Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(798)
IBUK Libra
(45)
ebookpoint BIBLIO
(30)
Forma i typ
Książki
(779)
Publikacje naukowe
(111)
E-booki
(75)
Publikacje fachowe
(75)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Czasopisma
(16)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje informacyjne
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(597)
dostępne
(490)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(513)
Czytelnia
(605)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(17)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(12)
Gierula Marian
(12)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(12)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(11)
Rott Dariusz (1965- )
(11)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(9)
Michalczyk Stanisław
(8)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Maliszewski Wojciech J
(7)
Mruk Henryk (1948- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Godzic Wiesław (1953- )
(6)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(6)
Kotowski Wojciech (1950- )
(6)
Mielczarek Tomasz
(6)
Schulz von Thun Friedemann
(6)
Sokołowski Marek
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Cialdini Robert B. (1945- )
(5)
Dzierżyńska Jolanta
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Szostok Patrycja
(5)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(5)
Włodyga Piotr
(5)
Barańska-Szmitko Anna
(4)
Brzoza Katarzyna
(4)
Chodyński Andrzej
(4)
Dudek Krystian
(4)
Dzimińska Małgorzata
(4)
Fras Janina
(4)
Gierula Joanna
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Guzek Damian
(4)
Jachimowska Katarzyna
(4)
Jachimowski Marek
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Krzewińska Aneta
(4)
Kudra Barbara
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Pawelec Kazimierz Jerzy
(4)
Pease Allan
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Pisarek Walery
(4)
Rzepa Teresa
(4)
Sarna Paweł
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Sokół Zofia
(4)
Staszewska Jolanta (1960- )
(4)
Warwas Izabela
(4)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Błaż Agata
(3)
Celej Piotr (1981- )
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Davis Martha
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Ekman Paul (1934- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Izdebski Mateusz
(3)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(3)
Jong Peter De
(3)
Kaczmarek Bożydar
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Kamińska-Szmaj Irena
(3)
Kim Berg Insoo
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
Kolczyński Mariusz
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
Malinowska Ewa
(3)
McKay Matthew
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Piekot Tomasz
(3)
Potocki Arkadiusz
(3)
Ruta Przemysław
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Stawnicka Jadwiga
(3)
Stefański Ryszard Andrzej (1944- )
(3)
Stewart John
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Szołtysek Jacek
(3)
Tworzydło Dariusz
(3)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(3)
Winkler Renata
(3)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(3)
Zwoliński Andrzej
(3)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Antczak Mariola
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(68)
2010 - 2019
(274)
2000 - 2009
(478)
1990 - 1999
(47)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(95)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(868)
Czechy
(5)
Rosja
(2)
Słowacja
(1)
Język
polski
(867)
angielski
(3)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(3)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Dzieci
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
0-5 lat
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(333)
Środki masowego przekazu
(192)
Public relations
(71)
Komunikacja interpersonalna
(69)
Internet
(55)
Komunikacja marketingowa
(49)
Komunikacja niewerbalna
(48)
Reklama
(48)
Dziennikarstwo
(46)
Stosunki interpersonalne
(39)
Komunikacja polityczna
(36)
Społeczeństwo informacyjne
(32)
Kultura masowa
(30)
Marketing
(30)
Komunikacja drogowa
(27)
Komunikacja międzykulturowa
(27)
Media społecznościowe
(27)
Przedsiębiorstwo
(27)
Język
(26)
Negocjacje
(26)
Interakcje społeczne
(25)
Dziennikarze
(23)
Organizacja
(23)
Prasa (wydawnictwa)
(23)
Perswazja
(22)
Psychologia społeczna
(22)
Telewizja
(22)
Marketing polityczny
(21)
Polityka
(21)
Zarządzanie
(21)
Komunikacja werbalna
(19)
Socjotechnika
(18)
Język polski
(17)
Komunikacja
(17)
Menedżerowie
(17)
Relacje międzyludzkie
(17)
Socjologia
(17)
Autoprezentacja
(16)
Kadry
(16)
Kultura
(16)
Marketing cyfrowy
(15)
Kultura organizacyjna
(14)
Retoryka
(14)
Grupy społeczne
(13)
Konflikt
(13)
Opinia publiczna
(13)
Rozmowa
(13)
Społeczeństwo
(13)
Etyka dziennikarska
(12)
Komunikacja miejska
(12)
Konwergencja mediów
(12)
Nowe media (komunikacja)
(12)
Prezentacje i wystąpienia
(12)
Edukacja medialna
(11)
Motywacja pracy
(11)
Psychologia
(11)
Antropologia mediów
(10)
Gesty
(10)
Komunikacja elektroniczna
(10)
Komunikacja wewnętrzna
(10)
Kultura audiowizualna
(10)
Marketing społecznościowy
(10)
Multimedia
(10)
Nauczyciele
(10)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Kobieta
(9)
Manipulacja (psychol.)
(9)
Nauczanie
(9)
Praca
(9)
Public relations w internecie
(9)
Reklama internetowa
(9)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Wypadki drogowe
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Dyskusja
(8)
Gatunki medialne
(8)
Informacja
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Polityka medialna
(8)
Prawo o ruchu drogowym
(8)
Promocja handlowa
(8)
Przestępstwa i wykroczenia drogowe
(8)
Radiofonia
(8)
Rzeczywistość wirtualna
(8)
Transport
(8)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(8)
Wychowanie
(8)
Decyzje
(7)
Dziecko
(7)
Innowacje
(7)
Kampania wyborcza
(7)
Konsumenci
(7)
Osobowość
(7)
Prawo prasowe
(7)
Przywództwo
(7)
Regionalne środki masowego przekazu
(7)
Rodzina
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Świadomość społeczna
(7)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
De optimo senatore
(1)
Hamlet
(1)
Kod YouTube
(1)
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(77)
1901-2000
(22)
1989-2000
(19)
1945-1989
(7)
1989-
(4)
1801-1900
(3)
1901-
(2)
1918-1939
(2)
2001-0
(2)
1501-
(1)
1601-
(1)
1801-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(95)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Niemcy
(6)
Ukraina
(6)
Rosja
(5)
Zagłębie Dąbrowskie
(5)
Czechy
(4)
Górny Śląsk
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Wielka Brytania
(4)
Węgry
(4)
Słowacja
(3)
Ameryka Północna
(2)
Austria
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Hiszpania
(2)
Kazachstan
(2)
Opole (woj. opolskie)
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Cypr
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Iran
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Norwegia
(1)
Palestyna
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tadżykistan
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Włochy
(1)
Śląsk
(1)
Śródziemnomorski, region
(1)
Gatunek
Podręcznik
(107)
Praca zbiorowa
(88)
Opracowanie
(56)
Monografia
(43)
Poradnik
(29)
Czasopismo naukowe
(19)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Materiały konferencyjne
(11)
Materiały pomocnicze
(9)
Komentarz do ustawy
(8)
Raport z badań
(8)
Analiza i interpretacja
(7)
Ćwiczenia i zadania
(5)
Esej
(4)
Karty pracy ucznia
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Komentarz
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Literatura
(2)
Literatura polska
(2)
Publicystyka
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Audiobooki
(1)
Autobiografia
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Dramat angielski
(1)
Encyklopedia
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Literatura belgijska
(1)
Poezja angielska
(1)
Poezja polska
(1)
Polemika
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Program telewizyjny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Szkic
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wydawnictwa urzędowe
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(218)
Zarządzanie i marketing
(105)
Socjologia i społeczeństwo
(76)
Edukacja i pedagogika
(34)
Psychologia
(31)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(30)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(28)
Językoznawstwo
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Historia
(10)
Medycyna i zdrowie
(7)
Literaturoznawstwo
(5)
Transport i logistyka
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Biologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
873 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Organizacja w świetle socjologii; Pierwotne i wtórne struktury współżycia ludzi; Organizacje w społeczeństwach industrialnych i postindustrialnych; Nauki organizacyjne - nowe spojrzenie na stare problemy; Współczesne teorie organizacji; Komunikacja i informacja w organizacji; Układ wartości organizacyjnych; Konflikt w organizacji; Przywództwo i władza w organizacji; Praktyka kierowania ludźmi w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Wprowadzenie do zarządzania. 1. Interpretacja pojęć podstawowych. 2. Podejścia, kierunki i szkoły w teorii zarządzania. Rozdział II: Funkcje zarządzania. 1. Planowanie. 2. Organizowanie. 3. Motywowanie. 4. Kontrolowanie. 5. Podejmowanie decyzji. Rozdział III: Społeczne aspekty zarządzania. 1. Kierowanie konfliktami organizacyjnymi. 2. Komunikacja w organizacjach. 3. Style kierowania. 4. Kultura organizacyjna. 5. Etyka zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie dobrami / Ryszard Stocki. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2003. - 335 s. : rys., tab. ; 23 cm + CD.
1. Mentalność służby: Wiedza jako źródło nowej konkurencyjności; Siła władzy a siła służby; Skarłowacenie służby w Polsce; Organizacja zmieniająca świat; Cechy prawdziwych liderów zmian; Co to są podstawowe aspekty zarządzania? 2. Sens organizacji: Odniesienia duchowe; Odniesienia patriotyczne; Odniesienia kulturowe; Odniesienia psychologiczne; Od sensu służby do misji indywidualnej Od misji indywidualnej do organizacji służebnych; Od ukrytego sensu do misji organizacji transformacyjnych; Podstawowe pojęcia; Sformułowanie misji organizacyjnej 3. Strategie: Pięć pytań Druckera; Problem konkurencyjności; Typologia strategiczna organizacji; Określanie pozycji strategicznej; Relacje strategii z pozostałymi elementami zarządzania; Strategie a wartości - podsumowanie. 4. Struktura: Od misji i strategii do struktury; Psychologiczne aspekty struktury; Organizacja gronowa; Zarządzanie projektami jako podstawa zmiany świata; Podsumowanie. 5. Systemy ukierunkowujące: Ukierunkowanie naszych marzeń; Ukierunkowanie strategiczne; Prowadzenie zebrań; Ukierunkowanie operacyjne - biznesplan; Indywidualne systemy ukierunkowujące; Podsumowanie. 6. Systemy związane z procesami: Od standardów do instrukcji; Nowe spojrzenie na procesy; Przeszkody w realizacji projektów; Podsumowanie. 7. Systemy codziennego zarządzania: Wizualizacja; Informacja zwrotna oparta na ilości; Informacja zwrot na oparta na czasie trwania; Informacja zwrotna oparta na ściśle zdefiniowanej jakości wykonania; Informacja oparta na realizowaniu wcześniej opracowanego planu; Informacja zwrotna o zadaniach wymagających współpracy wielu osób- obieg dokumentów; Informacja zwrotna z zewnątrz - obieg korespondencji; Podsumowanie. 8. Społeczność: Wprowadzenie; Klienci - najważniejsza część społeczności każdej organizacji; Poszukiwanie współpracowników; Zwalnianie ludzi; Nastawienia pracowników; Porozumienie; Kształcenie; Podsumowanie. 9. Styl: Style w organizacji; Podstawowe style przywództwa; Czynników warunkujących styl przywódczy; Doświadczenie pracy zespołu. 10. Skuteczność: Źródła nowej skuteczności; Kryteria oceny skuteczności organizacji; Zarządzanie jakością. 11. Synchronizacja: Faza pierwsza - zmiana siebie; Faza druga - siedmiu samurajów; Faza trzecia - sprzedaż zmiany pracownikom; Faza czwarta - wdrożenie; Faza piąta - konkurencyjność; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Socjologia współczesna)
1. Życie prywatne: Badani zarządzania emocjami; Uczucie jako wskazówka; Zarządzanie uczuciem; Reguły odczuwania; Spłacenie długu emocjonalnego. Wymiary społeczne; 2. Życie publiczne: 6. Zarządzanie uczuciami- od zastosowań prywatnych do komercyjnych; 7. Między kijem a marchewką. Zawody wymagające pracy emocjonalnej; 8. Płeć, status i uczucie; 9. W poszukiwaniu autentyczności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularny, 2000-2002
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa (Z. Martyniak);1 Podstawy diagnozowania informacji jako produktu i procesu: przejawy niesprawności informacyjnej i kryteria oceny informacji; Metoda diagnozowania inf. jako procesu; 2 Metody zespołowego komunikowania się ukierunkowane na innowacje i partycypację: GroupWare-TeamWare - metoda komputerowego wspomagania pracy zespołowej w komunikowaniu; Grupowy trening wrażliwości; Badanie potrzeb doskonalenia komunikacji wewnętrznej polskich instytucji gospodarczych i administracyjnych poprzez stosowanie treningu wrażliwości; 3 Metody analizy strategicznej w zarządzaniu informacją Przesłanki i założenia analizy strategicznej w zarządzaniu informacja; Założenia metody analizy łańcucha Portera jako narzędzia określania informacyjnych czynników tworzenia "wartości dodanej"; Metody analizy stakeholders jako narzędzie wspomagające przepływ inf. między przedsiębiorstwem a otoczeniem; 4 Kształtowanie programów komunikacji zewnętrznej w przedsiębiorstwie; 5 Internet jako narzędzie komunikacji z klientami zewnętrznymi przedsiębiorstwa; 6 Informatyczne metody i środki ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa: Podstawy informatycznych środków ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstw; Badania empiryczne nad polityką bezpieczeństwa inf. w przedsięb.; 7 Wywiad gospodarczy w przedsięb.: Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsięb.; Próba oceny wdrażania procesu wywiadu gospodarczego w praktyce zarządzania polskich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Przedmowa; Rozdział 1. Zarządzanie a wielokulturowość; Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw; Zróżnicowanie kulturowe organizacji; Organizacje wielokulturowe; Wielokulturowość w zarządzaniu; Podsumowanie; Rozdział 2. Człowiek a komunikowanie się; Komunikowanie się w społecznym funkcjonowaniu człowieka; Komunikacja, komunikowanie, komunikowanie się; Proces komunikowania się; Modelowe ujęcia procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 3. Kulturowy wymiar komunikowania się; Człowiek a kultura; Zależność kultury i komunikacji; Kulturowe uwarunkowania w komunikowaniu się; Modelowe ujęcia interkulturowego komunikowania się; Kultura organizacyjna a komunikowanie się; Kompetencja komunikacyjna – ujęcie interkulturowe; Podsumowanie; Rozdział 4. Efektywne komunikowanie się w organizacji; Organizacyjne procesy komunikowania się; O efektywności słów kilka; Efektywność organizacji a efektywność zasobów ludzkich; Efektywność procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 5. Szkolenia w zarządzaniu komunikacją; Szkolenia – ich rola i ranga; Przesłanki przewodnie skutecznych szkoleń; Projektowanie szkoleń komunikacyjnych; Podsumowanie; Literatura; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie sytuacjami problemowymi: 1. Ukierunkowanie na otoczenie, 2. Podstawy zarządzania sytuacjami problemowymi, 3. Model zarządzania sytuacjami problemowymi, 4. Ignorowany problem to pewnik kryzysu, 5. Wdrożenie programu zarządzania sytuacjami problemowymi. Cz. II Zarządzanie kryzysem: 6. Sytuacja wymknęła się spod kontroli - co teraz?, 7. Percepcja to rzeczywistość, 8. Sytuacja kryzysowa a media, 9. Perspektywa prawna, 10. Planowanie tego, co może się zdarzyć, 11. Zarządzanie komunikacją w kryzysie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!

Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok…

Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!


Monika Czaplicka - w branży social media działa od siedmiu lat. Specjalizuje się w marketingu szeptanym i WOMM oraz przygotowywaniu strategii marketingowych. Od kilku lat jest związana z portalem Socjomania.pl. Jej interesujące wystąpienia na konferencjach branżowych cieszą się powszechnym uznaniem. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Pracuje dla klientów z różnych dziedzin, ale jej fascynacją pozostają wyzwania, takie jak kryzysy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe działalnością transportową: 1. Zarządzanie marketingowe działalnością gospodarczą; 2. Rynek usług transportowych jako struktura ekonomiczna; 3. Zachowania nabywcze na rynku usług transportowych; 4. Badania rynku usług transportowych; 5. Strategie marketingowe jako element zarządzania na rynku usług transportowych; 6. Instrumenty zarządzania marketingowego na rynku usług transportowych. Cz.II Zarządzanie marketingowe na wybranych rynkach usług transportowych: 1. Zarządzanie marketingowe na rynku usług lotniczych; 2. Zarządzanie marketingowe na rynku usług komunikacji miejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp 1. Ścieżki internacjonalizacji przedsiębiorstw - czy istnieje polski model ekspansji?: 1.1. Bariery internacjonalizacji z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw; 1.2. Formy ekspansji międzynarodowej; 1.3. Przegląd teorii internacjonalizacji; 1.4. Przydatność teorii internacjonalizacji do wyjaśniania ekspansji MŚP; 1.5. Próby teoretycznego wyjaśnienia międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw z gospodarek rozwijających się; 1.6. Strategie internacjonalizacyjne polskich przedsiębiorstw - wyniki opublikowanych badań; 1.7. Sposoby internacjonalizacji - analiza studiów przypadków polskich firm; 1.7.1. Internacjonalizacja jako droga do innych celów strategicznych - Mechtex Sp. z o.o; 1.7.2. Uczestnictwo w sieci międzynarodowej — CCC S.A; 1.7.3. Dynamiczna ekspansja — born global (Booksy); Podsumowanie; Bibliografia. 2. W poszukiwaniu zagranicznego partnera — racjonalizm czy ograniczona racjonalność?: 2.1. Teoretyczne podstawy wyboru partnera zagranicznego; 2.2. Metodyka wyboru partnera zagranicznego; 2.2.1. Gelg Sp. z o.o. — studium przypadku; 2.2.2. Partners in Progress Sp. z o.o. i Bullet Solutions; Podsumowanie; Bibliografia. 3. Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw: 3.1. Teoretyczne koncepcje czynników międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw; 3.2. W poszukiwaniu źródeł międzynarodowej konkurencyjności — metodyka i próba badawcza; 3.3. Zestawienie kluczowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw — wyniki badań; 3.4. Model polskich przedsiębiorstw szybko rosnących; 3.5. Dyskusja wokół modeli ponadprzeciętnego wzrostu przedsiębiorstw; Podsumowanie; Bibliografia. 4. Międzynarodowa współpraca konkurentów — polskie przejawy kooperencji: 4.1. Kooperencja — podstawowa charakterystyka; 4.2. Kooperencja w ujęciu teoretycznym; 4.2.1. Teoria gier; 4.2.2. Model PARTS; 4.2.3. Teoria kosztów transakcyjnych (TKT); 4.2.4. Teoria zasobowa; 4.2.5. Teoria kapitału społecznego; 4.3. Warunki trwałości i sukcesu kooperencji; 4.4. Kooperencja międzynarodowa — szansa, wyzwanie czy dodatkowe trudności?; 4.5. Obszary międzynarodowej współpracy konkurentów — analiza studiów przypadków spoza Polski; 4.5.1. Badania i rozwój — przesłanka łączenia zasobów; 4.5.2. Badania i rozwój — przesłanka tworzenia zasobów; 4.5.3. Budowa wspólnych sieci produkcji i dystrybucji; 4.5.4. Wspólne kampanie marketingowe; 4.6. Międzynarodowa kooperencja z polskiej perspektywy; 4.7. Międzynarodowa kooperencja polskich przedsiębiorstw — studia przypadków; 4.7.1. Zelmer S.A. i Philips NV; 4.7.2. Selvita S.A. i Berlin-Chemie AG (koncern Menarini); 4.7.3. BlueStream i Mintie Corporation of Scandinavia AS; Podsumowanie; Bibliografia. 5. Rodzinni giganci — ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych: 5.1. Wprowadzenie do tematyki; 5.2. Przedsiębiorstwa rodzinne — istota i cechy charakterystyczne; 5.3. Przedsiębiorstwa rodzinne w świetle teorii zarządzania; 5.3.1. Teoria zasobowa; 5.3.2. Teoria agencji; 5.4. Typy przedsiębiorstw rodzinnych; 5.5. Proces sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych; 5.6. Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych; 5.7. Podejście do internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw rodzinnych — analiza studiów przypadków; 5.7.1. Strategia internacjonalizacji firmy INGLOT; 5.7.2. Strategia internacjonalizacji firmy Drutex S.A.; 5.7.3. Strategia internacjonalizacji firmy Grupa Nowy Styl; 5.7.4. Strategia internacjonalizacji firmy VOX; Podsumowanie; Bibliografia. 6. Znaczenie przywództwa w zarządzaniu międzynarodowym — przykłady polskich przedsiębiorstw: 6.1. Wprowadzenie; 6.2. Kompetencje przywódcze; 6.3. Wyznaczenie kierunku jako kluczowa rola przywódcy; 6.4. Przyjmowanie szerokiej perspektywy; 6.5. Zarządzanie oparte na zadowoleniu klienta; 6.6. Przewodzenie zmianom; 6.7. Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wartościach; 6.8. Zarządzanie różnorodnością; 6.9. Budowanie marki osobistej lidera; 6.10. Planowanie sukcesji;6.11. Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Bibliografia. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw: 7.1. Rozwój badań w dziedzinie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi; 7.2. Cechy charakterystyczne zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach; 7.3. Wpływ internacjonalizacji na kształtowanie funkcji personalnej małych i średnich przedsiębiorstw; 7.4. Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie personelem w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce — analiza studiów przypadków; 7.4.1. Przedsiębiorstwo rodzinne „Moda”; 7.4.2. Przedsiębiorstwo rodzinne DARPOL Sp. z o.o. Sp.k.; Podsumowanie; Bibliografia. 8. Możliwości pozyskania kapitału udziałowego przez małe i średnie przedsiębiorstwa na europejskich rynkach giełdowych: 8.1. Pojęcie luki kapitałowej; 8.2. Alternatywny system obrotu jako kanał dostępu do kapitału udziałowego dla małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3. Wybrane europejskie rynki giełdowe dla małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3.1. Alternatywny system obrotu w Polsce — rynek NewConnect; 8.3.2. Alternatywny system obrotu w Niemczech; 8.3.3. Alternatywny system obrotu w Wielkiej Brytanii — AIM (Alternative Investment Market); 8.3.4. Alternatywny system obrotu w Austrii — Dritter Markt; 8.3.5. Alternatywny system obrotu w Rumunii — BVB AeRO; 8.4. Emitenci alternatywnych rynków akcji — przykłady; Podsumowanie; Bibliografia. 9. Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym: 9.1. Istota i znaczenie komunikacji marketingowej; 9.2. Komunikacja marketingowa na rynkach B2B i B2C; 9.3. Nowe media a zmiany w komunikacji marketingowej; 9.4. Cechy i znaczenie nowych mediów w komunikacji marketingowej; 9.5. Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C; 9.6. Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C — analiza studiów przypadków; 9.6.1. Lego (B2C, B2B); 9.6.2. Nike (B2C); 9.6.3. Toshiba (B2B); 9.6.4. Kukliki FeltDesign Studio (B2C); 9.6.5. Reserved (B2C); Podsumowanie; Bibliografia. 10. Nowe podejście do innowacji szansą na rozwój partnerstw strategicznych pomiędzy uniwersytetami i firmami w sektorze biofarmaceutycznym: 10.1. Współpraca pomiędzy firmami i uniwersytetami; 10.2. Zarządzanie aliansami pomiędzy firmami biofarmaceutycznymi i uniwersytetami; 10.3. Rozwój aliansu z uniwersytetem; 10.4. Możliwości rozwoju aliansów pomiędzy uniwersytetami i firmami biofarmaceutycznymi w Polsce; Podsumowanie; Bibliografia. Zakończenie. Spis rysunków. Spis tablic.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wpływ wspólnych wartości na zjawisko izomorfizmu organizacyjnego; Proinnowacyjne kierunki zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Koncepcja budowania marki firmy rodzinnej na przykładzie Ciche International Trade & Investment; Selected clustering problems; Hotel brand image and loyalty of customers; Komunikacja w organizacji jako element wzrostu konkurencyjności; Wybrane aspekty kultury organizacyjnej miarą odpowiedzialnego zarządzania; Rola kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych na przykładzie Fundacji Mozaika; The importance of theories that have emerged on a practical business basis for science - questions and dilemmas; Budżet samorządowy jako prawno-finansowy instrument polityki na rzecz równości; Obrót nieruchomościami w wybranych miastach w Polsce - makroekonomiczne determinanty wielkości sprzedaży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
A. Metodologiczne i teoretyczne aspekty organizacji w ujęciu procesualnym: Procesualne ujęcie organizacji. Organizacje, struktury, procesy i tożsamości; Recepcja nurtu interpreatywnego w naukach o zarządzaniu; Organizacja jako proces strukturacji; Społeczne światy i areny a problem zmiany organizacyjnej; Pracownik w organizacji sieciowej w koncepcji Manuela Castellsa B. Kulturowe wymiary działań w organizacjach: Kulturowe wyznaczniki rozwoju organizacji; Kultura organizacji a proces instytucjonalizacji sposobu motywowania pracowników; " Rodzinna Atmosfera " i " Uprzejma Obsługa ". W stronę substantywnej teorii obsługi ruchu turystycznego; Szpital jako organizacja ucząca się. Studium przypadku; Dynamiczny model kultury na przykładzie firmy szkoleniowej C. Tożsamości i biografie - kontekst organizacyjny: Komunitarianie w polskiej gospodarce. Tożsamość menedżerów w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym; Proces nabywania tożsamości zawodowej (na podstawie zawodu lekarza); Rola organizacyjnych " znaczących innych " w procesie konstruowania obrazu samego siebie w miejscu pracy; Role dyrektora szkoły. Problem autoprezentacji i oczekiwań; Znaczenie informacyjnych grup poetyckich dla budowania tożsamości poety; D. Praca a organizacje: Wartość pracy zawodowej dla właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw; Moralny kontekst organizacji. Zarys problematyki. E. Komunikowanie w organizacjach: Kolonizacja życia codziennego - organizacja w ujęciu S. Deetza; Basila Bernsteina typologia dyskursów organizacyjnych w instytucjach edukacyjnych: kod kolekcji i integracji; Komunikowanie w organizacjach; Społeczny proces wytwarzania danych w instytucjach medycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi a kultura przedsiębiorstwa, 2. Rekrutacja, selekcja, ocena, 3. Uczenie menedżerów osiągania celów strategicznych, 4. W jaki sposób dział zasobów ludzkich może wyzwolić zdolność zespołów do rozwiązywania problemów?, 5. Budowa organizacji uczącej się - wyzwanie dla działu zasobów ludzkich, 6. Rozwijanie zdolności przywódczych w różnych kulturach, 7. Od diagnoz osobistych do ocen internetowych, 8. Etapy rozwiązywania dylematów, 9. Ośrodki oceny, 10. Szok kulturowy i jego odmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Organizacja i działanie firmy jako podmiotu autonomicznego, 3. Symulowanie interakcji podmiotu z otoczeniem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Mając na względzie aktualność i ważkość problematyki różnorodności, w zeszycie "Debiutów Studenckich" starano się przybliżyć Czytelnikowi: przejawy (działania, instrumenty, modele) zarządzania różnorodnością, znaczenie zarządzania różnorodnością w organizacji, w szczególności w kontekście zapobiegania zjawisku mobbingu, korzyści oraz wyzwania towarzyszące zarządzaniu różnorodnością w różnych typach organizacji - zarówno komercyjnych, jak i publicznych. W skład publikacji wchodzi siedem artykułów tematycznie odpowiadających nakreślonym trzem obszarom. Większość z nich koncentruje się na przedstawieniu przykładów wdrożenia zarządzania różnorodnością w praktyce organizacyjnej. Obiektami badań są: szkoła wyższa, szkoła podstawowa korporacja międzynarodowa oraz bank. W zeszycie zawarto także analizę sytuacji kobiet na rynku pracy w krajach Unii Europejskiej, a także dokonano oceny różnic kulturowych w komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych światowej marki kosmetycznej

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Zarządzanie w mediach / Tadeusz Kowalski. - Wyd. 2 uaktual. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2013. - 310, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzanie do zarządzania w mediach; 2. Innowacyjność i zmiana jako rutynowa praktyka firm medialnych; 3. W poszukiwaniu panaceum; 4. Pracownicy mediów; 5. Podejmowanie decyzji; 6. Portfolio firm medialnych; 7. Finanse firm medialnych; 8. Marketing i komunikacja marketingowa; 9. Strategie i wizje; 10. Wyzwania przyszłości dla zarządzania w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej