Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(27)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(28)
Autor
Berkley Holly
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Trzósło Tomasz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Brady Regina
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Collin Simon
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Danylenko Olena
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Eager Bill
(1)
Forrest Edward
(1)
Frań Aneta
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guth David W
(1)
Guziur Piotr
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Lis Marcin
(1)
Macełko Marta
(1)
Machowski Michał
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marsh Charles
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
McCall Cathy
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Mendys Wacław
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Minochkina Olga
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Pachura Aneta
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Petrivna Irina Krinichnaya
(1)
Pełszyński Jacek
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Popielec Dominika
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Shutyak Yuliya
(1)
Sipa Monika
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Spyra Marcin
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tadeusz Walczak
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Van Caillie Didier
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Reklama internetowa
(34)
Internet
(13)
Marketing elektroniczny
(11)
Marketing cyfrowy
(8)
Strony WWW
(8)
Reklama
(7)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing
(5)
Media społecznościowe
(4)
Promocja handlowa
(4)
Autoprezentacja
(3)
Google
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Promocja
(3)
Public relations
(3)
Public relations w internecie
(3)
Usługi
(3)
Banki internetowe
(2)
Google AdWords
(2)
Google Analytics
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Sponsoring
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Baza danych
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dane osobowe
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Egzaminy zawodowe
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Intuicja
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing mobilny
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Netykieta
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Okładki czasopism
(1)
Osobowość
(1)
Parki technologiczne
(1)
Parlament
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo gospodarcze publiczne
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Psychologia
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rejestr przedsiębiorców
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Rynek pracy
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Symbole
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 116, [2] s. : rys. ; 21 cm.
1. Podstawy; 2. Tytuł, nazwy, domeny; 3. Język a skuteczność oferty; 4. Słowa a wizerunek; 5. Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy; 2. Kreatywna i efektywna reklama; 3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić; 4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam; A. Zalety i wady różnych form reklam; B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Helion, 2006. - 249 s. : fot., rys. ; 21 cm.
1. Internet - najmłodsze medium przekazu. 2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców. 3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna. 4. Przyszłość reklamy internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Dlaczego powinieneś się zdecydować na marketing online. 1. Złoty interes. Internet nie jest chwilowym szaleństwem i powienieneś zwrócić na niego uwagę. 2. Kim są i czym się zajmują, czyli profile użytkowników Internetu. 3. ABC marketingu internetowego. 4. Marketing w cyberprzestrzeni, czyli wyjątkowość marketingu internetowego. Część II: Marketing internetowy od podszewki. 5. Korelacja między marketingiem tradycyjnym a internetowym. 6. Jak i gdzie się reklamować. 7. Tworzenie reklamy, czyli jakiej reklamy potrzebujesz. 8. Rola wyszukiwarek i katalogów stron. Część III: Jak wprowadzić plan w życie. 9. Jak mierzyć skuteczność strategii internetowej. 10. Jak używać (ale nie nadużywać) poczty elektronicznej. 11. Marketing z wykorzystaniem grup dyskusyjnych. 12. Witryna internetowa jako narzędzie marketingowe. Część IV: Dostrajanie aparatury, czyli co jeszcze można zrobić, by osiągnąć sukces. 13. Marketingowe porady, które pozwolą zaoszczędzić pieniądze. 14. Trafiać w dziesiątkę, czyli marketing jeden na jeden. 15. Wartość wirtualnej społeczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.I Marketing w erze interkatywnej: R.1 Media w relacji 1:1 w przyszłości interaktywnej; R.2 Orientacja na klienta w erze interaktywnej; R.3 Strategie i taktyki zorientowane na klienta; R.4 Wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing; R.5 Marketing w Internecie; R.6 Reklama interaktywna; R.7 Marketing bezpośredni XXI wieku. Cz.II Wykorzystanie medió w erze interaktywnej: R.8 Public relations w Internecie; R.9 Opracowywanie teksótw reklamowych dla mediów interaktywnych; R.10 Kioski interaktywne na rynku detalicznym; R.11 Nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków; R.12 Komputeryzacja procesu sprzedaży; R.13 Telefon interaktywny jako narzędzie promocji; R.14 Telewizja interaktywna; R.15 Reklama w Internecie. Cz.III Badania marketingowe: R.16 Efektywność mediów interaktywnych; R.17 Wskaźniki oglądalności witryn WWW; R.18 Badania zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych; R.19 Marketingowe bazy danych a interaktywne sieci informacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(E-marketing)
Część 1: Zalety reklamy AdWords; Struktura AdWords: kampania; Struktura AdWords: grupa reklam; Sieć wyszukiwania; Sieć reklamowa; Kampania: sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową; Reklama aplikacji mobilnych; Wynik jakości; Ranking reklamy w AdWords; Aukcja reklamowa; Sposoby rozliczeń i strategie ustalania stawek; Dostosowanie stawek; Kierowanie na język i lokalizację; Wpływ Google AdWords na bezpłatne wyniki wyszukiwania; remarketing; Dodatkowe narzędzia; Budżet dzienny; Przyspieszone i standardowe wyświetlanie reklam; Reklamy i rozszerzenia reklam; Strony docelowe; Słowa kluczowe; Podstawy optymalizacji i analizy kampanii; Konwersje; Praca z wieloma klientami; Edytor AdWords. Część 2: Google AdWords - założenia; Typy reklam AdWords; Dostosowanie reklam do urządzeń mobilnych; Najważniejsze elementy konta i kampanii AdWords; Rozszerzenia reklam; Struktura konta; Przykładowy podział konta AdWords; Konwersje; Raportowanie i monitorowanie kampanii; Segmenty i wymiary; Optymalizacja kampanii; Obsługa wielu kont i automatyzacja działań AdWords; Najczęstrze pytania i wątpliwości klientów. Część 3: Reklamy produktowe - Product Listing Ads (PLA); Google Merchant Center (GMC); Kraj docelowy; Plik danych o produktach; Unikalne identyfikatory produktów; Atrybuty w pliku danych o produktach; Etykiety niestandardowe; Priorytety kampanii; Optymalizacja reklam PLA; Rozwiązywanie problemów. Część 4: Co to jest Google Analytics; Planowanie i zasady; Implementacja i zbieranie danych; Cele i transakcje; raportowanie; Raporty standardowe; Raporty niestandardowe; Panele informacyjne; Alerty; Znajdowanie „persony” - użytkownika „doskonałego”; Dodatkowe elementy systemu rozszerzające możliwości Analytics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w sieci / Simon Collin ; tłum. Andrzej Święch. - Warszawa : FELBERG SJA, 2002. - 191, [1] s. : rys. ; 20 cm.
Marketing w Internecie, Budowanie marki w Internecie, Witryny,Zzwartość witryny, Promowanie witryny, Reklama w sieci, Pomiar reackji odbiorców, Marketing bezpośredni, E-fcommerce, Public relations i kontakty z mediami, Badania i analizy rynku, O marketingu w Internecie, Działanie w sieci, Katalog www.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy. 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google. 2.1. Typy stron Google+. 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google. Rozdział 3. Tworzenie konta Google. 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail. 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail. Rozdział 4. Konto marki w Google. Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google. 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę. 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google. 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google. 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google. 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google. 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google. Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google. 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy). 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym. 6.3. Działania naprawcze i długofalowe. Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma. 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma. 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma. 7.3. Nazwa firmy. 7.4. Adres i znacznik na Mapie. 7.5. Godziny otwarcia. 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW. 7.7. Kategorie. 7.8. Usługi. 7.9. Atrybuty. 7.10. Opis firmy. 7.11. Data otwarcia. 7.12. Zdjęcia. 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer. 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów. 7.15. Kanał YouTube. 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma. 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma. 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords). 7.19. Czat. 7.20. Produkty. Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma. 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie). 8.2. Wpisy Google Moja Firma. 8.3. Opinie Google. 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google. 8.5. Statystyki wizytówki Google. 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+. 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma. Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google. 9.1. Analiza słów kluczowych. 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych. 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma. 9.4. Optymalizacja strony internetowej. 9.5. Opinie – reputacja. 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google. Rozdział 10. Twój plan działania. Koniec... albo początek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej