Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(79)
Forma i typ
Książki
(79)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje fachowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(49)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(51)
Czytelnia
(52)
Autor
Kolczyński Mariusz
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Arendt Łukasz
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bęben Robert
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Depa Jakub
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duda Aneta
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Florek Magdalena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gros Urszula
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kobylarek Aleksander (1968- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Krupa Marian
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nizard Georges
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Podlasiak Zbigniew
(1)
Płoska Renata
(1)
Radomski Norbert
(1)
Reiher Robert H
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Rybicki Jacek (1959- )
(1)
Sadłowska-Wrzesińska Joanna
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sidor Monika
(1)
Sielska Alicja
(1)
Sikora Jan
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stachowiak Agnieszka
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Stalewski Tadeusz
(1)
Stanowicka-Traczyk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(79)
Temat
Marketing
(15)
Zarządzanie
(12)
Socjologia
(10)
Organizacja
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Media społecznościowe
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Reklama
(6)
Marketing polityczny
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Menedżerowie
(5)
Przywództwo
(5)
Psychologia pracy
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Autoprezentacja
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Praca
(4)
Socjologia pracy
(4)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Miasta
(3)
Polityka
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Public relations
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Socjologia kultury
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Czas pracy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Image
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Internet
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kariera
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metody badawcze
(2)
Mobbing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Polityka miejska
(2)
Praca zespołowa
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Reklama społeczna
(2)
Socjologia miasta
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Telewizja
(2)
Teoria organizacji
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zaufanie
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Ekorozwój
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Industrializacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Maków Mazowiecki (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(12)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Poradnik
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
79 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. R.I Rynek jako kategoria społeczna : 1.Wokół po jęcie "rynek", 2.Modele rynku w literaturze socjologic znej, 3.Społeczne czynniki warunkujące zachowanie się jednostek na rynku, 4.Kategoria władzy w procesie wymi any rynkowej. R.II Podstawowe wartości rynkowe : 1.Wartości i ich fu nkcje w systemie rynkowym, 2.Rynek a wolność, 3.Rynek a sprawiedliwość, 4.Rynek a równość, 5.Rynek a odpowie dzialność. R.III Przemainy funkcji pieniądza w systemie rynkowym : 1.Ewolucja pieniądza, 2.Formy współczesnego pieniądz a, 3.Ekonomiczne funkcje współczesnego pieniądza, 4. Społeczne funkcje pieniądza, 5.Znaczenie pieniądza eur o w procesie integracji społeczeństw europejskich. R.IV Rynek konsumpcyjny i jego rola w kształtowaniu społeczeństwa konsumpcyjnego : 1.Konsumpcja jako kateg oria socjologiczna, 2.Rynek konsumencji, 3.Społeczne determinanty konsumpcji, 4.Wpływ zbiorowości społeczny ch na zachowania konsumenckie, 5.Wpływ kultury na zach owania konsumenckie. R.V Działalność gospodarcza a zachowania uczestników r ynku : 1.Etyczne zagadnienia w działalności gospodar czej, 2.Etyczne aspekty występujące w relacji producen t-nabywca, 4.Nieetyczne i patologiczne zachowania w sy stemie rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Trendy: Nadchodzi Marketing 3.0; Model przyszłości dla Marketingu 3.0; 2. Strategia: Przekonanie do misji konsumentów; Przekonanie do wartości pracowników; Przekonanie do wartości partnerów z kanału dystrybucyjnego; Przekonanie do wizji udziałowców; 3. Zastosowanie: Transformacja społeczno-kulturowa; Tworzenie przedsiębiorców na rynkach wschodzących; Dążenie do ochrony środowiska; Poskładanie wszystkiego w całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
1. Między marketingiem, zarządzaniem i antropologią. 2. Jak i po co analizować menedżerski dyskurs o naukowym badaniu kultury? 3 Ontologiczne założenia operacjonalizacji kultury - analiza dyskursu. 4. Podsumowanie analizy: dyskursywne praktyki operacjonalizacji kultury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Współzależność pomiędzy konsumpcją i stanem środowiska przyrodniczego; 2. Proekologiczne potrzeby konsumentów; 3. Geneza i istota marketingu ekologicznego; 4. Ekoprodukt; 5. Cena ekoproduktów; 6. Proekologiczna dystrybucja; 7. Promocja ekoproduktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Rynek kultury i jego specyfika, 2. Orienatacja marketingowa w sferze kultury, 3. Informacja marketingowa w instytucjach kultury, 4. Uwarunkowania zachowań nabywców dóbr i usług kultury, 5. Postępowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, 6. Typologia konsumentów dóbr i usług kultury, 7. Tendencje w zachowaniach konsumentów dóbr i usług kultury
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne: 1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska; 1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki; 1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu; 1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki; 1.1.4. Cechy hybrydowych przekazów brandcastingu; 1.2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań; 1.2.1. Analiza dyskursu - ramy teoretyczne; 1.2.2. Translacja wybranych teorii społecznych do analizy dyskursu; 1.2.3. Problemy i techniki badawcze. Rozdział II. Public relations - zacieranie granicy między komercyjnym i dziennikarskim przekazem: 2.1. Public relations - transparentna forma komunikowania o marce?; 2.2. `PR-izacja` treści medialnych?; 2.3. Advertorial - szczególny przypadek PR-izacji prasy; 2.3.1. Advertorial - etyka a praktyka jego stosowania; 2.3.2. Badanie advertoriali - ich typy i odbiór. Rozdział III. Blogi - włączanie treści o markach do blogerskiego dyskursu: 3.1. Blogi - hybrydy o wielu funkcjach; 3.2. Proces komercjalizacji blogów - wiarygodność dyskursu?; 3.3. Uwarunkowania i techniki wpływu blogerów; 3.4. Przypadek dwóch blogów modowych; 3.5. Blogi - demokratyczne komunikowanie? Rozdział IV. CRM - nadawanie wiarygodności marce w dyskursach o społecznym zaangażowaniu: 4.1 CRM - `narzędzie` pomocy potrzebującym?; 4.2. Przypadek społecznego zaangażowania w kampanii marki Dove; 4.2.1. Czynniki kampanijnego sukcesu marki Dove; 4.2.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Dove. Rozdział V. Społeczności marki - angażowanie konsumenta w dyskurs marki: 5.1. `Społeczności` marki - czy społeczności?; 5.2. SM: między tym, co indywidualne i społeczne; 5.3. SM w kontekście zjawiska groundswell; 5.4. SM a lojalność konsumencka; 5.5. SM jako socjotechnika wspólnie podzielanych wartości; 5.6. Przypadek `Klubu Moja Nivea`; 5.6.1. Czynniki sukcesu `Klubu Moja Nivea`; 5.6.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Nivea. Rozdział VI. Branded gaming - transfer emocji i znaczeń, poziomy integracji i akceptacji: 6.1. Proces komercjalizacji gier; 6.2. Specyfika gier a lokowanie marki; 6.2.1. Interaktywność czy reaktywność?; 6.2.2. Responsywność i grywalizacja; 6.2.3. Immersja - jej poziomy a skuteczność lokowania marki; 6.2.4. Przyjemność grania i transfer emocji; 6.3. Lokowanie marki w grach w kontekście branded entertainment; 6.4. Poziomy zintegrowania marki z treścią rozrywkową gier; 6.5. Efektywność branded gaming a modele przetwarzania informacji; 6.6. Branded gaming w opiniach studentów - pytanie o granice komercjalizacji gier. Zakończenie. Bibliografia. Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gry; 2. Gracze; 3. Mechanizmy; 4. Grywalizacja w edukacji; 5. Grywalizacja w miejscu pracy; 6. Marka jako gra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partycypacja obywatelska w miastach: Nowe formy partycypacji obywatelskiej w miastach- doświadczenia niemiecki; Budżet partycypacyjny- doświadczenia największych polskich miast; Możliwość wykorzystania inicjatywy lokalnej w procesie współrządzenia w jednostkach terytorialnych; Działania lobbingowe- doświadczenia Lublina; Pierwsze samorządowe wysłuchanie publiczne- doświadczenia Katowic; Lubelski wymiar partycypacji; Przejawy partycypacji społecznej w procesie zarządzania strategicznego- doświadczenia wybranych miast Lubelszczyzny; Konsultacje społeczne- doświadczenia miasta stołecznego Warszawy; Wpływ rezultatów konsultacji społecznych na kształt instrumentarium marketingowego samorządów- doświadczenia Częstochowy; 2. Marketing terytorialny w miastach: Wybrane narzędzia marketingu terytorialnego- doświadczenia Zamościa; Kreowanie wizerunku miasta- doświadczenia Opola Lubleskiego; Promocja i kampania wizerunkowa- doświadczenia Rzeszowa w latach 2009-2013; Media społecznościowe w procesie promocji miast w Sudetach Zachodnich; Obywatel jako konsument na rynku miejsc; Turystyka miejska- szansa rozwoju regionów?; 3. Zróżnicowanie społeczne miast: Favele i turystyka ubóstwa w Rio de Janeiro w przededniu Mundialu i Olimpiady; Miasta migracyjne- problemy i perspektywy; "My" i "oni" w Warszawie- zróżnicowanie metropolitarnej społeczności w świadomości mieszkańców; Status miasta i jego wpływ na rozwój demograficzny- doświadczenia Zielonej Góry; Językowe historie miast- próba teorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawne aspekty ochrony języka polskiego, 2. Rada Języka Polskiego, 3. Poradnie językowe, 4. Marketing, leasing, businesswoman, czyli o zapożyczeniach, 5. E-mail, kasa, sponsor, czyli o wyrazach modnych, 6. Menedżer, biznesmen, e-commerce, czyli o języku biznesu, 7. Piwo bezalkoholowe, superpewność, megabit, czyli o języku reklamy, 8. Lista wyrazów często mylonych (wybór), 9. Najczęściej spotykane błędy językowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Co kształtuje kulturę? : 1. Czynniki kulturotwórcze, 2 .Wizerunek organizacji, 3. Kierownicy emocjonali i racjonalni. Cz.II W czym kultura się przejawia? : 1. Komuniakcja społęczna, 2. Rutynizacja zachowań, 3. Typ motywacji. Cz.III Stosunek do innych kultur : 1. Rywalizacja kulturowa, 2. Izolacja kulturowa, 3. Współpraca kulturowa, 4. Adaptacja kulturowa, Cz.V Stosunek do własnych odmieńców : 1. Kultura w procesie zmiany, 2. Kultury pluralistyczne, 3. Kultury stabilne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie - Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Wprowadzenie; 2. Uwarunkowania społeczno-gospodarcze powiatu makowskiego; 3. Analiza SWOT lokalnego rynku pracy; 4. Obszary priorytetowe prograu promocji zatrudniania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Tworzenie inteligentnej organizacji; R.2 Pobudzanie kreatywności i przedsiębiorczości; R.3 Kreowanie i wprowadzanie zmian; R.4 Promowanie i wdrażanie innowacji; R.5 Pozyskiwanie i wykorzystywanie informacji; R.6 Podejmowanie rozsądnych decyzji; R.7 Doskonalenie systemu logistyki; R.8 Dbanie o środowisko naturalne; R.9 Doskonalenie systemu pracy; R.10 Doskonalenie wewnętrznej komunikacji; R.11 Doskonalenie systemu motywowania; R.12 Rozwiązywanie konfliktów i negocjowanie; R.13 Doskonalenie oceny przedsiębiorstwa; R.14 Sterowanie i nadzorowanie działalnością firmy; R.15 Doskonalenie siebie i własnej sprawności. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do koncepcji marketingu terytorialnego. 2. Wizerunek a tożsamość miasta. 3. Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku miasta. 4. Identyfikacja aktualnego wizerunku miasta. 5. Potencjalni adresaci działań z zakresu kształtowania wizerunku miasta. 6. Wizerunek docelowy. 7. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta. 8. Monitoring efektów działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wizerunek miasta jako rezultat oddziaływania strategii tożsamości: Tożsamość a wizerunek miasta; Rola strategii tożsamości w kształtowaniu wizerunku miasta; Miejsce strategii tożsamości w strategii rozwoju miasta; 2. Kształtowanie wizerunku miast polskich w świetle badań ankietowych: Metody badań ankietowych; Pożądany wizerunek jako cel strategii tożsamości miasta; Planowanie strategii tożsamości kształtującej wizerunek miasta; Instrumenty kształtowania wizerunku miasta; Rola systemu identyfikacji wizualnej w kształtowaniu wizerunku miasta; Komunikacja jako instrument kształtowania wizerunku miasta; Wizerunek Wizerunek sytuacja kryzysowa w mieście; Marketing mix w kształtowaniu wizerunku miasta: strategia produktu, cen, dystrybucji, promocji; 3. Bariery w kształtowaniu wizerunku miasta i pożądane zmiany w instrumentach strategii tożsamości: Bariery realizacji planowanych zmian w strategii tożsamości miasta; Pożądane zmiany w kształtowaniu wizerunku miasta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1- 3 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 220 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ n a człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 1.)
Erving Goffman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych; Od gatunku przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych wczoraj i dziś: Rozwój medialnej kultury uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji; Grupy pewnych Osób jako przykład nieformalnego lokalnego ruchu społecznego internautów; Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów ( internetowych ); Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych; Przestrzenie blogowania. Blog a wybrane serwisy nowych mediów; Afordancje i struktury innowacyjności mediów - w kierunku integracji technologii w codziennych aktywnościach użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest mobbing?; 2. Mobbing w polskim środowisku pracy; 3. Indywidualne, organizacyjne i społeczne konsekwencje mobbingu; 4. Przyczyny mobbingu w pracy; 5. Ocena ryzyka mobbingu w organizacji- Kwestionariusz do oceny ryzyka mobbingu (ORM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej