Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(99)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(94)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(5)
E-booki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(87)
dostępne
(64)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(66)
Czytelnia
(87)
Autor
Chodyński Andrzej
(8)
Huczek Marian (1939-2023)
(6)
Perechuda Kazimierz
(4)
Borkowski Stanisław
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Jabłoński Adam
(3)
Kiełtyka Leszek
(3)
Kwieciński Mirosław
(3)
Morawski Mieczysław
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Brdulak Jakub J
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Kwiatkowski Stefan
(2)
Lichtarski Jan
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Merski Janusz
(2)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skórska Anna
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Wawrzyniak Bogdan
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aluchna Maria
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Błaszczuk Anna
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobija Dorota (1968- )
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziura Marek
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Evans Christina
(1)
Fijałkowska Justyna
(1)
Filipczyk Barbara
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Goliński Jan
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gugała Krzysztof
(1)
Guzik Marcin
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(82)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(104)
Język
polski
(104)
Temat
Zarządzanie wiedzą
(90)
Przedsiębiorstwo
(67)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(38)
Zarządzanie
(20)
Organizacja ucząca się
(19)
Gospodarka oparta na wiedzy
(18)
Innowacje
(16)
Kadry
(16)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Menedżerowie
(9)
Organizacja
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Globalizacja
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja dla zarządzania
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Baza danych
(4)
Gospodarka
(4)
Informatyka
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Konkurencyjność
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Wiedza
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Decyzje
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Poradnictwo
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zatrudnienie
(3)
Benchmarking
(2)
Informacja
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Outsourcing
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo budowlane
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Algorytmy
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BHP
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Budownictwo
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Czas
(1)
Dane osobowe
(1)
Data mining
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Faktura VAT
(1)
Farmacja
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Freelancer
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(11)
Opracowanie
(10)
Czasopismo naukowe
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Podręcznik
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Poradnik
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(32)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
104 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Opis projekty; 2. Praca; 3. Przedsiębiorstwo wiedzy; 4. Pracownik wiedzy; 5. Uwagi o metodzie; 6. Nowoczesne biurokracje; 7. Czas pracy; 8. Zaufanie; 9. HRM u pracowników wiedzy; 10. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zasoby niematerialne organizacji od czasu publikacji Barneya znajdują się w centrum zainteresowania badaczy zajmujących się zarządzaniem, a zwłaszcza zarządzaniem strategicznym. Zasobowa teoria firmy ewoluuje wraz z licznymi badaniami odwołującymi się do jej założeń. Początkowo zainteresowania poznawcze ukierunkowane były głównie na zasób wiedzy i organizacyjne uczenie się, a aktualnie eksplorowane są intensywniej pozostałe zasoby, szczególnie kapitał relacyjny. Ukierunkowanie badań na wnętrze organizacji i endogeniczne uwarunkowania jej funkcjonowania, strategii i zmian tworzy fundamenty pozwalające na lepsze zrozumienie istoty organizacji i mechanizmów, które w niej tkwią, wspomagając bądź ograniczając potencjał rozwoju. Niniejsza publikacja jest wyrazem nieustającego wysiłku badaczy, skierowanego na wyjaśnianie rzeczywistości organizacyjnej z perspektywy zasobów. Artykuły zostały pogrupowane pod kątem merytorycznym, tworząc jednorodne problemowo części: 1. Wiedza i organizacyjne uczenie się oraz kultura organizacyjna, 2. Reputacja, marki, relacje, 3. Ludzie w organizacji: postawy, przywództwo, 4. Zachowania organizacji i w organizacji. Autorzy postawili wiele ważnych poznawczo pytań. Podjęli także wątki metodyczno-metodologiczne. Ale myślą przewodnią opracowania są paradoksy oraz paradygmaty odnoszone do poszczególnych obszarów problemowych. Liczymy, że lektura tego zbioru będzie inspiracją do stawiania kolejnych pytań badawczych, do rozwijania istniejących teorii, do konstruowania zaleceń aplikacyjnych, do prowadzenia badań empirycznych i w końcu stanie się inspiracją do rozwijania nauki o zarządzaniu w sposób satysfakcjonujący zarówno akademików, jak i praktyków. Życząc owocnej lektury, dziękujemy Autorom za wysiłek włożony w przygotowanie publikacji, a Recenzentom za zaangażowanie na rzecz ich jakości. Ewa Stańczyk-Hugiet, Joanna Kacała
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Przesłanki podejścia procesowego do zarządzania organizacją; 2. Projektowanie procesów w organizacji; 3. Zarządzanie organizacją poprzez kreatywne kształtowanie procesów; 4. Organizacja procesowa i jej determinanty; 5. Zarządzanie wiedzą w organizacji procesowej; 6. Kultura w organizacji procesowej; 7. Struktury wspierające wdrażanie dynamicznych systemów zarządzania procesami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom IV)
Słowo wstępne; Wstęp; Zarządzanie wiedzą warunkiem konkurencyjności firmy; Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna; Przedsiębiorczość XXI wieku (Intelektualizacja przedsiębiorczości, intelektualizacja przedsiębiorstw); Szanse rozwojowe przedsiębiorstw; Nadzór korporacyjny w Polsce w kontekście światowych doświadczeń i wyzwań globalizacji; Efektywność polskich przedsiębiorstw i jej pomiar; Konkurencyjność gospodarki polskiej. Stan i perspektywy; Międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych; Systemy wynagradzania w motywowaniu menedżerów; Konkurencyjność polskiego sektora usług; Inwestowanie w kapitał ludzki a rozwój gospodarki; Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw; Pracownicy jako wartość firmy; Przyczyny rozwoju i upadku polskich przedsiębiorstw przemysłowych w okresie transformacji gospodarczej lat 1990-2000; Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Czynniki i bariery innowacyjności gospodarki. Wnioski dla Polski; Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy; Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju; Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw, a ich możliwości rozwojowe; Wybrane elementy konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego; Przedsiębiorstwa i przedsiębiorczość w polskiej gospodarce; Jaka polityka proeksportowa dla Polski?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Enterprise performance management - nowe wsparcie dla przedsiębiorczości korporacyjnej w warunkach globalizacji; Migracja wartości a procesy przedsiębiorczości; Zarządzanie wiedzą jako przejaw przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość w restrukturyzacji i wycenie przedsiębiorstwa; Reorientacja procesowa w organizacji a warunki wyzwalania przedsiębiorczości; Integracja personalna w grupach kapitałowych. Szanse i zagrożenia dla przedsiębiorczości; Public relations a inne formy wpływu na otoczenie - przejawy przedsiębiorczości; Project finance jako metoda pobudzania przedsiębiorczości; Umowy handlowe i regulacje celne jako uwarunkowania przedsiębiorczości; Wpływ prywatyzacji przedsiębiorstw na innowacyjność gospodarki na przykładzie gospodarki polskiej; Wspieranie przedsiębiorczości w działalności gospodarczej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Wzrost przedsiębiorczości na polskim rynku telekomunikacyjnym jako efekt procesów liberalizacyjno- demonopolizacyjnych; Uwarunkowania i przejawy przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w Polsce; Przejawy przedsiębiorczości w zarządzaniu kryzysowym w transporcie lotniczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiedza jako przedmiot zarządzania w przedsiębiorstwie. 2. Koncepcje zarządzania wiedzą i narzędzia ich implementacji. 3. Model przedsiębiorstwa zorientowanego na systemowe wykorzystanie wiedzy. 4. Zarządzanie wiedzą w przekroju klasycznych funkcji zarządzania. 5. Zarządzanie wiedzą w ramach podstawowych procesów przedsiębiorstwa. 6. Zarządzanie wiedzą a wybrane koncepcje zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Przywództwo w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 1.1. Istota przywództwa; 1.2. Charakterystyka wybranych teorii dotyczących przywództwa; 1.2.1. Teorie cech skutecznego przywódcy; 1.2.2. Teorie behawioralne przywództwa; 1.2.3. Teorie władzy i wpływu; 1.2.4. Sytuacyjne teorie przywództwa; 1.2.5. Pozostałe teorie przywództwa; 1.3. Pomiar przywództwa; 1.4. Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad przywództwem. 2. Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstw: 2.1. Pojęcie zaufania w naukach o zarządzaniu; 2.2. Rodzaje i cechy zaufania w przedsiębiorstwie; 2.3. Budowanie zaufania w przedsiębiorstwach; 2.3.1. Podstawy budowania zaufania organizacyjnego; 2.3.2. Modele i podejścia do budowania zaufania w przedsiębiorstwach; 2.4. Pomiar zaufania w przedsiębiorstwie; 2.5. Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zaufaniem. 3. Znaczenie zarządzania wiedzą w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 3.1. Koncepcja zarządzania wiedzą; 3.2. Charakterystyka procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.1. Identyfikacja kluczowych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.2. Rola wybranych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.3. Modele dojrzałości zarządzania wiedzą; Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zarządzaniem wiedzą. 4. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw: 4.1 Badania na innowacjami w naukach o zarządzaniu; 4.1.1. Ewolucja rozumienia innowacji; 4.1.2. Typologia innowacji; 4.1.3. Proces tworzenia innowacji; 4.2. Charakterystyka i determinanty innowacyjności; 4.3. Pomiar innowacyjności przedsiębiorstw; 4.4. Modele empiryczne wiążące przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność. 5. Przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność przedsiębiorstw w świetle własnych badań empirycznych: 5.1. Model badawczy; 5.1.1. Charakterystyka struktury modelu badawczego i hipotezy; 5.1.2. Charakterystyka narzędzia badawczego; 5.2. Metodyka badań empirycznych; 5.2.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej; 5.2.2. Opis metody przetwarzania danych PLS-PM; 5.2.3. Testowanie modelu; 5.3. Wnioski, ograniczenia i dyskusja z wynikami innych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1./.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1./.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Era wiedzy. Zarządzanie wiedzą; Ewolucja rachunkowości zasobów niematerialnych, kapitał intelektualny - definicje, koncepcje i klasyfikacja; Metody pomiaru i komunikowania jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym; Przykłady zastosowania koncepcji pomiaru i zarządzania kapitałem intelektualnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Przedsiębiorstwo jako system, 3. Zakładanie nowej firmy, 4. Organizacja kierownictwa, 5. Struktury sieciowe-wirtualna organizacja, 4. Praca kierownika, 7. Odpowiedzialność w przedsiębiorstwie, 8. Kierownik jako przywódca, 9. Techniki kierowania ludźmi, 10. Organizowanie pracy własnej, 11. Podejmowanie decyzji, 12. Innowacyjność w przedsiębiorstwie, 13. Kierownik a funkcje zarządcze, 14. Postęp ekonomiczny w przedsiębiorstwie, 15. Zarządzanie wiedzą, 16. Metody zarządzania oraz techniki pracy kierowniczej, 17. Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowoczesne metody zarządzania organizację: ABM w systemach logistycznych jako sposób na optymalizację procesów wytwarzania; Dylematy projektowania wielopłaszczyznowej metody oceny procesów podejmowania decyzji kierowniczych; Istota oraz uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw; Rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstwa poprzez zarządzanie wartością; Ryzyko efektywnościowe a jakość strategii personalnej; Umiejętności menedżerskie związane z przeciwdziałaniem patologiom organizacyjnym i kształtowaniem efektywnych zespołów pracowniczych; 2. Perspektywy i kierunki rozwoju przedsiębiorstw: Działalność badawczo-rozwojowa a innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw wytwórczych; Wybrane aspekty monitoringu małych przedsiębiorstw; Uwarunkowania i kierunki rozwoju sektora przedsiębiorstw w Polsce; Koncepcja procesowego i systemowego zarządzania bezpieczeństwem przedsiębiorstwa; Badania literaturowe wybranych aspektów funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Wpływ technologii informacyjnej na funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw: Konkurencyjność firmy i zarządzanie relacjami z klientem; Infrastruktura negocjacyjna w biznesie elektronicznym; Rynek kart płatniczych w Polsce w latach 2005-2009; Rekrutacja i selekcja pracowników w przedsiębiorstwach przemysłu elektronicznego w województwie śląskim- wybrane aspekty; Systemy informatyczne wspierające działalność przedsiębiorstw dystrybucyjnych sektora energetycznego; Model funkcjonalny platformy e-usług dedykowanej świadczeniom medycznym; 4. Rola zarządzania wiedzą w rozwoju przedsiębiorstw: Postrzeganie informacji i wiedzy w organizacjach gospodarczych; Pomiar wiedzy jako źródło informacji o przebiegu procesów przedsiębiorstwa; Koncepcja Zarządzania Wiedzą a zarządzanie strategiczne; Współpraca międzyuczelniana w transferze wiedzy do biznesu; Przegląd nadziei i systemów wspierających zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; Organizacje oparte na wiedzy a umiejętności współczesnego menedżera; Determinanty decyzyjne menedżerów wiedzy; Doskonalenie umiejętności menedżerskich jako determinanta rozwoju przedsiębiorstw; 5. Innowacje w przedsiębiorstwie: Transfer technologii i informacji w przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych; Źródła pomysłów i możliwości innowacyjnych w działalności przedsiębiorstw; Presumpcja jako innowacja współczesnego przedsiębiorstwa; Innowacyjność drugiego filara wytwarzania energii elektrycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Problematyka kapitału intelektualnego, 2. Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwach, 3. Zarządzanie wiedzą a zarządzanie kapitałem intelektualnym, 4. Metoda oceny kapitału intelektualnego w małych i średnich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota organizacyjnego uczenia się; 2. Czynniki kształtujące zdolności uczenia się przedsiębiorstwa; 3. Model zdolności uczenia się przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych; 4. Kształtowanie zdolności uczenia się przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I. Metodologiczne podstawy zarządzania wiedzą: Filozoficzno- metodologiczne podstawy zarządzania wiedza; Metodologiczne założenia rozwoju kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się; Cz. II. Opisy sytuacyjne i decyzyjne: Metastaza informacji wiedzy jako główny element przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie intelektualnym; Zarządzanie wiedzą w małej firmie informatycznej- studium przypadku; Polityka rachunkowości jako fundament zarządzania wiedzą o położeniu ekonomicznym jednostki sporządzającej bilans; Lokalne i lokale wspólnoty praktyków w przedsiębiorstwie sektora high-tech; Organizacyjne tworzenie wiedzy we współczesnym uniwersytecie; Obsługa klienta hotelu z perspektywy procesu zarządzania wiedzą; Aspekty zarządzania pracownikami wiedzy w świetle badań empirycznych; Proces dyfuzji wiedzy w trakcie partycypacji pracowniczej; Cz. III. Dialogi, scenariusze, procesy i metody zarządzania wiedzą: Zarządzanie wiedzą w kancelarii doradztwa podatkowego; Scenariusze jako instrument kreowania wiedzy w organizacji; Kreowanie i zarządzanie wewnętrznym rynkiem wiedzy; Coaching wiedzy; Dyfuzja wiedzy w trakcji treningów kierowniczych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie wiedzą)
1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach - przegląd badań, 2. Profile strategiczne a profile zarządzania wiedzą, 3. Procesy zarządzania wiedzą - badania pogłębione, 4. Modele polityki personalnej a zarządzanie wiedzą, 5. Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą - badania pogłębione, 6. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Wybrane elementy zarządzania strategicznego w MŚP. Proces budowy strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Procesy koncentracji a strategie małych i średnich przedsiębiorstw w przemyśle mleczarskim w Polsce. Rozdział II: Czynniki poprawy konkurencyjności MŚP. Zarządzanie technologiczne podstawą osiągania przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Wzrost konkurencyjności polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) poprzez programy Unii Europejskiej skierowane na rozwój zasobów ludzkich; Strategie konkurencji sektora małych i średnich przedsiębiorstw; Inwestycje jako źródło przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw. Rozdział III: Instrumenty rozwoju MŚP. Dynamika i struktura MŚP - pierwsze doświadczenia w UE; Analiza sytuacji małych i średnich przedsiębiorstw w latach 2000-2005 w świetle wskaźników Urzędu Skarbowego w Otwocku; Działania samorządu powiatowego stymulujące rozwój przedsiębiorstw w powiecie otwockim; Instrumenty na rynku pracy wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa w powiecie otwockim w świetle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Rynek pracy i sytuacja gospodarcza w Otwocku w opiniach właścicieli małych firm - założenia badawcze. Rozdział IV: Charakterystyka programów pomocowych. Pomoc strukturalna organizacjom pozarządowym z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zintegrowany program operacyjny rozwoju regionalnego na lata 2004-2006 na tle pomocy publicznej; Polityka wspierania MŚP w krajach Unii Europejskiej i na świecie ze szczególnym uwzględnieniem pomocy publicznej. Rozdział V: Warunki rozwoju MŚP - studia przypadków. Rozwój średniego przedsiębiorstwa w trudnym okresie gospodarki rynkowej - studium przypadku; Dynamika rozwoju gospodarki lokalnej z perspektywy marketingu i aktywności reklamowej; Źródła finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej; Kredyt jako źródło finansowania rozwoju średnich i małych przedsiębiorstw na przykładzie Siedlec w latach 2000-2004; Badania statystyczne w małych i średnich przedsiębiorstwach. Rozdział VI: Doświadczenia zagraniczne. Włoski model "lidera" w rozwoju drobnej przedsiębiorczości w Polsce; Polityka gospodarcza rządu japońskiego wobec sektora małych przedsiębiorstw w okresie powojennej restrukturyzacji gospodarki - jej efekty dla likwidacji bezrobocia i stymulacji wzrostu dochodu narodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Koncepcja zarządzania uwagą. 1. Geneza koncepcji gospodarki uwagi. 2. Charakterystyka gospodarki uwagi. 3. Gospodarka uwagi a świat organizacji. II: Zarządzanie uwagą w kontekście dorobku teorii zarządzania. 1. Modelowe ujęcie miejsca zarządzania uwagą. 2. Formułowanie strategii. 3. Zarządzanie wiedzą. 4. Public relations. III: Zarządzanie uwagą w polskich przedsiębiorstwach. 1. Empiryczna weryfikacja koncepcji zarządzania uwagą. 2. Badanie jakościowe - studia przypadków. 3. Badanie kwestionariuszowe - opinie menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 521)
1. System zarządzania przedsiębiorstwem a rozwój gospodarczy, 2. Myślenie strategiczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Zarządzanie wiedzą jako źródło przewagi konkurencyjnej, 4. Koncepcja systemu dynamicznego zarządzania przedsiębiorstwem, 5. Modelowanie systemu dynamicznego zarządzania, 6. Funkcjonowanie firmy oparte na modelu systemu dynamicznego zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 527)
1. Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą, 3. Systemy informacyjne a innowacyjność przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo wirtualne, 5. Zarządzanie wiedzą i relacjami z klientem, 6. Najnowsze trendy biznesowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej