Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(104)
Forma i typ
Książki
(104)
Publikacje naukowe
(37)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(80)
dostępne
(58)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(59)
Czytelnia
(81)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(6)
Borkowski Igor
(5)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Godzic Wiesław (1953- )
(3)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Fras Janina
(2)
Gralczyk Aleksandra
(2)
Kwasik Kamila
(2)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(2)
Musiał Emilia
(2)
Siara Olga
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baran Stanley J
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Burnecka Małgorzata
(1)
Burszta Wojciech J. (1957-2021)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bębas Sylwester
(1)
Bęben Robert
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Chludziński Bartłomiej
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czopek Jakub
(1)
Davis Dennis K
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Derks Lucas
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drzewiecki Piotr (1977- )
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Fleischer Michael
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Golka Marian
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gąciarz Barbara
(1)
Hallada Marek
(1)
Hildebrandt Andrzej
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jaroszyński Jan
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Jurkowski Ryszard
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kasprzak Kaja
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kerckhove Derrick de
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocór Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(104)
Język
polski
(104)
Temat
Komunikacja społeczna
(51)
Środki masowego przekazu
(39)
Społeczeństwo informacyjne
(32)
Internet
(18)
Społeczeństwo
(12)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Kultura masowa
(9)
Media społecznościowe
(9)
Socjologia
(8)
Interakcje społeczne
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Konflikt społeczny
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Socjologia kultury
(5)
Telewizja
(5)
Dziennikarze
(4)
Informacja
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Multimedia
(4)
Prasa (wydawnictwa)
(4)
Reklama
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Antropologia mediów
(3)
Autoprezentacja
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Globalizacja
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kultura
(3)
Naród
(3)
Negocjacje
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Postawy
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Społeczeństwo obywatelskie
(3)
Struktura społeczna
(3)
Studenci
(3)
Terroryzm
(3)
Wolność słowa
(3)
Zachowanie
(3)
Śmierć
(3)
Demokracja
(2)
Edukacja medialna
(2)
Etyka
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Gender
(2)
Grupy społeczne
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konflikt
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media mobilne
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Menedżerowie
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Perswazja
(2)
Pokolenie Z
(2)
Polityka medialna
(2)
Pornografia śmierci
(2)
Postawa wobec śmierci
(2)
Praca
(2)
Prawa człowieka
(2)
Prawo mediów
(2)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Public relations
(2)
Radiofonia
(2)
Religia
(2)
Rodzice
(2)
Rodzina
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Ruchy społeczne
(2)
Samokształcenie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjotechnika
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Uczniowie
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Web 2.0
(2)
Wolność mediów
(2)
Współdziałanie
(2)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Czechy
(2)
Ukraina
(2)
Austria
(1)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(28)
Podręcznik
(16)
Monografia
(11)
Opracowanie
(9)
Materiały konferencyjne
(5)
Esej
(2)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Publicystyka
(1)
Szkic
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(63)
Media i komunikacja społeczna
(56)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Psychologia
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Biologia
(2)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
104 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Pomiędzy wpływam, manipulacją a poznaniem, 2. Medialne ośrodki perswazji, 3. Elementarne figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego, 4. Uwiedź mnie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 2)
Zagrożenia dla niezależnych dziennikarzy na Białorusi. Rola " pomarańczowej rewolucji" w drodze Ukrainy do Unii Europejskiej. Media i transformacja społeczna: przypadek Ukrainy. Udział prasy studenckiej w "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Między państwem a społeczeństwem. Prawda i manipulacja w mediach. Media a społeczeństwo obywatelskie: między polityką a presją rynku. Czy prasa dożyje następnej dekady. Co robi władza w "Gazecie Wyborczej", czyli z problematyki lokalnej widoczności medialnej. Lokalna partycypacja medialna a kształtowanie się społeczeństwa obywatelskiego. "społeczeństwo obywatelskie" jako kontekst komunikacyjny w prasie. Internetowe legendy miejskie w społeczeństwie obywatelskim. Medialne potrzeby obywatelskiego współodczuwania (analiza mediów od dnia śmierci Jana Pawła II do jego pogrzebu). Recenzje: Menedżerowie - analfabeci w PR - rozmowa Piotra Bielawskiegi z Aleksandrem Woźnym. Agnieszka Żbikowska - Public relations. Fraser P.Seitel - Public Relations w praktyce. Magdalena Jerzemowska - Nadzór korporacyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Wstęp; 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji 1.1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne 1.2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu 1.3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta 2. Trendy w zachowaniach konsumentów 2.1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta 2.2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) 2.3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja 2.4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw 3.1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów 3.2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów 3.3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów 3.4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 3.4.1. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie 3.4.1.1. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka 3.4.1.2. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie 3.4.2. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe 3.5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej 4.1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań 4.2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań 4.3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta 4.4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta 4.5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra 5. E-commerce a zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, 5.1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu 5.2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe 5.3. Od e-commerce do mobile i social commerce 5.4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego 6. Media spotecznościowe w zachowaniach konsumentów 6.1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych 6.2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów 6.3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych 6.4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych - AISAS 6.5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych 6.6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów 7. Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu 7.1. Kryzys gospodarczy 7.1.1. Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia 7.1.2. Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.1.3. Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej 7.2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.3. Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw 8.1. Zachowania konsumenckie seniorów 8.1.1. Pojęcie osoby starszej 8.1.2. Styl życia seniorów 8.1.3. Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów 8.1.4. Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów 8.2. Zachowania konsumenckie singli 8.2.1. Definicja pojęcia singiel 8.2.2. Styl życia singli 8.2.3. Charakterystyka singli jako konsumentów 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) 9.1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów 9.2. Konsument na rynku usług kulturalnych 9.3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie 9.4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna 10.1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych 10.2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania 10.3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości 10.4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach 10.5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Co kształtuje kulturę? : 1. Czynniki kulturotwórcze, 2 .Wizerunek organizacji, 3. Kierownicy emocjonali i racjonalni. Cz.II W czym kultura się przejawia? : 1. Komuniakcja społęczna, 2. Rutynizacja zachowań, 3. Typ motywacji. Cz.III Stosunek do innych kultur : 1. Rywalizacja kulturowa, 2. Izolacja kulturowa, 3. Współpraca kulturowa, 4. Adaptacja kulturowa, Cz.V Stosunek do własnych odmieńców : 1. Kultura w procesie zmiany, 2. Kultury pluralistyczne, 3. Kultury stabilne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zasada jawności i obowiązki informacyjne administracji w społeczeństwie obywatelskim; 2. Udzielanie informacji publicznych na wniosek na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; 3. Wolność słowa, prawo do informacji a prawo hegemona; 4. Kultura jawności- Klauzula tajności. Dziennikarskie prawo do informacji a prawno karna ochrona tajemnicy państwowej. Zarys problematyki; 5. Informacja o przestępczości w środkach masowego przekazu; 6. Prawo do informacji jako podstawa skutecznego prawa do obrony- przypadek postępowania przed amerykańskimi komisjami wojskowymi oraz trybunałami weryfikacyjnymi wobec zatrzymanych w Guantanamo Bay, na Kubie; 7. Prawo rodziny do informacji o losie jej zaginionego członka- uwagi prawno międzynarodowe; 8. Ochrona praw podatnika w systemie międzynarodowej wymiany informacji podatkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej