Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(122)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(111)
Publikacje naukowe
(38)
Publikacje fachowe
(14)
Czasopisma
(11)
E-booki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(92)
dostępne
(81)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(85)
Czytelnia
(97)
Autor
Chodyński Andrzej
(9)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Bugdol Marek (1966- )
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Borkowski Stanisław (1945- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Johnston Robert
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Wnuk Jan
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balon Urszula
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bank John
(1)
Barlow Janelle
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Clark Graham
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dessoulavy-Śliwiński Bartłomiej
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Domański Tomasz
(1)
Doyle Peter
(1)
Drong Leszek
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
Kraj wydania
Polska
(122)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(123)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(87)
Jakość produktu
(23)
Przedsiębiorstwo
(22)
Jakość usług
(20)
Jakość
(16)
Zarządzanie
(15)
Marketing
(14)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Usługi
(12)
Kadry
(11)
Banki
(9)
Organizacja
(9)
Normy ISO 9000
(8)
Obsługa klienta
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Służba zdrowia
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie służbą zdrowia
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Innowacje
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Normalizacja
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Certyfikacja zgodności
(5)
Menedżerowie
(5)
Motywacja pracy
(5)
Public relations
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Decyzje
(4)
Hotelarstwo
(4)
Inwestycje
(4)
Jakość życia
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Sektor publiczny
(4)
Zarządzanie publiczne
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Administracja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Jakość kształcenia
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konsumenci
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Mentoring
(3)
Motywacja
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Przywództwo
(3)
Reklama
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Usługi publiczne
(3)
BHP
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Bhp
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Czas pracy
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Inżynieria jakości
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Koszty jakości
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Metodologia
(2)
Miasta
(2)
Model biznesowy
(2)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(2)
Normy ISO 14000
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Optymalizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Rolnictwo
(2)
Sieć handlowa
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Teoria organizacji
(2)
Turystyka
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wycena nieruchomości
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie informacją
(2)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(11)
1901-2000
(9)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(27)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(31)
Opracowanie
(23)
Praca zbiorowa
(14)
Monografia
(11)
Czasopismo naukowe
(10)
Materiały pomocnicze
(7)
Poradnik
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(96)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(50)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Medycyna i zdrowie
(9)
Nauka i badania
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
124 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 313 s. : rys. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy tworzenia wartości: Marketing a wartość dla udziałowców; Kierunek: wartość dla udziałowców; Marketingowy czynnik tworzenia wartości; Teraz rozwój. Cz.II Rozwój strategii wysokiej wartości: Ocena pozy cji strategicznej; Strategia marketingowa oparta na wartości. Cz.III Realizacja strategii wysokiej wartości: Budowa nie kapitału marki; Ustalanie cen ze względu na war tość; System komunikacji oparty na wartości; Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Potrzeby konsumentów, Produkt i jego rola w zaspakajaniu potrzeb konsumentów, Strategie produktowe wytworców, istota i formy testowania produktów, Obserwacja jako metoda marketingowego testowania produktów, Metody marketingowego testowania produktów oparte na indagacji, Specjalne metody marketingowego testowania produktów, Metody organoleptyczne w marketingowym testowaniu produktów, próbne użytkowanie jako metoda marketingowego testowania produktów, satysfakcja konsumentów i jej pomiar, Lojalność konsumentow i jej pomiar, Wykorzystanie wyników testowania w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Polska szkoła w gospodarce opartej na wiedzy, 2.Szkoła jako organizacja świadcząca usługi, 3.Zarządzanie personelem w szkole, 4.Zarządzanie jakością w szkole, 5.Podstawy marketingu szkoły, 6.Promocja szkoły, 7.Marketing w szkole, 8.Studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta; 2. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji; 3. Narzędzia markowej obsługi klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej: Przedsiębiorczość, przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Formalnoprawne i organizacyjne aspekty podejmowania działalności gospodarczej; Cele działania współczesnego przedsiębiorstwa; Kategorie zasobów w działalności przedsiębiorstwa; Uwarunkowania biznesu związane z lokalizacją; Społeczna odpowiedzialność biznesu; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy: Pojęcie i istota modelu biznesowego; Model procesowy czy projektowy?; Powiązania dostawcami i odbiorcami; Uwarunkowania strategiczne w kształtowaniu modelu biznesowego; „Wąskie gardło” jako przyczyna restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Granice wzrostu przedsiębiorstwa. Konieczność przeformułowania; 3. Kształtowanie modeli biznesowych: Konstruowanie modelu biznesowego; Istotne sfery zarządzaniu w kształtowaniu modelu biznesowego; Model biznesowy w zarządzaniu bezpieczeństwem finansowym podmiotu; Koncepcje rozwoju biznesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 194)
1. Jakość produktu jako przedmiot pomiaru; 2. Metodologiczne aspekty pomiaru w badaniach sondażowych; 3. Prezentacja i ocena wybranych modeli pomiaru jakości produktów; 4. Propozycja nowych rozwiązań w modelowaniu jakości marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie firmą; 24)
Wstęp; Instytucjonalne otoczenie firmy w Polsce; Podstawowy paradygmat zarządzania jakością; Typy modeli zarządzania jakością; Produktowa i procesowa orientacja modeli zapewnienia jakości; Modele polityki innowacyjnej; Normalizacja i atestacja jako czynniki podnoszenia poziomu jakości i dostosowania do rynku światowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Systemy ERP)
1. Problematyka podejścia procesowego; 2. Wybrane obszary zastosowań; 3. Dojrzałość procesowa organizacji; 4. Zarządzanie wzrostem dojrzałości procesowej za pomocą narzędzia PST firmy Philips; 5. Model APQC - Uniwersalny Model Klasyfikacji Procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2. Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3. Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4. Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5. CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7. Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza o organizacji i zarządzaniu jako dyscyplina naukowa, 2. Ewolucja nauki o organizacji i zarządzaniu, 3. Prakseologiczna interpretacja zjawiska organizacyjnych, 5. Zarządzanie, 6. Władza organizacyjna, 7. Projektowanie i modelowanie organizacji, 8. Jednostka w organizacji, 9. Planowanie i kontrolowanie w organizacji, 10. Wybrane współczesne uwarunkowania i problemy funkcjonowania organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Terminologia w normach ISO serii 9000: 2000; Rodzina norm ISO serii 9000: 2000; Wymagania normy ISO 9001: 2000; Zadania do wykonania; Analiza porównawcza - zależności miedzy normami ISO 9001: 1994 a ISO 9001;2000; Podejście procesowa w normach ISO serii 9000: 2000; Dokumentacja w systemie zarządzania jakością; Klient i inne zainteresowane strony; Ciągłe doskonalenia i Total Quality Management; Samoocena przedsiębiorstwa na tle normy ISO 9004: 2000; Auditowanie i problematyka integracji w auditowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza strategiczna zakładów opieki zdrowotnej, 2. Planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, 3. Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, 4. Marketing w opiece zdrowotnej, 5. Zarządzanie procesami leczenia w opiece zdrowotnej, 6. TQM - zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej, 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej