Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(794)
IBUK Libra
(45)
ebookpoint BIBLIO
(29)
Forma i typ
Książki
(775)
Publikacje naukowe
(110)
Publikacje fachowe
(75)
E-booki
(74)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Czasopisma
(16)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje informacyjne
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(594)
dostępne
(485)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(510)
Czytelnia
(602)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(17)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(12)
Gierula Marian
(12)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(12)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(11)
Rott Dariusz (1965- )
(11)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(9)
Michalczyk Stanisław
(8)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Maliszewski Wojciech J
(7)
Mruk Henryk (1948- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Godzic Wiesław (1953- )
(6)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(6)
Kotowski Wojciech (1950- )
(6)
Mielczarek Tomasz
(6)
Schulz von Thun Friedemann
(6)
Sokołowski Marek
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Cialdini Robert B. (1945- )
(5)
Dzierżyńska Jolanta
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Szostok Patrycja
(5)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(5)
Włodyga Piotr
(5)
Barańska-Szmitko Anna
(4)
Brzoza Katarzyna
(4)
Chodyński Andrzej
(4)
Dudek Krystian
(4)
Dzimińska Małgorzata
(4)
Fras Janina
(4)
Gierula Joanna
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Guzek Damian
(4)
Jachimowska Katarzyna
(4)
Jachimowski Marek
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Krzewińska Aneta
(4)
Kudra Barbara
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Pawelec Kazimierz Jerzy
(4)
Pease Allan
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Pisarek Walery
(4)
Rzepa Teresa
(4)
Sarna Paweł
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Sokół Zofia
(4)
Staszewska Jolanta (1960- )
(4)
Warwas Izabela
(4)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Błaż Agata
(3)
Celej Piotr (1981- )
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Davis Martha
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Ekman Paul (1934- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Izdebski Mateusz
(3)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(3)
Jong Peter De
(3)
Kaczmarek Bożydar
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Kamińska-Szmaj Irena
(3)
Kim Berg Insoo
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
Kolczyński Mariusz
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
Malinowska Ewa
(3)
McKay Matthew
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Piekot Tomasz
(3)
Potocki Arkadiusz
(3)
Ruta Przemysław
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Stawnicka Jadwiga
(3)
Stefański Ryszard Andrzej (1944- )
(3)
Stewart John
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Szołtysek Jacek
(3)
Tworzydło Dariusz
(3)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(3)
Winkler Renata
(3)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(3)
Zwoliński Andrzej
(3)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Antczak Mariola
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(68)
2010 - 2019
(272)
2000 - 2009
(475)
1990 - 1999
(47)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(96)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(863)
Czechy
(5)
Rosja
(2)
Słowacja
(1)
Język
polski
(862)
angielski
(3)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(3)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Dzieci
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
0-5 lat
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(333)
Środki masowego przekazu
(190)
Public relations
(70)
Komunikacja interpersonalna
(69)
Internet
(55)
Komunikacja marketingowa
(49)
Komunikacja niewerbalna
(48)
Dziennikarstwo
(46)
Reklama
(46)
Stosunki interpersonalne
(39)
Komunikacja polityczna
(36)
Społeczeństwo informacyjne
(32)
Kultura masowa
(30)
Marketing
(30)
Komunikacja drogowa
(27)
Komunikacja międzykulturowa
(27)
Media społecznościowe
(27)
Język
(26)
Negocjacje
(26)
Przedsiębiorstwo
(26)
Interakcje społeczne
(25)
Dziennikarze
(23)
Organizacja
(23)
Prasa (wydawnictwa)
(23)
Perswazja
(22)
Psychologia społeczna
(22)
Telewizja
(22)
Marketing polityczny
(21)
Polityka
(21)
Zarządzanie
(21)
Komunikacja werbalna
(19)
Socjotechnika
(18)
Język polski
(17)
Komunikacja
(17)
Menedżerowie
(17)
Relacje międzyludzkie
(17)
Autoprezentacja
(16)
Kadry
(16)
Kultura
(16)
Marketing cyfrowy
(15)
Socjologia
(15)
Kultura organizacyjna
(14)
Retoryka
(14)
Grupy społeczne
(13)
Konflikt
(13)
Rozmowa
(13)
Społeczeństwo
(13)
Etyka dziennikarska
(12)
Komunikacja miejska
(12)
Konwergencja mediów
(12)
Nowe media (komunikacja)
(12)
Opinia publiczna
(12)
Prezentacje i wystąpienia
(12)
Edukacja medialna
(11)
Motywacja pracy
(11)
Psychologia
(11)
Antropologia mediów
(10)
Gesty
(10)
Komunikacja elektroniczna
(10)
Komunikacja wewnętrzna
(10)
Kultura audiowizualna
(10)
Marketing społecznościowy
(10)
Multimedia
(10)
Nauczyciele
(10)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Kobieta
(9)
Manipulacja (psychol.)
(9)
Nauczanie
(9)
Praca
(9)
Public relations w internecie
(9)
Reklama internetowa
(9)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Wypadki drogowe
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Dyskusja
(8)
Gatunki medialne
(8)
Informacja
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Polityka medialna
(8)
Prawo o ruchu drogowym
(8)
Promocja handlowa
(8)
Przestępstwa i wykroczenia drogowe
(8)
Radiofonia
(8)
Rzeczywistość wirtualna
(8)
Transport
(8)
Wychowanie
(8)
Decyzje
(7)
Dziecko
(7)
Innowacje
(7)
Kampania wyborcza
(7)
Konsumenci
(7)
Osobowość
(7)
Prawo prasowe
(7)
Przywództwo
(7)
Regionalne środki masowego przekazu
(7)
Rodzina
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Świadomość społeczna
(7)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
De optimo senatore
(1)
Hamlet
(1)
Kod YouTube
(1)
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(75)
1901-2000
(22)
1989-2000
(19)
1945-1989
(7)
1989-
(4)
1801-1900
(3)
1901-
(2)
1918-1939
(2)
2001-0
(2)
1501-
(1)
1601-
(1)
1801-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(95)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Niemcy
(6)
Ukraina
(6)
Rosja
(5)
Zagłębie Dąbrowskie
(5)
Czechy
(4)
Górny Śląsk
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Wielka Brytania
(4)
Węgry
(4)
Słowacja
(3)
Ameryka Północna
(2)
Austria
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Hiszpania
(2)
Kazachstan
(2)
Opole (woj. opolskie)
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Cypr
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Iran
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Norwegia
(1)
Palestyna
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tadżykistan
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Włochy
(1)
Śląsk
(1)
Śródziemnomorski, region
(1)
Gatunek
Podręcznik
(105)
Praca zbiorowa
(86)
Opracowanie
(55)
Monografia
(43)
Poradnik
(29)
Czasopismo naukowe
(19)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Materiały konferencyjne
(11)
Materiały pomocnicze
(9)
Komentarz do ustawy
(8)
Raport z badań
(8)
Analiza i interpretacja
(7)
Ćwiczenia i zadania
(5)
Esej
(4)
Karty pracy ucznia
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Komentarz
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Literatura
(2)
Literatura polska
(2)
Publicystyka
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Audiobooki
(1)
Autobiografia
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Dramat angielski
(1)
Encyklopedia
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Literatura belgijska
(1)
Poezja angielska
(1)
Poezja polska
(1)
Polemika
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Program telewizyjny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Szkic
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wydawnictwa urzędowe
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(213)
Zarządzanie i marketing
(104)
Socjologia i społeczeństwo
(75)
Edukacja i pedagogika
(34)
Psychologia
(31)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(30)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(28)
Językoznawstwo
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Historia
(10)
Medycyna i zdrowie
(7)
Literaturoznawstwo
(5)
Transport i logistyka
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
868 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Człowiek i Społeczeństwo; XVIII)
Bariery i zakłócenia w komunikowaniu; Społeczne aspekty barier w komunikacji interpersonalnej; Bariery w komunikacji w ujęciu koncepcji memetycznej, Biologiczne i społeczno-kulturowe przyczyny trudności w komunikacji między kobietami i mężczyznami; Podstawowe problemy komunikacji międzypokoleniowej; Trudności niepełnosprawnych w międzyludzkiej komunikacji w związku z integracyjnymi tendencjami we współczesnych systemach ich edukacji; Pracoholizm jako sposób na kontakt ze społeczeństwem; Bariery w komunikowaniu masowym; Bariery komunikacji przez Internet; Morel "redivivus", "Moje wyjście na świat - drzwi jako metafora komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikowanie czy nie-komunikowanie?: Konteksty i podkonteksty komunikowania i nie-komunikowania; Ekrany w rozwoju komunikowania; Bariery i zakłócenia w komunikowaniu; Fazy i filtry w odbiorze przekazów; Problemy komunikowania międzykulturowego. 2. Społeczeństwo informacyjne czy (dez)informacyjne?: czym jest społeczeństwo informacyjne?; Wirtualność wirtualności; Manipulacja w społeczeństwie informacyjnym; Szanse demokratyzacji w społeczeństwie informacyjnym; Nierówności i niedostatki społeczeństwa informacyjnego; Zalew informacji a deficyt mądrości. 3. Przekaz czy przemyt?: Stereotypy w komunikowaniu i kulturze; Powab mitu. Mit o polityce i sztuce; Graffiti jako przejaw bezradności komunikacyjnej; Spektakle konsumpcji i biedy; Ufność i nieufność wobec zaufania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Benefity – źródło przewagi konkurencyjnej pracodawcy: 1. Uwagi ogólne; 2. Świadczenia jako integralna część Total Reward; 3. Rosnąca rola Total Reward w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy; 4. Projekt systemu benefitowego, czyli never ending story; 5. Podsumowanie; Rozdział II. Persona, czyli odbiorca naszej oferty: 1. Uwagi ogólne; 2. Persona; 3. Doświadczenia i zachowania; 4. Employee Value Proposition (EVP); 5. Total Rewards; 6. Podsumowanie; Rozdział III. Przegląd rynku i wybór dostawców: 1. Uwagi ogólne; 2. Przygotowanie się do przeglądu rynku – poznanie potrzeb i możliwości organizacji; 3. Sposób oferowania benefitów – pakiet benefitów czy kafeteria?; 4. Przegląd benefitów oferowanych i praktykowanych w Polsce; 5. Ważne elementy z punktu widzenia pracodawcy, na które należy zwracać uwagę przy wyborze benefitu i dostawcy; 6. Checklista: Jak się przygotować i przeprowadzić przegląd oferty rynkowej?; Rozdział IV. Dopasowanie programu benefitowego do potrzeb organizacji – współpraca z dostawcą świadczenia: 1. Uwagi ogólne; 2. Analiza zapytania ofertowego pracodawcy, czyli początek wspólnej podróży; 3. Omówienie oferty, badanie potrzeb firmy i jej pracowników; 4. Wybór dostawcy, negocjacje ostatecznego kształtu oferty i ceny świadczeń; 5. Wsparcie wdrożenia programu benefitowego przez dostawcę; 6. Wspólny cel, wspólna podróż; Rozdział V. Komunikacja polityki benefitowej: 1. Uwagi ogólne; 2. Co się dzieje, gdy nie komunikujemy oferty benefitowej?; 3. Dokumenty, w których informujemy o benefitach; 4. Kanały komunikacji wewnątrz organizacji; 5. Kanały komunikacji polityki benefitowej poza organizacją; 6. Jak pisać angażujące treści?; 7. Podsumowanie; Rozdział VI. Badanie efektywności benefitów: 1. Uwagi ogólne; 2. Przegląd aktualnej polityki benefitowej; 3. Badanie rynku; 4. Badanie atrakcyjności świadczeń pozapłacowych; 5. Określenie strategii zarządzania benefitami; 6. Podsumowanie; Rozdział VII. Benefity – aspekt podatkowy i ubezpieczeniowy: 1. Uwagi ogólne; 2. Przychód ze stosunku pracy; 3. Nieodpłatne świadczenia; 4. Wartość świadczeń dla celów podatkowych; 5. Wartość świadczeń dla celów ubezpieczeń społecznych; 6. Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; 7. Wybrane benefity; 8. Świadczenia przy współpracy z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą; 9. Podsumowanie; Rozdział VIII. Koronawirus szansą na nowe otwarcie dla HR: 1. Uwagi ogólne; 2. Fazy zarządzania sytuacją kryzysową; 3. Model D. Ulricha – role HR i ich ewolucja; 4. HR a zarządzanie kryzysowe na przykładzie pandemii COVID-19; 5. Szansa na nowe otwarcie – kierunki doskonalenia oferty dla pracowników; 6. Zakończenie; Rozdział IX. #zostań w domu. Badanie trendów zmian w pakietach benefitowych firm w związku z COVID-19. Pulse check: 1. Uwagi ogólne; 2. Cel badania; 3. Czas i miejsce badania; 4. Metodyka badania; 5. Charakterystyka próby badawczej; 6. Wyniki ankiety; 7. Wnioski z badania i retrospektywa; Rozdział X. Jakie benefity oferują pracodawcy, a po jakie najchętniej sięgaliby pracownicy? Badanie i analiza: 1. Uwagi ogólne; 2. Metodologia badania; 3. Świadczenia socjalne – ocena dostępności i atrakcyjności 2020/2018; 4. Benefity – ocena dostępności i atrakcyjności 2020 vs 2018; 5. Podsumowanie; Rozdział XI. Benefity – przykłady praktyk rynkowych: A. Czy praca zdalna to benefit? Badanie: Wpływ COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej; 1. Uwagi ogólne; 2. Elastyczne zatrudnienie jako trend na rynku pracy; 3. Praca zdalna jako jeden z elementów łącznych korzyści z pracy; 4. Historia i znaczenie pracy zdalnej; 5. Praca zdalna a pandemia COVID-19; 6. Wyniki badania ankietowego „Wpływ pandemii COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej”; B. Wdrożenie systemu kafeteryjnego zarządzania benefitami w jednej ze spółek z branży TSL; 1. Cel projektu; 2. Zakres i harmonogram; 3. Narzędzia; 4. Zespół; 5. Korzyści i rezultaty; C. Wprowadzenie aplikacji do doceniania Nais w celu zwiększenia poczucia satysfakcji i docenienia pracowników; 1. Praktyka rynkowa; 2. Cele projektu; 3. Zakres projektu; 4. Harmonogram projektu; 5. Narzędzia, metodyki, praktyki; 6. Rezultaty; 7. Korzyści dla organizacji; D. Czy za wszystkie benefity musi płacić pracodawca?; 1. Uwagi ogólne; 2. Koszty współpracy; 3. O czym warto pamiętać, decydując się na współpracę tego typu?; 4. Przykłady benefitów „bezkosztowych”; 5. Benefity „ukryte”; E. Samochód służbowy jako pomysł na benefit partycypacyjny; 1. Uwagi ogólne; 2. Case study; 3. Analiza praktyk rynkowych w zakresie samochodów służbowych; 4. Analiza podatkowa benefitu; 5. Analiza kosztowa dla pracownika i pracodawcy; 6. Korzyści dla pracownika z tytułu benefitu w postaci auta służbowego; F. Pracownicze programy emerytalne jako wartościowy benefit; 1. Definicja; 2. Pracownicze programy emerytalne w Polsce; 3. Rola składników pozapłacowych; 4. Pracowniczy program emerytalny w Firmie X; 5. Cel projektu; 6. Narzędzia; 7. Korzyści z pracowniczego programu emerytalnego; 8. Harmonogram; 9. Rezultaty; G. Pracownicze plany kapitałowe – obowiązek czy benefit; 1. Definicja pracowniczych planów kapitałowych; 2. Historia pracowniczych planów kapitałowych; 3. Case study; H. Employee Assistance Program; 1. Definicja; 2. Historia EAP; 3. Case study; Zakończenie; O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas i powinności. 2. Biblioteczna wartość nadana. 3. Bibliotekarstwo w stanie ewolucji. 4. Biblioteczne strategie. 5. Konsorcja biblioteczne. 6. Kierownik biblioteki. 7. Biblioteczne rekomendacje i filtracje. 8. Komunikacja elektroniczna: język - odbiorca. 9. Flirt literatury z maszyną turinga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Sztuka a reklama, 3. Rozwój, 4. Reguły rządzące plakatem, 5. Twórcze wyzwanie, 6. Siła reklamy zewnętrznej, 7. Obrazy i słowa, 8. Marka a klient, 9. Nie tylko billboard, 10. Przyszłość, 11. Postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
1. Co to jest blog?; 2. Od bardów do blogów; 3. Blogi, społeczności i sieci; 4. Dziennikarstwo obywatelskie?; 5. Blogi jako opowieści; 6. Blogujące marki; 7. Przyszłość blogowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa w budowaniu kapitału marki; 2. Homo smartphonicus i jego gadżet; 3. Narzędzia komunikacji mobilnej; 4. Komunikacja marki z wykorzystaniem smartfonów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budowanie wizerunku urzędnika w mediach / Rafał Guzowski. - Wyd. 2. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o. , 2017. - 295 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Rozdział 1. Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku: 1.1. Autoprezentacja - mity i "uczniowskie" błędy z podręczników; 1.2. Dziennikarz i jego must have - jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki; 1.3. Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata "normalnego"; 1.4. Prawo jako narzędzie do obrony. Rozdział 2. Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji: 2.1. Mówię kryzys, myślę...; 2.2. Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej; 2.3. Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny; 2.4. Czy warto żądać sprostowań w mediach?. Rozdział 3. Recepta na medialne zło: 3.1. Polityka informacyjna jako źródło spokoju; 3.2. Jak stworzyć dobrą politykę informacyjną?; 3.3. Profesjonalizacja obsługi medialnej - media relations; 3.4. Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak; 3.5. Dobre i złe media czy serdeczność i krew. Rozdział 4. Jestem, kim jestem: 4.1. Rzecznik prasowy superstar; 4.2. Zawiłości języka - ujęcie praktyczne; 4.3. Obraza na media i konflikt; 4.4. Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz. Rozdział 5. Media społecznościowe: 5.1. Relacje w sieci - czy są granice?; 5.2. Czego nie robić w mediach społecznościowych; 5.3. Media społecznościowe w rękach rzecznika; 5.4. Facebook; 5.5. FOG - bardziej mgliście się nie da?; 5.6. Jak pisać w sieci?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji; 2. Relacje z pracownikami – budowanie wartościowych relacji pomiędzy menadżerami a podwładnymi; 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników – czy warto pytać ich o zdanie?; 4. Akceleracja procesów w firmie; 5. Czas na zmiany – angażujące zarządzanie zmianą w firmie; 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie; 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy; 8. Wartości w organizacji – czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki; 9. Efektywność w życiu organizacyjnym – jak ukierunkować zaangażowanie pracowników?; 10. Team building – praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników; 11. Organizacja w przyszłości – czym jest rozwój organizacji?; 12. Organizacja u lekarza – budowanie zdrowych organizacji; 13. Lekcje trwające całe życie – uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Całe życie w Sieci / red. Barbara Szmigielska. - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2008. - 313 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Rola Internetu w biegu życia ludzkiego; Wiedza dziecka na temat komputera i Internetu; Aktywność w Internecie podejmowana przez dzieci w wieku przedszkolnym; Analiza stron internetowych dla najmłodszych z punktu widzenia ich rozwoju; Cyberedukacja seksualna i cyberseks młodzieży; Edukacja moralna młodzieży w przestrzeni Internetu; Rola Internetu w podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych w ocenie maturzystów; Wirtualne wspólnoty kobiet na forach internetowych jako źródło wsparcia w przygotowaniu do macierzyństwa; Komunikacja polskich emigrantów z rodzina za pośrednictwem Internetu; Wirtualny seks i zdrada w ocenie osób dorosłych; Internet z perspektywy rozwoju w wieku starczym; Ludzie starzy w świecie wirtualnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Teoretyczne podstawy tworzenia taryf transportu miejskiego, 2. Uwarunkowania rozwoju taryf transportu miejskiego w Europie, 3. Charakterystyka taryf transportu miejskiego w Europie, 4. Zarządzanie taryfami transportu miejskiego w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Złożoność i zmienność mikro- i makrootoczenia to kluczowe czynniki, które coraz częściej wymuszają stosowanie innych niż typowe nośników informacji w komunikacji na rynku B2B. W praktyce gospodarczej zarówno produktowe, jak i systemowe certyfikaty w sposób wiarygodny stanowią o jakości oferty, a także coraz częściej są integralnym elementem strategii rozwoju współczesnych podmiotów przemysłowych. Prezentowana monografia jest ciekawym i kompleksowym studium literaturowo-badawczym, w którym na podstawie pogłębionej analizy światowej literatury przedmiotu oraz wyników badań empirycznych wykazano istotną rolę certyfikatów w kontekście zachodzących dwustronnych procesów przepływu szeroko rozumianej informacji i w ramach budowania relacji w łańcuchach dostaw. Ponadto w książce poddano analizie aktualne dane z zakresu globalnej certyfikacji oraz wyznaczono kierunki jej dalszego rozwoju.

Ze względu na wysokie walory merytoryczne, poznawcze i aplikacyjne publikacja stanowi cenną pozycję, która może zainteresować pracowników naukowych, doktorantów, studentów kierunków ekonomicznych i technicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu praktyki gospodarczej zajmujących się problematyką jakości, a w szczególności certyfikacji, na rynku B2B.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
Zawiera: Część I. Choroba Alzheimera jako choroba otępienia. 1: Choroba Alzheimera w świetle aktualnych kryteriów diagnostycznych; 2: Obraz kliniczny i diagnostyka różnicowa choroby Alzheimera o późnym i wczesnym początku. Część II. Komunikacja językowa i jej zaburzenia w chorobie Alzheimera. 3: Mowa w chorobie Alzheimera; 4: Zaburzenia językowych sprawności systemowych w chorobie Alzheimera; 5: Zaburzenia sprawności dialogowych w chorobie Alzheimera. Charakterystyka; 6: Zaburzenia sprawności monologowych w chorobie Alzheimera. Charakterystyka na materiale języka polskiego; 7: Zaburzenia językowej sprawności społecznej i sytuacyjnej w chorobie Alzheimera. Charakterystyka na materiale języka polskiego; 8: Komunikacja pisemna w chorobie Alzheimera; 9: Neuropsychologiczna diagnoza funkcji poznawczych i językowych w chorobie Alzheimera; 10: Diagnostyka różnicowa afazji pierwotnej postępującej w przebiegu choroby Alzheimera. Część III. Usprawnienie komunikacji językowej w chorobie Alzheimera. 11: Niefarmakologiczne metody terapii w chorobie Alzheimera; 12: Terapia pośrednia w otępieniu. Programy terapii; 13: Bariery w terapii pośredniej. Problemy w komunikowaniu się z chorym; 14: Memory books w opiece logopedycznej nad pacjentem z chorobą Alzheimera. Zastosowanie w terapii pośredniej; 15: Memory books w terapii bezpośredniej. Wskazania do pracy logopedycznej; 16: Terapia bezpośrednia. Wykorzystanie metody zanikających podpowiedzi i bezbłędnego uczenia się; 17: Stymulowanie aktywności językowej chorego. Rodzaje ćwiczeń językowych w ramach terapii bezpośredniej; 18: Terapia pacjentów z wariantem logopenicznym afazji pierwotnej postępującej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... Cisco!

Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez sieci komputerowych. Są obecne wszędzie i stają się coraz bardziej potrzebne, między innymi za sprawą rozwoju sieci komórkowych. Technologia 5G, internet rzeczy i inne wynalazki ułatwiające nasze codzienne funkcjonowanie wymagają coraz lepszych, szybszych i wydajniejszych sieci. Co więcej, sieć musi być inteligentna i reagować na zmieniające się warunki. Właśnie dlatego trzeba ją poznać od podszewki, aby dobrze nią administrować. Ważne jest zrozumienie podstaw i sposobu działania, przekazywania ramek i pakietów. Administrator musi wiedzieć, czego się spodziewać w przypadku włączenia danej funkcjonalności, musi umieć tym wszystkim zarządzać i zapewniać bezpieczeństwo przekazu danych. Tego wszystkiego można się nauczyć podczas trzyczęściowego cyklu Cisco CCNA 200-301.

Część pierwsza szkolenia skupia się na podstawach działania sieci i jest fundamentem, bez którego nie ma sensu rozpoczynać dalszej pracy. Tematy zostały tak dobrane, abyś mógł zostać świadomym użytkownikiem, który wie, co robi. Zdobędziesz tu wiedzę i umiejętności w zakresie sieci komputerowych, a także konfiguracji i zarządzania sieciami teleinformatycznymi czy telekomunikacyjnymi średniej wielkości.

Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Podstawy sieci komputerowych i konfiguracji wprowadzi Cię w świat technologii Cisco. Wykorzystane materiały umożliwią Ci samodzielne wykonanie dowolnej liczby projektów, a następnie ich konfigurację. Dzięki temu zyskasz niemal nieograniczone możliwości konfiguracyjne, a stopień skomplikowania projektów będzie zależeć tylko od Twojej wyobraźni.

W kolejnych częściach znajdziesz materiał dotyczący administrowania urządzeniami oraz bezpieczeństwem sieci. Dopiero całość stanowi kompletne kompendium wiedzy potrzebnej do zdania egzaminu CCNA 200-301.

Potraktuj ten kurs jak bramę, przez którą jako administrator powinieneś przejść, aby iść dalej.

Czego nauczysz się podczas naszego profesjonalnego szkolenia?

  • Nauczysz się obsługi programu Wireshark, przechwytującego i analizującego dane w sieci komputerowej.
  • Dowiesz się, czym jest adresowanie w sieciach komputerowych, oraz poznasz sposoby podziału sieci na podsieci.
  • Zaczniesz rozróżniać rodzaje komunikacji w sieci komputerowej.
  • Zrozumiesz działanie protokołu ARP i obsługi tablicy ARP.
  • Opanujesz metody analizy przechwyconych danych.
  • Poznasz podstawową konfigurację przełącznika Cisco.
  • Sprawdzisz, jak zabezpieczać przełącznik Cisco przed dostępem osób niepowołanych i podłączać go do sieci komputerowej z nadaniem adresu IP.
  • Odkryjesz, jak zerować hasła dostępu i zabezpieczać interfejsy przełącznika przed nieautoryzowanym dostępem komputerów, które nie są dopuszczone do komunikacji w sieci.

Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Podstawy sieci komputerowych i konfiguracji zakończysz na poziomie podstawowym, z wiedzą pozwalającą na samodzielne utworzenie działającej sieci. Wśród Twoich nowych umiejętności będą także: dokonywanie operacji na liczbach binarnych i prostego podziału sieci na podsieci, tworzenie podsieci na podstawie liczby wymaganych sieci i liczby wymaganych hostów, przeprowadzanie adresowania sieci z uwzględnieniem różnych potrzeb, konfiguracja programu GNS3. Nauczysz się przygotowywać emulację routera i przełącznika, dołączać do projektów wirtualnych maszyn VMware, przechwytywać komunikację wirtualnych urządzeń i obsługiwać tablicę routingu na routerze. W następnym kroku odkryjesz tajniki konfiguracji routera do pracy z programem Cisco Configuration Professional oraz instalacji i konfiguracji oprogramowania CCP. Zaprojektujesz od podstaw niewielką sieć komputerową, a potem ją skonfigurujesz.

Ważnym elementem kursu jest przygotowanie do egzaminu końcowego Cisco CCNA 200-301. Dokładne zrozumienie i opanowanie pojawiających się tu zagadnień jest niezbędne, jeśli chcesz zmierzyć się z pytaniami egzaminacyjnymi. Dotyczy to także pozostałych dwóch części kursu.

Jak się snuje sieć?

Routery, przełączniki, protokoły, adresowanie, hasła dostępu, dane przesyłane i przechwytywane... To może przyprawić nowicjusza o zawrót głowy. Jeśli jednak jesteś zdeterminowany i chcesz zrozumieć od podstaw, jak to wszystko ze sobą współdziała, ten kurs będzie idealnym rozwiązaniem. Autor w sposób jasny, prosty i kompetentny podaje wszystkie potrzebne informacje, zwraca uwagę na szczególnie istotne kwestie, odwołuje się do przykładów praktycznych i zachęca do samodzielnego budowania sieci. Uzbrojony w taką wiedzę, po przeanalizowaniu przykładów i wykonaniu ćwiczeń, będziesz w stanie stworzyć niewielką, lecz w pełni funkcjonalną sieć komputerową — i udowodnić swoje kompetencje pracodawcy lub potencjalnemu klientowi. Nacisk położony w tym szkoleniu na praktykę sprawia, że Twoje umiejętności będą poprawiać się w mgnieniu oka, a Ty sam uzyskasz świetną bazę do poszerzania swojej wiedzy. Jeśli chcesz być dobrym administratorem albo samodzielnie konstruować sieci, a w efekcie zdać egzamin CCNA, nie znajdziesz lepszego źródła!

Wystarczająco dobry administrator

Specyfika pracy administratora sieci polega na projektowaniu sieci, podłączaniu urządzeń sieciowych oraz ich konfigurowaniu, zabezpieczeniu, testowaniu i utrzymaniu sieci. Po procesie konfiguracji administrator sieci skupia się głównie na analizie jej działania, monitoruje jej aspekty i poprawia te, w których coś szwankuje. Administrator chcący podnosić swoje kwalifikacje musi przeprowadzać wiele konfiguracji. Niestety, w warunkach rzeczywistej firmy jest to bardzo trudne. Nie można narażać zasobów przedsiębiorstwa na błędne konfiguracje lub przeprowadzanie jakichkolwiek niezapowiedzianych testów. Nie można też w warunkach sieci produkcyjnej zmieniać konfiguracji bez przyczyny. Wiele firm nie posiada również sieci przeznaczonych do testów.

Tymczasem oprogramowanie emulujące GNS3 daje każdemu administratorowi swobodę działania. Dzięki niemu na wydzielonym sprzęcie można do woli testować różne konfiguracje bez obaw o ewentualne porażki. W razie konieczności wykonywany projekt po prostu wyrzuca się do kosza i tworzy nowy. Wszystkie konfiguracje można przeprowadzać na prywatnym sprzęcie, co też jest nie do pogardzenia.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Wiedza o interakcjach według "oficjalnej nauki"; Teoria naturalnej wymiany George'a Caspara Homansa; Analiza transakcyjna Erica Berne'a, czyli w co ludzie grają (i dlaczego)?; Życie społeczne jako teatr, czyli Ervina Goffmana perspektywa dramaturgiczna; Teoria symbolicznej interakcj George'a Herberta Meada; Co się dzieje pomiędzy ludźmi ? Świat społecznych interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. New forms of communication with the audience In theaters; 2. Cultural institutions in social media on the example of Polish public theatres; 3. Polish operas in social media - comparative analysis; 4. New media promotion of cultural institutions. Case study; 5. Game mechanisms in marketing activities of cultural institutions; 6. Exercise materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Młode pokolenie w świecie technologii cyfrowych. Metodologiczne założenia badań; Introduction. Young generation in a world of digital technologies. Methodological studies assumptions; Rozdział I Dzieci w wielkiej sieci. Zjawisko i jego uwarunkowania. Wyniki i analiza badań. Rozdział II Wielka sieć i dzieci – między atrakcyjną aktywnością a destrukcyjną nadaktywnością. Wybrane problemy: 2.1. Wielka sieć – fenomen zjawiska i jego wielowymiarowe wpływy. 22 fakty na XXI wiek: Telewizja – medium nadal wiodące; Reklama w sieci – sprzedamy Ci wszystko; Tabletyzacja świata; Internet – dostępny dla każdego; Jeszcze szybciej – świat niekończących się możliwości; Elektronika dla najmłodszych; Smartfon – owoc pożądania najmłodszych; Digital book – będzie dalszy rozwój?; Wiek XXI – czas cyberprzestępców i planów cyberwojny; E-commerce – niebywałe tempo; Więcej, więcej, więcej…; Facebook; Sieci społecznościowe (social networking); Technopolizacja; „Struś pędziwiatr” – gonitwa za nowościami; Biznes – wokół sieci, w sieci i dzięki sieci; BILIONY POŁĄCZEŃ; Dzieci we władaniu mediów; Grywalizacja; Edukacja dla gospodarki opartej na wiedzy; Hejt rządzi, hejt niszczy; Cyfrowy „człowiek”. 2.2. Zachowania ryzykowne w sieci – wybrane problemy: Wprowadzenie; Istota i charakter problemu; Konkluzja. 2.3. Cyberprzestrzeń – próba diagnozy głównych zagrożeń: Wprowadzenie do problemu; Sexting; Wykorzystywanie, uwodzenie dzieci w sieci (child grooming); Cyberseks i cyberpornografia; Cyberbullying. 2.4. Cyberprzemoc rówieśnicza – analiza problemu i destruktywnego wymiaru zjawiska: Wprowadzenie do problemu, Cyberprzemoc – definicja i podstawowe wskaźniki diagnostyczne zjawiska; Przemoc rówieśnicza w cyberprzestrzeni a cyberbullying; Skala i skutki cyberprzemocy rówieśniczej; Konkluzje. 2.5. Pułapki cyfrowego dzieciństwa – zagrozenia subkulturami cyfrowymi: Pomiędzy moralną panika a kalkulacja zagrożeń; Subkultura pedofilii i on-line child grooming; „Podszeptywacze” używek – sieć destrukcyjnych wzorów; Restrykcyjne diety i pro-Ana; Konkluzje. 2.6. Reklama telewizyjna i internetowa oczami dziecka: Funkcje przekazu telewizyjnego (internetowego); Cechy współczesnego przekazu telewizyjnego – konteksty pedagogiczne; Dziecko i telewizja – wybrane zagadnienia; Reklama telewizyjna, czyli patrz i działaj tak, jak tobie podpowiadamy; Kilka uwag o formach reklamy telewizyjnej; Reklamy a dzieci; Konkluzje. 2.7. Kompetencje nauczyciela w społeczeństwie informacyjnym: Cyfrowi Tubylcy w szkole; Kompetencje nauczycieli i wychowawców w kontekście oczekiwań społeczeństwa informacyjnego; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli w dobie społeczeństwa informacyjnego – podstawowe dylematy; Konkluzje. 2.8. Psychologiczne konteksty aktywności dzieci i młodzieży w sieci: Internet „światem” współczesnej młodzieży; Psychologia wobec zjawiska; Dlaczego dzieci i młodzież lgną do sieci?; Postnowoczesność (ponowoczesność) oraz potrzeby i cechy człowieka; Zagrożenia ze strony cybermediów – wybrane kwestie; Kilka uwag wobec (i wokół) problemu nadużywania Internetu; Tożsamość i wartości w sieci; Trochę miodu do dziegciu; Konkluzje. Konkluzje – życie w cyfrowym świecie. Refleksja psychopedagogiczna; Słowo końcowe. Postulaty pedagogiczne; O autorach; Bibliografia; Netografia; Wykaz tabel; Wykaz grafik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej