Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(577)
IBUK Libra
(8)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(561)
Publikacje naukowe
(85)
Publikacje fachowe
(46)
Czasopisma
(15)
E-booki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(439)
dostępne
(355)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(371)
Czytelnia
(444)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(16)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(12)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(12)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(11)
Gierula Marian
(11)
Rott Dariusz (1965- )
(11)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(9)
Michalczyk Stanisław
(8)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Godzic Wiesław (1953- )
(6)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(6)
Maliszewski Wojciech J
(6)
Mielczarek Tomasz
(6)
Schulz von Thun Friedemann
(6)
Sokołowski Marek
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Dzierżyńska Jolanta
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Szostok Patrycja
(5)
Włodyga Piotr
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Dudek Krystian
(4)
Gierula Joanna
(4)
Guzek Damian
(4)
Jachimowski Marek
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Pease Allan
(4)
Pisarek Walery
(4)
Rzepa Teresa
(4)
Sarna Paweł
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Sokół Zofia
(4)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Budzyński Wojciech
(3)
Błaż Agata
(3)
Celej Piotr (1981- )
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Davis Martha
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Ekman Paul (1934- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Izdebski Mateusz
(3)
Jong Peter De
(3)
Kaczmarek Bożydar
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Kim Berg Insoo
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Piekot Tomasz
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Ruta Przemysław
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Stewart John
(3)
Tworzydło Dariusz
(3)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Anuszewska Izabella
(2)
Aronson Elliot
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Barańska-Szmitko Anna
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Błaszczyk Klaudia
(2)
Cybulko Anna
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Draheim Szymon Emilia
(2)
Drzewowski Mirosław
(2)
Fras Janina
(2)
Gajda Janusz
(2)
Golka Marian
(2)
Gontarz Beata
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Habermas Jürgen
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Hopfinger Maryla
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Höffner Marta
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kamińska-Szmaj Irena
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(169)
2000 - 2009
(355)
1990 - 1999
(38)
Okres powstania dzieła
2001-
(52)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(587)
Czechy
(4)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(587)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Temat
Komunikacja społeczna
(333)
Środki masowego przekazu
(183)
Public relations
(61)
Internet
(50)
Dziennikarstwo
(45)
Reklama
(40)
Stosunki interpersonalne
(35)
Społeczeństwo informacyjne
(32)
Kultura masowa
(29)
Komunikacja niewerbalna
(28)
Komunikacja interpersonalna
(27)
Interakcje społeczne
(25)
Język
(25)
Dziennikarze
(23)
Media społecznościowe
(22)
Prasa (wydawnictwa)
(22)
Psychologia społeczna
(22)
Komunikacja marketingowa
(21)
Telewizja
(21)
Negocjacje
(17)
Perswazja
(17)
Komunikacja międzykulturowa
(15)
Komunikacja polityczna
(15)
Socjologia
(15)
Kultura
(14)
Menedżerowie
(14)
Autoprezentacja
(13)
Grupy społeczne
(13)
Marketing
(13)
Marketing cyfrowy
(13)
Retoryka
(13)
Socjotechnika
(13)
Zarządzanie
(13)
Etyka dziennikarska
(12)
Język polski
(12)
Konflikt
(12)
Konwergencja mediów
(12)
Organizacja
(12)
Polityka
(12)
Przedsiębiorstwo
(12)
Społeczeństwo
(12)
Edukacja medialna
(11)
Kultura organizacyjna
(11)
Marketing polityczny
(11)
Opinia publiczna
(11)
Prezentacje i wystąpienia
(11)
Relacje międzyludzkie
(11)
Rozmowa
(11)
Antropologia mediów
(10)
Kultura audiowizualna
(10)
Multimedia
(10)
Nauczyciele
(10)
Kadry
(9)
Marketing społecznościowy
(9)
Nowe media (komunikacja)
(9)
Psychologia
(9)
Public relations w internecie
(9)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Gatunki medialne
(8)
Reklama internetowa
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Wychowanie
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Dyskusja
(7)
Kobieta
(7)
Manipulacja (psychol.)
(7)
Polityka medialna
(7)
Prawo prasowe
(7)
Radiofonia
(7)
Regionalne środki masowego przekazu
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Świadomość społeczna
(7)
Czasopisma
(6)
Gesty
(6)
Globalizacja
(6)
Informacja
(6)
Konflikt społeczny
(6)
Nauczanie
(6)
Nauczanie na odległość
(6)
Portal społecznościowy
(6)
Prawo mediów
(6)
Rzecznicy prasowi
(6)
Rzeczywistość wirtualna
(6)
Socjologia kultury
(6)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Decyzje
(5)
Demokracja
(5)
Dziecko
(5)
Innowacje
(5)
Kompetencje społeczne
(5)
Komunikacja wewnętrzna
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Mimika
(5)
Osobowość
(5)
Oświata
(5)
Pedagogika medialna
(5)
Pluralizm społeczny
(5)
Praca
(5)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Kod YouTube
(1)
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(50)
1901-2000
(17)
1989-2000
(16)
1945-1989
(7)
1801-1900
(3)
1989-
(3)
1918-1939
(2)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(65)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Ukraina
(6)
Niemcy
(5)
Rosja
(5)
Zagłębie Dąbrowskie
(5)
Czechy
(4)
Górny Śląsk
(4)
Wielka Brytania
(4)
Węgry
(4)
Słowacja
(3)
Ameryka Północna
(2)
Austria
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Hiszpania
(2)
Kazachstan
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Cypr
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Iran
(1)
Japonia
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tadżykistan
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Włochy
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(83)
Praca zbiorowa
(61)
Opracowanie
(46)
Monografia
(32)
Czasopismo naukowe
(18)
Poradnik
(15)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Materiały konferencyjne
(11)
Materiały pomocnicze
(4)
Esej
(3)
Raport z badań
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Karty pracy ucznia
(2)
Literatura
(2)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuły
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Film
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura polska
(1)
Polemika
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Program telewizyjny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Szkic
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(213)
Socjologia i społeczeństwo
(62)
Zarządzanie i marketing
(60)
Edukacja i pedagogika
(21)
Psychologia
(21)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Językoznawstwo
(9)
Historia
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Literaturoznawstwo
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
589 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
1. Ślady, pasje i drogowskazy: Postać niezwykła- laudacja z okazji 80. urodzin Profesora zw.dr.hab. Kazimierza Denka; Miedzy paradygmatem poznania a modelem wspierania/ sterowania samokształtowaniem profesjonalnej gotowości studentów; "Wpisany" w Tatry; Nauczyciel w retrospekcji uczonych i studentów; Pasje i drogowskazy w życiu Profesora zw.dr hab. Kazimierza Denka, Doctora Honoris Causa; Profesor Kazimierz Denek jako kreator mojego rozwoju naukowego; 2. Jakość kształcenia: O wyższą jakość kształcenia nauczyciela i edukacji szkolnej w Polsce; Uczenie się i kształcenie w szkole wyższej- wybrane zagadnienia; Profesor Kazimierz Denek jako nauczyciel nauczycieli na szlaku ku poprawie jakości edukacji; Kształcenie nauczycieli- pytania niechciane czy konieczne?; Reinterpretacja kompetencji pedagogicznych na przykładzie poziomu edukacji wczesnoszkolnej; Wewnętrzny System Jakości Kształcenia w uczelni niepublicznej; 3. Ewaluacja postępów w nauce. Efektywność kształcenia. Niepowodzenia szkolne: Współczesna szkoła miejscem edukacyjnej szansy; Technologie informacyjne w akademickim kształceniu technicznym; Postrzeganie roli szkoły przez uczniów orientacji motywacyjnej; Dobre sposoby odmieniania szkoły; Wokół kodeksu etyki nauczyciela; 4. Rola języka w komunikacji uczestników procesów kształcenia: Fraktale w wirtualnej komunikacji dydaktycznej; Strategie aksjolingwistyczne w wybranych typach tekstów dydaktycznych; Tekst literacki jako czynnik stymulujący rozwój małego dziecka; Istota pracy współczesnego nauczyciela w kształtowaniu językowego obrazowania. Dziecięce wyobrażenia świata wyrażone w języku w świetle czterech znaczeń rozumienia Hansa-Georga Gadamera w ujęciu Jeana Rondina; 5. Wyzwania współczesności w kontekście procesów edukacyjnych: Edukacja zawodowa a współczesne wyzwania społeczno-ekonomiczne; Wzrost "kapitału intelektualnego" człowieka w procesie edukacyjnym; Rozwój zawodowy nauczycieli wobec współczesnych wyzwań; Wyłączna domena nauki; Nowe media w pracy dydaktycznej nauczyciela akademickiego; 6. Proces wychowawczy i jego uwarunkowania: Rola krajoznawstwa w kontekście pedagogiki rodzinnej: koncepcje Kazimierza Denka oraz Mirosława Stelmachowicza; System kształcenia zaocznego/ korespondencyjnego w ujęciu profesor Elżbiety Zawackiej; Mała i duża Ojczyzna w edukacji przedszkolnej; O kompetencjach nauczycieli kraju ojczystego; Postawy studentów wobec problemów z dyscypliną w klasie; Varia: Prace doktorskie, których promotorem był prof.zw.dr hab. Kazimierz Denek; Spis publikacji prof. Zw. Dra h.c. Kazimierza Denka za lata 1957-2011; "Tam- pod okiem pamięci- pomiędzy gór szczytem".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Osoba starsza w przestrzeni demograficznej, psychologicznej i edukacyjnej; 2. Transformacja życia codziennego osób w wieku senioralnym w kontekście społeczeństwa informacyjnego; 3. Uczenie się i nauczanie osób starszych w obszarze nowych mediów w świetle podstaw teoretycznych; 4. Edukator osób starszych a prowadzenie działań dydaktycznych w obszarze nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Unia Europejska jako organizacja o specyficznym charakterze; 2. O obywatelach Unii Europejskiej; 3. Polityka informacyjna i polityka komunikacyjna Unii Europejskiej; 4. Formy aktywności obywateli UE; 5. Forum Debate Europe: Demokracja-Dialog-Debata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media and Publuc Ralation)
1.Public relations- pomiędzy rynkiem a sferą publiczną w kierunku koncepcji pr jako zarządzania zaufaniem; 2. Zastosowanie instrumentów marketingu w kryzysie bankowym; 3. Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mbanku); 4. Kreowanie e-wizerunku samorządu terytorialnego; 5. Wybrane narzędzia komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego; 6. Medialna autopromocja- próba klasyfikacji (rys teoretyczny); 7. Public relations a media lokalne; 8. Zarządzanie zmianą oraz komunikowanie w sytuacji kryzysowej na przykładzie redakcji prasowych; 9. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej; 10. Social media jako narzędzie promocji instytucji kultury na przykładzie Tarnowskiego Centrum Kultury; 12. Analiza kreacji wizerunku Alexa Jonesa na nowych mediach; 13. Komunikacja jako narzędzie strategiczne dla IT; 14. Multifatyczność komunikacji marketingowej; 15. System wizualizacji i marka jako instrumenty komunikacji marketingowej; 16. Lokowanie produktu w kontekście nieuczciwej konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rzeczywistość telewizyjnych dyskursów - fenomenologia telewizyjnego medium; 2. Transformacja telewizji - telemorfoza oraz status telewizji; 3. Self-Television - autoreferencyjna natura telewizji; 4. Telewizja śniadaniowa - koncepcje telewizji bezpośredniego przekazu; 5. Telewizja rozrywkowa- rozrywkowa koncepcja telewizji; 6. Teleporadnictwo - kultywacja i znaczenia zmian w życiu indywidualnym oraz społecznym; 7. Teleinterwencjonizm - wizualizacja i inscenizacja problematyki społecznej i instytucjonalnej; 8. Telesocjonwesy - wyjaśnienie i interpretacja rzeczywistości; 9. Teleświat medyczny - medykalizacja codzienności i diagnozowanie stanu organizmu społecznego; 10. Telekulinaria - popularyzacja gotowania w telewizji; 11. Telewizyjni bohaterowie Kasia i Tomek- negocjacyjny styl życia w kulturze konsumpcyjnej; 12. Telewizyjne pokolenie "Magdy M." - styl życia reprezentantów pokolenia trzydziestolatków; Zakończenie: Telewizja w metaforach codzienności - społeczny i kulturowy fenomen telewizji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Seria PTNP)
1. Teoretyczne aspekty funkcjonowania wizerunku polityki i polityków (w stronę medialnego demontażu polityki); Wizerunek negatywny w polskiej polityce; Wizerunek polityczny: ideologiczny, strategiczny, operacyjny czy taktyczny; Rebranding lidera politycznego. Przyczynek do dyskusji o czynnikach determinujących efektywność zmiany wizerunku; Wizerunek polskich polityków. Teoria i praktyka; 2. Kreowanie wizerunku w wymiarze państwowym i międzynarodowym: Wizerunek Parlamentu Europejskiego jako przesłanka aspiracji wyborczych; Wizerunek dyplomacji i dyplomatów w świetle "rewelacji" WikiLeaks; Osobowościowy wizerunek Bronisława Komorowskiego i jego wyborców; Aspekty negatywne w pierwszych kampaniach wyborczych w Polsce po 1989 r.; Immunitet jako element wizerunku parlamentarzysty. Uwagi na tle instytucji immunitetu materialnego; Wizerunek polityczny- media a kampanie wyborcze; Wizerunek Lecha Kaczyńskiego po katastrofie smoleńskiej- powstanie mitu?; Wizerunek polityczny kandydatów na urząd prezydenta. Analiza kompanii wyborczej Jarosława Kaczyńskiego i Bronisława Komorowskiego; 3. Wizerunek w kampaniach lokalnych: Wizerunek szyty na miarę- o kreacjach dolnośląskich liderów rynku w kampanii samorządowej 2006; Siła argumentów czy argument siły? Rywalizacja wyborcza o stanowisko prezydenta miasta Kielce w 2010 r. z powyborczym suplementem; Wizerunek jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Kilce; Polskie miasta w Internecie na przykładzie kandydatur do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016; 4. Komunikowanie w procesie kształtowania wizerunku organizacji, grup, instytucji i jednostki: Strony internetowe organizacji pozarządowych jako źródło informacji i wiedzy (na przykładzie wybranych polskich think tanków); Kształtowanie wizerunku grupy podczas akcji protestacyjnych zorganizowanych przez mniejszości etniczne; Rola public relations w komunikowaniu się Kościoła katolickiego; Komunikowanie polityczne a wizerunek; Kilka uwag o wizerunku egzekutora ukształtowanym przez ustawę o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; Etyczne aspekty kreacji wizerunku sądu oraz sędziego cywilisty. Normatywny obraz sędziego; Wizerunek konstytucyjnych organów państwowych jako determinant autorytetu państwa na przykładzie Komisji Śledczej do zbadania prawidłowości działań organów administracji rządowej w sprawie postępowań karnych związanych z uprowadzeniem i zabójstwem Krzysztofa Olewnika (SKKO); Portret zabójczyni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Radio lokalne a wspólnota lokalna w Polsce, 2. Charakterystyka wybranej społeczności, 3. Propozycja oferty medialnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie warsztaty dziennikarskie)
Wstęp. Teoria: Systematyka fotograficznych gatunków dziennikarskich. Charakterystyka fotograficznych gatunków informacyjnych. Charakterystyka Fotograficznych gatunków publicystycznych. Praktyka: Wokół zagadnień praktycznych. Modyfikacje obrazu cyfrowego. Prawo: Ochrona prawa fotografii przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Rzeczywistość utrwalona, czyli od rysunku do fotografii prasowej, 2. Rzeczywistość zatrzymana w kadrze, czyli semiotyka obrazu, 3. Próba typologii, 4. Fotograficzne gatunki informacyjne, 5. Fotograficzne gatunki publicystyczne, 6. Miedzy etyką a sensacją
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcje komunikacji społecznej, 2. Komunikacja między kulturowa w kontekście integracji europejskiej, 3. Reguły i działania komunikacyjne w sferze publicznej świat a społecznego, 4. Mediacje jako element komunikacji politycznej w społeczeństwie obywatelskim, 5.Zaufanie jako podstawa kapitału społecznego, 6. Polskie przedsiębiorstwa wobec strategii Public relations, 7. Komunikacja polityczna-nowe wyzwania dla aktorów polskiego życia politycznego, 8. Miejsce marketingu społecznego w organizowaniu społeczności lokalnej. Teoria i praktyka , 9. Komunikowanie o problemach społecznych a rozwój społeczności lokalnych, 10. Bariery komunikowania przy rozwiązywaniu problemów społecznych-na podstawie badań
epmirycznych w instytucjach pomocy społecznej, 11.Ge nder w badaniach komunikowania masowego, 12.Językowy i
obrazowy świat kobiet i mężczyzn na przykładzie prasy
rozrywkowej dla nich przeznaczonej, 13.Politycy w ocz ac twórców przekazów medialnych.Wzorzec postulowany, 14.Zachowania społeczne a sfera racjonalnych wyborów-a spekt komunikacji społecznej, 15.Próba przedstawienia procesu negocjacji towarzyszącego wydarzeniom ekonomi czym. 16.Wpływ statusu społeczno-zawodowego rodziców n a dokonywanie przez młodzież wybory edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media )
1. Karta kredytowa, 2. Pilot, 3. Lustro i skalpel, 4. Portfel, 5. Książka i czytanie, 6. T-shirt, 7. Curriculum Vitae, 8. Kino domowe DVD, 9. Telefon komórkowy, 10. Przedmioty i seks, 11. Słuchawki, 12. Kaseta magnetofonowa, 13. Zaproszenie "na grilla", 14. Komputer, 15. Joystick
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Podstawowe pojęcia oraz problemy dotyczące rodzajów i gatunków dziennikarskich. 2. Gatunki informacyjne. 3. Gatunki publicystyczne. 4. Gatunki pograniczne. 5. Gatunki dziennikarskie w praktyce redakcyjnej. 6. Gatunki dziennikarskie a język.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Podstawowe pojęcia oraz problemy dotyczące rodzajów i gatunków dziennikarskich. 2. Gatunki informacyjne. 3. Gatunki publicystyczne. 4. Gatunki pograniczne. 5. Gatunki dziennikarskie w praktyce redakcyjnej. 6. Gatunki dziennikarskie a język.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Rola zmysłu słuchu w życiu człowieka: Głuchota – model medyczny; Głuchota – model społeczno-kulturowy; Kompetencje językowe – język foniczny a język migowy. 2. Głuchy w placówce ochrony zdrowia: Rola komunikacji w placówce ochrony zdrowia; Komunikacja z głuchym pacjentem w wybranych sektorach opieki zdrowotnej; Prawa pacjenta głuchego; Tłumacz języka migowego w placówce ochrony zdrowia. 3. Metodologiczne podstawy badań własnych; 4. Omówienie wyników badań własnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie jako proces : podstawowe pojęcia, 2. Aspekty oddziaływania mass mediów jako przedmiot badań interdyscyplinarnych, 3. Oddziaływanie środków masowego komunikowania - teorie i kierunki badań, 4. Modele procesu komunikowania, 5. Społeczne funkcje środków masowego komunikowania, 6. Antropologiczne przesłanki skuteczności perswazyjnej mediów, 7. Środki masowego komunikowania jako środowisko wychowawcze, 8. Strategie interpersonalnego komunikowania się w układach zorganizowanych, 9. Komunikacja międzykulturowa, 10. Uzależnienie medialne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej