Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
IBUK Libra
(9)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(16)
E-booki
(11)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(38)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(40)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Sobocińska Magdalena
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bond Alison
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Gejmo Beder
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Munce Howard
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Pociecha Józef (1947- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudelius William
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stone Merlin
(1)
Styś Aniela
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Tarka Piotr
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(64)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(64)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Badania marketingowe
(43)
Marketing
(32)
Przedsiębiorstwo
(13)
Komunikacja marketingowa
(8)
Segmentacja rynku
(8)
Badania rynku
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Kanały marketingowe
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Promocja handlowa
(6)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing strategiczny
(5)
System informacji marketingowej
(4)
Turystyka
(4)
Usługi
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zachowania konsumentów
(4)
Analiza danych
(3)
Ceny
(3)
Internet
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Metody badawcze
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Reklama
(3)
Badania internetowe
(2)
Handel
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Plan marketingowy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Postawy
(2)
Rynek
(2)
Sprzedaż
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zogniskowany wywiad grupowy
(2)
Analiza czynnikowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Ankieta
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Farmacja
(1)
Google AdWords
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Leki
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing-mix
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Misseling
(1)
Motywacja
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Okulografia
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Polityka
(1)
Polityka cenowa
(1)
Poznanie
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Produkt*
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Reklama internetowa
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja osobista
(1)
Socjologia
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(27)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
66 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosnące umiędzynarodowienie badań marketingowych oraz konieczność dostosowywania metod do nowych wyzwań oraz zwiększania jakości wyników badań. Autorzy omawiają m.in.: uwarunkowane kulturowo jakościowe badania marketingowe, badania eksperymentalne, poszukiwanie consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym, badania zachowań nieuświadomionych przez konsumentów, a także dostosowanie metod badań do specyfiki sektora.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W pierwszej części prezentowanego numeru zostały przedstawione etapy rozwoju badań marketingowych będące odpowiedzią na powstawanie nowych kontekstów badawczych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Ukazany został również wpływ internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz kultury organizacyjnej na prowadzenie badań marketingowych.W drugiej części znajdują się artykuły dotyczące nowych podejść badawczych, wynikających z rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Rozważania prowadzone przez autorów tej części publikacji dotyczą takich problemów, jak: wyzwania wobec badań użytkowników Internetu, badania przebiegu i efektów kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem modelu tematycznej hurtowni danych, netnografia, fora internetowe w aspekcie zastosowań w badaniach marketingowych oraz wykorzystanie technologii łączności bezprzewodowej w badaniach marketingowych. Artykuły ujęte w trzeciej części prezentowanego numeru ukazują rozwój podejść i metod ilościowych oraz ich zastosowań. Opracowania te poświęcone zostały asymetrycznym metodom wielowymiarowym, łączeniu metod i narzędzi w budowie modeli predykcyjnych, zastosowaniu metody grupowania dwustopniowego w segmentacji klientów, zmiennym jakościowym w segmentacji rynku, skalom porządkowym i elementom teorii zbiorów rozmytych, a także zastosowaniu analizy czynnikowej oraz eksperymentu w badaniach marketingowych. Kolejne artykuły dotyczą badań jakościowych i ich wykorzystywania w rozwiązywaniu problemów badawczych i decyzyjnych. Autorzy artykułów z tego zakresu rozpatrują znaczenie i rozwój metod jakościowych w marketingu. Zwracają uwagę na problemy doboru próby w jakościowych badaniach marketingowych, a także na możliwości wykorzystania wyników badań jakościowych do identyfikacji populacji w badaniach ilościowych. Przedmiotem rozważań są również specyfika podejścia etnograficznego, metoda obserwacji, analiza narracji. Autorzy prezentują również rezultaty badań jakościowych dotyczących rozpoznawania okazji przedsiębiorczych, a także procesów komunikacji wewnątrz gospodarstw domowych oraz opinii o procesach reklamacji produktów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Badania rynkowe- podstawowe informacje; 2. Badania rynkowe i marketing; 3. Badania rynkowe z perspektywy produktowej; 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej; 5. Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej; 6. Badania z perspektywy klienta i obywatela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań: 1.1. Komunikacja marketingowa - podejście procesowe i systemowe; 1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej - próba identyfikacji; 1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej. Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej: 2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych. Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych: 3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów; 3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach; 3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach - próba oceny. Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej - na podstawie badań ilościowych: 4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej; 4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej; 4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej; 4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 382 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Geneza, rozwój, pojęcie i zakres zastosowania marketingu. 2. Produkt i jego nabywca. 3. Ceny w działalności marketigowej przedsiębiorstw. 4. Kanały dystrybucji. 5. Promocja marketingowa. 6. Otoczenie marketingowe. 7. Badania marketingowe. 8. Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu: Internet jako nowe środowisko dla marketingu; Poziom rozowju infrastruktury Interne tu w Polsce i na świecie; Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu; Korzyści użytkowników z rozwoniętej infrastruktury Internetu; Etyczne i pra wne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie. R.2 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw w świetle teorii dyfuzji innowacji: Internet jako innowacja; Dyfuzja i adaptacja innowacji; Typologia konsumentów z punktu widzenia ich skłonności do korzy stania z Internetu; Cechy otoczenia sprzyjające korzy stania z Internetu. R.3 Internet a marketing tradycyjny i marketing rela cji: Internet a badania marketingowe; Internet a kształtowanie produktu i jego ceny; Internet a dystry bucja; Internet a promocja; Internet a marketing rela cji. R.4 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw - wyniki badań: Ch-ka próby badawczej; Infrastru ktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Inter netu w marketingu; Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Rola Internetu w zintegrowanej komuni kacji marketingowej przedsiębiorstw; Ocena stron inter netowych przedsiębiorstw. R.5 Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych: Podstawowe założenia komunikacji interneto wej w gminie; Samorządy lokalne w procesie kształtowa nia komunikacji marketingowej; Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców; Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych; Inter netowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społe cznej. R.6 Postawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie: Profil polskiego interna ty; Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów; Zakupy w Internecie; Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. : Miejsce badań w marketingu - czyli po co nam badania jakościowe ; R. 2. : Ewolucja w rozumieniu konsumenta : od świadomości do nieświadomości ; R. 3. : Ewolucja w badaniach jakościowych : od zbierania informacj do poszukiwania zrozumeinia ; R. 4. : Najważniejszy pierwszy krok : od pytań marketnigowych do ptań badawczych ; R. 5. : Najtrudniejszy drugi krok : planowanie schematu badania ; R. 6. : Decyzje organizacyjne - proza badań jakościowych ; R. 7. : Scenariusz wywiadu , czyli czego chcemy się dowiedzieć , a o co możemy zapytać ; R. 8. : Techniki projekcyjne i techniki wspomagające - sposób na wyjście poza deklaracje ; R. 9. : Prowadzenie wywiadu , czyli co każdy moderator wiedzieć powinien ; R. 10. : Analiza i interpretacja badań jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing: spojrzenie na konsumenta; Powiązania marketingu ze strategiami przedsiębiorstwa; Zmiany w otoczeniu marketingowym; Postepowanie konsumenta; Rynki instytucjonalne i postępowanie nabywców; Badania marketingowe i ich wykorzystanie; Segmentacja rynku, wybór rynku docelowego i pozycjonowanie; Marketing partnerski, technologia informacyjna, prognozowanie; Rozwój nowych produktów; Zarządzanie produktem; Zarządzanie usługami; Cena: związki celów z przychodami i kosztami; Cena: kalkulacja ceny końcowej; Kanały marketingowe, pośrednicy i zarządzanie logistyką; Sprzedaż detaliczna; Proces zintegrowanej komunikacji marketingowej, promocja sprzedaży i public relations; Reklama; Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą; Proces marketingu strategicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżyniera produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich. Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów klasycznego marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing jest rozpatrywany z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case study i zadania do wykonania przez Czytelnika. prof. zw. dr hab. Marek Prymon Prof. zw. dr hab. Eugeniusz Michalski jest kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej. Był również dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania oraz kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego PK. Wykłady prowadził w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim. Jest autorem lub współautorem 21 książek i 118 artykułów naukowych z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa, marketingu i zarządzania – opublikowanych w kraju i za granicą. Za podręcznik „Marketing” wraz z towarzyszącym mu aneksem internetowym (pierwszym tego rodzaju w Polsce) został uhonorowany Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2004 roku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawy marketingu: Istota marketingu; Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; Postępowanie konsumenta na rynku; Segmentacja rynku; Polityka produktu; Polityka cen; Polityka dystrybucji; Promocja; Badania marketingowe; Marketing dóbr i usług przemysłowych; Marketing usług. II. Kontrowersje marketingu. Wybrane problemy: Marketing wobec wyzwań społecznych i ekologicznych; Kłamstwo w reklamie; Reklama telewizyjna jako środek perswazji wobec dzieci; Marketing i media; Marketing bezpośredni, szanse i zagrożenia; Dualizm w strategicznym zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem niniejszej pracy jest próba oceny stanu wiedzy i wskazania perspektyw rozwojowych dla marketingu rozumianego jako zbioru decyzji i działań podejmowanych w celu uzyskania pozytywnego wpływ na czynniki wzrostu wartości. W trzech rozdziałach autor przedstawił dwa modele skuteczności działań marketingowych wykorzystujące kategorię wartości, których autorzy wskazują brak badań wpływu działań marketingowych na wartość przedsiębiorstwa, a także własny model skuteczności działań marketingowych wykorzystujący koncepcję czynników wzrostu wartości i pojęcie kapitału marki K.L. Kellera. Zawarł analizy, opierając się na własnym modelu skuteczności działań marketingowych oraz na elementach metodologicznych badań empirycznych dotyczących skuteczności działań marketingowych: na rynku konsumpcyjnym (business-to-consumer); na rynku zatrudnienia (employer branding); na rynku dóbr zaopatrzeniowych (business-to-business); na rynku finansowym (w zakresie relacji inwestorskich). Autor zaproponował też wskazówki metodologiczne dotyczące dalszych badań tego problemu w poszczególnych obszarach badawczych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Marketing w XXI wieku; 2. Zarządzanie marketingowe; 3. Strategie marketingowe przedsiębiorstw; 4. Analiza trendów w otoczeniu marketingowym; 5. Badania marketingowe - źródło informacji o rynku; 6. Segmentacja rynku i pozycjonowanie; 7. Zachowania konsumentów na rynku; 8. Projektowanie i zarządzanie produktem; 9. Projektowanie i zarządzanie cenami; 10. Projektowanie i zarządzanie kanałami dystrybucji; 11. Projektowanie i zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową; 12. Całościowy program marketingowy; 13. Zarządzanie relacjami z klientem; 14. Marketing internetowy; 15. Koncepcja marketingu zrównoważonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Sfera usług w Polsce. Ujęcie retrospektywne; R.2 Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług; R.3 Ch-ka usług; R.4 Marketing-mix usług; R.5 Jakość i jej rola w usługowej ofercie rynko wej; R.6 Problemy strategiczne przedsiębiorstw usługo wych; R.7 Planowanie marketingowe w działalności usługowej; R.8 Marketing organizacji niedochodowych; R.9 Badania marketingowe w sferze usług. Kluczowe obszary zastosowań. Aneks: Marketing usług w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej