Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(99)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(94)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(5)
E-booki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(87)
dostępne
(65)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(66)
Czytelnia
(87)
Autor
Chodyński Andrzej
(8)
Huczek Marian (1939-2023)
(6)
Perechuda Kazimierz
(4)
Borkowski Stanisław
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Jabłoński Adam
(3)
Kiełtyka Leszek
(3)
Kwieciński Mirosław
(3)
Morawski Mieczysław
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Brdulak Jakub J
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Kwiatkowski Stefan
(2)
Lichtarski Jan
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Merski Janusz
(2)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skórska Anna
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Wawrzyniak Bogdan
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aluchna Maria
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Błaszczuk Anna
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobija Dorota (1968- )
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziura Marek
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Evans Christina
(1)
Fijałkowska Justyna
(1)
Filipczyk Barbara
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Goliński Jan
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gugała Krzysztof
(1)
Guzik Marcin
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(82)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(104)
Język
polski
(104)
Temat
Zarządzanie wiedzą
(90)
Przedsiębiorstwo
(67)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(38)
Zarządzanie
(20)
Organizacja ucząca się
(19)
Gospodarka oparta na wiedzy
(18)
Innowacje
(16)
Kadry
(16)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Menedżerowie
(9)
Organizacja
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Globalizacja
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja dla zarządzania
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Baza danych
(4)
Gospodarka
(4)
Informatyka
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Konkurencyjność
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Wiedza
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Decyzje
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Poradnictwo
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zatrudnienie
(3)
Benchmarking
(2)
Informacja
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Outsourcing
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo budowlane
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Algorytmy
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BHP
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Budownictwo
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Czas
(1)
Dane osobowe
(1)
Data mining
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Faktura VAT
(1)
Farmacja
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Freelancer
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(11)
Opracowanie
(10)
Czasopismo naukowe
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Podręcznik
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Poradnik
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(32)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
104 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie wiedzą jako strategiczne wyzwanie dla działu zasobów ludzkich 1. Zmiany w świecie biznesu wymuszające zarządzanie wiedzą, 2. Awans działu kadr za szczebla operacyjnego na strategiczny, 3. Jak wykształcić kulturą podporządkowaną wiedzy. Cz. II Budowanie kultury podporządkowanej wiedzy: 4. Struktura, funkcje i zakres obowiązków w kulturze podporządkowanej wiedzy, 5. Rola działu zasobów ludzkich w budowaniu kultury podporządkowanej wiedzy, 6. Nauka od nowa, 7. Co motywuje pracowników umysłowych do nauki?, 8. Nauka i praca we wspólnotach praktyków. Cz. III Zwiększenie umiejętności i wiarygodności działu zasobów ludzkich w zakresie zarządzania wiedzą: 9. Dostosowanie zarządzania zasobami ludzkimi do zarządzania wiedzą, 10. Dowiedz się, co wiesz: język i narzędzia do tworzenia mapy wiedzy, 11. Kompletowanie własnego zestawu narzędzi zarządzania wiedzą, 12. Jak mądrze wykorzystać technologię
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1146)
1. Podstawy nowoczesnych koncepcji zarządzania, 2. Organizacje oparte na wiedzy, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą, 4. Praktyka zarządzania wiedzą w wybrnaych przedsiębiorstwach w Polsce, 5. System zarządzania wiedzą, 6. Pracownicy wiedzy - nowa generacja profesjonalistów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza i zarządzanie wiedzą. 2. Działalność badawczo- rozwojowa jako źródło wiedzy. 3. Wiedza, kreatywność, działalność innowacyjna. 4. Zarządzanie działalnością innowacyjną. 5. Zarządzanie ukierunkowane na rozwój pracowników. 6. Istota kapitału intelektualnego i jego struktura. 7. Odnawianie modelu działalności przedsiębiorstwa szansą na sukces. 8. Organizacyjne aspekty zarządzania działalnością innowacyjną w przedsiębiorstwie. 9. Problem czasu w tworzeniu innowacji i jej komercjalizacji. 10. Innowacyjność polskich i unijnych przedsiębiorstw oraz jej utrudnienia. 11. Znaczenie innowacji w przedsiębiorstwach państw członkowskich byłej 15 Unii Europejskiej. 12. Czynniki kształtujące silne i słabe strony przedsiębiorstw państw członkowskich dawnej 15 UE w zakresie innowacji. 13. Szkolenie i edukacja instrumentami wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw funkcjonujących w byłej 15 Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwarunkowania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Konkurencyjność przedsiębiorstw: Innowacyjność źródłem konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; Kreatywność i dobra organizacja podstawą rozwoju przedsiębiorczości i konkurencyjności w Zjednoczonej Europie; Zastosowanie technologii multimedialnych w wirtualizacji przedsiębiorstw; Rola i znaczenie informacji w przedsiębiorstwie; Wpływ zmian technologii w nowoczesnych przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych. Zarządzanie zasobami ludzkimi: Praca z załogą we współ czesnym światowym hotelarstwie; Zarządzanie kapitałem społecznym w polskich organizacjach. Próba diagnozy i propozycje; Zarządzanie i kreatywność czy zarządzanie kreatywnością? Organizacja Inteligentna: Organizacje "inteligentne inaczej". Zjawisko kultu korporacyjnego w firmach działających na terenie Polski; Uczelnia jako organizacja ucząca się; Etyka w motywacyjnych działaniach menedżerskich; Wirtualna i realna komunikacja; Koncepcje zarządzania przez jakość w bankach; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą: Rola wiedzy i edukacji w rozwoju firmy; Wiedza jako czynnik rozwoju regionów; Psychologiczne bariery w zarządzaniu wiedzą na podstawie badań przeprowadzonych w firmach północno-wschodniej Polski; Rola wiedzy w nowoczesnych strukturach organizacyjnych Organizacyjna relacja wiedzy i władzy; Profil pracownika wiedzy; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich firmach na przykładzie regionu mazowieckiego; Obieg informacji i jej wykorzystanie w zarządzaniu wiedzą; Ciągłe doskonalenie zarządzania jako droga polskich przedsiębiorstw energetycznych do organizacji inteligentnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja wirtualna - szanse i bariery; Wirtualne miejsce pracy. Nowy układ dla przedsiębiorstw i pracowników; Tendencje rozwoju wirtualizacji rynku książki w Polsce; Unia Europejska. Kształtowanie się nowego modelu polityki w dziedzinie wiedzy i edukacji; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego przy formułowaniu planu rozwoju szkoły; Zarządzanie wiedzą inaczej. Kreowanie patologicznej "wiedzy ukrytej" w polskich firmach; Nowe spojrzenie na organizację w dobie e-gospodarki; Nowy model pojmowania wiedzy w organizacji; Znaczenie kultury w działalności menedżera; Trudności praktycznego zastosowania koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji; Zarządzanie własnością intelektualną na przykładzie rejestracji znaku towarowego w Biurze Harmonizacji Rynku Wewnętrznego (wybrane zagadnienia); Wiedza jako efekt złożonych procesów społecznej komunikacji; Niewiedza i jej znaczenie w organizacji; Wiedza chroniona w warunkach szkoły wyższej; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Informacja a wiedza; Sukces, pieniądz, bogactwo w percepcji społecznej a postkomunistyczna scheda postaw w dobie akcesji Polski do UE; V Jubileuszowy Kongres - Młodzież w Zjednoczonej Europie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka współczesnej konkurencji międzynarodowej. 2. Zasoby wiedzy jako strategiczny czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3. Istota i główne problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. 4. Metody i narzędzia pomiaru zasobów wiedzy i oceny poziomu zarządzania w przedsiębiorstwach. 5. Pomiar zasobów wiedzy i ocena poziomu zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 6. Uwarunkowania zewnętrzne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 7. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 8. Kultura organizacyjna a procesy zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 9. Zarządzanie wiedzą - stan w przedsiębiorstwach działających w Polsce na tle osiągnięć największych korporacji świata. 10. Próba modelowania procesów zarządzania konkurencyjnym potencjałem wiedzy w polskich przedsiębiorstwach. 11. Rola konsultingu w racjonalizacji zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do zarządzania wiedzą; R.2 Usługa konsultingowa i jej specyfika; R.3 O mechanizmach stabilizacji wiedzy w firmie szkoleniowej; R.4 Organizacyjne czynniki umożliwiające innowację w firmie szkoleniowej; R.5 O zarządzaniu efektywną sprzedażą wiedzy w firmie szkoleniowej; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ gospodarki opartej na wiedzy na rozwój przedsiębiorstw: Organizacja wirtualna jako nowoczesna forma modelu biznesowego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i globalizacji; Zarządzanie wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach; Czy wiedza jest elementem kapitału przedsiębiorstwa i wyznacznikiem jego wartości?; Wiedza jako zasób strategiczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem; The diffusion of knowledge management practises in turkish private sector (tps): a literature review; Knowledge and management wn Enterprise; Reengineering źródłem innowacji w przedsiębiorstwie; 2.Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach. Problematyka oceny zasobów niematerialnych małych i średnich przedsiębiorstw - badania własne; Wykorzystanie elementów zarządzanie wiedzą w hotelarstwie; Zarządzanie wiedzą w firmach branży motoryzacyjnej - badania własne; Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem przemysłowym na przykładzie odlewni żeliwa; Zarządzanie wiedzą a jakość procesów w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw branży odlewniczej; Zarządzanie wiedzą a doskonalenie jakości; Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing; cooperative management of Small and Medium Enterprises; Zarządzanie wiedzą - kluczowe zagadnienia dla rozwoju organizacji; 3. Edukacja, wiedza, zmiany postaw ludzi w organizacjach; Wiedza - strategiczny zasób organizacji a rozwój kadr menedżerskich; W trosce o edukację. Polityka lokalnego rynku pracy wobec zagrożenia wykluczeniem społecznym na przykładzie Bielska-Białej; Przemiany systemu szkolnictwa wyższego w dobie zarządzanie wiedzą; System edukacji i szkoleń wobec zarządzania wiedzą w organizacji; Znaczenie internal relations w zarządzaniu przedsiębiorstwem opartym na wiedzy (zarys problematyki); Integracja emocjonalna warunkiem funkcjonowania biblioteki jako organizacji opartej na wiedzy; Zasoby i wiedza w organizacji w perspektywie zagrożeń korupcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania wiedzą, 2. Korzyści z zarządzania wiedzą, 3. Zarządzanie wiedzą a innowacyjność, 4. Pomiar wartości intelektualnych i zarządzania wiedzą, 5. Wyniki badań sondażowych nad zarządzaniem wiedzą w Polsce, 6. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza, przesłanki i istota zarządzania wiedzą, 2. Jakościowe kreowanie wiedzy - podejście japońskie, 3. Ilościowe zarządzanie wiedzą - podejście zachodnie, 4. Kreowanie wiedzy na tle współczesnych koncepcji zarządzania, 5. Wiedza jako podstawa efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym, 6. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w małych firmach, 7. Zarządzanie wiedzą w perspektywie personalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie wiedzą)
Cz. I Zarządzanie wiedzą w społeczeństwie uczącym się: Drogi rozwojowe gospodarki opartej na wiedzy - doświadczenia i perspektywy; Strategie budowania w Polsce gospodarki opartej na wiedzy; Edukacja jako kluczowy element w budowaniu GOW; Przedsiębiorstwo inteligentne -gł. aktor w budowaniu GOW; Konstrukcja strategii dla przedsiębiorstwa opartego na wiedzy; Kultura organizacyjna w organizacji uczącej się; Dzielenie się wiedzą jako innowacja społeczna. Cz. II Praktyka zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie: Zarządzanie wiedzą w korporacjach zachodnich - przegląd badań; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach działających w Polsce - wyniki badań; Strategia zarządzania wiedzą w KPMG; Zarządzanie kapitałem intelektualnym na przykładzie Grupy Skandia; Zarządzanie wiedzą w firmie Komputer Land SA; Zarządzanie wiedzą w Hutmen SA we Wrocławiu; Kreowanie kultury organizacji uczącej się na przykładzie grupy Schenker; Tworzenie kultury organizacji uczącej się - sposób na efektywne wdrożenie. Cz. III Systemy i metody wspomagające zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie: Metodyka szacowania wiedzy; Enterprise Content Management - założenia i zastosowania systemu; Wirtualizacja nauczania; Systemy zarządzania kompetencjami; Zarządzanie kompetencjami z wykorzystaniem Learning Management System w Hewlett-Packard; CRM- metoda zarządzania wiedzą organizacji; Zarządzanie relacjami z klientami - analityczny CRM; Rola doradztwa w budowaniu systemów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Zarzadzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym: 1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie - istota, zakres i korzyście, 2. Czas i przedsiebiorczość organizacyjna w gospodarce opartej na wiedzy, 3. Stan zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach - próba oceny, 4. Stan zasobów wiedzy w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 5. Rola klastra w procesie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, 6. Zarzadzanie wiedzą a innowacyjność w systemach zarządzania jakością współczesnego przedsiębiorstwa, 7. Wiedza a rozwój małych przedsiębiorstw, 8. Koncepcja pomiaru zdolności do uczenia się szkól wyższych, 9. Problemy zarządzania wiedzą na publicznej uczelni ekonomicznej. Częśc II Innowacje a współpraca przedsiębiorstw: 10. Powiązania przedsiębiorstw z innymi podmiotami w procesie innowacyjnym, 11. Innowacyjność przedsiębiorstwa a sieciowe zarządzanie organizacjami w regionie, 12. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne i alianse strategiczne jako źródła innowacyjności przedsiębiorstw w warunkach gospodarki globalnej, 13. Kooperacja i jej wpływ na innowacyjność dostawców na rynku przemysłowym, 14. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw kooperujących z przemysłem okrętowym, 15. Architektura łańcucha dostaw sterowanego innowacjami, 16. Przykłady usprawnień w zakresie logistyki w przedsiębiorstwach, 17. Procesy innowacyjne w systemach zarządzania jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw usług logistycznych, 18. Wspólpraca uczelni i sektora przedsiębiorstw na przykładzie firmy Schenker i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Część III Transfer wiedzy i technologii: 19. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w polskiej gospodarce, 20. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako forma transferu technologii, 21. Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla transferu technologii do Polski na tle najnowszego rozszerzenia Unii Europejskiej - próba oceny, 22. Korporacje transnarodowe w procesie dyfuzji wiedzy i umiejętności - przypadek zlokalizowanych w Polsce filii największych TNCs świata, 23. Determinanty procesów absorpcji technologii w bankach omercyjnych w Polsce, 24. Kierunki eliminacji dysfunkcji transferu wiedzy, 25. Źródła transferu technologii w regionie peryferyjnym. Przykład Polski północno-wschodniej, 26. Dyfuzja technologii a innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie Podlasia, 27. Zarządzanie rozwojem technologii w przedsiębiorstwach telekomunikacji stacjonarnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedza we współczesnych organizacjach gospodarczych; 2. Systemy zarządzania informacją i wiedza w przedsiębiorstwie; 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw opartych na wiedzy; 4. Wiedza jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym i kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 2. Procesy zarządzania zasobami ludzkimi; 3. Praca i zatrudnienie; 4. Zachowanie organizacyjne; 5. Projektowanie i rozwój organizacji; 6. Pozyskiwanie zasobów ludzkich; 7. Zarządzanie wydajnością; 8. Uczenie się i rozwój; 9. Wynagradzanie pracowników; 10. Stosunki pracy; 11. Bezpieczeństwo, higiena i dobrostan pracownika; 12. Polityka, procedury i system zzl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 2/2007)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Problem odpowiedzialnego zarządzania przestrzenią publiczną. Nibymiejsca i miejsca, czyli o miastach i autostradach, 2. Regionalne systemy innowacji, 3. Regionalne strategie innowacyjne środkiem rozwoju przedsiębiorczości (na przykładzie województwa małopolskiego), 4. Parki naukowo-technologiczne a rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, 5. Rozwój sektora ochrony środowiska, 6. Kluczowe miary biznesowe w budowie wartości firmy, 7. Napotykane trudności w procesie wykorzystywania wiedzy i zasobów intelektualnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem cz. 1, 8. Rynek marketingowych badań internetowych, 9. Psychologiczne uwarunkowania działań zbiorowych. CzII. Intuicja, 10. Strategiczne zarządzanie potencjałem ludzkim w bibliotece.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej