Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(88)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(23)
Czasopisma
(13)
Publikacje fachowe
(9)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(68)
tylko na miejscu
(46)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(73)
Czytelnia
(50)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(10)
Bakonyi Jadwiga
(7)
Chodyński Andrzej
(7)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(7)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(5)
Dzieńdziora Joanna
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Malinowska Ewa
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Siciński Jędrzej
(3)
Sitek Marcin
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Czajka Kamil
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kocot Maria
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krawiec Frank
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Malátek Vojtěch
(2)
Prahalad C. K. (1941-2010)
(2)
Regulski Lech
(2)
Sipa Monika
(2)
Skórska Anna
(2)
Stajniak Maciej
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Widera Wiktor
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Zaremba Ulyana
(2)
Čemerková Šárka
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baran Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Bera Milena
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Bodo Monika
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Błaszczuk Anna
(1)
Błaszczyk Mateusz
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chorób Roman
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cierpioł Adrian
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Danik Lidia
(1)
Dolan Simon L
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(90)
Temat
Innowacje
(69)
Przedsiębiorstwo
(33)
Zarządzanie
(17)
Marketing
(14)
Innowacje organizacyjne
(12)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Kadry
(8)
Menedżerowie
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Gospodarka oparta na wiedzy
(7)
Organizacja
(7)
Kultura organizacyjna
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Przywództwo
(6)
Zarządzanie zmianą
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Konkurencja
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Motywacja pracy
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Bibliotekarstwo
(4)
Gospodarka
(4)
Konkurencyjność
(4)
Motywacja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zastosowanie i wykorzystanie
(4)
Globalizacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Reklama
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Blogi
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Digitalizacja
(2)
Ekologia
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Górnictwo
(2)
Informatyzacja
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Kreatywność
(2)
Media społecznościowe
(2)
Model biznesowy
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Outsourcing
(2)
Parki technologiczne
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Polityka regionalna
(2)
Postęp techniczny
(2)
Private equity
(2)
Przedsiębiorstwo komunalne
(2)
Przemysł
(2)
Public relations
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Rynek pracy
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Sektor publiczny
(2)
Siła robocza
(2)
Sport
(2)
Strony WWW
(2)
Sukces
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Targi i wystawy
(2)
Towary
(2)
Transfer technologii
(2)
Turystyka
(2)
Venture capital
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Administracja
(1)
Alokacja
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-2000
(6)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(18)
Praca zbiorowa
(15)
Czasopismo naukowe
(13)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Monografia
(5)
Case study (studium przypadku)
(3)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuły
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(71)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(40)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
90 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wdrożenie jako transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji innowacji; 2. Zarządzanie projektami; 3. Finansowanie projektów wdrożeniowych; 4. Pomiar efektów realizowanych projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania innowacyjności w gospodarce; 2. Przedsiębiorstwo innowacyjne; 3. Kompetencje organizacji; 4. Kultura organizacyjna w perspektywie międzynarodowej; 5. Kultura innowacji; 6. Kompetencyjno-kulturowy model innowacyjności przedsiębiorstw; 7. Przedsiębiorstwa innowacyjne w perspektywie międzynarodowej - studia przypadków; 8. Doskonalenie innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieczna radość czy przymus kreatywności - próba spojrzenia na retorykę kreatywności z punktu widzenia kulturowej ekonomii politycznej; 2. Jak mierzyć kreatywność? Przegląd podejść i prób metodologicznych; 3. Innowacje i komercjalizacja wiedzy w naukach społecznych; 4. „Nowe nowe media” według Paula Levinsona - kreatywna nazwa czy innowacyjna koncepcja?; 5. Ekonomia doznań - ewolucja czy destrukcja przemysłu kreatywnego w dobie gospodarki cyfrowej? ; 6. Spór o dostęp do dóbr kultury - cza na innowacyjne modele biznesowe; 7. Ewolucja postaw konsumentów w Polsce wobec sposobów korzystania z rozrywki filmowej; 8. Twórcza destrukcja w gospodarce cyfrowej na przykładzie powstania i rozwoju internetowych serwisów aukcyjnych na świecie i w Polsce; 9. Przenoszenie usług biznesowych opartych na wiedzy i tworzenie się ich skupisk - przypadek Polski; 10. Innowacyjność w gospodarce Chin - przykład „odwróconej” triady Schumpetera?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Rozdział 2. Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu: Istota sukcesu; Sukces w biznesie; 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)?: Wizja sukcesu; Relatywizm w ocenie sukcesu; Znaczenie oceny odbiorców; Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy; 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców): Nagrody i recenzje; Akceptacja; Wymiar finansowy sukcesu; Kryteria oceny a ulotność sukcesu; 2.4. Porażki i pułapki: Czy porażka jest porażką?; Symptomy nadciągającej porażki; Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki; Trudne do przewidzenia okoliczności porażki; Obrona przed porażką; Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu: Źródła inspiracji twórczej; Mechanizm gromadzenia idei; Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?; 3.2. Ekspansja – praca nad projektem: Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy; Błędy i znikome efekty działania; 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych: Szczęście; Praca; Talent; Odwaga; Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne; Twórczość; Definiowanie kreatywności; Kreatywność w opinii artystów; Pomiar kreatywności; 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych: Kreatywność społeczeństw i grup społecznych; Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego; 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności: Autonomia działania; Wpływ presji czasu; Osobowość twórcy; Inne uwarunkowania; Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza: Cechy zachowań kreatywnych; Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności; Pasja i jej źródła; Znaczenie pasji pozazawodowych; 5.2. Twórcy: Cechy osób kreatywnych; Samotność i introwertyczność; Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie: Rady ze szczyptą ostrożności; Identyfikacja otaczającej rzeczywistości; Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki; 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności: Czy można się nauczyć kreatywności?; Jak wyzwalać kreatywność?; Kreatywność a wiek twórców; Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia; Warsztat teatralny w ramach KAMP; 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności: Kierunki działań szkoleniowych; Wybrane techniki wyzwalania kreatywności; Trening kreatywności; Działania artystyczne; Podsumowanie; Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV; Bibliografia; Załącznik 1; Załącznik 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako system, 2. Zmiany we współczesnej organizacji, 3. Przygotowanie do zmian, 4. Charakter i zasięg wprowadzanych zmian, 5. Przeprowadzanie zmian w organizacji, 6. Ludzie w procesie zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; CZĘŚĆ I. WIZUALIZACJA WARTOŚCI: ROZDZIAŁ 1. Wizualizacja wartości: synchronizacja "od zewnątrz": Modelowanie wrażeń; Diagramy synchronizacji; Synchronizacja wieloelementowa; Skup się na harmonizowaniu na potrzeby uzyskania wartości; Korzyści płynące z tworzenia diagramów synchronizacji; Studium przypadku: zwalczanie ekstremizmu za pomocą diagramu synchronizacji; ROZDZIAŁ 2. Podstawy mapowania wrażeń klienta: Określ ramy dla procesu; Zidentyfikuj punkty styku; Studium przypadku: mapowanie interwencji konsumenta - tworzenie strategii na potrzeby gospodarki cyrkularnej; ROZDZIAŁ 3. Wrażenia pracownika: synchronizacja wewnątrz organizacji: Wrażenia pracownika; Mapowanie wrażeń pracownika; Zsynchronizuj CX z EX; Studium przypadku: synchronizacja CX i EX na potrzeby kreowania strategii; ROZDZIAŁ 4. Wizualizacja strategicznej wizji: Nowy sposób widzenia; Strategia mapowania; Studium przypadku: odkrywanie możliwości - łączenie diagramów modeli mentalnych z zadaniami do wykonania; CZĘŚĆ II. OGÓLNY PROCES MAPOWANIA: ROZDZIAŁ 5. Inicjowanie: organizacja procesu mapowania: Rozpocznij nowy projekt; Określ kierunki; Mapa ścieżki klienta, mapa wrażeń czy schemat usługi - czym się różnią?; Określ zasoby; Podsumowanie: kiedy stosować każdą z opisanych technik?; ROZDZIAŁ 6. Badanie: kontakt z rzeczywistością: Przejrzyj istniejące źródła; Wywiady z członkami organizacji; Utwórz szkic diagramu; Wyjdź z badaniem poza organizację; Krótka instrukcja prowadzenia wywiadów; Przeprowadź analizę danych; Badania ilościowe; Studium przypadku: odsłuchiwanie muzyki - badania użytkownika i tworzenie diagramów według Sonos; ROZDZIAŁ 7. Ilustrowanie: nadanie formy wizualnej: Rozplanuj układ diagramu; Dokonaj konsolidacji zawartości; Zaprojektuj wygląd informacji; Pokazywanie emocji; Oprogramowanie i narzędzia; Studium przypadku: mapowanie wrażeń z testów laboratoryjnych; ROZDZIAŁ 8. Warsztaty synchronizacji: znaleźć właściwy problem do rozwiązania: Wzbudzanie empatii; Origami biznesowe; Wyobrażenie; Ewaluacja; Studium przypadku: Presumptive Design pozwala zespołom uzgodnić, jakie problemy należy rozwiązać; Organizacja warsztatów synchronizacji; Studium przypadku: gra w mapowanie ścieżki klienta; ROZDZIAŁ 9. Wizualizacja przyszłych wrażeń: opracowanie właściwego rozwiązania: Prowadzenie eksperymentów; Pomysły są przereklamowane; Projektowanie nowego wrażenia przy użyciu map; Staraj się dokonać transformacji klienta; Sprinty projektowe; Studium przypadku: szybkie mapowanie online oraz warsztaty z projektowania; CZĘŚĆ III. NAJWAŻNIEJSZE TYPY DIAGRAMÓW W SZCZEGÓŁACH: ROZDZIAŁ 10. Schematy usług: Wizualizacja usług; Rozszerzenie schematu; Powiązane podejścia; Elementy składowe schematu usługi; Studium przypadku: prowadzenie warsztatów z tworzenia praktycznych schematów usług; ROZDZIAŁ 11. Mapy ścieżki klienta: Mapy cyklu życia klienta; Modele pokrewne; Elementy mapy ścieżki klienta; Studium przypadku: mapowanie historii wartości - alternatywne podejście do map ścieżki klienta; ROZDZIAŁ 12. Mapy wrażeń: Hybrydowe mapy wrażeń; Modele powiązane; Elementy składowe map wrażeń; Studium przypadku: mapowanie ścieżki ofiary przemocy domowej; ROZDZIAŁ 13. Diagramy modelu mentalnego: Diagramy modelu mentalnego; Metody pokrewne; Elementy składowe diagramu modelu mentalnego; Studium przypadku: myśląca perspektywicznie spółka ubezpieczeniowa; ROZDZIAŁ 14. Modele ekosystemu: Mapy ekosystemu; Elementy składowe modeli ekosystemu; Studium przypadku: tworzenie mapy ekosystemu usługi od podstaw; Źródła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Ewolucja rynków i dynamika konkurencji; R.2 Silne i słabe strony tradycyjnego myślenia marketingowego; R.3 Innowacje powstałe przy założeniu niezmienności rynku: tradycyjny sposób tworzenia innowacji; R.4 Innowacje powstałe poza danym rynkiem: alternatywny sposób tworzenia informacji; R.5 Marketing lateralny jako potrzebne dopełnienie marketingu pionowego; R.6 Proces marketingu lateralnego; R.7 Marketing lateralny na poziomie rynku; R.8 Marketing lateralny na poziomie produktu; R.9 Marketing lateralny na poziomie cen, dystrybucji i promocji; R.10 Wdrażanie marketingu lateralnego. Załącznik: Przypomnienie podstaw marketingu lateralne go.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Koncepcja firmy przyszłości 2. Procesy tworzenia ofert wartości 3. Budowa nowych rynków 4. Koncepcja, prognozowanie możliwości rynku dla nowych produktów 5. Nowe koncepcje marketingu 6. Marketing wizji 7. Strategie marketingu nowej technologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele biznesu z perspektywy ogólnej teorii systemów; 2. Przewaga konkurencyjna a modele biznesu; 3. Ekonomiczne uwarunkowania modeli biznesu w Internecie; 4. Podejścia do analizy modeli biznesu; 5. Model biznesu firm mediowych w Polsce. Perspektywa sprzężeń; 6. Model biznesu serwisu aukcyjnego i grupy Allegro; 7. Innowacje popytowe w modelu biznesu na przykładzie banku pomysłów BZ WBK; 8. Media społecznościowe w modelach biznesu startupów internetowych na rynku mody; 9. Konflikt społeczny w procesie kierowania wartości przedsiębiorstwa - analiza modelu biznesu serwisu internetowego Salon24.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Transformacja biznesu; 2. Procesy biznesowe- gleba dla innowacji; 3. Analiza danych w poszukiwaniu innowacji; 4. Technologia informatyczna ma znaczenie- architektura techniczna w służbie innowacji; 5. Spuścizna organizacyjna- przeszkody w tworzeniu wartości; 6. Skuteczność i elastyczność- łagodzenie napięć; 7. Dynamiczne dobieranie talentów; 8. Plan działania dla menedżerów: koncentracja na istocie innowacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst organizowania- organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym. Zarys teoretyczno-instytucjonalny; Ponadnarodowi normo dawcy i biznes; Kultura i organizacje. Perspektywa antropologiczna; Koncepcja klasy kreatywnej Richard Floridy- nowa rzeczywistość współczesnych organizacji?; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Ekologiczny kontekst zarządzania; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; 2. Różnorodność świata organizacji- metody i archetypy: Archetypy, opowieści archetypiczne i metafory; Sektor publiczny- specyfika i metody zarządzania; Gmina jako organizacja- zarządzanie gmina; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym. Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Małe przedsiębiorstwa- specyfika i problemy zarządzania; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; 3. Społeczne i techniczne elementy organizacji- powiązania i ewolucja: Nowe technologie w organizacjach; Struktury i projektowanie organizacji; Różnorodność kulturowa współczesnych organizacji; Gender w organizacjach; Duchowość w organizacji; Kompetencje przedsiębiorcze w tworzeniu i rozwijaniu organizacji; 4. Współczesne trendy w zarządzaniu: teoria i praktyka: Zarządzanie na rynku doznań; Współczesne koncepcje zarządzania strategicznego; Planowanie jako walka z niepewnością; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi- zaangażowanie organizacyjne; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem; Marketing krytyczny; Doradztwo naukowe jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Budowa i diagnoza organizacji uczących się; Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Negocjacje w organizacji; 5. Badanie współczesnych organizacji- wybrane metody i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Teoria aktora-sieci; Wykorzystanie teorii ugruntowanej do badań przedsiębiorczości; Opowiadania o karierze- zawodowe paradygmaty i gra dystynkcji; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Obrazy organizacji / Gareth Morgan ; przeł. Zofia Wiankowska-Ładyka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1997. - 489, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 22 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; Ujęcie mechanistyczne bierze górę. Organizacje jako maszyny, Do akcji wkracza przyroda. Organizacje jako organizmy; W stronę samoorganizacji. Organizacje jako mózgi; Tworzenie rzeczywistości społecznej. Organizacje jako kultury; Interesy, konflikt i władza. Organizacje jako systemy polityczne; Badanie jaskini Platona. Organizacje jako psychiczne więzienia. Ujawniająca się logika zmian. Organizacja jako przepływ i transformacja; Groźne oblicze. Organizacje jako narzędzia dominacji; Doskonalenie sztuki analizowania organizacji. Używanie metafory do odczytywania i rozumienia organizacji; Myślenie obrazami. Przyszłość teorii organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja kreatywna / Marek Brzeziński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2009. - 116, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Kreatywność; 2. Kreatywność organizacji; 3. Kreatywność organizacji a innowacje; 4. Metafora organizacji kreatywnej; 5. Model organizacji kreatywnej; 6. Zarządzanie organizację kreatywną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje)
Kształtowanie organizacji jutra, Nowe modele funkcjonowania i organizacji pracy, Organizacja pracy pod kątem przewagi strategicznej, Organizacja pracy i funkcjonowanie w skomputeryzowanym świecie, Przewodzenie ludziom w organizacji przyszłości, Nowe definicje zdrowej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1 Digitalizacja: istota i znaczenie; Rozdział 2 Charakterystyka outsourcingu jako współczesnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem; Rozdział 3 Outsourcing IT i jego znaczenie w procesie cyfryzacji rynku; Rozdział 4 Outsourcing IT w organizacjach w świetle badań własnych; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej