Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(74)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje fachowe
(17)
Czasopisma
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(61)
dostępne
(44)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(62)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kożuch Barbara (1950- )
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balon Urszula
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Bieś-Srokosz Paulina
(1)
Bodo Monika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borek Marcin
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Borszowski Paweł (1972- )
(1)
Brzozowski Marcin
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cichy Diana
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czerw Jarosław
(1)
Detyna Beata
(1)
Drong Leszek
(1)
Drzymont Genowefa
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Grotkowska Katarzyna
(1)
Grytner Adam
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jagoda Joanna
(1)
Jagodzińska Katarzyna
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jasłowski Janusz
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jełowicki Marcin (1931-1998)
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kaute Wojciech
(1)
Kempa Ewa
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kopel Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(74)
Język
polski
(74)
Temat
Administracja
(16)
Administracja publiczna
(14)
Samorząd terytorialny
(13)
Zarządzanie publiczne
(13)
Zarządzanie jakością
(12)
Sektor publiczny
(10)
Kadry
(8)
Zarządzanie
(8)
Marketing polityczny
(7)
Środki masowego przekazu
(6)
Komunikacja polityczna
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Marketing
(5)
Organizacja
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Public relations
(5)
Urzędnicy
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Audyt wewnętrzny
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Służba zdrowia
(4)
Usługi publiczne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Budżety gminne
(3)
Innowacje
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Outsourcing
(3)
Polityka społeczna
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Administracja samorządowa
(2)
Budżety terenowe
(2)
Demokracja
(2)
Globalizacja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Jakość usług
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Marketing regionalny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Opieka społeczna
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka
(2)
Polityka regionalna
(2)
Prawo administracyjne
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przywództwo
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Teoria organizacji
(2)
Usługi
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Administracja rządowa
(1)
Administracja skarbowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
BHP
(1)
Banki
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżet
(1)
Budżet zadaniowy
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety powiatowe
(1)
COVID-19
(1)
Czynności procesowe
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dochody jednostek samorządu terytorialnego
(1)
E-sądy
(1)
E-zdrowie
(1)
Epidemie
(1)
Etyka lekarska
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Historia literatury
(1)
Image
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Informatyzacja
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Temat: czas
2001-
(27)
1989-2000
(15)
1901-2000
(8)
1945-1989
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(37)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Województwo podlaskie (1999- )
(2)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(21)
Podręcznik
(10)
Monografia
(6)
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(63)
Zarządzanie i marketing
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
74 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Przywództwo w organizacjach publicznych – strategie i dylematy 1.1. Zmierzch państw narodowych? 1.2. Współzarządzanie w epoce sieci 1.3. Pojęcie przywództwa 1.4. Nowy paradygmat zarządzania w domenach publicznych 1.5. Wzory przywództwa 1.6. Nowe wzory przywództwa 1.7. Uwagi końcowe Rozdział 2. Modele zarządzania kryzysowego – perspektywa międzynarodowa 2.1. Problem podejmowania decyzji w kryzysie i modele decyzyjne 2.2. Wybrane perspektywy teoretyczne zarządzania kryzysowego 2.3. Rozwiązania międzynarodowe 2.4. Przykłady rozwiązań zarządzania kryzysowego i reperkusje dla zarządzania kryzysowego w miastach 2.5. Uwagi końcowe Rozdział 3. Zarządzanie kryzysowe w Polsce – reguły, mechanizmy, efektywność 3.1. Istota zarządzania kryzysowego 3.2. Kluczowe podmioty systemu zarządzania kryzysowego i ich zadania 3.3. Instrumenty zarządzania kryzysowego 3.4. Zarządzanie kryzysowe w praktyce 3.5. Uwagi końcowe Rozdział 4. Instytucjonalne uwarunkowania przywództwa w miastach po pandemii COVID-19: uwagi z perspektywy nauk prawnych 4.1. Problem przywództwa w wielkim mieście 4.2. Gmina jako organizacja 4.3. Miasto jako sieć miasteczek 4.4. Pierwotna koncepcja samorządu gminnego 4.5. Założenia reformy samorządu gminy wielkiego miasta 4.6. Nowy model rady gminy wielkiego miasta 4.7. Nowy model burmistrza/prezydenta miasta 4.8. Nowy model ustrojowy jednostki pomocniczej gminy 4.9. Uwagi końcowe Rozdział 5. Modele przywództwa w samorządzie terytorialnym 5.1. Istota przywództwa 5.2. Rozróżnienie pomiędzy przywódcą a liderem 5.3. O przywództwie w gminie 5.4. Typy przywództwa w samorządzie terytorialnym 5.5. Uwagi końcowe Rozdział 6. Przywództwo publiczne – nowe orientacje badawcze 6.1. Przywództwo administracyjne 6.2. Przywództwo w sieciach międzyorganizacyjnych 6.3. Przywództwo publiczne w zarządzaniu kryzysowym 6.4. Etyka, wartość publiczna 6.5. Modele zarządzania publicznego 6.6. Uwagi końcowe Rozdział 7. Zachowania przywódcze prezydentów polskich miast w oparciu o badania z wykorzystaniem kwestionariusza MLQ 7.1. Podstawowe założenia modelu przywództwa w MLQ 7.2. Opis narzędzia i metody badania 7.3. Uwagi końcowe; Bibliografia; Konkluzje; Noty biograficzne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna)
1. Ramówka wiosenna a relacje między kosztem instytucjonalnym i promocją medialną- w oparciu o TVP i TVP2; 2. Jakość media relations urzędów administracji samorządowej w Zagłębiu Dąbrowskim w ocenie dziennikarzy mediów lokalnych i regionalnych; 3. Media w działaniach public relations samorządu na przykładzie miast Górnośląskiego Związku Metropolitalnego; 4. Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego jako element promocji regionu i wspierania tożsamości regionalnej; 5. Dress code jako element wewnętrznego public relations i jego znaczenie w kreowaniu pozytywnego wizerunku biblioteki naukowej; 6. Strategia wizerunkowa Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Założenia i implementacja; 7. Marketing partnerski placówki zdrowotnej- tworzenie relacji z klientami a wewnętrzne public relations; 8. Odkrywany czy odkryty potencjał komunikacyjny? O wykorzystaniu mikrologu jako narzędzia internetowego public relations w sektorze publicznym; 9. Nowe muzea sztuki w Europie Środkowej on-line w poszukiwaniu odbiorców, czyli o muzealnym public relations w kanale internetowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Public relations w kształtowaniu wizerunku, 2. Koncepcja misji administracji, 3. Skuteczne urzędy i urzędnicy, 4. Etyka w procesie kształtowania wizerunku, 5. Kreowanie obrazu administracji lokalnej, 6. Badania marketingowe w administracji, 7. System marketingu w administracji publicznej i samorządowej, 8. Działania promocyjne na przykładzie samorządu terytorialnego, 9. Kultura obsługi w administracji jako instrument kształtowania jej wizerunku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce restrukturyzacji organizacji i kadrowej w procesie przekształceń polskich przedsiębiorstw, 2. Uwarunkowania restrukturyzacji przedsiębiorstw, 3. Restrukturyzacja własnościowa przedsiębiorstwa, 4. Obszary i metody restrukturyzacji wewnątrzorganizacyjnej, 5. Restrukturyzacja organizacji w aspekcie relacji zewnętrznych, 6. Restrukturyzacja w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, 7. Restrukturyzacja zatrudnienia w przedsiębiorstwie, 8. Pracownicy wobec restrukturyzacji, 9. Rola organów nadzoru właścicielskiego w działaniach restrukturyzacyjnych, 10. Kadra kierownicza w procesie restrukturyzacji, 11. Efekty restrukturyzacji organizacyjnej i kadrowej w polskich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Polityka ochrony zdrowia i warunki jej tworzenia, 2. Samorząd terytorialny jako podmiot polityki ochrony zdrowia, 3. Finansowanie sfery ochrony zdrowia w jednostce samorządu terytorialnego, 4. Diagnoza potrzeb zdrowotnych jako narzędzie racjonalnej polityki zdrowotnej, 5. Zasady tworzenia planów zdrowotnych dla jednostek samorządu terytorialnego, 6. Informacja jako narzędzie wspierające racjonalne zarządzanie ochroną zdrowia w skali regionalnej i ogólnokrajowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowa polityka społeczna ; 4)
O związkach polityki społecznej ze społeczną odpowiedzialnością biznesu; Współpraca biznesu z jednostkami samorządu terytorialnego a realizacja polityki społecznej; CSR - wspólna przestrzeń dla biznesu i organizacji pozarządowych; Społeczna odpowiedzialność a biznes; CSR a człowiek jako jednostka; CSR a równość płci; CSR a Kapitał Społeczny - perspektywa wewnętrzna firmy; Społeczna Odpowiedzialność Biznesu a zdrowie; CSR a wartość dla klienta; Społeczna odpowiedzialność biznesu a innowacje; Metody pomiaru CSR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vademecum sekretarza jednostki samorządu terytorialnego / pod red. Adama Grytnera. - Stan prawny grudzień 2014. - Warszawa : C.H.Beck , 2014. - 447 s. ; 24 cm.
Część 1 Zadania i kompetencje sekretarza: Zadania i kompetencje sekretarza wynikające z ustaw ustrojowych oraz z innych aktów normatywnych i wewnętrznych; Kompetencje sekretarza w zakresie realizacji przepisów o dostępie do informacji publicznej; Nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków; Zadania i kompetencje sekretarza JST w zakresie budżetu oraz WPF; Kompetencje i zadania sekretarza JST w zakresie udzielania zamówień publicznych; Część 2 Status prawny i umiejscowienie sekretarza w strukturze urzędu: Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec szefów organów wykonawczych JST; Powierzenie prowadzenia spraw wójta; Sekretarz reprezentantem pracodawcy; Pozycja sekretarza jako pracownika na stanowisku kierowniczym urzędniczym; Łączenie funkcji sekretarza z innymi stanowiskami w gminie; Sprawowanie nadzoru nad ochroną danych osobowych znajdujących się w zbiorach gminy; Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem wyborów - funkcja urzędnika wyborczego; Część 3 Sekretarz gminy jako pracownika: Wynagrodzenia dla osób zatrudnionych na stanowisku sekretarza; Charakter i elementy stosunku pracy sekretarza; zakaz przyjmowania korzyści majątkowej przez sekretarza; Oświadczenie majątkowe sekretarza JST; Odpowiedzialność sekretarza JST za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; Ograniczenia podejmowania dodatkowych zajęć (działalności) przez osobę zajmująca stanowisko sekretarza JST; Część 4 Organizacja i funkcjonowanie urzędu: Struktura organizacyjna urzędu; Reorganizacja urzędu; Pełnomocnictwa i upoważnienia udzielane sekretarzowi; Opisy stanowisk pracy; Polityka kadrowa w urzędzie; Instrukcja kancelaryjna i archiwum zakładowe; Załatwianie spraw w urzędzie; Organizacja i funkcjonowanie audytu oraz kontroli zarządczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie uwarunkowania jakości w administracji publicznej; 2. Systemy zarządzania jakością w administracji publicznej na świecie; 3. Wdrażanie systemu zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 9001; 4. Zmiany w zarządzaniu zasobami ludzkimi w administracji samorządowej; 5. Znaczenie kultury organizacji w osiągnięciu celów jakości; 6. Przygotowanie pracowników do wdrożenia i właściwego funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 7. Kształtowanie postaw projakościowych urzędników; 8. Analiza wybranych elementów procesu kadrowego w kontekście systemu zarządzania jakością; 9. Kultura organizacyjna zorientowana na wartości sprzyjające doskonaleniu jakości; 10. Wnioski końcowe i podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie w służbie cywilnej - koncepcja pojęć; 2. Dyskusje nad kształtem systemu służby cywilnej w Polsce; 3. Narzędzia i mechanizmy zarządzania zasobami ludzkimi; 4. Wyzwania modernizacyjne służby cywilnej; 5. Dobre praktyki w zarządzaniu zasobami ludzkimi - studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Zarządzanie instytucjami publicznymi w świetle badań ekonomii instytucjonalnej: 1.1. Pojęcie zarządzania publicznego 1.2. Zarządzanie publiczne a teoria instytucjonalna 1.3. Koncepcja Good Public Governance w naukach ekonomicznych 1.4. Przedmiot zarządzania publicznego 1.5. Behawioralne interwencje publiczne Rozdział 2. Analiza polskiego systemu celnego w świetle badań dokumentów i regulacji dotyczących Służby Celnej: 2.1. Podział ról w kształtowaniu polityki celnej w Polsce 2.2. Rola unii celnej w obrocie towarowym 2.3. Funkcje administracji celnej 2.4. Służba Celna w 28 krajach Unii Europejskiej - jej status i kompetencje 2.5. Struktura organizacyjna Służby Celnej w Polsce 2.6. Krajowa Administracja Skarbowa 2.7. Struktura Krajowej Administracji Skarbowej 2.8. Informatyzacja Służby Celnej - systemy celne 2.9. Działania usprawniające kontakt przedsiębiorców z administracją celną Rozdział 3. Postawy funkcjonariuszy celnych wobec istniejących procedur celnych i zarządzania publicznego: 3.1. Cel badania i hipotezy badawcze 3.2. Metodologia badań 3.3. Analiza wyników badań przeprowadzonych wśród pracowników Służby Celnej 3.4. Podsumowanie. Wyniki weryfikacji hipotez badawczych Rozdział 4. Oceny procedur celnych w świetle badań przedsiębiorców: 4.1. Charakterystyka badanej grupy 4.2. Podsumowanie badań obsługi celnej przedsiębiorców Rozdział 5. Jak przywrócić polską gestię celną? Wnioski dla funkcjonowania Służby Celnej: 5.1. Rekomendacje - wytyczne dla administracji celnej 5.2. Wpływ Służby Celnej na funkcjonowanie polskiego handlu zagranicznego Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Pozycjonowanie i jego miejsce w strukturze marketingu regionalnego; 2. Systematyzacja czynników wpływających na pozycjonowanie regionu; 3. Podejścia do wyboru strategii pozycjonowania regionu; 4. Obecny stan pozycjonowania Ukrainy i jej regionów w rankingach międzynarodowych i krajowych; 5. Kształtowanie wzorca regionu jako podstawy jego pozycjonowania w warunkach konkurencji; 6. Klaster jako komponent rozwoju regionu; 7. Współdziałanie jako koncepcja sukcesu klastra; 8. Skutki klastra dla rozwoju regionalnego; 9. Rola marketingu w regionalnych rozwiązaniach klastrowych; 10. Komunikacja wizualna w działaniach marketingowych klastra i jej rola dla regionu; 11. Znaczenie polityki proklastrowej dla rozwoju regionu; 12. Kierunki i założenia polityki klastrowej w Polsce z uwzględnieniem polityki regionalnej; 13. Zarządzenie klastrem; 14. Strategia klastra – przypadek klastra turystycznego; 15. Możliwości rozwoju regionu w świetle empirycznych aspektów strategii klastrów; 16. Empiryczne aspekty klasteringu w regionie – elementy wybrane; 17. Znaczenie internacjonalizacji klastrów dla rozwoju regionalnego; 18. Wykorzystanie możliwości umiędzynarodowienia klastrów – aspekt praktyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ordynacja wyborcza w wyborach samorządowych; 2. O obywatelu i polityce; 3. O absencji wyborczej w Polsce; 4. Przegrani czy wykluczeni? Kandydaci pokonani w małopolskich wyborach samorządowych w 2006 roku; 5. Refleksje nad prawnymi sposobami zwiększania frekwencji wyborczej; 6. O koncepcjach samorządu terytorialnego w południowej Polsce z perspektywy historycznej; 7. Medialny obraz wyborów samorządowych na przykładzie krakowskich gazet lokalnych; 8. Wybory do Sejmu i sejmiku na przykładzie Łapanowa; 9. Internauci o wyborach0 analiza słów sztandarowych na forum Gazeta.pl; 10. Wykorzystanie Internetu w kampaniach wyborczych- wybory samorządowe w 2006 roku w Krakowie; 11. Nowoczesne narzędzia marketingu wyborczego na przykładzie kampanii Małgorzaty jantos
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Koncepcje i teorie zarządzania publicznego; 1. Kapitał społeczny a sprawność sfery publicznej, 2. Specyficzne cechy organizacji publicznej, 3. Nauka administracji, zarządzanie publiczne w paradygmat rządzenia publicznego, 4. Stare i nowe koncepcje zarządzania publicznego w strukturach samorządu terytorialnego, 5. Model zarządzania terytorialnego. Cz. II Zarządzanie publiczne w świetle badań empirycznych: 6. Innowacyjność w samorządzie terytorialnym, 7. Monitoring publicznych usług kultury w systemie analiz samorządowych, 8. Doświadczenia urzędów administracji publicznej we wprowadzaniu nowoczesnych metod zarządzania, 9. Istota zarządzania jakością, wydajnością i działalnością operacyjną organizacji publicznej, 10. Potrzeby pacjenta wyznacznikiem zarządzania jakością w placówkach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Zarządzanie strategiczne bankiem; R.2 Marketing bankowy; R.3 Zarządzanie kadrami w banku; R.4 Zarządzanie jakością w banku; R.5 Kontrola wewnętrzna w banku; R.6 Systemy informatyczne w zarządzaniu bankiem; R.7 Struktury organizacyjne banków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie wizerunku urzędu jako element zarządzania jakością relacji z klientem; Kompozytowy indeks satysfakcji pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Polsce; Kategoria jakości życia a satysfakcja z usług publicznych - uwagi teoretyczne i praktyka badań na poziomie lokalnym; Satysfakcja klienta w zarządzaniu jakością; Stosowanie koncepcji User-Driven Innovation w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Analiza skuteczności reklamy z wykorzystaniem metody Ishikawy; Inherentne ograniczenia uczelnianych systemów jakości kształcenia; Aspekty jakości produktów spożywczych w koncepcji Food Related Lifestyles.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 306)
1. Zarządzanie jakością w świetle określeń teoretycznych: Uwarunkowania normalizacyjne; Definicja jakości; Jakość jako strategia działania; Podstawowe informacje o normach ISO; Wady i zalety ISO; Uzasadnienie dal procesu wdrażania norm ISO; Wdrażanie norm ISO; Zarządzanie przez jakość (TQM); Systemy zapewnienia jakości a zarządzanie jakością. 2. Zarządzanie jakością w administracji: Zarządzanie jakością w krajowych urzędach gmin; Zarządzanie jakością w administracji Europy Zachodniej; Zarządzanie przez jakość w administracji St. Zjednoczonych. 3. Wybrane metody doskonalenia jakości usług: Kształtowanie jakości poprzez samoocenę (model M. Baldrige'a, Model European Fundation for Quality Management); Metody wspomagające doskonalenie jakości. 4. Zarządzanie jakością na przykładzie Starostwa Powiatowego w Raciborzu: Zadania realizowane przez powiat; Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w starostwie powiatowym; Dokumentacja systemu zapewnienia jakości; Określenie poziomu satysfakcji klienta zewnętrznego; Krytyka procedur i zalecenia dot. doskonalenia jakości usług. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/254, 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną , 2. Systemy zarządzania jakością , 3. Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej , 4. Pomiar jakości , 5. Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej