Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(71)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(8)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(43)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(51)
Czytelnia
(43)
Autor
Jędrzejczyk Zbigniew
(6)
Kukuła Karol (1948- )
(6)
Skrzypek Jerzy
(6)
Walkosz Anna
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Arendt Łukasz (1979- )
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Broda-Wysocki Piotr (1970- )
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Busławski Adam
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cooter Robert
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gaspars Helena
(1)
Gejmo Beder
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glapiński Adam
(1)
Glapiński Adam (1950- )
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Guzik Bogusław (1946-2009)
(1)
Herbstem Jan
(1)
Jakubczyc Janina A
(1)
Jakubowska Wioletta
(1)
Jaworski Tadeusz B
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Kobyliński Władysław
(1)
Kocot Maria
(1)
Kokocińska Małgorzata
(1)
Kolny Beata
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Korowicki Antoni
(1)
Korzeniak Grażyna
(1)
Kotowska Irena E
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Kubiak Bernard F
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kukulak-Dolata Iwon
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kupidura Tomasz
(1)
Lackowska Marta (1981- )
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Maciejewski Grzegorz (1971- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Meredyk Kazimierz
(1)
Michalewska-Pawlak Małgorzata
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mielczarek Adam
(1)
Munce Howard
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowk Marta
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Ostasiewicz Walenty
(1)
Owoc Mieczysław L
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Piłatowska Mariola
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Pułaska-Turyna Beata
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Richert-Kaźmierska Anita
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stachak Stanisław (1929- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Sudolska Agata (1971- )
(1)
Sułek Mirosław (1952- )
(1)
Swianiewicz Paweł (1961- )
(1)
Symela Krzysztof
(1)
Szmyd Katarzyna
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Sztanderska Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(71)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(72)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(14)
Badania marketingowe
(13)
Marketing
(12)
Ekonomia
(9)
Badania operacyjne
(8)
Decyzje
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(7)
Produkcja
(7)
Badania rynku
(6)
Gry kierownicze
(6)
Transport
(6)
Marketing strategiczny
(5)
Nauki ekonomiczne
(5)
Polityka regionalna
(5)
Badania naukowe
(4)
Metodologia
(4)
Obsługa klienta
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Rynek pracy
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Turystyka
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Ekonometria
(3)
Innowacje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci
(3)
Miasta
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Socjologia
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Gospodarka
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Plan marketingowy
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wiedza
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Analiza rynku
(1)
Architekci
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Demografia
(1)
Demokracja
(1)
Digitalizacja
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Farmacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnictwo
(1)
Górnictwo węglowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inflacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość
(1)
Jakość usług
(1)
Kanada
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitalizm
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(9)
1901-2000
(5)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(24)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Dolny Śląsk
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Koszalin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Małopolska
(1)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(26)
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(14)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(9)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(53)
Zarządzanie i marketing
(32)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Nauka i badania
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Matematyka
(6)
Transport i logistyka
(3)
Podróże i turystyka
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
73 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk)
1.O projekcie, cel, zadania, rezultaty; 2. Relacje standardów kompetencji zawodowych z ramami kwalifikacji oraz kompetencjami kluczowymi poszukiwanymi przez pracodawców; 3. Model standardu i schemat opracowania opisów standardów kompetencji zawodowych; 4. Metodologia opracowania standardów kompetencji zawodowych; 5. Konferencja "Standardy kompetencji zawodowych instrumentem aktywizacji rynku pracy"; 6. Praktyczne wskazówki wykorzystania opisów standardów kompetencji zawodowych; 7. Jak posługiwać się bazą danych standardów kompetencji zawodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyj- nych w konstrukcji biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyj- nych w konstrukcji biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyj- nych w konstrukcji biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Andrzej Panasiuk. - [1 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 215 s. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ; 4)
I. Podstawowe problemy zarządzania wiedzą: System pozyskiwania i zarządzanie wiedzą we współczesnych organizacjach; Społeczeństwo wiedzy in statu nascendi: Niektóre problemy i hipotezy; Budowanie strategii zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach; Zarządzanie wiedzą w procesie zmian. II. Wybrane elementy procesu zarządzania wiedzą: Systemy klasy business intelligence w zarządzaniu biznesem; Rola kierownika w rozwoju wiedzy członków personelu organizacji; Kilka uwag o zarządzaniu wiedzą; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce. III. Technologiczne problemy zarządzania wiedzą: Mobilne filtrowanie informacji; Zarządzanie wiedzą korporacyjną; Technologiczne aspekty pozyskiwania wiedzy; Gry decyzyjne jako metoda pozyskiwania wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyka dla ekonomistów / Beata Pułaska-Turyna. - Warszawa : Difin, 2005. - 326, [1] s. : wykr., tab. ; 23 cm.
1. Wprowadzenie, 2. Opis struktury zbiorowości, 3. Probabilistyczne podstawy statystyki, 4. Podstawy estymacji, 5. Podstawy weryfikacji hipotez, 6. Opis współzależności zjawisk, 7. Opis dynamiki zjawisk
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Josepha A. Schumpeter. Życie, kariera i dokonania 2. Schumpeterwska wizja rozwoju myśli ekonomicznej 3. Teoria funkcjonowania i rozwoju gospodarki kapitalistycznej 4. Socjologia kapitalizmu. System ekonomiczny a system spółczesny i polityczny 5. Kryzys państwa podatków 6. Mane, thekel, fares dla kapitalizmu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Kraina nieufności: kapitał społeczny, rozwój gospodarczy i sprawność instytucji publicznych w polskiej literaturze akademickiej, 3. Kapitał społeczny Dolnego Śląska i Małopolski na tle ogólnopolskiego zróżnicowania regionalnego, 4. Pełzająca decentralizacja: wykorzystanie funduszy europejskich przez polskie samorządy, 5. Szafarze darów europejskich: sieć społeczna w realizacji polityki regionalnej na Dolnym Śląsku i w Małopolsce, 6. Realizacja polityki regionalnej a kapitał społeczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej