Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(8)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Sitek Marcin
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Baran Beata
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Bęben Robert
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Cierpioł Adrian
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kapuścik Edyta
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kot-Radojewska Magdalena
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Kraczala Madalena
(1)
Król Karol
(1)
Kupich Andrzej
(1)
Lis Marcin
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Ljudvigová Ivana
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Mazur Artur (1978- )
(1)
Maślak Marcin
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moras Małgorzata
(1)
Moras-Olaś Kinga
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Nawojczyk Monika
(1)
Nejman Żaneta
(1)
Nestorenko Tetyana
(1)
Olma Małgorzata
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pogłódek Andrzej
(1)
Porvaznĺk Ján
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Pysiak Anna
(1)
Półtorak Magdalena (1981- )
(1)
Płoska Renata
(1)
Radlak Karolina
(1)
Ratajczak Marcin
(1)
Ratajczak Sylwia
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobas Magdalena
(1)
Sobol-Kołodziejczyk Piotr
(1)
Stach Dariusz
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Storczyński Jarosław
(1)
Stych Marek
(1)
Stępień Anna
(1)
Suska Magdalena
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szynal Grzegorz
(1)
Trippner-Hrabi Justyna
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Turant Aleksandra
(1)
Wanninayake Bandara
(1)
Wnuk Jan
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wujczyk Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(11)
Innowacje
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Etyka biznesu
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing
(2)
Nieruchomości
(2)
Polityka społeczna
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Venture capital
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Banki
(1)
Branża TSL
(1)
Controlling
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
E-konsumenci
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Europejska Karta Społeczna
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informatyzacja
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kampania Piwowarska (Poznań)
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konstytucja Cypru (1960)
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kozioł ofiarny (socjologia)
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Majątek trwały
(1)
Mandat radnego
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Obywatelstwo
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Ojcostwo
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Parlament
(1)
Piwowarstwo
(1)
Porty
(1)
Prawa dziecka
(1)
Prawo do mieszkania
(1)
Prawo do nauki
(1)
Prawo do ochrony zdrowia
(1)
Prawo o ruchu drogowym
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo samorządu terytorialnego
(1)
Prawo zamówień publicznych
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Referendum lokalne
(1)
Reklama
(1)
Rewolucja lutowa (1917)
(1)
Samorządowe kolegia odwoławcze
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Społeczna odpowiedzialność
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Sądownictwo
(1)
Sądownictwo pracy
(1)
Służba więzienna
(1)
Technologia
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Umowa o pracę na czas określony
(1)
Wójt
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Cypr
(1)
Czechy
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Tadżykistan
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Artykuł naukowy
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zasady i instytucje indywidualnego prawa pracy: Prawo pracy jako wartość uniwersalna; Zasady równości i niedyskryminacji jako podstawa orzekania Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej; Ochrona przed nierównym traktowaniem i dyskryminacją we względu na religię oraz przekonania w prawie wspólnotowym oraz prawie polskim; Do dyskusji o definiowaniu nietypowych form zatrudnienia; Kary z tytułu pracowniczej odpowiedzialności porządkowej; Konstrukcja prawna normy i wymiaru czasu pracy; 2. Pragmatyczne stosunki zatrudnienia: Stosunki pracy w służbie cywilnej- wnioski de lege ferenda i postulaty de lege ferenda na tle orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego; Wygaśnięcie stosunku pracy nauczyciela akademickiego w świetle ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym; Ograniczenia szeroko pojętej aktywności zawodowej osób zajmujących stanowisko sekretarza jednostki samorządu terytorialnego; O odpowiedzialności pracowniczej pracowników samorządowych w związku z ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.; Odpowiedzialność funkcjonariusza publicznego w ustawie o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenia prawa a inne rodzaje odpowiedzialności; 3. Z zagadnień zbiorowego prawa pracy: O zakresie podmiotowym zbiorowego prawa pracy de lege ferenda i de lege lata; Normy kolizyjne zbiorowego prawa pracy; Uprawnienia sędziów sądów powszechnych do zrzeszania się w związkach zawodowych; Dopuszczalność zwolnienia się z postanowień ponadzakładowego układu zbiorowego pracy przez pracodawców indywidualnych; Obowiązek złożenia pracodawcy informacji o łącznej liczbie członków zakładowej (międzyzakładowej) organizacji związkowej; Pozycja prawna Państwowej Inspekcji Pracy w sporze zbiorowym; 4. Z zagadnień polityki społeczne: Nowe wyzwania i paradygmaty w polityce społecznej- w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań; Społeczna odpowiedzialność biznesu, empatia, altruizm- wyrafinowane narzędzie marketingu czy socjotechnika; Umowa jako forma współdziałania administracji z adresatem działania na przykładzie pomocy społecznej; Z kart historii: Administrowanie pracą przymusową w Rosji radzieckiej i ZSRR
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Społeczna odpowiedzialność w działalności przedsiębiorstw: 1. Główne czynniki zmian w upowszechnianiu koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Geneza i pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu; 2.1. Definiowanie społecznej odpowiedzialności w środowisku; akademickim; 2.2. Definiowanie społecznej odpowiedzialności przez organizacje międzynarodowe; 3. Modele społecznej odpowiedzialności. II. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ: 1. Specyfika funkcjonalna i zarządcza przedsiębiorstw sektora PMMŚ; 2. Istota zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ; 3. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym; 3.1. Obszary społecznej odpowiedzialności; 3.2. Teoria interesariuszy: zarządzanie zgodne z CSR w kontekście "wielorakich aktorów"; 3.3. Systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR. III. Identyfikacja czynników determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ oraz perspektywy badawcze: 1. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w PMMŚ; 1.1. Czynniki zewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 1.2. Czynniki wewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 2. Stan dotychczasowych badań na temat CSR w sektorze PMMŚ na świecie; 3. Polski dorobek w zakresie badań na temat CSR w sektorze PMMŚ. IV. Metodyka badań empirycznych: 1. Cel oraz zakres badań empirycznych; 2. Charakterystyka badania przygotowawczego; 3. Charakterystyka badania właściwego; 4. Przetwarzanie i analiza danych; 5. Charakterystyka badanej zbiorowości. V. Ocena czynników wpływających na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w badanych przedsiębiorstwach: 1. Koncepcja CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.1. Znajomość pojęcia CSR oraz sposoby jego definiowania przez PMMŚ; 1.2. Ocena ważności i charakter przesłanek wdrażania CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.3. Podejmowane działania w obszarach CSR w badanym sektorze przedsiębiorstw; 2. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.1. Analiza i ocena czynników zewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.2. Analiza i ocena czynników wewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 3. Eksploracyjna analiza czynnikowa determinant zarządzania społecznie odpowiedzialnego w badanym sektorze PMMŚ; 4. Analiza współzależności między czynnikami wpływającymi na zarządzanie społecznie odpowiedzialne a wybranymi cechami; 5. Analiza współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi systemami zarządzania a zaangażowaniem organizacji w inicjatywy CSR; 6. Korzyści wynikające z realizacji CSR w badanych przedsiębiorstwach. VI. Doskonalenie zarządzania społecznie odpowiedzialnego w sektorze PMMŚ: 1. Ocena podstawowych obszarów CSR przez badany segment PMMŚ; 2. Wnioski z przeprowadzonych badań; 3. Kierunki doskonalenia procesu zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ oraz nowe wyzwania badawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 55)
1. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach: Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego; Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce; Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy; Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka); Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych; Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce; Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw - wyniki badań; Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym; Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań; Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce; Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych; Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji; Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego; Intensywność konkurencji na rynku pracy codziennej w ocenach wydawców; 2. Rozwój działań marketingowych w organizacjach: Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze; Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa; Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności; Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego; Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu; Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU; Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej; Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK sp. z o.o. Koszalin; Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych; Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej; Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw; 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Wykorzystanie koncepcji odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim; Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia - rekomendacje dla komunikacji; Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego; Realizacji wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu; Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań; Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych; Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych; Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim; 4. Znaczenie komunikacji na globalnym rynku: Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym - studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla; Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych; Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku; Modele komunikacji międzykulturowej; Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej; Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji; Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów (przykład Polski i Hiszpanii); Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów; Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców - wyniki badań; Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych; Kultura narodowa i kultura organizacyjna - komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym; 5. Internet w komunikacji marketingowej: Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczonych z klientami; Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej (świetle wyników badań); Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach; Sponsorowane społeczności internetowe; Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej; Funkcjonowanie e-handlu w Polsce; Profil konsumenta aukcji internetowych; Marketingowe aspekty Secondo Life; Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej; Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku; Internet w handlu żywnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XVI. Zeszyt 2.)
Półrocznik, 2014-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013
Forma i typ
Temat
Zawiera: Dwuizbowy parlament Republiki Tadżykistaniu; Sądownictwo Republiki Cypryjskiej - wybrane zagadnienia; „(…) pater vero is est quem nuptiae demonstrant?” - czyli o prawie dziecka do ustalenia pochodzenia ze strony ojca w kontekście wolności prokreacyjnej; Ukraina - od Rządu Tymczasowego do zamachu bolszewickiego. W setną rocznicę rewolucji 1917 roku; Kozioł ofiarny - kozioł wypędzony; Polskie sądownictwo pracy w okresie międzywojennym; Udział obywateli w tworzeniu w wybranych gminach województwa śląskiego; Referendum w sprawie odwołania wójta - obligatoryjne czy fakultatywne?; Kontrowersje dotyczące chwili wygaśnięcia mandatu wójta odwołanego w drodze referendum - głos w dyskusji; Analiza działalności samorządowych kolegiów odwoławczych w Małopolsce w latach 2010-2015; Wybrane aspekty regulacji prawnej i funkcjonowania portu morskiego we Władysławowie; Stosowanie wykładni funkcjonalnej w interpretacji przepisów ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców; Reklama suplementów diety jako wyzwanie dla ustawodawcy i regulatora; Ewidencja kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w świetle orzecznictwa sądów administracyjnych; Ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych w orzecznictwie sądów administracyjnych - wybrane zagadnienia; Społeczna odpowiedzialność biznesu - studium porównawcze reżimów prawnych; Horyzontalna klauzula społeczna w świetle nowych regulacji prawnych w zamówieniach publicznych; Disciplinary proceedings of the prion service officers in the light of human rights’ standards (Postępowanie dyscyplinarne w sprawach funkcjonariuszy służby więziennej w świetle międzynarodowych standardów praw człowieka); Guilt of the employee and the liability for the damage inflicted on a third party - some remarks with regard to the polish labour code regulations (Wina pracownika a szkoda wyrządzona osobie trzeciej - kilka uwag odnośnie do regulacji polskiego Kodeksu pracy); Przesłanki nabycia statusu osoby bezrobotnej przez cudzoziemca w świetle ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Kilka refleksji na temat znowelizowanego art. 251 k.p.; Karta Praw Społecznych Rady Europy jako szansa ustanowienia jednolitej koncepcji obywatelstwa Unii Europejskiej; |Glosa do wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 30 września 2010 r., sygn. Akt: II OSK 1417/09; Postanowienia Sądu Konstytucyjnego Federacji Rosyjskiej № 21-P z dnia 14 lipca 2015 roku (Dotyczy prawa Sądu Konstytucyjnego do kontroli wyroków Europejskiego Trybunału Praw Człowieka); Sprawozdanie z Konferencji naukowej „Legalne/nielegalne poszukiwanie zabytków i obrót zabytkami”; Sprawozdanie z XXII Zjazdu Katedr Teorii i Filozofii Prawa; Tadeusz Maciejewski, The Histroy of Polish Legal System from the 10th to the 20th century (recenzja); O rozmytych relacjach pomiędzy psychologią sądową, psychiatrią sądową a prawem karnym: na przykładzie pracy Anny Golonki „Niepoczytalność i poczytalność ograniczona; Z działalności Instytutu administracji i Prawa Wyższej Szkoły Humanitas.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym 1.1. Istota komunikacji międzyludzkiej 1.2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku 1.3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy 1.3.1. Tożsamość firmy 1.3.2. Wizerunek 1.3.3. Reputacja 1.4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm 1.4.1. Duże przedsiębiorstwa 1.4.2. Małe i średnie przedsiębiorstwa 1.5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców 1.6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców Rozdział 2. Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym - B2B 2.1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B 2.1.1. Otwieranie rozmowy z klientem 2.1.2. Poznawanie potrzeb klienta 2.1.3. Przedstawianie korzyści 2.1.4. Asertywność 2.1.5. Współpraca w sytuacji konfliktowej 2.2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw 2.2.1. Podejście partnerskie w komunikacji B2B 2.2.2. Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) 2.2.3. Koncepcja marketingu relacji 2.2.4. Pracownicy organizacji jako part-time marketers 2.2.5. Doskonała obsługa klienta 2.2.6. Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation 2.2.7. Zarządzanie relacjami z klientem - CRM 2.2.8. Budowa lojalności 2.2.9. Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B Rozdział 3. Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym - B2C 3.1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej 3.1.1. Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo 3.1.2. Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy 3.1.3. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami 3.1.4. Odbiorcy komunikacji B2C a B2B 3.2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej 3.2.1. Reklama 3.2.2. Marketingowe public relations 3.2.3. Promocja sprzedaży i POS 3.2.4. Sprzedaż osobista 3.2.5. Marketing bezpośredni 3.2.6. Marketing internetowy 3.2.7. Mobile marketing 3.2.8. Marketing szeptany 3.2.9. Sponsoring 3.2.10. Event marketing 3.3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym 3.3.1. Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji 3.3.2. Media Paid 3.3.3. Media Owned 3.3.4. Media Earned 3.3.5. Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów 3.4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej 3.4.1. Content marketing 3.4.2. Storytelling 3.4.3. Autentyczność i podkreślanie pochodzenia 3.4.4. Dostarczanie doświadczeń 3.4.5. Komunikacja wideo w internecie 3.4.6. Retrokomunikacja: sentyment konsumentów Rozdział 4. Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji 4.1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników 4.1.1. Pochwała i wyrazy uznania 4.1.2. Dystrybucja opinii klienta 4.1.3. Wyrazy wdzięczności 4.1.4. Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę 4.1.5. Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne 4.1.6. Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji 4.2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem 4.2.1. Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących 4.2.2. Deklaracja zobowiązania 4.2.3. Efekt rozgrzeszenia 4.2.4. Organizacja zebrań 4.2.5. Plan realizacji celu 4.2.6. Słowa komunikujące sukces lub porażkę 4.2.7. Wizualizacja konsekwencji 4.2.8. Monitoring progresu 4.2.9. Udzielanie motywującej informacji zwrotnej Rozdział 5. CSR - zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie 5.2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa 5.4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu 5.5. CSR w komunikacji public relations 5.6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu 5.7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM); Bibliografia; Spis rysunków i tabel; Sylwetki autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Konkurencja a regulacja na rynku consumer finance; 2. Łagodzenie asymetrii informacyjnej na rynku consumer finance (władza- umiejętność- zaufanie); 3. Ochrona konsumenta- tendencje rozwojowe; 4. Społeczna odpowiedzialność banków a bankowość socjalna; 5. Rachunek bankowy jako usługa powszechna; 6. Dyrektywa o kredycie konsumenckim a rozwój rynku; 7. Regulacje antylichwiarskie a nadmierne zadłużenie; 8. Kredyt związany- pułapki regulacji. Jak daleko powinna sięgać ochrona konsumenta?; 9. Instytucja upadłości konsumenckiej- ochrona konsumenta czy osłona socjalna?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. 1. Początki dziedziny CSR i jej transformacje; 1.1. Powstanie i ewolucja CSR; 1.1.1. CSR 1.0, czyli emisja informacji i budowanie świadomości społecznej w sposób pasywny; 1.1.2. CSR 2.0, czyli początek dialogu i interakcji, z naciskiem na transparentność i uczciwość działań; 1.1.3. CSR 3.0, czyli budowanie świadomości przy jednoczesnym zwiększeniu prędkości informowania, przekraczaniu granic geograficznych, wiekowych, socjospołecznych oraz angażowaniu interesariuszy; 1.4. Wykorzystanie mediów społecznościowych w realizacji CSR; 1.2. Perspektywy postrzegania dziedziny CSR i jej charakterystyka w kontekście innych instrumentów biznesowych; 1.3. Podsumowanie. 2. CSR w perspektywie międzynarodowej; 2.1. CSR jako ważny element polityki Unii Europejskiej; 2.2. CSR w kontekście międzykulturowej komunikacji; 2.3. CSR jako Public Social Responsibility – działania CSR w kontekście implementacji w strukturach administracji publicznej; 2.4. Międzynarodowa normalizacja zagadnień Społecznej Odpowiedzialności Biznesu – standaryzacja ISO; 2.5. Społeczna odpowiedzialność jako czynnik zwiększający wartość giełdową i rynkową przedsiębiorstw; 2.6. Podsumowanie. 3. Raportowanie – ważny element działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności: 3.1. Międzynarodowe wytyczne dotyczące raportowania – Global Reporting Initiative oraz Communication on Progress; 3.1.1. Global Reporting Initiative; 3.1.2. Commucation on Progress; 3.2. Raport zrównoważonego rozwoju – struktura i zastosowanie; 3.2.1. Idea tworzenia raportów; 3.2.2. Funkcje raportu; 3.2.3. Opracowanie koncepcji raportu; 3.2.4. Komponenty raportu; 3.3. Podsumowanie. 4. Analiza badań o stanie wdrażania polityki CSR w Polsce; 4.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świadomości polskiego społeczeństwa, przedsiębiorstw i pracowników; 4.1.1. CSR w opinii przedsiębiorców; 4.1.2. CSR zdaniem pracowników; 4.1.3. Czym dla społeczeństwa jest CSR; 4.2. Implementacja CSR w polskich przedsiębiorstwach; 4.3. Raportowanie CSR w Polsce; 4.4. Ewolucja polskiego CSR na przestrzeni lat 2007-2015 – synteza; 4.5. Podsumowanie. 5. Wpływ CSR na kształtowanie wizerunku organizacji: 5.1. Zasady budowania wizerunku organizacji; 5.2. Istota spójności wizerunkowej; 5.3. Budowanie i utrwalanie wizerunku, czyli dobre praktyki w obszarze realizowania polityki CSR na przykładzie Grupy Żywiec – studium przypadku; 5.4. Podsumowanie. 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu w opinii polskich internautów – badania sondażowe: 6.1. Nastawienie konsumentów względem CSR oraz odpowiedzialnego rynku; 6.2. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządzania Kulturą ; T. 8)
1. Teoretyczne zagadnienia z zakresu sponsoringu: Sponsoring jako element marketingu mix; Sponsoring a strategia marketingowe; Formy sponsoringu; Sponsoring jako element CSR; Rola sponsoringu kultury w promowaniu marki; Ewaluacja działań sponsoringowych; Prawne uwarunkowania sponsoringu w Polsce; 2. Rynek kultury w Polsce: Instytucje kultury w Polsce; Finansowanie kultury w Polsce; 3. Sponsoring w działalności Kompanii Piwowarskiej SA: Rynek piwa w Polsce; KP- droga do lidera rynku; Działania Kompanii Piwowarskiej w zakresie CSR; Sponsoring wydarzeń kulturalnych przez marki KP; Efekty działalności KP w zakresie CSR oraz sponsoringu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy. Wizerunek uczelni jako element strategii marketingowej 1.1. Wizerunek społeczny uczelni niepublicznej jako czynnik motywujący jej pracowników. 1.2. Zastosowanie zasad społecznej odpowiedzialności uczelni jako metoda kształtowania wizerunku. 1.3. Działania marketingowe i działania wspierające rozwój uczelni niepublicznej na przykładzie Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie. 1.4. Profesjonalna obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni niepublicznej. 1.5. Sposoby podnoszenia funkcjonalności strony WWW. 1.6. Marketing wydawnictw szkół wyższych. Rozdział drugi. Problematyka jakości usług edukacyjnych 2.1. Odpowiedzialność społeczna uczelni a problematyka jakości kształcenia. 2.2. Jakość kształcenia w szkole wyższej w dobie masowej edukacji. 2.3. Wpływ warunków i wyposażenia uczelni na jakość kształcenia. 2.4. Biblioteka uczelniana - stereotypy, realia, perspektywy. 2.5. Sztuka komunikacji z klientem w dziale windykacji uczelni niepublicznej. 2.6. Zastosowanie podstaw NLP w obsłudze studenta prywatnej uczelni wyższej. 2.7. Praktyki zawodowe dobrym początkiem kariery. 2.8. Mobilność studentów uczelni niepublicznych w Polsce. 2.9. Przedsiębiorczość akademicka w Polsce. Rozdział trzeci. Czynniki sprawnego zarządzania uczelniami 3.1.Społeczna odpowiedzialność uczelni niezbędnym czynnikiem jej rozwoju. 3.2.Rola komunikacji w procesie motywowania pracowników w uczelniach niepublicznych. 3.3. Wdrażanie Total Quality Management w warunkach konkurencyjności usług edukacyjnych w odniesieniu do modelu organizacji inteligentnej - uczelni niepublicznej. 3.4. Rola analizy finansowej w sprawnym zarządzaniu uczelnią niepubliczną. 3.5. Rola SOA w procesie integracji Systemów Informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Nowa polityka społeczna ; 4)
O związkach polityki społecznej ze społeczną odpowiedzialnością biznesu; Współpraca biznesu z jednostkami samorządu terytorialnego a realizacja polityki społecznej; CSR - wspólna przestrzeń dla biznesu i organizacji pozarządowych; Społeczna odpowiedzialność a biznes; CSR a człowiek jako jednostka; CSR a równość płci; CSR a Kapitał Społeczny - perspektywa wewnętrzna firmy; Społeczna Odpowiedzialność Biznesu a zdrowie; CSR a wartość dla klienta; Społeczna odpowiedzialność biznesu a innowacje; Metody pomiaru CSR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 2/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Tworzenie innowacji poprzez współpracę międzyorganizacyjną, Koncepcja "przedsiębiorstwa przyszłości" jako źródło nowych paradygmatów w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, Kompetencje międzynarodowych zespołów wiedzy, Społeczna odpowiedzialność biznesu szansą na zrównoważony rozwój społeczno-ekonomiczny małych przedsiębiorstw, Organizacja produktu w przedsiębiorstwie sektora hotelarstwa, Zarządzanie rządowymi programami wspierania budownictwa mieszkaniowego, Zarządzanie organizacją - efekty finansowe współdziałania organizacji, Wyniki funduszy Venture Capital - tendencje światowe a rynek polski, Kompetencje informatyczne pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej, Integracja systemów zarządzania na poziomie zarządzania procesowego, Edyta Dylematy nadużycia zaufania intraorganizacyjnego w organizacjach Publicznych, Zarządzanie technologią informacyjną jako główny czynnik wzrostu wartości dla organizacji, Nowoczesne formy zarządzania w administracji publicznej, Analiza porównawcza systemów motywowania Urzędu Miasta i banku. Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2014)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: NIeregularnie, 2000-2002
Uwarunkowania zewnętrzne innowacyjności przedsiębiorstw w Polsce, Organizational culture and culture crisis, Six Sigma jako metoda doskonalenia jakości przedsiębiorstw w okresie rosnącej globalizacji, Kwoty dotyczące płci w zarządach spółek - przegląd rozwiązań unijnych i krajowych, Czech consumers' behavior toward domestic brand, Motivation systems in shaping the development of SME employees in an increasingly globalizing world, Barriers to the development and operation of small and medium enterprises, Wybrane aspekty koncepcji CSR na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw agrobiznesu, Gospodarka innowacyjna oparta na wiedzy ze szczególnym uwzględnieniem programów rozwojowych Unii Europejskiej, Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami, Czynniki motywacji podnoszące morale pracowników,Flexible forms of employment as a factor of increase in enterprises competitiveness, Finansowa odpowiedzialność top-menedżerów, Motivation system to work in disposable group. Case study, Proces gromadzenia danych i pozyskiwania informacji w Śląskim Rejestrze Nowotworów, Importance and role of social maturity in the concept of holistic managerial competence, Wykorzystanie franchisingu w finansowaniu działalności koncernów paliwowych, Koncepcja Human Sigma - przesłanki, uwarunkowania i korzyści aplikacji w organizacjach, Product placement w filmie, Przychody i koszty elementem zarządzania i wpływu na wynik finansowy - studium przypadku, Czynniki jakości związane z barierami architektonicznymi obsługi klienta niepełnosprawnego w urzędzie miejskim w Siemianowicach Śląskich, Odpowiedzialność w zaciąganiu zobowiązań finansowych wyzwaniem dla współczesnych konsumentów i przedsiębiorców, Karta różnorodności narzędziem doskonalenia wizerunku współczesnej organizacji, Zarządzanie organizacją - efekty rynkowe i marketingowe współpracy organizacji, Rozkład empiryczny stóp zwrotu kursu polskiego złotego względem wybranych walut na tle rozkładu Gaussa, Changes in the functioning of the housing market - Government Financial Program to Support Residential Real Estate in Poland, Bureaucracy and public management as concepts of management in public administration, Zrównoważone otoczenie społeczno-kulturowe i naturalne przedsiębiorstwa, Evolution of external balance of Central European States, Funkcjonał w zarządzaniuRecenzja książki: Jan Klimek, Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce, Globalne myślenie o mikrogospodarce, Recenzja książki: Stefan Kassay, Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość, t. II: Gospodarka i Finanse. Wzajemna zależność procesów makro- i mikroekonomicznych w rozwoju społecznym i gospodarczym społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej