Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(170)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(161)
Publikacje naukowe
(38)
Publikacje fachowe
(21)
Czasopisma
(9)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(121)
dostępne
(114)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(116)
Czytelnia
(122)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(6)
Rudolf Stanisław
(6)
Antonowicz Paweł
(5)
Dzieńdziora Joanna
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(5)
Strużycki Marian
(5)
Borkowska Stanisława (1939- )
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Bartkowiak Piotr
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Siciński Jędrzej
(3)
Baran Michał
(2)
Buzek Ludgarda (1935- )
(2)
Bućko Józef
(2)
Bławat Franciszek (1945- )
(2)
Czajka Kamil
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kocot Maria
(2)
Kondak Anna
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kramer Matthias (1959- )
(2)
Kwiatkowski Stefan
(2)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(2)
Merski Janusz
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Sulich Adam
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Widera Wiktor
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Wąsik Teresa Lidia
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Antonowicz Alicja
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bazan-Bulanda Anna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brauweiler Jan
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Busławski Adam
(1)
Bęben Robert
(1)
Błaszczuk Anna
(1)
Błaszczyk Mateusz
(1)
Błeszyński Tomasz
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Detyna Beata
(1)
Dmytruszyńska Benita
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Duraj Jan
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyhdalewicz Anna
(1)
Falecki Janusz
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Filipowicz Janina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(105)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(173)
Język
polski
(173)
Temat
Przedsiębiorstwo
(107)
Zarządzanie
(28)
Kadry
(21)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(19)
Innowacje
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(16)
Zarządzanie wiedzą
(15)
Gospodarka
(11)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Polska
(8)
Rynek pracy
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Globalizacja
(7)
Menedżerowie
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Konkurencyjność
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Logistyka
(6)
Motywacja pracy
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Organizacja
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Banki
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Inwestycje
(5)
Konkurencja
(5)
Marketing
(5)
Ocena pracowników
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Polityka zatrudnienia
(5)
Rachunkowość
(5)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(5)
Unia Europejska
(5)
Bezrobocie
(4)
Bibliotekarstwo
(4)
Euro (pieniądz)
(4)
Informacja dla zarządzania
(4)
Innowacje organizacyjne
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Outsourcing
(4)
Praca
(4)
Produkcja
(4)
Prywatyzacja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Szczupłe zarządzanie
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Turystyka
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Controlling
(3)
Decyzje
(3)
Etyka biznesu
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Integracja europejska
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Marka*
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Przedsiębiorstwo społeczne
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Płaca
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Siła robocza
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie talentami
(3)
Zatrudnienie
(3)
Analiza finansowa
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Baza danych
(2)
Benchmarking
(2)
Blogi
(2)
Branża TSL
(2)
COVID-19
(2)
Czas pracy
(2)
Dialog społeczny
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomika pracy
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Ekorozwój
(2)
Energetyka
(2)
Faktoring
(2)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(46)
1989-2000
(24)
1901-2000
(11)
1945-1989
(3)
1989-
(3)
2001-0
(3)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(85)
Kraje Unii Europejskiej
(12)
Niemcy
(3)
Czechy
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(33)
Opracowanie
(22)
Monografia
(12)
Case study (studium przypadku)
(10)
Czasopismo naukowe
(9)
Podręcznik
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(6)
Materiały pomocnicze
(6)
Poradnik
(4)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(79)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(61)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Transport i logistyka
(3)
Ochrona środowiska
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
173 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kształtowanie wizerunku przez małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce i w krajach UE; Znaczenie promocji internetowej w małych i średnich przedsiębiorstwach; K problematike uplatnovania efektiveho marketingu v malom a strednom podnikani; Internet jako medium promocji małych i średnich przedsiębiorstw; Polskie przedsiębiorstwa transportowe przed przystąpieniem Polski do UE; Dostosowanie poziom produkcji mleka do wymogów UE; Ekonomiczna ocena stanu produkcji jajczarskiej w Polsce na tle krajów UE; Zewnętrzne i wewnętrzne determinanty dla przedsiębiorczości turystycznej na przykładzie miejscowości na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej; Wiedza i praca w organizacji wirtualnej; Małe i średnie elektrownie wodne jako lokalna konkurencja dla energetyki konwencjonalnej w świetle dyrektyw UE; Elektrownie wiatrowe alternatywnym źródłem energii dla małych i średnich przedsiębiorstw; Małe elektrownie wiatrowe jako przykład lokalnej przedsiębiorczości; Energia geotermalna - niewykorzystane źródło energetyczne ludzkości; Pole elektromagnetyczne niskiej częstotliwości - jego wpływ na środowisko pracy i życia człowieka; Telefonia komórkowa - wpływ na życie i środowisko współczesnej cywilizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wpływ otoczenia na zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami; Wpływ zmian zachodzących w otoczeniu na rozwój i działalność średniego przedsiębiorstwa handlowego; Formy instytucjonalnego wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; Mieszkańcy powiatu sieradzkiego i ich działania na rzecz przedsiębiorczości lokalnej; Samozatrudnienie czyli sposób na przedsiębiorczość; Inkubator przedsiębiorczości jako instrument wspierania rozwoju lokalnego; Inkubator przedsiębiorczości jako miejsce inicjatyw gospodarczych na przykładzie Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość w Polsce i krajach Unii Europejskiej w obszarze użyteczności publicznej; Bariery rozwoju przedsiębiorczości w samorządzie gminnym a przedsiębiorstwa użyteczności publicznej; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości agroturystycznej w Małopolsce; Szanse i bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w momencie wejścia Polski do UE; Znaczenie znaku CE dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i krajach UE; Programy pomocowe Unii Europejskiej - szansą rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Programy regionalne dla małych i średnich przedsiębiorstw realizowane w Polsce w latach 1990-95 - analiza ilościowa i jakościowa; Źródła finansowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw; Rola i znaczenie analizy ekonomicznej w małym i średnim przedsiębiorstwie; Analiza struktury finansowej przedsiębiorstw jako podstawowy aspekt sprawnego zarządzania; Skuteczne zarządzanie finansami kluczem do sukcesu MSP na rynkach UE; Ocena zdolności kredytowej małego i średniego przedsiębiorstwa dokonana przez wybrane banki w Polsce; Kredyt bankowy jako podstawowe źródło finansowania rozwoju sektora MSP; Analiza sytuacji finansowej spółki z o.o. "X" za rok 2002.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ISSN 1899-9867 ; Tom 3/2009)
1. Cele współczesnych przedsiębiorstw: Cele i uwarunkowania strategiczne dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskim; Paradygmat celu zagregowanego w funkcjonowaniu przedsiębiorstw; Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem przez cele; 2. Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw: Aspekty ontologiczne odpowiedzialności kierowniczej; Controlling w odniesieniu do systemu produkcyjnego; Ewolucja modelu biznesu na przykładzie Zoho.com; Restrukturyzacja przedsiębiorstw połowowych; Rola długofalowego planowania w nieprzewidywalnej współczesnej gospodarce; Strategia "Rzeczpospolitej"- w sprzecznościach misji, celów i otoczenia marketingowego; Struktura firm wiedzy; Teorie motywacji i postaw; Wielowariantowe strategie rozwoju- przykład fabryki mebli FORTE SA; Wykorzystanie pozycjonowania w procesie budowy strategii konkurencyjności firm; Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie- alians jako sposób na przetrwanie i rozwój; Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach jako kryterium przetrwania w warunkach globalnych; 3. Uwarunkowania rynkowe funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw: Analiza porównawcza efektywności powszechnych towarzystw emerytalnych na przykładach firm z grup kapitałowych PZU i AIG; Klastry morskie jako czynnik konkurencyjności polskiej gospodarki morskiej; Nowe kanały dystrybucji kart kredytowych jako innowacje marketingowe współczesnych przedsiębiorstw handlowych; Oddziaływanie inwestycji publicznych na inwestycje przedsiębiorstw prywatnych w Polsce w latach 1995-2007; Rynkowe uwarunkowania lokalizacji centrum logistycznego w Gdańsku; Udział instytucji rządowej w działaniach na rzecz rozwoju regionu innowacyjnego na przykładzie Wschodniej Anglii; Zmiany w gospodarce jako przesłanki tworzenia organizacji sieciowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja wirtualna - szanse i bariery; Wirtualne miejsce pracy. Nowy układ dla przedsiębiorstw i pracowników; Tendencje rozwoju wirtualizacji rynku książki w Polsce; Unia Europejska. Kształtowanie się nowego modelu polityki w dziedzinie wiedzy i edukacji; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego przy formułowaniu planu rozwoju szkoły; Zarządzanie wiedzą inaczej. Kreowanie patologicznej "wiedzy ukrytej" w polskich firmach; Nowe spojrzenie na organizację w dobie e-gospodarki; Nowy model pojmowania wiedzy w organizacji; Znaczenie kultury w działalności menedżera; Trudności praktycznego zastosowania koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji; Zarządzanie własnością intelektualną na przykładzie rejestracji znaku towarowego w Biurze Harmonizacji Rynku Wewnętrznego (wybrane zagadnienia); Wiedza jako efekt złożonych procesów społecznej komunikacji; Niewiedza i jej znaczenie w organizacji; Wiedza chroniona w warunkach szkoły wyższej; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Informacja a wiedza; Sukces, pieniądz, bogactwo w percepcji społecznej a postkomunistyczna scheda postaw w dobie akcesji Polski do UE; V Jubileuszowy Kongres - Młodzież w Zjednoczonej Europie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwarunkowania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Konkurencyjność przedsiębiorstw: Innowacyjność źródłem konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; Kreatywność i dobra organizacja podstawą rozwoju przedsiębiorczości i konkurencyjności w Zjednoczonej Europie; Zastosowanie technologii multimedialnych w wirtualizacji przedsiębiorstw; Rola i znaczenie informacji w przedsiębiorstwie; Wpływ zmian technologii w nowoczesnych przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych. Zarządzanie zasobami ludzkimi: Praca z załogą we współ czesnym światowym hotelarstwie; Zarządzanie kapitałem społecznym w polskich organizacjach. Próba diagnozy i propozycje; Zarządzanie i kreatywność czy zarządzanie kreatywnością? Organizacja Inteligentna: Organizacje "inteligentne inaczej". Zjawisko kultu korporacyjnego w firmach działających na terenie Polski; Uczelnia jako organizacja ucząca się; Etyka w motywacyjnych działaniach menedżerskich; Wirtualna i realna komunikacja; Koncepcje zarządzania przez jakość w bankach; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą: Rola wiedzy i edukacji w rozwoju firmy; Wiedza jako czynnik rozwoju regionów; Psychologiczne bariery w zarządzaniu wiedzą na podstawie badań przeprowadzonych w firmach północno-wschodniej Polski; Rola wiedzy w nowoczesnych strukturach organizacyjnych Organizacyjna relacja wiedzy i władzy; Profil pracownika wiedzy; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich firmach na przykładzie regionu mazowieckiego; Obieg informacji i jej wykorzystanie w zarządzaniu wiedzą; Ciągłe doskonalenie zarządzania jako droga polskich przedsiębiorstw energetycznych do organizacji inteligentnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie jakości, jej cechy i determinanty, 2. Metody zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 3. Koszty jakości jako ekonomiczny miernik oceny jakości w przedsiębiorstwie, 4. Miejsce kosztów jakości w rachunku kosztów przedsiębiorstwa, 5. Ewidencja i analiza kosztów jakości, 6. Zarządzanie kosztami jakości, 7. Wyniki badań dotyczących rachunku kosztów jakości w polskich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Wybrane elementy zarządzania strategicznego w MŚP. Proces budowy strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Procesy koncentracji a strategie małych i średnich przedsiębiorstw w przemyśle mleczarskim w Polsce. Rozdział II: Czynniki poprawy konkurencyjności MŚP. Zarządzanie technologiczne podstawą osiągania przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Wzrost konkurencyjności polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) poprzez programy Unii Europejskiej skierowane na rozwój zasobów ludzkich; Strategie konkurencji sektora małych i średnich przedsiębiorstw; Inwestycje jako źródło przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw. Rozdział III: Instrumenty rozwoju MŚP. Dynamika i struktura MŚP - pierwsze doświadczenia w UE; Analiza sytuacji małych i średnich przedsiębiorstw w latach 2000-2005 w świetle wskaźników Urzędu Skarbowego w Otwocku; Działania samorządu powiatowego stymulujące rozwój przedsiębiorstw w powiecie otwockim; Instrumenty na rynku pracy wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa w powiecie otwockim w świetle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Rynek pracy i sytuacja gospodarcza w Otwocku w opiniach właścicieli małych firm - założenia badawcze. Rozdział IV: Charakterystyka programów pomocowych. Pomoc strukturalna organizacjom pozarządowym z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zintegrowany program operacyjny rozwoju regionalnego na lata 2004-2006 na tle pomocy publicznej; Polityka wspierania MŚP w krajach Unii Europejskiej i na świecie ze szczególnym uwzględnieniem pomocy publicznej. Rozdział V: Warunki rozwoju MŚP - studia przypadków. Rozwój średniego przedsiębiorstwa w trudnym okresie gospodarki rynkowej - studium przypadku; Dynamika rozwoju gospodarki lokalnej z perspektywy marketingu i aktywności reklamowej; Źródła finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej; Kredyt jako źródło finansowania rozwoju średnich i małych przedsiębiorstw na przykładzie Siedlec w latach 2000-2004; Badania statystyczne w małych i średnich przedsiębiorstwach. Rozdział VI: Doświadczenia zagraniczne. Włoski model "lidera" w rozwoju drobnej przedsiębiorczości w Polsce; Polityka gospodarcza rządu japońskiego wobec sektora małych przedsiębiorstw w okresie powojennej restrukturyzacji gospodarki - jej efekty dla likwidacji bezrobocia i stymulacji wzrostu dochodu narodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota transakcji faktoringowych 2. Rynek faktoringowy 3. Ryzyko w działalności faktora i faktoranta 4. Opłaty towarzyszące faktoringowi 5. Zależność między opłatami a opłacalnością transakcji faktoringowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Zawiera: Wstęp; 1. Proces integracji europejskiej: 1.1. Wprowadzenie do procesu integracji gospodarczej w Europie; 1.2. Koncepcja i proces urzeczywistnienia integracji europejskiej; 1.3. Pojęcie, koncepcja i zasady funkcjonowania rynku wewnętrznego UE. 2. Teorie, modele i koncepcje internacjonalizacji: 2.1. Pojęcie i istota internacjonalizacji; 2.2. Wybrane teorie i koncepcje internacjonalizacji; 2.3. Teoria cyklu życia produktu wg R. Vernona; 2.4. Model internacjonalizacji szkoły uppsalskiej; 2.5. Model internacjonalizacji szkoły helsińskiej; 2.6. Modele wczesnej i szybkiej internacjonalizacji; 2.7. Innowacyjne modele etapowe internacjonalizacji; 2.8. Model fazowy internacjonalizacji wg H.G. Meisnera i S. Gerbera 2.9. Model 3E (the three E’s model). 3. Determinanty, motywy i koncepcje internacjonalizacji na eurorynku: 3.1. Determinanty internacjonalizacji na rynku Unii Europejskiej; 3.2. Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw na eurorynku; 3.3. Koncepcje umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. 4. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw: 4.1. Pojęcie i klasyfikacje strategii internacjonalizacji; 4.2. Charakterystyka form internacjonalizacji na eurorynku; 4.3. Timing wejścia na rynki zagraniczne; 4.4. Standaryzacja versus dyferencjacja marketingu na eurorynku. 5. Wyniki badań empirycznych o charakterze jakościowym metodą case study research: 5.1. Przegląd badań empirycznych internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw; 5.2. Studia przypadków jako metoda badań; 5.3. Procedura prowadzenia badań studiów przypadków; 5.4. Wyniki badań studiów przypadków przedsiębiorstw polskich; 5.5. Wyniki badań studiów przypadków przedsiębiorstw niemieckich; 5.6. Wyniki analizy porównawczej studiów przypadków przedsiębiorstw polskich i niemieckich. 6. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw na eurorynku na podstawie wyników badań empirycznych o charakterze ilościowym: 6.1. Charakterystyka próby badawczej; 6.2. Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw; 6.3. Struktura regionalnego umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw; 6.4. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw wg koncepcji EPRG; 6.5. Działalność przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; 6.6. Zmiany zachodzące w działalności przedsiębiorstw na eurorynku w kontekście akcesji w struktury UE; 6.7. Znaczenie powstania rynku wewnętrznego UE dla internacjonalizacji przedsiębiorstw na eurorynku; 6.8. Znaczenie czynników zewnętrznych i wewnętrznych dla umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw na eurorynku; 6.9. Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw na eurorynku; 6.10. Makro- i mikrootoczenie krajów UE-15 i UE-13; 6.11. Instrumenty marketingu stosowane przez przedsiębiorstwa na eurorynku; 6.12. Standaryzacja marketingu stosowana przez przedsiębiorstwa na eurorynku. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; Zarządzanie reputacją firmy rodzinnej; Otoczenie a kształtowanie się ryzyka w działalności firm rodzinnych; Elastyczność rodzinnych przedsiębiorstw budowlanych w niestabilnym otoczeniu rynkowym; Strategia w rozwoju firm rodzinnych; Strategie małych firm rodzinnych - specyfika i uwarunkowania; Kierunek alokowania zysku jako jedna z determinant biznesowej odpowiedzialności rodziny w przedsiębiorstwach rodzinnych (wyniki badań); Ciemna strona przedsiębiorstw rodzinnych: zachowania dewiacyjne w firmach rodzinnych; Koncepcja marki rodzinnej na przykładzie firmy Roleski; Pozyskiwanie wiedzy przez firmy rodzinne (wyniki badania); Motywacje sukcesorów do przejmowania firm rodzinnych na podstawie wyników polskiej edycji badania Global University Entrepreneurial Spirit Students' Survey; Firma rodzinna jako partner prywatny w przedsięwzięciach PPP - przypadek Polski; Informacje o autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i klimat organizacyjny - zarys problematyki, 2. Kultura organizacyjna a system wartości pracowników z róznych typów organizacji, 3. Klimat organizacyjny jako wyznacznik stylu sprawowania władzy w układzie przełożony - podwładny, 4. Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowanie się w środowisku pracy, 5. Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian, 6. Postrzeganie stresu roli zawodowej w kontekscie kliamtu organizacyjnego i rozwoju zawodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Zarządzanie projektami ( na przykładzie struktury organizacyjnej Techbud S.A.); Zarządzanie operacyjne (na przykł. FSE Zelpol S.A.); Ustalenie struktury sprzedaży i procedury ustalania cen i marż w przedsiębiorstwie wielozakładowym; Organizacja zarządzania marketingiem w firmie "Flores", Restrukturyzacja zakładowych zasobów mieszkaniowych Podkarpackich Zakładów Rafineryjnych w Jaśle; Identyfikacja i analiza sytuacji strategicznych jednostek biznesu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" S.A.; Projekt kanałów dystrybucji dla firmy "Delta-bis"; "Mała czarna"; Analiza struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Ogród" i formułowanie kierunków jej usprawnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie strategiczne w zarządzaniu / Andrzej Góralczyk. - Warszawa : INFOR, 1999. - 99 s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Normalny biznes; Praktyczne zagadnienia zarządzania strategicznego; Zarządzanie niepewnością; Ocena procesów i systemów produkcyjnych pod kątem produktywności; Biznes finezyjny; Gorący miesiąc w Japonii; Produktywność i konkurencyjność polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategie rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach - czynniki sukcesu. 2. Modele rozwoju nowego produktu i ich uwarunkowania. 3. Metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu. 4. Metody realizacji oraz kontroli procesu rozwoju nowego produktu. 5. Ograniczanie ryzyka strategii rozwoju nowego produktu. 6. Zarządzanie portfelem projektów w procesie rozwoju produktów. 7. Pomiar kompetencji firm w zakresie innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka i rynek turystyczny; 2. Instrumenty marketingu w działalności firm i biur turystycznych; 3. Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębiorstwa; 4. Działalność firm usługowych zorientowanych na klienta; 5. Elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; 6. Badania marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Fuzje i przejęcia w gospodarce; 2. Strategiczne aspekty zarządzania personelem podczas fuzji i przejęć 3. Kulturowe uwarunkowania fuzji i przejęć; 4. Organizacyjne aspekty fuzji i przejęć; 5. Wpływ fuzji i przejęć na funkcje personalną; 6. Komunikowanie się w procesach fuzji i przejęć; 7. Zarządzanie stresem w procesach fuzji i przejęć; 8. Duediligence funkcji personalnej; 9. Efektywność fuzji i przejęć w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi; 10. Międzynarodowe aspekty fuzji i przejęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna bankowość inwestycyjna / red. Anna Szelągowska. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 415, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Ewolucja bankowości inwestycyjnej; 2. Inżynieria finansowa w bankowości inwestycyjnej; 3. Banki inwestycyjne na rynku pierwotnym (IPO); 4. Zarządzanie aktywami we współczesnej bankowości inwestycyjnej; 5. Sekurytyzacja aktywów; 6. Transakcje fuzji i przejęć; 7. Certyfikaty strukturyzowane w bankowości inwestycyjnej; 8. Tradycyjne fundusze inwestycyjne; 9. Alternatywne fundusze inwestycyjne; 10. Fundusze hedgingowe na przykładzie strategii typu equity long/short; 11. Azjatyckie opcje finansowe jako instrument skutecznego hedgingu; 12. Inwestycje alternatywne a strategie banków inwestycyjnych; 13. Nowe kierunki bankowości inwestycyjnej- rynek dzieł sztuki; 14. Współczesne światowe tendencje w bankowości inwestycyjnej; 15. Trendy w bankowości inwestycyjnej w kontekście sytuacji na polskim rynku kapitałowym; 16. Upadłość Lehman Holding Inc. Jako punkt zwrotny we współczesnej bankowości inwestycyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie holdingu, Co to jest holding, Tworzenie holdingu, Rodzaje holdingów; Rozwój struktur holdingowych na świecie, Holdingi w Niemczech, Wielkie j Brytanii, Japonii; Holdingi w praktyce krajowej, Formy przedholdingowe w Polsce, Uwarunkowania formalno-prawne holdingu, Tendencje rozwojowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz. I Modele i funkcje nadzoru właścicielskiego: Rola i miejsce rad nadzorczych w spółkach kapitałowych; Modele naczelnego kierownictwa w spółkach kapitałowych; Funkcje i metody nadzoru właścicielskiego w spółkach. Cz. II Nadzór właścicielski w spółkach z udziałem Skarbu Państwa: Zakres nadzoru właścicielskiego w spółkach Skarbu Państwa; Współdziałanie rad nadzorczych z zarządem i walnym zgromadzeniem w spółkach akcyjnych Skarbu Państwa; Widziane z trzech stron- opinie członków rad nadzorczych; Corporate Governance w ramach Narodowych Funduszy Inwestycyjnych; Wstępne wyniki badań sondażowych funkcjonowania nadzoru właścicielskiego w ramach programu NFI; Miejsce i rola nadzoru właścicielskiego w odniesieniu do spółek Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa; Nadzór właścicielski a rady nadzorcze w przedsiębiorstwie państwowym. Cz. III Efektywność nadzoru właścicielskiego: Struktura własności a efektywność nadzoru właścicielskiego; Nadzór właścicielski a systemy motywowania zarządów spółek; Problemy wynagradzania zarządów spółek kapitałowych w systemie nadzoru właścicielskiego; Nadmiar właścicielski nad przedsiębiorstwami objętymi bankowym postępowaniem ugodowym. Cz. IV Nadzór właścicielski- doświadczenia zagraniczne: System nadzoru właścicielskiego w polskim i niemieckim prawie handlowym; Niemiecki system nadzoru właścicielskiego; Nadzór właścicielski w Wielkiej Brytanii i USA; Próby reformowania brytyjskiego systemu nadzoru właścicielskiego; System nadzoru właścicielskiego w Korei Południowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej