Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(27)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(28)
Autor
Berkley Holly
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Trzósło Tomasz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Brady Regina
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Collin Simon
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Danylenko Olena
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Eager Bill
(1)
Forrest Edward
(1)
Frań Aneta
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guth David W
(1)
Guziur Piotr
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Lis Marcin
(1)
Macełko Marta
(1)
Machowski Michał
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marsh Charles
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
McCall Cathy
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Mendys Wacław
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Minochkina Olga
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Pachura Aneta
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Petrivna Irina Krinichnaya
(1)
Pełszyński Jacek
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Popielec Dominika
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Shutyak Yuliya
(1)
Sipa Monika
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Spyra Marcin
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tadeusz Walczak
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Van Caillie Didier
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Reklama internetowa
(34)
Internet
(13)
Marketing elektroniczny
(11)
Marketing cyfrowy
(8)
Strony WWW
(8)
Reklama
(7)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing
(5)
Media społecznościowe
(4)
Promocja handlowa
(4)
Autoprezentacja
(3)
Google
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Promocja
(3)
Public relations
(3)
Public relations w internecie
(3)
Usługi
(3)
Banki internetowe
(2)
Google AdWords
(2)
Google Analytics
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Sponsoring
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Baza danych
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dane osobowe
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Egzaminy zawodowe
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Intuicja
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing mobilny
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Netykieta
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Okładki czasopism
(1)
Osobowość
(1)
Parki technologiczne
(1)
Parlament
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo gospodarcze publiczne
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Psychologia
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rejestr przedsiębiorców
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Rynek pracy
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Symbole
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy. 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google. 2.1. Typy stron Google+. 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google. Rozdział 3. Tworzenie konta Google. 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail. 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail. Rozdział 4. Konto marki w Google. Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google. 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę. 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google. 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google. 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google. 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google. 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google. Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google. 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy). 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym. 6.3. Działania naprawcze i długofalowe. Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma. 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma. 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma. 7.3. Nazwa firmy. 7.4. Adres i znacznik na Mapie. 7.5. Godziny otwarcia. 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW. 7.7. Kategorie. 7.8. Usługi. 7.9. Atrybuty. 7.10. Opis firmy. 7.11. Data otwarcia. 7.12. Zdjęcia. 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer. 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów. 7.15. Kanał YouTube. 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma. 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma. 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords). 7.19. Czat. 7.20. Produkty. Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma. 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie). 8.2. Wpisy Google Moja Firma. 8.3. Opinie Google. 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google. 8.5. Statystyki wizytówki Google. 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+. 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma. Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google. 9.1. Analiza słów kluczowych. 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych. 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma. 9.4. Optymalizacja strony internetowej. 9.5. Opinie – reputacja. 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google. Rozdział 10. Twój plan działania. Koniec... albo początek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media cyfrowe: możliwości wcześniej nieosiągalne 1.1. Czym jest reklama cyfrowa? 1.2. O czym jest ta książka? 2. Historia i zakres działania reklamy cyfrowej 2.1. Historia reklamy cyfrowej 2.2. Reklama cyfrowa: kwestia skali 2.3. Ogólny obraz praktyki reklamy cyfrowej 2.4. Kontekst cyfrowy 2.5. Agencje cyfrowe 2.6. Wiodące media cyfrowe 2.7. Kluczowe dyskusje w Świecie Reklamy 2.8. Automatyzacja w reklamie: a co z kreatywnością? 2.9. Blokowanie reklam 2.10. Prywatność 2.11. Kultura promocyjna 2.12. Konwergencja 2.13. W stronę social 2.14. Cyfrowy sprzeciw 3. Jak to działa: standardowe media cyfrowe 3.1. Reklama w wyszukiwarkach 3.2. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) 3.3. Display advertising 3.4. Zakup bezpośredni 3.5. Sieci reklamowe 3.6. Zakup poprzez ad exchange 3.7. Kupno poprzez programmatic i real-time bidding (RTB) 3.8. Programmatic 3.9. Mobile display 3.10. Ogłoszenia 4. Jak to działa: niestandardowe media cyfrowe 4.1. In-game advertising i advergaming 4.2. In-game advertising – reklama w grach komputerowych 4.3. Advergaming 4.4. Grywalizacja 4.5. Media społecznościowe 4.6. Reklama w mediach społecznościowych 4.7. Reklama płatna a shared/earned media 5. Kreatywność 5.1. Kontekst branżowy 5.2. Pomysły (big i small ideas) 5.3. Storytelling 5.4. Kreatywność jest ważna, ale czym ona tak naprawdę jest? 5.5. Doświadczenie 5.6. Koncepcje sensoryczno-afektywne 5.7. Empatia, sytuacja i umiejscowienie 5.8. Culture hacking: kombinacje 5.9. Eksploracja 5.10. Transformacje 5.11. Podsumowanie 5.12. Podstawowe zasady kreatywności 6. Non-interruptive: uwaga, autentyczność i reklama natywna 6.1. Odbiorcy 6.2. Odbiorcy interaktywni 6.3. Pozyskiwanie uwagi 6.4. Influencerzy 6.5. Reklama natywna: przykład BuzzFeed 6.6. Branded entertainment 6.7. Virality 6.8. Metryka wciąż ma znaczenie 6.9. Możliwości wirtualnej rzeczywistości 2.0 7. Media hacking 7.1. Wymagania w zakresie media hacking 7.2. Przykład kreatywnego media hacking: B-Reel 7.3. Hacked media i reinterpretacje historii 7.4. Mixed reality i transmedia 7.5. Rola zabawy 7.6. Kluczowe terminy 8. Blokowanie reklam i nieuczciwość: zagrożenia dla reklamy 8.1. Web adblocking 8.2. AdBlock Plus 8.3. Mobile adblocking 8.4. Anti-adblocking 8.5. Uciekanie się do oszustwa 9. Reklama adresowana do dzieci: przepisy i etyka mediów cyfrowych 9.1. Badanie etyki w reklamie 9.2. Prawodawstwo i samoregulacja 9.3. Samoregulacja w Wielkiej Brytanii 9.4. Czy dzieci dorastają zbyt szybko? Raport Baileya 9.5. Magiczny moment zrozumienia kontekstu internetowego 9.6. Advergames 9.7. Kanały na YouTubie: przykład AmazingPhil 10. Techniki reklamowe: analityka, big data, profilowanie i tożsamość 10.1. Wczoraj: korzenie analityki w reklamie 10.2. Kontekst big data 10.3. Dwudziesty pierwszy wiek: dane i korelacja 10.4. Big data i reklama 10.5. Profilowanie i tożsamość 10.6. Analityka społeczna 10.7. Tekst 10.8. Obraz 10.9. Marketing skierowany do naszych wirtualnych osobistych asystentów (VPA) 11. Media empatyczne: emotiveillance i przyszłość reklamy zewnętrznej 11.1. Billboardy wrażliwe na emocje 11.2. Sztuczna inteligencja 11.3. Tam na Wimbledonie 11.4. Teorie podejść emocjonalnych 11.5. Emotiveillance 11.6. Media empatyczne 11.7. Niepokojący czynnik: bliskość bez wzajemności 12. Prywatność: przykład aplikacji mobilnych na Android 12.1. Test praktyczny 12.2. Co jest śledzone? 12.3. Pliki cookie 12.4. Definiowanie prywatności: być pozytywnym 12.5. Prywatność: interakcje, oczekiwania i protokół 12.6. Śledzenie i reklama w aplikacjach mobilnych na Android 12.7. Zaufanie 12.8. Zgoda 12.9. Opt-in/opt-out 12.10. Kontekst prawny 12.11. Branża reklamowa pod kontrolą organów amerykańskiej inwigilacji rządowej… bez jej zgody 13. Podsumowanie: między sztuką a nauką w reklamie 13.1. Wzniosłość danych 13.2. Riposta kreatywnych 13.3. Podwójne złudzenie 13.4. Czy sztuczna inteligencja kiedykolwiek stworzy Holidays are coming dla Coca-Coli? 13.5. Poza pokusą: kreatywność algorytmiczna 13.6. Napędzanie maszyny; Aneks; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo dla biznesu : e-commerce / Piotr Kantorowski, Paweł Głąb. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 227, [5] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp. Jak zacząć biznes online. Jednoosobowa działalność gospodarcza. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Założenie działalności gospodarczej. Podatek VAT. Baza Danych Odpadowych. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych. Sprawozdawczość finansowa. Kasa fiskalna. Oznaczenie firmy oraz marki w działalności e-commerce. Zasady prawa firmowego. Oznaczenie marki przedsiębiorcy. Ochrona marki. Umowa na stworzenie logotypu. Produkty w sklepie internetowym. Strona internetowa w e-commerce. Legalna strona sklepu internetowego. Marketing i reklama w e-commerce. Ochrona firmy w internecie. Współpraca z podwykonawcami i pracownikami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm / Piotr Guziur. - Gliwice : HELION, 2001. - 150 s. : rys., wykresy, tabele ; 23 cm.
Wstęp; Rozwój i charakterystyka Internetu; Planowanie marketingu online; Promocja witryny w systemach wyszu kujących; Reklama; Środki promocji produktu w Internecie; E-commerce; Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet; Za kończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie internetu dla działalności promocyjnej, 2. Internetowa witryna firmowa, 3. Inne rodzaje witryn internetowych, 4. Reklama internetowa, 5. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych, 6. Promocja uzupełniająca, 7. Public relations i sponsoring w Internecie, 8. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek, 9. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line, 10. Internet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, 11. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi, 12. Badania marketingowe w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: O autorach; 1. Wstęp; 2. Wstęp do strategii marketingowej: 2.1. Grupa docelowa; 2.2. Wyznacz cele; 2.3. Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego?; 2.4. Jak robi to konkurencja?; 2.5. Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku?; 2.6. Budżet; 2.7. Współpraca z agencją - zlecam i zapominam?; 2.8. Podsumowanie; 3. Reklama w Google Ads: 3.1. SEO + PPC = sukces; 3.2. Co to jest Google Ads; 3.3. Słowa kluczowe i dopasowania; 3.4. Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam; 3.5. Landing pages - strony docelowe; 3.6. Reklama w sieci wyszukiwania; 3.7. Reklamy produktowe i dynamiczne; 3.8. Podsumowanie; 4. Reklama w sieci reklamowej Google: 4.1. Co to jest GDN?; 4.2. Dlaczego warto z tego korzystać; 4.3. Model See-Think-Do-Care; 4.4. Formaty reklamowe; 4.5. Możliwości targetowania w sieci reklamowej; 4.6. Znajdź swojego użytkownika; 4.7. Płatności; 4.8. Opcje dodatkowe; 4.9. Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy; 4.10. Reklama w YouTube; 4.11. Reklamy Discovery; 4.12. Podsumowanie; 5. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads: 5.1. Model See-Think-Do-Care; 5.2. Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii; 5.3. Optymalizacja kampanii reklamowej; 5.4. Podsumowanie działań optymalizacyjnych; 5.5. Narzędzia dodatkowe i automatyzacja; 5.6. Egzaminy i partnerzy Google; 5.7. Klient vs. agencja; 6. SEO: 6.1. Pozycjonowanie – wstęp; 6.2. Podstawy SXO - użyteczność a SEO; 6.3. Podsumowanie SXO; 6.4. Wybór domeny i jej konfiguracja; 6.5. Elementy optymalizacji treści; 6.6. Content marketing - przykłady działań; 6.7. Duplicate content; 6.8. Core Web Vitals; 6.9. Google Search Console; 6.10. Popularność strony, czyli link building; 6.11. Zaawansowana analiza SEO: crawlery; 6.12. Podsumowanie; 7. Google Analytics: 7.1. Dlaczego potrzebuję analityki internetowej?; 7.2. Era Big Data; 7.3. Dane ilościowe i jakościowe; 7.4. Jak działa Google Analytics?; 7.5. Wersje Analytics - Universal vs. GA4; 7.6. Jak są zbudowane raporty?; 7.7. Struktura konta i instalacja kodu śledzenia; 7.8. Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora; 7.9. Cele i zdarzenia; 7.10. Raportowanie; 7.11. Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące; 7.12. Raporty niestandardowe; 7.13. Alerty niestandardowe; 7.14. Analityka w audycie SEO; 8. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane: 8.1. Google Tag Manager (GTM); 8.2. Inne zaawansowane funkcje Analytics; 8.3. Dodatkowe narzędzia; 8.4. Inne narzędzia Google; 8.5. Podsumowanie Google Analytics; 9. Podsumowanie całej książki: 10. Dodatki: 10.1. Źródła wiedzy w sieci; 10.2. Narzędzia; 10.3. Kursy; 10.4. Wydarzenia branżowe SEM; 10.5. Odpowiedzi do testów; 10.6. Spis filmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 2/2007)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Problem odpowiedzialnego zarządzania przestrzenią publiczną. Nibymiejsca i miejsca, czyli o miastach i autostradach, 2. Regionalne systemy innowacji, 3. Regionalne strategie innowacyjne środkiem rozwoju przedsiębiorczości (na przykładzie województwa małopolskiego), 4. Parki naukowo-technologiczne a rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, 5. Rozwój sektora ochrony środowiska, 6. Kluczowe miary biznesowe w budowie wartości firmy, 7. Napotykane trudności w procesie wykorzystywania wiedzy i zasobów intelektualnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem cz. 1, 8. Rynek marketingowych badań internetowych, 9. Psychologiczne uwarunkowania działań zbiorowych. CzII. Intuicja, 10. Strategiczne zarządzanie potencjałem ludzkim w bibliotece.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej