LinkedIn
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Jabłoński Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
LinkedIn
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na LinkedInie / Artur Jabłoński. - Gliwice : Helion S.A., 2021. - 175, [1] s. : rys., zdjęcia ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Konfiguracja konta: Zakładanie strony firmowej (Company Page); Tworzenie konta reklamowego; Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie: Grupy kampanii; Kampania; Reklama; Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie: Świadomość (Awareness); Zainteresowanie (Consideration); Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii: Lokalizacja; Język profilu; Odbiorcy; Branże, wielkość i nazwy firm; Demografia; Wykształcenie; Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe; Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska); Zainteresowania i cechy; Rozdział 5. Wykluczenia; Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie; Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe; Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie: Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag; Mierzenie konwersji; Tworzenie grupy remarketingowej; Pasujące grupy odbiorców; Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej; Grupy podobnych odbiorców; Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe: Brak limitu tekstu na obrazie; Przetestuj obraz z tekstem i bez; Ostre, kontrastowe tło; Umieszczaj przyciski CTA; Zadbaj o właściwe wymiary; Tła odpadają? Wypróbuj ramki; Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię; Operuj językiem korzyści; Zachęć odpowiednim lead magnetem; Postaw na konkret; Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy; Spójność ze stroną landing page; Podglądaj konkurencję!; Pisz zwięźle; Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie: Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie?; Rozdział 11. Analiza wyników reklam: Analiza na poziomie Menedżera kampanii; Samodzielna analiza; Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku: Kampania; Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić?; Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej