Coworking
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Dzieńdziora Joanna
(1)
Lisiński Marek
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Coworking
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorce; Wstęp; Część I. Praca w biurze Rozdział 1. Biuro dla wszystkich czy biuro dla każdego? Poglądy na kształtowanie powierzchni biurowych: Człowiek jako homo officens – krótka historia pracy biurowej; Biurowce jako symbol korporacyjnej potęgi. Przypadek warszawskiego Mordoru; Open space – efektywne wykorzystanie przestrzeni czy przejaw przedmiotowego podejścia do pracownika?; Den, hive, cell i club – koncepcja stylów pracy Francisa Duffy’ego; Kotwice, łącznicy, zbieracze i żeglarze – mobilność pracowników oczyma Jeremy’ego Myersona i Catherine Greene; Rezydenci, networkerzy, nomadzi i pracownicy terenowi – cztery grupy współczesnych pracowników biurowych Rozdział 2. Czy wiek to tylko liczba? Przynależność pokoleniowa a oczekiwania dotyczące przestrzeni pracy: Pokolenia na współczesnym rynku pracy; Różnice międzypokoleniowe – fakty czy stereotypy?; CO-Worker (CO2 Fighter), Busy But Balanced, White -Collar Classic, Work Hard, Tech Hard, Mission Completion – pięć grup tzw. osobowości biurowych; Rozdział 3. Projektowanie przestrzeni biura w warunkach „nowej normalności”: Czy konieczny jest powrót do biur?; Uwarunkowania powrotu do biur; Jak zapewnić bezpieczny powrót do biur? Zalecenia i dobre praktyki globalnych firm branży HR; Wytyczne Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego; Część II. Praca zdalna Rozdział 4. Praca nakładcza (chałupnictwo), telepraca, praca zdalna – podobieństwa i różnice: Chałupnictwo (praca nakładcza) a telepraca; Telepraca jako elastyczna forma zatrudnienia; Telepraca a praca zdalna. Formy zdalnej pracy; Home office w czasach epidemii. COVID-19 a praca zdalna; Wprowadzenie pracy zdalnej jako egzamin z zarządzania; Rozdział 5. Szanse i zagrożenia związane z pracą zdalną; Praca zdalna – perspektywa pracownika; Praca zdalna – perspektywa pracodawcy; Warunki efektywności pracy zdalnej. Czego uczą nas popełnione błędy?; Zdalny HR. Funkcjonowanie działu personalnego w nowych warunkach; HR jako Paradox Navigator; Praca zdalna jako wyzwanie dla osób zarządzających organizacjami; Rozdział 6. Ocenianie i motywowanie zdalnych pracowników. Zaufanie i komunikacja jako fundamenty zdalnej pracy: Trudności z oceną zdalnych pracowników; Kryteria oceny zdalnych pracowników; Zarządzanie przez cele (ZPC, MBO) jako podstawa oceny zdalnych pracowników; Jak motywować? Pięć filarów motywowania zdalnych pracowników; Jak motywować zdalnych menedżerów?; Obniżka wynagrodzeń – zabójca motywacji?; Czy istnieje „osobowość zdalnego pracownika”?; Część III. Między pracą w biurze a pracą w domu. coworking jako trzecia forma pracy Rozdział 7. Pojęcie coworkingu i wartości leżące u jego podstaw: Definicja i historia pojęcia; Coworking a praca w tradycyjnym biurze; Coworking jako wspólnota wartości; Polityka zero waste – jeden z przejawów realizacji wartości; Koncepcja activity based working jako podstawa projektowania biur coworkingowych; Rozdział 8. Sposoby wykorzystania przestrzeni coworkingowych: Rodzaje przestrzeni coworkingowych; Biura coworkingowe w czasach „przedpandemicznych”; Stare i nowe sposoby korzystania z przestrzeni coworkingowych; Część IV. Próba podsumowania Rozdział 9. Praca w biurze, praca zdalna, coworking w warunkach nowej (tymczasowej?) normalności: Co oznacza „powrót do normalności”?; Kontynuacja pracy zdalnej czy powrót do biur?; Do jakich biur ma nastąpić powrót?; Koniec ery dress code’u?; Projektowanie partycypacyjne – modne hasło czy warunek efektywnego korzystania z przestrzeni biurowej?; Coworking – idea przeszłości czy przyszłości?; Sąsiedzkie biura coworkingowe – utopia czy przyszłość coworkingu?; Jak kreować przestrzeń pracy?; Aneks; Załącznik 1. Zalecenia dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy opracowane przez porozumienie firm Randstad, Adecco Group i ManpowerGroup (partner – Polskie Forum HR); Załącznik 2. Lista pytań kontrolnych wspomagających przeprowadzenie oceny zgodności stosowanych środków z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; Załącznik 3. Fragment formularza ankiety badającej preferencje dotyczące organizacji przestrzeni biurowej; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej