Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(274)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(266)
Publikacje naukowe
(42)
Publikacje fachowe
(27)
Czasopisma
(7)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(208)
dostępne
(179)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(186)
Czytelnia
(211)
Autor
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Janasz Władysław
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Borowiecki Ryszard
(3)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Garlińska-Bielawska Joanna
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Ludwikowski Rett R. (1943- )
(3)
Pera Jacek
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Strużycki Marian
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(3)
Łoś-Nowak Teresa (1945- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aniszewska Grażyna
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bieda Małgorzata
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czajka Kamil
(2)
Cziomer Erhard (1940-2020)
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Doliwa-Klepacki Zbigniew M. (1938- )
(2)
Duraj Jan
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Hesselbein Frances (1915- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Janiszewski Adam
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kocot Maria
(2)
Kondak Anna
(2)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Latoszek Ewa (1954- )
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Mesjasz Lidia
(2)
Michniewicz Grzegorz
(2)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(2)
Molendowski Edward
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Proczek Magdalena (1971- )
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rosak Joanna
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Siemianowicz Jerzy
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Supernat Jerzy (1951- )
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Uścińska Gertruda (1958- )
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Wiankowski Sławomir
(2)
Zalewski Alojzy
(2)
Zyblikiewicz Lubomir W. (1943- )
(2)
Żukrowska Katarzyna
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Afuah Allan
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Baran Beata
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Baran Michał
(1)
Barnard Chester Irving (1886-1961)
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Baylis John (1946- )
(1)
Bałtowski Maciej
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Beier Frederick J
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(172)
1990 - 1999
(48)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(277)
Rosja
(1)
Język
polski
(277)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(101)
Organizacja
(85)
Zarządzanie
(56)
Gospodarka
(40)
Innowacje
(32)
Organizacja ucząca się
(25)
Zarządzanie wiedzą
(23)
Teoria organizacji
(22)
Gospodarka oparta na wiedzy
(19)
Globalizacja
(17)
Logistyka gospodarcza
(17)
Organizacje międzynarodowe
(16)
Zarządzanie strategiczne
(16)
Kadry
(15)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(13)
Polska
(13)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Polityka międzynarodowa
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(11)
Handel międzynarodowy
(10)
Kultura organizacyjna
(10)
Organizacje
(10)
Produkcja
(10)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(9)
Internet
(9)
Konkurencja
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Unia Europejska
(9)
Unia Europejska (UE)
(9)
Decyzje
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Systemy informatyczne
(8)
Banki
(7)
Gospodarka narodowa
(7)
Handel zagraniczny
(7)
Informacja dla zarządzania
(7)
Logistyka
(7)
Organizacje gospodarcze międzynarodowe
(7)
Transport
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Światowa Organizacja Handlu (WTO)
(7)
Integracja gospodarcza
(6)
Menedżerowie
(6)
Motywacja pracy
(6)
Organizacja pracy
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Umowa
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Gospodarka materiałowa
(5)
Holdingi
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Informatyka
(5)
Instytucje nonprofit
(5)
Integracja europejska
(5)
Marketing
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju
(5)
Odpady
(5)
Praca
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Socjologia organizacji
(5)
Stosunki międzynarodowe
(5)
Technologia
(5)
Turystyka
(5)
Bankowe usługi detaliczne
(4)
Euro (pieniądz)
(4)
Informacja
(4)
Innowacje organizacyjne
(4)
Kredyt
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ)
(4)
Polityka handlowa
(4)
Polityka zagraniczna
(4)
Postęp techniczny
(4)
Prawo gospodarcze
(4)
Prawo handlowe
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przemysł
(4)
Przywództwo
(4)
Rynek
(4)
Rynek pracy
(4)
Ryzyko
(4)
Spożycie
(4)
Strefa wolnego handlu
(4)
Służba zdrowia
(4)
Terroryzm
(4)
Umowy międzynarodowe gospodarcze
(4)
Usługi
(4)
Analiza ekonomiczna
(3)
Budżety terenowe
(3)
Etyka biznesu
(3)
Fundacja
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Jakość
(3)
Kapitał
(3)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-2000
(10)
1901-2000
(6)
1989-
(4)
1901-
(2)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(31)
Europa
(12)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Świat
(5)
Azja
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Ameryka Łacińska
(2)
Chiny
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Afryka
(1)
Afryka Zachodnia
(1)
Ameryka
(1)
Australia
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa Środkowo - Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(66)
Opracowanie
(30)
Praca zbiorowa
(18)
Monografia
(10)
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Encyklopedia
(1)
Komentarz
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(131)
Zarządzanie i marketing
(71)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(22)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Inżynieria i technika
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
278 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Rola sieci klastrowej na rynku: Sytuacja na polskim rynku turystycznym a sieciowe powiązania przedsiębiorstw; Koncepcja klastra, jego identyfikacja, typologia fazy; Uwarunkowania i efekty klasteringu; Znaczenie klastrów dla rozwoju turystyki. 2. Działania klastrowe w świecie: Najważniejsze klastry w świecie; Działania klastrowe w UE; Koncepcje klastrów turystycznych. 3. Budowanie klastrów w Polsce: Specyfika uwarunkowań i przebieg klastrownia na polskim rynku; Rodzaje klastrów w Polsce i skutki klasteringu dla polskich przedsiębiorstw; Budowanie klastrów na rynku turystycznym Polski. 4. Klaster turystyczny Beskidzka 5: Charakterystyka klastra Beskidzka 5; Kształtowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw uczestniczących w klastrze Beskidzka 5; Możliwość sukcesu klastra turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zasobów niematerialnych i kompetencji w gospodarce opartej na wiedzy; 2. Charakterystyka zasobów niematerialnych i kompetencji przedsiębiorstwa; 3. Pomiar zasobów niematerialnych przedsiębiorstwa; 4. Analiza i wycena kompetencji przedsiębiorstwa; 5. Strategia budowania wartości jako proces tworzenia i wykorzystania kompetencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania innowacyjności w gospodarce; 2. Przedsiębiorstwo innowacyjne; 3. Kompetencje organizacji; 4. Kultura organizacyjna w perspektywie międzynarodowej; 5. Kultura innowacji; 6. Kompetencyjno-kulturowy model innowacyjności przedsiębiorstw; 7. Przedsiębiorstwa innowacyjne w perspektywie międzynarodowej - studia przypadków; 8. Doskonalenie innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku

1. Ekonomiczna infrastruktura komputerowych systemów zarządzania.
Polish Way to Eurozone; Koncepcje ekonomii behawioralnej w ocenie jakości oprogramowania; Prosumcja w inżynierii systemów informatycznych zarządzania; Ryzyko informatyczne jako ważny element ryzyka operacyjnego w banku - wybrane zagadnienia finansowania zarządzania ryzykiem informatycznym; Wartość informacji i sposoby jej podwyższania w informatycznych systemach wspomagających zarządzanie; Infrastruktura obliczeń wszechobecnych jako podstawa komputerowego wspomagania kreatywności; Przestrzeń człowieka w systemach informatycznych; Wykorzystanie komputerowych systemów zarządzania w monitorowaniu otoczenia polskich przedsiębiorstw.
2. Systemy informacyjne zarządzania.
Rzecz o metodologicznych aspektach budowy współczesnych systemów informatycznych zarządzania - wybrane zagadnienia; Informacyjne aspekty ewidencyjnego rachunku kosztów w organizacjach gospodarczych: model obiegu informacji; Semantyczny opis dokumentów w systemie CRM - analiza przypadku; Narzędzia wspomagania wdrożeń systemów zintegrowanych jako źródło przewagi konkurencyjnej adaptacji do zmian zachodzących w otoczeniu; Cicer cum caule - czyli myśli nieuczesane na temat jak projektować i wdrażać systemy informacyjne zarządzania; Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP w branży drzewnej na przykładzie producenta materiałów dla przemysłu meblarskiego; Ontologiczne aspekty systemów informacyjnych controllingu; Wymiarowanie funkcjonalne produktów programowych w standardach ISO/IEC.
3. Systemy e-biznesu.
Możliwości zastosowania metody konwersji do oceny serwisów branży sportowej; Telepraca - przesłanki i bariery rozwoju w Polsce; Wirtualizacja informatycznych systemów zarządzania; Ocena zdalnego nauczania jako wynikowa postrzeganej użyteczności oraz łatwości obsługi w świetle badań; Realizacja strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013 na przykładzie stron internetowych administracji rządowej w Polsce; Rozwój zjawiska web 2.0 i jego wpływ na funkcjonowanie współczesnych organizacji; Czynniki rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce.
4. Zarządzanie wiedzą w systemach informatycznych.
Wykorzystanie systemów informatycznych w zarządzaniu wiedzą; Kapitał intelektualny i zarządzanie wiedzą; Zarządzanie wiedzą a zarządzanie ryzykiem w firmie; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce; Metody i techniki sztucznej inteligencji w zarządzaniu wiedzą i doświadczeniem; Komputerowe systemy w sferze Facility Management; Business Inteligence jako remedium na aktualne zapotrzebowanie przedsiębiorstwa na informację i wiedzę; Zastosowanie hierarchii poziomów opisu wiedzy Wiiga na potrzeby definiowania elementów wiedzy w organizacjach wytwarzających oprogramowanie.
5. Uwarunkowania technologiczne zastosowań komputerowych systemów zarządzania.
Nowe rozwiązania biznesowe firmy Microsoft Dynamics na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem w gospodarce elektronicznej; O pierwszych próbach ilościowego ujęcia informacji; Narzędzia wspomagające procesowe zarządzanie organizacją; Kokpit menedżerski - narzędzie wczesnego ostrzegania; Adaptacyjne przeszukiwanie internetu - przeszukiwaniem racjonalnym. Propozycja rygorystycznego podejścia w warunkach prywatnej eksploatacji internetu; WCMS jako narzędzie wspomagające zarządzanie treścią witryny internetowej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ewolucja roli czynnika ludzkiego organizacji; 2. Klasyczne ujęcia kompetencji pracowniczych; 3. Podstawy metodyczne badania kompetencji; 4. Samoorganizacja; 5. Współczesne ujęcia kompetencji pracowniczych; 6. Kompetencje pracownicze a kapitał intelektualny; 7. Kierowanie pracownikami we współczesnej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Złożoność problematyki zachowań organizacyjnych: 1.1. Interdyscyplinarny i dualny charakter zachowań w organizacji; 1.2. Pozytywne zachowania w pracy; 1.3. Negatywne zachowania w pracy; 1.4. Konstruktywne dewiacje oraz destruktywne aspekty pozytywnych zachowań; 1.5. Współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych. 2. Zachowania kontproduktywne w organizacji i ich pomiar: 2.1. Pojęcie zachowań kontrproduktywnych; 2.2. Klasyfikacja zachowań kontrproduktywnych; 2.3. Główne uwarunkowania zachowań kontrproduktywnych; 2.3.1. Uwarunkowania podmiotowe; 2.3.2. Uwarunkowania organizacyjne; 2.3.2.1. Sprawiedliwość organizacyjna; 2.3.2.2. Przywództwo; 2.3.2.3. Kontrakt psychologiczny; 2.3.3. Uwarunkowania pozaorganizacyjne; 2.4. Konsekwencje i koszty zachowań kontrproduktywnych; 2.5. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym; 2.5.1. Dobór i socjalizacja pracowników; 2.5.2. Szkolenia; 2.5.3. Kontrola zachowań kontrproduktywnych; 2.6. Złożoność problematyki pomiaru zachowań kontrproduktywnych; 2.7. Autoraportowanie oraz pomiar częstotliwości w badaniach zachowań kontrproduktywnych; 2.8. CWB-C jako skala do jednoczesnego pomiaru wielu przejawów zachowań kontrproduktywnych. 3. Istota relacji organizacyjnych w naukach o zarządzaniu: 3.1. Znaczenie relacji dla organizacji i człowieka; 3.2. Wieloaspektowość pojęcia relacji; 3.3. Relacje wewnątrzorganizacyjne; 3.3.1. Relacje pracownik–przełożony; 3.3.2. Relacje między współpracownikami; 3.4. Relacje organizacji z jej otoczeniem; 3.4.1. Relacje międzyorganizacyjne; 3.4.2. Relacja dostawca–nabywca; 3.5. Cykl życia relacji. 4. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym: 4.1. Specyfika zespołu pracowniczego; 4.2. Pojęcie relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.3. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym a interakcje, związki i więzi; 4.4. Typy i funkcje relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.5. Rola oczekiwań w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.6. Rola bezpieczeństwa psychologicznego w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.7. Przyjaźń jako forma relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 5. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym i jej pomiar: 5.1. Istota i definicja jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2. Główne uwarunkowania jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2.1. Satysfakcja z relacji; 5.2.2. Wzajemna zależność pracowników; 5.2.3. Zaangażowanie w relację; 5.2.4. Zaufanie między pracownikami; 5.2.5. Cechy i podobieństwo pracowników; 5.2.6. Czas trwania relacji i częstotliwość interakcji; 5.2.7. Emocje; 5.2.8. Inwestycje w relacje; 5.2.9. Komunikacja; 5.2.10. Kultura i atmosfera organizacyjna; 5.2.11. Relacje pozazawodowe; 5.3. Skutki jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.3.1. Skutki fizjologiczne; 5.3.2. Skutki poznawcze; 5.3.3. Skutki behawioralne; 5.4. Pomiar jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 6. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a kontrproduktywne zachowania pracowników w świetle wyników badań własnych: 6.1. Etap I: Identyfikacja zmiennych do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.1.1. Wstępna identyfikacja zmiennych (wywiady indywidualne); 6.1.2. Identyfikacja dodatkowych zmiennych (wywiady grupowe); 6.1.3. Potwierdzenie występowania zidentyfikowanych zmiennych w praktyce (obserwacje uczestniczące); 6.2. Etap II: Walidacja skali do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.3. Etap III: Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a zachowania kontrproduktywne pracowników; 6.4. Ograniczenia i implikacje badań oraz ich dalsze kierunki. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki. Załącznik 1. Załącznik 2. Załącznik 3. Załącznik 4. Załącznik 5. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorce; Wstęp; Część I. Praca w biurze Rozdział 1. Biuro dla wszystkich czy biuro dla każdego? Poglądy na kształtowanie powierzchni biurowych: Człowiek jako homo officens – krótka historia pracy biurowej; Biurowce jako symbol korporacyjnej potęgi. Przypadek warszawskiego Mordoru; Open space – efektywne wykorzystanie przestrzeni czy przejaw przedmiotowego podejścia do pracownika?; Den, hive, cell i club – koncepcja stylów pracy Francisa Duffy’ego; Kotwice, łącznicy, zbieracze i żeglarze – mobilność pracowników oczyma Jeremy’ego Myersona i Catherine Greene; Rezydenci, networkerzy, nomadzi i pracownicy terenowi – cztery grupy współczesnych pracowników biurowych Rozdział 2. Czy wiek to tylko liczba? Przynależność pokoleniowa a oczekiwania dotyczące przestrzeni pracy: Pokolenia na współczesnym rynku pracy; Różnice międzypokoleniowe – fakty czy stereotypy?; CO-Worker (CO2 Fighter), Busy But Balanced, White -Collar Classic, Work Hard, Tech Hard, Mission Completion – pięć grup tzw. osobowości biurowych; Rozdział 3. Projektowanie przestrzeni biura w warunkach „nowej normalności”: Czy konieczny jest powrót do biur?; Uwarunkowania powrotu do biur; Jak zapewnić bezpieczny powrót do biur? Zalecenia i dobre praktyki globalnych firm branży HR; Wytyczne Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego; Część II. Praca zdalna Rozdział 4. Praca nakładcza (chałupnictwo), telepraca, praca zdalna – podobieństwa i różnice: Chałupnictwo (praca nakładcza) a telepraca; Telepraca jako elastyczna forma zatrudnienia; Telepraca a praca zdalna. Formy zdalnej pracy; Home office w czasach epidemii. COVID-19 a praca zdalna; Wprowadzenie pracy zdalnej jako egzamin z zarządzania; Rozdział 5. Szanse i zagrożenia związane z pracą zdalną; Praca zdalna – perspektywa pracownika; Praca zdalna – perspektywa pracodawcy; Warunki efektywności pracy zdalnej. Czego uczą nas popełnione błędy?; Zdalny HR. Funkcjonowanie działu personalnego w nowych warunkach; HR jako Paradox Navigator; Praca zdalna jako wyzwanie dla osób zarządzających organizacjami; Rozdział 6. Ocenianie i motywowanie zdalnych pracowników. Zaufanie i komunikacja jako fundamenty zdalnej pracy: Trudności z oceną zdalnych pracowników; Kryteria oceny zdalnych pracowników; Zarządzanie przez cele (ZPC, MBO) jako podstawa oceny zdalnych pracowników; Jak motywować? Pięć filarów motywowania zdalnych pracowników; Jak motywować zdalnych menedżerów?; Obniżka wynagrodzeń – zabójca motywacji?; Czy istnieje „osobowość zdalnego pracownika”?; Część III. Między pracą w biurze a pracą w domu. coworking jako trzecia forma pracy Rozdział 7. Pojęcie coworkingu i wartości leżące u jego podstaw: Definicja i historia pojęcia; Coworking a praca w tradycyjnym biurze; Coworking jako wspólnota wartości; Polityka zero waste – jeden z przejawów realizacji wartości; Koncepcja activity based working jako podstawa projektowania biur coworkingowych; Rozdział 8. Sposoby wykorzystania przestrzeni coworkingowych: Rodzaje przestrzeni coworkingowych; Biura coworkingowe w czasach „przedpandemicznych”; Stare i nowe sposoby korzystania z przestrzeni coworkingowych; Część IV. Próba podsumowania Rozdział 9. Praca w biurze, praca zdalna, coworking w warunkach nowej (tymczasowej?) normalności: Co oznacza „powrót do normalności”?; Kontynuacja pracy zdalnej czy powrót do biur?; Do jakich biur ma nastąpić powrót?; Koniec ery dress code’u?; Projektowanie partycypacyjne – modne hasło czy warunek efektywnego korzystania z przestrzeni biurowej?; Coworking – idea przeszłości czy przyszłości?; Sąsiedzkie biura coworkingowe – utopia czy przyszłość coworkingu?; Jak kreować przestrzeń pracy?; Aneks; Załącznik 1. Zalecenia dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy opracowane przez porozumienie firm Randstad, Adecco Group i ManpowerGroup (partner – Polskie Forum HR); Załącznik 2. Lista pytań kontrolnych wspomagających przeprowadzenie oceny zgodności stosowanych środków z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; Załącznik 3. Fragment formularza ankiety badającej preferencje dotyczące organizacji przestrzeni biurowej; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykon biznesu / Józef Penc. - Warszawa : PLACET, 1997. - 591 s. ; 24 cm.
Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą język biznesu. Zawarte w nim hasła są opracowane w sposób syntetyczny, dostosowany do potrzeb szerokiego kręgu odbiorców. Wszystkie hasła zostały uzupełnione odpowiednikami w języku angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje)
Cz. I Kierowanie organizacją przyszłości. Nowy język organizacji i jego znaczenie dla liderów. Kierowanie organizacją odchudzoną. Przywództwo oddolne. Tworzenie organizacji o wielu przywódcach. Kierowanie organizacjami uczącymi się. Przywództwo a kultura organizacji. Kierowanie zróżnicowaną kadrą pracowniczą. Stawianie piramidy organizacyjnej do góry nogami. Cz. II Liderzy przyszłości działaniu. Liderzy światowej klasy. Potęga partnerskieg o wsółdziałania... Cz.III Zdobywanie wiedzy na przyszłość. Cz.IV Praktycy na temat przyszłości przywództwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : teoria i praktyka. T.2 / red. nauk. Stanisław Krwaczyk. - Warszawa : Difin , 2011. - 470, [2] s. : rys., tab. ; 23 cm.
6. Systemy informatyczne i telematyczne w logistyce; 7. Planowanie procesów logistycznych; 8. Planowanie obsługi produkcji; 9. Zaawansowane metody planowania w łańcuchu logistycznym; 10. Przykłady funkcjonowania logistyki w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Wprowadzenie do logistyki i menedżerskich decyzji. I. Logistyka. Koncepcja i rozwój. II. Obsługa klienta. III. Transport. IV. Utrzymywanie i kontrola zapasów. V. Składowanie. VI. Lokalizacja zakładów produkcyjnych i składów. Część II: Przypadki logistyczne. VII. Wprowadzenie do metody studiów przypadków. VIII. Przypadki logistyczne. Część III: Logistyczna gra decyzyjna. IX. Logistyczna gra decyzyjna. X. Uwagi pomocnicze do gry logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota i przedmiot logistyki; Makroekonomiczne uwarunkowania procesów logistycznych w przedsiębiorstwie; Infrastruktura procesów logistycznych; Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie Logistyka procesów zaopatrzenia; Logistyka procesów produkcji; Logistyka procesów dystrybucji; Sterowanie zapasami w procesach logistycznych; Koszty logistyczne Podstawowe tendencje rozwojowe logistyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota i przedmiot logistyki; Makroekonomiczne uwarunkowania procesów logistycznych w przedsiębiorstwie; Infrastruktura procesów logistycznych; Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie Logistyka procesów zaopatrzenia; Logistyka procesów produkcji; Logistyka procesów dystrybucji; Sterowanie zapasami w procesach logistycznych; Koszty logistyczne Podstawowe tendencje rozwojowe logistyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i przedmiot logistyki, 2. Rola logistyki w kształtowaniu ekonomiki przedsiębiorstwa, 3. Makroekonomiczne uwarunkowania procesów logistycznych w przedsiębiorstwie, 4. Infrastruktura procesów logistycznych, 5. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie, 6. Procesy magazynowania, manipulacji i transportu wewnętrznego w przedsiębiorstwie, 7. Sterowanie procesami zakupu, 8. Logistyka procesów produkcji, 9. Logistyka procesów dystrybucji, 10. Sterowanie zapasami w proceach logistycznych, 11. Koszty logistyczne, 12. Analiza ekonomiczna procesów logistycznych, 13. Podstawowe tendencje rozwojowe logistyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i przedmiot logistyki, 2. Rola logistyki w kształtowaniu ekonomiki przedsiębiorstwa, 3. Makroekonomiczne uwarunkowania procesów logistycznych w przedsiębiorstwie, 4. Infrastruktura procesów logistycznych, 5. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie, 6. Procesy magazynowania, manipulacji i transportu wewnętrznego w przedsiębiorstwie, 7. Sterowanie procesami zakupu, 8. Logistyka procesów produkcji, 9. Logistyka procesów dystrybucji, 10. Sterowanie zapasami w proceach logistycznych, 11. Koszty logistyczne, 12. Analiza ekonomiczna procesów logistycznych, 13. Podstawowe tendencje rozwojowe logistyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka w strategiach firm / Marek Ciesielski. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 159, [2] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Podejście logistyczne; Logistyka w zarządzaniu strategicznym; Dystrybucja; Zaopatrzenie; Zarządzanie zapasami; Logistyka w strategiach firm transportowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Istota i zadania gospodarki odpadami; 2. Uwarunkowania gospodarki odpadami; 3. Koncepcja logistyki zdrowotnej; 4. Zadania logistyki zdrowotnej w systemach gospodarki odpadami; 5. Rola i zadania logistyki zdrowotnej w łańcuchach dostaw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek jako podstawa działalności gospodarczej; 2. Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwie; 3. Zachowania nabywców jako podstawa działalności marketingowej; 4. Segmentacja i wybór rynku docelowego; 5. Badania marketingowe; 6. Wykorzystanie metod statystycznych w badaniach marketingowych; 7. Polityka produktu; 8. Polityka cen; 9. Polityka dystrybucji; 10. Polityka promocji; 11. Zarządzanie i planowanie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój marketingu w teorii i w praktyce, 2. System marketingu i jego otoczenie, 3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Marketingowe systemy informacyjne, 5. Kształtowanie mowego produktu, 6. Elementy polityki cenowej, 7. Polityka dystrybucji produktów i usług, 8. Podstawy promocji produktu firmy, 9. Ogranizacja działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej