Form of Work
Książki
(25)
Czasopisma
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(1)
NASBI
(1)
Status
available
(24)
only on-site
(12)
unavailable
(2)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(14)
Author
Boczkowska Magdalena
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Lupa Iwona
(2)
Sulich Adam
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Widera Wiktor
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Adamski Andrzej
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Dutta Soumitra. Czy masz osobistą strategię obecności w mediach społecznościowych (pol.)
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guth David W
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kane Gerald C. Budowanie społeczności 2.0 (pol.)
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Karlik Marcin
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kroik Janusz
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kwietniewska Małgorzata
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lenik Piotr
(1)
Lipiec Jacek
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marsh Charles
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Miotk Anna
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pierścieniak Agata
(1)
Piontek Adam
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Polińska Karolina
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Porvazník Ján
(1)
Prymon-Ryś Ewa
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Rott Dariusz
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Sala Paweł
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Sarna Paweł
(1)
Siemianowski Roch
(1)
Sitek Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(30)
Country
Poland
(30)
Language
Polish
(30)
Subject
Marketing społecznościowy
(17)
Media społecznościowe
(13)
Marketing elektroniczny
(10)
Internet
(6)
Blogi
(5)
Marketing
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Facebook
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Public relations
(4)
Autoprezentacja
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Public relations w internecie
(3)
Copywriting
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Mentoring
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teatr
(2)
Telewizja
(2)
Twitter
(2)
Alokacja
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma społeczno-kulturalne amerykańskie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
E-mail marketing
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Google Analytics
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Media społęcznościowe
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Netykieta
(1)
Obsługa klienta
(1)
Osobowość
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Radiofonia
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Sport
(1)
Społeczna odpowiedzialność
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Systemy zarządzania treścią
(1)
Teatr polski
(1)
Technologie mobilne
(1)
Tekst
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Web 2.0
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Subject: work
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Subject: time
1939-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Kazachstan
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
30 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-4331-2414-3
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-80-87800-34-8
1. New forms of communication with the audience In theaters; 2. Cultural institutions in social media on the example of Polish public theatres; 3. Polish operas in social media - comparative analysis; 4. New media promotion of cultural institutions. Case study; 5. Game mechanisms in marketing activities of cultural institutions; 6. Exercise materials.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Book
In basket
(E-marketing)
ISBN: 978-83-01-18164-2
1. Kuchnia. Wstęp do content marketingu; 2. Przedpokój. Budowanie persony; 3. Gabinet. Webwriting - jak pisać teksty do internetu; 4. Jadalnia. Strategia content marketingowa; 5. Warsztat. Narzędzia content marketingu; 6. Blogi firmowe; 7. Ogród. Dystrybucja treści; 8. Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet; 9. Poddasze. Przyszłość content marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-18344-8
1. Marka z potencjałem; 2.Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-65357-90-8
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Media and Publuc Ralation)
ISBN: 978-83-61991-23-6
1.Public relations- pomiędzy rynkiem a sferą publiczną w kierunku koncepcji pr jako zarządzania zaufaniem; 2. Zastosowanie instrumentów marketingu w kryzysie bankowym; 3. Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mbanku); 4. Kreowanie e-wizerunku samorządu terytorialnego; 5. Wybrane narzędzia komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego; 6. Medialna autopromocja- próba klasyfikacji (rys teoretyczny); 7. Public relations a media lokalne; 8. Zarządzanie zmianą oraz komunikowanie w sytuacji kryzysowej na przykładzie redakcji prasowych; 9. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej; 10. Social media jako narzędzie promocji instytucji kultury na przykładzie Tarnowskiego Centrum Kultury; 12. Analiza kreacji wizerunku Alexa Jonesa na nowych mediach; 13. Komunikacja jako narzędzie strategiczne dla IT; 14. Multifatyczność komunikacji marketingowej; 15. System wizualizacji i marka jako instrumenty komunikacji marketingowej; 16. Lokowanie produktu w kontekście nieuczciwej konkurencji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659
No cover
Book
CD
In basket
Specjalne opracowanie redakcyjne Harvard Business Review Polska idei zawartych w artykułach: 1. Sprawdzone sposoby budowania społęczności / S. Fournier, L. Lee. 2. Social Strategies That Work / M.J. Piskorski. 3. Upoważnieni do działania / J. Bernoff, T. Schadler.
Artykuły "Harvard Business Review Polska" w PDF: 1. Budowanie społeczności 2.0 / Gerald c. Kane. 2. Czy masz osobistą strategię obecności w mediach społecznościowych / Soumitra Dutta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8095-318-5
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8142-464-6

Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).

Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8142-661-9
Jak powiedział Albert Einstein: „Kreatywność jest zaraźliwa – podaj ją dalej”. Ideą konferencji CREATIVE VIBES jest podkreślenie potrzeby nieszablonowego myślenia przy podejmowaniu różnorodnych przedsięwzięć, wychodzenia poza schemat, ale także wskazywanie granic użyteczności twórczego rozwiązywania problemów, kiedy wymuszona oryginalność bierze górę. Uczestnicy tego cyklicznego wydarzenia wskazują, że zdolność rozwijania i efektywnego wykorzystywania kreatywności jest istotnym czynnikiem determinującym wartość kapitału intelektualnego oraz rozwoju organizacji. Zagadnienie to stanowi interesujący obszar badawczy, co odzwierciedla prezentowana monografia.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2840-7
1. Wprowadzenie do marketingu społecznościowe; 2. Najpopularniejsze portale społecznościowe; 3. Optymalizacja (Social Media Optimization); 4. Marketing społecznościowy (Social Media Marketing); 5. Marketing społecznościowy na Facebooku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-29-1
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-65357-37-3
1. Media społecznościowe w przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Content marketing w mediach społecznościowych; 3. Reklama w mediach społecznościowych. Pomiar efektywności i skuteczności działań w tych mediach; 4. Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych; 5. Marketing szeptany w mediach społecznościowych; 6. Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych; 7. Media społecznościowe jako źródło danych, informacji i wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa; 8. Media społecznościowe w employer brandingu oraz rekrutacji i selekcji pracowników; 9. Media społecznościowe a zaangażowanie pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-62683-54-3
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Media and Publuc Ralation)
ISBN: 978-83-61991-43-4
4. Konwergencja a logika systemu medialnego: Konwergencja korporacyjna w polskich firmach medialnych; Świat wirtualny czy świat Gutenberga? Spór o ACTA w polskich tygodnikach opinii z początkiem 2012 roku; Ekonomiczny wymiar konwergencji mediów; Strategie rozwoju produktów konwergentnych na rynku telewizyjnym; Konwergencja mediów głównego nurtu w postkomunistycznej Polsce jako instrument powielania ideologicznych matryc; Rola mediów w procesach deliberacji. Nowe możliwości i bariery partycypacji w kulturze konwergencji medialnej; Kultura konwergencji a współczesne media; Prasa narodowa w Polsce jako przykład mediów starego typu; Ekonomiczne i społeczne korzyści jednolitego rynku cyfrowego w kontekście zapisów Europejskiej Agendy Cyfrowej; Zdolność rozwojowa radia w warunkach konwergencji medialnej; Abrakadabra w sieci: portale i strony internetowe prasy ezoterycznej w Polsce; Prasa branżowa jako przedsiębiorstwo medialne; Gazeta 2.0- nowe formy konwergencji w prasie; Zjawisko konwergencji w radiu komercyjnym na przykładzie Radia ZET; Wpływ postępu technologicznego na proces konwergencji w mediach - zmiany w radiofonii i telewizji; Zmiany formy produkcji i dystrybucji treści polskich wydawców dzienników i czasopism opinii jako skutek konwergencji mediów; O konwergencji mediów historycznie. Formacja religijna w XVI wieku za pośrednictwem książki drukowanej; 5. Nowe media we współczesnym spoełczeństwie: Bałkanizacja Internetu w dobie konwergencji; Twitter zamiast porannej prasy; Konwergencja mediów jako wyzwanie dla nauk o mediach; Miejsce mediów społecznościowych w polskim systemie medialnym- wybrane zagadnienia; Człowiek w masce Guya Fawkesa-(h)aktywistka w percepcji użytkownika sieci; Nowe media a doświadczenie czasu; Potęga klikania. Media społecznościowe w kontekście konwergencji mediów; Transmedia storytelling w erze konwergencji; E-komunikacja- czy to jedyny sposób na rozmowę wśród gimnazjalistów?; 6. Komunikowanie publiczne w kulturze konwergencji: Nowe media a współprojektowanie identyfikacji wizualnej organizacji; Konwergencja a marketing medialny- rys teoretyczny; Rola i wykorzystanie mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa; Interentowy marketing jednostek samorządu terytorialnego w obliczu konwergencji mediów; E-marketing - w świecie aktywnych konsumentów i konwergencji mediów; Sposoby promocji prasy- przyciąganie uwagi i wzroku czytelników; Problemy konwergencji mediów zakładowych; memy internetowe w marketingu, czyli droga od rozrywki do promocji; Nowe sposoby promocji tradycyjnej prasy w Internecie; W pogodni za uwagą, czyli politycy w obliczu Nowych mediów; Media społecznościowe jako nowe narzędzie budowania wizerunku w firmach w Polsce i Unii Europejskiej; Media społecznościowe- zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych; Cybergeniczność Janusza Korwin-Mikkego w Nowych Nowych mediach; Blog jako nowa forma gatunku dziennikarskiego. Analiza "Polifonii" Bartka Chacińskiego; 7. Konwergencja mediów- konteksty technologiczne: Paradygmat determinizmu technologicznego w wyjaśnianiu konwergencji mediów- wybrane aspekty epistemologiczne; Telefonia mobilna w standardzie NFC. Funkcje zbliżeniowe PDA i konwergencja wielokanałowych usług bankowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data / Grzegorz Błażewicz. - Wyd. 1 - 1 dodr. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 181 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(E-marketing)
ISBN: 978-83-01-18741-5
Filozofia marketing automation; Część I. Nowe pojęcia: 1. Znaczenie rewolucji Big Data; 2. Nowy konsument; 3. Nowy marketer; 4. Nowy sprzedawca. Część 2. Marketing automation i big data redefiniują marketing, jaki znamy: 1. Klasyczne 4P; 2. Porady dla osób, które wybierają platformę marketing automation; 3. Wyciek leadów; 4. Rola edukacji w procesie zakupowym; 5. Content marketing z marketing automation; 6. Nowe podejście do e-mail marketingu; 7. Programy lojalnościowe; 8. Kanał mobile. Część 3. Porady praktyczne: 1. Tworzenie buyer persona; 2. Monitoring kontaktów i zarządzanie nimi przez CRM; 3. Pozyskiwanie leadów; 4. E-mail marketing; 5. Lead nurturing; 6. Website marketing; 7. Personalizacja stron www; 8. Srzedaż; 9. Retencja; 10. Social media; 11. Mobile; 12. Analityka marketing; 13. Porady dla osób, które wybierają platformę marketing automation.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8022-031-7
Zawiera: Rozdział 1. Marka – istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu: 1.1. Natura i definicja marki; 1.2. Wartość i kapitał marki; 1.3. Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki; 1.4. Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki. Rozdział 2. Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki: 2.1. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej; 2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej; 2.3. Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej; 2.4. Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki; 2.5. Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki. Rozdział 3. Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej: 3.1. Internet jako platforma komunikacji marketingowe; 3.2. Narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie; 3.3. Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w Internecie. Rozdział 4. Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej: 4.1. Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych; 4.2. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej; 4.3. Użytkownicy serwisów społecznościowych; 4.4. Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym; 4.5. Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych. Rozdział 5. Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych: 5.1. Cel i przedmiot badania; 5.2. Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń; 5.3. Charakterystyka grupy badawczej. Rozdział 6. Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych: 6.1. Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych; 6.2. Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów; 6.3. Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych; 6.4. Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw; 6.5. Podsumowanie i wnioski końcowe z badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Skuteczne social media / Anna Miotk. - Wyd. 2 rozszerz. - Gliwice : HELION , 2017. - 330 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-283-3338-3
Zawiera: Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji: Pojawienie się i rozwój mediów społecznościowych; Social media w biznesie; Krajobraz social media; Wybrane serwisy/aplikacje społecznościowe; Komunikacja w social media; Użytkownicy Internetu i mediów społecznościowych; Warto doczytać; Przykład 1. Promocja wydarzenia – trzy sztuki w Antarktyce; Przykład 2. Pozyskiwanie klientów przez social media – pixel pr; Przykład 3. Herbatnikiem przez Polskę – jutrzenka petit beurre. Rozdział 2. Organizacja w social media: Social media w różnych obszarach działalności organizacji; Czy organizacje są gotowe na korzystanie z mediów społecznościowych? Przygotowanie do obecności w social media; Czy rozmiar ma znaczenie? Social media – tylko dla firm? Czy social media są dla wszystkich? Warto doczytać; Lista linków: Przykład 4. Regularna komunikacja w social media – coffeedesk; Przykład 5. Promocja bloga – rysuję fejsbuki; Przykład 6. Kampania społeczna - #liniaprosta. Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru: Planowanie w biznesie; Strategia działań w social media; Kilka warunków mierzenia skuteczności działań; Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 7. Pozyskiwanie klientów – let me show you!; Przykład 8. Kampania społeczna – karmimy psiaki; Przykład 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pączkowanie. Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy?: Lejek marketingowy; Model Dona Bartholomewa; Model Kami Huyse; Model Jima Sterne’a; Model Johna Lovetta; Model Powella, Grovesa i Dimosa; Model ZMOT; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 10. Promocja produktu – Arystokrata polskich szos; Przykład 11. Marketing miejsc – małopolska – tu mieszka szczęście. Poczuj ducha świąt!; Przykład 12. Kampania społeczna – zdecydowałem, #niezabieram!. Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda: Jajko czy kura? Badania w strategii social media; Metody badania social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 13. Kampania społeczna - #oddajserce; Przykład 14. Promocja wydarzenia – ogłoszenie wyników rejestracji na bfg 2015; Przykład 15. Promocja konkursu - Škoda auto muzyka. Rozdział 6. Narzędzia: Narzędzia pomocnicze; Jak wybrać narzędzia i współpracować z dostawcą?; Przykładowe programy mierzenia social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 16. Zakręcone – komedia dla kobiet bez hamulców -Škoda polska; Przykład 17. Dziki sad – profil marki na facebooku – grupa żywiec; Przykład 18. Dziki sad – sprzymjeżeńcy. Rozdział 7. Obszar niejasności: Aspekty etyczne; Brak standardów i pierwsze próby regulacji; Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować?; Problemy; Mity pomiaru social media; Kwestie sporne; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 19. Promocja działań charytatywnych – blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszłości; Przykład 20. Nowe obserwowane na allegro – konsultacje z użytkownikami. Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media: Zmiany na rynku mediów społecznościowych; Nowe funkcje dla biznesu; Rozwój analityki; Badanie różnych typów treści; Standaryzacja; Nauka; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsługi wiadomości na Facebooku; Przykład 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-138-03710-6 (hbk)
Zawiera: Introduction: How This Book Works Section 1. Strategic Writing: 1A. Introduction; 1B. The Importance of Good Writing; 1C. research, Planning and the Writing Process; 1D. Writing for the Web; 1E. Writing for Social Media; 1F. Broadcast/Podcast Writing; 1G. Strategic Design; 1H. Integrated Marketing Communications; 1I. Ethics and Strategic Writing; 1J. Diversity and Strategic Writing; 1K. Persuasion and Strategic Writing; 1L. The Law and Strategic Writing. Section 2. Strategic Writing in Public Relations: 2A. Introduction; 2B. Social Media in Public Relations; 2C. Microblogs and Status Updates; 2D. Blogs; 2E. Podcast; 2F. Websites; 2G. News Release Guidelines; 2H. Annoucement News Releases; 2I. Feature News Releases; 2J. Hybrid News Release; 2K. Social Media News Release; 2L. Media Advisories; 2M. Pitches; 2N. Video News Releases and Organizational Storytelling; 2O. Digital Newsrooms and Media Kits; 2P. Backgrounders; 2Q. Fact Sheets; 2R. Photo Opportunity Advisories; 2S. Newsletter and Magazine Stories; 2T. Annual Reports; 2U. Speeches. Section 3. Strategic Writing in Advertising: 3A. Introduction; 3B. Social Media in Advertising; 3C. Strategic Message Planners; 3D. Print Advertisements; 3E. Radio Advertisements; 3F. Television Advertisements; 3G. Web and Mobile Advertisements; 3H. Radio and TV Promotions; 3I. Radio and TV Public Service Annoucements. Section 4. Strategic in Sales and Marketing: 4A. Introduction; 4B. Social Media in Sales and Marketing; 4C. Content Marketing; 4D. Proposals and Marketing Communications Plans; 4E. Mobile Messages; 4F. Sales Letters and E-Blats; 4G. Fundraising Letters and E-Blasts; 4H. Brochures. Section 5. Strategic Writing in Business Communication: 5A. Introduction; 5B. Social Media in Business Communication; 5C. Business Correspondence; 5D. Good-News Correspondence; 5E. Bad-News Correspondence; 5F. Request Correspondence; 5G. Job-Request Correspondence; 5H. Resumes; 5I. Memoranda; 5J. Business Reports. Appendices: A. A Concise Guide to Punctuation; B. A Concise Guide to Grammar; C. A Concise Guide to Style; D. Tips for Oral Presentations.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again