Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1946)
IBUK Libra
(29)
ebookpoint BIBLIO
(18)
Forma i typ
Książki
(1899)
Publikacje naukowe
(420)
Publikacje fachowe
(333)
Poradniki i przewodniki
(50)
E-booki
(47)
Czasopisma
(38)
Publikacje dydaktyczne
(38)
Publikacje informacyjne
(10)
Audiobooki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(1407)
dostępne
(1308)
wypożyczone
(54)
nieokreślona
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(1362)
Czytelnia
(1430)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Chodyński Andrzej
(25)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(24)
Grabiec Olimpia (1975- )
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Dzieńdziora Joanna
(16)
Garbarski Lechosław
(15)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(14)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Jabłoński Adam
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Rosa Grażyna (1968- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Łuczkiewicz Grzegorz
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Domański Tomasz
(7)
Grzegorczyk Wojciech
(7)
Marciniak Jarosław
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Staszewska Jolanta (1960- )
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Widera Zbigniew
(7)
Wiktor Jan W
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Klisiński Janusz
(6)
Knecht Zdzisław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Nowacki Robert
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sitek Marcin
(6)
Sznajder Andrzej
(6)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Borkowski Stanisław
(5)
Borkowski Stanisław (1945- )
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(5)
Florek Magdalena
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Huczek Antoni
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Kauf Sabina
(5)
Kochmańska Magdalena
(5)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Kłeczek Ryszard
(5)
Limański Andrzej
(5)
Rok wydania
2020 - 2024
(164)
2010 - 2019
(561)
2000 - 2009
(1010)
1990 - 1999
(253)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(355)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1966)
Rosja
(9)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Czechy
(3)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Słowacja
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(1963)
angielski
(19)
rosyjski
(11)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Marketing
(414)
Przedsiębiorstwo
(373)
Zarządzanie
(252)
Kadry
(164)
Organizacja
(133)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(119)
Zarządzanie strategiczne
(117)
Marketing strategiczny
(114)
Public relations
(93)
Reklama
(91)
Zarządzanie jakością
(88)
Kultura organizacyjna
(83)
Menedżerowie
(71)
Motywacja pracy
(70)
Innowacje
(69)
Marketing elektroniczny
(65)
Marketing polityczny
(56)
Usługi
(55)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(55)
Zatrudnienie
(55)
Przywództwo
(53)
Środki masowego przekazu
(52)
Internet
(51)
Obsługa klienta
(50)
Banki
(49)
Komunikacja marketingowa
(49)
Promocja handlowa
(49)
Logistyka gospodarcza
(48)
Marketing partnerski
(48)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(48)
Decyzje
(47)
Konsumenci (ekon.)
(47)
Planowanie strategiczne
(46)
Praca
(45)
Zarządzanie wiedzą
(45)
Ocena pracowników
(43)
Badania marketingowe
(42)
Turystyka
(42)
Zarządzanie projektami
(42)
Polityka zatrudnienia
(39)
Płaca
(39)
Rynek
(37)
Szkolnictwo wyższe
(36)
Konkurencja
(34)
Komunikacja społeczna
(33)
Marketing cyfrowy
(32)
Firma (nazwa)
(31)
Konsumenci
(31)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Analiza strategiczna
(29)
Otoczenie firmy
(29)
Globalizacja
(28)
Handel elektroniczny
(28)
Konkurencyjność
(28)
Instytucje nonprofit
(27)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(27)
Teoria organizacji
(27)
Komunikowanie marketingowe
(26)
Samorząd terytorialny
(26)
Zarządzanie ryzykiem
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Motywacja
(25)
Kapitał ludzki
(24)
Marketing terytorialny
(24)
Media społecznościowe
(24)
Reklama internetowa
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Controlling
(23)
Jakość produktu
(23)
Rekrutacja pracowników
(23)
Strategia marketingowa
(23)
Służba zdrowia
(23)
Kampania wyborcza
(22)
Marketing międzynarodowy
(22)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(22)
Segmentacja rynku
(22)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(22)
Zarządzanie kryzysowe
(22)
Znaki towarowe
(22)
Ceny
(21)
Handel
(21)
Psychologia pracy
(21)
Rynek pracy
(21)
Informacja gospodarcza
(20)
Jakość usług
(20)
Organizacja ucząca się
(20)
Polityka
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Systemy informatyczne zarządzania
(20)
Lojalność konsumentów
(19)
Marketing społecznościowy
(19)
Przedsiębiorczość (postawa)
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Etyka biznesu
(18)
Organizacja pracy
(18)
Siła robocza
(18)
Strony WWW
(18)
Gospodarka oparta na wiedzy
(17)
Komunikacja polityczna
(17)
Mentoring
(17)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(267)
1989-2000
(67)
1901-2000
(42)
1989-
(15)
1945-1989
(10)
2001-0
(4)
1801-1900
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(250)
Kraje Unii Europejskiej
(29)
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Czechy
(5)
Europa
(5)
Niemcy
(4)
Ukraina
(3)
Japonia
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo podlaskie (1999- )
(2)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kazachstan
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Maków Mazowiecki (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(501)
Opracowanie
(294)
Praca zbiorowa
(189)
Poradnik
(130)
Monografia
(114)
Czasopismo naukowe
(41)
Materiały pomocnicze
(37)
Raport z badań
(31)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Case study (studium przypadku)
(26)
Materiały konferencyjne
(15)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Encyklopedia
(10)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1257)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(554)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(63)
Media i komunikacja społeczna
(53)
Informatyka i technologie informacyjne
(44)
Psychologia
(43)
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Transport i logistyka
(35)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Medycyna i zdrowie
(15)
Nauka i badania
(13)
Edukacja i pedagogika
(11)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(10)
Podróże i turystyka
(9)
Filozofia i etyka
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Matematyka
(5)
Językoznawstwo
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
1993 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie marketingu międzyanrodowego, 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa, 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym, 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego, 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym, 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym, 7. Promocja na rynku międzynarodowym, 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym, 9. kierunki rozowju marketingu międzynarodowego, 10. Studium przypadków: Strategia produktu koncernu Nestle; Zarządzanie marką globalną w Coca-Coli; Produkty firmy Johnson w Europie; Reklama w krajach muzułmańskich; Globalna strategia IKEI; Strategia marketingowa w Coca-Coli i jej efekty; Strategia marketingowa McDonald'sa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2019. - 165 s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Znaczenie i istota marketingu usług: 1.1. Znaczenie usług; 1.2. Pojęcie i cechy specyficzne usług; 1.3. Rodzaje usług; 1.4. Specyfika marketingu usług; Pytania i zadania. Rozdział 2. Promocja na rynku usług: 2.1. Specyfika promocji na rynku usług; 2.2. Instrumenty promocji wykorzystywane na rynku usług; 2.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 3. Ambient marketing i jego wykorzystanie w usługach: 3.1. Istota ambient marketingu; 3.2. Marketing Partyzancki (Guerilla Marketing); 3.3. Marketing Wirusowy (Viral Marketing); 3.4. Marketing Szeptany (Buzz Marketing); 3.5. Trendsetting; 3.6. Marketing Kontrowersyjny; 3.7. E-mail Marketing; 3.8. Przykłady realizacji kampanii ambientowych; 3.9. Inne płaszczyzny wykorzystania ambient marketingu na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 4. Tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku usług: 4.1. Pojęcie, zadania, główne cechy kampanii promocyjnej; 4.2. Etapy budowy kampanii promocyjnej; Pytania i zadania. Rozdział 5. Promocja wybranych rodzajów usług: 5.1. Usługi bankowe; 5.2. Usługi gastronomiczne; 5.3. Usługi hotelarskie; 5.4. Usługi pośrednictwa; 5.5. Usługi transportowe; 5.6. Usługi ubezpieczeniowe; Pytania i zadania. Rozdział 6. Analiza sektorowych rozwiązań w zakresie promocji usług w Polsce i krajach UE na przykładzie usług turystycznych: 6.1. Cele i zadania głównych podmiotów odpowiedzialnych za promocję polskiej turystyki; 6.1.1. Polska Organizacja Turystyczna (POT); 6.1.2. Regionalne Organizacje Turystyczne (ROT); 6.1.3. Lokalne Organizacje Turystyczne (LOT); 6.2. Przykłady turystycznych kampanii promocyjnych realizowanych w Polsce; 6.3. Analiza systemu promocji turystyki w wybranych krajach europejskich; Pytania i zadania. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Sfera usług w Polsce. Ujęcie retrospektywne; R.2 Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług; R.3 Ch-ka usług; R.4 Marketing-mix usług; R.5 Jakość i jej rola w usługowej ofercie rynko wej; R.6 Problemy strategiczne przedsiębiorstw usługo wych; R.7 Planowanie marketingowe w działalności usługowej; R.8 Marketing organizacji niedochodowych; R.9 Badania marketingowe w sferze usług. Kluczowe obszary zastosowań. Aneks: Marketing usług w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do marketingu w handlu detalicznym; 2. Marketing i handel detaliczny w XXI wieku; 3. Zacho wania nabywców; 4. Główne elementy marketingu w handlu detalicznym; 5. Lokalizacja w handlu detalicznym; 6. Wizerunek, pozycjonowanie i reputacja w handlu deta licznym; 7. Projekt sklepu; 8. Asortyment w handlu detalicznym; 9. Polityka cenowa w handlu detalicznym; 10. Promocja w handlu detalicznym; 11. Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicz nym; 12. Lojalność klienta i zagadnienia pokrewne; 13. Troska o klienta i postępowanie ze skargami; 14. Zarządzanie popytem w handlu detalicznym; 15. Zaga dnienia strategiczne w handlu detalicznym; 16. Interne towy handel detaliczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Preface; About the authors; Acknowledgements; Part 1. Defining marketing and the marketing process 1. Marketing: creating customer value and engagement 2. Company and marketing strategy: partnering to build customer engagement, value and relationships Part 2. Understanding the marketplace and consumers 3. Analysing the marketing environment 4. Managing marketing information to gain customer insights 5. Consumer markets and buyer behaviour 6. Business markets and business buyer behaviour Part 3. Designing a customer value-driven strategy and mix 7. Customer-driven marketing strategy: creating value for target customers 8. Products, services and brands: building customer value 9 Developing new products and managing the product life cycle 10. Pricing: understanding and capturing customer value 11. Pricing strategies: additional considerations 12. Marketing channels: delivering customer value 13. Retailing and wholesaling 14. Engaging consumers and communicating customer value: integrated marketing communications strategy 15. Advertising and public relations 16. Personal selling and sales promotion 17. Direct, online, social media and mobile marketing Part 4. Extending marketing 18. Creating competitive advantage 19. The global marketplace 20. Social responsibility and ethics Appendix 1: Marketing plan Appendix 2: Marketing by numbers; Glossary; Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
część I: Zrozumienie szansy. 1. Fakty o marce prywatnej. 2. Mity o marce prywatnej. 3. Przeszłość marki prywatnej. 4. Teraźniejszość marki prywatnej. 5. Przyszłość marki prywatnej. Część II: Identyfikacja szansy. 6. Raport z badania globalnego Saatchi &Saatchi X. 7. Z perspektywy kupującego. 8. Z perspektywy producenta. 9. Z perspektywy detalisty. 10. Perspektywa ogólna. Część III: "Uhandlowanie" szans producenta. 11. Gdzie jest zagrożenie, tam jest szansa. 12. Zasady podejścia do marki prywatnej. 13. Zasada 1. Podejmujcie ryzyko i żyjcie rzeczywistością. 14. Zasada 2. "Uhandlawiajcie" i bądźcie radykalni. 15. Zasada 3. Globalne kwestie społeczne i ekologiczne jutra traktujcie jako wasze dzisiejsze szanse. 16. Zasada 4. Edukujcie, prowadźcie i inspirujcie. 17. Zasada 5. Uwierzcie, że najważniejsze jest zdobycie "półki umysłu". 18. Zasada 6. Wprowadzajcie innowacje, bądźcie inżynierami wizerunku, angażujcie. 19. Zasada 7. Odzyskajcie i na nowo wymyślcie sklep. 20. Zasada 8. Kapitalizujcie swoją komunikację marketingową oraz markę - od sklepowej kasy po telewizję. 21. Zasada 9. Kooperujcie i współpracujcie przez rywalizację kooperatywną. 22. Zasada 10. Pamiętajcie, że rozwiązania dla kupującego zapewniają zysk. Część IV: "Uhandlowienie" szans detalisty. 23. Gdzie jest szansa, tam jest jeszcze większa szansa. 24. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od pierwszej do piątej). 25. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od szóstej do dziesiątej). Część V: Wnioski. 26. Wspólne wykorzystanie szans.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcia kryzysu, przetrwania i rynków schyłkowych w marketingu; 2. Strategie przetrwania jako opcje efekty wnego funkcjonowania na rynkach schyłkowych; 3. Metodologia strategii przetrwania w międzynarodowym zarzą dzaniu marketingowym; 4. Przykłady realizacji marketin gowych strategii przetrwania; Wnisoki i uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Marketing jako sposób myślenia i działania na rynk u : 1.Istota marketingu, 2.Interdyscyplinarny charakte r marketingu, 3.Struktura marketingu, 4.Badania marke tingowe, 5.Marketing a projektowanie celów strategicz nych. R.II Instrumenty i działania marketingowe związane z p roduktem : 1.Polityka rozwijania produktów i programu produkcji, 3.Elementy strategii produktu, 4.Cykl życia produktu, 5.Struktura asortymentowa a cykl życia prod uktu, 6.Polityka serwisu, 7.Marketingowa ocena jakości produktu. R.III Cena jako instrument marketingu : 1.miejsce i fu nkcje cen w marketingu, 2.Czynniki wpływające na kszta łtowanie cen, 3.Formuły kosztowe ustalania cen, 4.Form uły popytowe ustalania cen, 5.Kalkulowanie cen według konkurencji, 6.Strategie polityki cen, 7.Zasada zmian cen, 8.Decyzje polityki zastrzeżeń, 9.Rola działu w procesach optymalizacji kosztów w przedsiębiorstwie. R.IV Instrumenty i działania związane z dystrybucją to warów : 1.Dystrybucja towarów a inne instrumenty marke tingu, 2.Funkcje dystrybucji towarów, 3.Strategia kana łów dystrybucji, 4.Wybór kanałów dystrybucji, 5.Formy zbytu, 6.Zadania logistyki marketingowej. R.V Strategie komunikacji : 1.Istota i znaczenie strat egii komunikacji, 2.Elementy strategii komunikacji. R.VI Marketingowa organizacja przedsiębiorstwa : 1.Ana liza marketigowe a segmentacja rynku, 2.Zarządzanie ma rketingowe a segmentacja rynku, 3.Planowanie marketing owe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Specjalne opracowanie redakcyjne Harvard Business Review Polska idei zawartych w artykułach: 1. Sprawdzone sposoby budowania społęczności / S. Fournier, L. Lee. 2. Social Strategies That Work / M.J. Piskorski. 3. Upoważnieni do działania / J. Bernoff, T. Schadler.
Artykuły "Harvard Business Review Polska" w PDF: 1. Budowanie społeczności 2.0 / Gerald c. Kane. 2. Czy masz osobistą strategię obecności w mediach społecznościowych / Soumitra Dutta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd.3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
zawiera: Istota marketingu; Otoczenie marketingu; Marketingowe systemy informacyjne; Dystrybucja; Promocja; Marketingowa strategia przedsiębiorstwa; Nowe obszary marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Marketing jako filozofia działania firmy na rynku; Pozyskiwanie informacji marketingowych; Strategia marketingowa przedsiębiorstwa; Budowa planu marketingowego; Strategie produktowe; Strategie cenowe Strategia dystrubucji; Strategia promocji; Inne rodzaje strategii marketingowych; Metody wspomagające wybór strategii; Kontrola i auditing marketingowy; Controlling jako system wspomagający zarządzanie; Benchmarking; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku farmaceutycznym / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2002. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1.Historyczne uwarunkowania rozwoju rynku farmaceuty cznego w Polsce. 2.Determinanty rozwoju rynku farma ceutycznego w Polsce. 3.Organizacja i funkcjonowanie rynku farmaceutycznego w procesie transformacji ustro jowej w Polsce. 4.Wpływ zmian otoczenia na zarządzanie marketingowe w firmach farmaceutycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : PLACET, 2006. - 221, [2] s. : il., tab. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing. 2. Zachowania nabywców. 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych. 4. Proces kształtowania strategii makretingowej w przedsiębiorstwie. 5. Produkt. 6. Dystrybucja. 7. Cena. 8. Promocja. 9. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 6)
Pozycja strategiczna klubów piłki nożnej Orange Ekstraklasy na Górnym Śląsku i w Zagłębiu; Elementy potencjalnego produktu turystycznego o specyfice sportowej na przykładzie wyjazdowych meczów piłki nożnej; Marketingowe aspekty sportu żużlowego na przykładzie "CKM Złomrex Włókniarz Częstochowa"; Zarządzanie publiczną infrastrukturą sportową na przykładzie Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu "Stadion Śląski" w Chorzowie; Wpływ propagowania nordic walking na rozwój produktu sportowo-rekreacyjnego; Promowanie sportu osób niepełnosprawnych przez Zrzeszenie Sportowe "Start" (1953-2008); Wybrane imprezy kultury fizycznej jako element rynku turystyki sportowej; Promowanie Szczyrku jako ośrodka turystyki sportowej; Tatrzańskie szlaki turystyczne jako produkt marketingowy; Doświadczenia regionu częstochowskiego w kształtowaniu produktu turystyki sportowej; Off-road jako sport ekstremalny i jego rozwój w ramach turystyki aktywnej w północnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Podstawy: 1. Fundamenty marki, 2. Pojęcia związane z tożsamością marki, 3. Elementy tożsamości marki, 4. Siły marki, 5. Przed i po. Cz.II Proces: 1. Prowadzenie badań, 2. Budowanie strategii, 3. Projketowanie tożsamości, 4. Tworzenie punktów kontaktu, 5. Zarządzanie aktywami, Cz.III Przykłady najlepszych rozwiązań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dystrybucja międzynarodowa w koncepcjach i teoriach zarządzania: Miejsce dystrybucji w teorii przedsiębiorstwa; Dystrybucja a strategie konkurencji; Problem dystrybucji w literaturze marketingowej; Podejście logistyczne do zarządzania dystrybucją; 2. Specyfika systemów dystrybucji w eksporcie a orientacja marketingowa: Orientacja marketingowa; Eksport pośredni a eksport bezpośredni; Pośrednicy w obrocie międzynarodowym; Międzynarodowe kanały marketingowe w eksporcie; Międzynarodowe systemy fizycznej dystrybucji w eksporcie bezpośrednim; 3. Zarządzanie dystrybucją w eksporcie w świetle koncepcji marketingowej: Istota marketingowej koncepcji zarządzania dystrybucją; Wpływ marketingowej orientacji w zarządzaniu dystrybucją na poprawę konkurencyjności i rozwoju eksportu; 4. Tendencje zmian w dystrybucji międzynarodowej: Trendy w handlu międzynarodowym; Alternatywne kanały marketingowe; Wpływ Internetu na systemy międzynarodowej dystrybucji produktów; Wielokanałowe systemy dystrybucji; Franchising dystrybucyjny; 5. Międzynarodowe systemy dystrybucji- przykłady: Dystrybucja mebli produkowanych w Polsce na rynki zagraniczne; Dystrybucja międzynarodowa z wykorzystaniem Internetu; Przykłady wielokanałowych systemów dystrybucji w eksporcie; Franchising dystrybucyjny w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dopasowanie wizerunków wydarzenia i destylacji na przykładzie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech; 2. Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej przez uzdrowisko; Kształtowanie wizerunku miasta postsocjalistycznego na przykładzie Zambrowa; Budowanie marki narodowej poprzez zarządzanie efektem kraju pochodzenia. Przypadek forum wiodących hiszpańskich marek; Zastosowanie koncepcji USP w strategii rozwoju miasta na przykładzie miasta Kórnik; Zastosowanie marketingu terytorialnego przez władze słabo rozwiniętych jednostek samorządowych (Powiat Brzeziński, województwo łódzkie); Rola aktywności władz samorządowych w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostki terytorialnej; Konferencje w rozwoju miast europejskich; Poznań za pół ceny- przykład promocji sprzedaży produktu turystycznego miasta; Współpraca i komunikacja władz lokalnych z mieszkańcami- przypadek 3 gmin turystycznych; Upowszechnianie zarządzania marketingowego w polskich samorządach terytorialnych; Elementy marketingu urbanistycznego w strategii rozwoju miasta i gminy Krasnobród; Marketingowa orientacja lokalnej polityki rozwoju gminy Terespol; Turystyczne produkty markowe na przykładzie Kalisza; Kreowanie marki regionu na przykładzie miast polskich- kolejny trend czy sposób na przewagę konkurencyjną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej