Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(28)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(27)
Autor
Bronakowski Henryk
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Sowa Izabela
(2)
Alexander Jim
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bond Alison
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Foxall Gordon
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Hill Nigel
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Lambkin Mary
(1)
Lasek Mirosława
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Nowak Liliana
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Raaij Fred van
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Stone Merlin
(1)
Ulwick Anthony W
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(23)
Marketing
(7)
Banki
(4)
Rynek
(4)
Internet
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Spożycie
(3)
Ceny
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Kadry
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Młodzież
(2)
Obsługa klienta
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Studenci
(2)
Usługi
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Baza danych
(1)
Bhp
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Data mining
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Keynesizm
(1)
Konsumenci
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentow
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mieszkania
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Opakowania
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Prawo pracy
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Płeć
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stopa życiowa
(1)
Towar
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki trwałe
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Maturzyści 2005' - Studenci UAM w Poznaniu ; t. 5)
1. Dlaczego badanie konsumpcji? Z problematyki społeczeństwa konsumpcyjnego i jego kultury; 2. Kogo, co i jak badać? Orientacja konsumpcyjna jako kategoria analityczna w badaniach nad młodzieżą; 3. Nasilenie i interioryzacja orientacji konsumpcyjnej a modelowy konsument Zygmunta Baumana; 4. Studenci o adekwatności do rzeczywistości Baumanowskiego modelu konsumenta; 5. Ukształtowanie orientacji konsumpcyjnej młodzieży akademickiej; 6. Uwarunkowania orientacji konsumpcyjnej; 7. Co i dla kogo wynika z rezultatów badań orientacji konsumpcyjnej?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Wstępna analiza danych. R.2 Analiza dyskryminacyjna. R.3 Regresja logistyczna. R.4 Drzewa klasyfikacyjne. R.5 Generowanie reguł rozmytych. R.6 Analiza skupień. R.7 Rozmyta metoda analizy skupień. R.8 Wielowarstwowe jednokierunkowe sieci neutronowe. R.9 Sieci neutronowe Kohonena. R.10 Analiza korespondencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wprowadzenie; R.1 Konsumpcja w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego; R.2 Uwarunkowania funkcjonowania i zachowań podmiotów konsumpcji związane z kontynuacją procesów transformacji systemowej w Polsce i procesami integracyjnymi z Unią Europesjką; R.3 Ekonomiczne uwarunkowania zachowań konsumentów w Polsce; R.4 Nowe trendy w zachowaniach polskich konsumentów; R.5 Style życia polskich konsumentów u progu integracji europejskiej - wybrane aspekty; R.6 Perspektywa zmian w obrębie funkcjonowania i zachowań gospodarstw konsumenckich; R.7 Polska w strukturach europejskich - opinie i postawy polskich konsumentów; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka demograficzna i socjologiczna rodzin ludzi młodych. 2. Uznawanie wartości i styl życia rodzin ludzi młodych. 3. Materialne warunki życia rodzin ludzi młodych. 4. Warunki mieszkaniowe rodzin ludzi młodych. 5. Poziom i struktura konsumpcji rodzin ludzi młodych. 6. Zachowania konsumentów z rodzin ludzi młodych na rynku towarów konsumpcyjnych. 7. Rodziny ludzi młodych na rynku usług. 8. Typologia rodzin ludzi młodych jako uczestników rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i czynniki kształtujące zachowania konsumentów. 2. Młodzież akademicka jako segment rynku. 3. Badania zachowań konsumenckich studentów. 4. Eksploracja zewnętrznych uwarunkowań zachowań konsumenckich młodzieży akademickiej. 5. Eksploracja wewnętrznych uwarunkowań zachowań konsumenckich młodzieży akademickiej. 6. Poszukiwanie ukrytych struktur uwarunkmowań zachowań konsumenckich studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu: Internet jako nowe środowisko dla marketingu; Poziom rozowju infrastruktury Interne tu w Polsce i na świecie; Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu; Korzyści użytkowników z rozwoniętej infrastruktury Internetu; Etyczne i pra wne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie. R.2 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw w świetle teorii dyfuzji innowacji: Internet jako innowacja; Dyfuzja i adaptacja innowacji; Typologia konsumentów z punktu widzenia ich skłonności do korzy stania z Internetu; Cechy otoczenia sprzyjające korzy stania z Internetu. R.3 Internet a marketing tradycyjny i marketing rela cji: Internet a badania marketingowe; Internet a kształtowanie produktu i jego ceny; Internet a dystry bucja; Internet a promocja; Internet a marketing rela cji. R.4 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw - wyniki badań: Ch-ka próby badawczej; Infrastru ktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Inter netu w marketingu; Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Rola Internetu w zintegrowanej komuni kacji marketingowej przedsiębiorstw; Ocena stron inter netowych przedsiębiorstw. R.5 Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych: Podstawowe założenia komunikacji interneto wej w gminie; Samorządy lokalne w procesie kształtowa nia komunikacji marketingowej; Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców; Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych; Inter netowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społe cznej. R.6 Postawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie: Profil polskiego interna ty; Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów; Zakupy w Internecie; Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele teoretyczne socjologii gospodarki, 2. Jednostki a rynek, 3. Pieniądz a społeczeństwo, 4. Rynek a społeczeństwo, 5. Społeczna gospodarka rynkowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego: Społeczeństwo informacyjne - nowy etap w rozwoju społeczeństw; Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego; Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw; E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego. 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku: E-administacja; E-bankowość; E-ubezpieczenia; E-handel; E-edukacja; E-kultura; E-zdrowie; E-turystyka; 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów: Pojęcie badań marketingowych; Badania marketingowe i ilościowe; Metody tradycyjne; Metody nowoczesne. 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku: Profile e-konsumenta; Motywy korzystania z e-usług; Bariery korzystania z e-usług; Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów; Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii, 2.Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domoaych w latach 1990-2002, 3.Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumnetów, 4.Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej