Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(143)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(138)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(110)
dostępne
(98)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(99)
Czytelnia
(112)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Maison Dominika (1966- )
(3)
Mazur Marek
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Nowacki Robert
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berkley Holly
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Woźniak Monika
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Artemenko Lina
(1)
Balon Urszula
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Black Sam
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brady Regina
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Burgers Willem
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Collin Simon
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cunningham Jane
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Danylenko Olena
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Datko Marek
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Eager Bill
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Fallon Pat
(1)
Florek Magdalena
(1)
Forrest Edward
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glińska Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Goślicki Jan
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(142)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(142)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Reklama
(91)
Marketing
(56)
Reklama internetowa
(24)
Public relations
(22)
Promocja handlowa
(20)
Przedsiębiorstwo
(16)
Marketing elektroniczny
(14)
Środki masowego przekazu
(13)
Internet
(12)
Marketing polityczny
(11)
Komunikacja marketingowa
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Polityka
(7)
Rynek
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Kampania wyborcza
(6)
Promocja
(6)
Sponsoring
(6)
Strony WWW
(6)
Autoprezentacja
(5)
Media społecznościowe
(5)
Targi i wystawy
(5)
Wybory
(5)
Badania marketingowe
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Prawo reklamy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations w internecie
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Zarządzanie
(4)
Znaki towarowe
(4)
Banki
(3)
Google
(3)
Innowacje
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Polska
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Prawo autorskie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Reklama społeczna
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Sprzedaż
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wybory parlamentarne
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Badania rynku
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Branding (marketing)
(2)
Controlling
(2)
Dane osobowe
(2)
Dzieci
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Google Analytics
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Image
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Język
(2)
Kampania społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Miasta
(2)
Perswazja
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations*
(2)
Reklama prasowa
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Socjologia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja skarbowa
(1)
Alkohol
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biopaliwa
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czasopisma
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(10)
Poradnik
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(52)
Media i komunikacja społeczna
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
145 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii konsumenta i reklamy; Modele psychologiczne zachowania się konsumenta; Percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; Wpływ emocji i motywacji na percepcję reklamy; Osobowość konsumenta a reklama; Satysfakcja konsumenta Postawy konsumenta a reklama; Reklama jako komunikacja perswazyjna; Zachowanie konsumenta w grupie; Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia reklamy / Dariusz Doliński. - Wrocław : Agencja Reklamowa "Aida", 1999. - 197 s. : rys. ; 21 cm.
(Biblioteka Aidy)
Krótka historia reklamy; Możliwości i ograniczenia reklamy; Skuteczność reklamy; Procesy poznawcze, czyli kiedy zauważamy i zapamiętujemy reklamę; Człowiek w reklamie; Kiedy klient kupuje?; Krótka historia psy- chologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Sam Black ; przeł. Iwona Chlewińska. - Wyd. 3. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2001. - 210 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Co to jest public relations?; Strategiczne public relations, sprawy przedsiębiorstwa i sprawy publiczne; Public relationsa propaganda, reklama i marketing; Komunikowanie się z opinią publiczną i wyspecjalizowanymi grupami odbiorców; Media relations; Metody działań public relations; Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) i komunikacja za pomocą środków wizualnych; Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa; Badania, pomiary i ocena; Wewnętrzne public relations; Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych; Zarządzanie i organizacja public relations; Etyka działalności gospodarczej; Międzynarodowe public relations i praca w sieci (networking); Zarys dziejów public relations; Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (12 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2005. - 272 s. : tab. ; 23 cm.
1. Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa, 2. Reklama, cele i klasyfikacje, 3. Budowa przekazu reklamowego, 4. Techniki liternictwa, 5. Media, środki i nośniki reklamy, 6. Reklama wystawiennicza, 7. Programowanie działalności reklamowej, 8. Współpraca z agencją reklamową, 9. Psychologia oddziaływania reklamy, 10. Prawo i etyka w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : echniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1999. - 217 s. : fot., tab. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakresie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo-rządzania briefu reklamowego; Plan mediów - wybór środków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne formy reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media cyfrowe: możliwości wcześniej nieosiągalne 1.1. Czym jest reklama cyfrowa? 1.2. O czym jest ta książka? 2. Historia i zakres działania reklamy cyfrowej 2.1. Historia reklamy cyfrowej 2.2. Reklama cyfrowa: kwestia skali 2.3. Ogólny obraz praktyki reklamy cyfrowej 2.4. Kontekst cyfrowy 2.5. Agencje cyfrowe 2.6. Wiodące media cyfrowe 2.7. Kluczowe dyskusje w Świecie Reklamy 2.8. Automatyzacja w reklamie: a co z kreatywnością? 2.9. Blokowanie reklam 2.10. Prywatność 2.11. Kultura promocyjna 2.12. Konwergencja 2.13. W stronę social 2.14. Cyfrowy sprzeciw 3. Jak to działa: standardowe media cyfrowe 3.1. Reklama w wyszukiwarkach 3.2. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) 3.3. Display advertising 3.4. Zakup bezpośredni 3.5. Sieci reklamowe 3.6. Zakup poprzez ad exchange 3.7. Kupno poprzez programmatic i real-time bidding (RTB) 3.8. Programmatic 3.9. Mobile display 3.10. Ogłoszenia 4. Jak to działa: niestandardowe media cyfrowe 4.1. In-game advertising i advergaming 4.2. In-game advertising – reklama w grach komputerowych 4.3. Advergaming 4.4. Grywalizacja 4.5. Media społecznościowe 4.6. Reklama w mediach społecznościowych 4.7. Reklama płatna a shared/earned media 5. Kreatywność 5.1. Kontekst branżowy 5.2. Pomysły (big i small ideas) 5.3. Storytelling 5.4. Kreatywność jest ważna, ale czym ona tak naprawdę jest? 5.5. Doświadczenie 5.6. Koncepcje sensoryczno-afektywne 5.7. Empatia, sytuacja i umiejscowienie 5.8. Culture hacking: kombinacje 5.9. Eksploracja 5.10. Transformacje 5.11. Podsumowanie 5.12. Podstawowe zasady kreatywności 6. Non-interruptive: uwaga, autentyczność i reklama natywna 6.1. Odbiorcy 6.2. Odbiorcy interaktywni 6.3. Pozyskiwanie uwagi 6.4. Influencerzy 6.5. Reklama natywna: przykład BuzzFeed 6.6. Branded entertainment 6.7. Virality 6.8. Metryka wciąż ma znaczenie 6.9. Możliwości wirtualnej rzeczywistości 2.0 7. Media hacking 7.1. Wymagania w zakresie media hacking 7.2. Przykład kreatywnego media hacking: B-Reel 7.3. Hacked media i reinterpretacje historii 7.4. Mixed reality i transmedia 7.5. Rola zabawy 7.6. Kluczowe terminy 8. Blokowanie reklam i nieuczciwość: zagrożenia dla reklamy 8.1. Web adblocking 8.2. AdBlock Plus 8.3. Mobile adblocking 8.4. Anti-adblocking 8.5. Uciekanie się do oszustwa 9. Reklama adresowana do dzieci: przepisy i etyka mediów cyfrowych 9.1. Badanie etyki w reklamie 9.2. Prawodawstwo i samoregulacja 9.3. Samoregulacja w Wielkiej Brytanii 9.4. Czy dzieci dorastają zbyt szybko? Raport Baileya 9.5. Magiczny moment zrozumienia kontekstu internetowego 9.6. Advergames 9.7. Kanały na YouTubie: przykład AmazingPhil 10. Techniki reklamowe: analityka, big data, profilowanie i tożsamość 10.1. Wczoraj: korzenie analityki w reklamie 10.2. Kontekst big data 10.3. Dwudziesty pierwszy wiek: dane i korelacja 10.4. Big data i reklama 10.5. Profilowanie i tożsamość 10.6. Analityka społeczna 10.7. Tekst 10.8. Obraz 10.9. Marketing skierowany do naszych wirtualnych osobistych asystentów (VPA) 11. Media empatyczne: emotiveillance i przyszłość reklamy zewnętrznej 11.1. Billboardy wrażliwe na emocje 11.2. Sztuczna inteligencja 11.3. Tam na Wimbledonie 11.4. Teorie podejść emocjonalnych 11.5. Emotiveillance 11.6. Media empatyczne 11.7. Niepokojący czynnik: bliskość bez wzajemności 12. Prywatność: przykład aplikacji mobilnych na Android 12.1. Test praktyczny 12.2. Co jest śledzone? 12.3. Pliki cookie 12.4. Definiowanie prywatności: być pozytywnym 12.5. Prywatność: interakcje, oczekiwania i protokół 12.6. Śledzenie i reklama w aplikacjach mobilnych na Android 12.7. Zaufanie 12.8. Zgoda 12.9. Opt-in/opt-out 12.10. Kontekst prawny 12.11. Branża reklamowa pod kontrolą organów amerykańskiej inwigilacji rządowej… bez jej zgody 13. Podsumowanie: między sztuką a nauką w reklamie 13.1. Wzniosłość danych 13.2. Riposta kreatywnych 13.3. Podwójne złudzenie 13.4. Czy sztuczna inteligencja kiedykolwiek stworzy Holidays are coming dla Coca-Coli? 13.5. Poza pokusą: kreatywność algorytmiczna 13.6. Napędzanie maszyny; Aneks; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuronauka od błąkania się do optymalizacji. Rozmowa; Z wewnątrz: Komunikacja zintegrowana - szanse i bariery; Media między PR a marketingiem. Przypadek szczególny: advertorial; Nie tylko wielka piątka, czyli ambitne media i marketing szeptany jako alternatywne formy komunikacji; Nowoczesne technologie jako podstawa budowania skutecznych działań marketingowych; Komunikacja mobilna w służbie masowej indywidualizacji. Z zewnątrz: Wirtualna konsumpcja, czyli jak sprzedawać nie sprzedając; Marketing polityczny: wizerunek czy przesłanie; Język a kształtowanie (obrazu) świata. Jak możliwe jest działanie słowami? Przykład reklamy; Czym dźwignąć handel, który nie istnieje? O reklamie w poezji; Rozdroże, czyli umiejętności wyboru
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i prawo : poradnik / Wojciech Orżewski. - Warszawa : INICJAŁ, 1998. - 198 s. ; 20 cm.
(Biblioteka Wydawcy)
Zawiera: Wstęp; Rola reklamy; Prawo autorskie i reklama; Ochrona dóbr osobistych; Wykorzystywanie zbiorów danych; Znaki towarowe; Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji; Prawne uwarunkowania reklamy niektórych produktów; Reklama telewizyjna i radiowa; Reklama prasowa; Reklama zewnętrzna; Reklama bezpośrednia; Sponsoring; Współpraca z agencją reklamową; zasady etyczne reklamodawców; Podatki w reklamie; Cła i reklama.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konkurencja jako obszar działań reklamowych- podstawy i uwarunkowania; 2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw a ich konkurencyjność- kontekst skuteczności marketingowej; 3. Procesy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwach; 4. Reklama jako narzędzie zmiany zachowań konsumpcyjnych; 5. Tendencje rozwojowe rynku reklamowego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia z zakresu działań marketingowych niezbędne przy klasyfikacji podatkowej wydatków: Uwagi ogólne; Kluczowe pojęcia wspólne na gruncie updop i updof; Inne pojęcia z zakresu pdof; Inne kluczowe pojęcia na gruncie uvat. R.2 Podstawowe przepisy podatkowe regulujące działania z zakresu reprezentacji, reklamy i promocji sprzedaży: Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych; Ustawa o podatku od towarów i usług; Podatek dochodowy od osób fizycznych. R.3 Dokumentacja: Uwagi ogólne; Obowiązki dokumentacyjne wynikające z przepisów podatkowych; Dokumentacja dodatkowa (tzw. "dowodowa"). R.4 Ch-ka wybranych działań marketingowych i ich skutki podatkowe: Reklama w mediach - telewizja, prasa radio, Internet; Inne rodzaje reklamy publicznej - billboardy, reklama na środkach transportu; Ulotki i katalogi reklamowe przekazywane do punktów sprzedaży; Direct mailing; Materiały reklamowe wspierające sprzedaż przekazywane do punktów sprzedaży; Materiały wspierające sprzedaż o charakterze użytkowym; Sprzedaż premiowa; Konkursy; Loterie promocyjne; Inne akcje promocyjne - przykłady; Płatności na rzecz dystrybutorów; Targi i wystawy; Konferencje prasowe; Szkolenia dla pracowników kontrahentów; Imprezy integracyjno- rozrywkowe, bankiety; Upominki reprezentacyjne; Sponsoring; Darowizny. R.5 Przykład praktyczny - wpływ przepisów na "kosztowność" działania marketingowego (wykorzystanie budżetu marketingowego): Uwagi ogólne; Założenia przyjęte do analizy; Wpływ przepisów podatkowych na budżet; Wyliczanie budżetu akcji; Ocena poszczególnych wariantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa definicja kreatywności w świetle zasad współczesnego marketingu, 2. Zapobiec powszednieniu marki, 3. Walka o wizerunek marki, 4. Stworzyć i wykorzystywać przewagę w reprezentowanej kategorii, 5. Przezwyciężyć poważne problemy z marką, 6. Odmłodzić dojrzałą markę konsumencką, 7. Odmłodzić dojrzałą markę B2B, 8. Wybrać właściwy środek przekazu, 9. Promowanie grup firm działających pod jedną marką, 10. Nowa koncepcja zaangażowania klientów, 11. Wnioski z naszych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Fakty na temat polecania; 2. Polecanie rozłożone na czynniki pierwsze; 3. Droga do poleceń; 4. System poleceń- spojrzenie ogólne; 5. Autentyczna strategia; 6. Treść jako narzędzia marketingu; 7. Strategia zespolenia; 8. Sieć kontaktów z klientów; 9. Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi; 10. Gotowi do odbioru; 11. Konkretne kampanie rekomendacyjne; 12. Lapidarne sugestie; 13. Warsztaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na LinkedInie / Artur Jabłoński. - Gliwice : Helion S.A., 2021. - 175, [1] s. : rys., zdjęcia ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Konfiguracja konta: Zakładanie strony firmowej (Company Page); Tworzenie konta reklamowego; Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie: Grupy kampanii; Kampania; Reklama; Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie: Świadomość (Awareness); Zainteresowanie (Consideration); Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii: Lokalizacja; Język profilu; Odbiorcy; Branże, wielkość i nazwy firm; Demografia; Wykształcenie; Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe; Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska); Zainteresowania i cechy; Rozdział 5. Wykluczenia; Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie; Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe; Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie: Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag; Mierzenie konwersji; Tworzenie grupy remarketingowej; Pasujące grupy odbiorców; Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej; Grupy podobnych odbiorców; Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe: Brak limitu tekstu na obrazie; Przetestuj obraz z tekstem i bez; Ostre, kontrastowe tło; Umieszczaj przyciski CTA; Zadbaj o właściwe wymiary; Tła odpadają? Wypróbuj ramki; Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię; Operuj językiem korzyści; Zachęć odpowiednim lead magnetem; Postaw na konkret; Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy; Spójność ze stroną landing page; Podglądaj konkurencję!; Pisz zwięźle; Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie: Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie?; Rozdział 11. Analiza wyników reklam: Analiza na poziomie Menedżera kampanii; Samodzielna analiza; Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku: Kampania; Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić?; Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja w marketingu, 2. Komunikacja wewnętrzna, 3. Współpraca ze społecznością lokalną, 4. PR w zakresie finansów, 5. Współpraca z rządem i samorządem terytorialnym, 6. Komunikacja pomiędzy firmami, 7. PR w organizacjach niekomercyjnych, 8. Sponsoring, 9. Public realtions w ekologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej