Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(461)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(436)
Publikacje naukowe
(126)
Publikacje fachowe
(97)
Czasopisma
(24)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(4)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(344)
tylko na miejscu
(309)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(356)
Czytelnia
(315)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(19)
Chodyński Andrzej
(16)
Penc Józef (1939-2017)
(15)
Grabiec Olimpia (1975- )
(14)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(11)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(9)
Antonowicz Paweł
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Siciński Jędrzej
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Klimek Jan (1952- )
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Juraszek Marian
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Knecht Zdzisław
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Pachura Aneta
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Porvazník Ján
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skórska Anna
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodin Yevgeniy
(2)
Bugaj Justyna M
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Detyna Beata
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(124)
2000 - 2009
(223)
1990 - 1999
(84)
Okres powstania dzieła
2001-
(90)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(460)
Rosja
(2)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(461)
angielski
(2)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(305)
Zarządzanie
(88)
Marketing
(62)
Zarządzanie strategiczne
(56)
Kadry
(50)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(48)
Organizacja
(40)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(35)
Innowacje
(33)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(33)
Zarządzanie wiedzą
(31)
Zarządzanie jakością
(29)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Marketing strategiczny
(23)
Konkurencyjność
(22)
Kultura organizacyjna
(21)
Planowanie strategiczne
(20)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(20)
Otoczenie firmy
(19)
Konkurencja
(18)
Logistyka gospodarcza
(18)
Public relations
(18)
Analiza strategiczna
(17)
Menedżerowie
(17)
Decyzje
(16)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Zatrudnienie
(16)
Badania marketingowe
(15)
Turystyka
(15)
Zarządzanie finansami
(15)
Controlling
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Motywacja pracy
(14)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(14)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(14)
Usługi
(14)
Globalizacja
(13)
Zarządzanie projektami
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Przedsiębiorstwo usługowe
(12)
Teoria organizacji
(12)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja ucząca się
(11)
Informacja gospodarcza
(10)
Polityka zatrudnienia
(10)
Przedsiębiorczość
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Instytucje nonprofit
(9)
Obsługa klienta
(9)
Promocja handlowa
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Marketing partnerski
(8)
Segmentacja rynku
(8)
Analiza SWOT
(7)
Bibliotekarstwo
(7)
Internet
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Klaster (ekonomia)
(7)
Logistyka
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Outsourcing
(7)
Reklama
(7)
Rekrutacja pracowników
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Wartość ekonomiczna
(7)
Analiza finansowa
(6)
Banki
(6)
Efektywność ekonomiczna
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Płaca
(6)
Rachunkowość
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(6)
Strategia marketingowa
(6)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Środki obrotowe
(6)
Badania rynku
(5)
Biznesplan
(5)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Diagnostyka przemysłowa
(5)
Etyka biznesu
(5)
Gospodarka
(5)
Informacja dla zarządzania
(5)
Innowacje organizacyjne
(5)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(5)
Inwestycje
(5)
Jakość usług
(5)
Konsumenci
(5)
Temat: czas
2001-
(68)
1989-2000
(25)
1901-2000
(16)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(75)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Niemcy
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(174)
Opracowanie
(77)
Praca zbiorowa
(75)
Czasopismo naukowe
(24)
Poradnik
(24)
Monografia
(23)
Case study (studium przypadku)
(17)
Czasopismo ekonomiczne
(14)
Materiały pomocnicze
(11)
Materiały konferencyjne
(6)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Artykuły
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(395)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(246)
Transport i logistyka
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Podróże i turystyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
465 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Tworzenie i wdrażanie strategii ZZL. R.2 Analiza pracy i opisy stanowisk. R.3 Sposoby zastosowania metod wartościowania pracy w praktyce. R.4 Systemowe podejście do doboru pracowników. R.5 Wprowadzenie pracownika do pracy. R.6 Konstrukcja systemu wynagrodzeń. R.7 Partycypacja pracownicza i zakładowe układy zbiorowe. R.8 Ocena okresów pracowników. R.9 Zintegrowany system zarządzania kompetencjami. R.10 Badanie opinii pracowniczych. R.11 Raporty o wynagrodzeniach. R.12 Planowanie przedsięwzięć z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Tworzenie i wdrażanie strategii ZZL; 2. Analiza pracy i opisy stanowisk; 3. Sposoby zastosowania metod wartościowania pracy w praktyce; 4. Systemowe podejście do doboru pracowników; 5. Wprowadzanie pracownika do pracy; 6. Konstrukcja systemu wynagrodzeń; 7. Partycypacja pracownicza i zakładowe układy zbiorowe; 8. Ocena okresowa pracowników; 9. Zintegrowany system zarządzania kompetencjami; 10. Badanie opinii pracowniczych; 11. Raporty o wynagrodzeniach; 12. Planowanie przedsięwzięć z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY; Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach: Mój klient, czyli kto?; Zacznij od zdefiniowania celów; Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców; Komunikaty adekwatne do odbiorców; Jak poznawać się z odbiorcą?; Media własne; Google Analytics; Monitoring internetu; Kampanie CPC; Remarketing; Jak zbudować personę z twarzą?. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?: Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk; Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż; ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing; Biznes pełen treści; CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI: Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie; Serwis w domenie firmowej; Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy; Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?; Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien: Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu; Wybór silnika dla Twojego serwisu; Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?: Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie; Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?; Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji; Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości; Rozdział 6. Mobile first, mobile only...; Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu: Zabezpieczenie WordPressa; Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych; Konta użytkowników i uprawnienia; CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM: Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing; Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?; Adresy URL; Linki; Polityka treści; Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym; Poprawność kodu Twojego serwisu; Mikroformaty; Zdobywanie linków; Rozdział 10. Struktura artykułu: Umiejscowienie tytułu artykułu; Grafika główna - co się klika?; Podpisy pod ilustracjami; Szerokość kolumny; Interlinia i wielkość fontów; Śródtytuły; Stopka autora pod artykułem; Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami: Crosslinkowanie treści; Doładowywanie artykułów; Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego: Numer telefonu vs adres e-mail; Ogranicz liczbę pól w formularzu; Pop-up - denerwuje czy konwertuje?; Exit pop-up; MailWall; Chatbot; Rozdział 13. Co na to prawo?: Polityka prywatności; Obowiązek informacyjny; Zgody marketingowe; Treść biznesu; Podziękowania; Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst organizowania- organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym. Zarys teoretyczno-instytucjonalny; Ponadnarodowi normo dawcy i biznes; Kultura i organizacje. Perspektywa antropologiczna; Koncepcja klasy kreatywnej Richard Floridy- nowa rzeczywistość współczesnych organizacji?; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Ekologiczny kontekst zarządzania; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; 2. Różnorodność świata organizacji- metody i archetypy: Archetypy, opowieści archetypiczne i metafory; Sektor publiczny- specyfika i metody zarządzania; Gmina jako organizacja- zarządzanie gmina; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym. Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Małe przedsiębiorstwa- specyfika i problemy zarządzania; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; 3. Społeczne i techniczne elementy organizacji- powiązania i ewolucja: Nowe technologie w organizacjach; Struktury i projektowanie organizacji; Różnorodność kulturowa współczesnych organizacji; Gender w organizacjach; Duchowość w organizacji; Kompetencje przedsiębiorcze w tworzeniu i rozwijaniu organizacji; 4. Współczesne trendy w zarządzaniu: teoria i praktyka: Zarządzanie na rynku doznań; Współczesne koncepcje zarządzania strategicznego; Planowanie jako walka z niepewnością; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi- zaangażowanie organizacyjne; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem; Marketing krytyczny; Doradztwo naukowe jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Budowa i diagnoza organizacji uczących się; Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Negocjacje w organizacji; 5. Badanie współczesnych organizacji- wybrane metody i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Teoria aktora-sieci; Wykorzystanie teorii ugruntowanej do badań przedsiębiorczości; Opowiadania o karierze- zawodowe paradygmaty i gra dystynkcji; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy ewolucji i dyfuzji metod organizacji i zarządzania; 2. Kompleksowe metody organizacji i zarządzania; 3. Metody zarządzania strategicznego; 4. Metody zarządzania informacją; 5. Metody organizacji i zarządzania produkcją; 6. Metody ustalania obsad osobowych i normowania pracy; 7. Metody ukierunkowane na wzrost motywacji do pracy i humanizacji pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ I. Wpływ zmian społecznych i kulturowych na ewolucję modeli biznesowych ROZDZIAŁ II. Motywacja pracowników jako element społecznej odpowiedzialności biznesu ROZDZIAŁ III. Działalność kieleckich przedsiębiorstw w aspekcie społecznej odpowiedzialności ROZDZIAŁ IV. Budowanie trwałych relacji z pracownikami w organizacji odpowiedzialnej społecznie. ROZDZIAŁ V. Społeczna odpowiedzialność menedżerów - ujęcie socjologiczne ROZDZIAŁ VI. Społeczna odpowiedzialność organizacji medialnych na przykładzie Telewizji Polsat ROZDZIAŁ VII. Turkusowe zarządzanie jako odpowiedź na narastające trendy organizacyjne ROZDZIAŁ VII. Wyzwania wobec zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach turkusowych ROZDZIAŁ IX. Transformacja w organizację zieloną i jej wpływ na wydajność organizacji ROZDZIAŁ X. Świadomość ekologiczna konsumentów w kontekście koncepcji zero waste ROZDZIAŁ XI. Międzynarodowe programy promujące proekologiczne rozwiązania w portach morskich ROZDZIAŁ XII. Model układu relacyjnego podmiotów partycypujących w ekonomii współdzielenia ROZDZIAŁ XIII. Myślenie cyklem życia jako paradygmat nowoczesnego zarządzania produktem ROZDZIAŁ XIV. Wiek pracowników jako determinanta ich lojalności wobec pracodawcy (na przykładzie jednostek ochrony zdrowia) ROZDZIAŁ XV. Zarząd sukcesyjny z perspektywy przedsiębiorcy, jego spadkobierców, pracowników i kontrahentów ROZDZIAŁ XVI. Programy onboardingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw ROZDZIAŁ XVII. Logistyczne determinanty kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw ROZDZIAŁ XVIII. Polityka transportowa Unii Europejskiej wobec wyzwań środowiskowych ROZDZIAŁ XIX. Bariery we współpracy proinnowacyjnej uczelni i przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwoju zarządzania przedsiębiorstwem: Znaczenie zarządzania wiedzą dla organizacji; Zarządzanie przedsiębiorstwem w obliczu sytuacji kryzysowej; Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w świetle badań ankietowych MSP; System CRM jako narzędzie wspomagające proces zarządzania przedsiębiorstwem; Samouzdrowianie organizacji metodą BM (Barona Munhausena); Próba aktywizacji zawodowej osób objętych wykluczeniem społecznym na przykładzie Wodzisławia Śląskiego; 2. Wybrane czynniki rozwoju współczesnych przedsiębiorstw: Strategia organizacji w turbulentnym otoczeniu; Identyfikacja wybranych czynników wpływających na wzrost przedsiębiorstw. Studium przypadku na przykładzie przedsiębiorstw turystycznych Mezoregionu Beskid Zachodni; Jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym; Dystrykt przemysłowy- identyfikacja cech; 3. Ryzyko a bezpieczeństwo rozwoju współczesnych przedsiębiorstw: Procesy innowacyjne przedsiębiorstw w kontekście bezpieczeństwa; Bezpieczeństwo w łańcuchach dostaw; Łańcuch wartości w systemach logistycznych współczesnej organizacji; Polityka bezpieczeństwa informacji na przykładzie przedsiębiorstwa użyteczności publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie relacjami z klientem w tworzeniu koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji; 2. Psychologia klienta - modele psychologiczne zachowań klienta; 3. Proces kształtowania relacji jakości, satysfakcji i lojalności klienta w organizacji; 4. Satysfakcja klienta - teoria powstawania i pomiar; 5. Lojalność klientów i jej analiza w organizacji; 6. Warunki skutecznego wdrażania w organizacji strategii orientacji na klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: The holistic management model in global environment; Prosumpcja jako proces optymalizowania konsumpcji i trend implikujący gospodarkę współdzieloną; The development of personnel potential of the enterprise as a social and economic process; Różnorodność pokoleniowa pracowników wobec zmian w przedsiębiorstwie; Organizational and human resource strategy in Slovak and Hungarian companies; Inner motivation, autonomy, human relations and ethics as basic elements of current leadership in organizations; Droga od tożsamości do wizerunku; Rada nadzorcza a rozwój innowacyjności korporacji; Ochrona konsumentów w sektorze bankowym jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu; Skarbnik korporacyjny - jak skutecznie zarządzać działem finansowym; Zarządzanie jakością - ujęcie retrospektywne; Informacja rynkowa wpływająca na zarządzanie łańcuchami dostaw; Zarządzanie bezpieczeństwem zwierząt w procesie transportu drogą powietrzną; Stan i perspektywy słowackich przedsiębiorstw w opinii biznesu. Raport z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi / pod red. Tomasz Rostkowski. - Warszawa : Difin, 2004. - 197, [3] s. : rys., tab. ; 23 cm.
R.1 Strategia personalne; R.2 Zarządzanie kompetencjami; R.3 Wartościowanie stanowisk; R.4 Opis stanowiska pracy; R.5 System ocen okresowych pracowników; R.6 Wynagrodzenia premiowe; R.7 System szkoleń; R.8 Badania satysfakcji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Stan i prognozy rozwoju gospodarczego i ich wpływ na działania przedsiębiorstw w Polsce, 2. Makrotrendy w zachowaniach nabywców a strategia rozwoju przedsiębiorstwa, 3. Przedsiębiorstwo polskie przedsiębiorstwem unijnym, 4. Chiny - szanse i zagrozenia dla polskich przedsiębiorstw, 5. Znaczenie planowania i myślenia strategicznego w budowaniu nowoczesnej komunikacji marketingowej, 6. Strategiczny trójkąt - strategia, procesy, projekty, 7. Sposoby budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 8. Kreatywność a zdobywanie przewagi konkurencyjnej, 9. Skuteczność komunikacji indywidualnej w programach lojalnościowych, 10. Skuteczne przywództwo źródłem przewagi konkurencyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
1. Rola planowania i kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Koncepcje kosztów i wyników z punktu widzenia planowania finansowego i kontroli menedżerskiej, 3. Zastosowanie budżetowania w planowaniu finansowym i kontroli, 4. System informacji menedżerskiej dla celów planowania i kontroli, 5. Procedura i elementy planowania finansowego i kontroli, 6. Nowoczesne narzędzia wspomagające planowanie finansowe i kontrolę menedżerską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Opakowanie w marketingowym piśmiennictwie naukowym 1.1. Ewolucja roli opakowania w działalności przedsiębiorstw 1.2. Klasyfikacja i funkcje opakowań 1.3. Miejsce opakowania w zarządzaniu i marketingu – przegląd literatury 1.3.1. Opakowanie jako element strategii produktu 1.3.2. Opakowanie jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa 1.3.3. Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej marki z konsumentem 1.3.3.1. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marketingowej 1.3.3.2. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marki 1.3.4. Opakowanie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa 1.4. Projektowanie opakowań 1.4.1. Wymogi zewnętrzne projektowania opakowania 1.4.2. Wymogi wewnętrzne projektowania opakowania 1.4.3. Proces projektowania opakowania w przedsiębiorstwie 1.5. Podsumowanie Rozdział 2. Oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe konsumentów – stan badań 2.1. Zakupy racjonalne a emocjonalne 2.2. Determinanty zachowań konsumenckich 2.3. Rola opakowania w decyzjach zakupowych konsumentów 2.4. Percepcja opakowania przez konsumenta 2.4.1. Identyfikacja oraz postrzeganie marki przez opakowanie 2.4.2. Opakowania w relacji do produktu, ceny, dystrybucji i promocji 2.4.3. Wpływ elementów składowych opakowania na zachowania konsumenta 2.5. Opakowanie i jego design jako źródło emocji i doznań konsumentów 2.6. Funkcje i postrzegana wartość opakowania a potrzeby i wymagania konsumentów 2.7. Opakowanie jako platforma komunikacji i edukacji konsumentów 2.8. Wyzwania stojące w XXI wieku przed opakowaniem jako cichym sprzedawcą Rozdział 3. Znaczenie opakowania na rynku – wyniki badań własnych 3.1. Metodyka badań własnych 3.1.1. Proces badawczy 3.1.2. Charakterystyka prób badawczych 3.1.3. Instrumenty pomiarowe 3.2. Rola opakowania w procesie zakupowym 3.2.1. Uświadomione a nieuświadomione oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe 3.2.2. Opakowanie w decyzjach zakupowych konsumentów 3.3. Propozycja typologii konsumentów ze względu na wrażliwość na opakowanie 3.4. Nieuwolniony potencjał opakowania – badania strony podażowej; Zakończenie; Studia przypadków; Bibliografia; Załączniki; Spis rysunków, wykresów i tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Organizowanie jako funkcja zarządzania; 2. Modelowanie w procesie budowy i przebudowy firmy; 3. Metody projektowania organizacji; 4. Projektowanie struktur organizacyjnych; 5. Modele struktur organizacyjnych; 6. Tworzenie dokumentów organizacyjnych; 7. Wdrażanie projektu organizacji- uruchamianie przedsiębiorstwa; 8. Uwarunkowania i zasady przebudowy przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja rachunkowości - zagadnienia wstepne, Prawo bilansowe a organizacja rachunkowości w jednostce gospodarczej, Organizacja dokumentacji księgowej, Organizacja ewidencji ksiegowej, Inwentaryzacja i jej organizacja, Organizacja sprawozdawczości finansowej, Organizacja prac kontrolno-analitycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outsourcing / Michał Trocki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 226, [2] s. : rys., tab. ; 20 cm.
1. Outsourcing a kształtowanie struktur działalności gospodarczej: Istota outsourcingu; Funkcje działalności gospodarczej jako przedmiot outsourcingu; Funkcje działalności gospodarczej a jej struktura; Struktury działalności gospodarczej; Kształtowanie struktur działalności gospod.; Krótka historia outsourcingu; Znaczenie i perspektywy rozwoju outsourcingu; Cele gł. outsourcingu; Warunki ogólne outsourcingu; Zasady ogólne outsourcingu; Rodzaje outsourcingu; Partnerzy outsourcingu; Rynek usług outsourcingowych; Analiza funkcji jako punkt wyjścia przedsięwzięć outsourcingowych; Proces ogólny outsourcingu; Outsourcing a kluczowe kompetencje; Ograniczenia prawne outsourcingu; Insourcing. 2. Outsourcing kontraktowy: Proces outsourcingu kontraktowego; Badanie i planowanie outsourcingu kontraktowe go; Wybór partnerów negocjacyjnych i negocjowanie umowy outsorcingu. 3. Outsourcing kapitałowy: Proces outsourcingu kapitałowego; Analiza strategiczna outsourcingu kapitałowego Analiza szczegółowa outsourcingu kapitałowego; Wdrożenie outsourcingu kapitałowego. 4. Przykłady outsourcingu: Outsourcing w praktyce; Przykłady outsourcingu kontraktowego; Przykłady outsourcingu kapitałowego; Przykłady innych rozwiązań; Patologie outsourcingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1 Teorematy rozwoju regionalnego a praktyka polityczna: 1.1. Rozwój regionalny i wzrost gospodarczy w ujęciu regionalnym; 1.2. Teorie rozwoju jako problem makroekonomii; 1.3. Miejsce regionu w teoriach rozwoju gospodarczego; 1.4. Wiedza i innowacja jako przedmiot polityki rozwoju regionalnego; 1.5. Produkowanie innowacji; 1.6. Innowacyjność jako strategia rozwoju regionalnego. Rozdział 2 Współczesne tendencje internacjonalizacji firm: 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Istota i motywy procesu międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw; 2.3. Tradycyjne modele internacjonalizacji a etapowość jej przebiegu; 2.4. Modele sieciowe; 2.5. Born-global - zjawisko firm globalnych od początku działalności; 2.6. Holistyczne ujęcie internacjonalizacji; 2.7. Bariery internacjonalizacji. Rozdział 3 Konceptualizacja młodych innowacyjnych przedsiębiorstw (Knowledge Intensive Companies - KIC): 3.1. Definicje KIC; 3.2. Klasyfikacje KIC; 3.3. Działalność innowacyjna. Rozdział 4 Miary internacjonalizacji i innowacyjności przedsiębiorstw: 4.1. Wprowadzenie; 4.2. Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw - zarys problemu; 4.3. Miary innowacyjności przedsiębiorstw - zarys problemu. Rozdział 5 Parki technologiczne jako narzędzie rozwoju gospodarczo-społecznego: 5.1. Teoretyczny wymiar procesów rozwojowych - parki technologiczne w ujęciu paradygmatu polityki rozwoju; 5.2. Parki technologiczne jako kluczowi animatorzy sieci prorozwojowych; 5.3. Generacje, funkcje oraz modele parków technologicznych; 5.4. Nowy wymiar aktywności parków - internacjonalizacja działalności; 5.5. Bariery i obecny stan rozwoju parków technologicznych. Rozdział 6 Przedsiębiorstwa - rezydenci parków technologicznych: innowacyjność, internacjonalizacja i pomoc publiczna. Wyniki badań ilościowych: 6.1. Rola innowacji w działalności przedsiębiorstw; 6.2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw-lokatorów parków technologicznych w Polsce; 6.3. Uwarunkowania internacjonalizacji przedsiębiorstw w parkach: determinanty i bariery; 6.4. Park technologiczny jako instytucja wsparcia innowacyjności i internacjonalizacji swoich lokatorów. Rozdział 7 Polskie parki technologiczne: kondycja i perspektywy rozwoju. Wyniki badań jakościowych: 7.1. Obszar problemowy: parki technologiczne - modele, sposób działania, współpraca; 7.1.1. Definiowanie parku technologicznego, model biznesu, formy organizacyjne; 7.1.2. Specjalizacja parków technologicznych; 7.1.3. Zasoby, partnerstwo, współpraca i otoczenie parków technologicznych; 7.1.4. Polityka wobec parków; 7.1.5. Perspektywy rozwoju parków technologicznych; 7.2. Obszar problemowy: lokatorzy parków technologicznych; 7.2.1. Przedsiębiorstwa współpracujące z parkami; 7.2.2. Selekcja firm do parków; 7.2.3. Oferta parków technologicznych; 7.3. Obszar problemowy: internacjonalizacja firm-lokatorów oraz internacjonalizacja parku technologicznego; 7.3.1. Stosunek parków technologicznych do internacjonalizacji przedsiębiorstw; 7.3.2. Przejawy internacjonalizacji przedsiębiorstw w parkach technologicznych; 7.3.3. Wsparcie parków technologicznych dla internacjonalizacji przedsiębiorstw; 7.3.4. Dalsze plany parków technologicznych w zakresie wspierania internacjonalizacji lokatorów; 7.3.5. Internacjonalizacja parków technologicznych. Podsumowanie, wnioski, rekomendacje; Dylematy rozwojowe parków technologicznych; Par k technologiczny jako środowisko wsparcia rozwoju innowacji i umiędzynarodowienia - perspektywa lokatorów; W stronę modelu IV generacji parków technologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej