Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(145)
IBUK Libra
(32)
ebookpoint BIBLIO
(11)
Forma i typ
Książki
(141)
E-booki
(43)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(2)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(114)
dostępne
(90)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(94)
Czytelnia
(115)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kozioł Leszek
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Jagielska Monika (1970- )
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Arendt Łukasz
(2)
Borusiak Barbara
(2)
Bryła Paweł
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Doński-Lesiuk Jakub
(2)
Felbur Stefan
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Huczek Antoni
(2)
Karkowski Tomasz Adam
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kryńska Elżbieta
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Makowska-Iskierka Marzena
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Motowidlak Urszula
(2)
Mowczan Damian
(2)
Nestorowicz Renata
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Pałgan Ryszard
(2)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(2)
Sikorski Czesław
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wojciechowska Jolanta
(2)
Adamczyk Wacław
(1)
Allen David
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Antonyuk Nataliya
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowska-Stefańska Marta
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buzek Ludgarda (1935- )
(1)
Bączek Karolina
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clutterbuck David
(1)
Corejowa Tatiana
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Darnall Russell W
(1)
Dehghani Zhamak
(1)
Dmytruszyńska Benita
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Domiter Małgorzata
(1)
Doroba Anita
(1)
Doyle Peter
(1)
Drogoń Andrzej
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duda Ignacy
(1)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(1)
Fedun Oleksandra
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipiak Marian
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawron Grzegorz
(1)
Gierzyńska-Dolna Monika
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Godala Magdalena
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gwiazdowska Daniela
(1)
Góra Stanisław
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Głuszczuk Dariusz
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halicka Ewa
(1)
Harry Mikel
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Howeryng Tomasz
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jagielska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(96)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Wolumin
(1)
Kraj wydania
Polska
(186)
Arabia Saudyjska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(186)
angielski
(2)
Temat
Jakość produktu
(59)
Zarządzanie jakością
(42)
Marketing
(28)
Przedsiębiorstwo
(24)
Produktywność pracy
(21)
Produkt turystyczny
(12)
Turystyka
(12)
Produkcja
(11)
Usługi turystyczne
(11)
Nowy produkt
(10)
Jakość
(9)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
Certyfikacja zgodności
(8)
Normy ISO 9000
(8)
Usługi
(8)
Marketing strategiczny
(7)
Praca
(7)
Zarządzanie
(7)
Bezpieczeństwo produktu
(6)
Jakość usług
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Produkt*
(6)
Zarządzanie produktem
(6)
Badania marketingowe
(5)
Hotelarstwo
(5)
Kadry
(5)
Normalizacja
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Odpowiedzialność za produkt
(5)
Segmentacja rynku
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Czas pracy
(4)
Gospodarka
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Motywacja pracy
(4)
Opakowania
(4)
Organizacja
(4)
Prawo porównawcze
(4)
Produkt globalny
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Znaki towarowe
(4)
Żywność
(4)
Banki
(3)
Bhp
(3)
Ceny
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Ekonomia
(3)
Innowacje
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Odpowiedzialność cywilna
(3)
Produkty ekologiczne
(3)
Produktywność (ekon.)
(3)
Produktywność (ekonomia)
(3)
Przywództwo
(3)
Rolnictwo ekologiczne
(3)
Rynek produktów rolnych
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Coaching
(2)
Controlling
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Gastronomia
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty jakości
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Marketing-mix
(2)
Małżeństwo
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Optymalizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo autorskie
(2)
Produkt krajowy brutto
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przemysł
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Płaca
(2)
Reklama
(2)
Rolnictwo
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Siła robocza
(2)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Kraje Unii Europejskiej
(6)
Europa
(2)
ZSRR
(2)
Czechy
(1)
Niemcy
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(27)
Opracowanie
(20)
Praca zbiorowa
(15)
Poradnik
(8)
Monografia
(6)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(49)
Zarządzanie i marketing
(49)
Podróże i turystyka
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Psychologia
(4)
Historia
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
188 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : standardy i zasady / Jerzy Łunarski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo WNT Sp. z o.o. , 2012. - 522, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1.Rozwój działań na rzecz jakości; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych; 3. Znaczenie klienta w systemach jakości; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością; 7. Wybrane techniki sterowania jakością; 8. Zarządzanie jakością według normy ISO 9001; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów; 11. Zarządzanie środowiskowe; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP); 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ); 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM); 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3 uakltual. - 8 dodruk. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 371 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Żywność. Jakość. Technologia)
1. Jakość żywności i czynniki ją kształtujące, 2. Ustawodawstwo żywnościowe dotyczące bezpieczeństwa zdrowotnego i systemów jego zapewniania, 3. Charakterystyka wy branych systemów i zasad zarządzania związanych z jakością, 4. Wprowadzenie do integracji systemów zarządzania jakością w produkcji żywności, 5. Integracja systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 6. Integracja systemów zarządzaniu, dotycząca jakości środowiska i bhp, 7. Integracja systemów zarządzania - zalety i rozwiązania, 8. Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN-ISO serii 9000:2001, 11. Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12. Informatyzacja systemu zarządzania jakością, 13. Możliwości wykorzystania oprogramowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością.
rozwiązania, 8.Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowo tnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN ISO serii 9000:2001, 11.Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12.Informatyzacja syste mu zarządzania jakością, 13.Możliwości wykorzystania o programowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług /Wiesław Urban. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1.Czym jest jakość usług?; 2. Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów; 3.Jakość a sukces firmy; 4. Pomiar doświadczeń klientów; 5. Metoda zdarzeń krytycznych; 6. Metoda tajemniczego klienta; 7. Pomiar procesów usługowych; 8. Mapa jakości P/P; 9. Lean Service; 10. Kultura organizacyjna firmy usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 54)
1.Kierunki doskonalenia jakości w bankach, 2.Zarządzanie jakością w zakładzie ubezpieczeń, 3.Przygotowanie i realizacja systemu zarządzania jakością w bankach i zakładach ubezpieczeń, 4.Nieparametryczne metody mierzenia wpływu jakości usług na efektywność - doświadczenia światowe w sektorze bankowym, 5.Zmiany poziomu jakości usług ubezpieczeniowych w Polsce w latach 1999-2003 w opinii menedżerów i klientów zakładów ubezpieczeń, 6.Informacja o kliencie - główny czynnik kształtownia jakości usług ubezpieczeniowych, 7.Jakość usług ubezpieczeniowych w świetle skarg skierowanych do Rzecznika Ubezpieczonych, 8.Ocena poziomu jakości usług w firmach ubezpieczeniowych na życie w Polce, 9.Zarządzanie jakością usług na rynku otwartych funduszy emerytalnych, 10.Jakość usług funduszy inwestycyjnych w Polsce, 11.Wybrane metodyczne aspekty oceny jakości usług (na przykłądzie usług telekomunikacyjnych)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością; 2. Koszty jakości; 3. Jakość i dochód; 4. Marketing jakości; 5. Problematyka zapewnienia jakości w procesach wytwarzania; 6. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania jakością; 7. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; 8. Wdrażanie, certyfikacja i doskonalenie systemu jakości; 9. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 53/97)
Wstęp; 1. Jakość życia a jakość wyrobów i usług; 2. Jakość wyrobów i usług w świetle norm ISO 9000; 3. Podstawy prawne systemu badań i certyfikacji w Polsce; 4. Koszty jakości; 5. Dokumentacja systemu jakości; 6. Narzędzia, metody i techniki zarządzania jakością; 7. Wprowadzenie do SPC (Statistical Process Control); 8. Komputerowe wspomaganie w systemie zapewniania jakości; 9. Audit jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademicki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach)
1. Podstawowe problemy inżynierii jakości, 2. Ekonomika jakości, 3. Statystyczne metody sterowania procesami i kontroli jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 554 s. ; 23 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem, 4. Zarządzanie jakścią w cyklu życia produktu, 5. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 6. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 7. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 483 s. : tab., wykr ; 24 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. Koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 5. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 6. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - 5 dodruk - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2013. - 554 s. ; 23 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. Koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem, 4. Zarządzanie jakścią w cyklu życia produktu, 5. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 6. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 7. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania; 2. Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM; 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością; 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością; 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój historyczny i stan obecny zarządzania produkcją, 2. Strategiczne aspekty zarządzania produkcją, 3. Taktyczne aspekty zarządzania produkcją-techniczne przygotowanie produkcji, 4. Normatywy planowania i operatywnego zarządzania produkcją, 5. Planowanie produkcji, 6. Sterowanie produkcją, 7. Zarządzanie produkcją - doświadczenia japońskie, 8. Elastyczne systemy produkcyjne, 9. Kontrola jakości w produkcji, 10. Informatyczne wspomaganie zarządzania produkcją, 11. Organizacja zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie. Służba produkcji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Monografia nie tylko przedstawia jedno z wielu podejść do zarządzania produktem w łańcuchu dostaw, eksponujące kluczowe aspekty związane z tą tematyką, ale także osadza ją w kontekście zmieniającego się otoczenia i warunków funkcjonowania łańcuchów dostaw - mianowicie transformacji cyfrowej oraz tworzenia więzi międzyorganizacyjnych w wymiarach strukturalnym i relacyjnym. W książce omówiono podstawy teoretyczne rozwoju koncepcji łańcucha dostaw, podjęto próbę zdefiniowania modelu cyfrowego łańcucha dostaw, a także opisano uwarunkowania rozwoju koncepcji zarządzania produktem w dobie transformacji cyfrowej łańcucha dostaw. Na podstawie zaprezentowanego studium przypadku oraz rezultatów ilościowego badania empirycznego w triadach autorka podała rekomendacje oraz zidentyfikowała przyszłe kierunki rozwoju dotyczące procesu zarządzania produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej. Monografia jest skierowana do pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni wyższych, studentów, menedżerów produktów oraz zarządzających łańcuchami dostaw.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Jak stworzyć udany produkt na podstawie luźnych pomysłów biznesowych

Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i trafniej odpowie na wymagania klienta, by dostarczyć mu najbardziej odpowiednich wrażeń. Menedżer produktu odgrywa wyjątkowo niewdzięczną rolę w tym procesie: musi nieustannie doskonalić przyjęte strategie i wciąż dążyć do najlepszego wykorzystania pojawiających się możliwości. W świecie agile trzeba pozostać lean, aby sprawnie reagować na dynamiczne zmiany rynku.

Ta książka jest wartościowym przewodnikiem dla każdego, kto tworzy nowe produkty i chce realizować strategię skutecznego oddziaływania na klienta. Przedstawiono tu koncepcję inwestowania w najważniejsze rezultaty biznesowe jako fundament wyznaczania obiektywnych kryteriów selekcji pomysłów i działań do realizacji. Omówiono sposoby angażowania interesariuszy i uwzględniania zewnętrznych informacji zwrotnych, które pozwalają wypracować kompleksowe doświadczenie produktu. Pokazano techniki analizy kosztów produktu oraz zaproponowano mierniki postępu prac nad projektem. Sporo miejsca poświęcono czynnikom utrudniającym osiąganie wyznaczonych celów oraz sposobom eliminacji przejawów marnotrawstwa.

W tej książce:

  • techniki wyboru istotnych pomysłów spośród tych mniej udanych
  • określanie właściwych wskaźników sukcesu
  • planowanie prac z nastawieniem na sukces produktu
  • formułowanie wniosków dotyczących produktu i ich wykorzystywanie
  • ocena produktu pod kątem określonych celów biznesowych
  • optymalizacja procesu tworzenia innowacyjnych produktów

Metodologia lean: przekuje ideę w najlepszy produkt!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej