Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
IBUK Libra
(9)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(16)
E-booki
(11)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(38)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(40)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Sobocińska Magdalena
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bond Alison
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Gejmo Beder
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Munce Howard
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Pociecha Józef (1947- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudelius William
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stone Merlin
(1)
Styś Aniela
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Tarka Piotr
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(64)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(64)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Badania marketingowe
(43)
Marketing
(32)
Przedsiębiorstwo
(13)
Komunikacja marketingowa
(8)
Segmentacja rynku
(8)
Badania rynku
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Kanały marketingowe
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Promocja handlowa
(6)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing strategiczny
(5)
System informacji marketingowej
(4)
Turystyka
(4)
Usługi
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zachowania konsumentów
(4)
Analiza danych
(3)
Ceny
(3)
Internet
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Metody badawcze
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Reklama
(3)
Badania internetowe
(2)
Handel
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Plan marketingowy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Postawy
(2)
Rynek
(2)
Sprzedaż
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zogniskowany wywiad grupowy
(2)
Analiza czynnikowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Ankieta
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Farmacja
(1)
Google AdWords
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Leki
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing-mix
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Misseling
(1)
Motywacja
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Okulografia
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Polityka
(1)
Polityka cenowa
(1)
Poznanie
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Produkt*
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Reklama internetowa
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja osobista
(1)
Socjologia
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(27)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
66 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Prikladnoj kurs)
Zawiera: Глава 1. Основные понятия маркетинговых исследований; Глава 2. Виды маркетингового исследования и процесс его проведения; Глава 3. Информация в маркетинговых исследованиях; Глава 4. Организация маркетинговых исследований на предприятии; Глава 5. Качественные методы сбора информации; Глава 6. Разработка анкет при проведении маркетинговых исследований; Глава 7. Количественные методы опроса; Глава 8. Наблюдение и эксперимент; Глава 9. Методы анализа маркетинговой информации; Глава 10. Ситуационный анализ; Глава 11. Оценка емкости рынка; Глава 12. Анализ конкуренции на рынке; Глава 13. Сегментирование потребительского рынка; Глава 14. Экспертные оценки; Глава 15. Маркетинговые исследования в интернете.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym: 1.1. Charakter mediów społecznościowych; 1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych; 1.2.1. Komunikatory internetowe; 1.2.2. Serwisy społecznościowe; 1.3. Zalety i wady „bycia connected”; 1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów; 1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki; 1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach; 1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?; Różnice między generacjami X, Y i Z. ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym: 2.1. Specyfika badań międzynarodowych; 2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych; 2.2.1. Charakter badań; 2.2.2. Zakres przestrzenny; 2.2.3. Metoda badawcza; 2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość; 2.2.5. Ograniczenia badania; 2.3. Charakterystyka badanej próby; 2.3.1. Charakterystyka respondentów; 2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych. ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych: 3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów; 3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji; 3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki; 3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy. Podsumowanie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Aneks. Media społecznościowe – wykorzystanie. Media społecznościowe a zachowania konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Задачи исследования рынка в информационной системе и в системе принятия решений в организации: Что такое “исследование рынка”? Задачи исследования рынка; Этапы процесса исследования рынка. 2. Формулирование проблемы и выбор дизайна исследования: Формулирование и оценка проблемы исследования рынка; Выбор дизайна исследования. 3. Источники инфтрмации и иетоды сбора данных: Вторичное исследование; Службы стандартизованной рыночной информации; Методы сбора данных при первичном исследовании. 4.Операционализация и измерение исследуемых качеств: Операциональное определение и измерение; Виды шкал; Надежность и валидность измерений; Измерение установок. 5. Отбор единиц наблюдения и проведение: Основы и базовые понятия частичного сбора данных; Методы отбора, основанные не на принципе случайности; Методы отбора, основанные на «принципе случайности»; Проведение и контроль первичного сбора данных. 6.Подготовка к оценке дaнных: Отбор не поддающихся обработке анкет; Редактирование анкет; Кодирование; Ввод и проверка данных; Добавление новых переменных; Оценка (взвешивание); Матрица данных. 7. Анализ данных: Обзор методов анализа данных; Однофакторный анализ данных; Двух- и многофакторный анализ взаимосвязей. 8.Составление отчета об исследовании и презентация результатов: Статистические таблицы; Список литературы.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody statystyczne w badaniach marketingowych / Józef Pociecha. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1996. - 213, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
R. 1. Podstawowe uwarunkowania i problemy badań marketingowych. R. 2. Metody segmentacji rynku. R. 3. Metody badania potrzeb. R. 4. Metody badania produktu. R. 5. Modele ustalania cen. R. 6. Metody statystycznej analizy działalności promocyjnej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rozwój badań marketingowych wyraża się w powstawaniu nowych form pomiaru oraz zaawansowanych metod analizy danych bazujących na zastosowaniu podejść ilościowych i jakościowych oraz wykorzystaniu technologii informacyjnej. Ważną przesłanką rozwoju tych metod i technik jest konieczność zwiększenia efektywności działań z zakresu marketingu. Dzięki wykorzystywaniu rozwiniętych metod pomiaru działań marketingowych i ich efektów osiągana wiedza rynkowa umożliwia przedsiębiorstwom i innym organizacjom podejmowanie bardziej skutecznych i efektywnych decyzji. W artykule K. Mazurek-Łopacińskiej i M. Sobocińskiej przedstawiona została koncepcja kryteriów oceny organizacji oraz celów i zasad pomiaru wizerunku uczelni jako podmiotu rynku. Zaprezentowany sposób podejścia do pomiaru wizerunku organizacji może stanowić odniesienie także dla innych podmiotów działających na rynku. Z uwagi na istotny związek wizerunku organizacji z marką oraz jej rolę w postrzeganiu i tworzeniu rzeczywistości społecznej pokazano wykorzystanie zarówno technik jakościowych, takich jak pogłębiony wywiad indywidualny – Individual In- Depth Interview (IDI), analiza fotografii socjologicznej (interpretacja semiologiczna), jak i badań ilościowych w konstruowaniu tożsamości jednostki, która występując na rynku, przejawia różne postawy i zachowania wobec marki. W artykule M. Pałys pokazano także narzędzia mierzące poziom wiedzy i identyfikacji respondenta z marką. Funkcjonowanie jednostek w coraz szerszych i bardziej złożonych sieciach społecznych stawia problem mechanizmu przenoszenia postaw, grupowania się postaw oraz poziomu zaraźliwości społecznej postaw konsumenckich. Metoda przedstawiona w artykule A. Zbieg stanowi ciekawą propozycję bazującą na wykorzystaniu zmiennych psychologicznych i sieci relacji społecznych konsumenta w badaniu zaraźliwości postaw. Nowym obszarem w badaniach marketingowych jest przestrzeń międzykulturowa, a przykładem ich zastosowania są zogniskowane wywiady prowadzone w wielokulturowych grupach. Wyniki takich wywiadów wraz z ich interpretacją znajdujemy w artykule K. Pilarczyk-Bal. Wśród statystycznych metod eksploracyjnych autorzy proponują własne rozwiązania oparte na zastosowaniu znanych metod. Dotyczy to w szczególności technik analizy korespondencji wykorzystanej w artykule A. Stanimir do analizy danych personalnych. Kolejne artykuły umieszczone w niniejszym zbiorze dotyczą różnych obszarów aplikacji badań rynkowych związanych zarówno z kształtowaniem relacji miedzy podmiotami rynku, zwłaszcza relacji z klientami (artykuł A. Krzepickiej ), jak i funkcji zarządzania marketingowego (planowania kampanii i kontroli marketingowej: M. Daszkiewicz i W. Kowal) oraz instrumentów marketingowych (marki, cen, sprzedaży osobistej, dystrybucji: R. Żabiński, P. Waniowski, M. Rynkiewicz, A. Oczachowska, M. Śliczna).W artykułach tych prezentowane są różne podejścia metodyczne i wyniki przeprowadzonych badań. Istotny charakter wdrożeniowy mają prezentowane w niniejszym numerze Prac Naukowych wyniki australijskich badań dotyczące interfejsu marketingu, finansów i IT i ich przełożenie na sytuacje w polskich przedsiębiorstwach (G. Golik-Górecka). Inni autorzy, poszukując źródeł innowacyjności przedsiębiorstw, przedstawiają potencjał tkwiący w nauce i analizują wpływ przedsiębiorczości akademickiej na pobudzanie tej innowacyjności (M. Haberla). Na uwagę zasługują także artykuły poświęcone analizie zachowań konsumentów na wybranych rynkach, zwłaszcza na rynku kultury (G. Światowy, U. Żebrowska- Kasprzak) oraz sytuacji na rynku pracy w Polsce (A. Kubów). Artykuły te oparte na wykorzystaniu wyników własnych badań ankietowych oraz wnikliwej analizie bogatego zestawu źródeł wtórnych rozszerzają pole poznania i pozwalają na formułowanie ciekawych i ważnych wniosków.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA: FORMUŁOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ: Systemy informacji marketingowej, Marketingowa baza danych, Analiza otoczenia, Analiza konkurencji, Otoczenie międzynarodowe, Marketing bez- pośredni; CZĘŚĆ DRUGA: ORGANIZACJA EFEKTYWNEGO MARKETINGU: Funkcja marketingu i jego organizacja, Rekrutacja - kwalifikacje i źródła, Selekcja - środki i metody, Kształcenie personelu, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie marką, Finansowe aspekty marketingu; CZĘŚĆ III: ROZWÓJ PRODUKTU: Zachowania konsumentów na rynku, Znaczenie badań w marketingu międzynarodowym, Planowa- nie produktu, Projektowanie produktu, Opakowanie jako narzędzie marketingu, Kalkulacja cen, Rozwój i wprowa- dzanie na rynek dóbr konsumpcyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek dóbr inwestycyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych usług; CZĘŚĆ IV: DYSTRYBUCJA: Fizyczna dystrybucja i zarządzanie logistyką, Handel zagraniczny, Sprzedaż bezpośrednia, Agenci, Działalność na rynkach zagranicznych; CZĘŚĆ V: PRAKTYKI MARKETINGOWE: Segmentacja rynku, Reklama, Promocja sprzedaży, Reklama pocztowa, Telemarketing, Franchising, stawy,Troska o klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Produkt i jego nabywca; R.2 Ceny w działalności marketingowej przedsiębiorstw; R.3 Kanały sprzedaży; R.4 Promocja marketingowa (oddziaływanie na rynek); R.5 Otoczenie marketingowe; R.6 Badania marketingowe; R.7 Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Nemezjusz M. Pazio. - Warszawa : Politechnika Warszawska, 2007. - 353 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Marketingowa orietnacja przedsiębiorstwa, 2. Rynek i jego podmioty, 3. Marketingowe badania rynku, 4. Segmenty rynku, 5. Produkt jako element marketingu mix, 6. Cena jako element marketingu mix, 7. Dystrybucja jako element marketingu mix, 8. Komunikacja marketingowa jako element marketinfu mix, 9. Zarządzanie satysfakcją klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Artykuły opublikowane w niniejszym tomie przedstawiają kierunki i różne aspekty rozwoju metod i technik badań marketingowych, które odgrywają szczególną rolę w zwiększaniu poziomu wiedzy, będącej obecnie coraz ważniejszym zasobem przedsiębiorstwa. Rozwój badań marketingowych ma charakter wielokierunkowy, a wyrazem tego jest powstawanie nowych podejść badawczych, znajdujących zastosowanie w rozwiązywaniu różnych problemów decyzyjnych z zakresu marketingu w przedsiębiorstwach i innych podmiotach rynku. Rozwojowi metod ilościowych towarzyszy wzrost znaczenia badań jakościowych, wynikający zarówno z samej ich specyfiki, jak i ze zmian zachodzących na rynku oraz powstawania nowych paradygmatów nauk społecznych. Jednocześnie w literaturze coraz częściej wskazuje się na wymóg triangulacji, który dotyczy w szczególności badań etnograficznych i łączenia metody obserwacji z metodą wywiadu. Do rekomendowanych rozwiązań w zakresie triangulacji w obszarze badań jakościowych należy także postępowanie polegające na wykorzystywaniu w projekcie badawczym semiotyki i pogłębionych wywiadów indywidualnych lub zogniskowanych wywiadów grupowych. W procesach tworzenia wiedzy marketingowej niejednokrotnie użyteczna może być również triangulacja badań jakościowych i ilościowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Artykuły zawarte w niniejszym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazują obszary zastosowań badań marketingowych i wskazują na dużą złożoność rynku, postęp technologiczny oraz zwiększającą się liczbę dostępnych informacji, co sprawia, że istnieje potrzeba rozwijania kompetencji umożliwiających odnajdywanie właściwych danych i wiarygodnych informacji, użytecznych w procesach decyzyjnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania organizacyjno-metodologiczne oraz efekty badań, w tym także metodyczne aspekty pomiaru skuteczności badań marketingowych w firmach. Główny cel rozprawy to identyfikacja i klasyfikacja kategorii uwarunkowań postulowanego modelu skuteczności badań marketingowych w ujęciu teoretycznym, a następnie konstrukcja empiryczno-operacyjnego modelu pomiarowego i przeprowadzenie analitycznej diagnozy uwarunkowań (w tym wyjaśnienie związków pomiędzy czynnikami i efektami badań wraz ze wskazaniem kluczowych determinant) skuteczności badań marketingowych w firmach w sferze organizacyjnej i metodologicznej. Na strukturę rozprawy składają się dwie główne części, z których pierwsza (rozdział 1) to rozważania o charakterze teoretycznym, wyjaśniającym i koncepcyjnym. Wiele kwestii terminologicznych związanych z problematyką skuteczności badań omówiono właśnie w tym rozdziale; jego treść nawiązuje do zagadnień najważniejszych z punktu widzenia podjętego problemu badawczego. Drugą część rozprawy (rozdziały 2, 3 i 4) stanowią głównie empiryczno-analityczne podstawy umożliwiające weryfikację problemów badawczych i hipotez stawianych w świetle postulowanego modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych. W tej części przedstawiono jednocześnie model operacyjny i metodologię prowadzonych badań empirycznych, zawarto też analizę wyników badań empirycznych oraz uwzględniono uogólniające wnioski, których opis kontynuowany jest w zakończeniu. Podsumowując, pierwsza część pracy przedstawia kluczowe założenia teoretyczne dotyczące istoty, funkcji i procesów badań marketingowych oraz zagadnienia nawiązujące do znaczenia skuteczności badań marketingowych w firmach. Ponadto zawiera ona autorską refleksję nad określonymi uwarunkowaniami skuteczności badań marketingowych. Druga część książki przedstawia wyniki badań empirycznych, na podstawie których zdiagnozowano problem skuteczności badań marketingowych w firmach. Do najważniejszych rezultatów pracy należy zaliczyć: skupienie uwagi na słabo ustrukturalizowanej i opisanej w literaturze krajowej i zagranicznej problematyce skuteczności badań marketingowych; zidentyfikowanie, klasyfikację, systematyzację uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów badawczych; wskazanie najważniejszych determinant owej skuteczności; zaproponowanie i opracowanie modelu i metody pomiaru skuteczności badań marketingowych oraz diagnozę związków występujących pomiędzy poszczególnymi uwarunkowaniami i efektami skuteczności badań marketingowych na gruncie statystycznych analiz i zastosowanych modeli równań strukturalnych (SEM).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Badanie pakietów usług” jako źródło wiedzy o potrzebach użytkowników dworców 1.1. Metodologia „Badania Pakietów Usług 2018” 1.2. Analiza wyników przeprowadzonych badań w zakresie usług i funkcjonalności niezbędnych na wszystkich kategoriach dworców 1.3. Wyniki badania jako podstawa do tworzenia rekomendowanego standardu na określonych kategoriach dworców 2. Zmiana ról w rodzinie a wpływ ojców na zakup produktów dla dzieci – implikacje marketingowe 2.1. Rola ojca w „tradycyjnej” rodzinie 2.2. Ewolucja roli ojca 2.3. Nowe wzorce męskości i ojcostwa? 2.4. Marketingowe implikacje nowych ról ojców w rodzinie 3. Indywidualizacja produktów a satysfakcja klientów 3.1. Istota i formy indywidualizacji produktów 3.2. Istota i uwarunkowania satysfakcji klientów 3.3. Relacje między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów 3.4. Wybrane uwarunkowania relacji między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów 4. Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej 4.1. Podstawy teoretyczne konsumpcji etycznej 4.2. Obszary konsumpcji etycznej 4.3. Negatywne i pozytywne formy etycznego zachowania konsumentów 4.4. Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej 5. Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców Wprowadzenie 5.1. Innowacje a rynek produktów spożywczych 5.2. Zachowania młodych nabywców wobec nowych produktów spożywczych – wyniki badań 6. Consumerism in Poland – a fact or a myth? 6.1. Consumerism – theoretical foundations 6.2. Research methods 6.3. Research findings 6.3.1. Households’ shopping in Poland 6.3.2. Goods possessed by households 6.3.3. Consumer attitude – shopping and possessing products as a source of pleasure and entertainment 6.3.4. Wastage – throwing away, frequent replacement of products 7. Zachowania biegaczy w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema 7.1. Postawy baby boomers, X, Y, Z 7.2. Moda na bieganie – skala zjawiska w Polsce 7.3. Profil biegacza w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema 7.4. Zachowania biegaczy a przynależność do pokoleń 8. Korzystanie przez seniorów z informacji o ofercie banków jako wyzwanie dla sektora 8.1. Grupy seniorów jako konsumenci i odbiorcy informacji 8.2. Źródła informacji o usługach bankowych wśród osób starszych 8.3. Możliwe działania banków wobec wyzwań segmentu seniorów 9. Znaczenie Internetu w procesie zakupu usług turystycznych 9.1. Etapy procesu zakupu usługi turystycznej a możliwości i zakres wykorzystania Internetu 9.2. Wykorzystanie Internetu w procesie zakupu usługi turystycznej według grup wieku respondentów z województwa podkarpackiego 10. Assessment of the ethical behaviour of transport service providers by young consumers 10.1. Ethical activities of transport companies 10.2. Methodology 10.3. Results of own research 11. Preferencje młodych kobiet na rynku piwa rzemieślniczego 11.1. Przesłanki badania preferencji kobiet na rynku piwa 11.2. Metodyka badania preferencji kobiet na rynku piwa 11.3. Preferencje kobiet na rynku piwa w świetle badań empirycznych 12. Consumers’ needs as the basis for market development of aesthetic medicine services 12.1. Consumer on the market of aesthetic medicine services 12.2. Consumers’ needs on the market of aesthetic medicine services 12.3. Consumers’ needs as a basis for the market development of aesthetic medicine services – own research results 13. Postawy polskich konsumentów wobec wybranych rodzajów nowej żywności 13.1. Metodologia 13.2. Analiza wyników 14. Poziom zaspokojenia potrzeb żywnościowych Polaków w latach 2001–2015 14.1. Źródła informacji i metody badań 14.2. Determinanty zmian w potrzebach żywnościowych w latach 2001–2015 14.3. Metodyka badań ekonometrycznych 14.4. Wybrane wyniki badań 15. Wpływ cyfryzacji na funkcjonowanie rynku opieki zdrowotnej w Polsce 15.1. Geneza cyfryzacji w usługach medycznych 15.2. Cyfryzacja polskiej opieki zdrowotnej – istota i struktura 15.3. Istota projektu e-zdrowie 15.4. Uwarunkowania prawne funkcjonowania e-zdrowia 15.5. Próba oceny przygotowania polskiego rynku opieki zdrowotnej do wdrożenia systemu e-zdrowia 16. Postrzeganie zagrożeń związanych z konsumpcją e-usług przez młodych konsumentów 16.1. Identyfikacja zagrożeń 16.2. Założenia badań własnych i charakterystyka próby 16.3. Wyniki badań 17. Biegi OCR w Polsce – charakterystyka uczestnika oraz aspekt marketingowy 17.1. Rozwój biegów OCR na przestrzeni ostatnich 5 lat 17.2. Biegacz OCR – charakterystyka na podstawie badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest zogniskowany wywiad grupowy; Zasadnicze etapy zogniskowanych wywiadów grupowych; Zasady prowa- dzenia wywiadu; Zastosowanie technik projekcyjnych i technik wspomagających.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej