Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(119)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(115)
E-booki
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Proza
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(84)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(87)
Czytelnia
(107)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(9)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Michalczyk Stanisław
(7)
Gierula Marian
(6)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(6)
Worsowicz Monika
(5)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(4)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(4)
Allan Stuart
(3)
Borkowski Igor
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Krawczyk Dariusz
(3)
Marklund Liza (1962- )
(3)
Marklund Liza (1962- ). Cykl z Anniką Bengtzon
(3)
Mielczarek Tomasz
(3)
Pisarek Walery
(3)
Sadza Agata
(3)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Fiołek-Lubczyńska Bogumiła
(2)
Fras Janina
(2)
Frątczak-Nowotny Elżbieta
(2)
Gierula Joanna
(2)
Grzegorzewski Krzysztof
(2)
Jachimowski Marek
(2)
Klimowicz Magdalena
(2)
Kobyłecka-Piwońska Ewa
(2)
Kowalczyk Ryszard
(2)
Kłosińska-Nachin Agnieszka
(2)
Magdoń Andrzej
(2)
Mocek Stanisław
(2)
Mroziewicz Krzysztof
(2)
Ostaszewski Aleksander
(2)
Palczewski Marek
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Polińska Karolina
(2)
Ruta Przemysław
(2)
Sarna Paweł
(2)
Stępnik Krzysztof
(2)
Szastak-Zięba Dagmara
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander (1953- )
(2)
Adamczyk Wojciech
(1)
Adamowski Janusz
(1)
Adams Sally
(1)
Anderson Peter J
(1)
Andrews Phil
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baumgartner-Cohen Beatrice
(1)
Bertrand Claude-Jean
(1)
Billingham Jo
(1)
Bogołębska Barbara
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Boyd Andrew
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Błeszyńska Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciborska Elżbieta
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Cyz Paweł
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Domagała Małgorzata
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbowska Agnieszka
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Franek Katarzyna
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guth David W
(1)
Guzek Damian
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Harcup Tony
(1)
Hałaj Barbara Joanna
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Hicks Wynford
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hudak Marta
(1)
Iwanek Jan
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(129)
Język
polski
(129)
Przynależność kulturowa
Literatura szwedzka
(3)
Temat
Dziennikarstwo
(104)
Środki masowego przekazu
(58)
Dziennikarze
(28)
Komunikacja społeczna
(24)
Prasa (wydawnictwa)
(16)
Public relations
(12)
Dziennikarstwo śledcze
(11)
Publicystyka
(11)
Telewizja
(11)
Internet
(10)
Etyka dziennikarska
(7)
Gatunki medialne
(7)
Radiofonia
(7)
Reklama
(7)
Dziennikarstwo internetowe
(5)
Nowe media (komunikacja)
(5)
Opinia publiczna
(5)
Polityka
(5)
Prawo prasowe
(5)
Sztuka pisania
(5)
Informacja
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Annika Bengtzon (postać fikcyjna)
(3)
Czasopisma
(3)
Język polski
(3)
Kultura masowa
(3)
Media mobilne
(3)
Media społecznościowe
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Stylistyka
(3)
Stylizacja językowa
(3)
Źródła informacji
(3)
Administracja
(2)
Antropologia mediów
(2)
Blogi
(2)
Dziennikarze sportowi
(2)
Edukacja medialna
(2)
Fotografia prasowa
(2)
Język
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Marketing polityczny
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Socjotechnika
(2)
Sport
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Tekst
(2)
Wolność prasy
(2)
Wolność słowa
(2)
Agencje prasowe
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Audycje radiowe
(1)
Cenzura
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
E-mail marketing
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Egzaminy do szkół wyższych
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fotoreportaż
(1)
Gospodarka
(1)
Głos Wielkopolski (czasop.)
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interes społeczny
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikat prasowy
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kradzież
(1)
Kultura
(1)
Kłamstwo
(1)
Literatura
(1)
Majorek, Marta
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Medioznawstwo
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Okładki czasopism
(1)
Organizacje
(1)
Osobowości telewizyjne
(1)
Perswazja
(1)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1989-
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Rosja
(3)
Sztokholm (Szwecja)
(3)
Europa
(2)
Austria
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Hiszpania
(1)
Kazachstan
(1)
Kenia
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopismo naukowe
(7)
Czasopismo prasoznawcze
(6)
Kryminał
(3)
Literatura szwedzka
(3)
Opracowanie
(3)
Powieść
(3)
Wywiady
(3)
Felieton
(2)
Literatura
(2)
Literatura polska
(2)
Monografia
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Wywiad
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Publicystyka polska
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż polski
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(32)
Literaturoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo medialne w dyskursie medioznawczym, 2. Nauka o komunikowaniu masowym, 3. Dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, 4. Globalizacja komunikacji medialnej, 5. Media a opinia publiczna: perspektywa europejska, 7. Teoretyczne koncepcje opisu zawartości mediów, 7. Społeczny odbiór mediów, 8. Problemy skuteczności mediów i komunikowania masowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Introduction: How This Book Works Section 1. Strategic Writing: 1A. Introduction; 1B. The Importance of Good Writing; 1C. research, Planning and the Writing Process; 1D. Writing for the Web; 1E. Writing for Social Media; 1F. Broadcast/Podcast Writing; 1G. Strategic Design; 1H. Integrated Marketing Communications; 1I. Ethics and Strategic Writing; 1J. Diversity and Strategic Writing; 1K. Persuasion and Strategic Writing; 1L. The Law and Strategic Writing. Section 2. Strategic Writing in Public Relations: 2A. Introduction; 2B. Social Media in Public Relations; 2C. Microblogs and Status Updates; 2D. Blogs; 2E. Podcast; 2F. Websites; 2G. News Release Guidelines; 2H. Annoucement News Releases; 2I. Feature News Releases; 2J. Hybrid News Release; 2K. Social Media News Release; 2L. Media Advisories; 2M. Pitches; 2N. Video News Releases and Organizational Storytelling; 2O. Digital Newsrooms and Media Kits; 2P. Backgrounders; 2Q. Fact Sheets; 2R. Photo Opportunity Advisories; 2S. Newsletter and Magazine Stories; 2T. Annual Reports; 2U. Speeches. Section 3. Strategic Writing in Advertising: 3A. Introduction; 3B. Social Media in Advertising; 3C. Strategic Message Planners; 3D. Print Advertisements; 3E. Radio Advertisements; 3F. Television Advertisements; 3G. Web and Mobile Advertisements; 3H. Radio and TV Promotions; 3I. Radio and TV Public Service Annoucements. Section 4. Strategic in Sales and Marketing: 4A. Introduction; 4B. Social Media in Sales and Marketing; 4C. Content Marketing; 4D. Proposals and Marketing Communications Plans; 4E. Mobile Messages; 4F. Sales Letters and E-Blats; 4G. Fundraising Letters and E-Blasts; 4H. Brochures. Section 5. Strategic Writing in Business Communication: 5A. Introduction; 5B. Social Media in Business Communication; 5C. Business Correspondence; 5D. Good-News Correspondence; 5E. Bad-News Correspondence; 5F. Request Correspondence; 5G. Job-Request Correspondence; 5H. Resumes; 5I. Memoranda; 5J. Business Reports. Appendices: A. A Concise Guide to Punctuation; B. A Concise Guide to Grammar; C. A Concise Guide to Style; D. Tips for Oral Presentations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sport a telewizja sportowa, 2. Telewizja jako środek przekazu i kreator rzeczywistości, 3. Historia sportu w telewizji, 4. Największy teatr świata, 5. Ekonomiczne aspekty telewizji sportowej, 6. Specyfika przekazu i odbioru, 7. Rodzaje, gatunki i formy sportowego dziennikarstwa telewizyjnego, 8. Dramaturgia transmisji i jej Tworzenie za pomocą kamery, 9. Język sportowy mówiony, 10. Słowne tworzenie dramaturgii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zagadnienia wstępne: 1. Wprowadzenie, 2. Narodziny mediów masowych. Cz.II Teorie: 3. Pojęcie i modele komunikowania masowego, 4. Teoria mediów a teoria społeczna,5. Komunikowanie masowe a kultura, 6. Nowe media - nowa teoria?, 7. Normatywna społeczna teoria mediów. Cz.III Struktury: 8. Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność, 9. Ekonomia i zarządzanie mediami, 10. Globalne komunikowanie masowe. Cz.IV Organizacje: 11. Organizacja mediów - naciski i wyzwania, 12. Tworzenie kultury mediów. Cz.V Treść: 13. Treść przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy, 14. Gatunki i teksty, Cz.VI Widownia: 15. Widownia - teoria i tradycje badawcze, 16. Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów. Cz.VII Oddziaływanie: 17. Oddziaływanie mediów - procesy i modele, 18. Oddziaływanie społeczno-kulturowe, 19. Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna, 20. Epilog
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co z tym dziennikarstwem?, 2. Studium przypadku z czterema komentarzami, 3. O wtórnej wiktymizacji bohaterów materiałów prasowych, 4. Molarność media relations. Etyczne aspekty współpracy dziennikarzy i specjalistów public relations w Polsce, 5. Głos o stanie współczesnego rynku medialnego w Wielkiej Brytanii i szkoleniu dziennikarzy na przykładzie BBC, 6. Czy praktyka jest potrzebna?, 7. Kształcenie dziennikarzy czy edukacja medialna? Technologie - poznanie - komunikacja, 8. Rola radia studenckiego w kształceniu studentów dziennikarstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Niechaj Czytelników nie zaskoczy wielość tematów, problemów i stanowisk badawczych zaprezentowanych w publikacji. Autorzy podjęli bowiem nie lada wyzwanie – podążania tropami, jakie na swej wieloletniej drodze naukowej pozostawiła Profesor Barbara Bogołębska. Retoryka, dziennikarstwo, stylistyka, literaturoznawstwo, media, genologia, perswazja – to najważniejsze z nich. Tom dedykowany Pani Profesor jest okazją do spotkania z praktycznym zastosowaniem różnych podejść metodologicznych, warsztatem dziennikarskim oraz refleksjami nad procesem twórczym. Mamy nadzieję, że dla badaczy szeroko rozumianej komunikacji medialnej, praktyków, a także studentów kierunków humanistycznych stanie się on inspiracją do samodzielnych, wielodyscyplinarnych studiów prowadzących do lepszego rozumienia zjawisk, których jesteśmy świadkami i uczestnikami. Redaktorki
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Niechaj Czytelników nie zaskoczy wielość tematów, problemów i stanowisk badawczych zaprezentowanych w publikacji. Autorzy podjęli bowiem nie lada wyzwanie – podążania tropami, jakie na swej wieloletniej drodze naukowej pozostawiła Profesor Barbara Bogołębska. Retoryka, dziennikarstwo, stylistyka, literaturoznawstwo, media, genologia, perswazja – to najważniejsze z nich. Tom dedykowany Pani Profesor jest okazją do spotkania z praktycznym zastosowaniem różnych podejść metodologicznych, warsztatem dziennikarskim oraz refleksjami nad procesem twórczym. Mamy nadzieję, że dla badaczy szeroko rozumianej komunikacji medialnej, praktyków, a także studentów kierunków humanistycznych stanie się on inspiracją do samodzielnych, wielodyscyplinarnych studiów prowadzących do lepszego rozumienia zjawisk, których jesteśmy świadkami i uczestnikami.

Redaktorki

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etos i warsztat; Media epoki pilota; Sytuacja gatunków medialnych po 11. września; Jestem Dolnoślązakiem - rola gazety w kreowaniu lokalnej tożsamości; Epidemia narcyzmu. O przyczynach, objawach i skutkach " choroby medialnej "; Telewizji publicznej wizerunek własny; "Trudna miłość", czyli 50 lat relacji TVP z jej widzami; Medialność na co dzień i w kryzysie; Obraz problemów społecznych w Polsce w " Kurierze Wileńskim "; " Viva " jako wehikuł popkultury; Próba indywidualizacji mediów grup etnicznych ( na przykładzie Śląska Opolskiego ); Autokreacja prasy katolickiej w Polsce; Kreowanie wizerunków lubelskich dzienników w latach 1989-2002; " Gazety Prawnej " nowy (lepszy?) wizerunek. Zmiany wizerunku " Gazety Prawnej " od września 2001 do października 2002; Poszerzenie pojemności wizerunku tytułu prasowego wraz ze zmieniającą się publicznością czytelniczą. Na przykładzie ewolucji " Gazety Wyborczej "; Autoprezentacja w prasie (na materiale " Gazety Lubelskiej ") Dolnośląskie dzienniki a prasa bezpłatna - konkurencja, konwergencja, synergia; Elektroniczne słowo prasy; Kodeksy etyki dziennikarskiej jako narzędzie promowania własnego środowiska; " Czwarta władza " - uwięzienie duszy? Kilka refleksji o mediach i władzy; Media a przemoc. System oznakowań telewizyjnych jako forma samokontroli mediów; Językowe przejawy agresji i empatii w mediach; Zmiany gatunkowe wypowiedzi dziennikarskiej (na podstawie wiadomości prasowej); Makdonalizacja radia; Internet - Wielka Synteza. Systematyka podmiotów biznesowych; Podwójne oblicze? Wizerunek mediów w reklamie; Piosenka w mediach - media w piosence; Przejawy interakcji między redakcją a czytelnikami w prasie lokalnej (na przykładzie " Głosu Wielkopolskiego "); Otoczenie wewnętrzne komunikatora masowego - rola dziennikarza w organizacji medialnej; Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet; Medium kontra medium. Oblicze telewizji we współczesnym kinie światowym; Ontologia, komunikacja, stylizacja, socjologia - cztery poziomy " meta " w grach komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 3)
1. Public relations w BWA Awangarda. Analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu, 2. Milczenie profesora Tutki. Opowiadania Jerzego Szaniawskiego jako utwory kolektywne, 3. Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty filmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych, Opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty "Ostatniego Testamentu", 4. Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego, 5. Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd "Gazetę Wyborczą", 6. O obiektywności w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego, 7. Wolne oprogramowanie - wolne publikowanie. Wzajemne relacje i inspiracje, 8. Kompetencja kreatywnej CMC. Wybrane aspekty, 9. Literatura wobec nowych technologii, 10. Efektywność stron internetowych " Rzeczpospolitej" i " Super Expresu" w świetle badań Eyetrack III, 11. Programy neotelewizyjne. Rekonesans, 12. Śmierć dźwignią reklamy. Przypadki medialne, 13. Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka - rozważania nad przestrzenią Fast foodów (McDonald's i KFC), 14. Czytelnik - współtwórcą utworu, czyli spodziewana zmiana miejsc. Różne strategie aktywności odbiorcy, wpisane w konstrukcję i formę utworu, jako zapowiedź rozwoju literatury multimedialnej i hipertekstowej, 15. Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska, 16. Fenomen popularności Briget Jones w świetle studiów kulturowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Polityczne funkcje i uwikłania mediów: 1. Walka o dusze obywateli. Media jako dominujący czynnik socjalizacji politycznej, 2. Media publiczne - między misją a rynkiem, czyli jak nie wiadomo , o co chodzi, to chodzi o pieniądze, 3. Wojna personalna jako przejaw walki o władzę nad mediami, 4. "News" a odpowiedzialność dziennikarza za słowo, 5. Media a współczesna walka wyborcza, 6. Rola mediów w budowaniu pokoju w katolickiej doktrynie medialnej, 7. Działanie mediów w przestrzeni postradzieckiej, 8. Problem niezależności mediów i dziennikarzy w Etiopii, 8. To nie były dobre domy, czyli gazeta regionalna w wojnie ze skorumpowaną władzą, 9. Wojna na słowa... - Językowy obraz kampanii wyborczej do samorządu na przykładzie powiatu dzierżoniowskiego. Część II. Medialna wojna na idee: 10. Agonistyczne czy antagonistyczne? Media w walce o idee i odbiorców, 11. Zjawisko brutalizacji języka polityków w mediach, 12. Wojna idei w mediach, 13. Reklama - wojna o wartości?, 14. Medialna wojna na idee w politycznym układzie koabitacji we Francji, 15. Idee i miraże Euskal Herria - wojna prasowa w Kraju Basków, 16. Kanadyjsko-amerykańska medialna wojna na idee. Perspektywa kanadyjska - wojna o kulturę. Część III. Obrazy wojny w mediach 17. Triadycznie ujęcie ponowoczesnej wojny, mediów i polityki, 18. Przemoc na ekranie, 19. Współczesne środki propagandowe wykorzystywane w kształtowaniu wizerunku konfliktów zbrojnych. Sytuacja prawna, problemy, statystyki, 20. Media masowe a wojna. Doświadczenia brytyjskie z okresu I i II wojny światowej, 21. Stronniczość czy obiektywizm polskiej prasy w relacjonowaniu wojny izraelsko-libańskiej z 2006 roku, 22. Wojna w mediach w okresie rozpadu Jugosławii, 23. Wojna jako temat reklamy wyborczej na przykładzie telewizyjnej kampanii Georga W. Busha z 2004 roku, 24. Terroryści a media, 25. Wojna z terrorem w mediach jako czynnik tworzenia cywilizacji strachu, 26. Wojna z terroryzmem - obraz Al-Kaidy w prasie społeczo- politycznej. Część IV. Wojna na rynku medialnym: 27. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 28. Konfliktowy obraz świata w prasie, 29. Widz na froncie mediów, 30. Agora kontra Springer: pierwsza polska wojna prasowa, 31. Walka (atak) jako strategia konkurencji na rynku medialnym - doświadczenia polskie na tle trendów światowych, 32. Bitwy i boje na rynku radiowym: Europa - Polska, 33. Wojna mediów, czyli obraz telewizji we współczesnym kinie amerykańskim, 34. Wojna mediów na rynku lokalnym - analiza zjawiska na przykładzie lubelskich dzienników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: wyjaśnienie podstawowych pojęć; Media masowe a społeczeństwo; dziennikarstwo jako zawód; Jak powstają informacje; Badania nad wpływem wywieranym; Skutki przedstawiania przemocy; Komunikowanie międzynarodowe; Informacja o wojnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Aspekty funkcjonowania mediów: świat polityki a świat mediów, mass media - narzędzie czy podmiot władzy, medialna mitologia faktów, manipulatorzy masowej wyobraźni, informacja a polityka, media lokalne i samorząd terytorialny wobec zasady jawności, wojna z Gazetą na poziomie administracji samorządowej, zwykły, tani, krystaliczny? " Gazeta Wyborcza " i " Rzeczpospolita " jako źródło wiedzy o populizmie, edukacja medialna w świecie globalnym-wpływ przemocy medialnej i wirtualnej rzeczywistości na zachowania przestępcze młodzieży, Polskie radio podczas II wojny światowej, prasa okresu międzywojennego jako źródło do dziejów radiofonii; II. Warsztat pracy dziennikarza: kilka słów o dziennikarzach, fabryka strachu - czyli jaka będzie telewizja XXI wieku, sugestia jako forma wpływu społecznego, coś się chyba kończy, specyfika pracy dziennikarza gazety regionalnej, z problematyki archiwizowania dokumentacji radiowej i telewizyjnej w Polsce, o specyfice i funkcjach dokumentu radiowego, jako przedmiotu badań historyka, funkcjonowanie rozgłośni studenckich na przykładzie radia " Sfera ", Polski system telewizji publicznej a rozwiązania europejskie, specyfika pracy korespondenta zagranicznego na przykładzie misji w Iraku, newsdesk w gazecie - nowe tendencje organizacji pracy w redakcji, audycje informacyjne na żywo i na nośnikach trwałych, sąd młodości - o etyce i mediach, postępowanie w sprawie udzielania koncesji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czytelnik poszukuje partnera. Jak utrzymać wiernego czytelnika. 2. Godność - zawodowa charakterystyka dziennikarza. Spojrzenie z Rosji. 3. Cechy zawodu dziennikarskiego i jego wyznaczniki strukturalne. 4. Dziennikarstwo jako przedmiot refleksji naukowej. 5. Piarystyka w Rosji. 6. System prawnej edukacji dziennikarzy w Federacji Rosyjskiej. 7. Zawód dziennikarza w Niemczech w dobie technicyzacji. 8. Lokalna i regionalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce jako zbiorowy nadawca. 9. Transformacja ustrojowa w Polsce a podmiotowość dziennikarzy. 10. Dziennikarstwo obywatelskie - miejsce i rola w systemie komunikowania społecznego. 11. Pozamedialne publiczne systemy informacyjne a informacyjna funkcja mediów (Przypadek Biuletynu Informacji Publicznej). 12. Dla kogo te gazety? - analiza językowa prasy codziennej. 13. Przygłuszeni słowami, czyli uwagi o języku telewizji. 14. Chwyty erystyczne stosowane w pracy dziennikarza. 15. Wpływ mediatyzacji na język polityki funkcjonujący w polskich mediach elektronicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Wprowadzenie, 2. Podstawy, 3. Przygotowanie i rozpoczęcie, 4. Techniki przeprowadzania wywiadu, 5. Rozumienie rozmówców i unikanie problemów, 6. Sprawdzanie i redagowanie wypowiedzi, 7. przeprowadzanie wywiadów telefonicznych, 8. Sporządzanie notatek i nagrywanie, 9. Różni rozmówcy: Politycy, 10. Różni rozmówcy: Sławne osobistości, 11. Różni rozmówcy: Szczególne przypadki, 12. Prawo i etyka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Biblioteczka Poznańskich Studiów Polonistycznych Serii Językoznawczej / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza ; Nr 29)
Wstęp; 1. Wywiad jako gatunek dziennikarski; 2. Wywiad jako przedmiot badań lingwistycznych; 3. Sytuacja wywiadu telewizyjnego; 4. Przebieg wywiadu telewizyjnego; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Polski rynek prasowy; 2. Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa prasowego; 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem prasowym; 4. Struktura i funkcjonowanie redakcji prasowej; 5. Przedsiębiorstwo prasowe a otoczenie społeczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Doktryny medialne i etyka zawodowa, 2. Systematyka źródeł informacji dziennikarskiej - teoria i praktyka, 3. Wokół tematów historycznych, 4. Dziennikarstwo śledcze, 5. Literatura (dla dziennikarza) informacją "wyższego piętra", 6. Czy i jak korzystać z materiałów public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej