Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(103)
Forma i typ
Książki
(103)
Publikacje naukowe
(36)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(78)
dostępne
(57)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(59)
Czytelnia
(79)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(6)
Borkowski Igor
(5)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Godzic Wiesław (1953- )
(3)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Fras Janina
(2)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(2)
Musiał Emilia
(2)
Siara Olga
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baran Stanley J
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Burnecka Małgorzata
(1)
Burszta Wojciech J. (1957-2021)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bębas Sylwester
(1)
Bęben Robert
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Chludziński Bartłomiej
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czopek Jakub
(1)
Davis Dennis K
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Derks Lucas
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Fleischer Michael
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Golka Marian
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gąciarz Barbara
(1)
Hallada Marek
(1)
Hildebrandt Andrzej
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Jurkowski Ryszard
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kasprzak Kaja
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kerckhove Derrick de
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocór Maria
(1)
Kompowska-Marek Radosława
(1)
Konieczna Angelika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(103)
Język
polski
(103)
Temat
Komunikacja społeczna
(51)
Środki masowego przekazu
(37)
Społeczeństwo informacyjne
(32)
Internet
(18)
Społeczeństwo
(12)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Kultura masowa
(9)
Media społecznościowe
(9)
Socjologia
(8)
Interakcje społeczne
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Konflikt społeczny
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Socjologia kultury
(5)
Telewizja
(5)
Dziennikarze
(4)
Informacja
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Multimedia
(4)
Prasa (wydawnictwa)
(4)
Reklama
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Antropologia mediów
(3)
Autoprezentacja
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Globalizacja
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kultura
(3)
Naród
(3)
Negocjacje
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Postawy
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Społeczeństwo obywatelskie
(3)
Struktura społeczna
(3)
Studenci
(3)
Terroryzm
(3)
Wolność słowa
(3)
Zachowanie
(3)
Demokracja
(2)
Edukacja medialna
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Gender
(2)
Grupy społeczne
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konflikt
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media mobilne
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Menedżerowie
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Perswazja
(2)
Pokolenie Z
(2)
Polityka medialna
(2)
Praca
(2)
Prawa człowieka
(2)
Prawo mediów
(2)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Public relations
(2)
Radiofonia
(2)
Religia
(2)
Rodzice
(2)
Rodzina
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Ruchy społeczne
(2)
Samokształcenie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjotechnika
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Uczniowie
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Web 2.0
(2)
Wolność mediów
(2)
Współdziałanie
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Czechy
(2)
Ukraina
(2)
Austria
(1)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(26)
Podręcznik
(16)
Monografia
(11)
Opracowanie
(10)
Materiały konferencyjne
(5)
Esej
(2)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Publicystyka
(1)
Szkic
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(62)
Media i komunikacja społeczna
(55)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Psychologia
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
103 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Druk i jego konteksty. 3. Media i sfera publiczna we wczesnonowożytnej Europie. 4. Technologie i rewolucje. 5. Nowe procesy, nowe wzorce. 6. Informacja, edukacja, rozrywka. 7. Konwergencja mediów. 8. W cyberprzestrzeni i poza nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R.1 Wprowadzenie: Nowa infrastruktura społeczeństwa; Druga rewolucja komunikacyjna; Cechy nowych mediów; Zdolności komunikacyjne nowych mediów; Charakter i układ książki. R.2 Sieci: układ nerwowy społeczeństwa: Społeczeństwo sieci i inne klasyfikacje; Krótka historia ludzkiej sieci; sieci na wszystkich poziomach; Przyczyny powstania sieci; od społeczeństwa masowego do społeczeństwa sieci; Zmieniające się relacje w społeczeństwie sieci. R.3 Technologia: Wprowadzenie; Techniczne fundamenty społeczeństwa sieci; Sieci telekomunikacyjne; Sieci wymiany danych; Sieci komunikacji masowej; Sieci zintegrowane; Sieci multimedialne i szerokopasmowe; Przyszłe trendy. R.4 Gospodarka: Wprowadzenie; Przyczyny obecnej rewolucji komunikacyjnej; Gospodarka przepływów; Rynki, hierarchie i sieci; Nowa gospodarka?; Producenci: od infrastruktury do dostawców usług; Konsumenci: ofensywa producentów i klienci; Wnioski. R.5 Polityka i władza: Wprowadzenie; Podatność na zagrożenia; Rozproszenie i koncentracja polityki; Twierdzenia na temat e-rządu i demokracji cyfrowej; Władza w organizacji; Prywatność i autonomia osobista; Wnioski. R.6 Prawo: Wprowadzenie; Osłabienie prawa przez sieci; Kto rządzi Internetem?; Prawo do informacji i komunikacji; Prawa własności; Prawo do prywatności; Wnioski. R.7 Struktura społeczna: Wprowadzenie; Przestrzeń i czas w społeczeństwie sieci; Zacieranie granic między sferami życia; Wspólnoty i relacje społeczne; Jawność i fragmentacja: nowa spójność społeczna; Sieci i (nie)równość społeczna; Niestabilność społeczeństwa sieci; Wnioski. R.8 Kultura: Wprowadzenie; Życie w kulturze cyfrowej; Ilość i jakość treści w nowych mediach; Zmiana wykorzystania mediów; Wnioski. R.9 Psychologia: Wprowadzenie; Percepcja i nowe media; Uczenie się z nowymi mediami; Psychologia społeczna CMC; Zmiany w ludzkiej osobowości?; Wnioski. R.10 Wnioski i propozycje rozwiązań: Wprowadzenie; Wnioski ogólne; Społeczeństwo informacji i sieci w Ameryce Północnej, Europie, Azji Wschodniej i Trzecim Świecie; Propozycje rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media w historii, historia w mediach. Szkice z dziejów prasy dawnej: Początki funkcjonowania mediów lokalnych na Śląsku Cieszyńskim; "Gazeta Polska" przeciw "Klosom". Studium przypadku społecznej historii mediów i prawa autorskiego; Motywy sensacyjno-kryminalne na łamach wybranych tytułów prasy polskiej okresu XX-lecia międzywojennego; Od Polskiej Agencji Telegraficznej do agencji elektronicznych. Ewolucja agencji prasowych w Polsce w latach 1918-2014; "Trzeba przetrwać i nie tracić wiary". Listy Stanisława Ligonia do Franciszka Pilarka (1945-1954) - o radiu i powojennej rzeczywistości; Uregulowania prawne dotyczące cenzury; Stanisław Olszowski głównym nadzorcą partyjnej propagandy w latach 1980-1982; Jean-Jacques Servan-Schreiber - polityk, dziennikarz i twórca "L'Express"; 2. Media pod presją polityki, technologii, gospodarki. Szkice z dziejów prasy po 1989 roku: Polska prasa lewicowa po 1989 roku; Początki i ewolucja polskich memów internetowych; "Jeden Bóg, jedna ojczyzna"? O (de)konstrukcji narodu europejskiego w dobie Internetu; Internetowe oblicza prasy lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Cz. 1 Studia z teorii komunikowania; Nauka o komunikowaniu masowym: struktura i charakter dyscypliny; Fragmentaryzacja w mediach: proces i narzędzie; Nauka o mediach i komunikowaniu w Polsce i w świecie; Zaproszenie do dyskusji o potrzebie integracji instrumentarium badawczego medioznawcy; Socjologia wiedzy czy socjologia komunikowania masowego? Dwa nurty badawcze w komunikologii; Ogólna teoria systemów Bertalanffy`ego w badaniu systemów medialnych; Pojęcie techniczne zapośredniczonej komunikacji. Analiza aspektów epistemologicznych; Komunikacyjno-narracyjny charakter podmiotowości w ujęciu Seyli Benhabib; Cz. 2 Polski rynek mediów masowych; Próba bilansu "nowego ładu informacyjnego", czyli o potrzebie badań nad polskim systemem medialnym; Funkcjonowanie i segmentacja rynku prasowego w Polsce; Czytelnictwo (konsumpcja) prasy w Polsce; Dolnośląska prasa codzienna - bilans zamknięcia. Bilans otwarcia; Procesy transformacji i profesjonalizacji radia katolickiego (na przykładzie Radia Via w Radomiu); Czy ludzi mają trudności ze zrozumieniem telewizyjnych programów informacyjnych?; Cz. 3 Media masowe a społeczeństwo; Zderzenie standardów racjonalności? Pluralizm mediów w europejskiej polityce medialnej; Komunikacja wiary w globalnej wiosce. Kościół katolicki w świecie mediów; Rola potocznego komunikowania w audiowizualnym świecie; Odróżnić prawdę od fikcji - media masowe wobec legend miejskich; Mężczyźni działają, kobiety wyglądają, czyli wizerunek kobiet polityków w polskich mediach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria personifikacji. 2. Panorama społeczna. 3. Samopoznanie i tożsamość. 4. Władza. 5. Zmiana postaw społecznych. 6. Panorama rodziny. 7. Badamy panoramę duchowości. 8. Szkolenie i zespoły. 9. Metafory władzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Wstęp: co można zrobić z badaniami odbioru; 1. Telewizja, wiadomości i sfera publiczna; 2. Reality television, widzowie i etyka; 3. Opera mydlana i zabawa; 4. Telewizja i przestrzeń domowa; 5. Telewizja, tożsamość i globalna widownia; Zakończenie: telewizja i etyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Propaganda jako forma komunikowania; Klasyfikacja propagandy; System propagandowy; Opinia publiczna; Język propagandy politycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz.I Wstęp do teorii komunikowania masowego, 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego. Cz.II Era społeczeństwa masowego i kultury masowej: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego, 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy, 5. Normatywne teorie komunikowania masowego. Cz.III Powstanie i upadek teorii ograniczonych efektów: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów, 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienie paradygmatu ograniczonych efektów mediów, 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty. Cz.IV Współczesna teoria komunikowania masowego: poszukiwanie konsensusu i nowe wyzwania: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego, 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu, 11. Teorie mediów, kultury i społeczeństwa, 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ciało, społeczeństwo i władza: Ciało jako miejsce wpisywania znaczeń; Ciało jako spektakl i powierzchnia wydarzeń; 2. Konstruowanie kobiecości i "męskie oko": Piękno, kobiecość i przemoc; Męskie spojrzenie jako metanarracja; Czarne kobiety i oko białego mężczyzny; Tyrania szczupłego ciała i jej konsekwencje; Chirurgia plastyczna, ciało i tożsamość; Kobiecość i konstelacje dyskursów mody; Konstruowanie kobiecości a problem emancypacji; 3. Społeczne rekonstrukcje tożsamości mężczyzn: Kontrowersje wokół feminizacji męskości; Męskość i niepokoje wokół heteroseksualizmu; Konstruowanie seksualnej nieadekwatności mężczyzn; Viagra, konsumpcja seksu i walka płci; Dyskursy męskości dominującej; Czarne męskie ciało i kryzys białej męskości; Męskość i seksturystyka; Rekonstrukcje męskości i paradoksy socjalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy? Przemiany polskiego systemu medialnego; 1. Rytualna koncepcja komunikacji w praktyce: Wizerunek Lecha Kaczyńskiego w mediach- przed i po katastrofie smoleńskiej; Casus krzyża na Krakowskim Przedmieściu- wprawka do analizy dyskursu prasowego "Gazety Polskiej"; Miedzy strukturą a communitas: listy do telewizji w czasie żałoby; 2. Polscy celebry ci- idole popkultury- medialne gwiazdy: Idol pokultury w blogu młodzieżowym; Ciąża i rodzicielstwo cele brytów w świetle plotkarskich portali internetowych; Celebryci w roli życiowych przewodników; 3. Media lokalne- strategie na przetrwanie: Prasa lokalna- jaka była, jest, będzie?; Oczekiwania i rozczarowania; Współczesne strategie rozwoju szczecińskich dzienników regionalnych- samodzielnie czy w ramach koncernu?; Konflikt interesów a praca dziennikarza lokalnego; 4. Problemy prasy w nowej rzeczywistości medialnej w Polsce: Nowe technologie w "starych" mediach. Kilka uwag o transformacji technologicznej prasy po 1989 roku; Kolportaż w polskim rynku pracy po 1989 roku; Konkurencja na polskim rynku prasowym na przykładzie Axel Springer w latach 2000-2010; Kultura organizacyjna dziennikarzy i jej znaczenie dla zarządzania na rynku mediów; Postrzeganie wizerunku i roli kobiety przez współczesna prasę masowa w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Uderz go prądem; Cz.2 Dialog w drzwiach; Cz.3 Prędzej ci serce pęknie; Cz.4 Poza euforią i depresją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Problematyka ogólna: Wspólnota gospodarcza wkracza na pole polityki medialnej; Zakres działalności unii Europejskiej a dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe; Lad medialny promowany przez instytucje unijne; Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej; 2. Dziedziny polityki medialnej i działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów: Unijne prawo medialne; Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych; Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego; Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej; 3. Wpływ przystąpienia do Unii Europejskiej na systemy medialne: Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 1)
Początek (i koniec) w ujęciu szkoły tartusko-moskiewskiej; Pierwsze strony - pośród kontrastów i metatekstów; Konfiguracja gatunkowa charakterystyczna dla pierwszej strony gazety; Współczesny redesign - analiza pierwszych stron "Słowa Polskiego", "Gazety Wrocławskiej" oraz dziennika " Słowo Polskie Gazeta Wrocławska"; Etyka na pierwszych stronach. Między reklamą a public relations (o pewnej kampanii wizerunkowej); Miejsca centralne pierwszych stron "Rzeczpospolitej", "Trybuny" i "Gazety Wyborczej"; Kultura w stylu KISS. Pierwsze, czyli proste - Keep it simple, stupid!; Funkcja początku w kinie współczesnym; Semantyczne i strukturalne funkcje czołówek filmowych; Head-line, czyli psychomachia; Ad portas. Architektura informacji portali internetowych; Sygnały początku internetowcyh legend miejskich; Sport w produkcie medialnym jako sygnał początku "ery przełomu i dobrobytu"; Wybrane aspekty socjologicznych badań nad rytualizacją w perspektywie komunikacji społecznej; Rytuał w mediach. Rytualizacja dyskursu medialnego na przykładzie przesłuchań Marka Wagnera przed Sejmową Komisją Śledczą; Autorytet, ekspert, idol - kogo chcą słuchać współcześni; Elementy uniwersalności przekazu na pierwszych stronach międzynarodowych edycji magazynu "Men's Health"; Od dziś teatr nie będzie taki sam. Rytualizacja odbioru spektaklu Oczyszczeni w polskiej krytyce teatralnej; Czarna magia pierwszych stron? Obraz Polski w brytyjskich dziennikach w przededniu rozszerzenia Unii Europejskiej; Obraz Holandii w prasie polskiej lat 1953-1957
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 3)
1. Public relations w BWA Awangarda. Analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu, 2. Milczenie profesora Tutki. Opowiadania Jerzego Szaniawskiego jako utwory kolektywne, 3. Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty filmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych, Opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty "Ostatniego Testamentu", 4. Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego, 5. Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd "Gazetę Wyborczą", 6. O obiektywności w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego, 7. Wolne oprogramowanie - wolne publikowanie. Wzajemne relacje i inspiracje, 8. Kompetencja kreatywnej CMC. Wybrane aspekty, 9. Literatura wobec nowych technologii, 10. Efektywność stron internetowych " Rzeczpospolitej" i " Super Expresu" w świetle badań Eyetrack III, 11. Programy neotelewizyjne. Rekonesans, 12. Śmierć dźwignią reklamy. Przypadki medialne, 13. Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka - rozważania nad przestrzenią Fast foodów (McDonald's i KFC), 14. Czytelnik - współtwórcą utworu, czyli spodziewana zmiana miejsc. Różne strategie aktywności odbiorcy, wpisane w konstrukcję i formę utworu, jako zapowiedź rozwoju literatury multimedialnej i hipertekstowej, 15. Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska, 16. Fenomen popularności Briget Jones w świetle studiów kulturowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej