Jaworowicz Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Jaworowicz Piotr
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing szeptany
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym 1.1. Istota komunikacji międzyludzkiej 1.2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku 1.3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy 1.3.1. Tożsamość firmy 1.3.2. Wizerunek 1.3.3. Reputacja 1.4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm 1.4.1. Duże przedsiębiorstwa 1.4.2. Małe i średnie przedsiębiorstwa 1.5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców 1.6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców Rozdział 2. Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym - B2B 2.1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B 2.1.1. Otwieranie rozmowy z klientem 2.1.2. Poznawanie potrzeb klienta 2.1.3. Przedstawianie korzyści 2.1.4. Asertywność 2.1.5. Współpraca w sytuacji konfliktowej 2.2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw 2.2.1. Podejście partnerskie w komunikacji B2B 2.2.2. Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) 2.2.3. Koncepcja marketingu relacji 2.2.4. Pracownicy organizacji jako part-time marketers 2.2.5. Doskonała obsługa klienta 2.2.6. Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation 2.2.7. Zarządzanie relacjami z klientem - CRM 2.2.8. Budowa lojalności 2.2.9. Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B Rozdział 3. Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym - B2C 3.1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej 3.1.1. Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo 3.1.2. Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy 3.1.3. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami 3.1.4. Odbiorcy komunikacji B2C a B2B 3.2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej 3.2.1. Reklama 3.2.2. Marketingowe public relations 3.2.3. Promocja sprzedaży i POS 3.2.4. Sprzedaż osobista 3.2.5. Marketing bezpośredni 3.2.6. Marketing internetowy 3.2.7. Mobile marketing 3.2.8. Marketing szeptany 3.2.9. Sponsoring 3.2.10. Event marketing 3.3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym 3.3.1. Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji 3.3.2. Media Paid 3.3.3. Media Owned 3.3.4. Media Earned 3.3.5. Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów 3.4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej 3.4.1. Content marketing 3.4.2. Storytelling 3.4.3. Autentyczność i podkreślanie pochodzenia 3.4.4. Dostarczanie doświadczeń 3.4.5. Komunikacja wideo w internecie 3.4.6. Retrokomunikacja: sentyment konsumentów Rozdział 4. Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji 4.1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników 4.1.1. Pochwała i wyrazy uznania 4.1.2. Dystrybucja opinii klienta 4.1.3. Wyrazy wdzięczności 4.1.4. Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę 4.1.5. Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne 4.1.6. Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji 4.2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem 4.2.1. Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących 4.2.2. Deklaracja zobowiązania 4.2.3. Efekt rozgrzeszenia 4.2.4. Organizacja zebrań 4.2.5. Plan realizacji celu 4.2.6. Słowa komunikujące sukces lub porażkę 4.2.7. Wizualizacja konsekwencji 4.2.8. Monitoring progresu 4.2.9. Udzielanie motywującej informacji zwrotnej Rozdział 5. CSR - zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie 5.2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa 5.4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu 5.5. CSR w komunikacji public relations 5.6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu 5.7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM); Bibliografia; Spis rysunków i tabel; Sylwetki autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej