Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(577)
IBUK Libra
(8)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(561)
Publikacje naukowe
(85)
Publikacje fachowe
(46)
Czasopisma
(15)
E-booki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(439)
dostępne
(355)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(371)
Czytelnia
(444)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(16)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(12)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(12)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(11)
Gierula Marian
(11)
Rott Dariusz (1965- )
(11)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(9)
Michalczyk Stanisław
(8)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Godzic Wiesław (1953- )
(6)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(6)
Maliszewski Wojciech J
(6)
Mielczarek Tomasz
(6)
Schulz von Thun Friedemann
(6)
Sokołowski Marek
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Dzierżyńska Jolanta
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Szostok Patrycja
(5)
Włodyga Piotr
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Dudek Krystian
(4)
Gierula Joanna
(4)
Guzek Damian
(4)
Jachimowski Marek
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Pease Allan
(4)
Pisarek Walery
(4)
Rzepa Teresa
(4)
Sarna Paweł
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Sokół Zofia
(4)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Budzyński Wojciech
(3)
Błaż Agata
(3)
Celej Piotr (1981- )
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Davis Martha
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Ekman Paul (1934- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Izdebski Mateusz
(3)
Jong Peter De
(3)
Kaczmarek Bożydar
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Kim Berg Insoo
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Piekot Tomasz
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Ruta Przemysław
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Stewart John
(3)
Tworzydło Dariusz
(3)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Anuszewska Izabella
(2)
Aronson Elliot
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Barańska-Szmitko Anna
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Błaszczyk Klaudia
(2)
Cybulko Anna
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Draheim Szymon Emilia
(2)
Drzewowski Mirosław
(2)
Fras Janina
(2)
Gajda Janusz
(2)
Golka Marian
(2)
Gontarz Beata
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Habermas Jürgen
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Hopfinger Maryla
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Höffner Marta
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kamińska-Szmaj Irena
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(169)
2000 - 2009
(355)
1990 - 1999
(38)
Okres powstania dzieła
2001-
(52)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(587)
Czechy
(4)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(587)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Temat
Komunikacja społeczna
(333)
Środki masowego przekazu
(183)
Public relations
(61)
Internet
(50)
Dziennikarstwo
(45)
Reklama
(40)
Stosunki interpersonalne
(35)
Społeczeństwo informacyjne
(32)
Kultura masowa
(29)
Komunikacja niewerbalna
(28)
Komunikacja interpersonalna
(27)
Interakcje społeczne
(25)
Język
(25)
Dziennikarze
(23)
Media społecznościowe
(22)
Prasa (wydawnictwa)
(22)
Psychologia społeczna
(22)
Komunikacja marketingowa
(21)
Telewizja
(21)
Negocjacje
(17)
Perswazja
(17)
Komunikacja międzykulturowa
(15)
Komunikacja polityczna
(15)
Socjologia
(15)
Kultura
(14)
Menedżerowie
(14)
Autoprezentacja
(13)
Grupy społeczne
(13)
Marketing
(13)
Marketing cyfrowy
(13)
Retoryka
(13)
Socjotechnika
(13)
Zarządzanie
(13)
Etyka dziennikarska
(12)
Język polski
(12)
Konflikt
(12)
Konwergencja mediów
(12)
Organizacja
(12)
Polityka
(12)
Przedsiębiorstwo
(12)
Społeczeństwo
(12)
Edukacja medialna
(11)
Kultura organizacyjna
(11)
Marketing polityczny
(11)
Opinia publiczna
(11)
Prezentacje i wystąpienia
(11)
Relacje międzyludzkie
(11)
Rozmowa
(11)
Antropologia mediów
(10)
Kultura audiowizualna
(10)
Multimedia
(10)
Nauczyciele
(10)
Kadry
(9)
Marketing społecznościowy
(9)
Nowe media (komunikacja)
(9)
Psychologia
(9)
Public relations w internecie
(9)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Gatunki medialne
(8)
Reklama internetowa
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Wychowanie
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Dyskusja
(7)
Kobieta
(7)
Manipulacja (psychol.)
(7)
Polityka medialna
(7)
Prawo prasowe
(7)
Radiofonia
(7)
Regionalne środki masowego przekazu
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Świadomość społeczna
(7)
Czasopisma
(6)
Gesty
(6)
Globalizacja
(6)
Informacja
(6)
Konflikt społeczny
(6)
Nauczanie
(6)
Nauczanie na odległość
(6)
Portal społecznościowy
(6)
Prawo mediów
(6)
Rzecznicy prasowi
(6)
Rzeczywistość wirtualna
(6)
Socjologia kultury
(6)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Decyzje
(5)
Demokracja
(5)
Dziecko
(5)
Innowacje
(5)
Kompetencje społeczne
(5)
Komunikacja wewnętrzna
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Mimika
(5)
Osobowość
(5)
Oświata
(5)
Pedagogika medialna
(5)
Pluralizm społeczny
(5)
Praca
(5)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Kod YouTube
(1)
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(50)
1901-2000
(17)
1989-2000
(16)
1945-1989
(7)
1801-1900
(3)
1989-
(3)
1918-1939
(2)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(65)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Ukraina
(6)
Niemcy
(5)
Rosja
(5)
Zagłębie Dąbrowskie
(5)
Czechy
(4)
Górny Śląsk
(4)
Wielka Brytania
(4)
Węgry
(4)
Słowacja
(3)
Ameryka Północna
(2)
Austria
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Hiszpania
(2)
Kazachstan
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Cypr
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Iran
(1)
Japonia
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tadżykistan
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Włochy
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(83)
Praca zbiorowa
(61)
Opracowanie
(46)
Monografia
(32)
Czasopismo naukowe
(18)
Poradnik
(15)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Materiały konferencyjne
(11)
Materiały pomocnicze
(4)
Esej
(3)
Raport z badań
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Karty pracy ucznia
(2)
Literatura
(2)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuły
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Film
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura polska
(1)
Polemika
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Program telewizyjny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Szkic
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(213)
Socjologia i społeczeństwo
(62)
Zarządzanie i marketing
(60)
Edukacja i pedagogika
(21)
Psychologia
(21)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Językoznawstwo
(9)
Historia
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Literaturoznawstwo
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
589 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2379)
Wstęp; 1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 1.1. Istota wizerunku 1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia 2.1. Istota public relations 2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Literatura; Streszczenie; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarys powstania światowego społeczeństwa; 2. Fenomen migracji; 3. Fenomen wielokulturowości; 4. Interkulturowe kompetencje; 5. Przeszkody w wielokulturowej komunikacji: Uprzedzenia; Poczucie obcości i swojskości; Konflikt, Przemoc, Rasizm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pomiędzy wpływam, manipulacją a poznaniem, 2. Medialne ośrodki perswazji, 3. Elementarne figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego, 4. Uwiedź mnie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Co to jest komunikacja?; Teoria komunikacji, Model Shannona i Weavera, Redundacja i entropia, Kanał, śro- dek, kod; Inne modele: Model Gerbnera, Model Lasswella Model Newcomba, Model Westleya i Macleana, Model Jakobsona, Modele i modelowanie; Komunikacja, znacze- nie, znak, Semiotyka; Kody; Sygnifikacja; Semiotyczne metody i ich zastosowania; teoria strukturalna i jej zastosowania; Metody empiryczne; Ideologia znaczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: wyjaśnienie podstawowych pojęć; Media masowe a społeczeństwo; dziennikarstwo jako zawód; Jak powstają informacje; Badania nad wpływem wywieranym; Skutki przedstawiania przemocy; Komunikowanie międzynarodowe; Informacja o wojnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologia mediów- filar edukacji medialnej: Psychologia mediów- historia, obszar badań i perspektywy; Kompetencje medialne i informacyjne jako nowy typ kompetencji cywilizacyjnych człowieka. Ujęcie modelowe; Media w zyciu rodziny. Rodzaje korzystania z mediów; Edukacja psychologiczna w serialu HBO Bez tajemnic. Przez rozrywkę do poznania; 2. Pułapki medialnej rzeczywistości i psychologia odbioru: Fazy materializacji idei na przykładzie postaci Sherlocka Holmesa. Przyczynek do roli mediów w społecznym konstruowaniu rzeczywistości; Zaufanie na dobre i na złe? Czynniki wzmacniające i osłabiające zaufanie do mediów; Zobaczyć znaczy uwierzyć? Sugestia i dezinformacja w przekazie wideo; Wskaźnik skuteczności telewizyjnego przekazu reklamowego; Afektywne i osobowościowe czynniki w percepcji reklamy; 3. Nowe media i technologie: Wizerunek marki jako pracodawcy w reklamie internetowej: o roli atrybutów funkcjonalnych i symbolicznych; Własne dobro czy prawdziwa pomoc? Przykłady nowych form zachowań pomocnych za pośrednictwem Internetu; Dialog z wirtualnym i wyobrażonym rozmówcą jako forma wsparcia i poprawy zdrowia psychicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Aspekty funkcjonowania mediów: świat polityki a świat mediów, mass media - narzędzie czy podmiot władzy, medialna mitologia faktów, manipulatorzy masowej wyobraźni, informacja a polityka, media lokalne i samorząd terytorialny wobec zasady jawności, wojna z Gazetą na poziomie administracji samorządowej, zwykły, tani, krystaliczny? " Gazeta Wyborcza " i " Rzeczpospolita " jako źródło wiedzy o populizmie, edukacja medialna w świecie globalnym-wpływ przemocy medialnej i wirtualnej rzeczywistości na zachowania przestępcze młodzieży, Polskie radio podczas II wojny światowej, prasa okresu międzywojennego jako źródło do dziejów radiofonii; II. Warsztat pracy dziennikarza: kilka słów o dziennikarzach, fabryka strachu - czyli jaka będzie telewizja XXI wieku, sugestia jako forma wpływu społecznego, coś się chyba kończy, specyfika pracy dziennikarza gazety regionalnej, z problematyki archiwizowania dokumentacji radiowej i telewizyjnej w Polsce, o specyfice i funkcjach dokumentu radiowego, jako przedmiotu badań historyka, funkcjonowanie rozgłośni studenckich na przykładzie radia " Sfera ", Polski system telewizji publicznej a rozwiązania europejskie, specyfika pracy korespondenta zagranicznego na przykładzie misji w Iraku, newsdesk w gazecie - nowe tendencje organizacji pracy w redakcji, audycje informacyjne na żywo i na nośnikach trwałych, sąd młodości - o etyce i mediach, postępowanie w sprawie udzielania koncesji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czytelnik poszukuje partnera. Jak utrzymać wiernego czytelnika. 2. Godność - zawodowa charakterystyka dziennikarza. Spojrzenie z Rosji. 3. Cechy zawodu dziennikarskiego i jego wyznaczniki strukturalne. 4. Dziennikarstwo jako przedmiot refleksji naukowej. 5. Piarystyka w Rosji. 6. System prawnej edukacji dziennikarzy w Federacji Rosyjskiej. 7. Zawód dziennikarza w Niemczech w dobie technicyzacji. 8. Lokalna i regionalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce jako zbiorowy nadawca. 9. Transformacja ustrojowa w Polsce a podmiotowość dziennikarzy. 10. Dziennikarstwo obywatelskie - miejsce i rola w systemie komunikowania społecznego. 11. Pozamedialne publiczne systemy informacyjne a informacyjna funkcja mediów (Przypadek Biuletynu Informacji Publicznej). 12. Dla kogo te gazety? - analiza językowa prasy codziennej. 13. Przygłuszeni słowami, czyli uwagi o języku telewizji. 14. Chwyty erystyczne stosowane w pracy dziennikarza. 15. Wpływ mediatyzacji na język polityki funkcjonujący w polskich mediach elektronicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Podstawowe pojęcia; 2. Znaki; 3. Kompetencje komunikacyjne; 4. Media; 5. Rodzaje komunikacje między ludźmi; 6. Modele aktów i procesu komunikacji; 7. Typologia mediów masowych; 8. Funkcje komunikowania; 9. Główne orientacje w badaniach komunikacji publicznej; 10. Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Europie i USA; 11. Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Polsce; 12. Metody i techniki badawcze; 13. Skuteczność a skutki komunikacji; 14. Wyniki badań; 15. Wymiar globalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Zasady porozumiewania się: Umiejętność porozumiewania się zwiększa Twój zakres wpływu w każdej sytuacji; Porozumiewanie się oznacza przede wszystkim koncentrację na innych; Porozumiewanie się to nie tylko słowa; Porozumiewanie się zawsze wymaga energii; 2. Praktyka porozumiewania się: Porozumiewanie się jest bardziej umiejętnością nabytą niż wrodzoną; osoby potrafiące się porozumiewać robią to dzięki wspólnej płaszczyźnie; osoby komunikatywne ciężko pracują nad tym, by ich przekaz był prosty; Osoby komunikatywne osiągają porozumienie w sposób korzystny dla wszystkich; osoby komunikatywne inspirują innych ludzi; Osoby potrafiące się porozumiewać żyją zgodnie z tym, co mówią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczne i pedagogiczne aspekty komunikowania (się); Wybrane aspekty komunikacji w UE; Komunikacja wirtualna a rzeczywiste kontakty interpersonalne; Po co nam Gadu-Gadu?; Autoprezentacja i czatowanie - przegląd badań; Kawiarenki internetowe - wybrane aspekty pedagogiczne; Listy łańcuszki internetowe jako zjawisko kulturowe; Spowiedź jako forma poradnictwa; Formy komunikacji pomiędzy obywatelem a administracja w dobie informatyzacji usług publicznych; Telefon komórkowy - ekstencje młodych; Komunikacja czytelniczek z redakcją czasopisma; Czynniki kształtujące relacje interpersonalne między wychowawca a wychowankiem w placówkach resocjalizacyjnych i opiekuńczo-wychowawczych; Zastosowanie mediacji w przygotowanie skazanego do opuszczenia zakładu karnego. Możliwości i potrzeby; Kto panuje nad konfliktem w norweskiej szkole? I co się dzieje, kiedy uczniowie je przejmują?; Komunikacja z wnukami szansa na lepsza starość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie, 2.Spostrzeganie i ocenianie innych, 3.Porozumiewanie się, 4.Natura wzajemnych relacji, 5.Jednostka w grupie, 6.Proces wywierania wpływu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. System medialny Stanów Zjednoczonych, 2. System medialny Wielkiej Brytanii, 3. System medialny Niemiec, 4. System medialny Francji, 5. System medialny Hiszpanii, 6. System medialny Federacji Rosyjskiej, 7. System medialny Japonii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy i ćwiczenia zrozumiałego wyrażania się, 2. Zbiór przykładów: teksty łatwo i trudno zrozumiałe, 3. Zrozumiałe teksty w szkole, 4. Pisanie i mówienie nastawione na osobę, 5. Uzasadnienie naukowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 2)
Zagrożenia dla niezależnych dziennikarzy na Białorusi. Rola " pomarańczowej rewolucji" w drodze Ukrainy do Unii Europejskiej. Media i transformacja społeczna: przypadek Ukrainy. Udział prasy studenckiej w "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Między państwem a społeczeństwem. Prawda i manipulacja w mediach. Media a społeczeństwo obywatelskie: między polityką a presją rynku. Czy prasa dożyje następnej dekady. Co robi władza w "Gazecie Wyborczej", czyli z problematyki lokalnej widoczności medialnej. Lokalna partycypacja medialna a kształtowanie się społeczeństwa obywatelskiego. "społeczeństwo obywatelskie" jako kontekst komunikacyjny w prasie. Internetowe legendy miejskie w społeczeństwie obywatelskim. Medialne potrzeby obywatelskiego współodczuwania (analiza mediów od dnia śmierci Jana Pawła II do jego pogrzebu). Recenzje: Menedżerowie - analfabeci w PR - rozmowa Piotra Bielawskiegi z Aleksandrem Woźnym. Agnieszka Żbikowska - Public relations. Fraser P.Seitel - Public Relations w praktyce. Magdalena Jerzemowska - Nadzór korporacyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej