Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(467)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(456)
Publikacje naukowe
(37)
Publikacje fachowe
(14)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(402)
dostępne
(243)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(255)
Czytelnia
(406)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(23)
Gierula Marian
(17)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(11)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(10)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(9)
Michalczyk Stanisław
(8)
Rott Dariusz (1965- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Jachimowski Marek
(6)
Oniszczuk Zbigniew
(6)
Sokołowski Marek
(6)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Mielczarek Tomasz
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Dudek Krystian
(4)
Gierula Joanna
(4)
Jaskiernia Alicja
(4)
Kowalczyk Ryszard
(4)
Nierenberg Bogusław
(4)
Pisarek Walery
(4)
Roguska Agnieszka
(4)
Sarna Paweł
(4)
Sokół Zofia
(4)
Szostok Patrycja
(4)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Adamowski Janusz
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(3)
Celej Piotr (1981- )
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Godzic Wiesław (1953- )
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Guzek Damian
(3)
Hopfinger Maryla
(3)
Izdebska Jadwiga
(3)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(3)
Juszczyk Stanisław
(3)
Kall Jacek
(3)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
Krawczyk Dariusz
(3)
Lorek Marta
(3)
Ogonowska Agnieszka
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Olędzki Jerzy
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Ptaszek Grzegorz
(3)
Ratajczak Magdalena
(3)
Sadza Agata
(3)
Szczęsna Ewa
(3)
Szostak Patrycja
(3)
Tworzydło Dariusz
(3)
Andrzejewski Piotr
(2)
Aronson Elliot
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Baudrillard Jean
(2)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Chyła Wojciech
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Fras Janina
(2)
Gajda Janusz
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Halawa Mateusz
(2)
Hess Agnieszka
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Kepplinger Hans Mathias
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Kornacka Monika
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koroczenskij Aleksandr
(2)
Koroczyński Aleksander
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Kot Wiesław
(2)
Kożuch Artur
(2)
Królak Sławomir
(2)
Küng Lucy
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Magdoń Andrzej
(2)
Magoska Maria
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Marszałek-Kawa Joanna
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Mich Włodzimierz
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(2)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(2)
Mrozowski Maciej
(2)
Notkowski Andrzej
(2)
Oniszczuk Zbigiew
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(108)
2000 - 2009
(336)
1990 - 1999
(16)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(467)
Czechy
(4)
Język
polski
(468)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(427)
Komunikacja społeczna
(107)
Dziennikarstwo
(55)
Telewizja
(53)
Internet
(48)
Reklama
(45)
Public relations
(39)
Dziennikarze
(35)
Kultura masowa
(32)
Prasa (wydawnictwa)
(28)
Społeczeństwo informacyjne
(27)
Edukacja medialna
(22)
Radiofonia
(22)
Marketing polityczny
(21)
Polityka
(21)
Opinia publiczna
(18)
Komunikacja polityczna
(16)
Dziecko
(15)
Kultura audiowizualna
(13)
Wolność słowa
(13)
Konwergencja mediów
(12)
Multimedia
(12)
Kampania wyborcza
(11)
Społeczeństwo
(11)
Media społecznościowe
(10)
Pedagogika medialna
(10)
Prawo prasowe
(10)
Antropologia mediów
(9)
Film
(9)
Globalizacja
(9)
Regionalne środki masowego przekazu
(9)
Czasopisma
(8)
Etyka dziennikarska
(8)
Kultura
(8)
Marketing
(8)
Terroryzm
(8)
Język
(7)
Nowe media (komunikacja)
(7)
Polityka medialna
(7)
Reklama telewizyjna
(7)
Socjologia
(7)
Sponsoring
(7)
Teoria komunikacji i mediów
(7)
Wychowanie
(7)
Demokracja
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Manipulacja (psychol.)
(6)
Polska
(6)
Prawo autorskie
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Sport
(6)
Wybory
(6)
Wybory parlamentarne
(6)
Informacja
(5)
Interakcje społeczne
(5)
Komputery
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Perswazja
(5)
Promocja handlowa
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Wolność prasy
(5)
Agresywność
(4)
Etyka
(4)
Etyka społeczna
(4)
Gazety
(4)
Integracja europejska
(4)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Młodzież
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Pedagogika
(4)
Prawo mediów
(4)
Przestępczość
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rodzina
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Sztuka
(4)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(4)
Wolność mediów
(4)
Wybory prezydenckie
(4)
Wykluczenie społeczne
(4)
Śmierć
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Bezrobocie
(3)
Cenzura
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Czasopismo regionalno-lokalne
(3)
Dane osobowe
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dyskurs (filoz.)
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Erotyzm
(3)
Gatunki medialne
(3)
Historia
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Język polski
(3)
Komunikacja
(3)
Kościół katolicki
(3)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wiadomości Literackie (czasop.)
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(31)
1989-
(17)
1989-2000
(17)
1901-2000
(13)
1901-
(5)
1945-1989
(5)
2001-0
(3)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1701-
(1)
1918-1939
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Europa
(7)
Ukraina
(7)
Rosja
(5)
Czechy
(4)
Niemcy
(4)
Hiszpania
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Wielka Brytania
(3)
Włochy
(3)
Zagłębie Dąbrowskie
(3)
Armenia
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Grecja
(2)
Irlandia
(2)
Kazachstan
(2)
Norwegia
(2)
Słowacja
(2)
Węgry
(2)
Ameryka Północna
(1)
Arabskie, kraje
(1)
Austria
(1)
Azerbejdżan
(1)
Białoruś
(1)
Bułgaria
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Górny Śląsk
(1)
Iran
(1)
Japonia
(1)
Jugosławia
(1)
Kraje bałkańskie
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Serbia
(1)
Słowenia
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(37)
Praca zbiorowa
(32)
Czasopismo naukowe
(14)
Monografia
(14)
Opracowanie
(14)
Materiały konferencyjne
(12)
Czasopismo prasoznawcze
(10)
Poradnik
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Esej
(2)
Felieton
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wywiady
(2)
Antologia
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Encyklopedia
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(101)
Socjologia i społeczeństwo
(28)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(19)
Zarządzanie i marketing
(13)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(6)
Filozofia i etyka
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
468 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Public relations- komunikowaniem w społecznej przestrzeni; 2. Środki komunikowania się w promocji- obraz i treść; 3. Współpraca z mediami jako element działań public relations; 4. Dziennikarstwo- public relations razem i osobno; 5. Rola kultury organizacji w działalności public relations; 6. Strategie działań public relations w sytuacjach kryzysowych; 7. Podstawowe zadania lobbysty; 8. Kultura języka w kontekście problemów komunikacji werbalnej; 9. Strategia perswazji w public relations; 10. Działania public relations na przykładzie PLL LOT S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. System medialny Stanów Zjednoczonych, 2. System medialny Wielkiej Brytanii, 3. System medialny Niemiec, 4. System medialny Francji, 5. System medialny Hiszpanii, 6. System medialny Federacji Rosyjskiej, 7. System medialny Japonii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
Media i polityka- medialne show czy polityczny PR; 1. Mediatyzacja polityki- polityzacja mediów: Media publiczne, czyli o roli mediów publicznych w Polsce; Polityzacja mediów publicznych; Polityzacja mediów a bezradność polityków wobec mediatyzacji polityki- zapowiedź końca starego porządku; "Być" to znaczy być w mediach- aksjologiczny wymiar medialnej "produkcji" wizerunków polityków; Pluralizacja mediów w Polsce po 1989 roku: faktyczna czy pozorna? Przyczynek do rozważań; Media w przestrzeni politycznej państwa; "Tytuł newsa dnia otrzymuje dziśů"- koncepcja "agenda setting" na przykładzie wydarzeń medialnych w polskich serwisach informacyjnych; Rola miesięcznika "Debata" w kreowaniu rzeczywistości politycznej Olsztyna; 2. Medialne spektakle polityczne. Bestsellery i buble: Siedem grzechów głównych marketingu politycznego. Krytyczno-realistyczne ujęcie teorii i praktyki politycznej; Spektakl medialny jako instrument kreowania wizerunku polityka; Polityczny "homo ludens". Politycy i widowisko; Ekshibicjoniści polskiej sceny politycznej; Jak wytłumaczyć porażkę autorów projektu IV RP? Pragmalingwistyczne studium przypadku; IC RP- Realpolitik czy political fiction?; 3. Aktorzy i statyści. Politycy versus dziennikarze: Komiczna maska polityka; Politycy versus dziennikarze. Techniki argumentacyjne w języku polityków i dziennikarzy; Wolność słowa w kontekście dziennikarzy i polityków; Dziennikarz- partner telewidza w rzeczywistości zapośredniczonej medialnie; Pundits, pseudoeksperci, eksperci medialni- wstępna analiza zjawiska; Przestrzeń dialogu czy pole bitwy? Quasi-etnometodologiczna analiza telewizyjnych programów publicystycznych na przykładzie "Kropki nad iů"; "Nie ja jestem twórca tego spektaklu". "Relacjonowanie" olsztyńskiej afery ratuszowej w mediach na przykładzie telewizji lokalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 2)
Zagrożenia dla niezależnych dziennikarzy na Białorusi. Rola " pomarańczowej rewolucji" w drodze Ukrainy do Unii Europejskiej. Media i transformacja społeczna: przypadek Ukrainy. Udział prasy studenckiej w "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Między państwem a społeczeństwem. Prawda i manipulacja w mediach. Media a społeczeństwo obywatelskie: między polityką a presją rynku. Czy prasa dożyje następnej dekady. Co robi władza w "Gazecie Wyborczej", czyli z problematyki lokalnej widoczności medialnej. Lokalna partycypacja medialna a kształtowanie się społeczeństwa obywatelskiego. "społeczeństwo obywatelskie" jako kontekst komunikacyjny w prasie. Internetowe legendy miejskie w społeczeństwie obywatelskim. Medialne potrzeby obywatelskiego współodczuwania (analiza mediów od dnia śmierci Jana Pawła II do jego pogrzebu). Recenzje: Menedżerowie - analfabeci w PR - rozmowa Piotra Bielawskiegi z Aleksandrem Woźnym. Agnieszka Żbikowska - Public relations. Fraser P.Seitel - Public Relations w praktyce. Magdalena Jerzemowska - Nadzór korporacyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Medium to metafora, R.2 Media jako epistemologia, R.3 Ameryka topograficzna, R.4 Typograficzny umysł, R.5 Świat zabawy w chowanego, R.6 Epoka show-businessu , R.7 "No, a teraz...", R.8 ...aby do Betlejem, R.9 Wybór na wyciągnięcie ręki, R.10 Uczenie jako zabawa, R. 11 Huxleyowskie ostrzeżenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Od redakcji Drugi zeszyt tegorocznego numeru „Zagadnień Rodzajów Literackich“ ma układ tematyczny — składają się nań artykuły dotyczące wielorakich procesów konwergencyjnych zachodzących zarówno w samej literaturze, jak i w relacji z nią. Głównym przedmiotem refleksji nad przestrzeniami tekstów pragniemy uczynić często stosowane we współczesnym dyskursie naukowym pojęcie konwergencji. Wykorzystuje się je obecnie w różnych dziedzinach, od badań matematyczno-przyrodniczych, przez językoznawcze, politologiczne, socjologiczne, po studia z zakresu nowych mediów, komunikacji i antropologii kulturowej. Na ile rzeczywiście dochodzi do nakładania się i przenikania procesów kulturowych i jak bardzo — jeśli w ogóle — zjawisko to ma wpływ na stan literatury oraz jej teorii? Bieżącemu numerowi ZRL przyświeca cel analitycznego przyjrzenia się w perspektywie badań literackich pewnym mechanizmom i ich efektom charakterystycznym dla czasów digitalizacji kultury, gwałtownego rozwoju technologii użytkowej i idącej za tym hipotetycznej homogenizacji kultury. Proponowane czytelnikowi artykuły skupiają się na różnorodnych problemach, częstokroć prezentując odmienne stanowiska badawcze do wyjściowego zagadnienia. Dostrzeżenie nieoczywistości i zróżnicowania procesów konwergencyjnych łączy się w niniejszym tomie z próbą sprostania płynności oraz wieloaspektowości konwergencji, która z założenia wprowadza intermodalność, interdyscyplinarność i wielojęzykowość w to, co tekstowe. Autorzy studiów tu zawartych stawiają pytania między innymi o status poetyki w dobie konwergencji i wpływ procesów związanych z digitalizacją na struktury i cechy gatunkowe czy dyskursywne, podejmują namysł nad problemem ontologii dzieła hybrydycznego, szukają przykładów konwergencji w poezji konkretnej, e-poezji, liberaturze, tekstach logowizualnych, blogach okołoliterackich, serwisach społecznościowych, historiografii czy mieście — rozumianym jako przestrzeń tekstów/tekst. Przenikanie się dziedzin widać także w doborze narzędzi i metodologii naukowych — pragmalingwistyka sąsiaduje z klasyczną genologią, antropologia z pedagogiką, a teorie literatury z komparatystyką i badaniami nad nowymi mediami. Liczymy, że rozpiętość tematyczna w połączeniu z rozmaitością perspektyw badawczych uczyni ten zeszyt „Zagadnień Rodzajów Literackich“ ważnym i ciekawym w lekturze (wielo)głosem w coraz wyraźniej zaznaczającym swoje miejsce w humanistyce XXI wieku dyskursie okołokonwergencyjnym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Cz. I.: Atrybuty tożsamości Zagłębiowskiej: The identity of Zagłębie Dąbrowskie - nations, structure and manifestations; Tożsamość w pespektywie teoretycznej; Zagłębiowskie media a tożsamość lokalna mieszkańców regionu - zjawiska, wyzwania, perspektywy; Kultura duchowa, społeczna i materialna mieszkańców Zagłębia Dąbrowskiego jako wyznacznik tożsamości zagłębiowskiej; Polski Narodowy Kościół Katolicki Polskokatolicki na terenie Zagłębia Dąbrowskiego - przeszłość i teraźniejszość wspólnoty; Wczesnopolskie zagłębie hutnictwa srebra i ołowiu; Cz. II.: Lokalny System Polityczny i jego otoczenie: Samorząd terytorialny jako instytucja prawno-polityczna; Systemowa i społeczna specyfika wyborów samorządowych w perspektywie rywalizacji politycznej; Zachowania wyborcze mieszkańców Zagłębia i Górnego Śląska jako wyraz różnicy obu regionów; Czy samorząd potrzebuje parytetu? Partycypacja polityczna kobiet w samorządzie zagłębiowskim ze szczególnym uwzględnieniem wyborów w 2006 roku; Społeczeństwo obywatelskie a wybory samorządowe w województwie śląskim w latach 1998-2006; Strategia rozwoju gminy- realny plan czy pobożne życzenie?; Rola organizacji pozarządowych w kreacji życia społeczeństwa obywatelskiego. Zmiany w społeczeństwie obywatelskim w mieście Czeladzi po roku 1989; Społeczne przeciwdziałanie bezrobociu- doświadczenia województwa śląskiego; Dwadzieścia lat Samorządu z perspektywy włodarzy Zagłębia: Samorządy dały sobie radę. Rozmowa z Kazimierzem Górskim, prezydentem Sosnowca; Polityka z dala od samorządu. Rozmowa ze Zbigniewem Podrazą, prezydentem Dąbrowy Górniczej; Sukcesem są ludzie. Rozmowa z Teresą Kosmalą, burmistrzem Czeladzi; Czas wykorzystanych szans. Rozmowa z Pawłem Silbertem, prezydentem Jaworzna; Trzeba dać ludziom możliwości! Rozmowa z Łukaszem Komoniewskim, prezydentem Będzina.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 930.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 930.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
Główne wnioski i rekomendacje, Wiedza i samoocena Polaków, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Źródła informacji, Integracja Polski z Unia Europejską - społeczne oceny i postulaty, Wiedza o Unii Europejskiej, Zainteresowanie sprawami integracji europejskiej, Poinformowanie o integracji, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Wiarygodność instytucji informacyjnych, Najważniejsze kwestie integracyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
1. Geneza nauk o zarządzaniu; 2. Metodologia systemowa. Systemy i modele medialne; 3. Istota zarządzania mediami- dualna natura przedsiębiorstw medialnych; 4. Systemy i rynki informacyjne; 5. Ekonomiczne aspekty zarządzania mediami; 6. Zarządzanie reklamą; 7. Menedżerowie i dziennikarze; 8. Strategie organizacji medialnych. Wartość dla odbiorców; 9. Prawne i etyczne aspekty zarządzania mediami; 10. Trendy rozwojowe organizacji medialnych. Wyznaczniki medialnej przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w mediach / Tadeusz Kowalski. - Wyd. 2 uaktual. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2013. - 310, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzanie do zarządzania w mediach; 2. Innowacyjność i zmiana jako rutynowa praktyka firm medialnych; 3. W poszukiwaniu panaceum; 4. Pracownicy mediów; 5. Podejmowanie decyzji; 6. Portfolio firm medialnych; 7. Finanse firm medialnych; 8. Marketing i komunikacja marketingowa; 9. Strategie i wizje; 10. Wyzwania przyszłości dla zarządzania w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz.I Jak przemawiać publicznie i krytycznie słuchać : 1. Odpowiedzialność mówcy w czasach podziałów społecznych ; 2. Początek , czyli gdzie zaczyna się odpowiedzialność ; 3. Krytyczny odbiór wygłaszanych tekstów ; 4. Przemawianie publiczne a życie kulturalne . Cz.II Odpowiedzialność mówcy a planowanie i przygotowanie przemowy : 5. Jak zrozumieć publiczność ; 6. Szukanie materiałów ilustrujących ; 7. Wykorzystanie materiałów ilustrujących ; 8. Organizacja przemówienia i sporządzenie konspektu ; 9. Wprowadzenie i zakończenie przemówienia . Cz.III Odpowiedzialna prezentacja : 10. Jak nadać przemówieniu kształt językowy ; 11. Jak wygłaszać przemówienie ; 12. Jak posługiwać się pomocami wizualnymi . Cz.IV Rodzaje przemówień publicznych : 13. Przemówienia mające na celu informować ; 14. Przemówienia mające na celu przekonywać ; 15. Argumentacja i myślenie krytyczne .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Pojecie i twórczości, zdolności i postawy twórczej, 2. Elektroniczne media, 3. Nauczyciele i twórczość, 4. Problemy i metoda badań, 5. Wyniki badań ilościowych, 6. Wyniki badań jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 1.)
Erving Goffman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych; Od gatunku przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych wczoraj i dziś: Rozwój medialnej kultury uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji; Grupy pewnych Osób jako przykład nieformalnego lokalnego ruchu społecznego internautów; Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów ( internetowych ); Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych; Przestrzenie blogowania. Blog a wybrane serwisy nowych mediów; Afordancje i struktury innowacyjności mediów - w kierunku integracji technologii w codziennych aktywnościach użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Środki masowego komunikowania jako element ludzkiego środowiska; 1. Polska nowoczesność "socjalistyczna": Polskie badania czytelnictwa pracy; O polskiej prasie lokalnej; Cienie w jaskini- Okrągły Stół przez ekran telewizora; Informacja czy komunikacja; 2. Światowe procesy zmian: Wobec ekspansji mediów wizualnych; Wejście wideo na rynek globalny; Komunikowanie a rozwój społeczny; Cele społeczne nowego międzynarodowego porządku informacyjnego; Prawo do komunikowania się: czy dawne dylematy są jeszcze aktualne?; Człowieka a nowe media; 3. Media czasu globalizacji: Procesy fragmentaryzacji w mediach; Ewolucja roli prasy codziennej w Europie; Telewizja w warunkach współczesnej globalizacji; Kultura wobec społeczeństwa sieci; Czytelnik posługuje partnera- jak utrzymać wiernego czytelnika; Rola mediów w procesie komunikacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do wydania MIT Press: Wieczna teraźniejszość. Cz.I: Wstęp; 1. Środek przekazu sam jest przekazem; 2. Gorące i zimne środki przekazu; 3. Odwrócenie przegrzanego środka przekazu; 4. Miłośnik gadżetów: Narcyz jako narkoza; 5. Energia hybrydowa: Niebezpieczne związki; 6. Środku przekazu jako translacje; 7. Wyzwanie i upadek: Nemezis zdolności tworzenia. Cz.II: 8. Słowo mówione: Kwiat diabła?; 9. Słowo pisane: Oko za ucho; 10. Drogi i papierowe szlaki; 11. Liczba: Ch-ka tłumu; 12. Ubranie: Przedłużenie naszej skóry; 13. Mieszkanie: Nowe spojrzenie i nowy pogląd na świat; 14. Pieniądz: Karta kredytowa biedaka; 15. Zegary: Zapach czasu; 16. Druk: Jak w nim kopać; 17. Komiksy: MAD jako przedsionek telewizji; 18. Słowo drukowane: Architekt nacjonalizmu; 19. Koło, rower i samolot; 20. Fotografia: Burdel bez ścian; 21. Prasa: Rządzenie za pomocą przecieków prasowych; 22. Samochód : Mechaniczna panna młoda; 23. Reklama: Ściganie się z sąsiadami; 24. Gry: Przedłużenia człowieka; 25. Telegraf: Społeczny hormon; 26. Maszyna do pisania: Ku epoce żelaznych fanaberii; 27. Telefon: Mosiądz dźwięczący czy symbol brzmiący?; 28. Fonograf: Zabawka, która obkurczyła narodową pierś; 29. Film: Świat na szpuli; 30. Radio: Plemienny bęben; 31. Telewizja: Nieśmiały olbrzym; 32. Broń: Wojna ikon; 33. Automatyzacja: Uczenie się życia. Ważne pojęcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie reklamy. Cel i funkcje; Wolność słowa a komunikowanie w sferze gospodarczej; "Dobre obyczaje" jako przesłanka czynu nieuczciwej konkurencji; Reklama wprowadzająca w błąd; Reklama wykorzystująca uczucia (reklama nierzeczowa); Reklama ukryta; Reklama ingerująca w sferę prywatności (reklama uciążliwa); Reklama porównawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Czarny ekran we wnętrzu. Fragmenty z socjologii wizualnej pokoju telewizyjnego. 2. Artykuł pierwszej potrzeby. Fragmenty z historii społecznej telewizora w Polsce. 3. Do czego służy telewizor. Społeczne konteksty używania odbiornika. 4. Co widzowie robią z telewizją. Oglądanie jako zawłaszczanie i inne perspektywy interpretacji. 5. Telewizyjne realizmy i ich rodzaj. Hipoteza " męskiego" i "kobiecego" prawdopodobieństwa. 6. Greenpoint, dziewiętnasta trzydzieści. Telewizja i odtwarzanie tożsamości narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej