Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(59)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(4)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(38)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(49)
Autor
Wiktor Jan W
(4)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Dorożyńska Agnieszka
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Stępień Beata
(2)
Sulich Adam
(2)
Widera Wiktor
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Adamczyk Jan
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bielawski Paweł
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Campbell David
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Danik Lidia
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudek Marek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Giertler Anna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hamill Jim
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kempny Danuta
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Komor Marcin
(1)
Kondak Anna
(1)
Koszel Bogdan (1954- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Kroik Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(62)
Rosja
(1)
Język
polski
(61)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Marketing międzynarodowy
(22)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(22)
Marketing
(16)
Przedsiębiorstwo
(14)
Globalizacja
(11)
Handel międzynarodowy
(10)
Marketing strategiczny
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Zarządzanie
(6)
Innowacje
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Decyzje
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Kadry
(3)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Reklama
(3)
Transfer technologii
(3)
Transport
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Badania rynku
(2)
Ceny
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Integracja europejska
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Internet
(2)
Jakość usług
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konkurencyjność międzynarodowa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja pracy
(2)
Polska
(2)
Public relations
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi biznesowe
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Alkohol
(1)
Alokacja
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Big data
(1)
Blockchain
(1)
Blogi
(1)
Branża TSL
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
COVID-19
(1)
Dane osobowe
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Doradcy personalni
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Epidemie
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Faktoring
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Gry hazardowe
(1)
Handel wymienny
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
IKEA
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Interesariusze
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jednolity plik kontrolny
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(3)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(13)
Podręcznik
(9)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(27)
Transport i logistyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1.Elementy marketingu na runku międzynarodowym, 2.Selekcja rynków zagranicznych i wybór formy działania na nich, 3.Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, 4.Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Elementy strategii przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. 2. Strategia marketingowa i inne strategie funkcjonalne przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagrsnicznych i jej elementy. 4. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Ogólne spojrzenie; Kanały marketingowe - struktura, funkcje i relacje; Struktura kanału; Sprzedaż detaliczna; Pośrednicy kanałowi: hurtownicy; Logistyka dystrybucji; Projekt kanału i proces planowania; Zarządzanie kanałem; Systemy informatyczne a zarządzanie kanałem; Ocena skuteczności działania kanału marketingowego; Aspekty miedzynarodowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Temat
Wstęp; Podstwy koncepcji euromarketingowej; Warunki działania przedsiębiorstw na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego; Strategie euromarketingu w waru- nkach urzeczywistnienia ERW; Elementy strategii euro- marketingu-mix.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw. 2. Etapy strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. 3. Ocena rynków zagranicznych i wybór form wejścia na nie. 4. Charakterystyka form wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne. 5. Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych. 6. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Specyfika logistyki ponad granicami: Logistyka a systemy logistyczne; Struktura systemów logistycznych; Procesy logistyczne ponad granicami; Ku globalizacji gospodarki; Logistyka w skali mikro i makro. 2. Różnorodność infrastruktury logistycznej: Infrastruktura logistyczna; Modernizacja transportu; Gospodarka magazynowa; Logistyczne centra; Wymogi eurologistyczne 3. Logistyka w integracji systemów transportowych Europy: Integracja polskiego systemu transportowego z systemem transportowym Europy; Bariery w wykorzystywaniu logistyki w przewozach międzynarodowych; Centrum dystrybucji w organizacji łańcucha dostaw; Znaczenie infrastruktury transportowej dla procesu integracji krajów europejskich; Koncepcje pracy europejskiego operatora logistycznego. 4. Polska infrastruktura transportowa w logistyce po nadgranicznej: Regulacje UE w zakresie transportu międzynarodowego; Rozwój motoryzacji i wzrost ruchu na drogach Polski; Polska sieć drogowa na mapie Europy; Założenia programu budowy autostrad; Pozostała infrastruktura transportowa Polski. 5. Logistyka w marketingu sprzedaży: Organizowanie procesów dystrybucji; Klasyfikacje produktów; Prognozy marketingowe; Wybór kanałów dystrybucji; Proces obsługi klienta. 6. Logistyka w marketingu zakupów: Środowisko procesu zakupów; Organizacja procesu zakupów; Planowanie zakupów; Aspekty międzynarodowe w logistyce. 7. Kontrolingowy system zarządzania międzynarodowymi procesami logistycznymi: Kontroling jako element zintegrowanego środowiska zarządzania logistycznego ponad granicami; Komponenty kontrolingowego systemu zarządzania procesami logistycznymi; Wpływ organizacyjnych form kształtowania międzynarodowych procesów logistycznych na system kontrolingu; Modele sterowania kontrolingowego procesami logistycznymi i rodzaje wzorców oceny; Wybrane metody i narzędzia rachunku zarządczego i analizy odchyleń; Podstawowe techniki zaopatrzenia informacyjnego w zarządzaniu kontrolingowym. 8. Zintegrowane łańcuchy dostaw: Zjawisko "dojrzałości przemysłowej"; Koncepcja outsourcingu; Ewolucyjne przemiany rynku dostawców; Koncepcja zintegrowanego dostawcy; Płaszczyzny współpracy objęte koncepcją zintegrowanego dostawcy; Problemy związane z wdrażaniem nowoczesnych strategii zaopatrzeniowych na rynku europejskim; Wprowadzenie do zagadnienia wirtualnych korporacji; Koordynacja działań drogą do sukcesu; Zaopatrzenie wirtualnych korporacji. 9. Doświadczenia logistyki europejskiej: Tendencje logistyki europejskiej w aspekcie ekologii; Dążenie do zmniejszenia szkodliwego wpływu transportu; Gospodarka odpadami; Rozwój ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej (PRKG) pomiędzy Niemcami a Polską; Argumenty przemawiające za PRKG; Analiza rozwoju PRKG w latach 1994-1998 i prognoza; Warunki ramowe i następstwa rozwoju gospodarczego w regionie; Środki potrzebne do rozwoju ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej do roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Zrozumienie wyzwań narodowego rozwoju gospodarczego: Wyzwanie do budowy bogactwa narodu; Gł. dylematy i sprzeczności polityki publicznej na drodze rozwoju gospodarczego; Alternatywne drogi rozwoju. Cz.II Formułowanie strategicznej wizji narodu: Straregiczne grupy narodów a globalna struktura konkurencji; Ocena silnych i słabych stron narodu; Ocena możliwości zagrożeń narodu; Formułowanie strategicznej dźwigni wzrostu. Cz.III Tworzenie strategicznej postawy narodu: Formułowanie polityki inwestycyjnej narodu; Budowa przemysłu narodowego; Kształtowanie narodowego portfela przemysłowego; Kształtowanie narodowej polityki handlowej; Kształtowanie narodowej polityki makroekonomicznej; Rozwój infrastruktury narodu; Tworzenie narodowych ram instytucjonalnych. Cz.IV Wspieranie wzrostu i pomyślności przedsiębiorstw Wiązanie strategii przedsiębiorstwa ze strategią budowania bogactwa narodu; Troska o wzrost przedsiębiorstw Rozwój strategiczny przez strategie kooperacji; Strategie budowania bogactwa narodu: od strategicznej wizji do strategicznego wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka strategii i zarządzania w biznesie globalnym i transnarodowym, Globalizacja i wizja globalna, Analiza działalności globalnej, Analiza otoczenia konkurencyjnego, Analiza makrootoczenia globalnego, Strategia globalna i transnarodowa, Globalne i transnarodowe strategie obsługi rynku, Globalne zarządzanie produkcja i logistyka, Globalne strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, Globalne zarządzanie w sferze technologii, Globalne i transnarodowe zarządzanie w marketingu, Globalne zarządzanie finansami, Struktura organizacyjna i kontrola w firmie globalnej, Zarządzanie globalnymi fuzjami, przejęciami i aliansami, Globalna działalność gospodarcza
i przyszłe trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Rozdział 1. Globalizacja − przesłanki i wyzwania dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach międzynarodowych. Rozdział 2. Kultura − uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Rozdział 3. Przedsiębiorstwo międzynarodowe - rozwój, strategie i struktury. Rozdział 4. Strategie marketingowe przedsiębiorstw międzynarodowych. Rozdział 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych. Rozdział 6. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych. Rozdział 7. Rachunkowość przedsiębiorstw międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym: 1.1. Charakter mediów społecznościowych; 1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych; 1.2.1. Komunikatory internetowe; 1.2.2. Serwisy społecznościowe; 1.3. Zalety i wady „bycia connected”; 1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów; 1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki; 1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach; 1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?; Różnice między generacjami X, Y i Z. ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym: 2.1. Specyfika badań międzynarodowych; 2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych; 2.2.1. Charakter badań; 2.2.2. Zakres przestrzenny; 2.2.3. Metoda badawcza; 2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość; 2.2.5. Ograniczenia badania; 2.3. Charakterystyka badanej próby; 2.3.1. Charakterystyka respondentów; 2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych. ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych: 3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów; 3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji; 3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki; 3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy. Podsumowanie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Aneks. Media społecznościowe – wykorzystanie. Media społecznościowe a zachowania konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Kulturowe modele zachowań w biznesie; Sylwetki negocjatorów z różnych krajów, Główne cechy kultur świata biznesu, Kultury propatrnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe; Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i o niestałej ekspresyjności, Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu i ekspresyjne; Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne i powściągliwe; Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe; Kultury protransakcyjne, monochroniczne i o zróżnicowanej ekspresyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Z historii stosowania transakcji wiązanych. 2. Przegląd różnych form finansowania wymiany międzynarodowej. 3. Znaczenie handlu wzajemnie uwarunkowanego we współczesnej gospodarce światowej. 4. Formalne i prawne aspekty realizowania transakcji wiązanych. 5. Przegląd podstawowych technik handlu wzajemnie uwarunkowanego (countertrade). 6. Transakcje barterowe (ang. barter). 7. Transakcja samospłaty (ang. buy-back agreement). 8. Zakup wzajemny towarów (ang. conuterpurchase). 9. Transakcje typu offset (ang. offset). 10. Rozmiary amerykańskiego barteru instytucjonalnego i jego wpływ na wymianę z zagranicą. 11. Rozstrzyganie kwestii spornych w handlu wzajemnie uwarunkowanym (countertrade).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Strategiczne aspekty międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Proces zatrudniania w przedsiębiorstwach międzynarodowych, Międzynarodowe aspekty komunikowania się w organizacji, Wynagradzanie w przedsiębiorstwach międzynarodowych, Rozwój personelu i kariera międzynarodowa, Międzynarodowe zbiorowe stosunki pracy, Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstw ach międzynarodowych działających w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Logistyka międzynarodowa w internacjonalizacji zarządzania, 2. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką międzynarodową, 3. Logistyka międzynarodowaw praktyce polskich przedsiębiorstw, wyniki badań, 4. Swobody gospodarcze oraz polityka celna, transportowa i wobec MSP według Traktatu Wspólnot Europejskich a zmiany warunków obsługi logistycznej, 5. Polski rynek TSL po wejściu do Unii Europejskiej, 6. Uwarunkowania i kierunki rozowju logistyki europejskiej, 7. Logistyka w polityce gospodarczej wybrnaych państw, 8. Społeczno-kulturowe uwarunkowania logistyki międzynarodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Wykładnia art. 28 w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości, Krajowe regulacje dotyczące promocji towarów w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości, Kolizyjno-prawne aspekty stosowania art. 28.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacja przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia i podejścia teoretyczne; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia, ujęcia i nurty badawcze; 3. Usieciowienie przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia i podejścia teoretyczne; 4. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstwa - główne nurty badawcze; 5. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw - koncepcja i metoda badań; 6. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw - wyniki badań i dyskusja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej