Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(79)
Forma i typ
Książki
(79)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje fachowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(48)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(51)
Czytelnia
(52)
Autor
Kolczyński Mariusz
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Arendt Łukasz
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bęben Robert
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Depa Jakub
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duda Aneta
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Florek Magdalena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gros Urszula
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kobylarek Aleksander (1968- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Krupa Marian
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nizard Georges
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Podlasiak Zbigniew
(1)
Płoska Renata
(1)
Radomski Norbert
(1)
Reiher Robert H
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Rybicki Jacek (1959- )
(1)
Sadłowska-Wrzesińska Joanna
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sidor Monika
(1)
Sielska Alicja
(1)
Sikora Jan
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stachowiak Agnieszka
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Stalewski Tadeusz
(1)
Stanowicka-Traczyk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(79)
Temat
Marketing
(15)
Zarządzanie
(12)
Socjologia
(10)
Organizacja
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Media społecznościowe
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Reklama
(6)
Marketing polityczny
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Menedżerowie
(5)
Przywództwo
(5)
Psychologia pracy
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Autoprezentacja
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Praca
(4)
Socjologia pracy
(4)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Miasta
(3)
Polityka
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Public relations
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Socjologia kultury
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Czas pracy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Image
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Internet
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kariera
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metody badawcze
(2)
Mobbing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Polityka miejska
(2)
Praca zespołowa
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Reklama społeczna
(2)
Socjologia miasta
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Telewizja
(2)
Teoria organizacji
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zaufanie
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Ekorozwój
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Industrializacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Maków Mazowiecki (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(12)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Poradnik
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
79 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumetów / red. Ewa Kieżel. - Wyd.2. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2000. - 308 s. : tab., rys. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Konsumpcja i konsument w gospodarce rynkowej; Potrzeby konsumpcyjne jako przesłanki zachowań konsumentów; Zachowania konsumpcyjne konsumentów i gospodarstw domowych; Modele rynkowych zachowań konsumentów; Determinanty rynkowych zachowań konsumentów; Prawidłowości zachowań konsumentów jako rezultat oddziaływania czynników o zróżnicowanym charakterze; Typologia konsumentów jej znaczenie poznawcze i praktyczne; Interes konsumenta w gospodarce rynkowej i jego ochrona; Wiedza o rynkowych zachowaniach konsumentów i jej wykorzystanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura; Społeczeństwo wiedzy; Społeczeństwo informacyjne; Prawo; Nowa ekonomia: Marketing i zarządzanie; Przestępczość komputerowa i bezpieczeństwo systemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cel ogólny i cele szczegółowe badań; Przestrzenie kreatywne jako miejsca trzecie; Struktura pracy; 1. Ruch wytwórców – kontekst badań 1.1 Od amatora do profesjonalnego amatora 1.2 Tworzenie jako zobowiązanie czy styl życia? 1.3 Krytyczne czy hobbystyczne tworzenie? 2. Przestrzenie kreatywno-warsztatowe 2.1 Definiowanie przestrzeni kreatywno-warsztatowych 2.2 Podejście oddolne i odgórne – wektor zróżnicowania 2.3 Od innowacji otwartych do innowacji społecznych 2.4 Potencjał miejsca trzeciego 3. Przestrzenie kreatywno-warsztatowe i miasto 3.1 Poza miejsce trzecie 3.2 Od warsztatu w mieście do miasta-warsztatu 4. Wyniki badań 4.1 Przestrzenie kreatywno-warsztatowe – podstawowe informacje 4.2 Lokalizacja i przestrzeń warsztatowa 4.3 Dostępność 4.4 Zasoby sprzętowe 4.5 Podejmowane aktywności 4.6 Profil użytkownika 4.7 Finansowanie działalności 5. Wnioski 5.1 Otwartość i dostępność 5.2 Kooperacja i oddolna inicjatywa 5.3 Odpowiedzialność i autonomia 6. Rekomendacje; Nota metodologiczna; Literatura; Spis fotografii; Spis rycin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Rozdział 2. Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu: Istota sukcesu; Sukces w biznesie; 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)?: Wizja sukcesu; Relatywizm w ocenie sukcesu; Znaczenie oceny odbiorców; Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy; 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców): Nagrody i recenzje; Akceptacja; Wymiar finansowy sukcesu; Kryteria oceny a ulotność sukcesu; 2.4. Porażki i pułapki: Czy porażka jest porażką?; Symptomy nadciągającej porażki; Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki; Trudne do przewidzenia okoliczności porażki; Obrona przed porażką; Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu: Źródła inspiracji twórczej; Mechanizm gromadzenia idei; Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?; 3.2. Ekspansja – praca nad projektem: Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy; Błędy i znikome efekty działania; 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych: Szczęście; Praca; Talent; Odwaga; Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne; Twórczość; Definiowanie kreatywności; Kreatywność w opinii artystów; Pomiar kreatywności; 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych: Kreatywność społeczeństw i grup społecznych; Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego; 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności: Autonomia działania; Wpływ presji czasu; Osobowość twórcy; Inne uwarunkowania; Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza: Cechy zachowań kreatywnych; Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności; Pasja i jej źródła; Znaczenie pasji pozazawodowych; 5.2. Twórcy: Cechy osób kreatywnych; Samotność i introwertyczność; Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie: Rady ze szczyptą ostrożności; Identyfikacja otaczającej rzeczywistości; Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki; 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności: Czy można się nauczyć kreatywności?; Jak wyzwalać kreatywność?; Kreatywność a wiek twórców; Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia; Warsztat teatralny w ramach KAMP; 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności: Kierunki działań szkoleniowych; Wybrane techniki wyzwalania kreatywności; Trening kreatywności; Działania artystyczne; Podsumowanie; Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV; Bibliografia; Załącznik 1; Załącznik 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Ile pracy, ile życia poza nią?; 2. Działania na rzecz równowagi między pracą a życiem pozazawodowym; z doświadczeń wybranych krajów; 3. Koncepcja badań; 4. Zakłócenia równowagi praca-życie i ich skutki w opinii pracodawców; 5. Ekonomiczna opłacalność działań wspierających WLB. Punkt widzenia pracodawców; 6. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym w opiniach pracowników; 7. Studia przypadków: kształtowanie WLB; 8. Wnioski końcowe i rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I : 1.Kirunki działań projakościowych na uczelni wyższej, 2.Edukacja menedżerska w wybrnaych krajach rozwiniętych, 3.Kształcenie zorientowane na studenta - sceptycznie o metaforze "student klinetem", 4.Ocena jakości kształcenia na studiach podyplomowych na przykładzie Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, 5.Studia dwustopniowe na kierunku zarządzanie i marketing - zarys proponowanej koncepcji. R.II : 6.Programy nauczania na kierunku zarządzanie i marketing, 7.Oceny przydatkońsi i atrakcyjności przedmiotów nauczania, 8.Samoocena badanych pod względem przygotowania do zawodu przez studia, 9.Kontakty z otoczeniem gospodarczym w trakcie studiów (według opinii badanych), 10.Motywacje i satysfakcje z ukończenia studiów, 11.Uzyskane efekty studiów na kierunku zarządzanie i marketing według opinii dyplomatów, 12.Nauczyciele akademiccy w opinii studentów, 13.Ocena wiedzy studentów - informowanie, motywowanie czy wypłata?, 14.Nieuczciwe praktyki związane z pisaniem i obroną pracy magisterskiej, 15.Jakość administracyjnej obsługi studentów na badanym wydziale uczelni według ich opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Idea uniwersytetu. Kształcenie, edukacja liberalna czy badania naukowe?, 2. Sytuacja uniwersytetu w dobie transformacji, 3. Założenia metodologiczne i zastosowanie procedury w badaniach własnych, 4. Sytuacja społeczno-zawodowa absolwentów uniwersytetu w świetle badań, 5. Analiza jakościowa wybranych przypadków absolwentów charakteryzujących się nietypową pozycją społeczno-zawodową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Metodyka podjętych badań i opis organizacji procesu badawczego; Część I. Teoretyczne przesłanki sprawiedliwości wynagradzania i ich praktyczne implikacje Rozdział 1. Przesłanki sprawiedliwości wynagrodzeń w filozofii i teorii ekonomii Rozdział 2. Sprawiedliwe wynagradzanie z perspektywy nauk o zarządzaniu Rozdział 3. Współczesne podejście do kształtowania sprawiedliwości wynagradzania Część II. Sprawiedliwość wynagradzania i opodatkowania w różnych formach zatrudnienia Rozdział 4. Zróżnicowanie poczucia sprawiedliwości wynagradzania w różnych formach zatrudnienia Rozdział 5. Standardy wynagradzania – perspektywa prawna, społeczna i dyskurs medialny Rozdział 6. Opodatkowanie różnych form zatrudnienia a sprawiedliwość podatkowa Rozdział 7. Opodatkowanie różnych źródeł dochodów a (nie)sprawiedliwość systemu podatkowego Część III. Czynniki wpływające na stosowanie norm sprawiedliwości wynagradzania Rozdział 8. Nagrody dla pracowników – różnicowanie ze względu na posiadane umiejętności Rozdział 9. Zróżnicowanie czynników oceny sprawiedliwości wynagradzania w zależności od płci Rozdział 10. Zróżnicowanie norm sprawiedliwości – perspektywa pracownika i pracodawcy Rozdział 11. Narracja o sprawiedliwości wynagradzania a miejsce pracy Część IV. Marka płacowa – różnice perspektywy pracodawcy i pracownika Rozdział 12. Postrzeganie czynników osobistych a stosowanie norm dla sprawiedliwego wynagradzania. Perspektywy pracownika i pracodawcy Rozdział 13. Napięcia dotyczące sprawiedliwości wynagradzania Rozdział 14. Sprawiedliwość wynagradzania a marka płacowa Rozdział 15. Miejsce świadczeń pozapłacowych w systemie wynagradzania; Zakończenie; Spis tabel; Spis rysunków; Biogramy autorek i autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Słowo elektroniczne. strategie werbalne w epoce nowych mediów, 2. Partwork - tekst medialny - tekst krytyczny. Przykład pragmatycznej analizy zawartości, 3. Przedwyborczy wizerunek Sojuszu Lewicy Demokratycznej w " Gazecie Wyborczej ", 4.Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I O potrzebie, korzyściach i słabościach programów praca - życie: O równowagę między pracą i życiem - UE -Polska; Czy istnieje życie poza firmą?; Programy praca-życie jako sposób budowania kapitału ludzkiego organizacji; E-learning, czyli elektroniczny system edukacji - szansą rozwoju kapitału ludzkiego; E-learning - pomaga czy przeszkadza w budowaniu równowagi między pracą a życiem. Cz. II Styl zarządzania a równowaga miedzy pracą i życiem: Gdy zaciera się granica między pracą zawodową a życiem prywatnym; Czas wolny jako obszar rozwoju współ czesnego menedżera; Równowaga między pracą i życiem w kulturze organizacyjnej nastawionej na efekty; Styl zarządzania i otwarta komunikacja - czyli jak przedostać się do katakumb, w których funkcjonują pracownicy; Odkryj swoje silne strony jak znaleźć, zrozumieć i efektywnie wykorzystać własne talenty w życiu zawodowym i osobistym?; Od kierownika do coacha - rozwój menedżerów sprzedaży w PTK Centertel. Cz. III Elastyczne formy zatrudnienia i organizacji czasu: Less work... more jobs; Reforma czasu pracy we Francji; Elastyczny czas pracy - ułatwia czy utrudnia godzenie pracy z życiem pozazawodowym?; Zarządzanie czasem pracy w handlu; Zarządzanie czasem - zarządza nie sobą w czasie. Umiejętności niezbędne współczesne mu menedżerowi; Przestrzeganie przepisów o czasie pracy w świetle kontroli Państwowej Inspekcji Pracy. Cz. IV Firma przyjazna pracownikom i ich rodzinom: Firma przyjazna rodzinie; "Moderator" - program wspierania pracowników w polskiej telefonii cyfrowej; Równowaga pomiędzy życiem osobistym a pracą zawodową; Inwestycja w przyszłość; Zmiany a dialog w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej