Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(27)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(26)
Autor
Bronakowski Henryk
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Sowa Izabela
(2)
Alexander Jim
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bond Alison
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hill Nigel
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Lasek Mirosława
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Nowak Liliana
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Stone Merlin
(1)
Ulwick Anthony W
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(22)
Marketing
(7)
Banki
(4)
Rynek
(4)
Internet
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Spożycie
(3)
Ceny
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Kadry
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Młodzież
(2)
Obsługa klienta
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Studenci
(2)
Usługi
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Baza danych
(1)
Bhp
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Data mining
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Keynesizm
(1)
Konsumenci
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentow
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mieszkania
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Opakowania
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Prawo pracy
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Płeć
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stopa życiowa
(1)
Towar
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki trwałe
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Satysfakcja klienta-wprowadzenie. R.2 Po co się mierzy poziom satysfakcji klienta. R.3 Lojalność. R.4 Łańcuch satysfakcja-zysk. R.5 Cele badania sondażowego R.6 Rozumienie zachowń nabywczych klienta. R.7 Bada nia rozpoznawcze. R.8 Dobór próby. R.9 Rodzaje badań sondażowych. R.10 Projektowanie kwestionariusza. R.11 Umiejętności potrzebne do przeprowadzania wywiadów. R.12 Analiza i raportowanie wyników badań. R.13 Kwe stie public relations w badaniach sondażowych. R.14 Mierzenie poziomu lojalności. R.15 Modelowanie i prog nozowanie. R.16 Maksymalizacja korzyści z badań pozio mu satysfakcji klientów.SERVQUAL
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Formułowanie strategii innowacji. Jaki jest docelowy krąg odbiorców wartości i jak można ją wytworzyć?, 2. Pozyskiwanie informacji od klienta. Wyciszyć głos klienta - rozmwiwać o zadaniach, rezultatach i organiczeniach, 3. Odkrywanie szan rozwojowych. Wyszukiwanie niedostatecznie i nadmiernie obsługiwanych obszarów rynku, 4. Segmentacja rynku. Wykorzystanie segmentacji opartej na rezultatach w celu ujawniania obiecujących segmentów, 5. Określanie szans rozwojowych. Decyzje w sprawie ukierunkowania prac nad wytwarzaniem wartości, 6. Pozycjonowanie obecnych produktów. Powiązanie szans rozwojowych z cenionymi cechami produktu, 7. Wybór priorytetowych projektów spośród opracowywanych. Oddzielanie zwycięzców od przegranych, 8. Opracowanie przełomowych koncepcji. Wykorzystanie skoncentrowanej burzy mózgów i karty rezultatów klienta w celu wytwarzania wartości dla klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Cechy konsumentów i gospodarstw domowych jako podmiotów konsumpcji, 2.Potrzeby konsumenta, 3.Konsumpcja jako proces zaspokajania potrzeb, 4.Statystyczny pomiar konsumpcji, 5.Przemiany w strukturze konsumpcji i ich uwarunkowania, 6.Zachowanie konsumenta na rynku, 7.Konsument w strategiach firm, 8.Proces globlaizacji konsumpcji. Eurokonsumenci, 9.Konsument na rynku internetowym, 10.Ochorna i eduakcja konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Konsyment i jego zachowania na rynku: Konsument idywidualny jako podmiot rynku; Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku; Podstawy źródłowe i metody badania zachowań konsumentów na rynku. Cz.II Modele zachowań konsumentów na rynky: Teoretyczne i metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów na rynku; Ch-ka rynkowych zachowań konsumentów wg modelu EBK. Cz.III Wykorzystanie wiedzy o konsumencie i jego zachowaniach w praktyce: Aktywne kształtowanie zachowań konsumentów w praktyce gospodarczej; Zachowania konsumentów na wybranych rynkach - ujęcia modelowe; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolne go: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumen ta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań kon sumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmo wanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel det aliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig tu rystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sonda żach społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Ekonomiczne determinanty konsumpcji w Polskich gospodarstwach domowych; Aktywność zawodowa kobiet a zachowania polskich konsumentów; Identyfikacja preferencji konsumpcyjnych wybranych grup ludności Polski; Badanie satysfakcji konsumentów indywidualnych na rynku usług bankowych; Kształtowanie się motywów postępowania polskich konsumentów w oparciu o rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa wykorzystanie metody wywiadu głębinowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej