Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(99)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(94)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(5)
E-booki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(87)
dostępne
(65)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(66)
Czytelnia
(87)
Autor
Chodyński Andrzej
(8)
Huczek Marian (1939-2023)
(6)
Perechuda Kazimierz
(4)
Borkowski Stanisław
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Jabłoński Adam
(3)
Kiełtyka Leszek
(3)
Kwieciński Mirosław
(3)
Morawski Mieczysław
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Brdulak Jakub J
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Kwiatkowski Stefan
(2)
Lichtarski Jan
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Merski Janusz
(2)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skórska Anna
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Wawrzyniak Bogdan
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aluchna Maria
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Błaszczuk Anna
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobija Dorota (1968- )
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziura Marek
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Evans Christina
(1)
Fijałkowska Justyna
(1)
Filipczyk Barbara
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Goliński Jan
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gugała Krzysztof
(1)
Guzik Marcin
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(82)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(104)
Język
polski
(104)
Temat
Zarządzanie wiedzą
(90)
Przedsiębiorstwo
(67)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(38)
Zarządzanie
(20)
Organizacja ucząca się
(19)
Gospodarka oparta na wiedzy
(18)
Innowacje
(16)
Kadry
(16)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Menedżerowie
(9)
Organizacja
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Globalizacja
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja dla zarządzania
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Baza danych
(4)
Gospodarka
(4)
Informatyka
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Konkurencyjność
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Wiedza
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Decyzje
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Poradnictwo
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zatrudnienie
(3)
Benchmarking
(2)
Informacja
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Outsourcing
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo budowlane
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Algorytmy
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BHP
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Budownictwo
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Czas
(1)
Dane osobowe
(1)
Data mining
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Faktura VAT
(1)
Farmacja
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Freelancer
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(11)
Opracowanie
(10)
Czasopismo naukowe
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Podręcznik
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Poradnik
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(32)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
104 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. zarządzanie wiedzą, 2. Problematyka wiedzy, zarządzania wiedzą oraz uczenia się organizacji w optyce różnych dyscyplin naukowych, 3. Zachowania organizacyjne kluczowe dla zarządzania wiedzą, 4. Kultura narodowa i kultura organizacyjna jako czynniki kształtujące zachowania organizacyjne, 5. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 6. Kultura organizacyjna sprzyjająca zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja nauk o zarządzaniu. 2. Funkcje zarządzania. 3. Organizacja i struktury organizacyjne. 4. Zachowania w organizacji. 5. Zarządzanie strategiczne. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 7. Zarządzanie wiedzą. 8. Zarządzanie jakością. 9. Zarządzanie międzynarodowe. 10. Przedsiębiorczość w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketi)
I. Ch-ka usług: Pojęcie i klasyfikacja usług; Cechy usług; Czynniki rozwoju sektora usług; Otoczenie firmy usługowej; Misja firmy usługowej; Projektowanie usługi II. Ch-ka marketingu organizacji niedochodowych: Cel i zakres działania organizacji niedochodowych; Czynni ki wpływające na sukces organizacji non profit; Identyfikacja cech marketingu organizacji non profit; Poz skiwanie wolontariuszy i zasobów przez organizacje non profit; Strategia marketingowa organizacji usługowej niedochodowej; Marketing-mix. III. Marketing w działalności bibliotek: Biblioteka w otoczeniu społeczno-gospodarczym; Ch-ka marketingu bibliotecznego; Marketing-mix w bibliotece; Promotion- mix w bibliotece. IV. Marketing usług edukacyjnych: Zarządzanie strategi czne szkołą wyższą; Strefa szkolnictwa wyższego jako system marketingowy. V. Marketing w kulturze (na przykładzie ośrodków kultu ry). VI. Promocja organizacji non profit na przykładzie fundacji. VII. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jutro: R.I Zmiany w otoczeniu firmy: 1. Globalizacja, 2. Informatyzacja, 3. Profil konsumenta. R.II Nowy model firmy 1. Firma globalna, 2. Organizacja oparta na wiedzy. R.III Koncepcje zarządzania. Cz. II Menedżer: R.IV Treść pracy menedżera, R.V Sylwetka menedżera, R.VI Styl pracy menedżera
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Interpretacja i zakres metodologii projektowania; 2. Wybrane obszary projektowania; 3. Zasady projektowania; 4. Klasyczne i współczesne metodyki projektowania; 5. Projektowanie usprawniające i projektowanie bazowe; 6. Uniwersalne ujęcie procesu projektowo-realizacyjnego; 7. Dyspozycje projektów; 8. Procedura operacjonizacji; 9. Makiety badawcze i listy kontrolne; 10. Ryzyko i wykonalność projektu; 11. Podejście systemowe w projektowaniu organizacji; 12. Projektowanie struktur organizacyjnych w perspektywie gospodarki opartej na wiedzy; 13. Projektowanie zintegrowane systemu zadaniowego; 14. Projektowanie systemów zarządzania procesowego; 15. Projektowanie systemów zarządzania strategicznego; 16. Projektowanie łańcucha wartości; 17. Projektowanie systemów zarządzania jakością; 18. Projektowanie systemów logistycznych i operacyjnych; 19. Projektowanie struktur sieciowych; 20. Projektowanie struktur algorytmicznych; 21. Projektowanie systemów wczesnego ostrzegania; 22. Projektowanie systemów zarządzania kryzysowego; 23. Projektowanie systemów zarządzania ryzykiem; 24. Projektowanie systemów motywacyjnych; 25. Projektowanie systemu oceny kompetencji kadry menedżerskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej: Przedsiębiorczość, przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Formalnoprawne i organizacyjne aspekty podejmowania działalności gospodarczej; Cele działania współczesnego przedsiębiorstwa; Kategorie zasobów w działalności przedsiębiorstwa; Uwarunkowania biznesu związane z lokalizacją; Społeczna odpowiedzialność biznesu; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy: Pojęcie i istota modelu biznesowego; Model procesowy czy projektowy?; Powiązania dostawcami i odbiorcami; Uwarunkowania strategiczne w kształtowaniu modelu biznesowego; „Wąskie gardło” jako przyczyna restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Granice wzrostu przedsiębiorstwa. Konieczność przeformułowania; 3. Kształtowanie modeli biznesowych: Konstruowanie modelu biznesowego; Istotne sfery zarządzaniu w kształtowaniu modelu biznesowego; Model biznesowy w zarządzaniu bezpieczeństwem finansowym podmiotu; Koncepcje rozwoju biznesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Multimedia w zarządzaniu przedsiębiorstwem. 1. Muzyczne technologie foniczne w komunikacjach multimedialnych. 2. Dwa podejścia do procesu wirtualizacji organizacji. 3. Sustainable Development and Environmental Information Systems. 4. Wykorzystanie outsourcingu wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie - wybrane zagadnienia. 5. Zastosowanie sieci neuronowych w doborze technologii telekomunikacyjnych w organizacjach wirtualnych. 6. Klasyfikacja i modelowanie systemów mobilnych baz danych. 7. Modern possibilities of image viewing processes - industrial's and university's applications. Część II: Gospodarka elektroniczna. 8. Ewolucja sposobów komunikacji w kanałach dystrybucyjnych w latach 1998-2005. 9. Architektura skutecznego systemu e-commerce. 10. E-podatki w Polsce i w innych krajach. 11. Analiza budowy systemu informatycznego kontrolingu. 12. Rola platformy informatycznej w firmie ubezpieczeniowej. 13. Procesy negocjacji integratywnych w wirtualnym środowisku zarządzania przedsiębiorstwem. Część III: Prognozowanie i symulacje. 14. Rola metody delfickiej w procesie foresight w świetle doświadczeń międzynarodowych. 15. Inicjatywy foresight w Polsce i na świecie. 16. Analiza współczynników korelacji w procesie restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce na podstawie danych z lat 1988-2004. 17. Metoda klasyfikacji klientów operatora telefonii komórkowej w analizie zjawiska rezygnacji. 18. Prognozowanie przez analogie przestrzenno-czasowe jako alternatywa w przypadku zbyt krótkich szeregów danych. Część IV: Zarządzanie wiedzą. 19. Symboliczna reprezentacja zdań języka naturalnego w zarządzaniu wiedzą systemu ekspertowego. 20. Wyzwania dla współczesnych menedżerów przedsiębiorstw. 21. Pozyskiwanie i wymiana wiedzy w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem map myśli. 22. Modeling of military training activities by ontology-based knowledge system. 23. Hybrydowe systemy ekspertowe w procesach przetwarzania wiedzy. 24. System ekspertowy jako instrument wyboru źródeł wiedzy oraz pozyskania informacji o rynku i jego uczestnikach. Część V: Multimedia w edukacji. 25. Multimedia technologies for distant learning. 26. Multimedia in International study programs. 27. E-learning jako forma szkolenia pracowników - zarys problemu, wyniki badań. 28. Multimedia techniques in teaching Englis for Specific Purposes in fields of marketing and management. 29. ROI z e-learningu. Część VI: Multimedialne technologie informacyjne. 30. Testowanie czytelności tekstu ekranowego. 21. Pilotażowa instalacja sieci bezprzewodowej standardu WiMAX na Politechnice Gdańskiej. 32. Wybrane technologie wspierające wymianę informacji w dużych przedsiębiorstwach w Polsce. 33. Ocena poziomu jakości informacyjnego środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych. 34. Decyzje marketingowe w małych i średnich przedsiębiorstwach. 35. Internet - szansa rozwoju małych społeczności lokalnych. 36. Inteligentny system wspomagania decyzji lekarza w diagnozowaniu chorób pacjentów. 37. Pomiar efektywności procesów logistycznych z wykorzystaniem sztucznych sieci neuronowych. 38. Wybrane obszary wykorzystania sztucznej inteligencji w sterowaniu ruchem źródeł energii małej mocy. 39. Influence of pulse coulped neural network initialisation on classification tasks. 40. Modelowanie zjawisk za pomocą sieci neuronowych. 41. Security analysis of a neural network-based encryption system. 42. Analiza predyspozycji zawodowych z wykorzystaniem modelu na bazie logiki rozmytej. 43. Wykorzystanie systemów rozmytych w procesie wspomagania e-rekrutacji. 44. Praktyka informacjami a innowacyjność technologiczna małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tematyka prezentowanego zbioru opracowań jest stosunkowo szeroka i zróżnicowana, co może wywoływać wrażenie pewnej przypadkowości i eklektyczności ich doboru. Właściwość ta jest jednak trwałym, trudnym do uniknięcia, elementem tożsamości nauk o przedsiębiorstwie, jest warunkiem odpowiednio wszechstronnego, całościowego poznawania natury przedsiębiorstwa oraz mechanizmów rządzących jego powstawaniem i rozwojem. Dwa początkowe opracowania (J. Czupiała i G. Osbert-Pociechy) mają charakter stosunkowo ogólny i traktują o ważnych tendencjach i warunkach rozwoju współczesnego zarządzania. Kolejne trzy opracowania (Cz. Zająca, D. Tenety-Skwiercz, A. Sokołowskiej) poświęcone są nabierającej znaczenia problematyce społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspólnym mianownikiem kolejnej grupy artykułów (K. Grzesik, A. Pietroń-Pyszczek, A. Jagody, A. Cierniak-Emerych) jest spojrzenie z różnych perspektyw na miejsce człowieka w organizacji (przedsiębiorstwie) oraz na pełnione przezeń i wobec niego funkcje. Przedmiotem kolejnych trzech opracowań (M. Trenkner, M. Morawskiego, E. Tabaszewskiej) jest wyjątkowo nośna współcześnie problematyka zarządzania wiedzą, przy czym opracowanie M. Trenkner jest granicznym między tym i poprzednim obszarem przedmiotowym. Trzy dalsze artykuły (Sz. Kłopockiego, A. Połomskiej-Jesionowskiej, M. Kwiecińskiej) podejmują doniosłe zagadnienia więzi międzyorganizacyjnych w sferze gospodarczej i pozagospodarczej. Dla ostatnich czterech opracowań trudno znaleźć wspólny mianownik, przy czym one także znakomicie mieszczą się w jakże rozległej tematyce nauki o przedsiębiorstwie. Autorzy, przyjmując w pełni odpowiedzialność za treść i sposób prezentacji poruszanych zagadnień, będą wdzięczni Czytelnikom za wszelkie, kierowane pod ich adresem uwagi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1104)
1. Koncepcje i metody zarządzania - ujęcia ogólne, przekrojowe. 2. Przedsiębiorstwo bazujące na wiedzy. Organizacja ucząca się - zarządzanie wiedzą - zarządzanie kapitałem intelektualnym. 3. Problemy rozwoju i zastosowań wybranych koncepcji i metod zarządzania. 3.1. Ujęcia teoretyczne. 3.2. Wyniki badań empirycznych, 3.3. Doświadczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwoju zarządzania przedsiębiorstwem: Znaczenie zarządzania wiedzą dla organizacji; Zarządzanie przedsiębiorstwem w obliczu sytuacji kryzysowej; Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w świetle badań ankietowych MSP; System CRM jako narzędzie wspomagające proces zarządzania przedsiębiorstwem; Samouzdrowianie organizacji metodą BM (Barona Munhausena); Próba aktywizacji zawodowej osób objętych wykluczeniem społecznym na przykładzie Wodzisławia Śląskiego; 2. Wybrane czynniki rozwoju współczesnych przedsiębiorstw: Strategia organizacji w turbulentnym otoczeniu; Identyfikacja wybranych czynników wpływających na wzrost przedsiębiorstw. Studium przypadku na przykładzie przedsiębiorstw turystycznych Mezoregionu Beskid Zachodni; Jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym; Dystrykt przemysłowy- identyfikacja cech; 3. Ryzyko a bezpieczeństwo rozwoju współczesnych przedsiębiorstw: Procesy innowacyjne przedsiębiorstw w kontekście bezpieczeństwa; Bezpieczeństwo w łańcuchach dostaw; Łańcuch wartości w systemach logistycznych współczesnej organizacji; Polityka bezpieczeństwa informacji na przykładzie przedsiębiorstwa użyteczności publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kapitał intelektualny organizacji. 2. Zarządzanie wiedzą. 3. Istota i zakres ochrony wiedzy. 4. Pozyskiwanie wiedzy chronionej. 5. Zasady korzystania z ochrony wiedzy. 6. Korzystanie z informacji o ochronie wiedzy. 7. Streategie ochrony wiedzy. 8. Ocena wiedzy chronionej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Koncepcja badania. 1. Sformułowanie problemu badawczego. 2. Model badawczy i hipotezy. 3. Metoda badawcza. Część II: Wyniki badania empirycznego. 1. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę. 2. Orientacja przedsiębiorstw na wiedzę. 3. Poziom orientacji menedżerów a poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę. 4. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw. 5. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonoimczne. 6. Poziomy orientacji nenedżerów na wiedzę oraz poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w segmentach przedsiębiorstw a wyniki ekonomiczne. 7. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach a wyniki ekonomiczne. 8. Struktura orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne. 9. Łączna orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę. Część III: Interpretacja wyników badania empirycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie wiedzą)
R.I Kapitał intelektualny jako podstawa nowego paradygmatu gospodarowania, R.2 Teoria rachunkowości a zagadnienia pomiaru i sprawozdawczości wartości intelektualnych, R.3 Modele pomiaru indywidualnego kapitału ludzkiego, R.4 W kierunku standardów rachunkowości zasobów ludzkich i kapitału intelektualnego.
teorii ekonomii, 2. Podejście badawcze do kapitału intelektualnego, 3. Możliwości pomiaru kapitału intelektualnego w tradycyjnych systemach rachunkowości, 4. Wpływ kapitału intelektualnego na wzrost firmy - rezultaty badań empirycznych. R.II Teoria rachunkowości a zagadnienia pomiaru i sprawozdawczości wartości intelektualnych. R.III Modele pomiaru idywidualnego kapitału ludzkiego. R.IV W kierunku standartów rachunkowości zsobów ludzkich i kapitału intelektualnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przewaga konkurencyjna; R.2 Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.3 Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.4 Problematyka pomiaru kapitału intelektualnego w literaturze przedmiotu; R.5 Podstawowy model pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.6 Dodatkowe kryteria pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw w wybranych sektorach; R.7 Znaczenie kapitału intelektualnego dla uczelni wyższych. Analiza rankingów szkół wyższych; R.8 Kryteria pomiaru kapitału intelektualnego wyższych uczelni o profilu ekonomicznym w Polsce wynikające z uwarunkowań sektorowych; R.9 Pomiar kapitału intelektualnego Szkoły Głównej Handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Rynek pracy i stosunki przemysłowe w procesie integracji europejskiej: Europejska strategia zatrudnienia a aktywna polityka rynku pracy; Wspólnotowe ramy instytucjonalne działań na polskim rynku pracy; HRM a zbiorowe stosunki w procesie przemian; Współpraca i zaangażowanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi - stosunki przemysłowe w okresie przemian; Przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu. Rzeczywistość polska a standardy europejskie; Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - doświadczenia wybranych krajów Unii Europejskiej oraz praktyczne wskazówki dla polskich pracodawców; Doświadczenia europejskie a rozwój partycypacji pracowniczej w Polsce; Pracownik upodmiotowiony - partner społecznie odpowiedzialny; Bezrobocie wśród ludzi młodych i jego wpływ na motywację do działań; Wspomaganie studenckiej przedsiębiorczości: perspektywa europejska; Aktywna polityka rynku pracy w krajach Unii Europejskiej. Ewolucja koncepcji - instrumenty i finansowanie; Wczesna identyfikacja osób zagrożonych długookresowym bezrobociem w krajach Unii Europejskiej; Deregulacja rynku pracy jako sposób ograniczania bezrobocia; Między rynkiem pracy a konkurencyjnym rynkiem przedsiębiorstw; Rynek pracy jako uwarunkowanie zarządzania kapitałem ludzkim; Koszty kształcenia w państwowych szkołach wyższych w Polsce w latach 1997-2002. Cz. II Strategie i metody zarządzania kapitałem ludzkim: Problemy kształtowania polityki personalnej w grupach kapitałowych; Marketing personalny - logistyka personalna (nowe trendy ZZL); Zarządzanie personelem w projektach; Różnorodność kulturowa a budowanie zaufania w organizacji; Doświadczenia firm amerykańskich w zarządzaniu różnorodnością i uwagi na temat możliwości wykorzystania ich w warunkach polskich; Zróżnicowanie kultur narodowych a systemy wynagrodzeń w wybranych krajach Unii Europejskiej; Wynagrodzenia w spółkach z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce (na przykładzie podmiotów z Listy 500); Wynagrodzenia jako instrument zarządzania strategicznego w dużych przedsiębiorstwach przemysłowych; Kształtowanie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych w świetle badań; Kultura narodowa a profil przywódcy w wybranych krajach europejskich; Doskonalenie menedżerów w organizacji; Kapitał ludzki w procesie zarządzanie wiedzą - doświadczenia europejskich organizacji; Zarządzanie wiedzą a psychomanipulacja w przedsiębiorstwach polskich i francuskich; Nowe tendencje w kształtowaniu rozwoju zawodowego pracowników wobec integracji Polski z Unią Europejską; Zarządzanie kompetencjami w praktyce; Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu rozwojem zawodowym pracowników; Zmiana w organizacji - w kierunku organizacji uczącej się; Zastosowanie analizy "5 sił Portera" do tworzenia strategii personalnej; Koherencja strategii personalnych i marketingowych w warunkach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw; Motywowanie pracowników w warunkach niepewności zatrudnienia; Proces motywowania w przedsiębiorstwach - przesłanki i kierunki zmian; Ocenianie motywacji pracowników i satysfakcji z pracy. Analiza przypadku; Oceniani pracowników - problemy i wyzwania w świetle integracji Polski z Unią Europejską; Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej do przedsiębiorstw międzynarodowych; Komunikacja transkoporacyjna i jej główne determinanty; Doskonalenie warunków pracy jako długofalowa inwestycja w potencjał społeczny firmy; Doświadczenia europejskie w obszarze ZZL w procesie restrukturyzacji; Wykorzystanie audytu wiedzy w restrukturyzacji zatrudnienia; Wewnętrzny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi w procesach międzynarodowych fuzji i przejęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej