Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1407)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(1360)
Publikacje naukowe
(408)
Publikacje fachowe
(322)
Poradniki i przewodniki
(48)
Czasopisma
(38)
Publikacje dydaktyczne
(38)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Audiobooki
(8)
E-booki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
dostępne
(979)
tylko na miejscu
(958)
wypożyczone
(46)
nieokreślona
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(1029)
Czytelnia
(972)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Chodyński Andrzej
(25)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(24)
Grabiec Olimpia (1975- )
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(18)
Dzieńdziora Joanna
(16)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Jabłoński Adam
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Marciniak Jarosław
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sitek Marcin
(6)
Staszewska Jolanta (1960- )
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Borkowski Stanisław (1945- )
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Huczek Antoni
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Kochmańska Magdalena
(5)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Supernat Jerzy (1951- )
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(5)
Trojanowski Tomasz
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Wziątek-Staśko Anna
(5)
Armstrong Gary
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Chodyńska-Kukułka Agata
(4)
Doroba Anita
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Golnau Wiesław (1965- )
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(151)
2010 - 2019
(438)
2000 - 2009
(601)
1990 - 1999
(221)
Okres powstania dzieła
2001-
(346)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1389)
Rosja
(9)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(1390)
angielski
(14)
rosyjski
(11)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(303)
Zarządzanie
(252)
Marketing
(201)
Kadry
(157)
Organizacja
(128)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Zarządzanie strategiczne
(117)
Zarządzanie jakością
(88)
Kultura organizacyjna
(83)
Menedżerowie
(70)
Motywacja pracy
(68)
Innowacje
(64)
Marketing strategiczny
(63)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(55)
Przywództwo
(53)
Zatrudnienie
(52)
Public relations
(48)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Zarządzanie wiedzą
(45)
Komunikacja marketingowa
(44)
Praca
(44)
Decyzje
(43)
Ocena pracowników
(43)
Planowanie strategiczne
(43)
Logistyka gospodarcza
(42)
Reklama
(42)
Zarządzanie projektami
(41)
Badania marketingowe
(40)
Polityka zatrudnienia
(39)
Płaca
(39)
Usługi
(32)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Konsumenci
(30)
Szkolnictwo wyższe
(28)
Analiza strategiczna
(27)
Konkurencyjność
(27)
Teoria organizacji
(27)
Banki
(26)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(26)
Otoczenie firmy
(26)
Zarządzanie ryzykiem
(26)
Konkurencja
(25)
Marketing cyfrowy
(25)
Motywacja
(25)
Promocja handlowa
(25)
Turystyka
(25)
Finanse przedsiębiorstwa
(24)
Kapitał ludzki
(24)
Obsługa klienta
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Rekrutacja pracowników
(23)
Strategia marketingowa
(23)
Controlling
(22)
Globalizacja
(22)
Instytucje nonprofit
(22)
Segmentacja rynku
(22)
Zarządzanie kryzysowe
(22)
Komunikacja społeczna
(21)
Marketing partnerski
(21)
Psychologia pracy
(21)
Organizacja ucząca się
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Systemy informatyczne zarządzania
(20)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(20)
Jakość usług
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Informacja gospodarcza
(18)
Jakość produktu
(18)
Organizacja pracy
(18)
Przedsiębiorczość (postawa)
(18)
Rynek pracy
(18)
Etyka biznesu
(17)
Mentoring
(17)
Praca zespołowa
(17)
Przedsiębiorczość
(17)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(17)
Siła robocza
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Firma (nazwa)
(16)
Gospodarka oparta na wiedzy
(16)
Jakość
(16)
Polityka płacowa
(16)
Zarządzanie publiczne
(16)
Łańcuch dostaw
(16)
Internet
(15)
Konsumenci (ekonomia)
(15)
Outsourcing
(15)
Rynek (ekonomia)
(15)
Służba zdrowia
(15)
Administracja publiczna
(14)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(14)
Samorząd terytorialny
(14)
Sektor publiczny
(14)
Zachowania konsumentów
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
Marketing elektroniczny
(13)
Media społecznościowe
(13)
Negocjacje
(13)
Produktywność pracy
(13)
Płynność kadr
(13)
Temat: czas
2001-
(256)
1989-2000
(60)
1901-2000
(38)
1945-1989
(10)
1989-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(236)
Kraje Unii Europejskiej
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Czechy
(4)
Europa
(4)
Niemcy
(3)
Japonia
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(485)
Opracowanie
(284)
Praca zbiorowa
(173)
Poradnik
(126)
Monografia
(109)
Czasopismo naukowe
(40)
Materiały pomocnicze
(37)
Raport z badań
(30)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Case study (studium przypadku)
(24)
Materiały konferencyjne
(14)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Encyklopedia
(10)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1251)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(526)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(55)
Psychologia
(43)
Informatyka i technologie informacyjne
(37)
Media i komunikacja społeczna
(36)
Transport i logistyka
(34)
Socjologia i społeczeństwo
(31)
Medycyna i zdrowie
(14)
Nauka i badania
(13)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(10)
Edukacja i pedagogika
(10)
Podróże i turystyka
(8)
Filozofia i etyka
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Matematyka
(5)
Językoznawstwo
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
1415 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do problematyki. 1. Stan badań nad zarządzaniem komunikacją wizualną w sektorze MŚP: 1.1. Komunikacja wizualna jako obszar działalności przedsiębiorstwa: 1.1.1. Zasady komunikacji; 1.1.2. Istota komunikacji wizualnej; 1.1.3. Zadania i funkcje komunikacji wizualnej; 1.1.4. Sposoby przekazu wizualnego wykorzystywane przez przedsiębiorstwo; 1.1.5. Prowadzenie kompozycji wizualnej; 1.1.6. Ocena komunikacji wizualnej. 2. Komunikacja wizualna w kontekście sztuki: 2.1. Neruropoznawcze podstawy komunikacji wizualnej; 2.2. Obraz w komunikacji wizualnej; 2.3. Sztuka tworzenia przekazu w komunikacie wizualnym; 2.4. Praca medialna na rzecz komunikacji wizualnej. 3. Polityka komunikacji wizualnej w działaniach dotyczących komunikacji merketingowej: 3.1. Miejsce komunikacji wizualnej w komunikacji marketingowej; 3.2. Planowanie komunikacji wizualnej; 3.3. Instrumenty komunikacji wizualnej; 3.4. Przykłady praktycznego zastosowania komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej w MŚP w Polsce. 4. Przedsiębiorstwa MŚP jako podmiot realizowania komunikacji wizualnej: 4.1. Istota i cechy przedsiębiorstw sektora MŚP; 4.2. Cele i funkcje działalności przedsiębiorstw sektora MŚP; 4.3. Stan sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 4.4. Strategiczne aspekty komunikacji wizualnej w przedsiębiorstwie. 5. Praktyczne aspekty komunikacji wizualnej w sektorze MŚP - w kontekście badań pierwotnych: 5.1. Przestrzeń badawcza dla analizy komunikacji wizualnej w sektorze MŚP; 5.2.Komunikacja wizualna - analiza wyników badawczych ankiety; 5.3. Analiza komunikacji wizualnej w MŚP na podstawie wywiadów i obserwacji; 5.4. Koncepcja wykorzystania aspektów wizualnych w komunikacji marketingowej w MŚP.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Poszukiwanie modelu działania - ewolucja poglądów na zarządzanie, 2. Poszukiwanie drogi - badnie otoczenia i przwidywanie przyszłosci, 3. Poszukiwanie sposobu konk urowania - budowa strategii, 4. Poszukiwanie przewagi - ucieczka do przodu, 5. Poszukiwanie motywacji - zarządzanie kapitałem ludzkim
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedmowa. R.1 Zmieniający się świat: Najważniejsze trendy zmian; Spadek cen i kosztów- możliwość pojawienia się deflacji; Na spotkanie ze starzejącą się Europą; Świat jako obszar szans i zagrożeń; Nadmiar informacji oraz przy spieszenie tempa zmian; Przystosowywanie się do nowej sytuacji. R.2 Cele przedsiębiorstw i organizacji- tworzenie wartości dla wszystkich grup interesów: Najważniejsze trendy zmian; Nie można zarządzać tym, czego nie da się zmierzyć; Model wyceny akcji jako fundament nowoczesnego kapitalizmu; Wskaźniki finansowe i pozafinansowe; Koncepcja wartości dla klienta; Wartość dla personelu; Wartość dla innych partnerów; Zarządzanie przez wartość; Aneks1: Obliczanie wskaźników EVA (ekonomicznej wartości dodanej) oraz MVA (rynkowej wartości dodanej); Aneks2: TSR (Total Shareholder Return), czyli rentowność całkowita dla akcjonariusza; Ocena finansowa przedsiębiorstw nienotowanych na giełdzie; Metoda PEG. R.3 Wizja, wartość oraz zmiany kulturowe: Najważniejsze trendy zmian; Zarządzanie jako tworzenie i zmienia nie kultury; Mechanizmy akulturacji; Siedem dźwigni akulturacji; Wizja; Elementy składowe wizji; Tworzenie wizji; Przykłady. R.4 Marketing i zarządzanie jakością- orientacja na klienta: Najważniejsze trendy zmian; Obszary zainteresowań i tendencje rozwojowe marketingu; Koncepcja podstawowa: wartość dla klienta; Analiza wartości dla klienta; Przykładowe metody badania satysfakcji klientów; Nowe miejsce marketingu; Informacje ogólne na temat jakości usług, satysfakcji klienta i pozyskiwania jego lojalności; Wdrażanie metody "wartość dla klienta"; Marketingowa rola zarządu przedsiębiorstwa. R.5 Współczesne zarządzanie strategiczne: Najważniejsze trendy zmian; Przegląd klasycznych doktryn strategicznych; Nowoczesne podejścia strategiczne; Strategiczne znaczenie nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych; Wskaźniki strategiczne umożliwiające przekładanie wizji na działanie; Metoda Hoshima w szybkim i zdecydowanym rozwijaniu strategii; Rola dyrekcji strategicznej. R.6 Kreatywność, innowacje oraz organizacje innowacyjne: Najważniejsze trendy zmian; Jak uczynić organizację bardziej kreatywną?; Zarządzanie rozwojem; Koncepcja najlepszego dopasowania (metoda CEGOS). R.7 Warunki powodzenia fuzji i przejęć: Najważniejsze trendy zmian; Rodzące się praktyki zarządzania strategicznego; Porażek jest wciąż bardzo dużo, ale są coraz rzadsze; Warunki powodzenia; Przykład fuzji międzynarodowej- Carlson Wagonlit Travel; Synthelabo- przykład stosunkowo udanego przejęcia i fuzji. R.8 Jakość totalna- centralna koncepcja nowoczesnego zarządzania: Najważniejsze trendy zmian; Zarządzanie jakością totalną (TQM); Modele zarządzania zintegrowanego; Pełna spójność TQM; Postępowanie wdrożeniowe; Ewolucja zarządzania jakością totalną w przedsiębiorstwach; Po certyfikacji- od ISO 9000 do TQM; System TQM ujęty w kilku słowach; Przyczyny ubiegania się o nagrodę EFQM- przykład przedsiębiorstwa Texas Instruments Europe. R.9 Benchmarking i reengineering: Najważniejsze trendy zmian; Benchmarking; Cele benchmakingu; Reengineering; Reengineering klasyczny; Kilka ogólnych informacji na temat zrealizowanych operacji reengineeringu; Reengineering jako podstawowy instrument strategii zmiany radykalnej; Przykłady reengineeringu. R.10 Przedsiębiorstwo poziome zorganizowane wg proce sów: Najważniejsze trendy zmian; Definicje; Identyfikowanie procesów i ich części składowych; Przechodzenie do przedsiębiorstwa poziomego, zorganizowanego wg procesów; Zarządzanie procesami i ich doskonaleniem; Zarządzanie procesami; Wartość dodana przez strukturę społeczną oraz zmniejszania liczby szczebli hierarchicznych; Koncepcja przedsiębiorstwa dokładnie dopasowanego lub odchudzonego nadal aktualna; Du Pont de Nemours jako przykład przedsiębiorstwa, które z powodzeniem wprowadziło strukturę opartą na procesach. R.11 Zarządzanie projektami i przez projekty: Działalność gospodarcza i wzrost liczby projektów; Najważniejsze trendy zmian; Podstawowe warunki powodzenia projektów; Jakość zarządzania projektem; Metareguły zarządzania projektem; Uzgadnianie zarządzania projektami z zarządzaniem funkcjami lub specjalnościami; Warunki powodzenia projektów w sferze niematerialnej (projekty "miękkie"); Od zarządzania projektem do zarządza nią przez projekty; Przekrojowe struktury zarządzania przez projekty; Kwestionowanie struktur macierzowych; Rola dyrektorów. R.12 Zarządzanie zasobami ludzkimi: Najważniejsze tren dy zmian; Cechy wspólne podsystemu społecznego przedsiębiorstw zorientowanych na klienta; Motywacja pracowników oraz postrzeganie pracy- stan obecny; Zmiany charakteru pracy- degradacja i poprawa warunków; Nowe trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Badanie satysfakcji personelu oraz wskaźnika PVA; Procesy rozwoju personelu- przypadek firmy Du Pont de Nemours. R.13 Zarządzanie zmianą: Najważniejsze trendy zmian; Co wywołuje potrzebę zmian?; Wielkie procesy zmian zachodzących w przedsiębiorstwach amerykańskich; Etapy psychosocjologiczne; Trudności; Zalecenia praktyczne; Tworzenie aktywnej koalicji na rzecz zmiany; Pilotowanie zmian poprzez połączenie doświadczenia psychospołecznego i zarządzania projektem; Organizacja elastyczna. R.14 Zarządzanie wiedzą i kompetencjami- organizacja ucząca się: Najważniejsze trendy zmian; Podstawowe definicje; Umiejętności przedsiębiorstwa- tworzenie, pozyskiwanie i kapitalizowanie wiedzy; Transfer kompetencji w organizacji; Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; Perspektywiczne zarządzanie pracownikami i kompetencjami; Menedżerowie wiedzy; Rola dyrekcji przedsiębiorstwa uczącego się; Obecne tendencje w zarządzaniu wiedzą. R.15 Przedsiębiorstwo sieciowe, przedsiębiorstwo rozległe oraz alianse: Najważniejsze trendy zmian; Przedsiębiorstwo sieciowe; Przedsiębiorstwo rozległe; Eksternalizacja jako rodzaj strategii; Warunki powodzenia eksternalizacji; Alianse strategiczne; Zarządzanie aliansami. R.16 Nowe role kierowników: Najważniejsze trendy zmian Polityka przed zarządzaniem; Dewiacje władzy osobistej Rola, przydatność i efektywność rad nadzorczych; Wzrost siły akcjonariuszy i nadzoru korporacyjnego; Czym jest zarządzanie?; Wynagradzanie dyrektorów; Rola i zadania kierownika przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Management / Ricky W. Griffin. - 13th ed. - Boston : Cengage Learning, 2022. - XXXII, 655 s. : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Preface; Acknowledgments; Part I. Introducing Management 1. Managing and the Manager’s Job 2. Traditional and Contemporary Management Perspectives Part II. Understanding the Environmental Context of Managing 3. Understanding the Organization’s Environment 4. Responding to the Ethical and Social Environment 5. Navigating the Global Environment Part III. Planning and Decision Making 6. Basic Elements of Planning and Decision Making 7. Managing Strategy and Strategic Planning 8. Managing Decision Making and Problem Solving 9. Managing Start-Ups and New Ventures Part IV. The Organizing Process 10. Basic Elements of Organizing 11. Managing Organization Design 12. Managing Organization Change and Innovation 13. Managing Human Resources in Organizations Part V. The Leading Process 14. Basic Elements of Individual Behavior in Organization 15. Managing Employee Motivation and Performance 16. Managing Leaderships and Influence Processes 17. Managing Interpersonal Relations and Communication 18. Managing Work Groups and Teams Part VI. The Controlling Process 19. Basic Elements of Control 20. Managing Operations, Quality, and Productivity.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie : podstawowe zasady / red. nauk. Barbara Kożuch. - Warszawa : Wydaw. Akademicke, 2001. - 227 s. : rys., tabele ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Cz. I Podstawy zarządzania: Wstęp do teorii zarządzania Organizacje i ich typologia; Zasady organizowania; Kształtowanie kultury organizacji; Procesy decyzyjne i planowanie w organizacjach; Systemy zarządzania organizacjami; Motywowanie i przewodzenie; Zarządzanie komunikowaniem się w organizacji; Kontrolowanie w organizacjach. Cz. II Współczesne problemy zarządzania: Zarządzanie zmianami organizacyjnymi; Zarządzanie jakością; Zarządzanie kapitałem ludzkim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Zawiera: Wstęp; Wnikliwość; Inicjatywa; Inspiracja; Zaangażowanie; Improwizacja; Indywidualność; Realizacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Cz.1 Podstawy: R.1 Wprowadzenie: Zarządzanie wiedzą, e-biznes i CRM; Nowe oblicze Nowej Gospodarki; Kręta droga za nami, "Nowe" imperatywy. R.2 Gospodarka elektroniczna, zarządzanie relacjami z klientem i zarządzanie wiedzą: Nowy cyfrowy krajobraz, Gospodarka elektroniczna, Zarządzanie relacjami z klientem, Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie relacjami z klientem na bazie wiedzy. R.3 Mapa drogi do sukcesu: mapa zarządzania relacjami z klientem na bazie wiedzy. Cz.2 Mapa implementacji KCRM: R.4 Dopasowanie wyborów strategicznych i technologicznych: Rozwiązanie dylematu nowatora, Strategiczny model KCMR, Analiza otoczenia biznesu, Rozumienie kontekstu, Technologia strategiczna, R.5 Audyt i analiza: Dlaczego audyt wiedzy o kliencie jest potrzebny? Faza wstępna audytu, Wybór punktu odniesienia i metody audytu, Metoda audytu, Dokumentowanie kapitału wiedzy o kliencie, Wykorzystanie wyników audytu do KCMR, R.6 Tworzenie zespołu wdrożeniowego: zadania wiedza specjalistyczna, Skład zespołu, Przywództwo, Ocena ryzyka i najczęściej spotykane błędy, R.7 Projektowanie infrastruktury technologicznej: Wyzwania projektowe, Cykl życia klienta, Zarządzanie wiedzą o kliencie: ramy technologiczne, Architektura KCMR, Integracja, Względy długookresowe, R.8 Rozwój i stymulowanie wynikami wdrażanie systemów KCMR: Ukryte koszty i inne niespodzianki, Wdrażanie systemów metodami typu "big-bang" - przegląd, Spojrzenie poza kaskadę, Metoda przyrostowa stymulowana wynikami, R.9 Przywództwo, Zarządzanie zmianą i kulturą organizacyjną: Przywództwo, Zmiana kultury organizacyjnej. Zarządzanie zmianą. Cz.3. Planowanie sukcesu: R.10 Ocena, pomiar i doskonalenie: Podstawowe miary, Miary tradycyjne, Podstawowe miary KCMR, Miary wszechstronne, Pułapki.
klientem i zarządzanie wiedzą : Nowy cyfrowy krajobra z, Gospodarka elektroniczna, Zarządzanie relacjami z klientem, Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie relacjami z klientem na bazie wiedzy, R.3 Mapa drogi do sukcesu : Mapa zarządzania relacjami z klientem na bazie wiedzy. Cz.2 Mapa implementacji KCRM : R.4 Dopasowanie wyborów
strategicznych i technologicznych : Rozwiązywanie dyl ematu nowatora, Strategiczny model KCRM, Analiza otocz enia biznesu, Rozumienie kontekstu, technologia strate giczna. R.5 Audyt i analiza : Dlaczego audyt wiedzy o kliencie jest potrzebny?, Faza wstępna audytu, Wybór punktu odniesienia i metody audytu, Metoda audytu, Do kumentowanie kapitału wiedzy o kliencie, Wykorzystnie wyników audytu do KCRM. R.6 Tworzenie zespołu wdroże niowego : zadania i wiedza specjalistyczna, Skład zes połu, Przywództwo, Ocena ryzyka i najczęściej spotyka ne błędy. R.7 Projektowanie infrastruktury technologi cznej : wyzwania projektowe, Cykl życia klienta, Zarzą dzanie wiedzą o kliencie:ramy technologiczne, Archite ktura KCRM, Integracja, Względy długookresowe. R.8 Roz wój i stymulowane wynikami wdrażanie systemów KCRM : U kryte koszty i inne niespodzianki, Wdrażanie systemów metodami typu "big-bang"-przegląd, spojrzenie poza kas kadę, Pożegnanie z big-bang, Metoda przyrostowa stymul owana wynikami. R.9 Przywództwo, zarządzanie zmianą i kultura oraganizacyjna : Przywództwo, Zmiana kultury o rganizacyjnej, Zarządzanie zmianą. Cz.3 Planowanie sukcesu : R.10 Ocena, pomiar i doskona lenie : Podstawowe mairy, Miary tradycyjne, Podstawowe
miary KCRM, Miary wszecgstronne, Pułapki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I: Istota zarządzania marketingowego; CZĘŚĆ II: Analiza możliwości rynkowych; CZĘŚĆ III: Badanie i wybór rynków docelowych; CZĘŚĆ IV: Rozwój strategii marketingowych; CZĘŚĆ V: Planowanie programów marketingowych; CZĘŚĆ VI: Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Klient jako obiekt działań marketingowych: Podstawy orientacji na klienta; Nowy konsument i wyzwania stawiane firmom marketingowym. Cz.II Wykorzystywanie wiedzy o zachowaniach nabywców w kształtowaniu strategii marketingowej: Segmentacja rynku: kryteria, procedury, ocena; Pozycjonowanie produktów a reguły postępowania konsumentów; Przydatność wiedzy o zachowaniach nabywców w polityce rozwoju nowego produktu; Zanczenie potrzeb i oczekiwań klientów w określaniu strategii dystrybucji i polityki cen; Kierunki oddziaływania zachowań nabywców na komunikowanie się przedsiebiorstwa z rynkiem. Cz.III Orientacja na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw: Kształtowanie form dystrybucji i poziomu obsługi klientów; Promocja w polskich przedsiębiorstwach; Ocena warunków stosowania orientacji na klienta. Cz.IV Kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie: Marketing związków firmy z klientami i pracownikami; Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie. Słownik użytecznych terminów; Wybrane pozycje bibliograficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w szkolnictwie / Hanna Hall. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 236 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
1. Marketingowa koncepcja zarządzania w organizacjach niekomercyjnych. 2. Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły. 3. Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły i pozycjonowanie szkoły. 4. Kształtowanie kompozycji instrumentów marketingowych. 5. Badania marketingowe w szkołach - proces i metody. 6. Źródła i metody pozyskiwania zasobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Strategia jest firmie potrzebna: 1. Czas i strategia firmy: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość; 2. Nie każda firma musi mieć (wielka) strategie; 3. Nowe koncepcje nie są złe, ale przereklamowane; 4. Stare teorie strategii są dobre. Część 2. Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość: 5. Zarządzaj bagażem przeszłości: zniszcz lub wykorzystaj; 6. Radź sobie z teraźniejszością: poprawiaj i zmieniaj; 7. Buduj przyszłość: eksperymentuj i ryzykuj.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Everything you ever wanted to know about branding; 2. Building a Brand, step-by-step; 3. Launching your New Brand; 4. The care and feeding of your Brand; 5. Protecting your Brand; 6. The part of tens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA: FORMUŁOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ: Systemy informacji marketingowej, Marketingowa baza danych, Analiza otoczenia, Analiza konkurencji, Otoczenie międzynarodowe, Marketing bez- pośredni; CZĘŚĆ DRUGA: ORGANIZACJA EFEKTYWNEGO MARKETINGU: Funkcja marketingu i jego organizacja, Rekrutacja - kwalifikacje i źródła, Selekcja - środki i metody, Kształcenie personelu, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie marką, Finansowe aspekty marketingu; CZĘŚĆ III: ROZWÓJ PRODUKTU: Zachowania konsumentów na rynku, Znaczenie badań w marketingu międzynarodowym, Planowa- nie produktu, Projektowanie produktu, Opakowanie jako narzędzie marketingu, Kalkulacja cen, Rozwój i wprowa- dzanie na rynek dóbr konsumpcyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek dóbr inwestycyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych usług; CZĘŚĆ IV: DYSTRYBUCJA: Fizyczna dystrybucja i zarządzanie logistyką, Handel zagraniczny, Sprzedaż bezpośrednia, Agenci, Działalność na rynkach zagranicznych; CZĘŚĆ V: PRAKTYKI MARKETINGOWE: Segmentacja rynku, Reklama, Promocja sprzedaży, Reklama pocztowa, Telemarketing, Franchising, stawy,Troska o klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie organizacji non-profit w gospodarce rynkowej. Przesłanki wdrożenia marketingu w organizacjach non-profit. 3. Pozyskiwanie donatorów jako obszar decyzji marketingowych organizacji non-profit. 4. Zarządzanie marketingowe w organizacjach non-profit.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Marketing w XXI wieku; 2. Zarządzanie marketingowe; 3. Strategie marketingowe przedsiębiorstw; 4. Analiza trendów w otoczeniu marketingowym; 5. Badania marketingowe - źródło informacji o rynku; 6. Segmentacja rynku i pozycjonowanie; 7. Zachowania konsumentów na rynku; 8. Projektowanie i zarządzanie produktem; 9. Projektowanie i zarządzanie cenami; 10. Projektowanie i zarządzanie kanałami dystrybucji; 11. Projektowanie i zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową; 12. Całościowy program marketingowy; 13. Zarządzanie relacjami z klientem; 14. Marketing internetowy; 15. Koncepcja marketingu zrównoważonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : tab. ; 24 cm.
1.Apteka jako podmiot rynku farmaceutycznego, 2.Pacjent na rynku farmaceutycznym, 3.Orienataca marketingowa w aptekach, 4.Nowoczesne koncepcje zarządzania apteką
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dystrybucja międzynarodowa w koncepcjach i teoriach zarządzania: Miejsce dystrybucji w teorii przedsiębiorstwa; Dystrybucja a strategie konkurencji; Problem dystrybucji w literaturze marketingowej; Podejście logistyczne do zarządzania dystrybucją; 2. Specyfika systemów dystrybucji w eksporcie a orientacja marketingowa: Orientacja marketingowa; Eksport pośredni a eksport bezpośredni; Pośrednicy w obrocie międzynarodowym; Międzynarodowe kanały marketingowe w eksporcie; Międzynarodowe systemy fizycznej dystrybucji w eksporcie bezpośrednim; 3. Zarządzanie dystrybucją w eksporcie w świetle koncepcji marketingowej: Istota marketingowej koncepcji zarządzania dystrybucją; Wpływ marketingowej orientacji w zarządzaniu dystrybucją na poprawę konkurencyjności i rozwoju eksportu; 4. Tendencje zmian w dystrybucji międzynarodowej: Trendy w handlu międzynarodowym; Alternatywne kanały marketingowe; Wpływ Internetu na systemy międzynarodowej dystrybucji produktów; Wielokanałowe systemy dystrybucji; Franchising dystrybucyjny; 5. Międzynarodowe systemy dystrybucji- przykłady: Dystrybucja mebli produkowanych w Polsce na rynki zagraniczne; Dystrybucja międzynarodowa z wykorzystaniem Internetu; Przykłady wielokanałowych systemów dystrybucji w eksporcie; Franchising dystrybucyjny w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej