienie wykonania świadczenia od wyrażenia zgody; 3.1.4. Zgoda wyrażona przez dziecko; 3.1.5. Jedna zgoda wyrażona na wiele celów przetwarzania danych; 3.1.6. Zgoda a rozliczalność; 3.1.7. Ważność zgód uzyskanych przed wejściem w życie RODO; 3.2. Uzasadniony interes administratora danych jako podstawa przetwarzania danych osobowych; 3.2.1. Uzasadniony interes a inne przesłanki legalizujące przetwarzanie danych; 3.2.2. Powoływanie się na przesłankę uzasadnionego interesu; 3.2.3. Cele przetwarzania na podstawie uzasadnionego interesu; 3.2.4. Uzasadniony interes a prawa osób, których dane dotyczą; 3.2.5. Uzasadniony interes a identyfikowalność danych; 3.3. Zmiana celu przetwarzania danych; 4. Opis wybranych procesów w marketingu i sprzedaży; 4.1. Przygotowanie do zawarcia umowy; 4.2. Wykonywanie umowy; 4.3. Realizacja marketingu bezpośredniego na bazie danych aktualnych kontrahentów; 4.4. Realizacja marketingu bezpośredniego na bazie danych byłych kontrahentów; 4.5. Realizacja marketingu bezpośredniego na rzecz podmiotów trzecich; 4.6.Realizacja marketingu bezpośredniego przez odbiorców danych; 4.7. Pozyskiwanie danych osobowych potencjalnych kontrahentów (lub ich pracowników/współpracowników) ze źródeł powszechnie dostępnych na potrzeby realizacji marketingu bezpośredniego; 4.8. Pozyskiwanie danych osobowych potencjalnych kontrahentów za ich dobrowolną zgodą. Rozdział III. Role podmiotów przetwarzających dane osobowe na gruncie RODO: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Administrator danych osobowych; 2.1. Status administratora danych osobowych; 2.2. Decydowanie o celach i sposobach przetwarzania; 2.3. Administrator fanpage’a w portalu społecznościowym; 2.4. Konsekwencje uznania podmiotu za administratora danych osobowych; 3. Współadministratorzy danych osobowych; 3.1. Współadministrowanie a prawnie uzasadniony interes jako podstawa przetwarzania danych osobowych; 3.2. Współadministrowanie a wspólne ustalanie celów i sposobów przetwarzania; 3.3. C-210/16 –wyrok o współadministrowaniu; 3.4. Konsekwencje przyjęcia współadministrowania; 4. Podmiot przetwarzający dane w imieniu administratora; 4.1. Powierzenie a udostępnienie danych osobowych; 4.2. Konsekwencje przyjęcia powierzenia; 4.2.1. Wybór podmiotu dającego gwarancję przestrzegania wymogów RODO; 4.2.2. Zawarcie umowy powierzenia; 4.2.3. Korzystanie z dalszego podmiotu przetwarzającego; 4.2.4. Przyjęcie powierzenia a samodzielne obowiązki procesora. Rozdział IV. Profilowanie: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Profilowanie w RODO; 2.1. Profilowanie nadanych osobowych; 2.2. Profilowanie w sposób zautomatyzowany; 2.3. Wykorzystanie danych osobowych do oceny czynników osobowych; 3.Konsekwencje przyjęcia, że dochodzi do profilowania; 4. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji a zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie na gruncie RODO; 4.1. Decyzja oparta wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu; 4.2. Decyzja wywołująca skutki prawne wobec osoby, której dane dotyczą, lub istotnie na nią wpływająca; 5. Konsekwencje przyjęcia, że dochodzi do profilowania prowadzącego do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Rozdział V. RODO a regulacje szczególne w zakresie marketingu –ustawa oświadczeniu usług drogą elektroniczną i ustawa – Prawo telekomunikacyjne: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Relacja RODO i regulacji implementujących dyrektywę 2002/58/WE; 3. Porównanie art. 10 ŚwiadUsłElektU oraz art. 172 PrTelekom; 4. Projekt zmian w przepisach ŚwiadUsłElektU i PrTelekom; 5. Marketing B2B i względem obecnych klientów; 6. Używanie automatów wywołujących (automated call/live call); 7. Używanie wyskakujących okienek (pop-up); 8. Marketing podmiotów trzecich (third party marketing) a marketing realizowany na rzecz podmiotów trzecich; 9. Zgoda na otrzymywanie komunikatów marketingowych od konkretnego podmiotu a zgoda na otrzymywanie informacji o konkretnych towarach/usługach; 10. Badania satysfakcji klienta i badanie rynku; 11. Sposób zbierania zgód na gruncie RODO i regulacji szczególnych; 12. Uzasadniony interes administratora danych a zgoda z ŚwiadUsłElektU i PrTelekom; 13. Wysłanie zapytania z prośbą o zgodę na marketing; 14. Sposób oznaczenia informacji handlowej; 15. Spam jako usługa świadczona drogą elektroniczną; 16. Organy chroniące przed spamem; 17. Marketing a zgoda na stosowanie cookies. 18. Podsumowanie. Rozdział VI. Zapłata danymi osobowymi: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Studia przypadków; 2.1. Świadczenie w zamian za zgodę [Model A]; 2.2. Wykonanie umowy w zamian za wykorzystanie danych winnych celach [Model B]. Rozdział VII. Bazy marketingowe w transakcjach zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Specyfika transakcji zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części; 3. Badanie due diligence w transakcji zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części; 4. Pojęcie bazy danych; 5.Pojęcie bazy marketingowej; 6. Baza marketingowa jako przedmiot obrotu prawnego; 6.1. Baza danych – zasady ochrony prawnej/ochrony sui generis; 6.2. Baza danych jako know-how/tajemnica przedsiębiorstwa; 6.3. Baza danych jako utwór; 6.4. Przypadki mieszane; 6.4.1. Podmiot korzystający z bazy marketingowej jako administrator danych osobowych; 6.4.2. Rodzaje danych przetwarzanych w bazie marketingowej; 6.4.3. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w bazie marketingowej; 7.Podsumowanie. Rozdział. VIII. Ochrona baz danych zawierających dane osobowe: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Baza danych a zbiór danych osobowych; 3. Administrator i podmiot przetwarzający a producent bazy danych; 4. Przetwarzanie danych osobowych a zakres prawa do bazy danych; 5. Umowy dotyczące baz danych a podstawy przetwarzania danych osobowych; 5.1. Producent bazy danych udziela licencji; 5.2. Licencjobiorca powierza przetwarzanie danych znajdujących się w bazie; 5.3. Podmiot przetwarzający będący licencjobiorcą dokonuje dalszego powierzenia. 6. Podsumowanie. Rozdział IX. Prawo ochrony danych osobowych a prywatnoprawna ochrona wizerunku: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Pojęcie wizerunku; 2.1. Wizerunek wprawie prywatnym; 2.2. Wizerunek jako dane osobowe; 3. Status poszczególnych czynności dotyczących wizerunku; 3.1. Sporządzenie wizerunku: zasady ogólne; 3.1.1. Sporządzanie wizerunku z punktu widzenia prawa prywatnego; 3.1.2. Sporządzenie wizerunku z punktu widzenia RODO; 3.2. Eksploatacja wizerunku; 3.2.1.Eksploatacja wizerunku z punktu widzenia prawa prywatnego; 3.2.2. Eksploatacja wizerunku z punktu widzenia RODO; 4. Studia przypadków; 4.1. Wykorzystanie wizerunku modeli i modelek przez fotografa; 4.2. Wykorzystanie wizerunku w filmie promocyjnym; 4.3. Nagranie z imprezy sportowej; 4.3.1. Monitoring wizyjny; 4.3.2. Transmisja z imprezy. Rozdział X. Przetwarzanie danych osobowych w akcjach promocyjnych: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Akcje promocyjne – próba definicji; 3. Rodzaje akcji promocyjnych; 3.1. Konkurs; 3.2. Sprzedaż premiowa; 3.3. Loteria promocyjna; 3.4. Program lojalnościowy i motywacyjny; 4. Konstrukcja prawna akcji promocyjnej; 4.1. Akcja promocyjna jako przyrzeczenie publiczne; 4.2. Akcja promocyjna jako umowa; 4.3. Zobowiązanie do wydania nagrody; 5. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych w przypadku akcji promocyjnych; 5.1. Zgoda (art.6 ust.1 lit. a RODO); 5.1.1. Problemy związane z pozyskiwaniem zgody; 5.1.2. Przetwarzanie opcjonalnie pozyskiwanych danych osobowych; 5.1.3. Przetwarzanie danych osobowych szczególnych kategorii; 5.1.4. Publikowanie danych osobowych laureatów; 5.1.5. Marketingowy charakter akcji promocyjnej a zgoda; 5.1.6.Zbieranie zgód marketingowych; 5.2.Umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); 5.2.1.Umowa uczestnictwa w akcji promocyjnej; 5.2.2. Przetwarzanie danych osobowych przedstawicieli; 5.3.Obowiązek prawny (art.6 ust.1 lit. c RODO); 5.3.1. Podatki i rachunkowość; 5.3.2. Obowiązki organizatora loterii promocyjnej; 5.3.3. Wykonanie zobowiązania a obowiązek prawny; 5.3.4. Reklamacje; 5.4. Prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust.1 lit. f RODO); 5.4.1. Przyrzeczenie publiczne; 5.4.2. Inne cele. 6. Wybrane zagadnienia podatkowe a przetwarzanie danych osobowych; 6.1. Zryczałtowany podatek dochodowy od osób fizycznych; 6.2. Przychód z innych źródeł; 6.3. Przychód z działalności gospodarczej; 6.4. Protokoły wydania nagród; 6.5. Ewidencja prezentów o małej wartości; 7. Administrator i podmiot przetwarzający w akcji promocyjnej; 7.1. Pojęcie „administratora” i podmiotu przetwarzającego”; 7.2. Samodzielna realizacja akcji promocyjnej; 7.3. Model współpracy z agencją marketingową; 7.3.1. Agencja marketingowa w roli koordynatora; 7.3.2. Agencja marketingowa w roli organizatora; 7.4. Współadministrowanie; 8. Wybrane zagadnienia szczegółowe; 8.1. Akcje promocyjne a obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych; 8.2. Akcje promocyjne a ocena skutków dla ochrony danych; 8.3. Okres przechowywania danych osobowych. Rozdział XI. Screen scraping w działalności marketingowej a ochrona danych osobowych: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Definicja screen scrapingu; 3. Przykłady użycia screen scrapingu; 4. Modele biznesowego wykorzystania screen scrapingu; 5. Problemy prawne związane ze scrapowaniem danych; 5.1. Ochrona baz danych a ochrona danych osobowych; 5.2. Określenie rodzaju pozyskiwanych informacji; 5.3. Warunki korzystania z serwisów internetowych a możliwość kopiowania danych za pomocą scrapowania – wybrane orzecznictwo; 6. Scrapowanie danych a zasady dotyczące zwalczania nieuczciwej konkurencji; 6.1. Przesłanki legalnego wykorzystania informacji zawartych w cudzych bazach danych; 6.2. Definicja pojęcia istotnej części bazy danych; 7. Wykorzystywanie publicznie dostępnych danych a ochrona danych osobowych; 7.1. Podstawa prawna zbierania publicznie dostępnych danych osobowych za pomocą screen scrapingu; 7.2. Kategoryzowanie danych pozyskiwanych w wyniku screen scrapingu w celu marketingowym; 7.3. Przetwarzanie danych osobowych w celu marketingowym na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; 7.4. Związanie celem zebrania danych osobowych; 7.5. Spełnienie obowiązku informacyjnego wobec podmiotu danych; 8. Działania marketingowe prowadzone z wykorzystaniem danych pozyskanych w wyniku scrapowania; 9. Podsumowanie. Rozdział XII. Media społecznościowe a ochrona danych osobowych: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Wykorzystywanie mediów społecznościowych do celów marketingowych i sprzedażowych; 3. Elementy mediów społecznościowych w kontekście ochrony danych osobowych; 4. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w mediach społecznościowych; 5. Działanie fanpage’a w serwisie Facebook jako przykład przetwarzania danych osobowych w mediach społecznościowych; 6. Międzynarodowy charakter mediów społecznościowych; 7. Podsumowanie. Rozdział XIII. Zagrożenia i ryzyka w marketingu: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Pojęcie ryzyka naruszenia praw i/lub wolności osób; 3. Źródła ryzyka; 3.1. Ryzyko o podłożu organizacyjnym; 3.2. Ryzyko o podłożu technicznym; 4. Podsumowanie. Rozdział XIV. Zastosowanie funkcji haszujących w marketingu: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Przykładowe wyniki funkcji haszującej; 3. Cechy funkcji haszującej; 4. Haszowanie a szyfrowanie; 5. Haszowanie a anonimizacja; 6. Wykazywanie zgodności przetwarzania z wymogami RODO dzięki stosowaniu funkcji haszującej; 7. Wykorzystanie funkcji haszującej w marketingu; 7.1. Budowanie i zarządzanie bazami danych osobowych; 7.2. Rozliczalność w zakresie zgód i klauzul informacyjnych; 7.3.Rozliczalność w zakresie doręczanych regulaminów i innych dokumentów; 8. Pewność usuwania danych; 9. Zapewnienie odpowiedniego stanu wiedzy technicznej; 10. Zagrożenia związane ze stosowaniem funkcji haszujących lub szyfrujących; 11. Podsumowanie. Rozdział XV. ePrivacy w kontekście marketingu: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Założenia projektu rozporządzenia o e-prywatności; 3. Definicje i podstawy przetwarzania danych w projekcie rozporządzenia o e-prywatności; 4. Relacje pomiędzy dyrektywą 2002/58/WE a RODO; 5. Kwestia tzw. cookie wall; 6. Rozporządzenie o e-prywatności a marketing bezpośredni; 7. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.72/.73 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1. Zagadnienia ogólne, 2. Wymogi informacyjne ciążące na profesjonaliści, 3. Zgodność z umową, 4. Uprawnienia kupującego, 5. Gwarancja, 6. Zagadnienia uzupełniające
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Produkt i jego nabywca; R.2 Ceny w działalności marketingowej przedsiębiorstw; R.3 Kanały sprzedaży; R.4 Promocja marketingowa (oddziaływanie na rynek); R.5 Otoczenie marketingowe; R.6 Badania marketingowe; R.7 Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R.1 Ch-ka ogólna prawa gospodarczego; R. 2 Działalność gospodarcza; R.3 Przedsiębiorca; R.4 Podejmowanie działalności gospodarczej; R.5 Formy organizacyjno-prawne wykonywania działalności gospodarczej; R.6 Ch-ka ogólna umów w działalności gospodarczej; R.7 Umowy sprzedaży i dostawy oraz umowy w obrocie konsumenckim; R.8 Umowy o używanie i korzystanie; R.9 Umowy w procesie inwestycyjnym; R.10 Umowy transportowo-spedycyjne; R.11 Umowy pośrednictwa handlowego; R. 12 Umowy na rynku finansowym; R.13 Nowe typy umów w praktyce gospodarczej; R.14 Działalność gospodarcza a ochrona konkurencji; R. 15 Działalność gospodarcza a ochrona rynku krajowego; R.16 Kontrola i nadzór nad działalnością gospodarczą; R. 17 Zakończenie działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta / Karolina Rokita. - Warszawa : LexisNexis Polska Sp. z o.o., 2009. - 225, [1] s. ; 21 cm.
(Poradniki / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Sprzedaż konsumencka, 2. Sprzedaż na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. Kredyt konsumencki, 5. Nieuczciwe praktyki rynkowe, 6. Spory z udziałem konsumentów, 7. Niedozwolone postanowienia umowne (klauzule abuzywne), 8. Upadłość konsumencka, 9. Prawo karne też chroni konsumenta, 10. Kto pomoże konsumentowi?, 11. Przyszłośc prawa konsumenckiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 3. - Warszawa : PLACET, 1999. - 223 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Aktywizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Promocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promocji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 223 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Aktywizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Promocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promocji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Nieruchomości / Poltext)
1. Jak przygotować się do sprzedaży nieruchomości; 2. Etykieta pracy pośrednika w obrocie nieruchomościami; 3. Sukces w sprzedaży nieruchomości, czyli co decyduje o powodzeniu pośrednika?; 4. Sztuka komunikowania się z klientem w sprzedaży nieruchomości; 5. Psychologia sprzedaży nieruchomości; 6. Negocjacje w procesie sprzedaży nieruchomości; 7. Gry psychologiczne, czyli manipulacje i techniki w procesie sprzedaży; 8. Strategie wpływu społecznego; 9. Typy klienta w procesie sprzedaży nieruchomości i kody dostępu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nieruchomości / C.H.BECK)
1. Zagadnienia ogólne reglamentacji zawodów rynku nieruchomości; 2. Reglamentacja dostępu do zawodów rynku nieruchomości; 3. Zakres przedmiotowy reglamentacji zawodów gospodarki nieruchomościami; 4. Rzeczoznawstwo majątkowe; 5. Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami; 6. Zarządzanie nieruchomościami; 7. Formy działań reglamentacyjnych wobec zawodów rynku nieruchomościami; 8. Kierunki przekształceń reglamentacji oraz rozwój zawodów nieruchomości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Promocja sprzedaży - pojęcie i elementy: Promocja sprzedaży i jej czynniki; Specyfika i zadania promocji usługi bankowej; Etapy polityki promocji banku. R.2 Elementy promocji sprzedaży: Reklama usług banko wych i jej rodzaje; Etapy akcji reklamowej banku; Ak cje aktywizacji sprzedaży (popieranie sprzedaży); Sprzedaż osobista - forma promocji oferty banku; Pub lic relations banku. R.3 Praktyka działań promocyjnych banku: Organizacja działań promocyjnych; Przykłady akcji promocyjnych ban ków. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXI. Zeszyt 3)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
ZAGADNIENIA PRAWNOKONSTYTUCYJNE I PRAWNOCZŁOWIECZE: Rada Prokuratury na przykładzie Kosowa; Ochrona praw fundamentalnych w odniesieniu do osób uprawiających sport. Z PROBLEMATYKI PRAWA ADMINISTRACYJNEGO: Droga do obywatelstwa polskiego poprzez repatriację – analiza przepisów z uwzględnieniem kluczowych aktów prawnych; Uprawnienia kontrolne strony w ogólnym postępowaniu administracyjnym. PROBLEMY PRAWA KARNEGO I PROCEDURY KARNEJ: Hejt internetowy jako zniewaga oraz zniesławienie; Instytucja zgody dysponenta dobrem prawnym na przykładzie zabiegów ubezpładniających; Rozprawa zdalna na gruncie art. 374 Kodeksu postępowania karnego; Oskarżony – (nie)potrzebny uczestnik postępowania jurysdykcyjnego? Rozważania na tle art. 117 § 3a kpk oraz art. 378a kpk (część II); Ograniczenia temporalne inicjatywy dowodowej stron w polskim procesie karnym w świetle systemu prekluzji oraz systemu dyskrecjonalnej władzy sędziego (część I). Z PROBLEMATYKI PRAWA PRYWATNEGO: Kompetencje Europejskiego Urzędu ds. Pracy w zakresie stosowania i egzekwowania prawa pracy; Kryteria kwalifikujące samozatrudnionego, jako pracownika półzależnego (część 1); Telepraca jako forma elastycznego modelu stosunku pracy; Wykonywanie pracy lub innych zajęć zarobkowych przez dziecko w sporcie; Wynagradzanie tłumaczy przysięgłych w Polsce w świetle obowiązujących aktów prawnych; Przedmiot posiadania w stosunkach rolnych; Odpłatne nabywanie dzieł wraz z nieodpłatnym przekazaniem praw autorskich przez instytucje kultury w świetle prawa podatkowego; Cyfrowy dozwolony użytek edukacyjny – instytucja na miarę naszych czasów? GLOSY, OPINIE I KOMENTARZE: Glosa do wyroku Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z dnia 15 kwietnia 2021 roku w sprawie Hengstenberg GmbH & Co. KG przeciwko Spreewaldverein (C-53/20); Glosa aprobująca do wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 13 kwietnia 2021 r., sygn. akt II SA/Wa 1898/20.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i funkcje sankcji w prawie cywilnym; Pojęcie sankcja; Sankcje w prawie konsumenckim; Tradycyjne sankcje cywilnoprawne jako instrument ochrony konsumenta; Funkcje sankcji; 2. Problematyka ochrony konsumenta w prawie polskim i w prawie wspólnotowym- uwagi ogólne: Przyczyny szczególnej ochrony konsumenta; Problematyka ochrony konsumenta w Unii Europejskiej; 3. Sankcje mające zapewnić efektywną realizację obowiązków informacyjnych i ochronę konsumenta na wypadek ich niedopełnienia: O obowiązkach informacyjnych w ogólności; Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym jako instrument ochrony konsumenta przed naruszeniem przez przedsiębiorców obowiązków informacyjnych; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w przypadku umów o imprezę turystyczną; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w przypadku umów timesharingu; ; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w przypadku umowy sprzedaży konsumenckiej; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w umowie o kredyt konsumencki; 4. Instrumenty zapewniające realizację praw konsumenta, charakterystyczne dla poszczególnych umów: Problem realnego wykonania zobowiązania i pełnej rekompensaty szkody w przypadku umów o imprezę turystyczną; Umowa timesharingu; Sankcje na wypadek niezgodności towaru z umową sprzedaży konsumenckiej; 5. Wnioski końcowe: Przyczyny deficytu realności sankcji; Działania na poziomie prawodawczym w celu zmniejszenia deficytu realności sankcji; Granice swobody działań państw członkowskich w zakresie konstruowania sankcji; Instrumenty ochrony interesów konsumenta na etapie wykonania umowy; Problem rekompensaty uszczerbku niemajątkowego, doznanego przez konsument w przypadku nienależytego wykonania zadania przed przedsiębiorcę; Działania zwiększające świadomość prawa przedsiębiorcę.8. Wykorzystanie sankcji innych niż sankcje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
1. Znaczenie negocjacji; 2. Otwarcie; 3. Gra środowiskowa- rozwinięcie; 4. Gra końcowa; 5. Dlaczego cena nie jest tak ważna, jak się nam wydaje; 6. Techniki przyspieszania i kończenia negocjacji; 7. Kontrolowanie negocjacji; 8. Zrozumieć drugiego negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Specjalne opracowanie redakcyjne Harvard Business Review Polska idei zawartych w artykułach: 1. Zaufanie: tajna broń sprzedawcy / Mirosław Koszewski. 2. Shopper marketingu: sposób na zwiększenie sprzedaży / Agnieszka Juszkis, Justyna Pospychała. 3. Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży / Marek Dietl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Accept the challenge; 2. Build the foundation; 3. Launch the campaign; 4. Break through the barriers; 5. Advance the sale.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Zadania szefa działu sprzedaży; Motywacja; Styl i kultura zarządzania; Standardy wyników; Planowanie i kontrola; Organizacja; Rekrutacja i selekcja; Szkolenie sprzedawców; Zebrania sprzedawców; Rewizja sprzedaży; Sprzedaż na celująco.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej