Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(82)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(80)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(55)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(56)
Czytelnia
(57)
Autor
Panowicz-Lipska Janina (1944-2022)
(5)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Kawałko Agnieszka (1973- )
(3)
Kozielski Robert
(3)
Witczak Hanna (1972- )
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Dzieciuchowicz Jerzy
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Rosell Lennart
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Anderson James C
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bajan Bartłomiej
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Bańka Michał
(1)
Bereżnicka Joanna
(1)
Bettger Frank
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bieda Agnieszka
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Biskup Józef
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brittain Paul
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Cegielska Katarzyna
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Cox Roger
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czekaj Marta
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czerniawski Michał
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czubak Wawrzyniec
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dawson Roger
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Deptuła Rafał
(1)
Dietl Jerzy. Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży (pol.)
(1)
Dittman Paweł (1950- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Doroszczak Jan
(1)
Drabik Ewa
(1)
Durand Barbara
(1)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fischer Ewa
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Franke Mateusz
(1)
Futrell Charles M
(1)
Girard Joe
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Grubalska Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzelak Maria M
(1)
Gumularz Mirosław
(1)
Guzek Marian
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górski Marcin
(1)
Halamska Maria
(1)
Hopkins Tom
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Izydorczyk Tomasz
(1)
Jacyszyn Jerzy
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Juszkis Agnieszka. Shopper marketingu: sposób na zwiększenie sprzedaży (pol.)
(1)
Jędruchniewicz Andrzej
(1)
Kadyszewski Borys
(1)
Kalinowski Sławomir
(1)
Kil Jan
(1)
Klepacki Laura
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kociuba Dagmara
(1)
Kocot Wojciech (1968- )
(1)
Kokoszka Katarzyna
(1)
Kolupa Michał
(1)
Konrath Jill
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Koszewski Mirosław. Zaufanie: tajna broń sprzedawcy (pol.)
(1)
Kowal Jakub
(1)
Kozieł Karol
(1)
Kozik Patrycja
(1)
Kołodziej Anastazja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(86)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(87)
angielski
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(26)
Sprzedaż
(25)
Marketing
(16)
Obsługa klienta
(15)
Konsumenci (ekon.)
(14)
Kupno i sprzedaż
(14)
Umowa kupna i sprzedaży
(10)
Handel
(8)
Najem
(8)
Leasing
(5)
Obligacje
(5)
Papiery wartościowe
(5)
Prawo zobowiązań
(5)
Promocja handlowa
(5)
Przyrzeczenie publiczne
(5)
Reklama
(5)
Ubezpieczenia gospodarcze
(5)
Umowa
(5)
Umowa sprzedaży
(5)
Umowa użyczenia
(5)
Weksle
(5)
Zabezpieczenie wierzytelności
(5)
Artykuły konsumpcyjne
(4)
Marketing partnerski
(4)
Negocjacje
(4)
Promocja sprzedaży
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Sprzedaż konsumencka
(4)
Bezpodstawne wzbogacenie
(3)
Darowizna
(3)
Dzierżawa
(3)
Dług
(3)
Gwarancja jakości
(3)
Internet
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing sieciowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo zobowiązaniowe
(3)
Usługi
(3)
Wierzytelność
(3)
Badania marketingowe
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Mentoring
(2)
Nieruchomości
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Zakupy
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
CISG (umowa międzynarodowa)
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Coaching
(1)
Dozwolony użytek
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dyskrecjonalność sędziowska
(1)
E-sądy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Europejska Konwencja Praw Człowieka
(1)
Europejski Urząd ds. Pracy
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Grunty rolne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Innowacje
(1)
Inspekcja pracy
(1)
Instytucje kultury
(1)
Jakość
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klauzule abuzywne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka
(1)
Lokata
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Menedżerowie
(1)
Mieszkania
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obywatelstwo
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Organizacja
(1)
Oskarżony
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Kosowo
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(6)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
88 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Skąd przychodzimy, gdzie jesteśmy i dokąd podążamy, czyli krótka jistoria rekalmy w Polsce w latach 1989-2004, 2.Marketing bezpośredni - co to jest?, 3.Najciekawsze przypadki Marketingu Bezpośredniego czyli samo życie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości; 2. Pojecie wartości. Skupianie się na tym, co ważne; 3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania; 4. Uzasadnienie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości; 5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań a opcjami uzupełniającymi; 6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości. Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny; 7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku; 8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Najpierw sprawdź, czy słone, czyli jak korzystać z tej książki, 2.Ja sprzedaję, ty sprzedajesz, on, ona, ono sprzedaje, czyli co to jest sprzedaż, 3.Kim będziesz jak dorośniesz, czyli dlaczego jesteś sprzedawcą, 4.To se ne vrati, pane havranek, czyli czasy się zmieniają, 5.Tylko dla orłów, czyli zapomnij o przeciętności, 6.Wlepianie wzroku i areobik, czyli nie tylko techniki, 7."To jest za drogie", czyli potrzeby i motywy klientów, 8.Czy jesteś taki jak Frank Woddwoard, czyli charakter przede wszystkim, 9.Kto jest kurą, czyli co to znaczy działać skutecznie, 10.Reguła P10, czli niezawodny przepis na sukces, 11.Podróż w głąb lodowca, czyli przyjaźń z podświadomością, 12.Weź łopatę, czyli pracować trzeba, 13."Cóż, jestem genialna", czyli o poczuciu własnej wartości, 14.Modlitwa światego Franciszka, czyli bądź proaktywny, 15."Mam mieć", czyli poczucie obfitości, 16.Spraw sobie kompas, czyli poczucie spójności wewnętrznej, 17.Co łączy Edisona z Pollyanns, czyli myśl pozytywnie, 18.Duże i małe patelnie, czyli po pierwsz : program, 19.Mów do mnie jeszcze, czyli kilka zasad dobrej komunikacji, 20.Za pięć dwunasta, czyli jak zarządzać sobą w czasie, 21.Nie sprzedawajmy duszy, czyli harmonia na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ogólne założenia i pojęcia reżimu odnoszącego się do umów konsumenckich, 2. Klauzule dotyczące ogólnych obowiązków informacyjnych, 3. Klauzule dotyczące obowiązków sprzedawcy w zakresie potwierdzenia określonych informacji, 4. Klauzule dotyczące przedmiotu sprzedaży i ceny, 5. Klauzule dotyczące wydania i dostarczenia towaru oraz przejścia ryzyka jego utraty i zniszczenia, 6. Klauzule dotyczące dodatkowych praw i obowiązków stron umowy zawartej na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, 7. Klauzule dotyczące uprawnienia kupującego i wyłączające odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu stwierdzonej niezgodności towaru z umową, 8. Klauzule dotyczące realizacji uprawnień konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową, 9. Klauzule dotyczące gwarancji, 10. Klauzule dotyczące właściwości sądu w sporach z konsumentami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprzedaż konsumencka : komentarz / Jerzy Szczotka. - Wyd.2 uaktual. - Lublin : Oficyna Wydaw. VERBA, 2007. - 206, [1] s ; 21 cm.
Wstęp, I. Sprzedaż konsumencja-komentarz, 1. Sprzedaż konsumencka, 2. Zmiany w przepisach obowiązujących i przepis końcowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1178 ze zm.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój wspólnotowej polityki ochrony konsumenta, 2. Postanowienia dyrektywy o sprzedaży dóbr konsumpcyjnych i związanych z nią gwarancjach, 3. Implementacja dyrektywy w prawie polskim - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprzedaż przez Internet w prawie europejskim; 2. Sprzedaż w świetle prawa polskiego; 3. Zawarcie umowy sprzedaży przez Internet; 4. Wykonanie umowy sprzedaży przez Internet oraz skutki jej niewykonania bądź nienależytego wykonania; 5. Ustanie stosunku wynikającego z umowy sprzedaży przez Internet i jego skutki; 6. Ograniczenia sprzedaży wybranych towarów przez Internet; 7. Procesowe aspekty sprzedaży przez Internet; 8. Kolizyjne aspekty sprzedaży przez Internet; 9. Podatkowe aspekty sprzedaży przez Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprzedaż z głową / Tony Buzan, Richard Israel ; przeł. Anna Hędrzak. - Wyd.3. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 256, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Matryca umysłu i pamięć handlowca; Wykorzystanie całego potencjału umysłu przy sprzedaży; Zmysł handlowca. Sprzedawaj wszystkimi zmysłami; Ślady w pamięci;Informacje - nasze nowe bogactwo; Źródło informacji; mapy myśli; Analiza naszych myśli i zachowań; Zmień klientow w złoto; Zgłębianie umysłu. Odkryj swój ekran mentalny; Detektyw spzredazy. Wykorz ystaj swoje umiejętności superdetektywa; Kompas sprzedazy; Super - ja; Cele sprzedaży. osiągnij rezultaty, jakich pragniesz; Haki pamięci; Super ja. Odkryj własne super - ja izdobądź nieograniczone.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż z głową / Tony Buzan, Richard Israel ; przeł. Anna Hędrzak. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2001. - 256, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Matryca umysłu i pamięć handlowca; Wykorzystanie całego potencjału umysłu przy sprzedaży; Zmysł handlowca. Sprzedawaj wszystkimi zmysłami; Ślady w pamięci;Informacje - nasze nowe bogactwo; Źródło informacji; mapy myśli; Analiza naszych myśli i zachowań; Zmień klientow w złoto; Zgłębianie umysłu. Odkryj swój ekran mentalny; Detektyw spzredazy. Wykorz ystaj swoje umiejętności superdetektywa; Kompas sprzedazy; Super - ja; Cele sprzedaży. osiągnij rezultaty, jakich pragniesz; Haki pamięci; Super ja. Odkryj własne super - ja izdobądź nieograniczone.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej)
Cz.I Wybrane przepisy wraz z omówieniem: -Kodeks cywilny: Odpowiedzialność za wady fizyczne to warów nieżywnościowych zakupionych po dn.27.XII.1996r. Odpowiedzialność za wady fizyczne towaró nieżywnościo wych zakupionych przed dn.28.XII.199r. -Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży rze czy ruchomych z udziałem konsumentów. -Wytyczne Sądu Najwyższego w zakresie wykłądni prawa i praktyki sądowej w sprawach rękojmi i gwarancji. Cz.II Vademecum konsumenta i sprzedawcy: -10 użytecznych wskazówek. -Polubowne sądy konsumenckie krótki przewodnik. Cz.III Zbiór przydatnych przepisów: -Ustawa z dn.23.IV.1964r. - Kodeks cywilny (wyciąg). -Rozporządzenie Rady Ministrów z dn.30.V.1995r. w spra wie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów przedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów. -Ustawa z dn.17.Xi.1964r. - Kodeks postępowania cywil nego (wyciąg).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Prawo ochrony konsumentów; R.2 Sprzedaż konsumencka; R.3 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa - sprzedaż obnośna; R.4 Umowy zawierane na odległość; R.5 Usługi turystyczne; R.6 Usługi w systemie timeshare; R.7 Promocje sprzedaży; R.8 Kredyt konsumencki. Kredyt bankowy. Umowa rachunku bankowego. Elektroniczne instrumenty płatnicze;R.9 Niedozwolone postanowienia umowy; R.10 Bezpieczeństwo produktów; R.11 Cywilnoprawna odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.12 Prawo do informacji na przykładzie reklamy; R.13 Ochrona zbiorowych interesów konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W NUMERZE [CONTENTS] Artykuły [Articles] Agnieszka Bieda: Urban renewal and the value of real properties [Rewitalizacja przestrzeni miejskiej a wartość nieruchomości], doi 10.7366/1509499536901, s. 5–28; Katarzyna Zawalińska, Jakub Rok: Wojewódzkie tablice przepływów międzygałęziowych dla Polski: konstrukcja i interpretacja [Regional Input-Output tables for Polish voivodeships: Their construction and interpretation], doi 10.7366/1509499536902, s. 29–53; Dagmara Kociuba: Delimitacja miejskich obszarów funkcjonalnych ośrodków wojewódzkich w realizacji zintegrowanych inwestycji terytorialnych w Polsce – teoria versus praktyka [Delimitation of Functional Urban Areas of Voivodeship Centres in the implementation of Integrated Territorial Investments: Theory vs. practise], doi 10.7366/1509499536903, s. 54–78; Marta Szylar, Katarzyna Cegielska, Dawid Kudas: Wykorzystanie metody ścieżki rozwoju Hellwiga do badania zrównoważonego rozwoju województwa śląskiego [Application of Hellwig’s development measure method for the analysis of sustainable development of Silesia Province], doi 10.7366/1509499536904, s. 79–101; Elżbieta Roszko-Wójtowicz, Maria M. Grzelak: Zastosowanie wybranych metod statystyki wielowymiarowej do oceny systemu edukacji w krajach członkowskich UE [The use of selected methods of multidimensional statistical analysis to compare education systems in EU Member States], doi 10.7366/1509499536905, s. 102–131; Janina Kotlińska: Nieruchomości komunalne przedmiotem obrotu na rynku nieruchomości [Municipal property traded on the real estate market], doi 10.7366/1509499536906, s. 132–150. Recenzje [Book review] Magdalena Szmytkowska: Krzysztof Bierwiaczonek, Małgorzata Dymnicka, Katarzyna Kajdanek, Tomasz Nawrocki, Miasto, przestrzeń, tożsamość. Studium trzech miast: Gdańsk, Gliwice, Wrocław, doi 10.7366/1509499536907, s. 151–154. prof. dr hab. Grzegorz Gorzelak – redaktor naczelny periodyk redagowany wraz z Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych UW
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Dla Opornych)
Wstęp; Sztuka sprzedawania; Zwycięzcy odrabiają pracę domową; Niezbędne umiejętności; Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów; Nie zawsze wygrywasz; Dekalogi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Przedmowa; Wstęp. Ale przecież mam tylko 4 minuty; 1. Jak zarządzać czasem; kontrola rozpędu; 2. Jak się przedstawiać; sprzedaż w zajawkach; 3. Jak nawigować; unikanie bezów; 4. Jak zadawać pytania; budowanie zaufania, jedno pytania naraz; 5. Jak słuchać; pożegnanie z założeniami; 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; 7. Jak prezentować; kurtyna w górę; 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami; dawać mi tu je!; 9. Jak finalizować: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.czym są techniki sprzedaży. 2.Porozumiewać się lepiej. 3.Ty jako sprzedawca. 4.działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta. 5.Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją. 6.Wyznacz sobie cel. 7.Zaczynamy rozmowę. 8.Mowa ciała. 9.Przygotuj rozpoznanie. 10.Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji. 11.Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby. 12.Przygotuj argumentację. 13.Twoja propozycja. 14.Argumentacja. 15. Mów. 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw. 17.Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady. 18.Obrona oceny. 19.Targowanie się. 20.Jak zakończyć sprawę. Zakończenie. W centrum skukcesu. Posłowie. Czy sprzedaż uzyska kiedyś w naszych krajach prawo obywatelstwa?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej