Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(120)
IBUK Libra
(12)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(113)
Publikacje naukowe
(40)
E-booki
(17)
Publikacje fachowe
(15)
Czasopisma
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(89)
dostępne
(81)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(88)
Czytelnia
(90)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(9)
Grabiec Olimpia (1975- )
(8)
Sikorski Czesław (1943- )
(7)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(7)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Dzieńdziora Joanna
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Aniszewska Grażyna
(3)
Bieńkowska Jolanta
(3)
Chovancová Miloslava
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Lis Marcin
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Pachura Aneta
(3)
Sitko-Lutek Agnieszka
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Trojanowski Tomasz
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Wojtaszek Henryk
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berniak-Woźny Justyna
(2)
Bobińska Krystyna
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Dudzik-Lewicka Irena
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Harasimowicz Magdalena
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Klimczak Kinga
(2)
Korombel Anna
(2)
Kostera Monika
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Płuciennik Jarosław
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sipa Monika
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Turek Dariusz
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrews Tim G
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Beech Nic
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Broda Jerzy
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Budnik Monika
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Cameron Kim S
(1)
Chajęcki Janusz Maciej
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chorób Roman
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Cichy Diana
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Danylenko Olena
(1)
Detyna Beata
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dubrovina Nadiya
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(72)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(135)
Rosja
(2)
Język
polski
(135)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(118)
Zarządzanie
(39)
Kadry
(28)
Organizacja
(24)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(21)
Przedsiębiorstwo
(20)
Zachowanie organizacyjne
(16)
Przywództwo
(13)
Menedżerowie
(11)
Motywacja pracy
(10)
Relacje międzyludzkie
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Innowacje
(8)
Komunikacja społeczna
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Public relations
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Kultura pracy
(5)
Polityka zatrudnienia
(5)
Praca
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Decyzje
(4)
Motywacja
(4)
Ocena pracowników
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(4)
Socjologia organizacji
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Jakość usług
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencyjność
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Psychologia pracy
(3)
Siła robocza
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zatrudnienie
(3)
Banki
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Etyka biznesu
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Globalizacja
(2)
Jakość
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konflikt
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Organizacje
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Sektor publiczny
(2)
Socjologia kultury
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Studenci
(2)
Styl kierowania
(2)
Teoria organizacji
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Zaufanie
(2)
Zawód
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Administracja
(1)
Animacja kultury
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety gminne
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Coaching
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Efektywność
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(7)
1901-2000
(5)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Azja
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Praca zbiorowa
(16)
Monografia
(13)
Opracowanie
(13)
Czasopismo naukowe
(9)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Szkic
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(82)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
137 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rola marki w szkole wyższej; Podstawy zarządzania marką w szkole wyższej; System identyfikacji wizualnej w szkole wyższej; Kultura organizacyjna w szkole wyższej; Relacje interpersonalne w budowaniu marki szkoły wyższej; Marka szkoły wyższej w aspekcie międzynarodowym; Marka szkoły wyższej - case studies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Manipulacja w kierowaniu ludźmi; 2. Szkolenia pracowników z wykorzystaniem outsourcingu; 3. Pragmatyczne przywództwo jako sposób budowania potencjału organizacji; 4. Pomiar cech i zachowań przywódczych w kontekście wartości kultury organizacyjnej; 5. Metody kształtowania kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie karierami pracowniczymi w organizacji: współczesne problemy i wyzwania; 7. Kształtowanie satysfakcji i zaangażowania pracowników; 8. Koncepcje, modele i metody zarządzania różnorodnością; 9. Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście wirtualizacji zarządzania; 10. Metody zarządzania zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; 11. Metody kształtowania wynagrodzeń w przedsiębiorstwie; 12. Jak zmierzyć to, co niemierzalne? Zasady konstruowania wskaźników syntetycznych w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana kultury organizacyjnej - paradygmaty, modele i metody zarządzania; 2. Kierunki zmian w kulturach organizacyjnych; 3. Kultura organizacyjna w perspektywie poznawczej. Próba operacjonalizacji; 4. Metodyka badań nad kulturą organizacyjną; 5. Pragmatyka kształtowania kultury organizacyjnej w aspekcie międzynarodowym; 6. Tożsamość organizacyjna w organizacjach wielokulturowych; 7. Budowanie kultury prawości akademickiej - przykład DePaul University; 8. Komunikacja jako element kultury organizacyjnej; 9. Kultura sieci; 10. Rola kultury organizacyjnej w procesie budowania wysokiej jakości środowiska pracy; 11. Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie Część I. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI MIGRACJI I EKSPATRIACJI. Rozdział 1. Mobilność i decyzje migracyjne – uwarunkowania i aktorzy: 1.1. Pojęcie i rodzaje mobilności; 1.2. Obszary mobilności i migracji; 1.3. Aktorzy i wybrane przyczyny; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 2. Koncepcje i modele migracji międzynarodowych: Wstęp; 2.1. Przegląd koncepcji teoretycznych migracji międzynarodowych; 2.1.1. Teorie ekonomiczne; 2.1.2. Teorie socjologiczne; 2.2. Migracje a globalizacja; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 3. Migracja, ekspatriacja tradycyjna i samoinicjowana – charakterystyka zjawisk: Wstęp; 3.1. Migracje międzynarodowe; 3.2. Ekspatriacja tradycyjna i samoinicjowana; 3.3. Samoinicjowani ekspatrianci (SIE); Zakończenie; Bibliografia. Część II. PERSPEKTYWA INDYWIDUALNA MIGRACJI I EKSPATRIACJI. Rozdział 4. Motywy przemieszczeń międzynarodowych z perspektywy migranta i ekspatrianta: Wstęp; 4.1. Migracje. Migrant. Ekspatriant. Dylematy definicyjne; 4.2. Migrant vs ekspatriant; 4.3. Metodyka badań; 4.3.1. Motywy ekonomiczne; 4.3.2. Motywy pozaekonomiczne; 4.3.3. Motywacja do powrotu do kraju pochodzenia; 4.3.4. Wnioski z badań; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 5. Osobowość migranta i ekspatrianta – perspektywa psychologiczna: Wstęp; 5.1. Cechy „osobowości migranta” w ujęciu kapitału psychologicznego; 5.2. „Osobowość migranta” w odniesieniu do teorii potrzeb McClellanda; 5.3. Model koncepcji osobowości Wielkiej Piątki; 5.4. Cechy „osobowości migranta” w koncepcji pozytywnego potencjału organizacji; 5.5. Koncepcja prosperowania, kwitnienia i uskrzydlenia wyjaśniające decyzje migracyjne; 5.6. Inne cechy kluczowe dla mobilności międzynarodowej; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 6. Przedsiębiorczość imigrantów: Wstęp; 6.1. Definicje, istota i znaczenie pojęcia przedsiębiorczości imigrantów; 6.2. Przyczyny i formy aktywności przedsiębiorczej imigrantów; 6.3. Przedsiębiorczość imigrantów: wybrane kierunki badań; Zakończenie; Bibliografia. Część III. PERSPEKTYWA ORGANIZACYJNA MIGRACJI I EKSPATRIACJI. Rozdział 7. Rola kapitału ludzkiego w biznesie międzynarodowym (implikacje dla migracji i ekspatriacji): Wstęp; 7.1. Biznes międzynarodowy w warunkach globalizacji i liberalizacji – implikacje dla kwestii migracji i ekspatriacji; 7.2. Istota i znaczenie kapitału intelektualnego we współczesnym przedsiębiorstwie – implikacje dla kwestii migracji i ekspatriacji; 7.3. Wpływ zachodzących zmian na system organizacyjno-zarządczy przedsiębiorstw – miejsce ekspatów i migrantów w strukturach organizacyjnych; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 8. Koszty i korzyści międzynarodowej mobilności pracowników: Wstęp; 8.1. Korzyści delegowania pracowników na misje zagraniczne; 8.2. Koszty związane z wykorzystaniem misji zagranicznych; 8.3. Korzyści i koszty międzynarodowej mobilności pracowników w warunkach zróżnicowania typów misji zagranicznych; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 9. Efekt kraju pochodzenia w ocenie kompetencji migrantów: Wstęp; 9.1. Kraj pochodzenia a postrzeganie migrantów w dotychczasowych badaniach; 9.2. Efekt kraju pochodzenia a postrzeganie kompetencji w procesie rekrutacji do polskiej firmy; 9.2.1. Uczestnicy badania i metoda; 9.2.2. Wyniki badań; Zakończenie; Bibliografia. Część IV. PERSPEKTYWA SPOŁECZNO-KULTUROWA MIGRACJI I EKSPATRIACJI. Rozdział 10. Modele adaptacji kulturowej obcokrajowców: Wstęp; 10.1. Istota adaptacji kulturowej; 10.2. Wymiary adaptacji kulturowej i ich związek z efektywnością pracy; 10.3. Indywidualne sposoby radzenia sobie z szokiem kulturowym; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 11. Proces akulturacji polskich samoinicjowanych ekspatriantów (self-initiated expat) z perspektywy indywidualnej: Wstęp; 11.1. Modele procesu akulturacji; 11.2. Samoinicjowani ekspatrianci jako nowa grupa mobilnych pracowników; 11.3. Metodyka badań własnych; 11.3.1. Strategie akulturacji, jakie przyjmują badani w obszarze udziału w funkcjonowaniu kraju pobytu; 11.3.2. Strategie akulturacji, jakie przyjmują badani w obszarze udziału w życiu zawodowym; 11.3.3. Strategie akulturacji, jakie przyjmują badani w obszarze życia rodzinnego; 11.3.4. Strategie akulturacji, jakie przyjmują badani w obszarze relacji społecznych; 11.3.5. Strategie akulturacji, jakie przyjmują badani w obszarze życia religijnego; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 12. Feminizacja migracji: Wstęp; 12.1. Zmiany ilościowe w migracjach kobiet; 12.2. Zmiana charakteru migracji kobiet; 12.3. Perspektywa płci w badaniach nad migracjami; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 13. Kulturowe uwarunkowania ekspatriacji: Wstęp; 13.1. Ekspatrianci jako szczególna grupa menedżerów międzynarodowych; 13.2. Przystosowanie kulturowe menedżerów – ekspatriantów; 13.3. Czynniki kulturowe sprzyjające wysokiej efektywności międzykulturowej menedżerów – ekspatriantów; 13.4. Bariery kulturowe ograniczające efektywność międzykulturową menedżerów – ekspatriantów; 13.5. Podnoszenie efektywności międzykulturowej menedżerów – ekspatriantów; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 14. Zewsząd i znikąd. Mobilizacja polityczna emigrantów. Bibliografia. Noty o autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Ogólna charakterystyka mobbingu; 2. Mobbing z perspektywy; 3. Zakres i uwarunkowania lobbing; 4. Metodologia badań własnych; 5. Mobbing wśród nauczycieli. Wyniki badań własnych; 6. Rekomendacje antymobingowe dla środowiska nauczycielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kwestie terminologiczne; 2. Implikacje warunków funkcjonowania organizacji publicznych; 3. Konsekwencje dla personelu; 4. Właściwie zmotywowany personel siłą organizacji; 5. Motywowanie a przywództwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy zarządzania: Zarządzanie organizacją- pojęcia podstawowe; Główne kierunki ewolucji koncepcji zarządzania; Strategia organizacji; Struktura organizacyjna; Zmiany organizacyjne; 2. Zachowania organizacyjne: Kultura organizacyjna; Władza organizacyjna; Motywacja członków organizacji; Kooperacja społeczna w organizacji; Komunikacja społeczna w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Usługi i ich jakośc; 2. Niematerialne czynniki konstytuujące system zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego; 3. Wdrażanie systemu zarządzania jakością w sektorze publicznym. Analiza empiryczna; 4. Niematerialne czynniki konstytuujące system zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego. Analiza empiryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna w zarządzaniu: Pojęcie kultury organizacyjnej, koncepcje, geneza zjawiska; Uwarunkowania kultury organizacyjnej; Funkcje kultury organizacyjnej; Przejawy i składniki kultury organizacyjnej; Typologie kultur organizacyjnych; Zalecenia praktyczne: poznaj istotę kultury organizacji. 2. Zarządzanie przez kulturę organizacyjną: Istota kształtowania kultury organizacyjnej; Rola menedżera w formowaniu i utrzymywaniu kultury organizacyjnej; Zmienianie kultury organizacyjnej; Narzędzia kształtowania kultury organizacyjnej; Nowa rola menedżera w świetle świadomego kształtowania kultury organizacji; Zalecenia praktyczne: zarządzaj przez kulturę organizacyjną. 3. Zarządzanie na styku kultur: Metodologia badań międzykulturowych; Homogenizacja a heterogenizacja kultur organizacyjnych; Kulturowe uwarunkowania wyborów strategicznych organizacji wielokulturowych; kultura organizacji przyszłości; Zalecenia praktyczne: odnaleźć się w organizacji międzykulturowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Obrazy organizacji / Gareth Morgan ; przeł. Zofia Wiankowska-Ładyka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1997. - 489, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 22 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; Ujęcie mechanistyczne bierze górę. Organizacje jako maszyny, Do akcji wkracza przyroda. Organizacje jako organizmy; W stronę samoorganizacji. Organizacje jako mózgi; Tworzenie rzeczywistości społecznej. Organizacje jako kultury; Interesy, konflikt i władza. Organizacje jako systemy polityczne; Badanie jaskini Platona. Organizacje jako psychiczne więzienia. Ujawniająca się logika zmian. Organizacja jako przepływ i transformacja; Groźne oblicze. Organizacje jako narzędzia dominacji; Doskonalenie sztuki analizowania organizacji. Używanie metafory do odczytywania i rozumienia organizacji; Myślenie obrazami. Przyszłość teorii organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. МИКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ЛИЧНОСТЬ И КОЛЛЕКТИВ: Глава 1. Человеческие отношения на работе как основа организационного поведения; Глава 2. Индивидуальное поведение в организации; Глава 3. Коммуникативное поведение в организации; Глава 4. Групповое поведение в организации; Глава 5. Лидерство в организации; Глава 6. Мотивация персонала. Раздел II. СТРУКТУРНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ОРГАНИЗАЦИОННОГО ПОВЕДЕНИЯ: Глава 7. Организационный дизайн и проектирование организаций; Глава 8. Организационная культура и корпоративный патриотизм; Глава 9. Власть и властные отношения; Глава 10. Конфликты и их влияние на поведение человека в организации; Глава 11. Управление изменениями и нововведениями в организации. Раздел III. МАКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ОРГАНИЗАЦИЯ И ВНЕШНЕЕ ОКРУЖЕНИЕ: Глава 12. Поведение организации как целостной системы; Глава 13. Современные аспекты организационного поведения; Глава 14. Особенности организационного поведения в России; Глава 15. Организационное поведение в международном бизнесе
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Stosunki władzy w organizacji, 2. O potrzebie koordynacji demokratycznej, 3. Kultury niskiej i wysokiej tolerancji niepewności, 4. Kultury identyfikacji kolektywnej i dystrybutywnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy organizacji i zarządzania / red. Maria Romanowska. - Warszawa : Difin, 2001. - 302, [1] s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Teoria i praktyka zarządzania; Kierowanie ludźmi; Konflikty w organizacji; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Podejmowanie decyzji w organizacji; Struktury działalności gospodarczej; Zarządzanie projektami; Techniki organizatorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (7 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy organizacji i zarządzania / red. Maria Romanowska. - Warszawa : Difin, 2002. - 302, [1] s. : il. ; 23 cm.
Teoria i praktyka zarządzania; Kierowanie ludźmi; Konflikty w organizacji; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Podejmowanie decyzji w organizacji; Struktury działalności gospodarczej; Zarządzanie projektami; Techniki organizatorskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie. Zagadnienia wstępne; 2. Organizacje i ich typologie; 3. Struktura organizacyjna; 4. Kultura organizacyjna; 5. Podejmowanie decyzji i planowanie w organizacjach; 6. Zarządzanie strategiczne; 7. Motywowanie; 8. Przywództwo; 9. Zarządzanie komunikowaniem się w organizacji; 10. Zarządzanie przez jakość; 11. Kotrolowanie w organizacjach; 12. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kompetencje i luka kompetencyjna organizacji 2. Wymagania rynku globalnego 3. Lokalne przedsiębiorstwa na rynkach globalnych 4. Kompetencje menedżerskie i kultura organizacyjna a luka kompetencyjna 5. Luka kompetencyjna w procesie tworzenia i implementacji strategii przedsiębiorstwa 6. Wpływ luki kompetencyjnej na osiąganie i utrzymywanie przewagi konkurencyjnej 7. Luka kompetencyjna a równowaga organizacji 8. Rola wiedzy we współczesnym zarządzaniu 9. Kapitał intelektualny a luka kompetencyjna 10. Kapitał relacyjny w identyfikowaniu luki kompetencyjnej przedsiębiorstwa 11. Zarządzanie relacjami z klientem a luka kompetencyjna 12. Poziom innowacyjności przedsiębiorstw jako skutek luki kompetencyjnej 13. Luka kompetencyjna w strukturach kapitałowych 14. Metody i sposoby identyfikowania luki kompetencyjnej 15. Studium przypadków 16. Pragmatyka identyfikacji i likwidacji luki kompetencyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej